Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

327574 / 2014-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina GÅ‚usk (Lublin)

USŁUGI EDUKACYJNE W PROJEKCIE SZKOŁY SUKCESU GMINY GŁUSK

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej dla uczniów klas 0 i I - VI szkół podstawowych i klas I - III gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Głusk:
1. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Kalinówce, (Kalinówka 78, 21 - 040 Świdnik).
2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Wilczopolu - Kolonii, (Wilczopole - Kolonia 97, 20 - 388 Lublin 6).
3. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, (Prawiedniki 165, 20 - 515 Lublin).
4. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Mętowie, (Mętów 124, 20 - 388 Lublin).

OGÓLNY OPIS ZAPLANOWANYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ:

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji
w osiągnięciach edukacyjnych. Aktywne formy nauki wspomagane będą nowoczesną techniką - tablice multimedialne będą udostępnione przez szkoły. Wykonawcy Nauczyciele są zobowiązani promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano po 30 h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących bloków:
a) matematyka - 80 grup w wymiarze 1h tyg.,
b) przyroda - 1 grupa w wymiarze 1h tyg.,
c) geografia - 2 grupy w wymiarze 1h tyg.,
d) biologia - 4 grupy w wymiarze 1h tyg.,
e) fizyka - 4 grupy w wymiarze 1h tyg.,
f) chemia 1 grupa, w wymiarze 1h tyg.

Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 676 uczestników zajęć, liczba testów sprawdzających - 1352 szt., liczba godzin szkolenia - 2850 h, 676 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy.
Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu wiedzy z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych u co najmniej 598 uczniów.

Zajęcia z j.angielskiego i j. niemieckiego
Prowadzone w formie warsztatowej metodą komunikatywną. Grupy zostaną utworzone na podstawie stopnia zaawansowania uczniów uczennic. Zaplanowano po 30h zajęć dla każdej z 31 grup, każda po maks. 8 osób (łącznie 221 uczestników zajęć). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI. 2015 r. w wymiarze 1h tyg. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy Nauczyciele są zobowiązani promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano:
1) 30h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących przedmiotów:
a) j. angielski - 30 grup w wymiarze 1h tyg.,
b) j. niemiecki - 1 grupa w wymiarze 1h tyg.
Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r.
Wykonawcy/Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 221 uczestników zajęć, liczba testów sprawdzających - 442 szt., liczba godzin szkolenia - 930 h, 221 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu umiejętności językowych u co najmniej 210 uczniów.

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji
w osiągnięciach edukacyjnych. Mają na celu podniesienie wyników nauczania. Zaplanowano 30h zajęć dla każdej z 11 grup, każda po maks. 8 os. (łącznie 81 uczestników zajęć). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. w wymiarze 1h tyg. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks.81 os., liczba testów sprawdzających - 162 szt., liczba godzin szkolenia 330 h, 81 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu wiedzy z j. polskiego u co najmniej 78 uczniów.

Koła zainteresowań.
Prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwijanie zainteresowań, pasji i umiejętności uczniów zdolnych. W ramach projektu zaplanowano zajęcia z 3 bloków:
1) sportowy - 5 maksymalnie dwunastoosobowych grup w wymiarze 2h/tydz,
2) teatralno - muzyczny - 9 maksymalnie dwunastoosobowych grup w wymiarze 1h tydz.i 7 grup w wymiarze 2h tydz.
3) platyczny - 6 maksymalnie ośmioosobowych grup w wymiarze 2h tydz.
Łącznie w zajęciach będzie uczestniczyć 229 uczestników zajęć. Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy/Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia są odpowiedzialni za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 229 osób, 92 testy sprawnościowe (dot. zajęć sportowych), 229 ankiet ewaluacyjnych, liczba wycieczek do teatru- 2.
W ramach zajęć teatralno - muzycznych zaplanowano 2 wycieczki edukacyjne do teatru. Wykonawca Nauczyciel prowadzący zajęcia zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu wycieczek.
Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o 40% poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu poszczególnych kół zainteresowań u 100% uczestników zajęć.

Zajęcia logopedyczne i z gimnastyki korekcyjnej.
Zajęcia mają na celu zmniejszenie poziomu dysfunkcji mowy i zniwelowanie wad postawy u uczestników zajęć Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy/Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano:
a) zajęcia logopedyczne - 17 grup w wymiarze 1h tydz. (maksymalnie 4 osoby w grupie),
b) zajęcia korekcyjne - 11 grup w wymiarze 1h tydz. (maksymalnie 5 osób w grupie).

Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia są odpowiedzialni za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 117 uczestników zajęć, 234 diagnozy, 7 programów nauczania. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców/Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez Wykonawców/Nauczycieli. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zmniejszenie o 30% poziomu dysfunkcji mowy u 61 uczniów i zniwelowanie wad postawy u 51 uczniów.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
na poszczególne szkoły, minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć, wg zamieszczonego poniżej opisu.

1. Zespół Szkół w Kalinówce:
Część 1.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 13 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 6 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 9 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 6 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.5 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12),
Część 1.6 zajęcia plastyczne - po 60 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12),
Część 1.7 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.).
2. Zespół Szkół w Wilczopolu:
Część 2.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 7 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 7 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 3 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.5.zajęcia sportowe - po 60 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczestników w grupie - 12 os.)
Część 2.6 zajęcia plastyczne - 60 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.)
Część 2.7 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 2.8 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 6 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

3. SP w Prawiednikach:
Część 3.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 5 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.4 zajęcia sportowe - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.5 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 2 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.6 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 2 grup SP, maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 3.7 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

4. Zespół Szkół w Mętowie:
Część 4.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 23 grup z SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 19 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przyrody - 30 godz. dla 1 grupy z SP (maksymalna liczba uczniów w grupie - 8 os.),
Część 4.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii - po 30 godz. dla 2 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w grupie - 8 os.),
Część 4.5 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.6 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z fizyki - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.7 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.8 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.9 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 5 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.10 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego - 30 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.11 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 6 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.12 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 4 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.13 zajęcia sportowe - po 60 godz. dla 3 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.14 zajęcia teatralno - muzyczne - po 30 godz. dla 9 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.15 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 3 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.16 zajęcia plastyczne - 60 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.).
Część 4.17 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 5 grup SP, maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 4.18 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 5 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

Obowiązki Wykonawcy prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
a) przeprowadzenie ww zajęć pozalekcyjnych zgodnie z wcześniej opracowanymi przez Wykonawcę - nauczyciela prowadzącego, programami zajęć, uwzględniającymi przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczniów dla poszczególnych grup, w terminie do 30 czerwca 2015 roku, w celu osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu;
b) przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem udostępnionych przez szkoły tablic interaktywnych oraz programów multimedialnych;
c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu wykonywania zajęć, dzienniki zajęć, listy obecności uczestników i inne dokumenty niezbędne w realizacji projektu);
d) przygotowywanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć.
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych i gimnazjów właściwe dla realizacji danej części zamówienia.
e) opracowanie programu nauczania dla prowadzonych zajęć i przedłożenie do zatwierdzenia Dyrektorowi właściwej szkoły.

Uwaga:
Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora szkoły planu zajęć.

Wynagrodzenie Wykonawcy prowadzącego zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W przypadku osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia łączny wymiar czasu pracy nie może przekroczyć łącznie 240 godz. pracy miesiąc.
Rozpoczęcie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu nastąpi w październiku 2014 r.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 327574

Data publikacji: 2014-10-02

Nazwa: Gmina Głusk

Ulica: ul. Głuska 140

Numer domu: 140

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-385

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 81 7518760

Numer faxu: 81 7518650

Adres strony internetowej: www.glusk.pl

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI EDUKACYJNE W PROJEKCIE SZKOŁY SUKCESU GMINY GŁUSK

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, kół zainteresowań, zajęć logopedycznych i gimnastyki korekcyjnej dla uczniów klas 0 i I - VI szkół podstawowych i klas I - III gimnazjum, prowadzonych przez Gminę Głusk:
1. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Kalinówce, (Kalinówka 78, 21 - 040 Świdnik).
2. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Wilczopolu - Kolonii, (Wilczopole - Kolonia 97, 20 - 388 Lublin 6).
3. Szkoła Podstawowa w Prawiednikach, (Prawiedniki 165, 20 - 515 Lublin).
4. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zespole Szkół w Mętowie, (Mętów 124, 20 - 388 Lublin).

OGÓLNY OPIS ZAPLANOWANYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ:

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji
w osiągnięciach edukacyjnych. Aktywne formy nauki wspomagane będą nowoczesną techniką - tablice multimedialne będą udostępnione przez szkoły. Wykonawcy Nauczyciele są zobowiązani promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano po 30 h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących bloków:
a) matematyka - 80 grup w wymiarze 1h tyg.,
b) przyroda - 1 grupa w wymiarze 1h tyg.,
c) geografia - 2 grupy w wymiarze 1h tyg.,
d) biologia - 4 grupy w wymiarze 1h tyg.,
e) fizyka - 4 grupy w wymiarze 1h tyg.,
f) chemia 1 grupa, w wymiarze 1h tyg.

Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 676 uczestników zajęć, liczba testów sprawdzających - 1352 szt., liczba godzin szkolenia - 2850 h, 676 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy.
Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu wiedzy z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych u co najmniej 598 uczniów.

Zajęcia z j.angielskiego i j. niemieckiego
Prowadzone w formie warsztatowej metodą komunikatywną. Grupy zostaną utworzone na podstawie stopnia zaawansowania uczniów uczennic. Zaplanowano po 30h zajęć dla każdej z 31 grup, każda po maks. 8 osób (łącznie 221 uczestników zajęć). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI. 2015 r. w wymiarze 1h tyg. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy Nauczyciele są zobowiązani promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano:
1) 30h zajęć dla każdej 8 osobowej gr. z następujących przedmiotów:
a) j. angielski - 30 grup w wymiarze 1h tyg.,
b) j. niemiecki - 1 grupa w wymiarze 1h tyg.
Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r.
Wykonawcy/Nauczyciele prowadzący odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 221 uczestników zajęć, liczba testów sprawdzających - 442 szt., liczba godzin szkolenia - 930 h, 221 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu umiejętności językowych u co najmniej 210 uczniów.

Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego.
Prowadzone metodą warsztatową aktywizującą ukierunkowane na wyrównanie dysproporcji
w osiągnięciach edukacyjnych. Mają na celu podniesienie wyników nauczania. Zaplanowano 30h zajęć dla każdej z 11 grup, każda po maks. 8 os. (łącznie 81 uczestników zajęć). Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. w wymiarze 1h tyg. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia odpowiedzialni są za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks.81 os., liczba testów sprawdzających - 162 szt., liczba godzin szkolenia 330 h, 81 ankiet ewaluacyjnych. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o co najmniej 30% poziomu wiedzy z j. polskiego u co najmniej 78 uczniów.

Koła zainteresowań.
Prowadzone metodą warsztatową ukierunkowane na rozwijanie zainteresowań, pasji i umiejętności uczniów zdolnych. W ramach projektu zaplanowano zajęcia z 3 bloków:
1) sportowy - 5 maksymalnie dwunastoosobowych grup w wymiarze 2h/tydz,
2) teatralno - muzyczny - 9 maksymalnie dwunastoosobowych grup w wymiarze 1h tydz.i 7 grup w wymiarze 2h tydz.
3) platyczny - 6 maksymalnie ośmioosobowych grup w wymiarze 2h tydz.
Łącznie w zajęciach będzie uczestniczyć 229 uczestników zajęć. Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy/Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans.
Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia są odpowiedzialni za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 229 osób, 92 testy sprawnościowe (dot. zajęć sportowych), 229 ankiet ewaluacyjnych, liczba wycieczek do teatru- 2.
W ramach zajęć teatralno - muzycznych zaplanowano 2 wycieczki edukacyjne do teatru. Wykonawca Nauczyciel prowadzący zajęcia zobowiązany jest do opracowania szczegółowego programu wycieczek.
Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczycieli i wypełnione przez uczniów testy wiedzy. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zwiększenie o 40% poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu poszczególnych kół zainteresowań u 100% uczestników zajęć.

Zajęcia logopedyczne i z gimnastyki korekcyjnej.
Zajęcia mają na celu zmniejszenie poziomu dysfunkcji mowy i zniwelowanie wad postawy u uczestników zajęć Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2015 r. W ramach zajęć uczniom zapewnione zostaną przez Zamawiającego materiały dydaktyczne. Wykonawcy/Nauczyciele zobowiązani są promować w trakcie zajęć równość szans. W ramach projektu zaplanowano:
a) zajęcia logopedyczne - 17 grup w wymiarze 1h tydz. (maksymalnie 4 osoby w grupie),
b) zajęcia korekcyjne - 11 grup w wymiarze 1h tydz. (maksymalnie 5 osób w grupie).

Wykonawcy Nauczyciele prowadzący zajęcia są odpowiedzialni za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - maks. 117 uczestników zajęć, 234 diagnozy, 7 programów nauczania. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez Wykonawców/Nauczycieli i zatwierdzone przez Koordynatorów merytorycznych oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez Wykonawców/Nauczycieli. Wykonawcy Nauczyciele zobowiązani są do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2015 r.) nastąpiło zmniejszenie o 30% poziomu dysfunkcji mowy u 61 uczniów i zniwelowanie wad postawy u 51 uczniów.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
na poszczególne szkoły, minimum na jedną grupę uczniów dla poszczególnych zajęć, wg zamieszczonego poniżej opisu.

1. Zespół Szkół w Kalinówce:
Część 1.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 13 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 6 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 9 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 6 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8),
Część 1.5 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12),
Część 1.6 zajęcia plastyczne - po 60 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12),
Część 1.7 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.).
2. Zespół Szkół w Wilczopolu:
Część 2.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 7 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 7 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 3 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 2.5.zajęcia sportowe - po 60 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczestników w grupie - 12 os.)
Część 2.6 zajęcia plastyczne - 60 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.)
Część 2.7 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 2.8 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 6 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

3. SP w Prawiednikach:
Część 3.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 5 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.4 zajęcia sportowe - 30 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.5 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 2 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 3.6 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 2 grup SP, maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 3.7 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 2 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

4. Zespół Szkół w Mętowie:
Część 4.1 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 23 grup z SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.2 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - po 30 godz. dla 19 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.3 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z przyrody - 30 godz. dla 1 grupy z SP (maksymalna liczba uczniów w grupie - 8 os.),
Część 4.4 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z geografii - po 30 godz. dla 2 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w grupie - 8 os.),
Część 4.5 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z chemii - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.6 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z fizyki - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.7 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z biologii - po 30 godz. dla 4 grup z Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.8 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 4 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.9 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego - po 30 godz. dla 5 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.10 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka niemieckiego - 30 godz. dla 1 grupy Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.11 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 6 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.12 zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego - po 30 godz. dla 4 grup Gim. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 8 os.),
Część 4.13 zajęcia sportowe - po 60 godz. dla 3 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.14 zajęcia teatralno - muzyczne - po 30 godz. dla 9 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.15 zajęcia teatralno - muzyczne - po 60 godz. dla 3 grup SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.),
Część 4.16 zajęcia plastyczne - 60 godz. dla 1 grupy SP. (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 12 os.).
Część 4.17 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej - po 30 godz. dla 5 grup SP, maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 5 os.),
Część 4.18 zajęcia logopedyczne - po 30 godz. dla 5 grup SP (maksymalna liczba uczniów w każdej grupie - 4 os.),

Obowiązki Wykonawcy prowadzącego zajęcia pozalekcyjne:
a) przeprowadzenie ww zajęć pozalekcyjnych zgodnie z wcześniej opracowanymi przez Wykonawcę - nauczyciela prowadzącego, programami zajęć, uwzględniającymi przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczniów dla poszczególnych grup, w terminie do 30 czerwca 2015 roku, w celu osiągnięcia założonych wskaźników produktu i rezultatu;
b) przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem udostępnionych przez szkoły tablic interaktywnych oraz programów multimedialnych;
c) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (karty czasu wykonywania zajęć, dzienniki zajęć, listy obecności uczestników i inne dokumenty niezbędne w realizacji projektu);
d) przygotowywanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć.
Miejscem realizacji zamówienia są siedziby szkół podstawowych i gimnazjów właściwe dla realizacji danej części zamówienia.
e) opracowanie programu nauczania dla prowadzonych zajęć i przedłożenie do zatwierdzenia Dyrektorowi właściwej szkoły.

Uwaga:
Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora szkoły planu zajęć.

Wynagrodzenie Wykonawcy prowadzącego zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
W przypadku osób zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia łączny wymiar czasu pracy nie może przekroczyć łącznie 240 godz. pracy miesiąc.
Rozpoczęcie zajęć zgodnie z harmonogramem projektu nastąpi w październiku 2014 r.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 40

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą;

Wiedza i doświadczenie:
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, według załącznika nr 6 - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą;

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze wskazaniem posiadanych kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą;
Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum i do prowadzenia zajęć przewidzianych w zamówieniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5;

Oświadczenie nr 1: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

inne_dokumenty:
- formularz ofertowy wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ,
(w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy składają jeden formularz ofertowy),
- informacja w trybie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ,
- pełnomocnictwo, zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp, (jeżeli dotyczy).
Życiorys zawodowy - według załącznika nr 7 - informacje potwierdzające kwalifikacje do wykonania zadań, np.: dyplom ukończenia studiów licencjackich, magisterskich lub podyplomowych, dokument potwierdzający posiadanie przygotowania pedagogicznego, jeśli z dokumentów nie wynika, że osoba posiada przygotowanie pedagogiczne, dokument potwierdzający posiadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela - dotyczy Wykonawców nieprowadzących działalności gospodarczej.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) dotyczącym personelu wskazanego w ofercie Wykonawcy. Zmiana projektanta w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego, który zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i do doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy.
b) zmiany zakresu wykonywanych usług. Zamawiający może zwiększyć zakres zadania - w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu zadania o kolejne grupy zajęciowe. Rozliczenie zadania nastąpi w oparciu o procentowe ilości faktycznie wykonanego zakresu na podstawie protokołu odbioru wykonanych usług potwierdzonego przez Koordynatora merytorycznego właściwej szkoły

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin Pok. nr 207

Data składania wniosków, ofert: 10/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Głusk Dominów ul. Rynek 1 20-388 Lublin Pok. nr 110 Sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Zadanie pod nazwą Usługi edukacyjne w projekcie Szkoły sukcesu Gminy Głusk jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Realizator projektu: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, Dominów ul. Rynek 1,20-388 Lublin.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

48797 / 2013-04-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z WOK w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/82-2013/WH)

83807 / 2014-04-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS (Pedagogika wczesnoszkolna SUM) odbywającymi praktyki ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/145-2014/WH)

73275 / 2013-05-13 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/201-2013/WH)

247405 / 2011-09-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ulan-Majorat - Ulan-Majorat (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Ulan-Majorat

329010 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Garbów - Garbów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne -zajęcia dodatkowe w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych .

217611 / 2011-08-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Hrubieszów - Hrubieszów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu Lepszy start - indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w Gminie Hrubieszów - Szkole Podstawowej w Ślipczu z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

79205 / 2010-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół w ramach projektu: Świdnicka akademia wiedzy i umiejętności.

415796 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy - Jarczów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Jarczowie, Szkoły Podstawowej w Chodywańcach, Szkoły Podstawowej w Gródku w roku szkolnym 2012-2013 w ramach programu LEPSZY START-WIĘKSZE SZANSE współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

35027 / 2010-02-19 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie ćwiczeń z przedmiotu: Pedagogika zabawy dla słuchaczy studiów podyplomowych PWSZ w Chełmie

216786 / 2011-07-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Szczebrzeszyn (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego Nie wszystko stracone-przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu osób długotrwale bezrobotnych realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczebrzeszynie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

199857 / 2012-09-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty studenta Damiana Delegiewicza w zakładzie pracy w Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Oddział 4 w Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/15-12/KMFI)

114975 / 2014-05-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na pełnienie funkcji opiekuna praktyki w zakładzie pracy w trakcie praktyk zawodowych dla studentów Wydziału Chemii UMCS organizowanych w okresie 06-09.2014r. w ramach projektu Od studenta do eksperta - ochrona środowiska w praktyce (oznaczenie sprawy: WR/01-14/OŚ)

1059 / 2013-01-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

27482 / 2013-01-18 - Uczelnia publiczna

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przyśpieszonego kursu z języka angielskiego mającego na celu przygotowanie językowe studenta PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w związku z wyjazdem na studia w semestrze letnim na kierunku Zarządzanie Uniwersytetu Howest w Belgii w ramach programu Uczenie się przez całe życie, Działania zdecentralizowane Program Erasmus typu Mobilność - szkoły wyższe realizowanego przez Państwową Szkołę Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

199855 / 2012-09-17 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty absolwenta Kamila Powroźnika w zakładzie pracy Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Oddział Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/06-12/KMFI)

186971 / 2013-09-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Germanistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka niemieckiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/220-2013/WH)

325384 / 2011-10-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krasnystaw - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjów należących do Gminy Krasnystaw w ramach projektu pt. Uwierz we własne możliwości - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

180465 / 2014-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim - Radzyń Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim w ramach Projektu systemowego Moja szansa

211253 / 2013-10-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/494-2013/WH)

197590 / 2011-07-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dołhobyczowie - Dołhobyczów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja projektu systemowego pt. Chcę iść naprzód - Program wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

122802 / 2012-04-18 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS (kierunek studiów: Filologia Polska SUM) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

209601 / 2013-10-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej