Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

370148 / 2013-09-12 - Administracja samorządowa / Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania (Górowo Iławeckie)

na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania

Opis zamówienia

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 44. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ SIEDEM CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych:

Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów i artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne).
Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia).
Zajęcia odbywać się będą w grupach:
- 9 grup zajęć wyrównawczych z matematyki : (grupa 1- 10 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 10 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 10 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 10 osób z klasy I a liceum; grupa 5 - 10 osób z klasy I b liceum; grupa 6 - 10 osób z klasy II a liceum; grupa 7 - 10 osób z klasy II b liceum; grupa 8 - 10 osób z klasy III a liceum; grupa 9 - 10 osób z klasy III b liceum);
- 4 grupy zajęć wyrównawczych z języka polskiego : (grupa 1- 6 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 6 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 6 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 12 osób z klas III a i b liceum).

- 6 grup zajęć wyrównawczych z języka angielskiego: (grupa 1 - 5 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2- 5 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 5 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 8 osób z klas I a i b liceum; grupa 5 - 8 osób z klas II a i b liceum; grupa 6 - 8 osób z klas III a i b liceum).

- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego: (grupa 1 -5 osób z klasy I a i b liceum, grupa 2- 5 osób z klasy II a i b liceum, grupa 3- 5 osób z klasy III a i b liceum);
- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka ukraińskiego (grupa 1 -5 osób z klasy I gimnazjum, grupa 2 - 5 osób z klasy II gimnazjum, grupa 3- 5 osób z klasy III gimnazjum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z biologii (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z geografii (12 osób z klas z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z WOS (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z historii (8 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych (12 osób z klas I-III liceum)
- 1 grupa zajęć informatycznych dla uczniów zdolnych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych ( grupa 1 - 6 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2- 8 osób z klas I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych (grupa 1 od 2 do 5 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2 od 4 do 8 osób klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć -koło przyrodniczo-turystycznych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 1 grupa zajęć fizycznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć chemicznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć z języka ukraińskiego (10 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć filmowych (8 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć artystycznych (1 grupa zajęć wokalno-tanecznych 24 osoby z klas I-III gimnazjum i I-III liceum, grupa 2 zajęć plastycznych -12 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- Indywidualne wsparcie terapeutyczne;
- Indywidualne wsparcie psychologiczne.
Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka niemieckiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka ukraińskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z biologii, geografii, WOS, historii mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu biologii , geografia WOS , historii a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach.
Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów.
Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- niemieckim Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka niemieckiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku niemieckim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia przyrodniczo-turystyczne mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie.
Zajęcia fizyczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań fizyką. Celem zajęć jest: kształtowanie umiejętności obserwacji i opisu zjawisk fizycznych, rozbudzenie pasji badawczej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych.
Zajęcia chemiczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań chemią. Uczniowie będą przeprowadzali eksperymenty przy użyciu odpowiednich przyrządów, rozwiązywali problemy teoretyczne i praktyczne związane z wykładanym przedmiotem.
Zajęcia języka ukraińskiego - mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy, przygotowanie do konkursów wewnątrzszkolnych i konkursów zewnętrznych, prowadzenie kroniki z przebiegu projektu.
Zajęcia filmowe - podczas zajęć uczestnicy poznają, od strony praktycznej, warsztat artysty filmowego i fotografika oraz będą mieli możliwość konsultowania i realizowania własnych pomysłów filmowych lub projektów fotograficznych. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie zajęć poszerzą horyzonty uczestników, a także pogłębią ich wrażliwość estetyczną i rozumienie sztuki. Podczas zajęć uczniowie będą nagrywać filmy o szkole, teledyski, you tube i film z realizacji projektu.
Zajęcia wokalno-taneczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu i ukraińskiego tańca ludowego, doskonalenie ekspresji ruchowej a także przygotowanie 2 prezentacji wokalno - tanecznych na forum lokalnym, 4 regionalnym, 2 wewnątrzszkolnym.
Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Efektem realizacji działania jest: przygotowanie galerii prac plastycznych z malarstwa na płótnie i papierze, wystawa fotograficzna.
Produkty:

- 912 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach I-III gimnazjum i I-II liceum, (7 wyrównawczych 12 godz. tyg.*76 tyg.)
- 240 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach III liceum ( 2 wyrównawcze 4 godz. tyg. *60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z j. polskiego w kl. I-III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka polskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz. tyg.*60 tyg.);
- 380 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. I- III gimnazjum i I-II liceum,(5 wyrównawczych 5 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. I-II liceum,(2 wyrównawcze 2 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z języka ukraińskiego w kl. I- III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z biologii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z geografii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z WOS w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z historii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny matematyki dla uczniów zdolnych w klasach I-III liceum (1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny informatyki dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum ( 1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka angielskiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka niemieckiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć przyrodniczo-turystycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka ukraińskiego dla klas I-III liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć filmowych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć wokalno - tanecznych dla gimnazjum i liceum ( 1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć plastycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny indywidualnego wsparcia terapeutycznego (2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego (3 godz. tyg. *76 tyg.)

Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 370148

Data publikacji: 2013-09-12

Nazwa:
Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania

Ulica: ul. Szkolna 6

Numer domu: 6

Miejscowość: Górowo Iławeckie

Kod pocztowy: 11-220

Województwo / kraj: warmińsko-mazurskie

Numer telefonu: 089 7611243

Numer faxu: 089 7611228

Regon: 28017605800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części zamówienia wynosi 44. UWAGA! - w celu zapewnienia możliwości realizacji wszystkich części zamówienia każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na NIE WIĘCEJ NIŻ SIEDEM CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania, w tym przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych:

Zajęcia będą odbywać się w oparciu o podstawę programową - adekwatnie do potrzeb i możliwości poznawczych każdej grupy wiekowej. Na zajęciach wyrównawczych będzie powtarzany program lekcji, aby młodzież mogła przyswoić materiał, którego nie opanowały na lekcjach w celu uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego. Na zajęciach naukowych dla uczniów zdolnych będą realizowane zadania wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Na zajęciach pogłębiających wiedzę z przedmiotów i artystycznych, będą realizowane zadania umożliwiające uczniom rozwój zainteresowań i pasji. Wszystkie zajęcia realizowane będą z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod oraz ICT, takich jak: interaktywne programy komputerowe, zestawy audiowizualne (laptop, komputer stacjonarny, projektor multimedialny, tablica interaktywna), a także przy użyciu tradycyjnych pomocy dydaktycznych w formie: ćwiczeń, książek, scenariuszy itp. 60% wszystkich godzin w ramach tego zadania będzie prowadzonych przy użyciu technik aktywizujących takich jak: (m.in.: burza mózgów, gra symulacyjna, drama, meta-plan, eksperyment, drzewo decyzyjne i inne).
Przynajmniej 20 % każdych zajęć będzie przeznaczonych na wykorzystania wiedzy w praktyce oraz korzystanie ze zdobytych informacji (np. testy, ćwiczenia terenowe, doświadczenia).
Zajęcia odbywać się będą w grupach:
- 9 grup zajęć wyrównawczych z matematyki : (grupa 1- 10 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 10 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 10 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 10 osób z klasy I a liceum; grupa 5 - 10 osób z klasy I b liceum; grupa 6 - 10 osób z klasy II a liceum; grupa 7 - 10 osób z klasy II b liceum; grupa 8 - 10 osób z klasy III a liceum; grupa 9 - 10 osób z klasy III b liceum);
- 4 grupy zajęć wyrównawczych z języka polskiego : (grupa 1- 6 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2 - 6 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 6 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 12 osób z klas III a i b liceum).

- 6 grup zajęć wyrównawczych z języka angielskiego: (grupa 1 - 5 osób z klasy I gimnazjum; grupa 2- 5 osób z klasy II gimnazjum; grupa 3 - 5 osób z klasy III gimnazjum; grupa 4 - 8 osób z klas I a i b liceum; grupa 5 - 8 osób z klas II a i b liceum; grupa 6 - 8 osób z klas III a i b liceum).

- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego: (grupa 1 -5 osób z klasy I a i b liceum, grupa 2- 5 osób z klasy II a i b liceum, grupa 3- 5 osób z klasy III a i b liceum);
- 3 grupy zajęć wyrównawczych z języka ukraińskiego (grupa 1 -5 osób z klasy I gimnazjum, grupa 2 - 5 osób z klasy II gimnazjum, grupa 3- 5 osób z klasy III gimnazjum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z biologii (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z geografii (12 osób z klas z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z WOS (12 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć wyrównawczych z historii (8 osób z klas III a i b liceum);
- 1 grupa zajęć matematycznych dla uczniów zdolnych (12 osób z klas I-III liceum)
- 1 grupa zajęć informatycznych dla uczniów zdolnych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka angielskiego dla uczniów zdolnych ( grupa 1 - 6 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2- 8 osób z klas I-III liceum);
- 2 grupy zajęć z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych (grupa 1 od 2 do 5 osób z klas I-III gimnazjum, grupa 2 od 4 do 8 osób klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć -koło przyrodniczo-turystycznych (10 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 1 grupa zajęć fizycznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć chemicznych (od 5 do 8 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć z języka ukraińskiego (10 osób z klas I-III liceum);
- 1 grupa zajęć filmowych (8 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- 2 grupy zajęć artystycznych (1 grupa zajęć wokalno-tanecznych 24 osoby z klas I-III gimnazjum i I-III liceum, grupa 2 zajęć plastycznych -12 osób z klas I-III gimnazjum i I-III liceum);
- Indywidualne wsparcie terapeutyczne;
- Indywidualne wsparcie psychologiczne.
Zajęcia wyrównawcze z matematyki mają na celu wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych, uzyskanie odpowiedniego poziomu rozumowania operacyjnego, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności logicznego myślenia oraz udoskonalenie pamięci, spostrzegawczości i orientacji przestrzennej a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka angielskiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa oraz kształtowanie poczucia pewności siebie przy komunikacji z użyciem języka niemieckiego a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z języka ukraińskiego mają na celu wyrównanie braków w wiadomościach, doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia wyrównawcze z biologii, geografii, WOS, historii mają na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy i umiejętności z zakresu biologii , geografia WOS , historii a także kształcenie umiejętności do uzyskania odpowiedniego poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu zewnętrznego.
Zajęcia matematycznie dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji matematyki. Program koła matematycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie kompetencji matematycznych oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach.
Zajęcia informatyczne dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie i prowadzenie strony internetowej z realizacji projektu, przygotowanie prezentacji multimedialnej z realizacji projektu, kształtowanie umiejętności podwajające na sprawne i skuteczne przygotowanie się do konkursów i olimpiad. Zajęcia obejmują materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji informatyki. Program koła informatycznego powinien zapewnić uczniom zdobycie umiejętności i wiadomości w zakresie ICT oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach, nauczą samodzielnego dokształcania, sprawnego wyszukiwania wiadomości dodatkowych potrzebnych do innych przedmiotów.
Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- angielskim. Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka angielskiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku angielskim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia z języka niemieckiego dla uczniów zdolnych mają na celu wsparcie uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania a także przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych, opracowanie i przygotowanie folderu obcojęzycznego w języku: polskim - ukraińskim- niemieckim Zajęcia powinny obejmować materiał wykraczający poza działy programowe narzucone dla lekcji języka niemieckiego, powinny podnieść umiejętności porozumiewania się w języku niemieckim, usprawniające gramatykę i fonetykę, poszerzające słownictwo.
Zajęcia przyrodniczo-turystyczne mają na celu rozwój zainteresowań oraz zdobycie przez uczniów umiejętności i wiadomości o otaczającym świecie oraz ich praktyczne wykorzystywanie w codziennych sytuacjach. Uczniowie pogłębią wiedzę z przyrody, zajęcia będą realizowane w oparciu o środowisko audio-wizualne i w terenie.
Zajęcia fizyczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań fizyką. Celem zajęć jest: kształtowanie umiejętności obserwacji i opisu zjawisk fizycznych, rozbudzenie pasji badawczej, przygotowanie uczniów do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i zewnętrznych.
Zajęcia chemiczne - zajęcia mają na celu rozbudzenie głębszych zainteresowań chemią. Uczniowie będą przeprowadzali eksperymenty przy użyciu odpowiednich przyrządów, rozwiązywali problemy teoretyczne i praktyczne związane z wykładanym przedmiotem.
Zajęcia języka ukraińskiego - mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa a także motywowanie uczniów do samodzielnej pracy, przygotowanie do konkursów wewnątrzszkolnych i konkursów zewnętrznych, prowadzenie kroniki z przebiegu projektu.
Zajęcia filmowe - podczas zajęć uczestnicy poznają, od strony praktycznej, warsztat artysty filmowego i fotografika oraz będą mieli możliwość konsultowania i realizowania własnych pomysłów filmowych lub projektów fotograficznych. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie zajęć poszerzą horyzonty uczestników, a także pogłębią ich wrażliwość estetyczną i rozumienie sztuki. Podczas zajęć uczniowie będą nagrywać filmy o szkole, teledyski, you tube i film z realizacji projektu.
Zajęcia wokalno-taneczne mają na celu umożliwienie uczniom nauki śpiewu i ukraińskiego tańca ludowego, doskonalenie ekspresji ruchowej a także przygotowanie 2 prezentacji wokalno - tanecznych na forum lokalnym, 4 regionalnym, 2 wewnątrzszkolnym.
Zajęcia plastyczne - mają na celu rozwój świadomości i ekspresji kulturowej uczniów poprzez rozwój kreatywności, wrażliwości odbioru dzieł sztuki, umiejętności wyrażenia siebie w środowisku artystycznym. Efektem realizacji działania jest: przygotowanie galerii prac plastycznych z malarstwa na płótnie i papierze, wystawa fotograficzna.
Produkty:

- 912 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach I-III gimnazjum i I-II liceum, (7 wyrównawczych 12 godz. tyg.*76 tyg.)
- 240 godzin wyrównawczych z matematyki w klasach III liceum ( 2 wyrównawcze 4 godz. tyg. *60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z j. polskiego w kl. I-III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka polskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz. tyg.*60 tyg.);
- 380 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. I- III gimnazjum i I-II liceum,(5 wyrównawczych 5 godz. tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka angielskiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. I-II liceum,(2 wyrównawcze 2 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z języka niemieckiego w kl. III liceum,(1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 228 godzin wyrównawczych z języka ukraińskiego w kl. I- III gimnazjum, (3 wyrównawcze 3 godz.tyg.*76 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z biologii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z geografii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z WOS w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 60 godzin wyrównawczych z historii w kl. III liceum (1 wyrównawcza 1 godz.tyg.*60 tyg.);
- 152 godziny matematyki dla uczniów zdolnych w klasach I-III liceum (1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny informatyki dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum ( 1 kółko 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka angielskiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka niemieckiego dla uczniów zdolnych w gimnazjum i liceum (2 kółka 2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć przyrodniczo-turystycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć fizycznych liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny języka ukraińskiego dla klas I-III liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 76 godzin zajęć filmowych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 1 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć wokalno - tanecznych dla gimnazjum i liceum ( 1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin zajęć plastycznych dla gimnazjum i liceum (1 kółko 3 godz. tyg. *76 tyg.);
- 152 godziny indywidualnego wsparcia terapeutycznego (2 godz. tyg. *76 tyg.);
- 228 godzin indywidualnego wsparcia psychologicznego (3 godz. tyg. *76 tyg.)

Zamawiający nieodpłatnie udostępni pomieszczenia, w których prowadzone będą zajęcia na terenie Zespołu Szkół.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 44

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Potencjał techniczny:
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek wspólny dla części od 1 do 39 zamówienia włącznie oraz dla części 43 i 44 zamówienia:
Każda z osób odpowiedzialnych za świadczenie usług winna posiadać znajomość języka ukraińskiego potwierdzoną:
- dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunku filologia w specjalności języka ukraińskiego i/lub
- dyplomem ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka ukraińskiego i/lub
- świadectwem znajomości języka ukraińskiego. wydanym na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. rur 17, poz. 141, i nr 62, poz. 550) i/lub
- zaświadczeniem wydanym przez organizację społeczną mniejszości narodowej, etnicznej lub społeczności posługującej się językiem regionalnym lub zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu podstawy komunikacji w języku ukraińskim co najmniej wydane przez Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli;
oraz ponadto spełniać następujące warunki:
- wykształcenie minimum wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym o kierunku zgodnym z przedmiotem danej części zamówienia,
- kwalifikacje uprawniające do nauczania w szkole gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem oraz stopień nauczyciela minimum kontraktowego o kierunku nauczania zgodnym z daną częścią zamówienia,
- minimum 3 letni w ostatnich 5 latach staż pracy w nauczaniu zgodnym z daną częścią zamówienia w placówce oświatowej na poziomie szkoły gimnazjalnej lub ponadgimnazjalnej kończącej się egzaminem.

Warunki udziału w postępowaniu dla pozostałych części:

Część 40.
Zajęcia filmowe dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, doświadczenie polegające na zrealizowaniu minimum jednych zajęć z młodzieżą szkolną obejmujące zajęcia filmowe odpowiadające zakresem i długością trwania minimum danej części zamówienia.

Część 41.
Zajęcia wokalno-taneczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, oraz minimum 3 letnie doświadczenie w ostatnich 5 latach pracy w lub z zespołami ludowymi.

Część 42.
Zajęcia plastyczne dla uczniów gimnazjum i liceum. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie plastyczne minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w zakresie zgodnym z daną częścią zamówienia.

Część 43.
Indywidualne wsparcie terapeutyczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 5 staż pracy z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.



Część 44.
Indywidualne wsparcie psychologiczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje i/lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą spełniającą łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe magisterskie - psychologiczne z przygotowaniem pedagogicznym w specjalności psychologia dzieci i młodzieży, minimum roczny staż pracy na stanowisku pedagoga/psychologa z młodzieżą szkolną w placówce oświatowej na poziomie szkoły co najmniej gimnazjalnej.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie

Data składania wniosków, ofert: 19/09/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim ul. Szkolna 6, 11-220 Górowo Iławeckie

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany jest przez Unię europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
803100000 (Usługi edukacji młodzieży)

Podobne przetargi

37463 / 2014-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania III.

384178 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotu pracownia elektrotechniki i elektroniki stanowiących element projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet 1, Poddziałanie 1.3.3, realizowanego w ŚHP w Elblągu.

384104 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotu język polski stanowiących element realizacji projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet 1, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego w OSiW w Mrągowie.

24332 / 2014-01-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Biuro Obsługi Szkół w Wydminach - Wydminy (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania II

97538 / 2014-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Michała Lengowskiego w Rudzienicach - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania.

514678 / 2013-12-11 - Inny: Zespół Szkół

Zespół Szkół im. C.K.Norwida - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół im. C. K. Norwida w projekcie pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści

384460 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka stanowiących element projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet 1, Poddziałanie 1.3.3, realizowanego w ŚHP w Elblągu.

384654 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotu geografia stanowiących element projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet 1, Poddziałanie 1.3.3, realizowanego w OSiW w Mrągowie.

184015 / 2013-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Milejewo - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Wykonania na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych dla 142 uczniów Gimnazjum w Milejewie oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zajęć warsztatowych dla 182 uczniów Gimnazjum w Milejewie w okresie od 1 września 2013 roku do 30 czerwca 2015 roku..

55583 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta i Gminy - Frombork (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przedmiotem zamówienia jest wykonania na rzecz Zamawiającego Indywidualnych Profili Edukacyjno-Zawodowych oraz przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi konsultacji indywidualnych w okresie od 22 kwietnia 2013 roku do 30 czerwca 2013 roku dla 58 uczniów Gimnazjum w Zespole Szkół we Fromborku. Działanie jest realizowane w ramach projektu Doradztwo zawodowe dla uczniów Gimnazjum we Fromborku współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

210327 / 2013-10-10 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
usługa przeprowadzenia Kursu Przedsiębiorczości dla 40 beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Olsztynie i Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Elblągu

509014 / 2013-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania

29777 / 2011-01-26 - Inny: szkoła gimnazjalna

Zespół Placówek Oświatowych w Baniach Mazurskich - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zespole Placówek Oświatowych w Baniach Mazurskich w dni wolne od pracy w ramach realizacji projektu Nauka i technika naszą pasją

249974 / 2009-07-23 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie zajęć w zakresie indywidualnych konsultacji psychologiczno - pedagogicznych, warsztatów integracyjnych, zajęć socjoterapeutycznych, zajęć ewaluacyjnych, stanowięcych element realizacji projektu Nasza przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego w Środowiskowym Hufcy Pracy w Giżycku, zgodnie z wytycznymi do projektu.

21940 / 2011-02-14 - Inny: szkoła gimnazjalna

Zespół Placówek Oświatowych w Baniach Mazurskich - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Zespole Placówek Oświatowych w Baniach Mazurskich w dni wolne od pracy w ramach realizacji projektu Nauka i technika naszą pasją.

384698 / 2009-11-04 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych zajęć wyrównawczych z przedmiotu matematyka stanowiących element projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet 1, Poddziałanie 1.3.3, realizowanego w OSiW w Mrągowie.

224220 / 2009-07-06 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych porad psychologicznych, grupowych integracyjnych treningów i warsztatów psychologicznych, stanowiących element realizacji projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja współfinansowanego przez unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priortyte I, Poddziałanie 1.3.3 realizowanego w CEiPM w Olsztynie.

305849 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina - Miasto Elbląg - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć testujących z fizyki w ramach realizacji projektu Eksperyment edukacją przyszłości - innowacyjny program kształcenia w elbląskich szkołach gimnazjalnych

8112 / 2015-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
na świadczenie usług poszerzenia oferty edukacyjnej o zajęcia wyrównawcze, rozwijające i specjalistyczne oraz wdrożenie nowych innowacyjnych form nauczania

383876 / 2009-11-03 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie zajęć w zakresie treningu interpersonalnego oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego w dwóch edycjach szkoleń, stanowiących element realizacji projektu Zawodowy Plan, Kwalifikacje - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie realizowanego w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Elblągu.

202336 / 2009-06-19 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Przeprowadzenie indywidualnych porad psychologicznych, grupowych integracyjnych treningów i warsztatów psychologicznych, zajęć z zakresu profilaktyki zdrowia w aspekcie rozwoju psychofizycznego młodzieży oraz zajęć z zakresu profilaktyki zachowań patologicznych, stanowiących element realizacji projektu Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój - II edycja, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I, Poddziałanie 1.3.3. realizowanego w CEiPM w Elblagu.

397078 / 2013-10-01 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Usługa przeprowadzenia Kursu Przedsiębiorczości dla 10 beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy 2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie w Hufcu Pracy w Ełku

489132 / 2012-12-04 - Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Usługa przeprowadzenia Kursu Przedsiębiorczości dla 40 beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Olsztynie i Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Elblągu.

461340 / 2012-11-20 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
CPV: 803100000 (Usługi edukacji młodzieży)
Usługa przeprowadzenia Kursu Przedsiębiorczości dla 40 beneficjentów ostatecznych projektu Nowe Perspektywy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie w Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Olsztynie i Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży w Elblągu