Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

30291 / 2012-02-06 - Administracja samorzÄ…dowa / Burmistrz Ozimka (Ozimek)

Przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start.
2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Ozimek dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Miejsce: Szkoła Podstawowa w Antoniowie

Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 godzin,
I sem. 2012/2013 I grupa (10 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 10 uczniów ogółem.

Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011/2012 I grupa (9 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (9 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 9 uczniów ogółem.

Część 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011/2012
I grupa (8 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011/2012 I grupa (14 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (14 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 14 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach
Część 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 7. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012
I grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu
Część 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 2 uczniów ogółem.
Część 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 11. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011-2012,
I grupa, 40 godzin dla 12 uczniów ogółem.
Część 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Krasiejowie
Część 13. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, II grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy II sem. 2011-2012,
II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 18. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
II grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku
Część 19. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 9 uczniów ogółem.
Część 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 12 uczniów ogółem.
Część 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ozimku
Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 25. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, II _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 26. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011/2012, I grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 28. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 30. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I _grupa, 30 godzin dla 16 uczniów ogółem.
Część 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, II _grupa, 30 godzin dla 14 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ozimku
Część 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów,
I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 33. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa 30 godzin dla 7 uczniów, razem 60 godzina dla 7 uczniów ogółem.
Część 34. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, razem 60 godzina dla 6 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ozimku
Część 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 36. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 37. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 III grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 IV grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 39. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 40. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 41. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013
I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 42. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013
II grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 43. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: I i II sem. 2012-2013
I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
5. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do:
1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu,
2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych),
3) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja szansą na lepszy start dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu,
4) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu,
5) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu,
6) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,
7) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły
i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,
11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,
12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu),
13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów,
14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej)
15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl
17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów,
20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej,
21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu,
24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),
25) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy i zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 minut.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,
2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan,
5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni lub sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 30291

Data publikacji: 2012-02-06

Nazwa: Burmistrz Ozimka

Ulica: ul. Ks. J. Dzierżona 4B

Numer domu: 4B

Miejscowość: Ozimek

Kod pocztowy: 46-040

Województwo / kraj: opolskie

Numer telefonu: 77 46 22 869

Numer faxu: 77 46 22 811

Adres strony internetowej: www.ozimek.pl

Regon: 00052796000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dotyczących indywidualizacji nauczania uczniów i uczennic w klasach I - III szkół podstawowych na terenie Gminy Ozimek w ramach projektu: Indywidualizacja szansą na lepszy start.
2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych Gminy Ozimek dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji projektu poprzez indywidualizację nauczania.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Miejsce: Szkoła Podstawowa w Antoniowie

Część 1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa (10 osób) - 30 godzin,
I sem. 2012/2013 I grupa (10 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 10 uczniów ogółem.

Część 2. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011/2012 I grupa (9 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (9 osób) - 40 godzin, razem 70 godzin dla 9 uczniów ogółem.

Część 3. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011/2012
I grupa (8 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (8 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 4. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011/2012 I grupa (14 osób) - 30 godzin, I sem. 2012/2013 I grupa (14 osób)-40 godzin, razem 70 godzin dla 14 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Dylakach
Część 5. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011/2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 6. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 7. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012
I grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Grodźcu
Część 8. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 2 uczniów ogółem.
Część 9. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: II sem. 2011-2012, II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 10. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: II sem. 2011-2012 I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 11. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: II sem. 2011-2012,
I grupa, 40 godzin dla 12 uczniów ogółem.
Część 12. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Krasiejowie
Część 13. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Część 14. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011/2012, II grupa, 30 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 15. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 16. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy II sem. 2011-2012,
II grupa, 30 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 17. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 18. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
II grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa w Szczedrzyku
Część 19. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 5 uczniów ogółem.
Część 20. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 21. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 9 uczniów ogółem.
Część 22. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I grupa, 30 godzin dla 12 uczniów ogółem.
Część 23. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych, II sem. 2011-2012,
I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów ogółem.
Miejsce: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Ozimku
Część 24. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 25. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, II _grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 26. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011/2012, I grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 27. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 28. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, I grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 29. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, II sem. 2011-2012, II grupa, 40 godzin dla 7 uczniów ogółem.
Część 30. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, I _grupa, 30 godzin dla 16 uczniów ogółem.
Część 31. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy, II sem. 2011/2012, II _grupa, 30 godzin dla 14 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Ozimku
Część 32. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów,
I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 10 uczniów, razem 60 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 33. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 7 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa 30 godzin dla 7 uczniów, razem 60 godzina dla 7 uczniów ogółem.
Część 34. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej: II sem. 2011-2012, I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, I sem. 2012-2013 I grupa, 30 godzin dla 6 uczniów, razem 60 godzina dla 6 uczniów ogółem.
Miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Ozimku
Część 35. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 36. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 37. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 III grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 38. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: I i II sem. 2012-2013 IV grupa, 45 godzin dla 4 uczniów ogółem.
Część 39. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
I i II sem. 2012-2013 I grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 40. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych:
I i II sem. 2012-2013 II grupa, 45 godzin dla 8 uczniów ogółem.
Część 41. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013
I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 42. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: I i II sem. 2012-2013
II grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
Część 43. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych: I i II sem. 2012-2013
I grupa, 45 godzin dla 10 uczniów ogółem.
5. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do:
1) współpracy z dyrektorem szkoły podstawowej oraz koordynatorem projektu,
2) przygotowania w formie pisemnej w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych(zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z wyłączeniem ferii i dni świątecznych),
3) obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Indywidualizacja szansą na lepszy start dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie koordynatorowi projektu,
4) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły i koordynatora projektu,
5) przekazywania konspektu zajęć koordynatorowi projektu,
6) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu,
7) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć, dbanie o bezpieczeństwo uczniów,
8) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z dyrektorem szkoły
i koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu,
9) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
10) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie,
11) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć,
12) umożliwienia uczestnictwa rodziców w zajęciach, informowania rodziców o postępach dziecka, ankietowania rodziców w trakcie trwania projektu w celu analizy postępów dzieci (treść ankiety zostanie uzgodniona wcześniej z koordynatorem projektu),
13) wystawienia opinii dla każdego ucznia dwa razy w semestrze nt. stopnia zaspokojenia zdiagnozowanych indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów,
14) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów ( listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej)
15) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie,
16) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl
17) informowanie na bieżąco koordynatora projektu lub asystenta koordynatora projektu o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu,
18) informowania dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem,
19) przeniesienia na rzecz zleceniodawcy praw autorskich majątkowych do opracowanych materiałów,
20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej,
21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu,
22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach.
23) udostępniania całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów wytworzonych w trakcie powadzonych zajęć) na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Dyrektorowi Szkoły, organowi kontrolującemu,
24) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024),
25) Jednostce lekcyjnej (1 godz. lekcyjna) używanej w SIWZ odpowiada czasowo - 45 minut dla zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęć logopedycznych dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy i zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów z zaburzeniami komunikacji społecznej - 60 minut.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za:
1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć,
2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć,
3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy,
4) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan,
5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni lub sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 43

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 31/07/2013

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek posiadanie wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek posiadanie wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek uznany zostanie za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje/posiada co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego oraz kwalifikacje do prowadzenia poszczególnych typów zajęć wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli uprawniające do nauczania wczesnoszkolnego (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400).
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego w sposób szczególny. Zamawiający oceni warunek posiadanie wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ;
2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika;
3) Umowę wraz z zaparafowanymi stronami - stanowiącą część III SIWZ;

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności której nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówienia lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w szczególności w przypadku:
1. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej Zakres i termin.
2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na cenę umowy, a w szczególności zmiany podatku VAT.
3. zmiany osoby prowadzącej zajęcia, jednak z zastrzeżeniem, że osoba realizująca zajęcia w ramach zastępstwa winna posiadać kwalifikacje określone dla danego typu zajęć lub warsztatów.
4. zmiany liczby godzin poszczególnych zajęć.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy I Miasta
46 - 040 Ozimek
ul. Dzierżona 4 B
pok.220A

Data składania wniosków, ofert: 14/02/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy I Miasta
46 - 040 Ozimek
ul. Dzierżona 4 B
BIURO PODAWCZE

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
2. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

101974 / 2014-03-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Ozimka - Ozimek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie Szkoła pełna pomysłów.

92160 / 2011-04-27 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących, zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych oraz zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Technikum Leśnym przy Zespole Szkół w Tułowicach

395124 / 2011-11-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć z języka angielskiego rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem aktywizujących metod pracy, w roku szkolnym 2011-2012, w Publicznej Szkole Podstawowej w Bodzanowie.

163637 / 2013-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Głogówek - Głogówek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczniów w ramach projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - część II: pierwszy okres roku szkolnego 2013/2014.

100664 / 2013-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Ozimka - Ozimek (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Szkoła pełna pomysłów

146476 / 2011-06-07 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Chróścinie - Chróścina (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących, zajęć psychologiczno - pedagogicznych oraz teoretycznych zajęć zawodowych w Publicznym Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie.

185906 / 2014-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć w gospodarstwach edukacyjnych - lasy na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.

252537 / 2012-11-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Prudnik - Prudnik (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu: Równym Krokiem - warsztaty matematyczno - przyrodnicze dla uczniów kl. I-III

316385 / 2010-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia kursów: I. Kurs wizażu i autoprezentacji, II. Kurs aktywnego poszukiwania pracy z wykorzystaniem komputera i Internetu, III. Kurs komputerowy - ECDL dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

6226 / 2012-01-05 - Inny: Edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z przedmiotów ogólnokształcących, zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych oraz zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach realizacji projektu pt.: Wiedza - paszportem w przyszłość, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013

198497 / 2014-09-18 - Inny: edukacja

Zespół Szkół w Tułowicach - Tułowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych oraz zajęć z doradztwa zawodowego w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach realizacji projektu pn.: Wiedza - paszportem w przyszłość - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

25851 / 2013-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem III

75920 / 2011-04-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej

142791 / 2010-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń: I. Kurs obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych, II. kurs grafiki komputerowej, III. kurs opieki nad osobami starszymi połączony z pierwszą pomocą, IV. kurs samodzielny księgowy, V. kurs profesjonalny sprzedawca dla uczestników projektu Program aktywizacji społeczno - zawodowej bezrobotnych Nowe Szanse współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

318890 / 2012-08-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

116345 / 2013-06-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie warsztatów przygotowawczych z wykorzystaniem krajowej wiedzy eksperckiej w ramach projektu pn. Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców realizowanego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w partnerstwie z Politechniką Opolską współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 8.2.1.