423626 / 2012-10-29 - Administracja samorządowa / Gmina Wólka (Lublin)
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
<br />Zamówienie obejmuje:
<br />1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
<br />2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
<br />3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
<br />4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
<br />5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
<br />6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
<br />7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
<br />- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
<br />- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
<br />8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
<br />- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
<br />- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
<br />- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
<br />- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
<br />- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
<br />9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 18 części w taki sposób, że jeden nauczyciel może prowadzić zajęcia obejmujące maksymalnie 4 części zamówienia. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każde 4 części zamówienia co jest uwarunkowane planem lekcji i możliwością dojazdu do różnych szkół..
<br />10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
<br />Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
Numeracja ofert nie zaczyna się od nr 1 ponieważ na niektóre części zamówienia zostały podpisane umowy w pierwszym przetargu.
<br />
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
<br /><br />Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 423626
Data publikacji: 2012-10-29
Nazwa: Gmina Wólka
Ulica: Jakubowice Murowane 8
Numer domu: 8
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-258
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 081 7464844, 7510060
Numer faxu: 081 7465001
Adres strony internetowej: www.bip.wolka.pl
Regon: 00055155600000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: - nie dotyczy
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - drugi przetarg.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na prowadzeniu zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wólka. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz budżetu państwa.
<br />Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11
<br />Zamówienie obejmuje:
<br />1. Opracowanie programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych i przedstawienie do akceptacji dyrektorowi placówki oświatowej, w której prowadzone są zajęcia. Program i plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi być opracowany zgodnie z następującymi aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz. U. Nr 11, poz. 114), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach, placówkach (Dz.U. Nr 228, poz.1487), Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 lutego 2002r. w sprawie ramowych planów nauczania w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 15, poz. 142 z późn. zm)
<br />2. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ilości i miejscu przewidzianym dla danej części zamówienia według zaakceptowanego programu zajęć, przy czym godzina zajęciowa równa jest 45 minut pracy z uczniami. Czas przejazdu z dziećmi w przypadku zajęć pozaszkolnych (wycieczka, zajęcia na basenie) nie jest wliczany do czasu prowadzenia zajęć, a wynagrodzenie za czas poświęcony na przejazdy powinno być ujęte odpowiednio w zaoferowanej stawce za godzinę zajęciową.
<br />3. Dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć i listach obecności,
<br />4. Sprawowanie opieki nad uczniami w czasie zajęć, a w przypadku wyjazdów również podczas podróży.
<br />5. przeprowadzanie i analiza wstępnych i końcowych testów kompetencji,
<br />6. sporządzenie ocen opisowych postępów dla dzieci uczestniczących w zajęciach.
<br />7. Zajęcia realizowane będą w następujących placówkach:
<br />- Szkole Podstawowej w Sobianowicach, Sobianowice 32a, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Pliszczynie, Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Turce, Turka 294, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Świdniku Małym, Świdnik Mały 39, 20-258 Lublin
<br />- Szkole Podstawowej w Łuszczowie, Łuszczów Drugi 102, 20-258 Lublin
<br />- zajęcia na basenie rozpoczynają się i kończą w wymieniony wyżej placówkach oświatowych, z których zamawiający zapewnia przejazd w obie strony do basenu.
<br />8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje zajęć:
<br />- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
<br />- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
<br />- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
<br />- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych (w tym jednodniowy wyjazd do Centrum Nauki KOPERNIK w Warszawie)
<br />- zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
<br />9. Godziny prowadzenia zajęć muszą być dostosowane do planu lekcji dzieci. Z tego względu przedmiot zamówienia jest podzielony na 18 części w taki sposób, że jeden nauczyciel może prowadzić zajęcia obejmujące maksymalnie 4 części zamówienia. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia powinien dysponować co najmniej jednym nauczycielem na każde 4 części zamówienia co jest uwarunkowane planem lekcji i możliwością dojazdu do różnych szkół..
<br />10. Poniżej wymienione są poszczególne odrębne części zamówienia z podziałem na szkoły, liczbę godzin, grupy dzieci oraz planowaną liczbę dzieci w grupie. Liczby dzieci i godzin mogą ulec nieznacznym zmianom w przypadku, gdy któreś z dzieci wstępnie zakwalifikowanych do projektu zrezygnuje z udziału z powodu czynników nieprzewidywalnych.
<br />Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
W przypadku gdy dwie lub więcej części zamówienia są równoważne (ta sama liczba godzin, grup i miejsce) np. część 7, 8 i 9, złożenie oferty na jedną z tych części oznacza złożenie oferty bez wskazania numeru części, czyli na część 7 lub 8 lub 9. Analogicznie gdy wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia a jest np. 3 równoważne części zamówienia to oznacza złożenie oferty na część 7 i 8 lub 7 i 9 lub 8 i 9. Równoważne części zamówienia będą rozpatrywane i porównywane jednocześnie. A więc w omówionym przykładzie jako najkorzystniejsze zostaną wybrane 3 najtańsze oferty ze wszystkich ofert złożonych na części 7 lub 8 lub 9. Oznacza to, że np. wykonawca składający ofertę na część 7 będzie realizował np. równoważną część 8 bo jego oferta jest druga w kolejności pod względem ceny.
Numeracja ofert nie zaczyna się od nr 1 ponieważ na niektóre części zamówienia zostały podpisane umowy w pierwszym przetargu.
<br />
<br />Część 3. (równoważna z cz.4)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 4. (równoważna z cz.3)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 5.
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
<br />Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin.
<br />Część 11.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30).
<br />Część 12.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30).
<br />Część 13.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40).
<br />Część 14.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36).
<br />Część 15.
<br />Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45).
<br />Część 17.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 18 (równoważna z cz.19).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 19 (równoważna z cz.18).
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30).
<br />Część 20.
<br />Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30).
<br />Część 23.
<br />Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin.
<br />Część 24 (równoważna z cz.25).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10).
<br />Część 25 (równoważna z cz.24).
<br />Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie. Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
<br /><br />Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej ani ustanowienie dynamicznego systemu zakupów
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 18
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Potencjał techniczny:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wymagane jest dysponowanie minimum po jednej osobie (nauczycielu) na każde 4 części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę posiadającej wykształcenie wyższe pedagogiczne lub licencjat w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 r. nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli.
Przy czym każda z tych osób musi posiadać doświadczenie zawodowe jako nauczyciel co najmniej 1 rok.
<br />Wykonawca spełni powyższe warunki jeśli załączy do oferty wykaz osób które będą brały udział w realizacji zamówienia oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna:
Wykonawca spełni powyższy warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
<br />
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę <b>spełnia/nie spełnia</b>. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
<p>Dopuszczalne sa następujące zmiany:
<br />1. jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
<br />2. jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia lub skrócenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy zmienia się odpowiednio do okresu realizacji Projektu, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.wolka.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
<br />Urząd Gminy Wólka, pok. 24<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin
Data składania wniosków, ofert: 06/11/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
<br />Urząd Gminy Wólka, pok. 19-sekretariat<br />
Jakubowice Murowane 8<br />
20-258 Lublin
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 -Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty-, Poddziałanie 9.1.2 -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych- oraz budżetu państwa.
Numer projektu: POKL.09.01.02-06-249/11.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Numer części zamówienia: 3
Nazwa:
Część 3. (równoważna z cz.4).
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa:
Część 4. (równoważna z cz.3)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Część 5.
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa -4 dzieci. Łącznie 30 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa:
Część 7. (równoważna z cz.8 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 8
Nazwa:
Część 8. (równoważna z cz.7 i cz.9)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -5 dzieci. Łącznie 36 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 9
Nazwa:
Część 9. (równoważna z cz.7 i cz.8)
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Jedna grupa -3 dzieci. Łącznie 36 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 11
Nazwa:
Część 11.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Cztery grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 120 godzin (30+30+30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 12
Nazwa:
Część 12.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Pięć grup od 3 do 4 dzieci. Łącznie 150 godzin (30+30+30+30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 13
Nazwa:
Część 13.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 2 do 5 dzieci. Łącznie 120 godzin (40+40+40)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 14
Nazwa:
Część 14.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Świdniku Małym. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 72 godziny (36+36)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 15
Nazwa:
Część 15.
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Łuszczowie. Trzy grupy od 3 do 4 dzieci. Łącznie 130 godzin (40+45+45)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 17
Nazwa:
Część 17.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Jedna grupa - 3 dzieci. Łącznie 30 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 18
Nazwa:
Część 18 (równoważna z cz.19).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 3 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 19
Nazwa:
Część 19 (równoważna z cz.18).
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Pliszczynie. Dwie grupy po 4 dzieci. Łącznie 60 godzin (30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 20
Nazwa:
Część 20.
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Turce. Trzy grupy od 6 do 10 dzieci. Łącznie 108 godzin (48+30+30)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 23
Nazwa:
Część 23.
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: Szkoła Podstawowa w Sobianowicach. Jedna grupa - 9 dzieci. Łącznie 30 godzin
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 24
Nazwa:
Część 24 (równoważna z cz.25).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów)- miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 25
Nazwa:
Część 25 (równoważna z cz.24).
Zajęcia gimnastyki korekcyjnej na basenie
Opis:
Miejsce prowadzenia zajęć: kolejno każda szkoła odpowiednio dla każdej grupy (Sobianowice, Turka, Pliszczyn, Świdnik Mały, Łuszczów) - miejscem rozpoczęcia i zakończenia zajęć jest szkoła, z której zapewniony jest przez zamawiającego transport na basen. Cztery grupy od 9 do 12 dzieci. Łącznie 50 godzin (10+10+10+10+10)
Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
42066 / 2013-01-31 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi opiekuna praktyk pedagogicznych dla studentów w szkołach podstawowych z terenu miasta Chełma w ramach realizacji projektu pn. Praktyka i wiedza drogą do sukcesu- II edycja
271746 / 2011-09-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stoczek Åukowski - Stoczek Åukowski (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usÅ‚ug edukacyjnych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Stoczek Åukowski w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki projekt pt. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III w Gminie Stoczek Åukowski w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych.
431752 / 2012-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Mosty do wiedzy - programy rozwojowe w Tomaszowie Lubelskim.
294682 / 2011-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Zamość - Zamość (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Szansa dla najmłodszych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 wspó
368604 / 2013-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Ulhówek - Ulhówek (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu: Szansa na sukces, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
495008 / 2012-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Wólka - Lublin (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Ćwiczenia czynią Mistrza - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wólka - część 14 zamówienie uzupełniające z wolnej ręki.
460336 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Cyców - Cyców (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu pt. Szkoły w Gminie Cyców szansą na lepszy start
313656 / 2011-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Borzechów - Borzechów (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne i doradztwo zawodowe w ramach projektu Aktywny uczeń - dobry start
52315 / 2014-03-12 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi opiekuna praktyk pedagogicznych dla studentów PWSZ w Chełmie w szkołach podstawowych z terenu miasta Chełma w ramach realizacji projektu pn. Wiedza i praktyka drogą do sukcesu
241834 / 2011-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zakrzówek - Zakrzówek (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.: = Dobry start w szkole drogą do sukcesu = Nr POKL.09.01.02-06-472/10 w zakresie indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/2012 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zakrzówek.
201677 / 2013-10-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup pomocy dydaktycznych, materiałów, sprzętu i wyposażenia oraz usług edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe w ramach POKL współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
277842 / 2011-09-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół ObsÅ‚ugi Szkół i Przedszkoli w ÅÄ™cznej - ÅÄ™czna (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
UsÅ‚uga edukacyjna obejmujÄ…ca prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III szkół podstawowych w Gminie ÅÄ™czna
162967 / 2013-08-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Tyszowce - Tyszowce (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Absolutna szansa
409206 / 2013-10-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Konstantynów - Konstantynów (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna polegająca przeprowadzeniu zajęć logopedycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kajetana Sawczuka w Komarnie Kolonii w ramach projektu pt. Pilną pracą dążymy do celu
189139 / 2013-09-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3, Publiczne Gimnazjum nr 3 - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu
Nowoczesna edukacja w mieście Biała Podlaska.
417236 / 2012-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Szastarka - Szastarka (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktycznych, specjalistycznych, pozalekcyjnych oraz konsultacji w Zespole Szkół w Szastarce, Publicznym Gimnazjum w Polichnie, Publicznej Szkole Podstawowej w Polichnie i Zespole Szkół w Blinowie w ramach projektu Wiedzieć więcej - wykorzystaj szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
15062 / 2013-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Zakrzówek - Zakrzówek (lubelskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć dla uczniów klas III i VI szkoły podstawowej i III gimnazjum, uczestników projektu pn.: Z wiedzą w świat Nr POKL.09.01.02-06-218/12 w roku 2013r.