Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

333337 / 2011-12-15 - Administracja samorządowa / Burmistrz Gminy w Błażowej (Błażowa)

szkodnik bukszpanu

Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa w II semestrze w roku szkolnym 2011-2012, dla których organem prowadzącym jest Gmina Błażowa. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w ośmiu szkołach podstawowych, w Gminie Błażowa, w roku szkolnym 2011-12.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie zajęć do potrzeb uczniów. Zamówienie obejmuje prowadzenie: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem: zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych oraz zajęć rozwijających z języka angielskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. W zależności od ilości szkół części te podzielone zostały na grupy. Oferty można składać na dowolną ilość części lub grup. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej grupy przewidziane jest przeprowadzenie 35 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut). Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). Część I Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach podstawowych w:
Część I.1 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część I.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część I.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 3 grupy (11 uczniów) - razem 105 godzin.
Program zajęć ma obejmować: usprawnianie narządów artykulacji, wywoływanie, utrwalanie i automatyzacja głosek, ćwiczenia słuchu fonematycznego, analizy i syntezy słuchu, kształtowanie i rozwijanie umiejętności komunikowania się z otoczeniem, usprawnienie umiejętności szkolnych metodami Dennisona
Część II
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
Prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkołach podstawowych w:
Część II.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część II.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część II.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.5 - SP w Kąkolówce, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.6 - SP w Nowym Borku, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część II.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 79 uczniów podzielonych na 11 grup x 35 godzin = 385 godzin.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia poprawiające percepcję wzrokową i słuchową, utrwalanie liter, ćwiczenia zwiększające tempo czytania, stopień rozumienia tekstu, metodę sylabową, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu, manualne, graficzne.

Część III
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkołach:
Część III.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część III.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część III.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.5 - SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin
Część III.6 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin
Część III.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część III.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 56 uczniów podzielonych na 9 grup x 35 godzin = 315godzin.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia w zakresie czynnościowego nauczania matematyki, usprawnianie techniki rachunkowej, logicznego myślenia, rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności praktycznych uczniów.
Część IV
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych w:
Część IV.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część IV.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 37 uczniów podzielonych na 5 grup x 35 godzin = 175godzin.
Program zajęć ma obejmować: rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy matematyczno-logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, ekologii, zdrowia i higieny.

Część V
Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej
Prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych w:
Część V.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część V.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część V.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.4 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część V.6 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Razem 73 uczniów w 6 grupach x 35 godzin = 210 godzin.
Program zajęć ma obejmować: kształtowanie prawidłowej postawy ciała u uczniów, nauka ćwiczeń wzmacniających poszczególne partie mięśni, zabawy i gry ruchowe z elementami korektywy.

Część VI
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania w zakresie języka angielskiego
Prowadzenie zajęć dla 10 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin.
Program zajęć ma obejmować: poszerzanie poznanego słownictwa i czynnego słownika ucznia poprzez: gry i zabawy językowe, karty obrazkowe i wyrazowe, czytanie krótkich opowiadań, oglądanie filmów, tworzenie słowniczków.

Część VII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania plastyczne
Prowadzenie zajęć dla 13 uczniów w:
Część VII.1 - SP w Błażowej Dolnej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Część VII.2 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Razem 3 grupy x 35 godzin = 105 godzin
Program zajęć ma obejmować: zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi, posługiwanie się środkami wyrazu artystycznego - barwa, faktura, ruch, perspektywa, uwzględnianie realizmu i fantazji w plastyce.

Część VIII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla 5 uczniów w SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, środowiska życia, ekologii, zdrowia i higieny człowieka, zjawisk zachodzących we wszechświecie.
Część IX
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania taneczne
Prowadzenie zajęć dla 16 uczniów w SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: nauka tańca ludowego z różnych regionów Polski, będzie kontynuacją rozbudzonych zainteresowań i rozwoju umiejętności tanecznych uzdolnionych dzieci, które w okresie edukacji przedszkolnej rozpoczęły naukę tańca ludowego.

Część X
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania matematyczne
Prowadzenie zajęć w szkołach:
Część X.1 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część X.2 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Razem: 17 uczniów, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Program zajęć ma obejmować: - rozwiązywanie złożonych i nietypowych zadań tekstowych dotyczących symetrii, miar i pieniędzy, gry i zabawy matematyczno-logiczne z wykorzystaniem programów komputerowych, przygotowanie do udziału w konkursach matematycznych.

Część XI
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ruchowo w zakresie tenisa stołowego
Prowadzenie zajęć dla 12 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenie prawidłowej postawy i poruszania się przy stole, umiejętność uderzenia atakującego z forhendu i bekhendu, umiejętność podania piłki z rotacją górną i dolną, udział w turniejach tenisa stołowego.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.:
1) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły (zaleca się, aby zajęcia odbywały się w miarę możliwości bezpośrednio po lekcjach lub przed) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku;
2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
3) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
4) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowego harmonogramu oraz zakres zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa i przedstawienia ww dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
5) opracowanie programu zajęć będącego przedmiotem umowy z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w załączniku nr 6. Program zajęć powinien zawierać co najmniej ramowy zakres, który został wyszczególniony w opisie poszczególnych części w pkt. 3.3. Program zajęć stanowić będzie obowiązkowy załącznik do oferty,
6) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem jednostki i koordynatorem projektu harmonogramem zajęć,
7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji przedmiotu umowy oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin(karty pracy, dzienniki lekcyjne),
8) dokumentowanie przedmiotu umowy w dziennikach zajęć;
9)wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowanie o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy,
10)mierzenie rezultatów przedmiotu umowy za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu),
11)opis w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analiza rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie,
12)dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne służące indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom,
13)ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania,
14)przestrzeganie regulaminu pracowni,
15)bieżące informowanie koordynatora projektu i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy-nieobecności uczestników na zajęciach lub prowadzącego ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.,
16)wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy,
17)Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego. na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej umowy
18)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 333337

Data publikacji: 2011-12-15

Nazwa: Burmistrz Gminy w Błażowej

Ulica: Plac Wolności 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Błażowa

Kod pocztowy: 36-030

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 017/2297119

Numer faxu: (017) 2297077

Adres strony internetowej: www.blazowa.itl.pl

Regon: 00052827300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa w II semestrze w roku szkolnym 2011-2012, dla których organem prowadzącym jest Gmina Błażowa. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w ośmiu szkołach podstawowych, w Gminie Błażowa, w roku szkolnym 2011-12.
Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, dostosowanie zajęć do potrzeb uczniów. Zamówienie obejmuje prowadzenie: zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem: zajęć matematyczno- przyrodniczych, matematycznych przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych oraz zajęć rozwijających z języka angielskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. W zależności od ilości szkół części te podzielone zostały na grupy. Oferty można składać na dowolną ilość części lub grup. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej grupy przewidziane jest przeprowadzenie 35 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minut). Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). Część I Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w szkołach podstawowych w:
Część I.1 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część I.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część I.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 3 grupy (11 uczniów) - razem 105 godzin.
Program zajęć ma obejmować: usprawnianie narządów artykulacji, wywoływanie, utrwalanie i automatyzacja głosek, ćwiczenia słuchu fonematycznego, analizy i syntezy słuchu, kształtowanie i rozwijanie umiejętności komunikowania się z otoczeniem, usprawnienie umiejętności szkolnych metodami Dennisona
Część II
Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
Prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w szkołach podstawowych w:
Część II.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część II.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część II.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część II.5 - SP w Kąkolówce, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.6 - SP w Nowym Borku, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz
Część II.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część II.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 79 uczniów podzielonych na 11 grup x 35 godzin = 385 godzin.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia poprawiające percepcję wzrokową i słuchową, utrwalanie liter, ćwiczenia zwiększające tempo czytania, stopień rozumienia tekstu, metodę sylabową, ćwiczenia w pisaniu z pamięci i ze słuchu, manualne, graficzne.

Część III
Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w szkołach:
Część III.1 - SP w Błażowej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godz.
Część III.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część III.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część III.5 - SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin
Część III.6 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin
Część III.7 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część III.8 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 56 uczniów podzielonych na 9 grup x 35 godzin = 315godzin.
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenia w zakresie czynnościowego nauczania matematyki, usprawnianie techniki rachunkowej, logicznego myślenia, rozwiązywania zadań tekstowych, rozwijanie umiejętności praktycznych uczniów.
Część IV
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w szkołach podstawowych w:
Część IV.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część IV.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.4 - SP w Błażowej Dolnej, 1 grupa x 35 godzin
Część IV.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Łącznie 37 uczniów podzielonych na 5 grup x 35 godzin = 175godzin.
Program zajęć ma obejmować: rozwiązywanie złożonych zadań tekstowych, gry i zabawy matematyczno-logiczne, doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, ekologii, zdrowia i higieny.

Część V
Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej
Prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w szkołach podstawowych w:
Część V.1 - SP w Nowym Borku, 1 grupa x 35 godzin.
Część V.2 - SP w Futomie, 1 grupa x 35 godzin
Część V.3 - SP w Piątkowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.4 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część V.5 - SP w Lecce, 1 grupa x 35 godzin
Część V.6 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Razem 73 uczniów w 6 grupach x 35 godzin = 210 godzin.
Program zajęć ma obejmować: kształtowanie prawidłowej postawy ciała u uczniów, nauka ćwiczeń wzmacniających poszczególne partie mięśni, zabawy i gry ruchowe z elementami korektywy.

Część VI
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania w zakresie języka angielskiego
Prowadzenie zajęć dla 10 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin.
Program zajęć ma obejmować: poszerzanie poznanego słownictwa i czynnego słownika ucznia poprzez: gry i zabawy językowe, karty obrazkowe i wyrazowe, czytanie krótkich opowiadań, oglądanie filmów, tworzenie słowniczków.

Część VII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania plastyczne
Prowadzenie zajęć dla 13 uczniów w:
Część VII.1 - SP w Błażowej Dolnej, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Część VII.2 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Razem 3 grupy x 35 godzin = 105 godzin
Program zajęć ma obejmować: zapoznanie z różnorodnymi technikami plastycznymi, posługiwanie się środkami wyrazu artystycznego - barwa, faktura, ruch, perspektywa, uwzględnianie realizmu i fantazji w plastyce.

Część VIII
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania przyrodnicze
Prowadzenie zajęć dla 5 uczniów w SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: doświadczenia i obserwacje dotyczące świata zwierząt i roślin, środowiska życia, ekologii, zdrowia i higieny człowieka, zjawisk zachodzących we wszechświecie.
Część IX
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania taneczne
Prowadzenie zajęć dla 16 uczniów w SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: nauka tańca ludowego z różnych regionów Polski, będzie kontynuacją rozbudzonych zainteresowań i rozwoju umiejętności tanecznych uzdolnionych dzieci, które w okresie edukacji przedszkolnej rozpoczęły naukę tańca ludowego.

Część X
Zajęcia dla uczniów uzdolnionych rozwijające zainteresowania matematyczne
Prowadzenie zajęć w szkołach:
Część X.1 - SP w Błażowej, 1 grupa x 35 godzin
Część X.2 - SP w Białce, 1 grupa x 35 godzin
Razem: 17 uczniów, 2 grupy x 35 godzin = 70 godzin
Program zajęć ma obejmować: - rozwiązywanie złożonych i nietypowych zadań tekstowych dotyczących symetrii, miar i pieniędzy, gry i zabawy matematyczno-logiczne z wykorzystaniem programów komputerowych, przygotowanie do udziału w konkursach matematycznych.

Część XI
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ruchowo w zakresie tenisa stołowego
Prowadzenie zajęć dla 12 uczniów w SP w Kąkolówce, 1 grupa x 35 godzin = 35 godzin
Program zajęć ma obejmować: ćwiczenie prawidłowej postawy i poruszania się przy stole, umiejętność uderzenia atakującego z forhendu i bekhendu, umiejętność podania piłki z rotacją górną i dolną, udział w turniejach tenisa stołowego.
Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.:
1) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, w godzinach dostosowanych do planu lekcji szkolnych oraz planu dowozu dzieci do szkoły i warunków szkoły (zaleca się, aby zajęcia odbywały się w miarę możliwości bezpośrednio po lekcjach lub przed) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2012 roku;
2) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w kartach czasu pracy, dziennikach zajęć, listach obecności, kartach ewaluacji;
3) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
4) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy szczegółowego harmonogramu oraz zakres zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Błażowa i przedstawienia ww dokumentów do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu;
5) opracowanie programu zajęć będącego przedmiotem umowy z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych udostępnionych przez Zamawiającego, wyszczególnionych w załączniku nr 6. Program zajęć powinien zawierać co najmniej ramowy zakres, który został wyszczególniony w opisie poszczególnych części w pkt. 3.3. Program zajęć stanowić będzie obowiązkowy załącznik do oferty,
6) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnionym z dyrektorem jednostki i koordynatorem projektu harmonogramem zajęć,
7) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji przedmiotu umowy oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i pisemnej informacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu o stanie realizacji przedmiotu umowy, w tym liczbie zrealizowanych godzin(karty pracy, dzienniki lekcyjne),
8) dokumentowanie przedmiotu umowy w dziennikach zajęć;
9)wspomaganie promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowanie o finansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisła współpraca z koordynatorem projektu w mierzeniu rezultatów przedmiotu umowy,
10)mierzenie rezultatów przedmiotu umowy za pomocą testów umiejętności, sprawdzianów itp. (przeprowadzonych przed rozpoczęciem zajęć, w razie potrzeb w trakcie realizacji oraz na zakończenie projektu),
11)opis w dziennikach zajęć diagnozy problemu i analiza rezultatów założonych i osiągniętych przez uczniów - uczestników przedmiotu umowy we wstępnym etapie projektu i na jego zakończenie,
12)dobieranie metod nauczania ze szczególnym naciskiem na umiejętności praktyczne uczniów. Zamawiający zapewnia pomoce dydaktyczne służące indywidualizacji nauczania. Pomoce dydaktyczne będą ściśle związane z zajęciami dodatkowymi wskazanymi powyżej oraz będą odpowiadać rozpoznanym potrzebom,
13)ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników przedmiotu umowy w czasie jego trwania,
14)przestrzeganie regulaminu pracowni,
15)bieżące informowanie koordynatora projektu i dyrektora szkoły o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy-nieobecności uczestników na zajęciach lub prowadzącego ewentualne odstępstwa od harmonogramu itp.,
16)wykonywanie innych czynności wynikających ze specyfiki dla danej części przedmiotu umowy, mających na celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy,
17)Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego. na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją niniejszej umowy
18)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli przebiegu i sposobu prowadzenia zajęć.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 42

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres w miesiącach: 6

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części) posiadającą następujące kwalifikacje:
1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdej części),
2) co najmniej stopień awansu nauczyciela kontraktowego (dotyczy każdej części),
3) kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy części III, IV, VII, VIII, X),
4) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy części I),
5) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy części V),
6) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje z terapii pedagogicznej ( dotyczy części II)
7) ) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje do nauczania j. angielskiego (dotyczy części VI)
8) ) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i kwalifikacje w zakresie wychowania fizycznego oraz minimum kurs instruktora tenisa stołowego ( dotyczy części XI).
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń

Wiedza i doświadczenie:
Osoby muszą posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia - odpowiednio do części
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj.
1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio dla części);

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.blazowa.itl.pl/bip

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Błażowej
36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II 1
tel. 17 2297119; fax; 17 2297077, email: blazowa@blazowa.itl.pl
pokój nr 5 p. Robert Złamaniec

Data składania wniosków, ofert: 23/12/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Błażowej
36-030 Błażowa, Plac Jana Pawła II 1
pokój nr 11 (sekretariat)
otwarcie ofert w tym samym dniu w sali nr 4 o godz. 10:30

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

224477 / 2011-08-22 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 11 w Mielcu w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: język polski, matematyka, język angielski.

214829 / 2011-08-09 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej w Borowej w roku szkolnym 2010/2011

220824 / 2011-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Uslugi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w 9 szkołach Gminy Ustrzyki Dolne w ramach projektu Inwestycja w dzieci najlepszą inwestycją .

291225 / 2010-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 28 - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie biorących udział w projekcie Więcej wiedzieć i rozumieć - każde dziecko ma prawo do szczęścia i sukcesu trwającego w latach 2010-2012 i realizowanego w ramach konkursu 14/POKL/9.1.2/2009 Nr: WND-POKL.09.01.02-18-678/09

309600 / 2011-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w 2-ch szkołach z Gminy Ustrzyki Dolne w ramach projektu Inwestycja w dzieci najlepszą inwestycją.

288576 / 2011-09-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Niebylec - Niebylec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie gminy Niebylec w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania kluczem do sukcesu

353568 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ropczyce - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Ropczyce, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , w roku szkolnym 2012/2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

465646 / 2013-11-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Hyżnem - Hyżne (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie nadzoru nad realizacją zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć rozwojowych wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole/łach w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia

383960 / 2009-11-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki - przygotowanie projektu, jego realizacja i rozliczenie- warsztaty projektowe

66941 / 2012-03-22 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół w Przecławiu w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: język angielski, biologia, matematyka, język polski, język niemiecki

378760 / 2012-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kołaczyce - Kołaczyce (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów ZSPiG w Kołaczycach oraz uczniów ZSPiG w Bieździedzy - uczestników projektu pn.: Umieć lepiej - wiedzieć więcej

56332 / 2012-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Orły - Orły (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji w szkolnych placówkach oświatowych Gminy Orły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniku nr 1 SIWZ.

67797 / 2012-03-23 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs uczniów Szkoły Podstawowej w Tuszowie Narodowym w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: matematyka, technika, przyroda, edukacja wczesnoszkolna, język polski

176994 / 2011-06-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w 9 szkołach z Gminy Ustrzyki Dolne w ramach projektu Inwestycja w dzieci najlepszą inwestycja.

20192 / 2011-02-10 - Inny: publiczna szkoła podstawowa

Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych dla grup zgodnych z indywidualnymi ścieżkami rozwoju dla uczestników Projekt pn.: BLIŻEJ GWIAZD