257685 / 2011-09-29 - Administracja samorządowa / Miasto Lubartów (Lubartów)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
Opis zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66-74 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: do VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 270 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, jakim jest doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową, rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów, rozumienia sensu wypowiedzi. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę w zakresie gramatyki i ortografii, umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji czytania i pisania, zwiększenie motywacji do nauki, podniesienie samooceny. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 120 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy w zakresie techniki liczenia, analizy i syntezy prostych zadań tekstowych, wykonywania działań matematycznych, wzrost umiejętności w zakresie myślenia matematycznego, podniesienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, problemów i trudnych sytuacji, nauka empatii, rozpoznawania emocji i ich wyrażania, umiejętności nawiązywania kontaktów, przełamywania lęków. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie unikania konfliktów, radzenia sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, budowania właściwych relacji interpersonalnych. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 60 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest rozwijanie umiejętności matematycznych w zakresie sprawności rachunkowej, pobudzanie aktywności twórczej poprzez różnego rodzaju ćwiczenia praktyczne związane z manipulowaniem, przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę z dziedziny matematyki, umiejętności w zakresie sprawności rachunkowej, rozwinąć zainteresowania i zdolności matematyczne. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia:
Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych.,
Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 8: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 9: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 10: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 257685
Data publikacji: 2011-09-29
Nazwa: Miasto Lubartów
Ulica: ul. Jana Pawła II 12
Numer domu: 12
Miejscowość: Lubartów
Kod pocztowy: 21-100
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 081 8552273
Numer faxu: 081 8552016
Adres strony internetowej: www.lubartow.pl
Regon: 43101938800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66-74 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: do VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych:
1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 270 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, jakim jest doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem, nauka ortografii i gramatyki, usprawnianie grafomotoryczne i manualne, ćwiczenia doskonalące pamięć wzrokową, słuchową i ruchową, rozwijanie umiejętności tworzenia zdań, tekstów, rozumienia sensu wypowiedzi. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę w zakresie gramatyki i ortografii, umiejętności w zakresie kształtowania kompetencji czytania i pisania, zwiększenie motywacji do nauki, podniesienie samooceny. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 120 godzin lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest kształtowanie pojęcia liczby naturalnej oraz rozumienia czterech podstawowych działań matematycznych, rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i wyobraźni przestrzennej, nauka wykonywania zadań poprzez mierzenie, ważenie, rozpoznawanie i nazywanie figur geometrycznych. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy w zakresie techniki liczenia, analizy i syntezy prostych zadań tekstowych, wykonywania działań matematycznych, wzrost umiejętności w zakresie myślenia matematycznego, podniesienie poczucia własnej wartości i wiary we własne możliwości. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
3. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 90 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest pomoc uczniom w rozwiązywaniu konfliktów, problemów i trudnych sytuacji, nauka empatii, rozpoznawania emocji i ich wyrażania, umiejętności nawiązywania kontaktów, przełamywania lęków. Po przeprowadzeniu zajęć u uczniów powinien nastąpić wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie unikania konfliktów, radzenia sobie z problemami i sytuacjami trudnymi, budowania właściwych relacji interpersonalnych. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
4. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 60 godz. lekcyjnych. W ramach zajęć wykonawca zobowiązany jest do realizacji celu, którym jest rozwijanie umiejętności matematycznych w zakresie sprawności rachunkowej, pobudzanie aktywności twórczej poprzez różnego rodzaju ćwiczenia praktyczne związane z manipulowaniem, przygotowanie do korzystania z medialnych środków przekazu. Po przeprowadzeniu zajęć uczniowie powinni nabyć dodatkową wiedzę z dziedziny matematyki, umiejętności w zakresie sprawności rachunkowej, rozwinąć zainteresowania i zdolności matematyczne. W celu monitorowania osiągnięć ucznia, wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco Karty obserwacji oraz przeprowadzać testy kompetencji i konstruować opinie o postępach ucznia po każdym semestrze.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia:
Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych.,
Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 8: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 9: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 10: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 10
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2012
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Zaliczka: Nie
Uprawnienia: nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie: nie dotyczy
Potencjał techniczny: nie dotyczy
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, która:
1. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na 1-5 części zamówienia,
2. posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 6 do 7 oraz części 10 zamówienia,
3. posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kursy w zakresie socjoterapii oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 8 do 9 zamówienia
Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach :
1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osoby zmienianej,
2) ze względu na dofinansowanie zadania z UMWL, możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie (np. zmian harmonogramu realizacji zadania),
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności,
5) wystąpienia siły wyższej,
6) zmian wniesionych do umowy przez uprawniony podmiot,
7) zmiany stawki podatku VAT,
8) konieczność zmiany terminów wykonywania umowy z uwagi na :
a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń,
b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp,
c) zwiększenie częstotliwości prowadzonych zajęć w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących przerwy w wykonaniu umowy lub innych okoliczności mających wpływ na wykonanie umowy w założonym terminie,
d) przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania.
3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.lubartow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216
Data składania wniosków, ofert: 07/10/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 11:30
Miejsce składania:
Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)
Podobne przetargi
27272 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
144358 / 2012-05-08 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie seminarium w ramach projektu Młodzieżowe Uniwersytety Matematyczne
433206 / 2012-11-06 - Inny: Pomoc społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja kursu -Wychowawca kolonijny- w projekcie systemowym -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
330898 / 2011-10-12 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleń lotniczych IR/SEP(L) na urządzeniu do ćwiczenia procedur lotu i nawigacji klasy FNPT II dla studentów specjalności lotniczych PWSZ w Chełmie
27206 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
195863 / 2014-09-15 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Instytut Anglistyki SUM) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w wymiarze 40 godzin w okresie 2 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/257-2014/WH)
142086 / 2014-04-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych w ramach projektu
Z wiedzą ku przyszłości
414628 / 2009-12-02 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów I roku
27920 / 2012-01-30 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.
30683 / 2014-02-14 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/20/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie zajęć fakultatywnych na kierunku Budownictwo oraz Architektura
i Urbanistyka w Wydziale Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w terminie II 2014 - VI 2014 w ramach realizacji projektu Kwalifikacje dla rynku pracy - Politechnika Lubelska przyjazna dla pracodawcy
27240 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
55195 / 2013-04-12 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/35/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich zajęć dydaktycznych w języku angielskim dla studentów kierunku Elektrotechnika i Informatyka w ramach Modułu nauczania w języku angielskim dla Wydziału Elektrotechniki i Informatyki, realizowanego w ramach projektu Nowoczesna edukacja - rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej
34771 / 2014-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wólka - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiot zamówienia: usÅ‚uga edukacyjna obejmujÄ…ca prowadzenie zajęć dodatkowych i specjalistycznych dla dzieci 3-4 letnich w Filiach Przedszkola SamorzÄ…dowego w Turce w Sobianowicach, Pliszczynie i Åuszczowie w ramach projektów pt.: Stokrotka w Sobianowicach - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-124/12, Filia Przedszkola w Pliszczynie - Pliszka - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-023/13 i Przedszkole w Åuszczowie - Nr projektu: POKL.09.01.01-06-022/13 realizowanych przez GminÄ™ Wólka / Zespół Publicznych Jednostek OÅ›wiatowych w Turce w ramach Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego.
381248 / 2011-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego Planowanie kariery zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
77283 / 2014-04-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/44-2014/WH)
245957 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna
Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć dydaktycznych ze studentami cywilnymi WSOSP w specjalności pilotaż na symulatorze lotu ELITE CESNA-172RG - numer Zp/pn/95/2013
7357 / 2014-01-13 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/644-2013/WH)
141838 / 2011-06-03 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa opiekuna praktyk pedagogicznych w związku z realizacją projektu pt. Praktyka i wiedza drogą do sukcesu.