Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

24502 / 2011-02-17 - Administracja samorządowa / Gmina Miejska Koło (Koło)

PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1,
2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2.
3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3.
4) ZADANIE NR 4 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4.
5) ZADANIE NR 5 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5.

Opis zamówienia

1. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień sklasyfikowany został jako CPV- 80.10.00.00-5 (usługi szkolnictwa podstawowego) i obejmuje pięć odrębnych zadań:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole, Szkoły Podstawowej nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole oraz dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole w ramach realizacji projektu pn.: Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III.

Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć.

Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji.
Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna).

Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy.

Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Rozwijanie zainteresowań matematycznych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się, zapoznanie ucznia z zastosowaniem matematyki.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego) zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności prawidłowego posługiwania się aparatem głosowym, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej, rozwijanie umiejętności śpiewu wielogłosowego, kształcenie umiejętności korzystania z mikrofonu i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina.

Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia nie, nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji,

Prowadzenie zajęć specjalistycznych - zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna) - wyposażenie ucznia w podstawowy zasób wiedzy o własnej miejscowości i regionie, rozwijanie u ucznia wartości rodzinnych związanych z wartościami kulturowymi wspólnoty lokalnej, określanie przynależności kulturowych poprzez kontakt z wybranymi placówkami kultury, zabytkami i z tradycją w środowisku rodzinnym, szkolnym i lokalnym, rozwijanie postaw patriotycznych związanych z tożsamością kultury regionalnej, kształcenie umiejętności skutecznego komunikowania się z otoczeniem, rozwijanie samodzielności, obowiązkowości, zainteresowań i uzdolnień, przysposabianie do uczestnictwa w kulturze.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno - teatralne - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Głównym celem zajęć jest wzbogacenie wszechstronnego rozwoju osobowości dzieci poprzez kształcące i wychowawcze wartości działań plastycznych, muzycznych i teatralnych. Rozwijanie ekspresji werbalnej, plastycznej i muzycznej. Wdrażanie do odpowiedzialności i obowiązkowości. Utrwalanie umiejętności odgrywania ról z zachowaniem prawidłowej mimiki twarzy, intonacji głosu, dykcji. Wypracowanie różnorodnych sposobów radzenia sobie z tremą. Rozwijanie pamięci, myślenia, wyobraźni. Kształtowanie umiejętności wyrażania i nazywania emocji. Poznanie podstawowych pojęć związanych z teatrem.

Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:

a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 14 czerwca 2013 r.,
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
c) mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć (rezultaty mierzone będą za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych),
d) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań,

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 24502

Data publikacji: 2011-02-17

Nazwa: Gmina Miejska Koło

Ulica: ul. Mickiewicza 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Koło

Kod pocztowy: 62-600

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 063 2610252, 2610230

Numer faxu: 063 2722984

Adres strony internetowej: www.kolo.pl

Regon: 31162088000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZACYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ:

1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1,
2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2.
3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3.
4) ZADANIE NR 4 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4.
5) ZADANIE NR 5 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień sklasyfikowany został jako CPV- 80.10.00.00-5 (usługi szkolnictwa podstawowego) i obejmuje pięć odrębnych zadań:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole, Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole, Szkoły Podstawowej nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole oraz dostawa sprzętu, pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole, Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole, Szkoły Podstawowej nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole w ramach realizacji projektu pn.: Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego. Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III.

Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć.

Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji.
Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna).

Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy.

Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Rozwijanie zainteresowań matematycznych, rozwijanie wyobraźni ucznia, umiejętności twórczego i logicznego myślenia, wdrażanie ucznia do samodzielnej pracy i doskonalenie własnych metod uczenia się, zapoznanie ucznia z zastosowaniem matematyki.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego) zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności prawidłowego posługiwania się aparatem głosowym, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej, rozwijanie umiejętności śpiewu wielogłosowego, kształcenie umiejętności korzystania z mikrofonu i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina.

Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia nie, nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji,

Prowadzenie zajęć specjalistycznych - zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna) - wyposażenie ucznia w podstawowy zasób wiedzy o własnej miejscowości i regionie, rozwijanie u ucznia wartości rodzinnych związanych z wartościami kulturowymi wspólnoty lokalnej, określanie przynależności kulturowych poprzez kontakt z wybranymi placówkami kultury, zabytkami i z tradycją w środowisku rodzinnym, szkolnym i lokalnym, rozwijanie postaw patriotycznych związanych z tożsamością kultury regionalnej, kształcenie umiejętności skutecznego komunikowania się z otoczeniem, rozwijanie samodzielności, obowiązkowości, zainteresowań i uzdolnień, przysposabianie do uczestnictwa w kulturze.

Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno - teatralne - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną.
Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Głównym celem zajęć jest wzbogacenie wszechstronnego rozwoju osobowości dzieci poprzez kształcące i wychowawcze wartości działań plastycznych, muzycznych i teatralnych. Rozwijanie ekspresji werbalnej, plastycznej i muzycznej. Wdrażanie do odpowiedzialności i obowiązkowości. Utrwalanie umiejętności odgrywania ról z zachowaniem prawidłowej mimiki twarzy, intonacji głosu, dykcji. Wypracowanie różnorodnych sposobów radzenia sobie z tremą. Rozwijanie pamięci, myślenia, wyobraźni. Kształtowanie umiejętności wyrażania i nazywania emocji. Poznanie podstawowych pojęć związanych z teatrem.

Obowiązki prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:

a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (podział godzin w zależności od części), w terminie maksymalnym do 14 czerwca 2013 r.,
b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności),
c) mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć (rezultaty mierzone będą za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych),
d) pomoc dyrektorowi szkoły w której prowadzone są zajęcia w przygotowywaniu sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć poprzez sporządzanie sprawozdań,

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 5

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 14/06/2013

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie zgodności wykształcenia z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r.Nr 50, poz. 400) tj:

a) Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego.
b) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia:

- zadanie nr 1 część zamówienia nr 1 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 2 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 3 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 4 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 5 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 6 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej.

- Zadanie nr 2 część zamówienia nr 7 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 8 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 9 wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, część zamówienia nr 10 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 11 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej.

- Zadanie nr 3 część zamówienia nr 12 wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie logopedii oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, część zamówienia nr 13 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie psychopedagogiki, studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, część zamówienia nr 14 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 15 wykształcenie wyższe magisterskie pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki z terapią zajęciową, kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej, część zamówienia nr 16 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej.

- Zadanie nr 4 część zamówienia nr 17 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 18 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 19 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 20 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 21 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 22 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej

- Zadanie nr 5 część zamówienia nr 23 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 24 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 25 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, część zamówienia nr 26 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 27 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, część zamówienia nr 28 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej.

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
Zobowiązanie do współpracy, pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie nie wynika z załączonych dokumentów,pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej wg. art 23 ust 2, jeżeli jest wymagane

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1) zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia;
2) zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia;;
3) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.kolo.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12.

Data składania wniosków, ofert: 25/02/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12. - Sekretariat Burmistrza Miasta Koła (pok. nr 9, na parterze).

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizacja projektu pn. Indywidualizacja nauczania - szansą dla każdego.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zadanie nr 1 - Szkoła Podstawowa nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Kole.

Opis:
Część zamówienia nr 1 Rodzaj zajęć: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 266 h. Liczba osób - 45. Część zamówienia nr 2 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 190h. Liczba osób - 32. Część zamówienia nr 3 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 266h. Liczba osób - 51. Część zamówienia nr 4 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych). Liczba godzin ogółem: 38h. Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 5 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (prowadzenie zajęć koła matematycznego). Liczba godzin ogółem: 38h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 6 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie (prowadzenie zajęć chóru szkolnego i zespołu muzycznego). Liczba godzin ogółem: 76h. Liczba osób - 28.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 14/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Kole.

Opis:
Część zamówienia nr 7 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 8 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 90 h Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 9 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba godzin ogółem: 120 h. Liczba osób - 9. Część zamówienia nr 10 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 120 h. Liczba osób - 22. Część zamówienia nr 11 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 15.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 14/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marii Konopnickiej w Kole

Opis:
Część zamówienia nr 12 Rodzaj zajęć: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Liczba godzin ogółem: 70 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 13 Rodzaj zajęć: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Liczba godzin ogółem: 70 h. Liczba osób - 20. Część zamówienia nr 14 Rodzaj zajęć: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 105 h. Liczba osób - 36. Część zamówienia nr 15 Rodzaj zajęć: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: terapia zajęciowa. Liczba godzin ogółem: 210 h. Liczba osób - 66. Część zamówienia nr 16 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Liczba godzin ogółem: 105 h. Liczba osób - 40.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 14/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zadanie nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 4 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Kole

Opis:
Część zamówienia nr 17 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 12. Część zamówienia nr 18 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 10. Część zamówienia nr 19 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 13. Część zamówienia nr 20 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie. Liczba godzin ogółem: 108 h. Liczba osób - 15. Część zamówienia nr 21 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno -przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 72 h. Liczba osób - 17. Część zamówienia nr 22 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie. Liczba godzin ogółem: 72 h. Liczba osób - 12.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 29/02/2012

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zadanie nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Arkadego Fiedlera w Kole

Opis:
Część zamówienia nr 23 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 24 Rodzaj zajęć: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 25 Rodzaj zajęć: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30.Część zamówienia nr 26 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Liczba godzin ogółem: 90 h. Liczba osób - 30. Część zamówienia nr 27 Rodzaj zajęć: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (edukacja regionalna). Liczba godzin ogółem: 60 h. Liczba osób - 25.Część zamówienia nr 28 Rodzaj zajęć: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie - zajęcia plastyczno -teatralne. Liczba godzin ogółem: 180 h. Liczba osób - 50.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czas: D

Data zakończenia: 14/06/2013

Kod kryterium cenowe: A

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

65817 / 2011-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Åšrodzie Wlkp. - Åšroda Wielkopolska (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w latach szkolnych 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 dla których organem prowadzącym jest Gmina Środa Wielkopolska -Dobry start dla każdego.

293628 / 2011-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Pleszewie w ramach Programu JUNIOR

218988 / 2013-06-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Krzymów - Krzymów (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym na terenie Gminy Krzymów

455118 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzykosy - Krzykosy (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Niezawodni uczniowie

272494 / 2011-09-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Kórniku - Kórnik (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych i wspieranie rozwoju dzieci realizujących I etap edukacyjny w szkołach podstawowych z terenu Gminy Kórnik - pierwszym krokiem w lepszą przyszłość.

424186 / 2012-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie w Szkole Podstawowej nr 1 w Pleszewie - Projekt JUNIOR

230959 / 2011-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. ks. Fr. Olejniczaka - Gostyń (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego pn. Lepszy start; POKL.09.01.02-30-049-11

454634 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzykosy - Krzykosy (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Niezawodni uczniowie

269350 / 2011-09-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zajęcia dla dzieci z gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Pleszewie w ramach Programu JUNIOR

455206 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzykosy - Krzykosy (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Niezawodni uczniowie

265771 / 2013-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opalenicy - Opalenica (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna - realizacja zajęć dodatkowych oraz przeprowadzenie diagnozy dzieci pod kątem potrzeb dzieci w zakresie zajęć logopedycznych i przygotowania odpowiedniego programu tych zajęć w ramach projektu pn. Przedszkole Otwiera Każdemu Lepsze Jutro

274287 / 2011-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Åšremie - Åšrem (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w Szkole Podstawowej im. Władysława Reymonta w Krzyżanowie w ramach projektu pn.: Uczeń jako diament do oszlifowania - indywidualne podejście do każdej uczennicy/ucznia w szkołach podstawowych gminy Śrem

454960 / 2012-11-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzykosy - Krzykosy (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Niezawodni uczniowie

307674 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta i Gminy - Krzywiń (wielkopolskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna w ramach projektu Dobry Start, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.