Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

30597 / 2012-02-07 - / Burmistrz Ozimka (Ozimek)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2012-02-06 pod pozycją 30291. Zobacz ogłoszenie 30291 / 2012-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 30597

Data publikacji: 2012-02-07

Nazwa: Burmistrz Ozimka

Ulica: ul. Ks. J. Dzierżona 4B

Numer domu: 4B

Miejscowość: Ozimek

Kod pocztowy: 46-040

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 77 46 22 869

Numer faxu: 77 46 22 811

Regon: 00052796000000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 30291

Data wydania biuletynu: 2012-02-06

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3

Przed wprowadzeniem zmainy:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Ozimek dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Miejsce: Szkoła Podstawowa w Antoniowie Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (10 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011/2012 I grupa (9 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (9 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 9 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011/2012 I grupa (14 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (14 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 14 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach Część 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu Część 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 2 uczniów ogółem. Część 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 11. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 12 uczniów ogółem. Część 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa w Krasiejowie Część 13. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, II grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 18. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku Część 19. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 9 uczniów ogółem. Część 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 12 uczniów ogółem. Część 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ozimku Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 25. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, II _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 26. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011/2012, I grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 28. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 30. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I _grupa, 30 godzin dla 16 uczniów ogółem. Część 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, II _grupa, 30 godzin dla 14 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ozimku Część 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 33. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa 30 godzin dla 7 uczniów, razem 60 godzina dla 7 uczniów ogółem. Część 34. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, razem 60 godzina dla 6 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ozimku Część 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 36. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 37. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 III grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 IV grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 39. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 40. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 41. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 42. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 43. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. 5. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), 3) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja szansą na lepszy start dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, 4) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, 5) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu, 6) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 7) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), 13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów, 14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl 17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, 24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 25) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy i zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 minut. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni lub sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu..

Po wprowadzeniu zmiany:
1) 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start. 2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Ozimek dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Miejsce: Szkoła Podstawowa w Antoniowie Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (10 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011/2012 I grupa (9 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (9 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 9 uczniów ogółem. Część 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011/2012 I grupa (8 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011/2012 I grupa (14 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (14 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 14 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach Część 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 7. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu Część 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 2 uczniów ogółem. Część 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 11. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 12 uczniów ogółem. Część 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa w Krasiejowie Część 13. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Część 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, II grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 18. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku Część 19. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem. Część 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 9 uczniów ogółem. Część 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 12 uczniów ogółem. Część 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem. Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ozimku Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 25. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, II _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 26. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011/2012, I grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 28. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem. Część 30. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I _grupa, 30 godzin dla 16 uczniów ogółem. Część 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, II _grupa, 30 godzin dla 14 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ozimku Część 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 33. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa 30 godzin dla 7 uczniów, razem 60 godzina dla 7 uczniów ogółem. Część 34. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, razem 60 godzina dla 6 uczniów ogółem. Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ozimku Część 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 36. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 37. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 III grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 IV grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem. Część 39. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 40. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem. Część 41. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 42. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. Część 43. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem. 5. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych), 3) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja szansą na lepszy start dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu, 4) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu, 5) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu, 6) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 7) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu), 13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów, 14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej) 15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl 17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach. 23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu, 24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 25) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla: zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych, zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla uczniów z wadami postawy, Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 60 minut dla: zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni lub sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu..

Podobne przetargi