Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

19721 / 2014-01-30 - / Gmina Wieliczka (Wieliczka)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-01-27 pod pozycją 16905. Zobacz ogłoszenie 16905 / 2014-01-27 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 19721

Data publikacji: 2014-01-30

Nazwa: Gmina Wieliczka

Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Wieliczka

Kod pocztowy: 32-020

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 12 263 41 00

Numer faxu: 12 278 68 60

Adres strony internetowej: www.wieliczka.gmina.pl

Regon: 35155536400000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 16905

Data wydania biuletynu: 2014-01-27

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

UWAGA!. Z powodu narzuconego ograniczenia ilości znaków możliwych do wpisania w danej rubryce Zamawiający w pkt III.3.4. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszcza opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV zamówienia, natomiast opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części XV i XVI zamieszcza w pkt III.6. ogłoszenia o zamówieniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami dla każdej części zamówienia: Część I: Zadanie nr 1 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 3 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) Doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 2 2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 3 1 osoba do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 4 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. Część II: Zadanie nr 3 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Wieliczce L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 3 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 2 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część III: Zadanie nr 4 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Byszycach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część IV: Zadanie nr 5 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Gorzkowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 5 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część V: Zadanie nr 6 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane minimalne kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VI: Zadanie nr 7 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grabiu L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VII: Zadanie nr 8 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grajowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VIII: Zadanie nr 9 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Janowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 2 osoby do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć kółka plastycznego kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci uzdolnionych plastycznie określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci o uzdolnieniach plastycznych na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część IX: Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci uzdolnionych artystycznie określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci o uzdolnieniach artystycznych na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 5 1 osoba do prowadzenia zajęć terapeutycznych Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 6 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część X: Zadanie nr 11 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Mietniowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami matematycznymi kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XI: Zadanie nr 12 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Podstolicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XII: Zadanie nr 13 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Raciborsku L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XIII: Zadanie nr 14 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sierczy L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XIV: Zadanie nr 15 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sygneczowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej

Po wprowadzeniu zmiany:
Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

UWAGA!. Z powodu narzuconego ograniczenia ilości znaków możliwych do wpisania w danej rubryce Zamawiający w pkt III.3.4. Ogłoszenia o zamówieniu zamieszcza opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII i XIV zamówienia, natomiast opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla części XV i XVI zamieszcza w pkt III.6. ogłoszenia o zamówieniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami dla każdej części zamówienia: Część I: Zadanie nr 1 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Wieliczce L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 3 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji Kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) Doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 2 2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 3 1 osoba do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. 4 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej. Część II: Zadanie nr 3 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Wieliczce L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 3 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 2 osoby do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w matematyce kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część III: Zadanie nr 4 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Byszycach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część IV: Zadanie nr 5 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Gorzkowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 5 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część V: Zadanie nr 6 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Golkowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane minimalne kwalifikacje Wymagane minimalne doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm. doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VI: Zadanie nr 7 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grabiu L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VII: Zadanie nr 8 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Grajowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część VIII: Zadanie nr 9 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Janowicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 2 osoby do prowadzenia zajęć rozwijających uczniów szczególnie uzdolnionych w zakresie przedmiotów matematyczno-przyrodniczych kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć kółka plastycznego kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci uzdolnionych plastycznie określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci o uzdolnieniach plastycznych na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część IX: Zadanie nr 10 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Koźmicach Wielkich L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: matematyczno-przyrodnicze kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 4 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: twórcze myślenie kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci uzdolnionych artystycznie określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci o uzdolnieniach artystycznych na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 5 1 osoba do prowadzenia zajęć terapeutycznych Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju społecznego kwalifikacje do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 6 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część X: Zadanie nr 11 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Mietniowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 2 osoby do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci z trudnościami matematycznymi kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dla dzieci z trudnościami w nauce matematyki (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XI: Zadanie nr 12 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Podstolicach L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XII: Zadanie nr 13 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Raciborsku L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XIII: Zadanie nr 14 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sierczy L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji kwalifikacje do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć dydaktycznych (po 45 minut) dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 1 osoba do prowadzenia zajęć logopedycznych kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych określone w § 21 ust. 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć logopedycznych (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 3 1 osoba do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej Część XIV: Zadanie nr 15 - Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Sygneczowie L.p. Min. liczba osób i zakres czynności Wymagane min. kwalifikacje Wymagane min. doświadczenie 1 1 osoba do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie-przyrodniczo kwalifikacje do prowadzenia zajęć w zakresie rozwijania przez uzdolnionych uczniów zainteresowań z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej 2 2 osoby do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej określone w § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MEN z dnia z dnia 12 marca 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.) doświadczenie zawodowe polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu składania ofert co najmniej 30 godzin zajęć gimnastyki korekcyjnej (min. po 45 minut) na poziomie klas I-III szkoły podstawowej

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Burmistrza Miasta i Gminy w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1.

Podobne przetargi