Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

318475 / 2011-12-06 - / Gmina Miasto Rzeszowa (Rzeszów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-11-25 pod pozycją 309239. Zobacz ogłoszenie 309239 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 318475

Data publikacji: 2011-12-06

Nazwa: Gmina Miasto Rzeszowa

Ulica: Rynek 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Rzeszów

Kod pocztowy: 35-064

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 017 8754636

Numer faxu: 017 8754634

Adres strony internetowej: www.rzeszow.um.gov.pl

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 309239

Data wydania biuletynu: 2011-11-25

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3)

Przed wprowadzeniem zmainy:
48. Kutálkowá D., Język i Mowa. Pory roku. Materiały
obrazkowo-metodyczne pomocnicze wspomagające rozwój mowy, a także stosowane w
profilaktyce logopedycznej - seria obrazków do kontrolowanego rozwoju mowy i terapii
logopedycznej. Pozycja wpływa na rozwój mowy i zasobu słownictwa dziecka (akcent na
czasowniki), rozwija spostrzegawczość, umiejętność wyrażania się oraz fantazję.
Wykorzystywana jest także w trakcie ćwiczeń oddechowych i rytmizacyjnych. Zestaw
zawiera 60 laminowanych obrazków (56 kart format A6, 4 karty format A5), karty pracy
(wszystkie kolorowe obrazki są w formie czarno-białej do kolorowania, wycinania,
kserowania), książeczkę metodyczną (opis obrazków oraz możliwości zastosowania), taśmę
magnetyczną - samoprzylepną (z możliwością umieszczania obrazków na tablicy
magnetycznej). Całość w laminowanym tekturowym pudełku.

Po wprowadzeniu zmiany:
48. 4-ELEMENTOWE HISTORYJKI OBRAZKOWE, Wydawnictwo Harmonia.

Są to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 4 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastykowych kieszonek.
Układanie obrazków każde dziecko będzie postrzegało jako dobrą zabawę. Rozbudzona ciekawość i chęć poznania dalszej części historyjki będą motywowały do wykonania zadania. Największą zachętą będzie jednak końcowy efekt - duża ilustracja, która powstanie
po odwróceniu poprawnie ułożonych obrazków.
Historyjki przede wszystkim uczą myślenia przyczynowo-skutkowego. Aby ułożyć obrazki
w poprawnej kolejności dziecko musi uruchomić procesy myślowe: porównywanie, analizowanie, wnioskowanie. Musi dostrzec szczegóły występujące na poszczególnych obrazkach, porównać je, określić, czy są takie same, różne, czy podobne. Uczy się więc spostrzegawczości. Odpowiadając na pytania dorosłych lub samodzielnie opowiadając o tym, co przedstawia dany obrazek lub co wydarzyło się w całej historyjce, rozwija mowę, wzbogaca słownictwo. Wyobrażając sobie przedstawioną sytuację lub wymyślając własną wersję wydarzeń opartą na jednym obrazku, rozwija wyobraźnię.
Dodatkowo dzięki historyjkom dziecko pozna wybrane procesy mające miejsce w przyrodzie (np. rozmnażanie ptaków lub kotów) i nauczy się zachowania w wyjątkowych sytuacjach
(np. dokarmiania zwierząt leśnych zimą). Pozna również niektóre zawody (np. krawcowej)
i dowie się, jak powstają wybrane przedmioty (np. wełniany sweterek, sukienka).
Format A4; oprawa: teczka; zeszyt: A5, 8 stron; plansze: 21 kolorowych kart; dodatki: plastikowe kieszonki). Data wydania: 2009 r.

lub równoważne.

Podobne przetargi