Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

393178 / 2014-12-01 - Administracja samorządowa / Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego (Cieszyn)

Najlepsza oferta na rynku wynajem komputerów.

Przeprowadzenie zajęć doskonalących projektu /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 33, realizowanego przez Powiat Cieszyński dla osób, które zadeklarowały udział w projekcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Zajęcia doskonalące będą organizowane w placówkach edukacyjnych.

3. Zajęcia doskonalące będą obejmować następującą tematykę:
1. ABC wychowawcy (30 godzin),
2. Wizerunek szkoły - jak dobrze budować markę placówki (55 godzin),
3. Wczesna diagnoza rozwoju i gotowości szkolnej dziecka - sześciolatki w szkole (20 godzin),
4. Wspieranie autonomii ucznia (40 godzin),
5. Psychopedagogiczna diagnoza uzdolnień (10 godzin),
6. Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (20 godzin),
7. Metody pracy z uczniem z wadą wzroku, słuchu, inteligencją niższą niż przeciętny, upośledzony w stopniu lekkim (10 godzin) ,
8. Neurodydaktyka - metody aktywizujące (35 godzin),
9. Ocenianie kształtujące (15 godzin),
10. Wykorzystanie EWD oraz innych metod w analizie wyników nauczania w odniesieniu do podstawy programowej oraz wyników egzaminów (maturalnego i zawodowego) (15 godzin),
11. Tańczyć każdy może - nowe formy taneczne i zabawy z nietypowymi rekwizytami (50 godzin),
12. Emisja i higiena głosu (10 godzin),
13. Diagnozowanie indywidualnych możliwości dzieci i uczniów oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań metodycznych dla podniesienia efektywności kształcenia z uwzględnieniem specyfiki poziomów edukacyjnych (30 godzin),
14. Praca poprzez ruch z dziećmi w wieku przedszkolnym (30 godzin),
15. Skuteczna komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i współpraca z rodzicami w zakresie kształtowania samodzielności u dzieci i uczniów (30 godzin),
16. Uczeń - aktywny proces uczenia się (24 godziny),
17. Innowacyjne metody nauczania również w językach obcych (12 godzin),
18. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych - podniesienie efektywności kształcenia (od diagnozy po działania edukacyjno - terapeutyczne) (46 godzin),
19. Pierwsza pomoc (14 godziny),
20. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 1 (metody i formy pracy z uczniem) (15 godzin),
21. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 2 (dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych ucznia, praca z uczniem trudnym) (15 godzin),
22. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 3 (praca z uczniem o różnych potrzebach edukacyjnych) (10 godzin),
23. Wykorzystywanie nowych technologii i TIK na zajęciach edukacyjnych (24 godziny),
24. Wypalenie zawodowe, jak zapobiegać, jak sobie radzić (24 godziny),
25. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym (30 godzin),
26. Odpowiedzialność karna i dyscyplinarna nauczyciela (20 godzin),
27. Prawo oświatowe i ochrona danych osobowych (32 godziny),
28. Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji (14 godzin),
29. Motywowanie uczniów - aby uczniom chciało się chcieć (48 godzin),
30. Praca z uczniem zdolnym (14 godzin),
31. Doskonalenie kompetencji wychowawczych dostosowanych do wieku uczniów, metody pracy z grupą klasową (30 godzin),
32. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (Neurodydaktyka) (16 godzin),
33. Komunikacja, budowanie relacji międzyludzkich, integracja zespołu nauczycieli (14 godzin).

4. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 33 odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8
do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna.

5. Przedmiotowe zajęcia doskonalące mają obejmować wiedzę teoretyczną i/lub praktyczną z zakresu danego tematu, powinny być prowadzone w formie warsztatowej, wykładu według ustaleń wykonawcy z Zamawiającym.

6. Dostarczania Zamawiającemu celem zaakceptowania materiałów szkoleniowych oraz szczegółowego programu zajęć (w tym daty oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia) realizowanych z danej części tematycznej zamówienia w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć, w wersji elektronicznej, na adres e-mail: sore@powiat.cieszyn.pl

7. Pozostałe wymagania, jakie musi spełniać Wykonawca celem zrealizowania przedmiotu umowy:

a. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w terminie
i godzinach ustalonych z Zamawiającym od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku.

b. Wykonawca musi zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne tj. papier, kartki, blok
do flipcharta, pisaki itp. oraz sprzęt typu laptop, ekran itp.

c. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może zapewnić nieodpłatnie do poprowadzenia zajęć rzutnik multimedialny z laptopem.

d. Dokumentacja z zajęć, zaświadczenia i/lub certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna będą oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, POKL i nazwą projektu według uzgodnień między stronami i wzorów przekazanych przez Zamawiającego.

8. Beneficjentem projektu jest Powiat Cieszyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2013/2014.

9. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu cieszyńskiego.

10. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w pkt. 3 nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia.

11. Wykonawca pełniący w okresie organizacji zajęć doskonalących jednocześnie funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji na podstawie odrębnej umowy na rzecz placówek edukacyjnych spośród wymienionych w pkt 3, nie może przeprowadzać zajęć doskonalących w tych placówkach, gdzie pełni w/w funkcję.

12. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, trenera/wykładowy wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 393178

Data publikacji: 2014-12-01

Nazwa:
Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

Ulica: ul. Bobrecka 29

Numer domu: 29

Miejscowość: Cieszyn

Kod pocztowy: 43-400

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 33 4777213

Numer faxu: 33 4777133

Adres strony internetowej: www.powiat.cieszyn.pl

Regon: 07218622400000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć doskonalących projektu /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 33, realizowanego przez Powiat Cieszyński dla osób, które zadeklarowały udział w projekcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2. Zajęcia doskonalące będą organizowane w placówkach edukacyjnych.

3. Zajęcia doskonalące będą obejmować następującą tematykę:
1. ABC wychowawcy (30 godzin),
2. Wizerunek szkoły - jak dobrze budować markę placówki (55 godzin),
3. Wczesna diagnoza rozwoju i gotowości szkolnej dziecka - sześciolatki w szkole (20 godzin),
4. Wspieranie autonomii ucznia (40 godzin),
5. Psychopedagogiczna diagnoza uzdolnień (10 godzin),
6. Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (20 godzin),
7. Metody pracy z uczniem z wadą wzroku, słuchu, inteligencją niższą niż przeciętny, upośledzony w stopniu lekkim (10 godzin) ,
8. Neurodydaktyka - metody aktywizujące (35 godzin),
9. Ocenianie kształtujące (15 godzin),
10. Wykorzystanie EWD oraz innych metod w analizie wyników nauczania w odniesieniu do podstawy programowej oraz wyników egzaminów (maturalnego i zawodowego) (15 godzin),
11. Tańczyć każdy może - nowe formy taneczne i zabawy z nietypowymi rekwizytami (50 godzin),
12. Emisja i higiena głosu (10 godzin),
13. Diagnozowanie indywidualnych możliwości dzieci i uczniów oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań metodycznych dla podniesienia efektywności kształcenia z uwzględnieniem specyfiki poziomów edukacyjnych (30 godzin),
14. Praca poprzez ruch z dziećmi w wieku przedszkolnym (30 godzin),
15. Skuteczna komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i współpraca z rodzicami w zakresie kształtowania samodzielności u dzieci i uczniów (30 godzin),
16. Uczeń - aktywny proces uczenia się (24 godziny),
17. Innowacyjne metody nauczania również w językach obcych (12 godzin),
18. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych - podniesienie efektywności kształcenia (od diagnozy po działania edukacyjno - terapeutyczne) (46 godzin),
19. Pierwsza pomoc (14 godziny),
20. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 1 (metody i formy pracy z uczniem) (15 godzin),
21. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 2 (dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych ucznia, praca z uczniem trudnym) (15 godzin),
22. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 3 (praca z uczniem o różnych potrzebach edukacyjnych) (10 godzin),
23. Wykorzystywanie nowych technologii i TIK na zajęciach edukacyjnych (24 godziny),
24. Wypalenie zawodowe, jak zapobiegać, jak sobie radzić (24 godziny),
25. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym (30 godzin),
26. Odpowiedzialność karna i dyscyplinarna nauczyciela (20 godzin),
27. Prawo oświatowe i ochrona danych osobowych (32 godziny),
28. Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji (14 godzin),
29. Motywowanie uczniów - aby uczniom chciało się chcieć (48 godzin),
30. Praca z uczniem zdolnym (14 godzin),
31. Doskonalenie kompetencji wychowawczych dostosowanych do wieku uczniów, metody pracy z grupą klasową (30 godzin),
32. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (Neurodydaktyka) (16 godzin),
33. Komunikacja, budowanie relacji międzyludzkich, integracja zespołu nauczycieli (14 godzin).

4. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 33 odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8
do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna.

5. Przedmiotowe zajęcia doskonalące mają obejmować wiedzę teoretyczną i/lub praktyczną z zakresu danego tematu, powinny być prowadzone w formie warsztatowej, wykładu według ustaleń wykonawcy z Zamawiającym.

6. Dostarczania Zamawiającemu celem zaakceptowania materiałów szkoleniowych oraz szczegółowego programu zajęć (w tym daty oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia) realizowanych z danej części tematycznej zamówienia w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem zajęć, w wersji elektronicznej, na adres e-mail: sore@powiat.cieszyn.pl

7. Pozostałe wymagania, jakie musi spełniać Wykonawca celem zrealizowania przedmiotu umowy:

a. Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w terminie
i godzinach ustalonych z Zamawiającym od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku.

b. Wykonawca musi zapewnić niezbędne materiały dydaktyczne tj. papier, kartki, blok
do flipcharta, pisaki itp. oraz sprzęt typu laptop, ekran itp.

c. Zamawiający na wniosek Wykonawcy może zapewnić nieodpłatnie do poprowadzenia zajęć rzutnik multimedialny z laptopem.

d. Dokumentacja z zajęć, zaświadczenia i/lub certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna będą oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczanie logo typów UE, POKL i nazwą projektu według uzgodnień między stronami i wzorów przekazanych przez Zamawiającego.

8. Beneficjentem projektu jest Powiat Cieszyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Wydział Edukacji Starostwa Powiatowego. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2013/2014.

9. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu cieszyńskiego.

10. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w pkt. 3 nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia.

11. Wykonawca pełniący w okresie organizacji zajęć doskonalących jednocześnie funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji na podstawie odrębnej umowy na rzecz placówek edukacyjnych spośród wymienionych w pkt 3, nie może przeprowadzać zajęć doskonalących w tych placówkach, gdzie pełni w/w funkcję.

12. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, trenera/wykładowy wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 33

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/03/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca winien dysponować odpowiednio dla każdego zadania minimum 1 osobą posiadającą następujące wykształcenie i doświadczenie:
CZĘŚĆ 1. ABC wychowawcy
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia pedagogiczne lub psychologiczne
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
CZĘŚĆ 2. Wizerunek szkoły - jak dobrze budować markę placówki
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 40 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
e) posiada doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych z zakresu dziennikarstwa, asertywności, autoprezentacji
CZĘŚĆ 3. Wczesna diagnoza rozwoju i gotowości szkolnej dziecka - sześciolatki w szkole
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi,
d) przeprowadził minimum 20 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
e) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
CZĘŚĆ 4. Wspieranie autonomii ucznia
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli
c) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi,
d) przeprowadził minimum 20 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
e) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
CZĘŚĆ 5. Psychopedagogiczna diagnoza uzdolnień
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki specjalnej, lub studia podyplomowe/ kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli
c) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych
d) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
CZĘŚĆ 6. Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki specjalnej, lub studia podyplomowe/ kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli
c) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
d) przeprowadził minimum 20 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
e) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
CZĘŚĆ 7. Metody pracy z uczniem z wadą wzroku, słuchu, inteligencją niższą niż przeciętny, upośledzonym w stopniu lekkim
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli
c) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
e) posiada wiedzę z zakresu pracy bezpośredniej z uczniami z powyższymi dysfunkcjami
CZĘŚĆ 8. Neurodydaktyka - metody aktywizujące
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 35 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
c) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych,
d) nauczyciel z min. 10 letnim stażem,
CZĘŚĆ 9. Ocenianie kształtujące
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie jako doradca metodyczny,
d) przeprowadził minimum 15 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,,
e) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych,
f) posiada wiedzę z zakresu pracy metodą oceniania kształtującego
CZĘŚĆ 10. Wykorzystanie EWD oraz innych metod w analizie wyników nauczania w odniesieniu do podstawy programowej oraz wyników egzaminów (maturalnego i zawodowego)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 15 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych
e) posiada doświadczenie w zakresie pracy na kalkulatorze EWD
f) posiada umiejętność analizy danych i wyciągania słabych i mocnych stron szkoły jako wyjścia do budowania programów naprawczych.
CZĘŚĆ 11. Tańczyć każdy może - nowe formy taneczne i zabawy z nietypowymi rekwizytami
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 50 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatnich 2 lat,
d) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym.
CZĘŚĆ 12. Emisja i higiena głosu
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie, specjalność pedagogiczna
b) ukończył formy doskonalenia (studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z emisji głosu, neurologopedii, logopedii),
c) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
d) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
CZĘŚĆ 13. Diagnozowanie indywidualnych możliwości dzieci i uczniów oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań metodycznych dla podniesienia efektywności kształcenia z uwzględnieniem specyfiki poziomów edukacyjnych
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie pracy w przedszkolu lub szkole, poradni psychologiczno - pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającym pracę szkoły)
CZĘŚĆ 14. Praca poprzez ruch z dziećmi w wieku przedszkolnym
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.
CZĘŚĆ 15. Skuteczna komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych i współpraca z rodzicami w zakresie kształtowania samodzielności u dzieci i uczniów
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia magisterskie,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie pracy w przedszkolu lub szkole, poradni psychologiczno - pedagogicznej, ośrodku kształcenia nauczycieli/metodycznym, lub innym ośrodku/instytucji wspierającym pracę szkoły
CZĘŚĆ 16. Uczeń - aktywny proces uczenia się
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 24 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
e) nauczyciel z min. 10 letnim stażem,
CZĘŚĆ 17. Innowacyjne metody nauczania również w językach obcych
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 12 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
e) nauczyciel z min. 10 letnim stażem,
CZĘŚĆ 18. Uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych - podniesienie efektywności kształcenia (od diagnozy po działania edukacyjno-terapeutyczne)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub studia z zakresu pedagogiki specjalnej, lub studia podyplomowe/ kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki,
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
c) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych,
CZĘŚĆ 19. Pierwsza pomoc
a) ratownik medyczny lub lekarz medycyny
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 14 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
CZĘŚĆ 20. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 1 (metody i formy pracy z uczniem)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki lub nauczania przedmiotu ogólnego lub przedmiotu zawodowego,
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 15 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w pracy w technikum i/lub w szkole zawodowej,
e) posiada wiedzę dot. organizacji pracy szkoły,
f) posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki technikum i/lub szkoły zawodowej.
CZĘŚĆ 21. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 2 (dopasowanie metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych ucznia, praca z uczniem trudnym)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki resocjalizacyjnej z elementami profilaktyki i/lub psychologii,
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 15 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych,
e) posiada doświadczenie jako wykładowca/ nauczyciel/ trener w dziedzinie pedagogiki, psychologii, socjologii, komunikacji interpersonalnej,
f) posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów profilaktycznych dla młodzieży licealnej,
CZĘŚĆ 22. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny 3 (praca z uczniem o różnych potrzebach edukacyjnych)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki lub psychologii lub nauczania przedmiotu ogólnego,
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dlaosób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku
d) posiada doświadczenie w pracy w szkole podstawowej,
e) posiada doświadczenie w pracy jako pedagog w szkole lub w poradni pedagogiczno-psychologicznej,
CZĘŚĆ 23. Wykorzystywanie nowych technologii i TIK na zajęciach edukacyjnych
a)posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki nauczania przedmiotu ogólnego, informatyczne, specjalista od nowoczesnych technologii TIK w edukacji - praktyczne rozwiązania
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie na stanowisku nauczyciela szkoły podstawowej, szkoły ponadgimnazjalnej
e) posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,
CZĘŚĆ 24. Wypalenie zawodowe, jak zapobiegać, jak sobie radzić
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki, psychologii, psychoterapii, psychiatrii - praktyk,
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 10 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) prowadzi szkolenia/warsztaty dla rad pedagogicznych z zakresu kreatywność, asertywność, radzenie sobie ze stresem, prawidłowe budowanie poczucia własnej wartości, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji,
CZĘŚĆ 25. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z dziedziny pedagogiki,
b) w ostatnich 3 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie jako wykładowca/ nauczyciel/ trener w dziedzinie pedagogiki, psychologii i socjologii, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, asertywności,
e) posiada doświadczenie w pracy dziennikarza, reportera radiowego lub w innych mediach.
CZĘŚĆ 26. Odpowiedzialność karna i dyscyplinarna nauczyciela
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 20 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
CZĘŚĆ 27. Prawo oświatowe i ochrona danych osobowych
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna lub prawna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
CZĘŚĆ 28. Jak sobie radzić z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 14 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) Praktyk pracujący z młodzieżą szkół ponadgimnazjalnych lub gimnazjalnych
e) Znający najnowsze wyniki badań naukowych w zakresie omawianej tematyki
CZĘŚĆ 29. Motywowanie uczniów - aby uczniom chciało się chcieć
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
c) Praktyk pracujący z młodzieżą szkół ponadgimnazjalnych lub gimnazjalnych
d) Znający najnowsze wyniki badań naukowych w zakresie omawianej tematyki
e) nauczyciel z min. 5 letnim stażem,
CZĘŚĆ 30. Praca z uczniem zdolnym
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna bądź psychologiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 14 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
e) nauczyciel z min. 6 letnim stażem,
CZĘŚĆ 31. Doskonalenie kompetencji wychowawczych dostosowanych do wieku uczniów, metody pracy z grupa klasową
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia pedagogiczne lub psychologiczne
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 30 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
CZĘŚĆ 32. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (Neurodydaktyka)
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia specjalność pedagogiczna
b) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
c) przeprowadził minimum 16 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku,
d) posiada doświadczenie w szkoleniu rad pedagogicznych;
e) nauczyciel z min. 10 letnim stażem
CZĘŚĆ 33. Komunikacja, budowanie relacji międzyludzkich, integracja zespołu nauczycieli
a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia pedagogiczne lub psychologiczne
b) ukończył formy doskonalenia (studia podyplomowe z zakresu profilaktyki, pomocy psychicznej, trener-praktyk, wykładowca),
c) w ostatnich 5 latach przeprowadził minimum 2 szkolenia rocznie dla osób dorosłych i/lub nauczycieli,
d) przeprowadził minimum 14 godz. szkoleniowych zajęć/warsztatów z tematyki szkolenia w okresie ostatniego roku

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) formularz ofertowy, 2) cv osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 3) dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ, 4) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podpisywania umowy, które są niezależne od Wykonawcy a które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnym kształcie, w szczególności zmiany umowy mogą być następstwem:
a) zmian przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienia /siły wyższej/. /Siła wyższa/ oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2:
Liczba przeprowadzonych godzin szkoleniowych z tematyki szkolenia

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213

Data składania wniosków, ofert: 09/12/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
projekt pn. Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim, realizowanego przez Powiat Cieszyński współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
805110009 (Usługi szkolenia personelu)

Podobne przetargi

73651 / 2015-05-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego - Cieszyn (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie warsztatów/szkoleń w ramach sieci współpracy i samokształcenia w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1-4

247178 / 2013-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Kontrola zarządcza w urzędzie pracy - wymiar teoretyczny i praktyczny w 2013 r

247112 / 2013-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie usługi, w rozumieniu ustawy, organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Poprawne stosowanie najważniejszych aktów prawnych obowiązujących w Publicznych Służbach Zatrudnienia

67074 / 2013-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie usługi, w rozumieniu ustawy, organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Poprawne stosowanie najważniejszych aktów prawnych obowiązujących w Publicznych Służbach Zatrudnienia

364422 / 2012-09-25 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie szkolenia pn. Dotacje celowe dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach

423960 / 2013-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat: Odpowiedni dobór usług i instrumentów rynku pracy w odniesieniu do indywidualnych potrzeb klienta i sytuacji na rynku pracy

109016 / 2012-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta - Siemianowice Śląskie (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Usługi w zakresie szkolenia pracowników Zadanie 6 -Szkolenia i warsztaty - Szkolenia dla kobiet i pracowników po 45 roku życia, realizowane w ramach projektu Urządźmy się mądrze kształcenie podstawą do poprawy jakości zarządzania w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

343816 / 2011-10-20 - Podmiot prawa publicznego

Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. - Zabrze (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
PRZETARG NIEOGRANICZONY - NR 28/PN/11 NA USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA OKRESOWEGO Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ ZAGROŻENIA POŻAROWEGO .

69162 / 2013-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie - Będzin (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie usługi organizacji i obsługi wyjazdowego szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie na temat Kontrola zarządcza w urzędzie pracy - wymiar teoretyczny i praktyczny w 2013 r.

346494 / 2011-10-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Zawiercie (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
Przeprowadzenie dwóch bloków szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji publicznych z zakresu wiedzy na temat społeczności romskiej, stereotypów i uprzedzeń oraz charakterystyki zawierciańskich Romów i jej aktualnej sytuacji psychospołecznej - w ramach projektu : Integracja poprzez edukację społeczno-zawodową grupy zawierciańskich Romów- nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-01 na rzecz społeczności romskiej.

93088 / 2014-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego - Cieszyn (śląskie)
CPV: 805110009 (Usługi szkolenia personelu)
przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn: /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/ - części 1 - 26