Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

408386 / 2011-12-02 - / Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu (Poznań)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-23 pod pozycją 391910. Zobacz ogłoszenie 391910 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 408386

Data publikacji: 2011-12-02

Nazwa: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu

Ulica: ul. Matejki 59

Numer domu: 59

Miejscowość: Poznań

Kod pocztowy: 60-770

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 61 834 6146

Numer faxu: 61 834 61 47

Regon: 30097351000000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 391910

Data wydania biuletynu: 2011-11-23

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3

Przed wprowadzeniem zmainy:
1) Przedmiot zamówienia polega na ocenie poniesionych kosztów i zysku (rekompensaty) z tytułu zrealizowanej pracy przewozowej w kontekście przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia (WE) nr 1370 2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007r dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191 69 i (EWG) nr 1107 70 oraz, w przypadku
korzystania przez Operatora z dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego, Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym. Wykonawca w ramach przeprowadzonego badania opracuje dla Zamawiającego dokument zwany -audytem rekompensaty. Celem przeprowadzenia badań jest:
a) obliczenie rekompensat dla poszczególnych Operatorów tj. dla: Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Poznaniu Spółka z o.o., ul. Głogowska 131 /133, 60-244 Poznań.
Kórnickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego - Kombus Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwa Transportowego -Translub Sp. z o.o.
Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach Sp. z o.o.
za okres od dnia 1 stycznia 2011r. do dnia 31 grudnia 2011r.,
w oparciu o rzeczywiste koszty i rozsądny zysk,
b) stwierdzenie, czy tak obliczone rekompensaty są
równe, niższe lub wyższe od otrzymanych wynagrodzeń za pracę przewozową, powiększonych o inne przychody zwiększające rekompensatę (wg zasady memoriałowej). W związku z powyższym, analiza rekompensat musi być nakierowana na przeprowadzenie badania w świetle dopuszczalności pomocy publicznej, czy koszty poniesione zostały i skalkulowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze wskazaniem, czy poszczególni Operatorzy nie otrzymują wynagrodzenia (rekompensaty) mogącego zostać uznaną za niedopuszczalną pomoc publiczną.
2)
poza analizą - ustaleniem rekompensaty, zakres audytu powinien obejmować analizę ekonomiczno - finansową oraz ocenę i ewentualny wykaz niedociągnięć w organizacji i prowadzenia rachunkowości przez Operatorów pod względem dostosowania do wymogów wynikających z realizacji zadania celu publicznego. Analiza ekonomiczno finansowa ma przyjąć charakter analizy porównawczej, dotyczącej efektywności świadczonych usług. Ma ona na celu pokazanie efektywności wykorzystania otrzymanej rekompensaty (produktywności zasobów) w stosunku do innych, porównywalnych/doprowadzonych do porównywalności Przewoźników (Operatorów) w Polsce, świadczących usługi w publicznym transporcie zbiorowym. Analiza porównawcza swym zakresem ma obejmować,
poza badanymi podmiotami, co najmniej 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w miastach powyżej 400 tys. mieszkańców o podobnym do Poznania układzie komunikacyjnym oraz 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w przewozach autobusowych w miastach (gminach) do 30 tys. mieszkańców. Wynikiem analizy powinno być stwierdzenie, czy poziom otrzymanej rekompensaty znajduje swoje odzwierciedlenie w wysokości wskaźników techniczno-finansowych, zbliżonych do występujących u porównywanych Przewoźników (czy Operator spełnia warunki równorzędne przeciętnemu, dobrze zarządzanemu i wyposażonemu w środki transportowe przedsiębiorstwu). W razie stwierdzenia, ze Operator nie spełnia tego warunku a poziom otrzymanej
rekompensaty jest w warunkach porównywalnych wyższy o więcej niż10% od przeciętnego poziomu
rekompensaty badanych reprezentantów, Audyt rekompensaty powinien określić (wycenić)różnicę.. W celu uzyskania niezbędnych danych do porównania, Wykonawca zwróci się do wybranych przez siebie Organizatorów publicznego transportu zbiorowego (Zarządów Transportu) i/lub Operatorów o udostępnienie danych dotyczących posiadanych zasobów, wyników ekonomicznych i osiągniętych w 2010 i 2011r parametrów eksploatacyjnych dla rozliczenia rekompensaty w zakresie komunikacji tramwajowej, komunikacji autobusowej oraz całości przedsiębiorstwa. Informacje otrzymane od wybranych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i/lub Operatorów będą wyłącznie w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca na podstawie zebranych danych przedstawi wyniki, bez ujawniana źródła danych, w audycie oraz każdemu z Organizatorów publicznego transportu zbiorowego lub Operatorów, który udostępnił dane. W przypadku problemu z uzyskaniem danych przez Wykonawcę, Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci się do właściwych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i lub Operatorów o przedstawienie niezbędnych danych. W przypadku nie uzyskania, bądź tylko częściowego uzyskania danych Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania tzw. danych jawnych publikowanych przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej lub do wytypowania innego reprezentanta.
3)
Program realizacji zamówienia:
a) przekazanie materiałów źródłowych przez Operatora;
b) wstępna analiza dokumentów oraz przekazanie ewentualnej listy pytań dodatkowych;
c) badanie rekompensaty;
d) analiza ekonomiczno - finansowa, ocena systemu rachunkowości;
e) przedstawienie Zamawiającemu wstępnych wyników całości audytu;
f) kontakt z Zamawiającym, w celu uwzględnienia ewentualnych uwag;
g) przedstawienie końcowych wyników z przeprowadzonego audytu;
4) Wykaz dokumentów, jakie Zamawiający udostępni wykonawcy w celu przeprowadzania niniejszego badania: umowy wykonawcze z poszczególnymi Operatorami, wstępne sprawozdania finansowe i noty uzupełniające sprawozdania, zestawienia obrotów i sald poszczególnych
Operatorów, raport z przeprowadzenia badania rekompensat za rok 2010 u poszczególnych Operatorów, sprawozdania Zarządów z działalności dla jednostek zobowiązanych do jego sporządzenia, inne dokumenty, których dostarczenie wynika z zawartych umów o świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego. W przypadku gdy dostarczony zestaw dokumentów będzie dla Wykonawcy niewystarczający do sporządzenia analizy, Wykonawca zwróci się do Operatorów o udostępnienie dodatkowych dokumentów. Dokumenty zostaną przesłane do Wykonawcy w formie elektronicznej bądź papierowej.
5) Badanie powinno być przeprowadzane równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego u danego Operatora. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z biegłym rewidentem dokonującym badania sprawozdania finansowego Operatora, o ile operator
zobowiązany jest do przeprowadzenia badania przez biegłego rewidenta. 6) Zamawiający informuję, iż usługa może być realizowana w siedzibie Wykonawcy. Badanie powinno być przeprowadzone i autoryzowane przez osoby posiadające doświadczenie w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw transportu publicznego oraz
ustalania i oceny dopuszczalności pomocy publicznej. Audyt przeprowadzany powinien być przez osoby niezależne od Zamawiającego i od Operatora. Audyt nie może być przeprowadzony przez audytora wewnętrznego biegłego rewidenta Zamawiającego lub przez inną osobę zatrudnioną u Zamawiającego i jednostki objęte niniejszym
audytem. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorujących, zarządzających bądź administrujących lub pracownikiem jednostki pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; lub osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co
najmniej 40% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych (nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt); lub jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będąca w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby.
7) Badanie będzie koordynowane po stronie Zamawiającego przez Dział Ekonomiczny Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, a po stronie Wykonawcy przez osoby przez niego wskazane.
8) Wyniki prac Wykonawcy powinny znaleźć swoje odzwierciedlenie w postaci następujących dokumentów przekazanych Zamawiającemu:
a)3 egz. opinii ,raportu z badania u danego Operatora,
b) wykonawca opracuje dla Zamawiającego, odrębnie dla każdego Operatora, dokument zwany - Audytem rekompensaty .
c) płyty CD z nagranymi dokumentami, o którym mowa w ppkt. a i b d) listu informacyjnego do dyrektora ZTM.
Odbiór powyższych dokumentów zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Stron.
9) Termin realizacji zadania - równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego, w terminie 30 dni od otrzymania dokumentów w przypadku Operatora, którego sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłych rewidentów. Natomiast w przypadku pozostałych operatorów przed ostatecznym zatwierdzeniem sprawozdania. 10) Wykonawca zobowiązany jest do referowania wyników prac organowi nadzoru ZTM.

Po wprowadzeniu zmiany:
1) Przedmiot zamówienia polega na ocenie poniesionych kosztów i zysku (rekompensaty) z tytułu zrealizowanej pracy przewozowej w kontekście przepisów Prawa Zamówień Publicznych oraz Rozporządzenia (WE) nr 1370 2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007r dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylającego rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191 69 i (EWG) nr 1107 70 oraz, w przypadku
korzystania przez Operatora z dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego, Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie dofinansowania z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług publicznych w transporcie zbiorowym. Wykonawca w ramach przeprowadzonego badania opracuje dla Zamawiającego dokument zwany -audytem rekompensaty. Celem przeprowadzenia badań jest:
a) obliczenie rekompensat dla poszczególnych Operatorów tj. dla: Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Poznaniu Spółka z o.o., ul. Głogowska 131 /133, 60-244 Poznań.
Kórnickiego Przedsiębiorstwa Autobusowego - Kombus Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwa Transportowego - Translub Sp. z o.o.
Zakładu Usług Komunalnych w Komornikach Sp. z o.o.
za okres od dnia 1 stycznia 2011r. do dnia 31 grudnia 2011r.,
w oparciu o rzeczywiste koszty i rozsądny zysk,
b) stwierdzenie, czy tak obliczone rekompensaty są równe, niższe lub wyższe od otrzymanych wynagrodzeń za pracę przewozową, powiększonych o inne przychody zwiększające rekompensatę (wg zasady memoriałowej). W związku z powyższym, analiza rekompensat musi być nakierowana na przeprowadzenie badania w świetle dopuszczalności pomocy publicznej, czy koszty poniesione zostały i skalkulowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ze wskazaniem, czy poszczególni Operatorzy nie otrzymują wynagrodzenia (rekompensaty) mogącego zostać uznaną za niedopuszczalną pomoc publiczną.
2) Poza analizą - ustaleniem rekompensaty, zakres audytu powinien obejmować analizę ekonomiczno - finansową oraz ocenę i ewentualny wykaz niedociągnięć w organizacji i prowadzenia rachunkowości przez Operatorów pod względem dostosowania do wymogów wynikających z realizacji zadania celu publicznego. Analiza ekonomiczno - finansowa ma przyjąć charakter analizy porównawczej, dotyczącej efektywności świadczonych usług. Ma ona na celu pokazanie efektywności wykorzystania otrzymanej rekompensaty (produktywności zasobowa) w stosunku do innych, porównywalnych/doprowadzonych do porównywalności Przewoźników (Operatorów) w Polsce, świadczących usługi w publicznym transporcie zbiorowym. Analiza porównawczą swym zakresem ma obejmować, poza badanymi podmiotami, co najmniej 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w miastach powyżej 400 tys. mieszkańców o podobnym do Poznania układzie komunikacyjnym, porównywalnych z Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym w Poznaniu oraz 4 Przewoźników (Operatorów) świadczących usługi w przewozach autobusowych w miastach (gminach) do 30 tys. Mieszkańców, porównywalnych z firmami Kombus, Translub oraz ZUK Komorniki.
Wynikiem analizy powinno być stwierdzenie, czy poziom otrzymanej rekompensaty znajduje swoje odzwierciedlenie w wysokości wskaźników techniczno-finansowych, zbliżonych do występujących u porównywanych Przewoźników. W razie stwierdzenia, że Operator nie spełnia tego warunku a poziom otrzymanej rekompensaty jest w warunkach porównywalnych wyższy o więcej niż 10% od przeciętnego poziomu rekompensaty badanych reprezentantów, Audyt rekompensaty powinien oszacować różnicę. W celu uzyskania niezbędnych danych do porównania, Wykonawca zwróci się do wybranych przez siebie Organizatorów publicznego transportu zbiorowego (Zarządów Transportu) i/lub Operatorów o udostępnienie danych dotyczących posiadanych zasobów, wyników ekonomicznych i osiągniętych w 2010 i 2011r parametrów eksploatacyjnych dla rozliczenia rekompensaty w zakresie komunikacji tramwajowej, komunikacji autobusowej oraz całości przedsiębiorstwa. Informacje otrzymane od wybranych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i/lub Operatorów będą wyłącznie w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca na podstawie zebranych danych przedstawi wyniki, w audycie oraz każdemu z Organizatorów publicznego transportu zbiorowego lub Operatorów, który udostępnił dane. W przypadku problemu z uzyskaniem danych przez Wykonawcę, Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci się do właściwych Organizatorów publicznego transportu zbiorowego i lub Operatorów o przedstawienie niezbędnych danych. W przypadku nie uzyskania, bądź tylko częściowego uzyskania danych Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania tzw. danych jawnych publikowanych przez Izbę Gospodarczą Komunikacji Miejskiej lub do wytypowania innego reprezentanta.
3)
Program realizacji zamówienia:
a) przekazanie materiałów źródłowych przez Operatora;
b) wstępna analiza dokumentów oraz przekazanie ewentualnej listy pytań dodatkowych;
c) badanie rekompensaty;
d) analiza ekonomiczno - finansowa, ocena systemu rachunkowości;
e) przedstawienie Zamawiającemu wstępnych wyników całości audytu;
f) kontakt z Zamawiającym, w celu uwzględnienia ewentualnych uwag;
g) przedstawienie końcowych wyników z przeprowadzonego audytu;
4) Wykaz dokumentów, jakie Zamawiający udostępni wykonawcy w celu przeprowadzania niniejszego badania: umowy wykonawcze z poszczególnymi Operatorami, wstępne sprawozdania finansowe i noty uzupełniające sprawozdania, zestawienia obrotów i sald poszczególnych
Operatorów, raport z przeprowadzenia badania rekompensat za rok 2010 u poszczególnych Operatorów, sprawozdania Zarządów z działalności dla jednostek zobowiązanych do jego sporządzenia, inne dokumenty, których dostarczenie wynika z zawartych umów o świadczenie usług publicznego transportu zbiorowego. W przypadku gdy dostarczony zestaw dokumentów będzie dla Wykonawcy niewystarczający do sporządzenia analizy, Wykonawca zwróci się do Operatorów o udostępnienie dodatkowych dokumentów. Dokumenty zostaną przesłane do Wykonawcy w formie elektronicznej bądź papierowej.
5) Badanie powinno być przeprowadzane równocześnie z badaniem sprawozdania finansowego u danego Operatora. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z biegłym rewidentem dokonującym badania sprawozdania finansowego Operatora, o ile operator
zobowiązany jest do przeprowadzenia badania przez biegłego rewidenta. 6) Zamawiający informuję, iż usługa może być realizowana w siedzibie Wykonawcy. Badanie powinno być przeprowadzone i autoryzowane przez osoby posiadające doświadczenie w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstw transportu publicznego oraz
ustalania i oceny dopuszczalności pomocy publicznej. Audyt przeprowadzany powinien być przez osoby niezależne od Zamawiającego i od Operatora. Audyt nie może być przeprowadzony przez audytora wewnętrznego biegłego rewidenta Zamawiającego lub przez inną osobę zatrudnioną u Zamawiającego i jednostki objęte niniejszym
audytem. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w jednostce pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub jest lub był w ostatnich 3 latach przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorujących, zarządzających bądź administrujących lub pracownikiem jednostki pełniącej rolę Zamawiającego lub w jednostkach kontrolowanych; lub w ostatnich 3 latach uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu; lub osiągnął chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat co
najmniej 40% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz danej jednostki, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych (nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt); lub jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będąca w organach nadzorczych jednostki albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby.
7) Badanie będzie koordynowane po stronie Zamawiającego przez Dział Ekonomiczny Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, a po stronie Wykonawcy przez osoby przez niego wskazane.
8) Wyniki prac Wykonawcy powinny znaleźć swoje odzwierciedlenie w postaci następujących dokumentów przekazanych Zamawiającemu:
a)3 egz. opinii ,raportu z badania u danego Operatora,
b) wykonawca opracuje dla Zamawiającego, odrębnie dla każdego Operatora, dokument zwany - Audytem rekompensaty .
c) płyty CD z nagranymi dokumentami, o którym mowa w ppkt. a i b d) listu informacyjnego do dyrektora ZTM.
Odbiór powyższych dokumentów zostanie potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli Stron.
9) Termin realizacji zadania - od dnia 01.04.2012 roku do 31.05.2012 roku u wszystkich Operatorów.
10) Wykonawca zobowiązany jest do referowania wyników prac organowi nadzoru ZTM.

Miejsce składania: III.3.2

Przed wprowadzeniem zmainy:
1. A) Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2 usług polegających na przeprowadzeniu audytu badania o charakterze i złożoności zbliżonym co do zakresu do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)
lub
B) Wykonawca posiada doświadczenie w postaci - zajmowania się pracą naukowo badawczą,
związaną z funkcjonowaniem transportu pasażerskiego i posiadania doświadczenia,
pozwalającego na ocenę ekonomiczno-finansową oraz techniczno-organizacyjną firm transportowych, wyrażone w publikacjach lub wdrożeniach, co wykonawca udokumentuje co najmniej 7 publikacjami lub 3 wdrożeniami, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)
2. Wykonawca w swoim wniosku winien przedstawić model kryterialno- wskaźnikowy analizy oceny porównawczej. Powyższy model ma zostać przedstawiony za pomocą wskaźników techniczno - eksploatacyjnych. Za każdy wymieniony wskaźnik analityczny przyznany zostanie 1 pkt., lecz nie więcej niż 10 wskaźników analitycznych. Za każdy wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) przyznane zostanie 5 pkt. Wykonawca przedstawiając wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) winien przedstawić wskaźnik wraz z opisem tworzenia tego wskaźnika oraz oceny w zależności od wysokości wskaźnika . Kryteria doboru oraz listę wskaźników określi Wykonawca.

Po wprowadzeniu zmiany:
1. A) Wykonawca winien wykazać, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2 usługi polegające na przeprowadzeniu audytu rekompensaty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)
lub
B) Wykonawca posiada doświadczenie w postaci - zajmowania się pracą naukowo badawczą, związaną z funkcjonowaniem transportu pasażerskiego i posiadania doświadczenia, pozwalającego na ocenę ekonomiczno-finansową oraz techniczno-organizacyjną firm transportowych, wyrażone w publikacjach lub wdrożeniach, co wykonawca udokumentuje co najmniej 7 publikacjami lub 3 wdrożeniami, (wzór wykazu stanowi zał. 4 do ogłoszenia o zamówieniu.)
2. Wykonawca w swoim wniosku winien przedstawić model kryterialno- wskaźnikowy analizy oceny porównawczej. Powyższy model ma zostać przedstawiony za pomocą wskaźników techniczno - eksploatacyjnych. Za każdy wymieniony wskaźnik analityczny przyznany zostanie 1 pkt., lecz nie więcej niż 10 wskaźników analitycznych. Za każdy wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) przyznane zostanie 5 pkt. Wykonawca przedstawiając wskaźnik zbiorczy (syntetyczny) winien przedstawić wskaźnik wraz z opisem tworzenia tego wskaźnika oraz oceny w zależności od wysokości wskaźnika . Kryteria doboru oraz listę wskaźników określi Wykonawca.

Miejsce składania: III.3.4

Przed wprowadzeniem zmainy:
Wykonawca wykaże iż dysponuje 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby te winny mieć
kierunkowe wykształcenie:
a) ekonomiczne z zakresu ekonomiki transportu lub finansowości
przedsiębiorstw lub ekonomiki usług lub
b) politechniczne z zakresu transportu lub zarządzania rozwojem
i eksploatacją transportu lub
c) w zakresie finansów i rachunkowości, zarządzania przedsiębiorstwem,
controllingu, lub oceny dopuszczalności pomocy publicznej.
Osoby te winny mieć jedne z następujących
stopni naukowych dla wyżej wymienionych kierunków wykształcenia : doktor ,doktor habilitowany,
magister, magister inżynier. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny wykaz osób, które
będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób musi być
sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.) Wykaz musi
zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek.

Po wprowadzeniu zmiany:
Wykonawca wykaże iż dysponuje 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Osoby te winny mieć kierunkowe wykształcenie:
a) ekonomiczne , lub
b) politechniczne z zakresu transportu, lub
c) prawnicze
Osoby te winny mieć jedne z następujących stopni naukowych dla wyżej wymienionych kierunków wykształcenia : doktor ,doktor habilitowany, magister, magister inżynier. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób musi być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do ogłoszenia o zamówieniu.) Wykaz musi zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia czy Wykonawca spełnia warunek.

Miejsce składania: II.2

Przed wprowadzeniem zmainy:
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

Po wprowadzeniu zmiany:
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2012 rok zakończenie 31.05.2012 rok

Podobne przetargi