Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

198809 / 2012-09-14 - Administracja samorządowa / Gmina Końskowola (Końskowola)

Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych - usługi edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Końskowola.
wg projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola.

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne podzielone na 24 części obejmujące prowadzenie 2176 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III od września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. w czterech szkołach podstawowych w Gminie Końskowola położonych w następujących miejscowościach: w Końskowoli, Skowieszynie, Chrząchowie, Pożogu. Przedmiot zamówienia podzielono na 24 części.
Część nr 1
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin

Część nr 2
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa A - 80 godzin

Część nr 3
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa B - 80 godzin

Część nr 4
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 200 godzin
Część nr 5
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa A - 80 godzin



Część nr 6
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa B - 80 godzin

Część nr 7
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin


Część nr 8
zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin


Część nr 9
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa A - 60 godzin

Część nr 10
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 60 godzin


Część nr 11
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Skowieszynie -grupa A - 60 godzin


Część nr 12
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 60 godzin
Część nr 13
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - 160 godzin

Część nr 14
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa A - 80 godzin

Część nr 15
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 16 godzin

Część nr 16
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Pożogu - 160 godzin

Część nr 17
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Pożogu - 80 godzin

Część nr 18
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Pożogu - 160 godzin


Część nr 19
zajęcia gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej w Pożogu - 80 godzin

Część nr 20
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 120 godzin


Część nr 21
zajęcia gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 22
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 23
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 24
zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin.

3. Informacje szczególne dotyczące przedmiotu zamówienia:

Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III.
Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia 189 dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych z terenu Gminy Końskowola do 30.06.2013 r.
Podczas realizacji zajęć mają być wykorzystywane aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach i uwzględniające potrzebę indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, odpowiadające indywidualnym potrzebom i możliwościom edukacyjnym dzieci, a także poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka.


A. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ trwa: dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych - 45 minut, dla zajęć specjalistycznych - 60 minut.
B. W przypadku, gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć w terminie przed 28 czerwca 2013 r.
C. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy.
D. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Końskowola biorących udział w realizacji niniejszego projektu.
E. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku.
F. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie.
G. Liczba godzin podanych w cz. IV pkt 4 SIWZ jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.
4. OBOWIĄZKI SZCZEGÓLNE OSÓB PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA

Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach wynikających z arkusza organizacyjnego szkoły w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły. w terminie od podpisania umowy do 28 czerwca 2013 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły i koordynatorem projektu.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy zamawiającego.
4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym semestrze, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola przy następujących założeniach:
a. zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I-III poszczególnych szkół podstawowych,
b. zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły,
c. przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej,
d. plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas;
5. Przedstawienie powyższego do akceptacji Dyrektorom szkół podstawowych Gminy Końskowola biorącym udział w projekcie oraz koordynatorowi projektu;
6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji..
7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą.;
8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie., w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r., według zaakceptowanego planu pracy;
9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci.
10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.
11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem indywidualnego rozwoju uczniów klas I- III z 4 szkół podstawowych Gminy Końskowola, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych.
12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć, w tym m.in.:
- założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco,
- sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
- sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie
- co kwartał,
- sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców uczniów z trudnościami w uczeniu się - raz na kwartał.
13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć.
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu.,
15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL.
16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć.
17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej.
18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań.
19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów.
20. Współpraca z zespołem koordynującym projekt.
21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć.
22. Współpraca z rodzicami uczniów.
23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia.
25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 198809

Data publikacji: 2012-09-14

Nazwa: Gmina Końskowola

Ulica: ul. Pożowska 3a

Numer domu: 3a

Miejscowość: Końskowola

Kod pocztowy: 24-130

Numer telefonu: 081 8816201

Numer faxu: 081 8816202

Regon: 00054347900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych - usługi edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Końskowola.
wg projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pt.: Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne podzielone na 24 części obejmujące prowadzenie 2176 godzin zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III od września 2012 r. do 28 czerwca 2013 r. w czterech szkołach podstawowych w Gminie Końskowola położonych w następujących miejscowościach: w Końskowoli, Skowieszynie, Chrząchowie, Pożogu. Przedmiot zamówienia podzielono na 24 części.
Część nr 1
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin

Część nr 2
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa A - 80 godzin

Część nr 3
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa B - 80 godzin

Część nr 4
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 200 godzin
Część nr 5
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa A - 80 godzin



Część nr 6
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Końskowoli - grupa B - 80 godzin

Część nr 7
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin


Część nr 8
zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej w Końskowoli - 80 godzin


Część nr 9
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa A - 60 godzin

Część nr 10
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 60 godzin


Część nr 11
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Skowieszynie -grupa A - 60 godzin


Część nr 12
zajęcia dla dzieci z trudnościami w matematyce w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 60 godzin
Część nr 13
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - 160 godzin

Część nr 14
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa A - 80 godzin

Część nr 15
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Skowieszynie - grupa B - 16 godzin

Część nr 16
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Pożogu - 160 godzin

Część nr 17
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Pożogu - 80 godzin

Część nr 18
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Pożogu - 160 godzin


Część nr 19
zajęcia gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej w Pożogu - 80 godzin

Część nr 20
zajęcia logopedyczne w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 120 godzin


Część nr 21
zajęcia gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 22
zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 23
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie ( plas-muz.. w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin

Część nr 24
zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej w Chrząchowie - 80 godzin.

3. Informacje szczególne dotyczące przedmiotu zamówienia:

Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III.
Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych oraz rozwinięcie zainteresowań poprzez indywidualizację procesu kształcenia 189 dzieci z klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych z terenu Gminy Końskowola do 30.06.2013 r.
Podczas realizacji zajęć mają być wykorzystywane aktywizujące metody nauczania, motywujące dzieci do czynnego udziału w zajęciach i uwzględniające potrzebę indywidualnej pracy nauczyciela z uczniem, odpowiadające indywidualnym potrzebom i możliwościom edukacyjnym dzieci, a także poprawi się jakość pomocy udzielanej przez szkołę rodzicom, którym zostaną przedstawione indywidualne potrzeby rozwojowe ich dziecka.


A. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ trwa: dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych - 45 minut, dla zajęć specjalistycznych - 60 minut.
B. W przypadku, gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć w terminie przed 28 czerwca 2013 r.
C. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy.
D. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Końskowola biorących udział w realizacji niniejszego projektu.
E. Zamawiający wymaga, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku.
F. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie.
G. Liczba godzin podanych w cz. IV pkt 4 SIWZ jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.
4. OBOWIĄZKI SZCZEGÓLNE OSÓB PROWADZĄCYCH ZAJĘCIA

Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało:
1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia przed lub po obowiązkowych lekcjach wynikających z arkusza organizacyjnego szkoły w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły. w terminie od podpisania umowy do 28 czerwca 2013 roku. Termin wykonania poszczególnych usług będzie ustalany indywidualnie z dyrektorem właściwej szkoły i koordynatorem projektu.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy zamawiającego.
4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym semestrze, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola przy następujących założeniach:
a. zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I-III poszczególnych szkół podstawowych,
b. zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły,
c. przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej,
d. plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas;
5. Przedstawienie powyższego do akceptacji Dyrektorom szkół podstawowych Gminy Końskowola biorącym udział w projekcie oraz koordynatorowi projektu;
6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji..
7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą.;
8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie., w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r., według zaakceptowanego planu pracy;
9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci.
10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.
11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem indywidualnego rozwoju uczniów klas I- III z 4 szkół podstawowych Gminy Końskowola, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych.
12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć, w tym m.in.:
- założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco,
- sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
- sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie
- co kwartał,
- sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców uczniów z trudnościami w uczeniu się - raz na kwartał.
13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć.
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu.,
15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL.
16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć.
17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej.
18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań.
19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów.
20. Współpraca z zespołem koordynującym projekt.
21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć.
22. Współpraca z rodzicami uczniów.
23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia.
25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 24

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia; wymagania :
- dyplom ukończenia SN lub studiów wyższych potwierdzający kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i kwalifikacje do prowadzenia zajęć przedmiotowych - określonych w poszczególnych częściach zamówienia

Wiedza i doświadczenie:
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia; wymagania :
- dokument potwierdzający kwalifikacje do prowadzenia zajęć przedmiotowych .
- dokument potwierdzający stopień awansu zawodowego - minimum nauczyciela kontraktowego

Potencjał techniczny: nie stawia szczególnych wymagań

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty metodą warunku granicznego: spełnia-nie spełnia.
4. Na potwierdzenie posiadania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda :
wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, i wskazaniem numeru części zamówienia, które będzie realizować
Wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia- Załącznik Nr 4 do SIWZ

Sytuacja ekonomiczna: nie stawia szczególnych wymagań

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie:

- zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, mającej wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
- wystąpienia siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć,
- zmiany osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od stron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy,
- zmiany po 1 września 2012 r. liczby grup zajęciowych w związku z ustaleniem liczby uczestników zajęć po przeprowadzeniu rekrutacji w poszczególnych placówkach.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ugkonskowola.bip.e-zeto.eu

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gmina Końskowola
Siedziba: ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola

Data składania wniosków, ofert: 24/09/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Gmina Końskowola
Siedziba: ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - podzial zamówienia na części w Sekcji II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Opis:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami - podział zamówienia na części w Sekcji II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

22270 / 2010-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kartuzach - Kartuzy (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z uczniami w ramach kółka językowego - język niemiecki

273349 / 2008-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Bełchatów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bełchatowa - Bełchatów (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia językowego dla pracowników Urzędu Miasta Bełchatowa w ramach projektu: Profesjonalny urzędnik-nowoczesna administracja. Cykl szkoleń podnoszących kompetencje pracowników Urzędu Miasta Bełchatowa z wykorzystaniem nowoczesnych metod edukacyjnych.

356782 / 2012-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Gołuchów - Gołuchów (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć w ramach Indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Gołuchów wraz z dostawą materiałów edukacyjnych do realizacji ww. zajęć, realizowane w ramach projektu systemowego finansowanego ze środków Unii Europejskiej

270467 / 2012-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Końskowola - Końskowola (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych - usługi edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Końskowola - wg projektu pn.Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola.

423428 / 2009-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Kartuzach - Kartuzy (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z uczniami w ramach kółka językowego - język niemiecki

313115 / 2011-11-30 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Blachowni - Blachownia (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu DOBRA SZKOŁA, LEPSZE JUTRO

131544 / 2014-04-16 - Inny: Ambasada RP

Ambasada RP w Kabulu - Kabul, Afganistan (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizację projektu rozwojowego, finansowanego z programu Małych Grantów pt. Wsparcie Psychospołeczne i Integracja społeczna Osób Niepełnosprawnych w Afganistanie.

8211 / 2013-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Końskowola - Końskowola (##wojewodztwo##)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych - usługi edukacyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Końskowola. wg projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach podstawowych Gminy Końskowola