117248 / 2012-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Alwernia (Alwernia)
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu p. n. .Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów z klas I - III Szkoły Podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu p. n. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów z klas I - III Szkoły Podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych Gminy Alwernia, tj.:
a) Zespół Szkół Nr 1 w Alwerni,
b) Zespół Szkół Nr 2 w Brodłach,
c) Szkoła Podstawowa w Grojcu
d) Zespół Szkół Nr 3 w Kwaczale
e) Szkoła Podstawowa w Okleśnej,
f) Szkoła Podstawowa w Porębie Żegoty,
g) Szkoła Podstawowa w Regulicach.
Zajęcia będą prowadzone zgodnie z wykazem przedstawionym w tabeli nr 1 i 2 w siwz.
Wykonawca zapewni badanie rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie wskazanych poniżej:
a)poprawa umiejętności czytania i pisania - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji;
b)zminimalizowanie trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
c)zminimalizowanie zaburzeń rozwoju mowy - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych;
d)zminimalizowanie wady postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej z wadami postawy;
e)poprawa umiejętności i rozwój zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, teatralnych.
Wskaźnikami pomiaru do przedstawianych powyżej rezultatów są:
1)liczba dzieci, które uczestniczą w zaplanowanych w projekcie zajęć dydaktycznych- dotyczy wszystkich rodzajów zajęć wskazanych w tabeli Nr 2 niniejszej specyfikacji;
2)liczba dzieci, u których zmniejszono specyficzne trudności w uczeniu się - dotyczy:
a)zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
b)zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3)liczba dzieci, u których zmniejszono dysfunkcje i zaburzenia rozwojowe - dotyczy:
a)zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
b)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
4)Liczba dzieci szczególnie uzdolnionych, które podniosły swoje umiejętności - dotyczy zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem:
a) nauk matematyczno-przyrodniczych,
b) zainteresowań muzycznych,
c) zainteresowań plastycznych,
d) zdolności artystycznych.
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą indywidualną diagnozę każdego uczestnika zajęć 2 razy w trakcie trwania projektu (dokonają pomiaru wskaźników rezultatu przed rozpoczęciem oraz na zakończenie realizacji zajęć), następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzącego zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze. Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla takiego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2011/2012 i 2012/2013.
Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.:
a)Opracowanie Regulaminu realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczenie go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program i harmonogram oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalna ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów, szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica/prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie,
b)Wykonawca we współpracy z dyrektorami szkół biorącymi udział w projekcie, opracuje program i harmonogram zajęć dydaktycznych, uwzględniający podział zajęć dla każdej szkoły, dostosowany do planu lekcji Beneficjentów Ostatecznych. Harmonogram będzie ponadto dostosowany do planu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego (tabela przedstawiająca miesięczny plan realizacji stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do umowy). Miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły Wykonawca będzie przedkładał dyrektorom szkół oraz Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu. O każdej zmianie w programie oraz w harmonogramie zajęć Wykonawca niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego oraz dyrektora szkoły, której będzie dotyczyć zmiana,
c)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez prowadzenie kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności (sprawdzane na każdych zajęciach), według opisu przedmiotu zamówienia,
d)przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem, w trakcie spotkań z wychowawcą klasy, zaplanowanych 1 raz w miesiącu,
e)przeprowadzenie w trakcie realizacji działań projektowych testu sprawdzającego, który zostanie wykonany po upływie 50 % zaplanowanych godzin poszczególnych zajęć,
f)bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły w której prowadzone będą zajęcia oraz z wychowawcami klas I-III szkół podstawowych objętych wsparciem,
g)zajęcia powinny być dostosowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych,
h)udostępnienie dzienników zajęć pedagogowi szkolnemu (raz w miesiącu),
i)szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy.
Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (beneficjentów ostatecznych) z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
a)miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
b)miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu,
c)imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
d)imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
e)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć (do 10 lipca 2012 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2011/2012 oraz do 10 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013),
f)dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
g)zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów twardych i miękkich projektu, (dwukrotnie - do 10 lipca 2012 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2011/2012) oraz do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy).
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć.
Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że:
a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy;
b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników;
c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich;
d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia.
Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2010r.Nr 228 poz.1487). I tak:
a)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut;
b)zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut;
c)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 45 minut;
d)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut;
e)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 117248
Data publikacji: 2012-04-13
Nazwa: Gmina Alwernia
Ulica: ul. Gęsikowskiego 7
Numer domu: 7
Miejscowość: Alwernia
Kod pocztowy: 32-566
Województwo / kraj: małopolskie
Numer telefonu: (012) 283 11 15
Adres strony internetowej: www.alwernia.pl
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne, obejmujące organizację przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu p. n. .Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów z klas I - III Szkoły Podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące organizację i przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych w ramach projektu p. n. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów z klas I - III Szkoły Podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zajęcia będą się odbywały w szkołach podstawowych Gminy Alwernia, tj.:
a) Zespół Szkół Nr 1 w Alwerni,
b) Zespół Szkół Nr 2 w Brodłach,
c) Szkoła Podstawowa w Grojcu
d) Zespół Szkół Nr 3 w Kwaczale
e) Szkoła Podstawowa w Okleśnej,
f) Szkoła Podstawowa w Porębie Żegoty,
g) Szkoła Podstawowa w Regulicach.
Zajęcia będą prowadzone zgodnie z wykazem przedstawionym w tabeli nr 1 i 2 w siwz.
Wykonawca zapewni badanie rezultatów twardych i miękkich projektu określonych we wniosku o dofinansowanie wskazanych poniżej:
a)poprawa umiejętności czytania i pisania - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji;
b)zminimalizowanie trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
c)zminimalizowanie zaburzeń rozwoju mowy - dotyczy wszystkich uczestników zajęć logopedycznych;
d)zminimalizowanie wady postawy - dotyczy wszystkich uczestników gimnastyki korekcyjnej z wadami postawy;
e)poprawa umiejętności i rozwój zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci szczególnie uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, teatralnych.
Wskaźnikami pomiaru do przedstawianych powyżej rezultatów są:
1)liczba dzieci, które uczestniczą w zaplanowanych w projekcie zajęć dydaktycznych- dotyczy wszystkich rodzajów zajęć wskazanych w tabeli Nr 2 niniejszej specyfikacji;
2)liczba dzieci, u których zmniejszono specyficzne trudności w uczeniu się - dotyczy:
a)zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
b)zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych;
3)liczba dzieci, u których zmniejszono dysfunkcje i zaburzenia rozwojowe - dotyczy:
a)zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
b)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
4)Liczba dzieci szczególnie uzdolnionych, które podniosły swoje umiejętności - dotyczy zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem:
a) nauk matematyczno-przyrodniczych,
b) zainteresowań muzycznych,
c) zainteresowań plastycznych,
d) zdolności artystycznych.
Osoby prowadzące poszczególne zajęcia sporządzą indywidualną diagnozę każdego uczestnika zajęć 2 razy w trakcie trwania projektu (dokonają pomiaru wskaźników rezultatu przed rozpoczęciem oraz na zakończenie realizacji zajęć), następnie Wykonawca dokona analizy danych otrzymanych od prowadzącego zajęcia, sporządzi opracowanie zbiorcze. Wykonawca zapewni jednolitość narzędzi pomiaru wskaźników dla takiego samego rodzaju zajęć prowadzonych w poszczególnych szkołach dla roku szkolnego 2011/2012 i 2012/2013.
Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.:
a)Opracowanie Regulaminu realizacji zajęć dydaktycznych i dostarczenie go Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy. Regulamin będzie zawierał program i harmonogram oraz zapisy określające dopuszczalną liczbę nieusprawiedliwionych godzin nieobecności na zajęciach, jak również procedury postępowania w przypadku wycofania się ucznia z udziału w zajęciach (przed rozpoczęciem, bądź w ich trakcie), powtarzającej się nieobecności ucznia na zajęciach (gdy liczba nieusprawiedliwionych godzin przekracza dopuszczalna ilość), rażącego naruszenia zasad uczestnictwa w zajęciach, skreślenia uczestnika z listy uczniów, szkoły objętej wsparciem w ramach projektu, samodzielnej rezygnacji uczestnika podpisanej przez rodzica/prawnego opiekuna. Regulamin będzie ponadto określał procedurę zastępowania ucznia w razie jego rezygnacji bądź skreślenia z listy uczestników projektu, uczniem wskazanym przez dyrektora szkoły spełniającym kryteria uczestnictwa w projekcie,
b)Wykonawca we współpracy z dyrektorami szkół biorącymi udział w projekcie, opracuje program i harmonogram zajęć dydaktycznych, uwzględniający podział zajęć dla każdej szkoły, dostosowany do planu lekcji Beneficjentów Ostatecznych. Harmonogram będzie ponadto dostosowany do planu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym wynikających z wniosku o dofinansowanie oraz z potrzeb Zamawiającego (tabela przedstawiająca miesięczny plan realizacji stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do umowy). Miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły Wykonawca będzie przedkładał dyrektorom szkół oraz Zamawiającemu na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu. O każdej zmianie w programie oraz w harmonogramie zajęć Wykonawca niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego oraz dyrektora szkoły, której będzie dotyczyć zmiana,
c)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych poprzez prowadzenie kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności (sprawdzane na każdych zajęciach), według opisu przedmiotu zamówienia,
d)przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród rodziców uczniów objętych wsparciem, w trakcie spotkań z wychowawcą klasy, zaplanowanych 1 raz w miesiącu,
e)przeprowadzenie w trakcie realizacji działań projektowych testu sprawdzającego, który zostanie wykonany po upływie 50 % zaplanowanych godzin poszczególnych zajęć,
f)bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły w której prowadzone będą zajęcia oraz z wychowawcami klas I-III szkół podstawowych objętych wsparciem,
g)zajęcia powinny być dostosowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych,
h)udostępnienie dzienników zajęć pedagogowi szkolnemu (raz w miesiącu),
i)szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy.
Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem, listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie (beneficjentów ostatecznych) z podziałem na grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach oraz z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu.
Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć:
a)miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
b)miesięczny harmonogram zajęć sporządzony oddzielnie dla każdej szkoły na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć w danym miesiącu,
c)imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
d)imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach bądź zostały skreślone z listy uczestników z określeniem przyczyn takiego stanu rzeczy (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
e)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie zajęć (do 10 lipca 2012 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2011/2012 oraz do 10 lipca 2013 roku dla uczniów uczestniczących w zajęciach w roku szkolnym 2012/2013),
f)dzienniki zajęć z listą obecności (po skończonym miesiącu w terminie do 5 dnia następnego miesiąca),
g)zbiorcze opracowanie wyników badania rezultatów twardych i miękkich projektu, (dwukrotnie - do 10 lipca 2012 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć zrealizowanych w roku szkolnym 2011/2012) oraz do 10 lipca 2013 r. (podsumowanie dotyczące badania rezultatów zajęć w roku szkolnym 2012/2013 oraz zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych w całym okresie obowiązywania umowy).
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych.
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu wizytowanie w trakcie zajęć.
Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach, na zakończenie zajęć.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że:
a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy;
b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami, jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników;
c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich;
d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia.
Pod pojęciem godziny należy rozumieć 45 lub 60 minut, w zależności od rodzaju zajęć, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach ( Dz. U. z 2010r.Nr 228 poz.1487). I tak:
a)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - 45 minut;
b)zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 45 minut;
c)gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - 45 minut;
d)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 45 minut;
e)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 60 minut.
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oferty Wykonawców wpisanych do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (www.ris.praca.gov.pl), prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (Zamawiający dokona sprawdzenia w systemie elektronicznym faktu posiadania aktualnego na rok 2012 wpisu do RIS)
Wiedza i doświadczenie:
oferty wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali z należytą starannością co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji i przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych lub szkoleniowych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 złotych.W przypadku zrealizowania przez Wykonawców więcej niż jednej usługi o mniejszych wartościach kwoty usług ulegają sumowaniu. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia
Potencjał techniczny:
w zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferty Wykonawców, którzy wykażą się: dysponowaniem kadrą zdolną do wykonania zamówienia, przy zachowaniu zasady, że osoba prowadząca zajęcia posiada wykształcenie i kwalifikacje wymagane do przeprowadzenia odpowiednich zajęć tj.:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym
zagrożonych ryzykiem dysleksji:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy:
ukończone studia wyższe z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub
ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii,
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy:
ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego z kwalifikacjami do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub
b) ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończony kurs kwalifikacyjny z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub ukończone studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej,
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych
plastycznie:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych muzycznie:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie:
a)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub
b)ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia: j/w
Sytuacja ekonomiczna:
w zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonywania oceny spełniania dla tego warunku w niniejszym postępowaniu.
Oświadczenie nr 3: Tak
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i przy zachowaniu następujących warunków:
1) Przedłużenie terminu realizacji zajęć ponad termin 30 czerwca 2013 r. w sytuacji, gdy zajęcia nie będą mogły zostać zrealizowane we wskazanym w § 2 terminie z powodu:
a) działania siły wyższej
b) opóźnień w przekazywaniu Zamawiającemu środków na realizację zajęć przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II Stopnia)
c) opóźnienia w procesie rekrutacji Beneficjentów Ostatecznych, bez względu na przyczynę opóźnienia
2) Zmiana rodzajów zajęć (zwiększenie ilości jednych przy zmniejszeniu lub rezygnacji z innych zajęć), nie więcej jednak niż do 10% w ramach określonych zajęć.
3) Rezygnacja przez Zamawiającego z niektórych zajęć ze względu na:
a) działania siły wyższej
b) zdarzenia losowe
c) brak zainteresowania Beneficjentów Ostatecznych przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy, proporcjonalnie do ilości godzin zajęć, z których zrezygnowano.
4) Nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT.
5) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.alwernia.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
na stronie internetowej zamawiającego j/w lub osobiście w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 101 (I piętro) w godzinach pracy urzędu.
Data składania wniosków, ofert: 23/04/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia -Biuro Obsługi Klienta I piętro do godziny 10.00.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Podobne przetargi
264628 / 2011-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Zespół ObsÅ‚ugi Szkół i Przedszkoli w Bochni z SiedzibÄ… w Åapczycy - Åapczyca (maÅ‚opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w szkołach podstawowych gminy Bochnia w ramach projektu Dobry start kluczem do przyszłości
45824 / 2013-02-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów instalowania i uruchamiania urzÄ…dzeÅ„ systemów telewizji satelitarnej i przemysÅ‚owej W RAMACH PROJEKTU PN. MODERNIZACJA KSZTAÅCENIA ZAWODOWEGO W MAÅOPOLSCE
245173 / 2009-12-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór nauczycieli.
431500 / 2009-12-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia pn. Rozpoznawanie przemocy w rodzinie i interwencja, w wymiarze 32 godzin szkoleniowych, w dniach 14-15, 21-22 grudnia 2009 r.
338674 / 2014-10-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu w Bochni - Bochnia (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych i rozwijających - 3 zadania w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
305633 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej - Sucha Beskidzka (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pozalekcyjne zajęcia wyrównawcze i rozwijające dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego
66182 / 2014-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Rzezawa (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług szkoleniowych w ramach projektu Czas na zmiany. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Rzezawa.
294586 / 2012-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół w Jodłówce Tuchowskiej - Jodłówka Tuchowska (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Kapitał Ludzki.
336932 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór nauczycieli
254065 / 2010-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji eksperta w zakresie informatyki dla koła naukowego w ramach projektu Młodzieżowa E-Akademia Nauk Matematyczno-Przyrodniczych.
40469 / 2010-02-25 - Inny: Zakład Obsługi Szkół w Pcimiu
Urząd Gminy Pcim - Pcim (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe -projekt: Start bez barier!
283274 / 2010-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z chemii
dla uczniów szkół licealnych w ramach projektu Młodzieżowa E-Akademia Nauk Matematyczno-Przyrodniczych
(3)
306616 / 2010-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pt. Szkoła dla rodziców w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 4 w Krakowie przy ul. Żabiej 20
130718 / 2014-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.30.2014 Przeprowadzenie kursów AutoCAD i Adobe Photoshop dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
206326 / 2013-05-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.24.2012 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Mechanik pojazdów samochodowych I i II stopnia, w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego
49535 / 2012-03-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej - Sucha Beskidzka (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne wyrównawcze i rozwijające dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych powiatu suskiego
213225 / 2012-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.50.2012 Organizacja i przeprowadzenie kursu carvingu w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosÄ…deckiego
404424 / 2012-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Wójt Gminy - Mszana Dolna (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych, wspierających indywidualizację procesu nauczania w ramach projektu systemowego pn: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Mszana Dolna
215752 / 2013-06-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PCFE.272.25.2013 Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Uprawa i ochrona roślin,
w ramach projektu pn. Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosÄ…deckiego
458688 / 2013-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach - Maniowy (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających zainteresowania oraz utworzenia szkolnych ośrodków doradztwa zawodowego) w 2 szkołach (ZPO Maniowy i ZPO Sromowce Niżne) dla uczniów gimnazjalnych..
130138 / 2009-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie kół naukowych
113919 / 2012-05-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Centrum Administracji Szkół - Sucha Beskidzka (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
szkół podstawowych w Gminie Sucha Beskidzka
195899 / 2009-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór nauczycieli.
379080 / 2013-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli pn. Skuteczne zarządzanie trudnym zespołem klasowym w 2013r. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22, ul. Chmielowskiego 1, 31-067 Kraków
129958 / 2009-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie kół naukowych
244131 / 2011-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu Kreatywne techniki koloryzacji włosów w zawodzie: technik usług fryzjerskich i fryzjer w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
207546 / 2010-07-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć diagnostycznych i terapeutyczno-edukacyjnych z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 7 w Krakowie przy ul. Czarnogórskiej 14 (9)
377255 / 2010-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z biblioterapii z dziećmi w Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych nr 6 w Krakowie os. Na Stoku 52 (3)