Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

354066 / 2013-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Samborzec (Samborzec)

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie do dnia 30.06.2015 r. zajęć dla uczestników projektu w latach szkolnych 2013/14 i 2014/15 w szkole podstawowej i gimnazjum wchodzących w skład Zespołu Placówek Oświatowych w Samborcu, gmina Samborzec, woj. świętokrzyskie, oraz koordynowanie działań projektowych na wszystkich etapach realizacji projektu.
Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodatkowe (nieobowiązkowe) zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające zainteresowania uczniów oraz spotkania indywidualne w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki (SOKiO), w łącznej liczbie 1 970 godzin lekcyjnych, odbywać się będą w pomieszczeniach Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, w godzinach i formach dostosowanych do potrzeb uczestników i warunków szkoły, dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum ZPPO w Samborcu.
Koordynacja działań projektowych realizowana będzie przez Zespół Zarządzający w osobie koordynatora projektu i jego asystenta, w łącznej liczbie 1 110 godzin zegarowych.

1.1. Do obowiązków wykonawcy realizującego zajęcia dydaktyczne w ramach części 1-9 należeć będzie:
a) opracowanie i przeprowadzenie diagnozy początkowej, częściowej i końcowej poziomu osiągnięć edukacyjnych uczniów zakwalifikowanych do projektu, w grupach, w których Wykonawca będzie prowadzić zajęcia.
b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz programem zajęć, stanowiącym załącznik do umowy (program nie dotyczy członków Zespołu SOKiO). Program zajęć przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez dyrektora szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, i przedstawiony w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty,
c) przeprowadzanie ewaluacji realizowanych zajęć,
d) dokumentowanie zajęć i spotkań w dzienniku zajęć i kartach czasu pracy lub dziennikach obserwacji ucznia,
e) prowadzenie list obecności uczestników projektu,
f) przygotowanie i przedłożenie koordynatorowi projektu sprawozdań kwartalnych i rocznych
z realizacji zajęć i spotkań indywidualnych w ramach SOKiO,
g) przygotowanie dla uczniów zaświadczeń o uczestnictwie w prowadzonych zajęciach, a w przypadku Zespołu SOKiO- raportów dla każdego uczestnika,
h) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć w czasie ich trwania,
i) bieżące informowanie zespołu zarządzającego projektem o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy,
j) dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia oraz o powierzone pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy,
k) ochrona danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
l) promocja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w dokumentacji dotyczącej projektu oraz miejscu realizacji zajęć.
1.2. Do obowiązków koordynatora i jego asystenta, realizowanych w ramach części 10, należeć będzie:
a) koordynowanie realizacji projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej i kontrola osiągnięcia wskaźników realizacji projektu,
b) monitorowanie realizowanych zajęć, w szczególności nadzorowanie jakości działań edukacyjnych prowadzonych w ramach projektu przez wykonawców
c) obecność jednego z członków zespołu zarządzającego w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu w dniu realizacji zajęć edukacyjnych,
d) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach i przetwarzanie jego danych osobowych,
e) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
f) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, w tym prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy
g) rozliczanie merytoryczne i finansowe projektu, w tym przygotowywanie:
- wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami,
- informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu,
- okresowych sprawozdań,
- aktualizacje harmonogramu płatności,
- informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu.
h) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu przy obowiązkowej obecności zespołu zarządzającego podczas kontroli projektu.
i) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
j) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu projektu przez Unię Europejska zgodnie z warunkami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności.
k) prowadzenie dokumentacji projektu, realizowanych działań, jego realizatorów i uczestników oraz przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
l) tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu, obsługa systemu PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego)
m) kontrola wydatkowania środków w ramach projektu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wyodrębniono 10 części zamówienia.
Część 1 Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G.
Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G.
Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów.

Część 2 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G.
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych
wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania.

Cześć 3 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego
przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych.
Część 4 Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G.
Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej.

Część 5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego.

Część 6 Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP.
Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów.

Część 7 Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium
- 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G.
Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami.
Część 8 Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie)
przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G.
Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne.
Część 9 Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki
przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu.

W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika.
Część 10 Koordynowanie działań projektowych
1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie.
2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 354066

Data publikacji: 2013-09-02

Nazwa: Gmina Samborzec

Ulica: Samborzec 43

Numer domu: 43

Miejscowość: Samborzec

Kod pocztowy: 27-650

Województwo / kraj: świętokrzyskie

Numer telefonu: 015 8314443

Numer faxu: 015 8314583

Adres strony internetowej: www.samborzec.asi.pl

Regon: 83040977800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w szkole podstawowej i gimnazjum w Samborcu oraz zarządzanie projektem w ramach realizacji projektu Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia w latach 2013 - 2015

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie do dnia 30.06.2015 r. zajęć dla uczestników projektu w latach szkolnych 2013/14 i 2014/15 w szkole podstawowej i gimnazjum wchodzących w skład Zespołu Placówek Oświatowych w Samborcu, gmina Samborzec, woj. świętokrzyskie, oraz koordynowanie działań projektowych na wszystkich etapach realizacji projektu.
Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Dodatkowe (nieobowiązkowe) zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze i rozwijające zainteresowania uczniów oraz spotkania indywidualne w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki (SOKiO), w łącznej liczbie 1 970 godzin lekcyjnych, odbywać się będą w pomieszczeniach Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu, w godzinach i formach dostosowanych do potrzeb uczestników i warunków szkoły, dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej i klas I-III gimnazjum ZPPO w Samborcu.
Koordynacja działań projektowych realizowana będzie przez Zespół Zarządzający w osobie koordynatora projektu i jego asystenta, w łącznej liczbie 1 110 godzin zegarowych.

1.1. Do obowiązków wykonawcy realizującego zajęcia dydaktyczne w ramach części 1-9 należeć będzie:
a) opracowanie i przeprowadzenie diagnozy początkowej, częściowej i końcowej poziomu osiągnięć edukacyjnych uczniów zakwalifikowanych do projektu, w grupach, w których Wykonawca będzie prowadzić zajęcia.
b) prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu oraz programem zajęć, stanowiącym załącznik do umowy (program nie dotyczy członków Zespołu SOKiO). Program zajęć przygotowany przez Wykonawcę powinien być zatwierdzony przez dyrektora szkoły, w której będą prowadzone zajęcia, i przedstawiony w ciągu 5 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o wyborze jego oferty,
c) przeprowadzanie ewaluacji realizowanych zajęć,
d) dokumentowanie zajęć i spotkań w dzienniku zajęć i kartach czasu pracy lub dziennikach obserwacji ucznia,
e) prowadzenie list obecności uczestników projektu,
f) przygotowanie i przedłożenie koordynatorowi projektu sprawozdań kwartalnych i rocznych
z realizacji zajęć i spotkań indywidualnych w ramach SOKiO,
g) przygotowanie dla uczniów zaświadczeń o uczestnictwie w prowadzonych zajęciach, a w przypadku Zespołu SOKiO- raportów dla każdego uczestnika,
h) ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczestników zajęć w czasie ich trwania,
i) bieżące informowanie zespołu zarządzającego projektem o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy,
j) dbanie o estetyczny wygląd pomieszczeń, w których prowadzone są zajęcia oraz o powierzone pomoce dydaktyczne i sprzęt komputerowy,
k) ochrona danych osobowych uczestników projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
l) promocja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w dokumentacji dotyczącej projektu oraz miejscu realizacji zajęć.
1.2. Do obowiązków koordynatora i jego asystenta, realizowanych w ramach części 10, należeć będzie:
a) koordynowanie realizacji projektu zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, w tym budżetem i harmonogramem, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej i kontrola osiągnięcia wskaźników realizacji projektu,
b) monitorowanie realizowanych zajęć, w szczególności nadzorowanie jakości działań edukacyjnych prowadzonych w ramach projektu przez wykonawców
c) obecność jednego z członków zespołu zarządzającego w Zespole Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu w dniu realizacji zajęć edukacyjnych,
d) uzyskanie zgody rodziców na uczestnictwo dziecka w zajęciach i przetwarzanie jego danych osobowych,
e) utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji,
f) przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, w tym prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy
g) rozliczanie merytoryczne i finansowe projektu, w tym przygotowywanie:
- wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami,
- informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu,
- okresowych sprawozdań,
- aktualizacje harmonogramu płatności,
- informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu.
h) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu przy obowiązkowej obecności zespołu zarządzającego podczas kontroli projektu.
i) prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
j) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych o finansowaniu projektu przez Unię Europejska zgodnie z warunkami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności.
k) prowadzenie dokumentacji projektu, realizowanych działań, jego realizatorów i uczestników oraz przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
l) tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu, obsługa systemu PEFS (Podsystem Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego)
m) kontrola wydatkowania środków w ramach projektu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Wyodrębniono 10 części zamówienia.
Część 1 Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G.
Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G.
Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów.

Część 2 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G.
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych
wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania.

Cześć 3 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego
przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych.
Część 4 Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G.
Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej.

Część 5 Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego.

Część 6 Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP.
Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów.

Część 7 Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium
- 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G.
Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami.
Część 8 Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie)
przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G.
Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne.
Część 9 Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki
przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu.

W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika.
Część 10 Koordynowanie działań projektowych
1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie.
2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 10

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na realizacji dodatkowych zajęć dydaktycznych o wartości do 20% zamówienia podstawowego w przypadku powstania oszczędności w trakcie realizacji projektu oraz stwierdzenia takiej potrzeby w trakcie ewaluacji realizowanych zajęć

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli:
- wykonawca części od 1 do 9 dysponuje osobami, które posiadają min. 1 rok pracy w zawodzie nauczyciela przedmiotu, którego dotyczy składana oferta, oraz posiadają kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. nr 50, poz. 400 z późn. zm.)
- wykonawca części 10 dysponuje osobami, które posiadają wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu placówką oświatową/ szkoleniową lub kurs/studia podyplomowe w zakresie zarządzania oświatą lub zarządzania projektem społecznym, a co najmniej jeden z członków zespołu zarządzającego posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej jednego projektu edukacyjnego dofinansowanego ze środków unijnych.
Dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia oznacza także bycie przez Wykonawcę taką osobą, o ile wykonawca zamierza realizować zamówienie osobiście

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
- formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez wykonawcę; - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w sytuacji polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów, -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.samborzec.asi.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec

Data składania wniosków, ofert: 10/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy w Samborcu
Samborzec 43
27-650 Samborzec
pokój nr 1

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Szkoła równych szans szkołą sukcesu każdego ucznia nr WND-POKL.09.01.02-26-097/13 realizowany jest przez Gminę Samborzec / Zespół Publicznych Placówek Oświatowych w Samborcu i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT

Opis:
Zajęcia z matematyki z wykorzystaniem IT:
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 280 godzin lekcyjnych (4 grup x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w dwóch grupach uczniów szkoły podstawowej (SP) z kl. IV-VI w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum (G) w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów SP i 18 G.
Zajęcia prowadzone w formie ćwiczeń, nacisk kładziony na wyrobienie sprawności rachunkowej oraz opanowanie podstawowych wiadomości i umiejętności koniecznych do kontynuowania nauki w szkole średniej. Zwrócona będzie uwaga na logiczne rozumowanie i argumentowanie rozwiązanego problemu.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe z matematyki z wykorzystaniem IT- 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 10 uczniów G.
Kształcenie umiejętności korzystania z posiadanej wiedzy do rozwiązywania zaistniałych problemów, znajdowania różnych metod rozwiązania tego samego zagadnienia, łączenia zdobytej wiedzy z różnych przedmiotów z matematyką. Zajęcia maja na celu poszerzanie i uzupełnianie wiadomości programowych oraz pogłębianie i rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki

Opis:
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z fizyki:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów G.
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów, którzy nie opanowali podstawowych
wiadomości i umiejętności z fizyki z różnych przyczyn. Aby wyrównać braki bądź zlikwidować bariery w wiadomościach i umiejętnościach z elektrostatyki , magnetyzmu, optyki czy innych działów fizyki niezbędne są pomoce naukowe. Umożliwią one wykonywanie prostych i ciekawych doświadczeń fizycznych , które ułatwią zrozumienie praw fizyki oraz zainteresowanie fizyką jako przedmiotu nauczania

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego

Opis:
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. polskiego:
przeprowadzenie zajęć - 210 godzin lekcyjnych (3 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w dwóch grupach uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 20 uczniów G.
Zajęcia prowadzone w formie pogadanek z elementami wykładu, pracy w grupach, pracy z tekstem. Nacisk kładziony będzie na czytanie ze zrozumieniem, wyszukiwanie informacji, interpretowanie tekstów, wyszukiwanie związków przyczynowo - skutkowych, logicznego argumentowania i formułowania wypowiedzi, autoprezentacji, analizy kontekstów, redagowania tekstów informacyjnych i perswazyjnych

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT

Opis:
Zajęcia z języka angielskiego z wykorzystaniem IT:
1) przeprowadzenie zajęć - zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
2) przeprowadzenie zajęć - zajęcia rozwojowe - 140 godzin lekcyjnych (2 grupy x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu i w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP i 15 uczniów G.
Celem zajęć będzie osiągnięcie przez uczniów kompetencji komunikacyjnych, czyli umiejętności efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji - rozumienie i tworzenie wypowiedzi, przekazywanie informacji, a także bycie zrozumiałym dla innych. W związku z powyższym wiele zadań na zajęciach będzie się odbywać w parach i grupach tak, aby stwarzać jak najwięcej możliwości porozumiewania się w języku angielskim. Ponadto, aby komunikacja była efektywna, uczniowie będą rozwijać na zajęciach pozostałe umiejętności, takie jak: słuchanie, pisanie i czytanie tak, aby mogli właściwie zareagować w danej sytuacji. Biorąc pod uwagę fakt, że skuteczna komunikacja wymaga właściwych narzędzi językowych, uczniowie będą wzbogacali : słownictwo oraz formy gramatyczne. Zajęcia będą prowadzone w oparciu o podręczniki rozwijające umiejętności mówienia, poszerzające zasób słownictwa i znajomość gramatyki, jak również będą na nich wykorzystane bogate zasoby WWW przy użyciu tablicy interaktywnej

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT

Opis:
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z j. niemieckiego z wykorzystaniem IT:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w Gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 15 uczniów G.
Głównym celem zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego jest uzupełnianie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów. Zajęcia przeznaczone są przede wszystkim dla uczniów, którzy mają problemy z nauką języka niemieckiego i którzy mają mniejszy dostęp do różnych dodatkowych form doskonalenia swoich umiejętności. Podczas dodatkowych zajęć z języka niemieckiego uczniowie mają możliwość powtórzenia oraz pogłębienia swojej wiedzy dotyczącej słownictwa i gramatyki języka niemieckiego

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa: Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT

Opis:
Zajęcia rozwojowe z przyrody z wykorzystaniem IT:
przeprowadzenie zajęć - 70 godzin lekcyjnych (1 grupa x 35 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl.IV-VI szkoły podstawowej w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 10 uczniów SP.
Celem zajęć jest podniesienie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności, utrwalenie wiadomości i umiejętności zdobytych na lekcjach przyrody, analiza zagadnień i problemów przyrodniczych przygotowujących uczniów do konkursów przyrodniczych, wyrobienie systematyczności, pracowitości i zachęcenie do prowadzenia doświadczeń, rozwijanie umiejętności pracy w grupie. Metody pracy: pogadanka, pokaz, praca z mikroskopem, doświadczenia i eksperymenty, prezentacja, obserwacja żywych okazów

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium

Opis:
Zajęcia rozwojowe z biologii i chemii z wykorzystaniem laboratorium:
- 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów z kl. I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 12 uczniów G.
Głównym celem tych zajęć będzie realizacja oraz pogłębienie wiadomości i umiejętności zawartych w podstawach programowych dla gimnazjum z przedmiotów: chemia i biologia z wykorzystaniem laboratorium. Dzięki zastosowaniu różnych metod i form pracy: metody

aktywizujące, metoda projektu, Webquest itp. zajęcia będą atrakcyjne dla uczniów. Metody badawcze i eksperymenty chemiczne wykonywane na zajęciach będą ciekawą odskocznią dla uczniów od tradycyjnych metod i form pracy oraz posłużą do motywowania uczestników do twórczej pracy. Zastosowanie nowoczesnych pomocy dydaktycznych pozwoli na wyjaśnienie skomplikowanych treści z chemii np.: atomu i jego budowy. Modele anatomiczne sprawią, że uczniowie lepiej zrozumieją skomplikowaną budowę ludzkiego ciała. Wszystkie podjęte działania pozwolą uczniom na rozszerzenie wiadomości i umiejętności już zdobytych, pomogą w przygotowaniach do konkursów przyrodniczych , w dalszej nauce w szkole ponadgimnazjalnej oraz pozwolą ciekawie i twórczo spędzić swój wolny czas zgodnie z ich zainteresowaniami

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie)

Opis:
Zajęcia rozwijające zdolności artystyczne (aktorskie):
przeprowadzenie zajęć - 140 godzin lekcyjnych (1 grupa x 70 godz. w jednym roku szkolnym x 2 lata szkolne). Zajęcia będą realizowane w jednej grupie uczniów kl.I-III gimnazjum w Samborcu. Zajęciami będzie objętych 20 uczniów G.
Zajęcia teatralne skierowane będą do młodzieży wykazującej zainteresowanie literaturą oraz sztuką teatralną, pragnącej rozwijać swe pasje oraz podejmować wyzwania związane z nauką warsztatu i przygotowywaniem spektakli. Główne cele działań obejmują zatem kształtowanie uzdolnień artystycznych oraz ich rozwijanie poprzez twórczą aktywność. To z kolei zapewni młodym ludziom ciekawe i celowe spędzanie czasu wolnego, zwiększy możliwości samorealizacji, ukierunkuje ich potencjał, który niewątpliwie jest duży. Młodzież stanie się bardziej wyrazistym współtwórcą kultury rodzimej, a zarazem jej odbiorcą. Zajęcia będą skupiać się przede wszystkim na ćwiczeniu dykcji, poznawaniu zasad interpretacji tekstu poprzez słowo, gest, ruch sceniczny, mimikę, kostium, rekwizyt, scenografię, muzykę. W ich toku przygotowywane będą etiudy teatralne

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa: Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki

Opis:
Prowadzenie Szkolnego Ośrodka Kariery i Opieki:
przeprowadzenie zajęć - 710 godzin spotkań z uczniami kl. VI SP i III G w Samborcu prowadzonych przez pedagoga, psychologa i doradcę zawodowego (Zespół SOKiO). W ramach SOKiO 46 uczniów z kl. VI SP odbędzie po 5 godzin indywidualnych spotkań z Zespołem (2h z psychologiem, 2h z doradcą i 1h z pedagogiem), a 80 uczniów z III kl. G odbędzie po 6 godzin indywidualnych spotkań, po 2h z każdym członkiem Zespołu.
W ramach zadania utworzony zostanie Szkolny Ośrodek Kariery i Opieki, w którym uczniowie będą poznawać swój potencjał w kontekście możliwości rozwojowych, poznawać swoje atuty, uczyć się zarządzać swoją karierą. Uczniowie będą poznawać metody autoprezentacji oraz nauczą się przygotowywać dokumenty aplikacyjne. Zajęcia mają na celu rozwijanie postaw przedsiębiorczości i pomoc w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach. Ponadto przygotują młodzież do trafnego wyboru zawodu, drogi kształcenia, roli pracownika

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Koordynowanie działań projektowych

Opis:
Koordynowanie działań projektowych:
1) przez koordynatora projektu - 600 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 26 h miesięcznie.
2) przez asystenta koordynatora - 510 godzin w okresie realizacji projektu w ZPPO w Samborcu, średnio 22 h miesięcznie.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia: 751121001

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: A

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
794210001 (Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia: 751121001

Podobne przetargi

109655 / 2012-05-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jędrzejów - Jędrzejów (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Warsztaty realizowane w ramach projektu Większe umiejętności lepsze jutro wykonywanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej Miasta i Gminy w Jędrzejowie przy współfinansowaniu Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.1.

182992 / 2012-05-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie - Mniów (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe na rzecz Odbiorców Projektu Systemowego Aktywizacja zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w Gminie Mniów realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mniowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

207575 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nowy Korczyn - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kompleksowa usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć w ramach projektów POKL pt. Nowoczesne Gimnazjum w Nowym Korczynie - rozwój kompetencji kluczowych uczniów

204543 / 2013-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowe Centrum Kultury i Sportu - Strawczyn (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć dydaktycznych, kółek zainteresowań, warsztatów, doradztwa zawodowego, zajęć integracyjnych z psychologiem i pedagogiem w Szkole Podstawowej w Oblęgorku, Gimnazjum w Oblęgorku oraz Szkole Podstawowej w Chełmcach w ramach projektu, pn. Wspólnie osiągniemy sukces o numerze identyfikacyjnym WND-POKL.09.01.02-26-041/13, finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet nr IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2.

267573 / 2010-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Daleszycach - Daleszyce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe dla Beneficjentów ostatecznych Projektu Systemowego pn.: Czas na aktywność w gminie Daleszyce

341002 / 2014-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kielce - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie, przeprowadzenie i obsługa szkoleń dla partnerstwa pn. Kielecki Obszar Funkcjonalny w ramach projektu Kielecki Obszar Funkcjonalny - Pomoc Techniczna, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013

57145 / 2014-03-18 - Uczelnia publiczna

Politechnika Świętokrzyska - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych (w Kielcach, Staszowie i Busku-Zdroju) z zakresu kompetencji komputerowych zgodnie ze standardem ECDL - w ramach projektu Wzmocnienie kompetencji drogą do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

434280 / 2013-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Fałków - Fałków (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

49349 / 2012-03-01 - Uczelnia publiczna

Politechnika Świętokrzyska - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie ekspertów, trenerów trzech edycji szkoleń ( 8h x 2 dni x 3 szkolenia) organizowanych w ramach zadania nr 5 Wpływ doboru materiałów i technologii w budownictwie na energochłonność budynków Projekt Efektywne wykorzystanie energii - szkolenia dla pracowników i kadry zarządzającej mikro-małych-średnich przedsiębiorstw w woj. świętokrzyskim.

41626 / 2014-02-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zagnańsk - Zagnańsk (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wiem, że potrafię Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

80962 / 2009-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa przeprowadzenia 640 godzin indywidualnych konsultacji psychologicznych dla beneficjentów projektu Szkoła równych szans - lokalny program wyrównywania dysproporcji edukacyjnych gimnazjalistów z terenu gminy Ostrowiec Świętokrzyski, tj. gimnazjalistów uczących się w Publicznych Gimnazjach Nr1,2,3, 4 i 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim w roku szkolnym 2008/2009.

484468 / 2013-11-26 - Inny: Jednostka budżetowa gminy - status szkoły - gimnazjum

Gimnazjum im. Jana Pawła II w Rakowie - Raków (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Moja wiedza - moja przyszłość w roku szkolnym 2013/2014. Projekt jest realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

271304 / 2011-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miedziana Góra - Miedziana Góra (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miedziana Góra w latach 2011-2013.

248069 / 2014-12-01 - Uczelnia publiczna

Politechnika Świętokrzyska - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych (w Kielcach, Staszowie i Busku-Zdroju) z zakresu kompetencji komputerowych zgodnie ze standardem ECDL - w ramach projektu Wzmocnienie kompetencji drogą do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

73110 / 2009-03-23 - Inny: Zakład Karny

Zakład Karny w Pińczowie - Pińczów (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
świadczenie usługi szkoleń zawodowych w związku z realizacją projektu:UDA-POKL.01.03.04-00-027/08 Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla osadzonych Zakładu Karnego w Pińczowie realizowany do dnia 05 grudnia 2008r..

333806 / 2012-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Złota - Złota (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kompleksowa Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć oraz pełnienie funkcji koordynatora i asystenta w ramach projektu POKL pn. Kraina przedszkolaka

322564 / 2013-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - Osiek (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkoleniowe w ramach Projektu Lepsze jutro realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

375008 / 2011-11-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w ramach projektu Nowoczesny budowlaniec współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

110726 / 2012-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy w Morawicy - Morawica (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Dębskiej Woli w ramach projektu systemowego Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Morawica

275058 / 2011-09-06 - Inny: Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Bogorii

Wójt Gminy Bogoria - Bogoria (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dodatkowe w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Bogoria współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

268088 / 2011-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Sandomierz - Sandomierz (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nauczanie języka angielskiego w przedszkolach samorządowych w Gminie Miejskiej Sandomierz

37830 / 2012-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Powiatu Kazimierskiego - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór specjalistów prowadzących zajęcia warsztatowe, szkolenia oraz kursy w projekcie.

168461 / 2013-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Złota - Złota (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych oraz dostawa materiałów edukacyjnych do szkół podstawowych w gminie Złota w ramach projektu systemowego PO KL 9.1.2 pn.: /Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Złota/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

242800 / 2013-06-25 - Uczelnia publiczna

Politechnika Świętokrzyska - Kielce (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na poziomie B z zakresu języka angielskiego - w ramach projektu Wzmocnienie kompetencji drogą do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

405312 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zatrudnienie specjalisty ds. praktyk - 2 asystentów na rzecz realizacji projektu pod nazwą: ,Dobre perspektywy - ucząc innych, uczymy się sami