Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

241327 / 2011-09-09 - Administracja samorządowa / Miasto Lubartów (Lubartów)

Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów

Opis zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66/7 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: IX. 2011r. - VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 480 godz. lekcyjnych. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 570 godzin lekcyjnych.
3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin lekcyjnych.
4) Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 360 godzin lekcyjnych.
5) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 150 godz. lekcyjnych.
6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych - 60 godz. lekcyjnych.
7) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-informatyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych.
8) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów - 90 godz. lekcyjnych.
9) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 480 godz. lekcyjnych.
10) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów - 180 godz. lekcyjnych.
11) Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych.
12) Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów - 180 godz. lekcyjnych.
Zamówienie zostało podzielone na 48 nw. części:
Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych.,
Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 8: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 9: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 6 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 10: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 11: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 12: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 13: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 14: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 15: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 16: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 17: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 18: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 19: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 20: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz. każda grupa, razem 90 godzin lekcyjnych,
Część 21: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem 60godzin lekcyjnych,
Część 22: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 23: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 24: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 25: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 26: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 27: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 28: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 29: Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 30: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - informatyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 20 uczniów - 2 grupy po 60 godz., razem 120 godzin lekcyjnych,
Część 31: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 16 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 32: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 7 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 33: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 34: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 35: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 36: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 13 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 37: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 38: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 39: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 40: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 41: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 42: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 43: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 44: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 15 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 45: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 20 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 46: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 47: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 48: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 241327

Data publikacji: 2011-09-09

Nazwa: Miasto Lubartów

Ulica: ul. Jana Pawła II 12

Numer domu: 12

Miejscowość: Lubartów

Kod pocztowy: 21-100

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 081 8552273

Numer faxu: 081 8552016

Adres strony internetowej: www.lubartow.pl

Regon: 43101938800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66/7 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: IX. 2011r. - VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych:
1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 480 godz. lekcyjnych. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 570 godzin lekcyjnych.
3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin lekcyjnych.
4) Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 360 godzin lekcyjnych.
5) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 150 godz. lekcyjnych.
6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych - 60 godz. lekcyjnych.
7) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-informatyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych.
8) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów - 90 godz. lekcyjnych.
9) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 480 godz. lekcyjnych.
10) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów - 180 godz. lekcyjnych.
11) Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych.
12) Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów - 180 godz. lekcyjnych.
Zamówienie zostało podzielone na 48 nw. części:
Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych.,
Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 8: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 9: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 6 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 10: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 11: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 12: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 13: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 14: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 15: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 16: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 17: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 18: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych,
Część 19: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych,
Część 20: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz. każda grupa, razem 90 godzin lekcyjnych,
Część 21: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem 60godzin lekcyjnych,
Część 22: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 23: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 24: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 25: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych,
Część 26: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 27: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 28: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 29: Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 30: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - informatyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 20 uczniów - 2 grupy po 60 godz., razem 120 godzin lekcyjnych,
Część 31: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 16 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 32: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 7 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych,
Część 33: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 34: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 35: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 36: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 13 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 37: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 38: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 39: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 40: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 41: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 42: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 43: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 44: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 15 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 45: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 20 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 46: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 47: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych,
Część 48: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804100001 (Różne usługi szkolne)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 48

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie: nie dotyczy

Potencjał techniczny: nie dotyczy

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, która:
1) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz ukończony kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na 1-9 części zamówienia,
2) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 10 do 19 oraz części od 31 do 43 zamówienia,
3) posiada wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz kwalifikacje w zakresie logopedii, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 20 do 21 zamówienia,
4) posiada wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym na kierunku rehabilitacja ruchowa lub wychowanie fizyczne, gdy program studiów obejmował zajęcia z zakresu gimnastyki korekcyjnej w wymiarze co najmniej 60 godzin lub wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, a także - niezależnie od wykształcenia - co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 22 do 25 zamówienia,
5) posiada wykształcenie wyższe na kierunku psychologia z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz kursy w zakresie socjoterapii oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 26 do 28 zamówienia,
6) posiada wykształcenie wyższe i certyfikat z kynoterapii oraz co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy jako kynoterapeuta - warunek dot. wykonawców składających ofertę na część 29 zamówienia,
7) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku matematyka z informatyką oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na część 30 zamówienia,
8) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub wyższe magisterskie w zakresie nauczania muzyki oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 44 do 45 zamówienia,
9) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika w specjalności przygotowującej do pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym lub wyższe magisterskie w zakresie nauczania plastyki oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej - warunek dot. wykonawców składających ofertę na części od 46 do 48 zamówienia

Sytuacja ekonomiczna: nie dotyczy

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach :
1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i doświadczenia osoby zmienianej,
2) ze względu na dofinansowanie zadania z UMWL, możliwa jest zmiana umowy w zakresie konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do postanowień umowy o dofinansowanie (np. zmian harmonogramu realizacji zadania),
3) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności,
5) wystąpienia siły wyższej,
6) zmian wniesionych do umowy przez uprawniony podmiot,
7) zmiany stawki podatku VAT,
8) konieczność zmiany terminów wykonywania umowy z uwagi na :
a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń,
b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp,
c) zwiększenie częstotliwości prowadzonych zajęć w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących przerwy w wykonaniu umowy lub innych okoliczności mających wpływ na wykonanie umowy w założonym terminie,
d) przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania.
3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.lubartow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216

Data składania wniosków, ofert: 19/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 11:30

Miejsce składania:
Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

206617 / 2013-10-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/376-2013/WH)

147702 / 2015-06-18 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie działań edukacyjno - społecznych dla projektu systemowego - Człowiek inwestycją w społeczeństwo - realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

414536 / 2009-12-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z matematyki dla studentów I roku

26435 / 2014-02-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć dydaktycznych przez praktyków dla studentów drugiego roku studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Finanse i Rachunkowość na Wydziale Ekonomicznym UMCS w ramach projektu _SYNERGIA - kształtowanie kompetencji studentów Wydziału Ekonomicznego UMCS poprzez zdobywanie wiedzy praktycznej_, numer sprawy: SNRG/ZP/02/02/14

81748 / 2012-03-16 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w zakresie szkolenia teoretycznego do uzyskania licencji zawodowej śmigłowcowej CPL(H) dla studentów PWSZ w Chełmie, w ramach specjalizacji Pilotaż śmigłowcowy.

289117 / 2010-10-15 - Inny: jednostka budżetowa

Zespół Szkół Nr 8 - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z zakresu indywidualnego doradztwa psychologicznego z uczniami Gimnazjum nr 25 w ramach projektu SzOK- Szkolni Odkrywcy Kariery

176958 / 2012-05-29 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

82502 / 2012-03-16 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie szkoleń teoretycznych, modułowych w Organizacji Szkolenia Personelu Technicznego Part 147 z przedmiotu: Wiadomości podstawowe z zakresu elektryki.

256979 / 2012-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Piaskach - Piaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Szansa na przedszkole

33783 / 2014-02-20 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na prowadzeniu zajęć dydaktycznych na kursach i studiach podyplomowych realizowanych w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy

529120 / 2013-12-19 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń w Biurze Karier UMCS w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy

219561 / 2013-10-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Germanistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka niemieckiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/571-2013/WH)

226891 / 2011-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ulan-Majorat - Ulan-Majorat (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Ulan-Majorat

223480 / 2014-07-03 - Inny: powiatowa samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń oraz zabiegów rehabilitacyjnych dla 36 osób z niepełnosprawnością objętych Programem Aktywności Lokalnej realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

377904 / 2013-09-18 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/384-2013/WH)

266721 / 2012-12-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS