Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

102694 / 2012-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa / Prezydent Miasta Siedlce (Siedlce)

Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach

Opis zamówienia

Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach.

Zakres prac obejmuje:
Przedmiot zamówienia dzieli się na 41 części:

Część 1. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 1, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 2.Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 2, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 3. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 3, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 4. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 4, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 5. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 5, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 6. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 6, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 7. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 7, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 8. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 8, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 9. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 9, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 10. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 10, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 11. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 11, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 12. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 12, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 13. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 13, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 14. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 14, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 15. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 15, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 16. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 16, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012
i 2012/2013).
Część 17. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 17, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012
i 2012/2013).
Część 18. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 18, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 19. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci
z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 19, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 20. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 20, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 21. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 21, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 22. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 22, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 23. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 23, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 24. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 24, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 25. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 25, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 26. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 26, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 27. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 27, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 28. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 28, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 29. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 29, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 30. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 30, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 31. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 31, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 32. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 32, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 33. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 33, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 34. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 34, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 35. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 35, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 36. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa36, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 37. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 37, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 38. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 38, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 39. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 39, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 40. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 40, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 41. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 41, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).


1. Całość zamówienia należy zrealizować w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach,
ul. Starowiejska 23.
2. Realizacja zajęć wynika z indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas
I-III szkół podstawowych, która została wprowadzona nową podstawą programową kształcenia ogólnego, której charakter wymaga wdrożenia kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie edukacji, uwzględniającego indywidualną pracę z dzieckiem w celu wspierania jego osobistego rozwoju.
3. Każda zdiagnozowana grupa realizuje 30 godzin w jednym roku szkolnym.
4. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia
17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228,
poz. 1487)
5. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć.
6. Do zadań Wykonawcy będzie należało:
a) prowadzenie zajęć (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnie do 30 czerwca
2013 roku;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności);
c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu.
e) Wykonawca będzie sprawdzał efekty prowadzonych zajęć.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 102694

Data publikacji: 2012-04-02

Nazwa: Prezydent Miasta Siedlce

Ulica: Skwer Niepodległości 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Siedlce

Kod pocztowy: 08-110

Województwo / kraj: mazowieckie

Numer telefonu: 025 6430785

Numer faxu: 025 6430718

Adres strony internetowej: www.siedlce.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Wsparcie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Siedlcach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11 w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach.

Zakres prac obejmuje:
Przedmiot zamówienia dzieli się na 41 części:

Część 1. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 1, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 2.Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 2, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 3. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 3, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 4. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 4, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 5. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 5, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 6. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 6, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 7. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 7, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 8. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 8, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 9. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 9, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 10. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 10, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 11. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 11, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 12. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 12, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 13. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 13, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 14. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 14, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 15. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,
w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - grupa 15, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 16. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 16, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012
i 2012/2013).
Część 17. Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - grupa 17, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012
i 2012/2013).
Część 18. Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - grupa 18, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 19. Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci
z zaburzeniami komunikacji społecznej - grupa 19, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 20. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 20, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 21. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia plastyczne - grupa 21, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 22. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 22, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 23. Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia muzyczno-teatralne - grupa 23, łącznie 60 h (po 30 godzin
w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 24. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 24, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 25. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 25, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 26. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 26, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 27. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 27, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 28. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 28, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 29. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 29, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 30. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 30, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 31. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 31, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 32. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 32, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 33. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 33, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 34. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 34, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 35. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 35, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 36. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa36, łącznie 60 h (po 30 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013).
Część 37. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 37, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 38. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 38, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 39. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 39, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 40. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 40, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).
Część 41. Przeprowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - grupa 41, łącznie 30 h (30 godzin w roku szkolnym 2012/2013).


1. Całość zamówienia należy zrealizować w Szkole Podstawowej Nr 7 w Siedlcach,
ul. Starowiejska 23.
2. Realizacja zajęć wynika z indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas
I-III szkół podstawowych, która została wprowadzona nową podstawą programową kształcenia ogólnego, której charakter wymaga wdrożenia kompleksowego programu wspomagającego szkołę w procesie edukacji, uwzględniającego indywidualną pracę z dzieckiem w celu wspierania jego osobistego rozwoju.
3. Każda zdiagnozowana grupa realizuje 30 godzin w jednym roku szkolnym.
4. Zajęcia zostaną przeprowadzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji z dnia
17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228,
poz. 1487)
5. Wykonawca posiada niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć.
6. Do zadań Wykonawcy będzie należało:
a) prowadzenie zajęć (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnie do 30 czerwca
2013 roku;
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności);
c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia;
d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu.
e) Wykonawca będzie sprawdzał efekty prowadzonych zajęć.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 41

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2013

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

Potencjał techniczny:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonywania zamówienia tj.:
a) dla Części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23:
dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą:

- stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego;

- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400)

b) dla Części 18:
dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą:

- stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego;

- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-logopedy zgodnie z § 21 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół
i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400);

c) dla Części 19:
dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą:

- stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego;

- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-pedagoga, zgodnie z § 20 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400) lub posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela-psychologa, zgodnie z § 19 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400)
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych;

- dla Części 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 i 41:
dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą:

- stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego;
- kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust.1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400) lub posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego zgodnie z § 8 pkt.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli mniemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz.400);
- posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej);

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz).

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL 2007-2013 oraz zaangażowaniu w realizację zadań w innych projektach finansowanych w ramach PO KL i/lub w ramach innych programów NSRO.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 3,50 zł brutto + koszt przesyłki).

Data składania wniosków, ofert: 11/04/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 11:45

Miejsce składania:
Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że zamówienie będzie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr projektu: POKL.09.01.02-14-371/11.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

184803 / 2012-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchożebry - Suchożebry (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych w ramach projektu pt.Przedszkole naszą szansą

127442 / 2011-05-25 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie programów nauczania i materiałów do prowadzenia lekcji i konsultacji on-line dla uzupełniającego programu nauczania, szkoła podstawowa kl. I-III (ramowy program nauczania), szkoła podstawowa kl. IV-VI (ramowy program nauczania), dla gimnazjum kl. I-III (ramowy program nauczania), dla liceum kl. I-III (ramowy program nauczania) na potrzeby projektu Otwarta szkoła - system wsparcia uczniów migrujących.

119490 / 2012-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Jastrzębi - Jastrzębia (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę przeprowadzenia zajęć w ramach projektu pn. Odniosę sukces.

247655 / 2014-11-28 - Uczelnia publiczna

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
176/WNZ/SGGW/2014 Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu czterech szkoleń specjalistycznych nt. Praktycznych sposobów komercjalizacji wyników badań w naukach przyrodniczych, aspekty międzynarodowe

71169 / 2016-06-06 - Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych dla programów Kadra Kultury i Platforma Kultury

179820 / 2013-05-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Wolanów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną prowadzenia zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w ramach realizacji projektu: Program indywidualizacji nauczania w Gminie Wolanów.

184165 / 2009-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Powiecie Warszawskim Zachodnim - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs fryzjerski dla osób uczestniczących w projekcie systemowym pt.: Aktywność szansą na lepsze jutro

386902 / 2011-11-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Technicznych - Ciechanów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja szkoleń w ramach projektu -Droga do sukcesu- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

225832 / 2012-06-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Gminy Kozienice - Kozienice (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie Zajęć Pozalekcyjnych i Pozaszkolnych w ramach projektu Szkoła Równych Szans - programy rozwojowe szkół - IV edycja

359474 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy Sobienie Jeziory - Sobienie Jeziory (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pt. AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

229377 / 2014-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w PÅ‚ocku - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy

260892 / 2008-12-12 - Inny: instytucja kultury

Narodowe Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
dot. przygotowania scenariusza warsztatów oraz ich przeprowadzenie w ramach projektu Porozmawiajmy - Europejskie debaty o wartościach w ramach projektu ERDM

326372 / 2012-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Duninów (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów w ramach realizacji projektu systemowego

437716 / 2013-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wyszków - Wyszków (mazowieckie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka i Zabawa poprzez indywidualizację w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. H. Sienkiewicza