Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

41143 / 2012-02-21 - / Gmina Brwinów (Brwinów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-02-13 pod pozycją 34813. Zobacz ogłoszenie 34813 / 2012-02-13 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 41143

Data publikacji: 2012-02-21

Nazwa: Gmina Brwinów

Ulica: ul. Grodziska 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Brwinów

Kod pocztowy: 05-840

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 7382567

Numer faxu: 7295940

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 34813

Data wydania biuletynu: 2012-02-13

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: SEKCJA II

Przed wprowadzeniem zmainy:
II.1.3) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie zgodnie z opisem w zał. nr 1 do umowy, kursów języka angielskiego, informatyki i matematyki prowadzonych w ramach metody blended learningu wspierających naukę 84 uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch szkół gimnazjalnych oraz liceum ogólnokształcącego leżących na terenie Gminy Brwinów. 2) Zaprojektowanie, prowadzenie i wyhostowanie na okres od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. platformy e-learningowej dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. dla 72 uczniów wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej. 3) Udostępnienie platformy w okresie od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. (12 miesięcy) dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. (14 miesięcy) dla 72 uczniów, dla wszystkich użytkowników przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r., okres ferii letnich. 4) Platforma e-learningowa będzie pełnić funkcję informacyjno-szkoleniową oraz funkcję diagnozująco - egzaminującą wiedzę uczniów z zakresu przedmiotów objętych e-learningiem. 5) Opłaty za użytkowanie platformy firmie wnoszone będą w systemie miesięcznym- przez okres trwania projektu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r.- okres ferii letnich. 6) Użytą w niniejszej dokumentacji terminologię należy rozumieć zgodnie z przedstawionymi poniżej definicjami: - Platforma e-learningowa - infrastruktura sprzętowa i programowa tworząca spójną platformę systemową, obejmująca oprogramowanie do prowadzenia nauki na odległość. - Pojęcia uczeń, użytkownik - osoba korzystająca z platformy. - Pojęcia nauczyciel, osoba prowadząca zajęcia on-line oraz w niniejszym opracowaniu używane są wymiennie. - Administrator - osoba zajmująca się infrastrukturą techniczną oraz wprowadzaniem zmian parametrów systemu. - Instrukcja użytkownika - opis czynności i zasad umożliwiających użytkownikom platformy e-learningowej wykorzystywanie wszystkich jej cech funkcjonalnych. Instrukcja winna być sporządzona w języku polskim przy użyciu prostego słownictwa łatwego do przyswojenia a dodatkowo na platformie w witrynie internetowej winna być zamieszczona instrukcja graficzna z elementami zrzutów ekranowych oraz instrukcja video zawierająca zbiór opisów wszystkich czynności możliwych do wykonania przez użytkownika. - Kurs języka angielskiego, kurs informatyki, kurs matematyki - realizuje uczeń po zalogowaniu się na platformę e-learningową w wybranym bloku szkoleniowym, rozumiany jako technika i metoda szkolenia na odległość, wykorzystujący Internet. Kurs e-learningowy umożliwia użytkownikowi samodzielne wybranie preferowanego tempa wiedzy jej przekazywania oraz jej zaliczenia na podstawie przerobionego przez użytkownika materiału dydaktycznego. - Jednostka e-learningowa - dział tematyczny z danego przedmiotu. Wskazane jest, aby projekt jednostki e-learningowej uwzględniał podział treści na niewielkie części, możliwe do pokazania w sposób czytelny na monitorze komputera użytkownika. W przypadku prezentacji materiału w formie tekstowej należy umożliwić uczestnikom szkolenia możliwość wydruku materiałów.

Po wprowadzeniu zmiany:
II.1.3) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie zgodnie z opisem w zał. nr 1 do umowy, kursów języka angielskiego, informatyki i matematyki prowadzonych w ramach metody blended learningu wspierających naukę 84 uczniów dwóch szkół podstawowych, dwóch szkół gimnazjalnych oraz liceum ogólnokształcącego leżących na terenie Gminy Brwinów. 2) Zaprojektowanie, prowadzenie i wyhostowanie na okres od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. platformy e-learningowej dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. dla 72 uczniów wraz z zasobami i funkcjonalnościami opisanymi poniżej. 3) Udostępnienie platformy w okresie od dnia podpisania umowy dla LO w Brwinowie do 30.04.2013 r. (12 miesięcy) dla 12 uczniów oraz dla ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach do 30.06.2013 r. (14 miesięcy) dla 72 uczniów, dla wszystkich użytkowników przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r., okres ferii letnich. 4) Platforma e-learningowa będzie pełnić funkcję informacyjno-szkoleniową oraz funkcję diagnozująco - egzaminującą wiedzę uczniów z zakresu przedmiotów objętych e-learningiem. 5) Opłaty za użytkowanie platformy firmie wnoszone będą w systemie miesięcznym- przez okres trwania projektu, z wyłączeniem miesięcy lipiec- sierpień 2012 r.- okres ferii letnich. 6) Użytą w niniejszej dokumentacji terminologię należy rozumieć zgodnie z przedstawionymi poniżej definicjami: - Platforma e-learningowa - infrastruktura sprzętowa i programowa tworząca spójną platformę systemową, obejmująca oprogramowanie do prowadzenia nauki na odległość. - Pojęcia uczeń, użytkownik - osoba korzystająca z platformy. - Pojęcia nauczyciel, osoba prowadząca zajęcia on-line oraz w niniejszym opracowaniu używane są wymiennie. - Administrator - osoba zajmująca się infrastrukturą techniczną oraz wprowadzaniem zmian parametrów systemu. - Instrukcja użytkownika - opis czynności i zasad umożliwiających użytkownikom platformy e-learningowej wykorzystywanie wszystkich jej cech funkcjonalnych. Instrukcja winna być sporządzona w języku polskim przy użyciu prostego słownictwa łatwego do przyswojenia a dodatkowo na platformie w witrynie internetowej winna być zamieszczona instrukcja graficzna z elementami zrzutów ekranowych oraz instrukcja video zawierająca zbiór opisów wszystkich czynności możliwych do wykonania przez użytkownika. - Kurs języka angielskiego, kurs informatyki, kurs matematyki - realizuje uczeń po zalogowaniu się na platformę e-learningową w wybranym bloku szkoleniowym, rozumiany jako technika i metoda szkolenia na odległość, wykorzystujący Internet. Kurs e-learningowy umożliwia użytkownikowi samodzielne wybranie preferowanego tempa wiedzy jej przekazywania oraz jej zaliczenia na podstawie przerobionego przez użytkownika materiału dydaktycznego. - Jednostka e-learningowa - dział tematyczny z danego przedmiotu. Wskazane jest, aby projekt jednostki e-learningowej uwzględniał podział treści na niewielkie części, możliwe do pokazania w sposób czytelny na monitorze komputera użytkownika. W przypadku prezentacji materiału w formie tekstowej należy umożliwić uczestnikom szkolenia możliwość wydruku materiałów.

7) Podział kursów na placówki oświatowe:
1) Uczniowie z Zespołu Szkół Nr 2 będą korzystali z kursów:
- języka angielskiego - poziom kursu dostosowany do poziomu szkoły podstawowej - 1 grupa oraz gimnazjum - 1 grupa
- informatyka - poziom szkoły podstawowej - 1 grupa
2) Uczniowie z Zespołu Szkół w Otrębusach będą korzystali z kursów:
- języka angielskiego - poziom kursu dostosowany do poziomu szkoły podstawowej - 1 grupa oraz gimnazjum - 1 grupa
- matematyka - poziom gimnazjum - 1 grupa
3) Uczniowie z Liceum Ogólnokształcącego będą korzystali z kursu języka angielskiego- 1 grupa.

Zajęcia na platformie nie będą odbywać się w wyżej wymienionych szkołach w pracowniach komputerowych, lecz uczestnicy będą korzystać z platformy e-learningowej z komputerów osobistych - domowych. W szkołach zostaną wszyscy użytkownicy platformy (uczniowie i nauczyciele) przeszkoleni z jej obsługi. Koszt szkolenia leży po stronie Wykonawcy.

8) Zamawiający dopuszcza gotowe kursy - z języka angielskiego, informatyki, matematyki, które zostaną zaadaptowane na potrzeby uczniów i osób prowadzących zajęcia, po wcześniejszym zaakceptowaniu przez osoby prowadzące zajęcia, dyrektorów szkół oraz koordynatora projektu.

9) Uczniowie na dostęp, realizacje i wykonanie poszczególnych jednostek e-learningowych będą mieli nielimitowany czas. Uczestnicy korzystać mogą z kursów z wyłączeniem godzin przeznaczonych na planowane przerwy techniczne w godzinach 20.00 - 8.00.

10) Podział jednostek e-learningowych w zależności od kursów:
Objętości dla kursu języka angielskiego powinny wynosić średnio 40 jednostek e-learningowych, dla kursu informatyki średnio 20 jednostek e-learningowych i dla kursu matematyki średnio 30 jednostek e-learningowych.
1) Czas trwania kursu języka angielskiego - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 10-20 ekranów,
2) Czas trwania kursu informatyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów,
3) Czas trwania kursu matematyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów.

Miejsce składania: SEKCJA II

Przed wprowadzeniem zmainy:
II.1.3) 7. Kurs języka angielskiego metodą blended learningu obejmuje łącznie 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów - wyrównujących dysproporcje edukacyjnych lub poszerzających wiedzę. W ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia z języka angielskiego będzie sprawowała opiekę nad uczestnikami, podczas ich pracy na platformie e-learningowej. Osoby prowadzące zajęcia (nauczyciele) w ramach blended learningu będą korzystały z platformy łącznie to 600 godzin = 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów. Będą miały możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia LO w Brwinowie w okresie od marca 2012 r.- 30.04.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich i dla danego ucznia ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach w okresie od marca 2012 r.- 30.06.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich. Wszystkie jednostki e-learningowe winny być dostępne na platformie e-learningowej do zakończenia projektu tj. do 31.07.2013 r. od dnia podpisania umowy.

Po wprowadzeniu zmiany:
II.1.3) 7. Kurs języka angielskiego metodą blended learningu obejmuje łącznie 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów - wyrównujących dysproporcje edukacyjnych lub poszerzających wiedzę. W ramach blended learningu osoba prowadząca zajęcia z języka angielskiego będzie sprawowała opiekę nad uczestnikami, podczas ich pracy na platformie e-learningowej. Osoby prowadzące zajęcia (nauczyciele) w ramach blended learningu będą korzystały z platformy łącznie to 600 godzin = 120 godzin x 5 grup ( grupa liczy 12 osób) zajęć na platformie e-learningowej dla 60 uczniów. Będą miały możliwość tworzenia raportów z aktywności na platformie dla danego ucznia LO w Brwinowie w okresie od marca 2012 r.- 30.04.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich i dla danego ucznia ZS nr 2 w Brwinowie i ZS w Otrębusach w okresie od marca 2012 r.- 30.06.2013 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich. Wszystkie jednostki e-learningowe winny być dostępne na platformie e-learningowej do zakończenia projektu tj. do 31.07.2013 r. od dnia podpisania umowy.

a) Uczniowie na dostęp, realizacje i wykonanie poszczególnych jednostek e-learningowych będą mieli nielimitowany czas. Uczestnicy korzystać mogą z kursów z wyłączeniem godzin przeznaczonych na planowane przerwy techniczne w godzinach 20.00 - 8.00.
b) Czas trwania kursów:
- Kurs języka angielskiego opracowany lub zaadaptowany na: 120 godz. - grupa na poziomie szkoły podstawowej, 120 godz. - grupa na poziome gimnazjum, 120 godz. - grupa na poziomie liceum,
- Kurs informatyki opracowany lub zaadaptowany na 100 godzin - grupa poziom szkoły podstawowej,
- Kurs matematyki opracowany lub zaadaptowany na 100 godzin - grupa poziom gimnazjum.
Uczestnicy będą mogli korzystać z kursów w sposób nieograniczony z wyłączeniem przerw technicznych opisanych w podpunkcie a). Kursy powinny być zaadaptowane lub opracowane, w taki sposób aby uczniowie, mieli możliwość wielokrotnego powtarzania materiału już przerobionego na platformie e-learningowej.

Miejsce składania: SEKCJA II

Przed wprowadzeniem zmainy:
II.1.3) 8. Wymagania wobec jednostek e-learningowych kursów: Wykonawca musi dysponować zasobem jednostek e-learningowych, spełniając co najmniej poniższe warunki: a) jednostki e-learningowe powinny mieć strukturę przedstawioną powyżej w opisie kursów o objętości dla kursu języka angielskiego średnio 40 jednostek e-learningowych, dla kursu informatyki średnio 20 jednostek e-learningowych i dla kursu matematyki średnio 30 jednostek e-learningowych; b) każda z jednostek e-learningowych musi być zrealizowana w języku polskim, poza jednostkami z języka angielskiego, w których jednak polecenia do zadań muszą być w języku polskim; c) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać głos lektora; d) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać interakcje, bądź animacje; e) tematy i treści jednostek e-learningowych powinny być: skonsultowane z osobami prowadzącymi zajęcia, dostosowane do poziomu wiedzy uczestników e-lerningowych kursów oraz zgodne z zagadnieniami z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (rozporządzenie zostało opublikowane w Dzienniku Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17); f) dokładny zakres materiału kursów zostanie przedstawiony po dokonaniu rekrutacji i utworzeniu grup.

Po wprowadzeniu zmiany:
II.1.3) 8. Wymagania wobec jednostek e-learningowych kursów: Wykonawca musi dysponować zasobem jednostek e-learningowych, spełniając co najmniej poniższe warunki: a) jednostki e-learningowe powinny mieć strukturę przedstawioną powyżej w opisie kursów o objętości dla kursu języka angielskiego średnio 40 jednostek e-learningowych, dla kursu informatyki średnio 20 jednostek e-learningowych i dla kursu matematyki średnio 30 jednostek e-learningowych; b) każda z jednostek e-learningowych musi być zrealizowana w języku polskim, poza jednostkami z języka angielskiego, w których jednak polecenia do zadań muszą być w języku polskim; c) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać głos lektora; d) przynajmniej 30% wszystkich ekranów łącznie jednostek e-learningowych musi zawierać interakcje, bądź animacje; e) tematy i treści jednostek e-learningowych powinny być: skonsultowane z osobami prowadzącymi zajęcia, dostosowane do poziomu wiedzy uczestników e-lerningowych kursów oraz zgodne z zagadnieniami z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (rozporządzenie zostało opublikowane w Dzienniku Ustaw z dnia 15 stycznia 2009 r. Nr 4, poz. 17); f) dokładny zakres materiału kursów zostanie przedstawiony po dokonaniu rekrutacji i utworzeniu grup.

g) podział jednostek na liczbę ekranów:
- Kurs języka angielskiego - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 10-20 ekranów,
- Kurs informatyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów,
- Kurs matematyki - ilość ekranów przypadająca na jedną jednostkę e-learningową w przedziale 5-10 ekranów.
h) Terminy opracowania i realizacji jednostek e-learningowych:
- Harmonogram opracowania przez Wykonawcę jednostek e-learningowych w ramach określonego kursu - stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ (zał. nr 3 do umowy).
- Termin opracowania przez Wykonawcę określonych jednostek e-learningowych w ramach określonego kursu musi zostać dostosowany do harmonogramu realizacji i wdrażania kursów e-learningowych, zgodny z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (zał. nr 3 do umowy).

Podobne przetargi