Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

200529 / 2014-09-22 - Administracja samorządowa / Starostwo Powiatowe w Lęborku (Lębork)

Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Opis zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy każdej części zamówienia.

I. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w szkołach i przedszkolach z powiatu lęborskiego w obszarach wymagających wsparcia w okresie 01.09.2014r. - 20.07.2015r.
II. Miesięczny wymiar czasu pracy dla jednej osoby, pełniącej funkcję SORE, wynosi średnio 48 godzin (1 godzina = 60 minut)
III. SORE będzie miał pod opieką 12 szkół/przedszkoli, wybranych spośród szkół/przedszkoli zgłoszonych do projektu. Na rzecz każdej z przydzielonych szkół/przedszkoli SORE pracuje około 40 godzin w ciągu trwania projektu (480/12 szkół = 40 godzin)
IV. Do zadań Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będą należały czynności związane z organizacją procesu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli, ukierunkowane na osiągnięcie celów szczegółowych projektu, poprzez prowadzenie działań wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności:
1. przedstawiania koordynatorowi projektu na początku każdego miesiąca harmonogramów z uwzględnieniem planowanych terminów wykonywania prac, zatwierdzonego przez Dyrektora każdej ze szkół. Wszelkie zmiany harmonogramu, uzgodnione z Dyrektorem danej szkoły nie spowodują konieczności dokonania zmian w Umowie w formie aneksu.
2. pomocy dyrektorom szkół/przedszkoli przydzielonych zgodnie z ofertą w zdiagnozowaniu ich aktualnych potrzeb rozwojowych (III/IV kw. 2014) - szczegółowa analiza potrzeb danej szkoły, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności z wynikami ewaluacji wewnętrznej, raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych - jeśli dotyczy)
3. sformułowania, we współpracy z radami pedagogicznymi szkół lub przedszkoli, celów wynikających ze zdiagnozowanych w nich potrzeb i określenie obszarów do ich rozwoju,
4. wsparcia szkół/przedszkoli w przygotowaniu rocznych planów wspomagania (RPW), odpowiadających na rozpoznane w nich potrzeby i zbudowanych na podstawie jednej wybranej przez szkołę oferty doskonalenia z 24 ofert doskonalenia opracowanych w projekcie systemowym ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
Oferta doskonalenia powinna być przedstawiona w wersji pisemnej wg wzoru dostępnego na stronie internetowej: www.ore.edu.pl

Roczny plan wsparcia (RPW) powinien zawierać następujące informacje:
a) czas realizacji
b) diagnoza potrzeby
c) cel
d) zakładane wskaźniki realizacji RPW
e) Harmonogram realizacji RPW
f) Role osób realizujących RPW i ich zaangażowanie czasowe
g) Zadania osób realizujących RPW
h) Role osób korzystających ze wspomagania i wymagane zaangażowanie czasowe z ich strony
i) Zadania osób korzystających ze wspomagania
j) Sprawozdanie z realizacji działań (zadania SORE) - Opis działań prowadzonych w ramach RPW

5. wsparcia szkół/przedszkoli przy zapewnianiu obiegu informacji między osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących własnych działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem,
6. zorganizowania, we współpracy ze szkołami lub przedszkolami, zaplanowanych w ich RPW form wsparcia, szkoleń i konsultacji ze specjalistami,
7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników szkół/przedszkoli we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur, rozwiązań metodycznych, w tym organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych lub zespołowych,
8. monitorowania przebiegu realizacji RPW w szkołach/przedszkolach, reagowanie na pojawiające się trudności,
9. dokumentowania podejmowanych działań zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej umowie.
10. przygotowania i przeprowadzenie wśród pracowników szkół lub przedszkoli, ankiet z przebiegu wspomagania - opracowanie ankiety
11. przygotowania sprawozdania z przebiegu RPW zgodnie z wymogami określonymi w projekcie,
12. przedstawienia sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorom szkół/przedszkoli i ich radom pedagogicznym,
13. udziału w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radami pedagogicznymi nad rekomendacjami do pracy w kolejnym roku szkolnym,
14. wspierania szkoły i dyrektora, poprzez towarzyszenie oraz służenie pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania,
15. rekrutacji nauczycieli do RPW (termin X.2014) na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, będącego załącznikiem do Uchwały Zarządu Powiatu Lęborskiego nr 401/2014 z dnia 12.09.2014 r. poprzez:
- wyszukiwania i zachęcanie do udziału w projekcie jak największej ilości przedstawicieli grupy docelowej projektu,
- współorganizacji i przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, np. spotkań indywidualnych i grupowych z dyrektorami szkół lub przedszkoli i osobami wchodzącymi w skład grupy docelowej.
16. przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej (do dnia rozpoczęcia ostatniego typu działania) w przypadku zwiększenia grupy docelowej
17. podejmowania innych działań służących pomocy w rekrutacji zapewniających skuteczność i osiągnięcie wskaźników projektu dot. liczby osób biorących udział w projekcie
18. dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy (protokołów odbioru) oraz kserokopii Rocznego Planu Wspomagania - pkt. 5 Harmonogramu realizacji RPW wraz z potwierdzeniem realizacji przez upoważnioną osobę w danej szkole/przedszkolu wraz z listą obecności uczestników. Dokumentacja związana z rozliczeniem czasu świadczenia usługi zawiera również informacje odnoszące się do ram czasowych zatrudnienia podstawowego oraz w ramach innych projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia.
19. dokumentowania i ewaluacji szkoleń i konsultacji zgodnie z procedurą Zamawiającego,
20. ścisłej współpracy z Koordynatorem projektu i innymi SORE oraz Koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia,
21. udziału w systematycznych roboczych spotkaniach związanych z monitorowaniem realizacji programu wspomagania,
22. przygotowania na zlecenie Koordynatora projektu w formie pisemnej niezbędnych zestawień, harmonogramów, informacji itp.,
23. wykonywania swoich obowiązków w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu i harmonogramem,
24. planowania działań i staranność o osiągnięcie wskaźników projektu,
25. terminowego przesyłania wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
26. nadzorowania bieżących postępów w realizacji swoich zadań i podejmowanie ewentualnych działań naprawczych
27. obecności podczas kontroli projektu
28. przestrzegania obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów
29. odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Zleceniobiorcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu,
30. odpowiedniego oznaczania miejsc odbywania spotkań i warsztatów (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu
31. przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.)
32. stosowania polityki równości szans płci zgodnie z Zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
33. bieżącego monitorowania obecności uczestników na warsztatach, konsultacjach, szkoleniach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie
34. sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły lub przedszkola.
35. przedstawiania dokumentów rozliczeniowych po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym w ciągu 7 dni od zakończenia miesiąca.
36. Bieżącego monitorowania obecności uczestników na warsztatach, konsultacjach, szkoleniach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie
37. Sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły lub przedszkola.
V. SORE realizuje zadania osobiście bezpośrednio w placówkach, które wspiera lub w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu na terenie powiatu lęborskiego wskazanym przez Zamawiającego.
VI. Wykonywanie zleconych zadań może odbywać się zarówno w godzinach porannych, jak i popołudniowych, w zależności od potrzeby, godziny będą dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
VII. Rozliczenie usługi będzie następowało miesięcznie na podstawie wystawianych faktur /rachunków.
VIII. Zleceniodawca będzie płacił za wykonywanie przedmiotu umowy po zakończeniu każdego miesiąca w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego (faktury /rachunku) wraz z:
a) prawidłowo wypełnioną miesięczną kartą czasu pracy (protokołu odbioru) wraz ze szczegółowym zakresem wykonanych czynności zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych spotkań/warsztatów/konsultacje/szkolenia, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
b) prawidłowo wypełnionymi i podpisanymi deklaracjami uczestnictwa wszystkich uczestników biorących udział
w projekcie według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, dla których były to pierwsze spotkania/warsztaty/konsultacje/szkolenia w ramach projektu),
c) kserokopia Rocznego Planu Wspomagania - pkt. 5 Harmonogramu realizacji RPW wraz z potwierdzeniem realizacji przez upoważnioną osobę w danej szkole/przedszkolu wraz z listą obecności uczestników.
d) dokumentacją fotograficzną ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły/przedszkola.
IX. SORE będzie zobowiązany do realizacji zadań sukcesywnie w zależności od potrzeb wynikających z prawidłowej realizacji projektu, w stałym bezpośrednim osobistym kontakcie z placówką i /lub zamawiającym i /lub zespołem projektowym. Wszystkie zadania SORE zobowiązany jest wykonywać w uzgodnieniu i/ lub współpracy z koordynatorem projektu lub osobami przez niego wskazanymi.
X. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów dotyczących osoby pełniącej funkcję SORE potwierdzających jej kwalifikacje i doświadczenie.
XI. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
XII. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

OPTYMALNE DZIAŁANIA PROWADZONE PRZEZ KAŻDEGO SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH ROCZNEGO PLANU WSPOMAGANIA
I. Diagnoza - 13 godzin
a) Dobór najlepszych dla danej szkoły/przedszkola ofert doskonalenia na podstawie:
- wywiad z dyrektorem (zebranie informacji o szkole) - 2 godziny
- wywiad z nauczycielami (spotkanie z radą pedagogiczną) - 2 godziny
- warsztatu diagnostyczno-rozowojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej (pogłębiona autodiagnoza i określenie priorytetów rozwojowych szkoły) - 4 godziny
b) Ułożenie Rocznego Planu Wsparcia, w tym głównie szczegółowego harmonogramu realizacji RPW wraz doborem form doskonalenia - 5 godziny
II. Doskonalenie pracy nauczycieli - 10 godzin
Przeprowadzenie, zgodnie z przyjętym harmonogramem, działań niezbędnych do rozwiązania zdiagnozowanych problemów:
- warsztaty dla nauczycieli (formy aktywne) - 5 godzin
- inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) - 5 godzin
III. Przełożenie nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę - 5 godzin
a) Konsultacje indywidualne (spotkania coachingowe, indywidualne poradnictwo dla dyrektora i nauczycieli)
b) Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania (konsultacje grupowe)
IV. Przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wspomagania - 7 godzin
a) Przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania
b) Opracowanie sprawozdania z rocznego planu wspomagania, a następnie przedstawienie sprowadzania dyrektorowi i nauczycielom
c) Przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym

Pozostałe 5 godzin przeznaczonych na w/w działania z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdej szkoły/przedszkola.

2. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE

Problemem, na który odpowiada realizacja projektu jest: niska jakość systemu doskonalenia nauczycieli, niespójna z rozwojem i potrzebami szkół w powiecie lęborskim.
Głównym celem projektu jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół w konsekwencji wdrożenia w powiecie lęborskim do 31.07.2015 r. nowego systemu doskonalenia nauczycieli (150 K, 20M) i zewnętrznego wspomagania szkoły.
Celem szczegółowym projektu jest:
e) Wdrożenie systemu sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów w powiecie lęborskim do dnia 31.07.2015 r.
Produkty:
- 4 sieci współpracy
- 40 h pracy ekspertów
f) Wdrożenie systemu ofert doskonalenia szkół i przedszkoli w powiecie lęborskim do dnia 31.07.2015 r.
Produkty:
- 48 rocznych planów wspomagania RPW
- 192 h warsztatów
- 480 h pracy ekspertów
Grupą docelową w projekcie są:
- 22 szkoły podstawowe
- 12 gimnazjów
- 6 szkół ponadgimnazjalnych
- 8 przedszkoli zatrudniających co najmniej 5 nauczycieli
- 60 (50K, 10 M) nauczycieli ww. szkół i przedszkoli objętych sieciami współpracy i samokształcenia
- 170 (150 K, 20 M) nauczycieli ww. szkół i przedszkoli uczestniczących w RPW
- 40 (30 K, 10 M) dyrektorów ww. szkół nadzorujących RPW

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 200529

Data publikacji: 2014-09-22

Nazwa: Starostwo Powiatowe w Lęborku

Ulica: ul. Czołgistów 5

Numer domu: 5

Miejscowość: Lębork

Kod pocztowy: 84-300

Województwo / kraj: pomorskie

Numer telefonu: 059 8632810

Numer faxu: 059 8632850

Adres strony internetowej: powiat-lebork.com

Regon: 84115175650000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczy każdej części zamówienia.

I. Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji ma sprzyjać osiągnięciu głównego celu projektu, jakim jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w szkołach i przedszkolach z powiatu lęborskiego w obszarach wymagających wsparcia w okresie 01.09.2014r. - 20.07.2015r.
II. Miesięczny wymiar czasu pracy dla jednej osoby, pełniącej funkcję SORE, wynosi średnio 48 godzin (1 godzina = 60 minut)
III. SORE będzie miał pod opieką 12 szkół/przedszkoli, wybranych spośród szkół/przedszkoli zgłoszonych do projektu. Na rzecz każdej z przydzielonych szkół/przedszkoli SORE pracuje około 40 godzin w ciągu trwania projektu (480/12 szkół = 40 godzin)
IV. Do zadań Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji będą należały czynności związane z organizacją procesu kompleksowego wspomagania szkół i przedszkoli, ukierunkowane na osiągnięcie celów szczegółowych projektu, poprzez prowadzenie działań wskazanych w aktualnym wniosku o dofinansowanie projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie, w szczególności:
1. przedstawiania koordynatorowi projektu na początku każdego miesiąca harmonogramów z uwzględnieniem planowanych terminów wykonywania prac, zatwierdzonego przez Dyrektora każdej ze szkół. Wszelkie zmiany harmonogramu, uzgodnione z Dyrektorem danej szkoły nie spowodują konieczności dokonania zmian w Umowie w formie aneksu.
2. pomocy dyrektorom szkół/przedszkoli przydzielonych zgodnie z ofertą w zdiagnozowaniu ich aktualnych potrzeb rozwojowych (III/IV kw. 2014) - szczegółowa analiza potrzeb danej szkoły, we współpracy z dyrektorem i nauczycielami oraz z wykorzystaniem informacji zawartych w dokumentacji szkoły/przedszkola (w szczególności z wynikami ewaluacji wewnętrznej, raportów z ewaluacji zewnętrznej oraz wyników egzaminów zewnętrznych - jeśli dotyczy)
3. sformułowania, we współpracy z radami pedagogicznymi szkół lub przedszkoli, celów wynikających ze zdiagnozowanych w nich potrzeb i określenie obszarów do ich rozwoju,
4. wsparcia szkół/przedszkoli w przygotowaniu rocznych planów wspomagania (RPW), odpowiadających na rozpoznane w nich potrzeby i zbudowanych na podstawie jednej wybranej przez szkołę oferty doskonalenia z 24 ofert doskonalenia opracowanych w projekcie systemowym ORE System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół (przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego),
Oferta doskonalenia powinna być przedstawiona w wersji pisemnej wg wzoru dostępnego na stronie internetowej: www.ore.edu.pl

Roczny plan wsparcia (RPW) powinien zawierać następujące informacje:
a) czas realizacji
b) diagnoza potrzeby
c) cel
d) zakładane wskaźniki realizacji RPW
e) Harmonogram realizacji RPW
f) Role osób realizujących RPW i ich zaangażowanie czasowe
g) Zadania osób realizujących RPW
h) Role osób korzystających ze wspomagania i wymagane zaangażowanie czasowe z ich strony
i) Zadania osób korzystających ze wspomagania
j) Sprawozdanie z realizacji działań (zadania SORE) - Opis działań prowadzonych w ramach RPW

5. wsparcia szkół/przedszkoli przy zapewnianiu obiegu informacji między osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących własnych działań podejmowanych w ramach współpracy ze szkołą lub przedszkolem,
6. zorganizowania, we współpracy ze szkołami lub przedszkolami, zaplanowanych w ich RPW form wsparcia, szkoleń i konsultacji ze specjalistami,
7. organizacji systemu wsparcia dla pracowników szkół/przedszkoli we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur, rozwiązań metodycznych, w tym organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych lub zespołowych,
8. monitorowania przebiegu realizacji RPW w szkołach/przedszkolach, reagowanie na pojawiające się trudności,
9. dokumentowania podejmowanych działań zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej umowie.
10. przygotowania i przeprowadzenie wśród pracowników szkół lub przedszkoli, ankiet z przebiegu wspomagania - opracowanie ankiety
11. przygotowania sprawozdania z przebiegu RPW zgodnie z wymogami określonymi w projekcie,
12. przedstawienia sprawozdań z przebiegu realizacji RPW dyrektorom szkół/przedszkoli i ich radom pedagogicznym,
13. udziału w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radami pedagogicznymi nad rekomendacjami do pracy w kolejnym roku szkolnym,
14. wspierania szkoły i dyrektora, poprzez towarzyszenie oraz służenie pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania,
15. rekrutacji nauczycieli do RPW (termin X.2014) na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie, będącego załącznikiem do Uchwały Zarządu Powiatu Lęborskiego nr 401/2014 z dnia 12.09.2014 r. poprzez:
- wyszukiwania i zachęcanie do udziału w projekcie jak największej ilości przedstawicieli grupy docelowej projektu,
- współorganizacji i przeprowadzenia działań rekrutacyjnych, np. spotkań indywidualnych i grupowych z dyrektorami szkół lub przedszkoli i osobami wchodzącymi w skład grupy docelowej.
16. przeprowadzenia rekrutacji uzupełniającej (do dnia rozpoczęcia ostatniego typu działania) w przypadku zwiększenia grupy docelowej
17. podejmowania innych działań służących pomocy w rekrutacji zapewniających skuteczność i osiągnięcie wskaźników projektu dot. liczby osób biorących udział w projekcie
18. dokumentowania świadczonej usługi w formie miesięcznych kart czasu pracy (protokołów odbioru) oraz kserokopii Rocznego Planu Wspomagania - pkt. 5 Harmonogramu realizacji RPW wraz z potwierdzeniem realizacji przez upoważnioną osobę w danej szkole/przedszkolu wraz z listą obecności uczestników. Dokumentacja związana z rozliczeniem czasu świadczenia usługi zawiera również informacje odnoszące się do ram czasowych zatrudnienia podstawowego oraz w ramach innych projektów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia.
19. dokumentowania i ewaluacji szkoleń i konsultacji zgodnie z procedurą Zamawiającego,
20. ścisłej współpracy z Koordynatorem projektu i innymi SORE oraz Koordynatorem sieci współpracy i samokształcenia,
21. udziału w systematycznych roboczych spotkaniach związanych z monitorowaniem realizacji programu wspomagania,
22. przygotowania na zlecenie Koordynatora projektu w formie pisemnej niezbędnych zestawień, harmonogramów, informacji itp.,
23. wykonywania swoich obowiązków w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu i harmonogramem,
24. planowania działań i staranność o osiągnięcie wskaźników projektu,
25. terminowego przesyłania wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
26. nadzorowania bieżących postępów w realizacji swoich zadań i podejmowanie ewentualnych działań naprawczych
27. obecności podczas kontroli projektu
28. przestrzegania obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur, standardów oraz innych obowiązujących dokumentów
29. odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Zleceniobiorcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu,
30. odpowiedniego oznaczania miejsc odbywania spotkań i warsztatów (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu
31. przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.)
32. stosowania polityki równości szans płci zgodnie z Zasadami równości szans kobiet i mężczyzn w projektach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
33. bieżącego monitorowania obecności uczestników na warsztatach, konsultacjach, szkoleniach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie
34. sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły lub przedszkola.
35. przedstawiania dokumentów rozliczeniowych po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym w ciągu 7 dni od zakończenia miesiąca.
36. Bieżącego monitorowania obecności uczestników na warsztatach, konsultacjach, szkoleniach w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie
37. Sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły lub przedszkola.
V. SORE realizuje zadania osobiście bezpośrednio w placówkach, które wspiera lub w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu na terenie powiatu lęborskiego wskazanym przez Zamawiającego.
VI. Wykonywanie zleconych zadań może odbywać się zarówno w godzinach porannych, jak i popołudniowych, w zależności od potrzeby, godziny będą dostosowane do najbardziej pożądanych przez odbiorców.
VII. Rozliczenie usługi będzie następowało miesięcznie na podstawie wystawianych faktur /rachunków.
VIII. Zleceniodawca będzie płacił za wykonywanie przedmiotu umowy po zakończeniu każdego miesiąca w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego (faktury /rachunku) wraz z:
a) prawidłowo wypełnioną miesięczną kartą czasu pracy (protokołu odbioru) wraz ze szczegółowym zakresem wykonanych czynności zawierającą okres realizacji, tematy przeprowadzonych spotkań/warsztatów/konsultacje/szkolenia, godziny ich odbywania i liczbę zrealizowanych godzin,
b) prawidłowo wypełnionymi i podpisanymi deklaracjami uczestnictwa wszystkich uczestników biorących udział
w projekcie według wzorów otrzymanych od Zamawiającego (wymagane jest dostarczenie deklaracji tylko i wyłącznie tych osób, dla których były to pierwsze spotkania/warsztaty/konsultacje/szkolenia w ramach projektu),
c) kserokopia Rocznego Planu Wspomagania - pkt. 5 Harmonogramu realizacji RPW wraz z potwierdzeniem realizacji przez upoważnioną osobę w danej szkole/przedszkolu wraz z listą obecności uczestników.
d) dokumentacją fotograficzną ze zrealizowanych działań, min. 10 zdjęć z każdej szkoły/przedszkola.
IX. SORE będzie zobowiązany do realizacji zadań sukcesywnie w zależności od potrzeb wynikających z prawidłowej realizacji projektu, w stałym bezpośrednim osobistym kontakcie z placówką i /lub zamawiającym i /lub zespołem projektowym. Wszystkie zadania SORE zobowiązany jest wykonywać w uzgodnieniu i/ lub współpracy z koordynatorem projektu lub osobami przez niego wskazanymi.
X. Przed rozpoczęciem realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentów dotyczących osoby pełniącej funkcję SORE potwierdzających jej kwalifikacje i doświadczenie.
XI. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia.
XII. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

OPTYMALNE DZIAŁANIA PROWADZONE PRZEZ KAŻDEGO SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH ROCZNEGO PLANU WSPOMAGANIA
I. Diagnoza - 13 godzin
a) Dobór najlepszych dla danej szkoły/przedszkola ofert doskonalenia na podstawie:
- wywiad z dyrektorem (zebranie informacji o szkole) - 2 godziny
- wywiad z nauczycielami (spotkanie z radą pedagogiczną) - 2 godziny
- warsztatu diagnostyczno-rozowojowego dla zespołu wyłonionego z rady pedagogicznej (pogłębiona autodiagnoza i określenie priorytetów rozwojowych szkoły) - 4 godziny
b) Ułożenie Rocznego Planu Wsparcia, w tym głównie szczegółowego harmonogramu realizacji RPW wraz doborem form doskonalenia - 5 godziny
II. Doskonalenie pracy nauczycieli - 10 godzin
Przeprowadzenie, zgodnie z przyjętym harmonogramem, działań niezbędnych do rozwiązania zdiagnozowanych problemów:
- warsztaty dla nauczycieli (formy aktywne) - 5 godzin
- inne formy spotkań grupowych (wykłady, konsultacje grupowe) - 5 godzin
III. Przełożenie nowych umiejętności nauczycieli na szkolną praktykę - 5 godzin
a) Konsultacje indywidualne (spotkania coachingowe, indywidualne poradnictwo dla dyrektora i nauczycieli)
b) Wspólna analiza trudności związanych z wykorzystaniem w bieżącej pracy nowych procedur i zasad działania (konsultacje grupowe)
IV. Przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wspomagania - 7 godzin
a) Przygotowanie i przeprowadzenie ankiet z przebiegu wspomagania
b) Opracowanie sprawozdania z rocznego planu wspomagania, a następnie przedstawienie sprowadzania dyrektorowi i nauczycielom
c) Przygotowanie (wspólnie z dyrektorem i nauczycielami) rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym

Pozostałe 5 godzin przeznaczonych na w/w działania z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdej szkoły/przedszkola.

2. INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE

Problemem, na który odpowiada realizacja projektu jest: niska jakość systemu doskonalenia nauczycieli, niespójna z rozwojem i potrzebami szkół w powiecie lęborskim.
Głównym celem projektu jest poprawa jakości systemu doskonalenia nauczycieli, spójnego z rozwojem szkół w konsekwencji wdrożenia w powiecie lęborskim do 31.07.2015 r. nowego systemu doskonalenia nauczycieli (150 K, 20M) i zewnętrznego wspomagania szkoły.
Celem szczegółowym projektu jest:
e) Wdrożenie systemu sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli i dyrektorów w powiecie lęborskim do dnia 31.07.2015 r.
Produkty:
- 4 sieci współpracy
- 40 h pracy ekspertów
f) Wdrożenie systemu ofert doskonalenia szkół i przedszkoli w powiecie lęborskim do dnia 31.07.2015 r.
Produkty:
- 48 rocznych planów wspomagania RPW
- 192 h warsztatów
- 480 h pracy ekspertów
Grupą docelową w projekcie są:
- 22 szkoły podstawowe
- 12 gimnazjów
- 6 szkół ponadgimnazjalnych
- 8 przedszkoli zatrudniających co najmniej 5 nauczycieli
- 60 (50K, 10 M) nauczycieli ww. szkół i przedszkoli objętych sieciami współpracy i samokształcenia
- 170 (150 K, 20 M) nauczycieli ww. szkół i przedszkoli uczestniczących w RPW
- 40 (30 K, 10 M) dyrektorów ww. szkół nadzorujących RPW

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2015

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Jedną osobą zdolna do wykonania zamówienia na każdą część zamówienia, na która składa ofertę, spełniającą warunki odpowiednio ze względu na poszczególne części zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję SORE spełniała łącznie minimalne niżej wymienione wymagania:

1) posiada wyksztalcenie wyższe II stopnia (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny) z przygotowaniem pedagogicznym,
2) posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty,
3) posiada znajomość tematyki SORE - preferowane szkolenie w projekcie systemowym Ośrodka Rozwoju Edukacji lub przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy i studia przygotowujące do pracy trenera, moderatora, coacha, certyfikat trenerski),
1) posiada co najmniej 15 lat doświadczenia w pracy w oświacie (tj. szkoła podstawowa, gimnazjum, ponadgimnazjalna dla młodzieży) i/lub administracji publicznej (tj. CEN, ODN, KO, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna)
2) posiada doświadczenie w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami/warsztatami, np. zespołu zadaniowego lub przedmiotowego w szkole/placówce - bez konieczności pełnienia roli przełożonego wobec jego członków
3) posiada umiejętność diagnozowania problemów i /lub potrzeb rozwojowych występujących w oświacie,
4) posiada znajomość zasady równości płci
5) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, empatia, wysoka kultura osobista
6) kreatywność, otwartość na innowacje, zaangażowanie, systematyczność
7) posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy).

Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów według załącznika nr 2 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1. W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ
b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIZW
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 2 do SIZW
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji zamówienia - Załącznik Nr 7 do SIWZ

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 4 do SIZW
b) oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIZW

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział).

5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
3. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy,
b) przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Zleceniobiorcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w SIWZ i przedstawionej ofercie (nie dotyczy Zleceniobiorcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej)
d) zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie nie-zależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.

Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: w siedzibie zamawiającego

Data składania wniosków, ofert: 03/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół)

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim - SORE I

Opis:
obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Przedszkole Nr 1, ul. Czołgistów 37, Lębork
2) Przedszkole Nr 2, ul. E. Plater, Lębork
3) Przedszkole Nr 5, ul. Wyspiańskiego 1,Lębork
4) Przedszkole Nr 6, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 7, Lębork
5) Przedszkole Nr 9, ul. Mireckiego 9, Lębork
6) Przedszkole Nr 10, ul. Krzywoustego 6, Lębork
7) Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Kossaka 103, Lębork
8) Szkoła Podstawowa Nr 4, Aleja Wolności 31, Lębork - Zespół Szkół nr 3 w Lęborku
9) Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Kościuszki 14, Lębork
10) Szkoła Podstawowa Nr 8, ul. Mireckiego 10, Lębork
11) Społeczna Językowa Szkoła Podstawowa LTO, ul. Malczewskiego 34, Lębork
12) Gimnazjum Nr 3, ul. Aleja Wolności 31, Lębork - Zespół Szkół nr 3 w Lęborku

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim - SORE II

Opis:
obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Przedszkole w Charbrowie
2) Przedszkole w Wicku
3) Szkoła Podstawowa w Wicku - Zespół Szkół w Wicku
4) Szkoła Podstawowa w Maszewku, Maszewsko 7
5) Szkoła Podstawowa w Szczenurzy, Szczenurze 32
6) Szkoła Podstawowa w Łebie, ul. Tysiąclecia 11
7) Szkoła Podstawowa w Łebieniu, Łebień 93 - Zespół Szkół w Łebieniu
8) Szkoła Podstawowa w Garczegorzu, Garczegorze 24a
9) Szkoła Podstawowa w Siemirowicach, ul. Szkolna 15
10) Gimnazjum w Łebieniu, Łebień 93 - Zespół Szkół w Łebieniu
11) Gimnazjum w Wicku - Zespół Szkół w Wicku
12) Gimnazjum w Łebie, ul. Nadmorska 21

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim - SORE III

Opis:
obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Popowie
2) Szkoła Podstawowa w Cewicach, ul. Witosa 65 - Zespół Szkół w Cewicach
3) Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Bukowinie, Bukowina 5
4) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytem, Pieski 45, Pieski
5) Szkoła Podstawowa w Łebuni, ul. Sportowa 7
6) Szkoła Podstawowa w Maszewie, ul. Szkolna 5
7) Szkoła Podstawowa w Redkowicach, Redkowice 18 - Zespół Szkół w Redkowicach
8) Szkoła Podstawowa w Leśnicach, Leśnice 18a - Zespół Szkół w Leśnicach,
9) Gimnazjum w Redkowicach, Redkowice 18a - Zespół Szkół w Redkowicach
10) Gimnazjum w Leśnicach, Leśnice 18 a - Zespół Szkół w Leśnicach
11) Niepubliczne Gimnazjum w Bukowinie, Bukowina 5
12) Gimnazjum w Cewicach, ul. Witosa 65 - Zespół Szkół w Cewicach

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w projekcie Kompleksowa organizacja rozwoju nowoczesnej edukacji w powiecie lęborskim - SORE IV

Opis:
obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Polna 9a - Zespół Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej
2) Gimnazjum w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Polna 9a - Zespół Szkół w Nowej Wsi Lęborskiej
3) Gimnazjum Nr 1 w Lęborku, ul. I Armii Wojska Polskiego 10, Lębork
4) Gimnazjum Nr 2 w Lęborku, ul. P. Skargi 52, Lębork
5) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Lęborku, ul. Dygasińskiego 14 - liceum
6) Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Lęborku, ul. Marcinkowskiego 1 - liceum
7) Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa
8) Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, ul. Pionierów 16 - technikum
9) Zespół Szkół Mechaniczno - Informatycznych w Lęborku - technikum
10) Zespół Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agroturystyki w Lęborku - technikum
11) Szkoła, która przystąpi do projektu na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
12) Szkoła, która przystąpi do projektu na podstawie Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie

Kody CPV:
804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 20/07/2015

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

73000 / 2009-03-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Gdynia (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Szkolenie dla doradców zawodowych: kurs inspiracji jako jedna z metod aktywizacji osób bezrobotncyh i poszukujących pracy.

103639 / 2009-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chojnicki - Chojnice (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń ogólnych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców oraz ich pracowników (w tym zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej) w Powiecie Chojnickim w ramach projektu Chojnicka Akademia Zarządzania - współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

97464 / 2010-04-08 - Uczelnia publiczna

Politechnika Gdańska - Gdańsk (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
Usługa edukacji osób dorosłych polegająca na opracowaniu programu i materiałów dydaktycznych na wykłady oraz przeprowadzeniu zajęć seminaryjnych z prawa gospodarczego na Politechnice Gdańskiej.

206730 / 2014-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Tczewski - Tczew (pomorskie)
CPV: 804000008 (Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne)
PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH PROJEKTU PT. AKTYWNY BELFER - MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE TCZEWSKIM