Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

159222 / 2014-05-12 - Podmiot prawa publicznego / Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa)

Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE/43/M/2014

Opis zamówienia

Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< pracuje nad koncepcją działania szkół wyższych jako >integratorów< uczenia się przez całe życie, przy wykorzystaniu krajowych ram kwalifikacji. Zintegrowany system kwalifikacji działający w oparciu o Polską Ramę Kwalifikacji i rejestr kwalifikacji będzie służył indywidualnemu użytkownikowi, umożliwiając i ułatwiając uczenie się przez całe życie. Szkoły wyższe powinny w tym systemie, w większym niż dzisiaj stopniu, integrować strategie działania jednostek w ramach uczenia się przez całe życie i w różnych rolach życiowych.
Ramy kwalifikacji są narzędziem organizacji procesu uczenia się przez całe życie. Szkolnictwo wyższe w Polsce wdraża ramy od 2011 roku, ale nie rozpoznaje możliwości użycia ich jako narzędzia formowania oferty uczenia się przez całe życie. Ramy traktowane są w szkołach wyższych przede wszystkim jako narzędzie opisu programów prowadzących do dyplomów, zaś uczenie się przez całe życie kojarzone jest przede wszystkim z uniwersytetami III wieku, uniwersytetami dziecięcymi oraz studiami podyplomowymi. Nie wykorzystuje się możliwości integracji całej oferty dydaktycznej z użyciem ram kwalifikacji i z włączeniem uznawania efektów uczenia się uzyskanych poza edukacją formalną. Celem planowanych działań jest pokazanie, w jaki sposób można z wykorzystaniem ram kwalifikacji przeorganizować i zintegrować ofertę uczelni wykorzystując efekty kształcenia z różnych poziomów. W ten sposób planowane działania stają się elementem monitorowania wdrożenia ram w polski system edukacji - zważywszy na największe zaawansowanie szkolnictwa wyższego w tej mierze, możliwe jest przebadanie empiryczne metod wdrożenia ram, postawienie diagnozy, czy są one właściwie wykorzystywane dla organizacji uczenia się przez całe życie i pokazanie perspektyw ich kreatywnego wykorzystania.
W Polsce funkcjonują szkoły wyższe różnego typu i o różnych profilach. Dla opracowania ogólnych wytycznych dotyczących działania szkół wyższych w nowej roli, Instytut Badań Edukacyjnych zamierza zlecić opracowanie wytycznych do działania różnego rodzaju szkół wyższych jako integratorów uczenia się przez całe życie (lifelong learning - LLL) dla następujących typów szkół wyższych:
1.Uniwersytet
2.Politechnika
3.Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
4.Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna
5.Prywatna szkoła wyższa
Bezpośrednim odbiorcą planowanych działań są polskie szkoły wyższe wszystkich wymienionych powyżej typów, które w efekcie otrzymają dokładne wskazania, obejmujące m.in. założenia jak w ramach obecnego prawa organizować uczenie się przez całe życie oraz rozwiązania organizacyjne, dotyczące tego, jak efektywnie wykorzystywać krajowe ramy kwalifikacji dla wspierania uczenia się przez całe życie. Poprzez szkoły wyższe efekty zrealizowanych działań dotrą do całego środowiska akademickiego, tzn. do studentów, kandydatów na studia, pracowników uczelni, a także do otoczenia społecznego szkół wyższych, w tym do pracodawców.
Ze względu na wyróżnienie pięciu typów szkół wyższych, przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na jedną część.
Każdy z wyłonionych Wykonawców będzie zobowiązany do realizacji dwóch zadań:
a)Po pierwsze, przedmiotem każdej części zamówienia jest opracowanie wytycznych do budowy strategii i modelu organizacyjnego LLL dla jednego typu szkół wyższych wskazanych wyżej.
b)Po drugie, każdy z pięciu Wykonawców będzie zobowiązany do współpracy z innymi wyłonionymi Wykonawcami przy opracowaniu ogólnych wytycznych dla działań polskich szkół wyższych w roli integratorów uczenia się przez całe życie.
Zadanie wspólne dla wszystkich wykonawców (pkt. b) stanowi opcję.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 159222

Data publikacji: 2014-05-12

Nazwa: Instytut Badań Edukacyjnych

Ulica: ul. Górczewska 8

Numer domu: 8

Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 01-180

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 22 241 71 00

Numer faxu: 22 241 71 11

Adres strony internetowej: www.ibe.edu.pl

Regon: 00017823500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoły wyższe w roli integratora uczenia się przez całe życie. Znak sprawy: IBE/43/M/2014

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych w ramach projektu >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< pracuje nad koncepcją działania szkół wyższych jako >integratorów< uczenia się przez całe życie, przy wykorzystaniu krajowych ram kwalifikacji. Zintegrowany system kwalifikacji działający w oparciu o Polską Ramę Kwalifikacji i rejestr kwalifikacji będzie służył indywidualnemu użytkownikowi, umożliwiając i ułatwiając uczenie się przez całe życie. Szkoły wyższe powinny w tym systemie, w większym niż dzisiaj stopniu, integrować strategie działania jednostek w ramach uczenia się przez całe życie i w różnych rolach życiowych.
Ramy kwalifikacji są narzędziem organizacji procesu uczenia się przez całe życie. Szkolnictwo wyższe w Polsce wdraża ramy od 2011 roku, ale nie rozpoznaje możliwości użycia ich jako narzędzia formowania oferty uczenia się przez całe życie. Ramy traktowane są w szkołach wyższych przede wszystkim jako narzędzie opisu programów prowadzących do dyplomów, zaś uczenie się przez całe życie kojarzone jest przede wszystkim z uniwersytetami III wieku, uniwersytetami dziecięcymi oraz studiami podyplomowymi. Nie wykorzystuje się możliwości integracji całej oferty dydaktycznej z użyciem ram kwalifikacji i z włączeniem uznawania efektów uczenia się uzyskanych poza edukacją formalną. Celem planowanych działań jest pokazanie, w jaki sposób można z wykorzystaniem ram kwalifikacji przeorganizować i zintegrować ofertę uczelni wykorzystując efekty kształcenia z różnych poziomów. W ten sposób planowane działania stają się elementem monitorowania wdrożenia ram w polski system edukacji - zważywszy na największe zaawansowanie szkolnictwa wyższego w tej mierze, możliwe jest przebadanie empiryczne metod wdrożenia ram, postawienie diagnozy, czy są one właściwie wykorzystywane dla organizacji uczenia się przez całe życie i pokazanie perspektyw ich kreatywnego wykorzystania.
W Polsce funkcjonują szkoły wyższe różnego typu i o różnych profilach. Dla opracowania ogólnych wytycznych dotyczących działania szkół wyższych w nowej roli, Instytut Badań Edukacyjnych zamierza zlecić opracowanie wytycznych do działania różnego rodzaju szkół wyższych jako integratorów uczenia się przez całe życie (lifelong learning - LLL) dla następujących typów szkół wyższych:
1.Uniwersytet
2.Politechnika
3.Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
4.Uniwersytet Ekonomiczny lub szkoła równorzędna
5.Prywatna szkoła wyższa
Bezpośrednim odbiorcą planowanych działań są polskie szkoły wyższe wszystkich wymienionych powyżej typów, które w efekcie otrzymają dokładne wskazania, obejmujące m.in. założenia jak w ramach obecnego prawa organizować uczenie się przez całe życie oraz rozwiązania organizacyjne, dotyczące tego, jak efektywnie wykorzystywać krajowe ramy kwalifikacji dla wspierania uczenia się przez całe życie. Poprzez szkoły wyższe efekty zrealizowanych działań dotrą do całego środowiska akademickiego, tzn. do studentów, kandydatów na studia, pracowników uczelni, a także do otoczenia społecznego szkół wyższych, w tym do pracodawców.
Ze względu na wyróżnienie pięciu typów szkół wyższych, przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty tylko na jedną część.
Każdy z wyłonionych Wykonawców będzie zobowiązany do realizacji dwóch zadań:
a)Po pierwsze, przedmiotem każdej części zamówienia jest opracowanie wytycznych do budowy strategii i modelu organizacyjnego LLL dla jednego typu szkół wyższych wskazanych wyżej.
b)Po drugie, każdy z pięciu Wykonawców będzie zobowiązany do współpracy z innymi wyłonionymi Wykonawcami przy opracowaniu ogólnych wytycznych dla działań polskich szkół wyższych w roli integratorów uczenia się przez całe życie.
Zadanie wspólne dla wszystkich wykonawców (pkt. b) stanowi opcję.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 224

Zaliczka: Tak

Uprawnienia:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Od wykonawcy wymaga się dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób składającym się z co najmniej 4 osób, tj:
a)Lider zespołu musi spełniać następujące warunki:
-Posiadać doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi, udokumentowane koordynacją co najmniej dwóch projektów badawczych dotyczących szkolnictwa wyższego w ciągu ostatnich pięciu lat.
-Wykazać bardzo dobrą znajomość problematyki LLL (Life Long Learning), Ram Kwalifikacji, RPL (Recognition of Prior learning) i Procesu Bolońskiego, w tym znajomość aktów prawnych europejskich i polskich, zasad wdrażania i praktyki wdrażania w uczelniach, udokumentowaną autorstwem lub współautorstwem co najmniej jednej publikacją lub raportu z badań dotyczących powyższej tematyki
-Znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2.

b)Pozostali członkowie zespołów eksperckich muszą znać język angielski w stopniu pozwalającym na korzystanie ze źródeł i współpracę z ekspertami zagranicznymi, co najmniej na poziomie B2, oraz łącznie muszą spełniać następujące warunki:
-Znać problematykę LLL i Ram Kwalifikacji w stopniu pozwalającym na analizę dokumentów im poświęconych oraz analizę metod ich wdrożenia w uczelniach
-Znać problematykę RPL- zarówno rozwiązania europejskie jak i proponowane rozwiązania polskie dla szkolnictwa wyższego; posiadać ogólną znajomość dokumentów i metod walidacji efektów uczenia się zdobytych poza edukacją formalną;
-Mieć przynajmniej podstawową wiedzę na temat Procesu Bolońskiego i wdrażania jego narzędzi w Polsce i w uczelni (zwłaszcza systemu ECTS i orientacji na learning outcomes)
-Dobrze znać zagadnienia projektowania programów kształcenia z użyciem wymagań właściwych dla ram kwalifikacji, zarówno na poziomie curriculum jak i sylabusów;
-Znać metody organizacji kształcenia takich jak: e-learning, blended learning, problem-based learning
-Znać formy uczenia się przez całe życie (kształcenia ustawicznego) w szkole wyższej zaproponowanej do badania: rodzaje działalności, sposoby ich finansowania, dotychczasowe doświadczenia w ich realizacji (frekwencja, uczestnicy, etc.)
-Mieć wiedzę i doświadczenie w zakresie działalności rekrutacyjnej w szkole wyższej zaproponowanej do badania umożliwiające analizę danych dotyczących przebiegu rekrutacji: charakterystykę kandydatów, ich potrzeby, efektywność studiowania
-Mieć wiedzę i doświadczenie dotyczącą spraw związanych ze współpracą w szkole wyższej zaproponowanej do badania z przedstawicielami środowisk zewnętrznych ( np. z pracodawcami i władzami lokalnymi;
-Mieć wiedzę dotyczącą organizacji wewnętrznej struktury w szkole wyższej zaproponowanej do badania, pozwalającą na zaprojektowanie nowej struktury organizacyjnej danej szkoły wyższej - >integratora LLL< (ramy prawne i organizacyjne, koszty stworzenia i funkcjonowania)
-Mieć doświadczenie w zakresie doradztwa w sprawach ścieżki kształcenia/planowania kariery zawodowej

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT;
2. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCĄ stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie;
3. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 40

Nazwa kryterium 2: Koncepcję działań i ich rezultatów

Znaczenie kryterium 2: 60

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia:
Http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa

Data składania wniosków, ofert: 23/05/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8
01-180 Warszawa

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
1.W ofercie, poza cenami określonymi w formularzu ofertowym Wykonawca przedstawi szczegółową koncepcję zakładanych działań i ich rezultatów, prowadzącą do wykonania zadań określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Brak szczegółowej koncepcji z zastrzeżeniem art. 87 upzp skutkuje niezgodnością treści oferty z treścią SIWZ i powoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 upzp.
2. Zamówienie jest finansowane w ramach projektu pt. >Opracowanie założeń merytorycznych i instytucjonalnych wdrażania Krajowych Ram Kwalifikacji oraz Krajowego Rejestru Kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie< Projekt jest realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.4 Otwartość systemu edukacji w kontekście uczenia się przez całe życie, poddziałanie 3.4.1. Opracowanie i wdrożenie Krajowego Systemu Kwalifikacji.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
923122106 (Usługi świadczone przez autorów)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
730000002 (Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze)

Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdej części.
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu;
1)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
1)gwarancjach bankowych;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr 18 1500 1012 1210 1000 1077 0000 z dopiskiem >Szkoły wyższe jako integratory LLL<
4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi być złożone w oryginale i musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podobne przetargi

480884 / 2012-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Mazowieckie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie merytoryczne poradników upowszechniających wiedzę na temat innowacyjności w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)

181423 / 2009-10-19 - Inny: Instytucja Kultury

Centrum Myśli Jana Pawła II - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przygotowanie merytoryczne i przeprowadzenie wywiadów telewizyjnych dla Mediateki Centrum Myśli Jana Pawła II

59614 / 2009-03-12 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie merytoryczne i graficzne, skład i łamanie, przygotowanie do druku, druk i dystrybucja 6 numerów Biuletynu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie w Polsce

224995 / 2011-08-22 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie, wykonanie, wydanie oraz dystrybucja do odbiorcy zewnętrznego 4000 sztuk publikacji w postaci kalendarium zawierającego najważniejsze wydarzenia z 30-letniej historii NSZZ RI Solidarność wraz z płytą CD, zawierającą film pt. 30-letnia historia Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych Solidarność, w świetle świadectw uczestników

163478 / 2009-05-22 - Inny: Instytucja kultury

Centrum Myśli Jana Pawła II - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przygotowanie merytoryczne i przeprowadzenie do 10 wywiadów telewizyjnych dla Mediateki Centrum Myśli Jana Pawła II

221283 / 2011-08-17 - Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

PL 2012 sp. z o. o. - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Stworzenie koncepcji, opracowania graficznego oraz merytorycznego wraz z napisaniem i przygotowaniem do druku podręcznika /WSZYSCY JESTEŚMY GOSPODARZAMI - MANUAL. Organizacja masowych imprez sportowych na przykładzie UEFA EURO 2012 (TM)/

180776 / 2009-06-05 - Inny: Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Stworzenie wg. autorskiej koncepcji dodatku do wydania POLSKA THE TIMES, poświęconego 20. rocznicy upadku komunizmu w Europie Środkowej

218621 / 2008-09-15 - Inny: Instytucja kultury

Centrum Myśli Jana Pawła II - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przygotowanie merytoryczne i przeprowadzenie wywiadów telewizyjnych dla Mediateki Centrum Myśli Jana Pawła II.

51445 / 2010-03-09 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie podręcznika dla Inwestorów przedsięwzięć infrastrukturalnych.

414984 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Mazowieckie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie merytoryczne poradników upowszechniających wiedzę na temat innowacyjności w ramach projektu systemowego Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo - Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)

29397 / 2010-02-11 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie podręcznika dla Inwestorów przedsięwzięć infrastrukturalnych

102845 / 2014-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie, wydruk i dystrybucja Biuletynu RPO WM i POKL 2007-2013 Fundusze europejskie na Mazowszu w 2014 r

183329 / 2013-09-10 - Inny: Fundacja

Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, graficznym, składzie, łamaniu, korekcie, druku i dystrybucji publikacji w formie książki pt. Biogazownie szansą dla rolnictwa i środowiska

494344 / 2012-12-06 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przygotowanie w wersji do druku, druku i dystrybucji aktualizacji przewodnika turystycznego/Åšladem Funduszy Europejskich/

260219 / 2011-10-03 - Inny: osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

PL 2012 sp. z o. o. - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Stworzenie koncepcji opracowania graficznego oraz merytorycznego wraz z napisaniem i przygotowaniem do druku podręcznika WSZYSCY JESTEŚMY GOSPODARZAMI - MANUAL. Organizacja masowych imprez sportowych na przykładzie UEFA EURO 2012

172493 / 2015-11-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie merytoryczne i graficzne, redakcja, druk, tłumaczenie i dostawa albumu pt. Perły Mazowsza III, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych, na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych

194983 / 2009-11-03 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie merytoryczne i graficzne oraz skład komputerowy, łamanie i przygotowanie do druku 5 przewodników informacyjnych dotyczących Funduszy Europejskich

228312 / 2013-06-13 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Główny Urząd Geodezji i Kartografii - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Opracowanie założeń redakcyjno-technicznych Cyfrowego Atlasu Narodowego Rzeczypospolitej Polskiej - Numer referencyjny: ZP/BO-4-2500-18/GI-2500-31/2013

18926 / 2011-02-09 - Podmiot prawa publicznego

Zamek Królewski w Warszawie - Pomnik Historii i Kultury Narodowej - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Przygotowanie i realizacja wystawy Polska - Niemcy. 1000 lat sÄ…siedztwa w Martin Gropius Bau w Berlinie

427118 / 2010-12-31 - Inny: Instytucja Kultury

Centrum Myśli Jana Pawła II - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 923122106 (Usługi świadczone przez autorów)
Realizacja operatorska uroczystości organizowanych przez Centrum Myśli Jana Pawła II