Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

164878 / 2014-05-15 - / Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-05-12 pod pozycją 159222. Zobacz ogłoszenie 159222 / 2014-05-12 - Podmiot prawa publicznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 164878

Data publikacji: 2014-05-15

Nazwa: Instytut Badań Edukacyjnych

Ulica: ul. Górczewska 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-180

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 241 71 00

Numer faxu: 22 241 71 11

Regon: 00017823500000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 159222

Data wydania biuletynu: 2014-05-12

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Od wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj: a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: -Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat. -Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki -Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2. b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki: -Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach -Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną; -Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes) -Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów; -Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning -Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.) -Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania -Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi; -Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania) -Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej

Po wprowadzeniu zmiany:
Od wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj: a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki: -Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych prowadzonych w obszarze szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat. -Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki -Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2. b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki: -Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach -Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną; -Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes) -Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów; -Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning -Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.) -Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania -Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi; -Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania) -Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej

Podobne przetargi