5240 / 2015-01-09 - / Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu (Wieliczka)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-12-23 pod pozycją 263521. Zobacz ogłoszenie 263521 / 2014-12-23 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 5240
Data publikacji: 2015-01-09
Nazwa: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu
Ulica: ul. Kopernika 2
Numer domu: 2
Miejscowość: Wieliczka
Kod pocztowy: 32-020
Województwo / kraj: małopolskie
Numer telefonu: 12 284 89 48
Numer faxu: 12 284 89 44
Regon: 35655899900000
Typ ogłoszenia: ZP-406
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 263521
Data wydania biuletynu: 2014-12-23
Ogłoszenie dotyczy: 0
Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miejsce składania: III.3.4).
Przed wprowadzeniem zmainy:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Części I Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym Części II Wykształcenie: wyższe, psycholog/ pedagog/nauczyciel Doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Części III Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu Części IV Wykształcenie: wyższe, trener, nauczyciel pracujący z ocenianiem kształtującym co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej. Części V Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Części VII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym Części VIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog /nauczyciel Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Części IX Wykształcenie wyższe - pedagogiczne. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie praktyczne w przygotowywaniu projektów (wniosków o dofinansowanie) dla instytucji publicznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki projektu - co najmniej 50 godzin szkoleniowych. Części X Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej) lub placówce doskonalenia nauczycieli Części XI Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie współpracy w zespołach nauczycieli (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce). Praktyczne doświadczenie we współpracy w zespołach (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w organizacji pracy zespołów (co najmniej 3 lata) Części XII Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym Części XIII Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej Części XIV Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - w tym z dziećmi z granicy upośledzenia umysłowego i normy intelektualnej Części XV Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej. Części XVI Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog, osoba znająca specyfikę pracy w szkole podstawowej oraz w przedszkolu, doświadczona w prowadzeniu tego typu szkoleń - min.10h Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce). Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata). Komunikatywność i łatwość przekazywania wiedzy Części XIX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego). Części XX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w szkoleniach z zakresu promocji instytucji edukacyjnych w środowisku lokalnym i przestrzeni wirtualnej oraz z zakresu budowania marki - co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce. Doświadczenie we wdrażaniu działań promocyjnych dla szkół (współpraca z co najmniej 3 szkołami) lub dla firm (wówczas współpraca z co najmniej 10 firmami) Części XXI Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 20 szkoleń lub 100 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 5 lat Części XXII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie skutecznej komunikacji w przedszkolu/szkole). Części XXIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego. Części XXIV Wykształcenie: wyższe (psycholog).Wykształcenie trenerskie.Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce bezpieczeństwa w szkole i przeciwdziałania agresji - nie mniej niż 200 godzin,doświadczenie w prowadzeniu treningów praktycznych umiejętności pracy z młodzieżą (nie mniej niż 200 godzin), doświadczenie we wsparciu szkół w sytuacjach kryzysowych (m.in. w sytuacjach przemocy w szkole) Części XXV Wykształcenie: wyższe. Przygotowanie w jednym z kierunków: psycholog/ psychoterapeuta/ mediator. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń o tematyce budowania współpracy z rodzicami lub zbliżonej - co najmniej 20 szkoleń przeprowadzonych. Doświadczenie we współpracy z rodzicami - co najmniej 10 lat pracy zawodowej w placówce oświatowej lub terapeutycznej (wymagany kontakt z rodzicami) Części XXVI Wykształcenie: wyższe, trener praktyk z doświadczeniem w pracy z ocenianiem kształtującym w szkole podstawowej oraz przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego. Części XXVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń w zakresie konstruowania narzędzi badawczych w pracy nauczyciela Części XXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym Części XXIX Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi, Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym Części XXX Wykształcenie: wyższe magisterskie; Doświadczenie: w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener/ wychowawca (minimum 100 godzin) Części XXXI Wykształcenie: ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin); doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener (minimum 100 godzin Części XXXII Wykształcenie: wyższe magisterskie; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin); doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy z dziećmi lub młodzieżą jako nauczyciel/ psycholog/pedagog (minimum 100 godzin).Wprowadził przynajmniej jedną innowację pedagogiczną w szkole podstawowej Części XXXIII Wykształcenie: wyższe magisterskie. Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera.Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 5-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji minimum 10 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia Części XXXIV Wykształcenie: wyższe magisterskie. Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole podstawowej. Przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu oceniania kształtującego stosowanie oceniania kształtującego przynajmniej przez 2 lata pracy w SP. Części XXXV Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe/ kurs lub certyfikat trenera), posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych, znający specyfikę szkoły podstawowej. Części XXXVI Wykształcenie: wyższe, psycholog; doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji szkoleń zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia Części XXXVII Wykształcenie: wyższe, certyfikowany trener metody M-BB., praktyk z doświadczeniem w pracy z dorosłymi Części XXXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych Części XXXIX wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych; doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 3 szkolenia; udział w realizacji przedstawianego projektu w szkole podstawowej Części XXXX Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli dot. profilu szkoły. Moderowanie co najmniej 5 badań metodą profilu w placówkach oświatowych. Części XXXXI Wykształcenie wyższe magisterskie Co najmniej 3-letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, Przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z obsługi tablicy interaktywnej dla nauczycieli. Części XXXXII Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia dotyczących stresu i wypalenia zawodowego w zawodzie nauczyciela Części XXXXIII Wykształcenie wyższe magisterskie; Minimum 5-letni staż pracy na stanowisku psychologa / pedagoga / terapeuty prowadzącego diagnozę i terapię dzieci krzywdzonych, w tym wykorzystywanych seksualnie; Doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych, zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 spotkań. Części XXXXIV Wykształcenie wyższe magisterskie; Doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (min 15 grup szkoleniowym po min. 10 osób każda); doświadczenie w realizacji szkoleń osób dorosłych z zakresu treningu asertywności - co najmniej 5 grup szkoleniowych. Części XXXXV Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych zachowań uczniów, przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym
Po wprowadzeniu zmiany:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Części I Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym
Części II Wykształcenie: wyższe, psycholog/ pedagog/nauczyciel
Doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Części III Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel.
Doświadczenie: co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Części IV Wykształcenie: wyższe, trener, nauczyciel pracujący z ocenianiem kształtującym co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej.
Części V Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel.
Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części VII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym
Części VIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog /nauczyciel Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części IX Wykształcenie wyższe - pedagogiczne. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie praktyczne w przygotowywaniu projektów (wniosków o dofinansowanie) dla instytucji publicznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki projektu - co najmniej 50 godzin szkoleniowych.
Części X Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej) lub placówce doskonalenia nauczycieli
Części XI Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie współpracy w zespołach nauczycieli (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).
Praktyczne doświadczenie we współpracy w zespołach (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w organizacji pracy zespołów (co najmniej 3 lata)
Części XII Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym
Części XIII Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej
Części XIV Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - w tym z dziećmi z granicy upośledzenia umysłowego i normy intelektualnej
Części XV Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej.
Części XVI Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej
Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog, osoba znająca specyfikę pracy w szkole podstawowej oraz w przedszkolu, doświadczona w prowadzeniu tego typu szkoleń - min.10h
Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata).
Komunikatywność i łatwość przekazywania wiedzy
Części XIX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego).
Części XX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w szkoleniach z zakresu promocji instytucji edukacyjnych w środowisku lokalnym i przestrzeni wirtualnej oraz z zakresu budowania marki - co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce.
Doświadczenie we wdrażaniu działań promocyjnych dla szkół (współpraca z co najmniej 3 szkołami) lub dla firm (wówczas współpraca z co najmniej 10 firmami)
Części XXI Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 20 szkoleń lub 100 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 5 lat
Części XXII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie skutecznej komunikacji w przedszkolu/szkole).
Części XXIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego.
Części XXIV Wykształcenie: wyższe (psycholog).Wykształcenie trenerskie. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce bezpieczeństwa w szkole i przeciwdziałania agresji - nie mniej niż 200 godzin,doświadczenie w prowadzeniu treningów praktycznych umiejętności pracy z młodzieżą (nie mniej niż 200 godzin),
doświadczenie we wsparciu szkół w sytuacjach kryzysowych (m.in. w sytuacjach przemocy w szkole)
Części XXV Wykształcenie: wyższe. Przygotowanie w jednym z kierunków: psycholog/ psychoterapeuta/ mediator. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń o tematyce budowania współpracy z rodzicami lub zbliżonej - co najmniej 20 szkoleń przeprowadzonych.
Doświadczenie we współpracy z rodzicami - co najmniej 10 lat pracy zawodowej w placówce oświatowej lub terapeutycznej (wymagany kontakt z rodzicami)
Części XXVI Wykształcenie: wyższe, trener praktyk z doświadczeniem w pracy z ocenianiem kształtującym w szkole podstawowej oraz przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego.
Części XXVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń w dla rad pedagogicznych oraz co najmniej 5 lat pracy w szkole podstawowej.
Części XXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi
Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
Części XXIX Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi,
Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
Części XXX Wykształcenie: wyższe magisterskie; Doświadczenie: w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener/ wychowawca (minimum 100 godzin)
Części XXXI Wykształcenie: ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin);
doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń;
co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener (minimum 100 godzin
Części XXXII Wykształcenie: wyższe magisterskie; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin); doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy z dziećmi lub młodzieżą jako nauczyciel/ psycholog/pedagog (minimum 100 godzin).Wprowadził przynajmniej jedną innowację pedagogiczną w szkole podstawowej
Części XXXIII Wykształcenie: wyższe magisterskie. Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera.Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 5-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji minimum 10 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia
Części XXXIV Wykształcenie: wyższe magisterskie.
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole podstawowej. Przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu oceniania kształtującego stosowanie oceniania kształtującego przynajmniej przez 2 lata pracy w SP.
Części XXXV Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe/ kurs lub certyfikat trenera), posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych, znający specyfikę szkoły podstawowej.
Części XXXVI Wykształcenie: wyższe, psycholog; doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji szkoleń zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia
Części XXXVII Wykształcenie: wyższe, certyfikowany trener metody M-BB., praktyk z doświadczeniem w pracy z dorosłymi
Części XXXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych
Części XXXIX wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych; doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 3 szkolenia; udział w realizacji przedstawianego projektu w szkole podstawowej
Części XXXX Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli dot. profilu szkoły. Moderowanie co najmniej 5 badań metodą profilu w placówkach oświatowych.
Części XXXXI Wykształcenie wyższe magisterskie Co najmniej 3-letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, Przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z obsługi tablicy interaktywnej dla nauczycieli.
Części XXXXII Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia dotyczących stresu i wypalenia zawodowego w zawodzie nauczyciela
Części XXXXIII Wykształcenie wyższe magisterskie; Minimum 5-letni staż pracy na stanowisku psychologa / pedagoga / terapeuty prowadzącego diagnozę i terapię dzieci krzywdzonych, w tym wykorzystywanych seksualnie; Doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych, zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 spotkań.
Części XXXXIV Wykształcenie wyższe magisterskie; Doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (min 15 grup szkoleniowym po min. 10 osób każda); doświadczenie w realizacji szkoleń osób dorosłych z zakresu treningu asertywności - co najmniej 5 grup szkoleniowych.
Części XXXXV Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych zachowań uczniów, przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym.
Miejsce składania: IV.4.4).
Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2015 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.
Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.
Miejsce składania: zał. I
Przed wprowadzeniem zmainy:
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Konstruowanie narzędzi badawczych w pracy nauczyciela - dodatkowe szkolenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie znanych oraz nowych narzędzi badawczych, przedstawienie sposobów ich tworzenia. Konsultacje grupowe: praktyczne tworzenie narzędzi badawczych przydatnych w pracy nauczyciela. Formy pracy w grupie, metody aktywizujące. Konkretne przykłady, możliwe do wykorzystania w szkole. Warsztaty na których nauczyciele będą mogli praktycznie wypróbować poznane metody; skonstruowanie scenariuszy lekcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, mini-wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015.
Po wprowadzeniu zmiany:
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Nowe metody aktywizujące uczniów do pracy - dodatkowe szkolenie 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki:Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach Wymagane elementy: formy pracy w grupie, metody aktywizujące; konkretne przykłady, możliwe do wykorzystania w szkole. Konsultacje grupowe: Warsztaty na których nauczyciele będą mogli praktycznie wypróbować poznane metody. Skonstruowanie scenariuszy lekcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, mini-wykład.Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015
Podobne przetargi
15315 / 2012-01-17 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarząd Powiatu w Olkuszu - Olkusz (małopolskie)
CPV: -
435534 / 2011-12-22 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: -
58128 / 2013-02-12 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Wadowice (małopolskie)
CPV: -
52341 / 2013-04-08 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: -
42003 / 2013-03-20 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: -
71099 / 2013-05-09 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Oświęcim (małopolskie)
CPV: -
91776 / 2014-03-19 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach - Gorlice (małopolskie)
CPV: -
246566 / 2012-07-11 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Szpital Uniwersytecki w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: -
231776 / 2015-09-07 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: -
36416 / 2015-02-18 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Åomnicy Zdroju - Piwniczna Zdrój (maÅ‚opolskie)
CPV: -
307984 / 2015-11-16 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Straż Miejska Miasta Krakowa - Kraków (małopolskie)
CPV: -
84869 / 2015-06-10 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wójt Gminy Chełmiec - Chełmiec (małopolskie)
CPV: -
89326 / 2014-03-17 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu - Nowy Targ (małopolskie)
CPV: -
237258 / 2015-09-11 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Jednostka Wojskowa 4228 - Kraków (małopolskie)
CPV: -
138849 / 2014-06-27 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miasto Limanowa - Limanowa (małopolskie)
CPV: -
338282 / 2014-10-13 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zarząd Powiatu w Bochni - Bochnia (małopolskie)
CPV: -
227876 / 2015-09-02 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zespół Szkół Budowlanych Nr 1 - Kraków (małopolskie)
CPV: -
31094 / 2013-01-22 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Międzynarodowe Centrum Kultury - Kraków (małopolskie)
CPV: -
70583 / 2016-06-06 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Muszyna (małopolskie)
CPV: -
96277 / 2010-04-23 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Gmina Jabłonka - Jabłonka (małopolskie)
CPV: -
37466 / 2014-02-03 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzesku - Brzesko (małopolskie)
CPV: -
232413 / 2013-11-05 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych - Kraków (małopolskie)
CPV: -
100491 / 2015-07-07 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II - Kraków (małopolskie)
CPV: -
197215 / 2012-09-13 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: -
34095 / 2010-02-18 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: -
48353 / 2014-03-06 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: -
231261 / 2010-08-26 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Urząd Skarbowy w Wadowicach - Wadowice (małopolskie)
CPV: -