Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

263521 / 2014-12-23 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego / Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu (Wieliczka)

Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 2

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin.
Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
Liczba usług: 45
Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach.
Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty.
Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 263521

Data publikacji: 2014-12-23

Nazwa: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu

Ulica: ul. Kopernika 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Wieliczka

Kod pocztowy: 32-020

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 12 284 89 48

Numer faxu: 12 284 89 44

Adres strony internetowej: www.wieliczka.pl

Regon: 35655899900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Inny rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 2

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin.
Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
Liczba usług: 45
Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach.
Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty.
Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 45

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Części I Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym
Części II Wykształcenie: wyższe, psycholog/ pedagog/nauczyciel
Doświadczenie: co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Części III Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel.
Doświadczenie: co najmniej 5letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
Części IV Wykształcenie: wyższe, trener, nauczyciel pracujący z ocenianiem kształtującym co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej.
Części V Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel.
Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części VII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog/ nauczyciel. Doświadczenie: ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym
Części VIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog /nauczyciel Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Części IX Wykształcenie wyższe - pedagogiczne. Doświadczenie: co najmniej 3letnie doświadczenie praktyczne w przygotowywaniu projektów (wniosków o dofinansowanie) dla instytucji publicznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu tematyki projektu - co najmniej 50 godzin szkoleniowych.
Części X Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie podstawy programowej (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej) lub placówce doskonalenia nauczycieli
Części XI Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie współpracy w zespołach nauczycieli (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).
Praktyczne doświadczenie we współpracy w zespołach (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w organizacji pracy zespołów (co najmniej 3 lata)
Części XII Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym
Części XIII Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej
Części XIV Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej
Części XV Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - w tym z dziećmi z granicy upośledzenia umysłowego i normy intelektualnej
Części XVI Wykształcenie: wyższe, logopeda, psycholog, pedagog, terapeuta lub nauczyciel mający doświadczenie w pracy z dzieckiem z dysleksją, trudnościami w nauce (co najmniej 3 lata); staż naukowy dotyczący dwujęzyczności w zagranicznym ośrodku naukowym; nauczanie języka polskiego jako obcego ukończone w szkole polonijnej
Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog, osoba znająca specyfikę pracy w szkole podstawowej oraz w przedszkolu, doświadczona w prowadzeniu tego typu szkoleń - min.10h
Części XVIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce).
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata).
Komunikatywność i łatwość przekazywania wiedzy
Części XIX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego).
Części XX Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w szkoleniach z zakresu promocji instytucji edukacyjnych w środowisku lokalnym i przestrzeni wirtualnej oraz z zakresu budowania marki - co najmniej 20 szkoleń/100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce.
Doświadczenie we wdrażaniu działań promocyjnych dla szkół (współpraca z co najmniej 3 szkołami) lub dla firm (wówczas współpraca z co najmniej 10 firmami)
Części XXI Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 20 szkoleń lub 100 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 5 lat
Części XXII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie skutecznej komunikacji w przedszkolu/szkole).
Części XXIII Wykształcenie: wyższe Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego.
Części XXIV Wykształcenie: wyższe (psycholog).Wykształcenie trenerskie.Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce bezpieczeństwa w szkole i przeciwdziałania agresji - nie mniej niż 200 godzin,doświadczenie w prowadzeniu treningów praktycznych umiejętności pracy z młodzieżą (nie mniej niż 200 godzin),
doświadczenie we wsparciu szkół w sytuacjach kryzysowych (m.in. w sytuacjach przemocy w szkole)
Części XXV Wykształcenie: wyższe. Przygotowanie w jednym z kierunków: psycholog/ psychoterapeuta/ mediator. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń o tematyce budowania współpracy z rodzicami lub zbliżonej - co najmniej 20 szkoleń przeprowadzonych.
Doświadczenie we współpracy z rodzicami - co najmniej 10 lat pracy zawodowej w placówce oświatowej lub terapeutycznej (wymagany kontakt z rodzicami)
Części XXVI Wykształcenie: wyższe, trener praktyk z doświadczeniem w pracy z ocenianiem kształtującym w szkole podstawowej oraz przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń w zakresie oceniania kształtującego.
Części XXVII Wykształcenie: wyższe, psycholog, pedagog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń w zakresie konstruowania narzędzi badawczych w pracy nauczyciela
Części XXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi
Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
Części XXIX Wykształcenie: wyższe, psycholog pracujący z dziećmi,
Doświadczenie: praktyk, znający specyfikę pracy w przedszkolu - co najmniej 3 lata pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
Części XXX Wykształcenie: wyższe magisterskie; Doświadczenie: w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener/ wychowawca (minimum 100 godzin)
Części XXXI Wykształcenie: ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin);
doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń;
co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupą dzieci jako nauczyciel/psycholog/pedagog/ terapeuta/trener (minimum 100 godzin
Części XXXII Wykształcenie: wyższe magisterskie; co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin); doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 szkoleń; co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy z dziećmi lub młodzieżą jako nauczyciel/ psycholog/pedagog (minimum 100 godzin).Wprowadził przynajmniej jedną innowację pedagogiczną w szkole podstawowej
Części XXXIII Wykształcenie: wyższe magisterskie. Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera.Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 5-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji minimum 10 form doskonalenia nauczycieli zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia
Części XXXIV Wykształcenie: wyższe magisterskie.
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniami w szkole podstawowej. Przeprowadzenie co najmniej 3 szkoleń z zakresu oceniania kształtującego stosowanie oceniania kształtującego przynajmniej przez 2 lata pracy w SP.
Części XXXV Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe/ kurs lub certyfikat trenera), posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych, znający specyfikę szkoły podstawowej.
Części XXXVI Wykształcenie: wyższe, psycholog; doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); doświadczenie w realizacji szkoleń zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia
Części XXXVII Wykształcenie: wyższe, certyfikowany trener metody M-BB., praktyk z doświadczeniem w pracy z dorosłymi
Części XXXVIII Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych
Części XXXIX wykształcenie wyższe magisterskie; co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych; doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 3 szkolenia; udział w realizacji przedstawianego projektu w szkole podstawowej
Części XXXX Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia nauczycieli dot. profilu szkoły. Moderowanie co najmniej 5 badań metodą profilu w placówkach oświatowych.
Części XXXXI Wykształcenie wyższe magisterskie Co najmniej 3-letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, Przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z obsługi tablicy interaktywnej dla nauczycieli.
Części XXXXII Wykształcenie wyższe magisterskie Ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu edukacji dorosłych - co najmniej 100 h szkolenia własnego lub certyfikat trenera. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (minimum 100 godzin lub 3-letnie doświadczenie); Doświadczenie w realizacji minimum 5 form doskonalenia dotyczących stresu i wypalenia zawodowego w zawodzie nauczyciela
Części XXXXIII Wykształcenie wyższe magisterskie; Minimum 5-letni staż pracy na stanowisku psychologa / pedagoga / terapeuty prowadzącego diagnozę i terapię dzieci krzywdzonych, w tym wykorzystywanych seksualnie; Doświadczenie w realizacji szkoleń dla osób dorosłych, zbieżnych lub zbliżonych merytorycznie do tematu szkolenia - co najmniej 5 spotkań.
Części XXXXIV Wykształcenie wyższe magisterskie; Doświadczenie: co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych dla osób dorosłych (min 15 grup szkoleniowym po min. 10 osób każda); doświadczenie w realizacji szkoleń osób dorosłych z zakresu treningu asertywności - co najmniej 5 grup szkoleniowych.
Części XXXXV Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs/szkolenie dotyczące prowokacyjnych zachowań uczniów, przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia

inne_dokumenty:
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wieliczka.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

Data składania wniosków, ofert: 09/01/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 08:45

Miejsce składania:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów - specyfika pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
z Oddziałami Integracyjnymi w Grodkowicach.
Wymagane elementy szkolenia: trudne zachowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych (uczniowie z ADHD, zaburzeniami ze spektrum autyzmu, zaburzeniami emocji i zachowania): mechanizmy powstawania trudnych zachowań, przyczyny ich eskalacji, behawioralne zasady modyfikacji zachowań, zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego, w klasie integracyjnej, prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów w postaci Metody Konstruktywnej Konfrontacji i komunikatów FUO lub FUKOZ; przykłady dobrych praktyk. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.) Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Jak motywować uczniów do nauki - techniki uczenia i metody aktywizujące do wykorzystania w klasie integracyjnej

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej z Oddziałami Integracyjnymi w Grodkowicach.
Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; propozycje gier i zabaw rozbudzających motywację - do zastosowania w klasie integracyjnej; przykłady dobrych praktyk. Przy konstruowaniu programu należy zwrócić uwagę na metody problemowe np.burza mózgów, drzewo decyzyjne, a także pracę uczniów w grupie. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.). Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Praca z uczniem ze spektrum autyzmu

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Książnicach. Wymagane elementy szkolenia: kryteria diagnostyczne autyzmu i Zespołu Aspergera, metody edukacyjne i terapeutyczne w pracy z uczniem z autyzmem i Zespołem Aspergera, praktyczne wskazówki dotyczące rozwijania umiejętności komunikacyjnych i społecznych kompetencji uczniów ze spektrum autyzmu (do zastosowania w przypadku szkolnictwa masowego); formy, metody i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka z autyzmem i dziecka z Zespołem Aspergera (praktyczne wskazówki i rozwiązania). Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.). Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Ocenianie kształtujące - praca ze strategiami - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Ojca Św. Jana Pawła II w Niegowici.
Wymagane elementy szkolenia: techniki sprzyjające wprowadzaniu strategii, współpraca z rodzicami w ocenianiu kształtującym, formułowanie i zadawanie uczniom pytań kluczowych. Konsultacje grupowe: przeprowadzenie lekcji za pomocą oceniania kształtującego na nauczycielach w podziale na grupy. Szkolenie musi być realizowane metodami aktywnymi - warsztaty - wypracowanie scenariuszy lekcji z ocenianiem kształtującym na bieżącym planie dydaktycznym. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka ze specyficznymi trudnościami w nauce

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół im. Ks. J. Popiełuszki w Brzeziu.
Wymagane elementy szkolenia: definicja czym są i jakie są rodzaje specyficznych trudności w nauce, jakie są symptomy specyficznych trudności w nauce, metody rozpoznawania ryzyka specyficznych trudności w nauce, formy, metody i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka z specyficznymi trudnościami w nauce (w przypadku różnych przedmiotów nauczania) - praktyczne wskazówki i rozwiązania; w jaki sposób nauczyciel powinien dokumentować swoją pracę z uczniem o specyficznych trudnościach w nauce. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.). Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych - inteligencja niższa niż przeciętna, zespół nadpobudliwości psychoruchowej

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół im. Ks. J. Popiełuszki w Brzeziu.
Wymagane elementy szkolenia: charakterystyka ucznia o obniżonych możliwościach intelektualnych, zespół nadpobudliwości psychoruchowej: definicja, sposób diagnozowania, charakterystyczne symptomy zachowania się dziecka, formy, metody i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka z inteligencją niższą niż przeciętna lub dziecka z ADHD - praktyczne wskazówki i rozwiązania, sposoby dokumentowania pracy nauczyciela. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.).
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Jak sobie radzić z prowokacyjnymi i agresywnymi zachowaniami uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkól im. Ks. J. Popiełuszki w Brzeziu.
Wymagane elementy szkolenia: trudne zachowania uczniów: mechanizmy ich powstawania, przyczyny ich eskalacji, zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego w klasie, prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów w postaci Metody Konstruktywnej Konfrontacji komunikatów FUO lub FUKOZ; przykłady dobrych praktyk. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.). Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną (z elementami warsztatu). Czas trwania 4 godz.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Uczniowie z obniżonymi umiejętnościami wykonawczymi - jak z nimi pracować, jak wspierać ich rozwój?

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich.
Wymagane elementy szkolenia: definicja czym są umiejętności wykonawcze, normy rozwojowe związane z kształtowaniem się umiejętności wykonawczych (czego można wymagać od dziecka w danym wieku), praktyczne propozycje dostosowania form i metod pracy z uczniami z osłabionymi możliwościami wykonawczymi (w szczególności w zakresie pamięci roboczej, zdolności skupiania uwagi, hamowania reakcji i kontroli emocjonalnej), przykłady ćwiczeń i zabaw wspierających rozwój umiejętności wykonawczych. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia (czas trwania 6 godz.). Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład interaktywny, dyskusja, ćwiczenia praktyczne. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Projekt edukacyjny. Organizacja, realizacja i praktyczne działania

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II
w Golkowicach.
1. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie metodologii organizacji projektu edukacyjnego w szkole, specyfika projektu edukacyjnego w szkole podstawowej, kompetencje nauczycieli i uczniów wspierające pracę projektową, przedstawienie dobrych praktyk dotyczących organizacji projektów edukacyjnych dla uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia, organizacja projektu w Radzie Pedagogicznej - możliwości współpracy między nauczycielami
2. dokumentacja pracy projektem edukacyjnym. Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; wsparcie nauczycieli na etapie przygotowywania projektów edukacyjnych dla uczniów - prezentacja przykładowych scenariuszy, udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia.
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja (w zakresie tematyki szkolenia - czas trwania 6 godz.). Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 10

Nazwa:
Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. W. Puchalskiego w Niepołomicach
Wymagane elementy szkolenia: sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej przez nauczycieli różnych przedmiotów. Prezentacja metod, za pomocą których w ciągu roku szkolnego nauczyciel może systematycznie sprawdzać czy założenia podstawy programowej są realizowane. Sposoby prowadzenia jakościowej analizy stopnia realizacji podstawy programowej i postępów poszczególnych uczniów. Analiza sposobów wykorzystywanych przez nauczycieli w pracy dydaktycznej, wzbogacenie zakresu metod. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: wypracowanie baterii metod pomocnych w monitorowaniu podstawy programowej dla nauczycieli różnych przedmiotów; analiza i modyfikacja indywidualnych metod wykorzystywanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład, symulacja, ćwiczenia praktyczne, warsztaty.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Warsztaty na temat budowania współpracy w zespole nauczycieli - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marszałka J. Piłsudskiego w Zagórzu.
Wymagane elementy szkolenia: jak budować rzeczywistą, a nie pozorowaną współpracę w zespołach nauczycieli. Sposoby poprawiające przepływ informacji pomiędzy nauczycielami z pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Metody organizacji całego zespołu nauczycieli uczących w szkole w celu wspólnej analizy wyników sprawdzianu, opracowania wniosków i rekomendacji a następnie ich wdrażania we wszystkich klasach, począwszy od klasy pierwszej. Pomoc w określeniu zadań dla każdego zespołu, a następnie w planowaniu działań i monitorowaniu realizacji. Analiza zasad powoływania zespołów oraz przydziału zadań. Przykładowe sposoby, programy integrujące nauczycieli. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, ćwiczenia praktyczne, warsztaty, symulacje. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.
Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka od urodzenia do 6 roku życia, jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy przedszkole, jak pracować na rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk. Konsultacje grupowe i indywidualne - w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Neurodydaktyka, czyli jak uczy się współczesne dziecko? - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Bilczycach.
Wymagane elementy szkolenia: różnice rozwojowe między współczesnymi dziećmi a pokoleniami poprzednimi, jak rozwija się mózg dziecka w nowoczesnej rzeczywistości, jak obecnie dzieci przyswajają wiedzę, pamięć i jej możliwości, w jaki sposób pracować z dzieckiem nad poprawą pamięci, w jaki sposób poprawić koncentrację, jak działa pamięć słuchowa i jak pracować nad jej właściwym funkcjonowaniem, jak pracować nad efektywnością procesu uczenia się uwzględniając różne metody uczenia się dziecka, zagadnienie dwujęzyczności, przykłady scenariuszy zajęć. Konsultacje indywidualne i zespołowe w zakresie tematyki szkolenia.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 14

Nazwa:
Metody pracy z uczniem z pogranicza normy intelektualnej i upośledzenia umysłowego - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Byszycach.
Wymagane elementy szkolenia: omówienie procesu edukacyjnego z uwzględnieniem dzieci z granicy normy rozwojowej i upośledzenia umysłowego, przedstawienie metod pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (przykłady dobrych praktyk), omówienie czym należy się kierować i w jaki sposób dobierać: treści nauczania, metody i formy pracy; przykłady praktycznych rozwiązań w zakresie przekazywania treści programowych w klasach, w których uczniowie przejawiają bardzo zróżnicowany poziom umiejętności. Przykłady jak w praktyce należy dostosowywać wymagania do potrzeb uczniów z granicy normy intelektualnej i upośledzenia umysłowego. Przykłady scenariuszy zajęć. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, warsztaty, ćwiczenia praktyczne. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Neurodydaktyka, czyli jak uczy się współczesne dziecko? - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Pierzchowie. Wymagane elementy szkolenia: różnice rozwojowe między współczesnymi dziećmi a pokoleniami poprzednimi, jak rozwija się mózg dziecka w nowoczesnej rzeczywistości, jak obecnie dzieci przyswajają wiedzę, pamięć i jej możliwości, w jaki sposób pracować z dzieckiem nad poprawą pamięci, w jaki sposób poprawić koncentrację, jak działa pamięć słuchowa i jak pracować nad jej właściwym funkcjonowaniem, jak pracować nad efektywnością procesu uczenia się uwzględniając różne metody uczenia się dziecka, zagadnienie dwujęzyczności, przykłady scenariuszy zajęć. Konsultacje grupowe: w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Neurodydaktyka, czyli jak uczy się współczesne dziecko? - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Marszowicach.
Wymagane elementy szkolenia: różne techniki usprawnia pamięci, pamięć słuchowa i jej prawidłowe funkcjonowanie, organizacja czasu i miejsca pracy, metody pracy poprawiające koncentrację, skąd się biorą trudności w nauce współczesnych dzieci i jak im zapobiegać, zagadnienie dwujęzyczności, przykłady scenariuszy zajęć. Konsultacje indywidualne i zespołowe w zakresie tematyki szkolenia.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacja, ćwiczenia praktyczne, warsztaty.
Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Nowoczesne techniki uczenia się i wykorzystywanie ich w praktyce szkolnej

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Mietniowe.
Wymagane elementy szkolenia: poznanie i uporządkowanie wiedzy nt. efektywnego uczenia się. Strategie i metody uczenia się oraz mnemotechniki. Notowanie przy pomocy map myśli i zasady szybkiego czytania. Umiejętne planowanie i organizacja nauki. Konsultacje grupowe: podział na grupy zadaniowe, opracowanie: scenariuszy zajęć edukacyjnych dla klas młodszych dotyczących uczenia się; scenariuszy lekcji wychowawczych dla klas 4-6 dotyczących sztuki uczenia się, scenariusza spotkania z rodzicami nt. pomocy dziecku w skutecznym uczeniu się. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Szkolenie Projekt edukacyjny - organizacja i realizacja. Konsultacje Praktyczne wskazówki do realizacji projektów edukacyjnych w szkole

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. A. Mickiewicza w Staniątkach.
Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie metodologii organizacji projektu edukacyjnego w szkole, specyfika projektu edukacyjnego w szkole podstawowej, kompetencje nauczycieli i uczniów wspierające pracę projektową, przedstawienie dobrych praktyk dotyczących organizacji projektów edukacyjnych dla uczniów, organizacja projektu w Radzie Pedagogicznej - możliwości współpracy między nauczycielami, dokumentacja pracy projektem edukacyjnym.
Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli na etapie przygotowywania ich projektów edukacyjnych dla uczniów - praca nad konkretnymi projektami, udzielanie praktycznych wskazówek. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat i mini-wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 19

Nazwa: Ocenianie kształtujące - podstawy

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej Polski
w Podłężu.
Wymagane elementy szkolenia: metody świateł, patyczków, nauka formułowania celu, informacji zwrotnej, kryteria sukcesu,
podsumowanie realizacji celów. Konsultacje grupowe: warsztaty głównie dla nauczycieli klas 1-3, w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego. Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja
Dodatkowe kryteria oceny oferty: min. 3 scenariusze zajęć z wykorzystaniem oceniania kształtującego, prezentacje multimedialne.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Szkolenie i konsultacje Szkoła w środowisku. Budowanie wizerunku, planowanie i wdrażanie promocji, wykorzystanie nowoczesnych mediów

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Św. Wojciecha w Staniątkach.
Wymagane elementy szkolenia: omówienie z nauczycielami podstawowych zagadnień z zakresu marketingu edukacyjnego.
Budowa marki szkoły - wytyczne.
Budowa marki szkoły - warsztat.
Narzędzia promowania szkoły w środowisku lokalnym. Promowanie placówki w Internecie - możliwości działań. Praktyczne wskazania do utworzenia fun-pagea szkoły.
Wskazania praktyczne co do zmian w zakresie strony internetowej placówki. Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia, wsparcie w tworzeniu fun-pagea, wsparcie w modyfikacji strony internetowej. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat, mini-wykład, praca na przypadkach (case study)
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 21

Nazwa:
Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. J. Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim.
Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie praktycznych narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich (zwłaszcza w zakresie postaw prospołecznych).
Proces uwewnętrzniania postaw - w jaki sposób wywoływać głębokie zmiany w uczniach.
Narzędzia do współpracy z rodzicami, wspierające proces budowania postaw uczniowskich.
Wskazania do budowy przestrzeni dialogu, umożliwiającego nauczycielom aktywizację rodziców do współpracy w zakresie kształtowania postaw prospołecznych
Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli we wdrażaniu konkretnych narzędzi kształtujących postawy prospołeczne u uczniów - udzielanie praktycznych wskazań do pracy z klasą.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Zasady prowadzenia skutecznej komunikacji z rodzicami opiekunami dzieci

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie.
Wymagane elementy szkolenia: praca z rodzicami niezaangażowanymi w życie szkoły - jak zwiększyć ich aktywność, prowadzenie zebrań, konstruktywna informacja zwrotna, zasady mediacji, zasady negocjacji, zasady poprawnej komunikacji. Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu konkretnych działań przez nauczycieli służących współpracy z rodzicami - konkretne wskazówki do pracy. Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Dodatkowe kryteria oceny oferty: min. 3 scenariusze spotkań z rodzicami. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015 (konsultacje).

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 23

Nazwa: Ocenianie kształtujące - podstawy

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w Kłaju.
Wymagane elementy szkolenia: różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety), metody świateł, patyczków, nauka formułowania celu, informacji zwrotnej, kryteria sukcesu, podsumowanie realizacji celów. Konsultacje: warsztaty głównie dla nauczycieli klas 1-3, w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego. Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod. Dodatkowe kryteria oceny oferty: min. 3 scenariusze zajęć z wykorzystaniem oceniania kształtującego, prezentacje multimedialne. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 24

Nazwa:
Szkolenie Metody reagowania w sytuacjach trudnych oraz zapobieganie agresji w szkole. Konsultacje Praktyczne wskazania do reagowania w sytuacjach trudnych i budowania bezpieczeństwa w szkole

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Targowisku.
Wymagane elementy szkolenia: przejawy agresji i przemocy w szkole (przemoc fizyczna, psychiczna i społeczna - bullying, przy użyciu technologii - cyberbullying) - objawy i dynamika. Jak rozpoznawać symptomy agresji czy przemocy - kiedy reagować? Strategie interweniowania w sytuacji przemocy lub agresji w szkole - przedstawienie skutecznych strategii reagowania. Prewencja - działania budujące bezpieczne środowisko.
Współpraca z rodzicami w zakresie przeciwdziałania i reagowania wobec agresji i przemocy w szkole.
Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli w budowaniu i wdrażaniu konkretnych działań zwiększających bezpieczeństwo w szkole - konkretne wskazówki do pracy.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenie konkretnych metod reagowania.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 25

Nazwa:
Szkolenie Jak dotrzeć do trudnych rodziców? Mediacje i budowanie współpracy (4. godz.)
Konsultacje z ekspertem Budowanie współpracy z trudnym rodzicem (5 godz.)

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Targowisku.
Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie nauczycieli ze skutecznymi narzędziami budowania współpracy z rodzicami. Postawy nauczycieli wspierające budowanie porozumienia z trudnymi rodzicami. Podstawy mediacji i konfrontacji - jak rozmawiać w sytuacjach trudnych i emocjonujących?
Praca z rodzicami niezaangażowanymi w życie szkoły - jak zwiększyć ich aktywność. Rodzice roszczeniowi i agresywni - jak rozmawiać, by dochodzić do porozumienia (elementy komunikacji asertywnej, porozumienia bez przemocy i in.). Jak zaprojektować spotkanie służące budowie wspólnych celów?
Konsultacje grupowe: wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu konkretnych działań przez nauczycieli służących współpracy z rodzicami trudnymi - konkretne wskazówki do pracy.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenie konkretnych metod reagowania.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 26

Nazwa:
Ocenianie kształtujące - podstawy .Ocenianie kształtujące - ciąg dalszy - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bł. O. Turchana w Trąbkach.
Wymagane elementy szkolenia: metody świateł, patyczków, nauka formułowania celu, informacji zwrotnej, kryteria sukcesu, podsumowanie realizacji celów. Szkolenie musi być realizowane metodami aktywnymi - warsztaty. Konsultacje grupowe: dotyczące szkolenia. praktyczne wskazówki dotyczące pisania scenariuszy, wprowadzania OK. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 27

Nazwa:
Konstruowanie narzędzi badawczych w pracy nauczyciela - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej w Winiarach
Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie znanych oraz nowych narzędzi badawczych, przedstawienie sposobów ich tworzenia.
Konsultacje grupowe: praktyczne tworzenie narzędzi badawczych przydatnych w pracy nauczyciela. Formy pracy w grupie, metody aktywizujące. Konkretne przykłady, możliwe do wykorzystania w szkole. Warsztaty na których nauczyciele będą mogli praktycznie wypróbować poznane metody; skonstruowanie scenariuszy lekcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, mini-wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 28

Nazwa:
Diagnozowanie dziecka małego - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Trąbkach.
Wymagane elementy szkolenia: jak czytać opinie, jak prawidłowo pisać indywidualne plany terapeutyczne, praktyczne wskazówki pracy z dzieckiem młodszym. Diagnoza dziecka małego - sposoby diagnozy, testy do wykorzystania, trudności jakie nauczyciel powinien zauważyć ze specjalnym zwróceniem uwagi na odstępstwa od normy rozwojowej dziecka małego. Konsultacje grupowe: dotyczące szkolenia, warsztaty dające praktyczne wskazówki w diagnozie i opisie dziecka małego. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, ćwiczenia praktyczne, symulacje, metody aktywne, mini- wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 29

Nazwa:
Ujednolicenie narzędzi badawczych odpowiadających wiekowi dziecka - dodatkowe szkolenie.

Opis:
Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Mietniowe.
Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie znanych narzędzi badawczych. Konsultacje grupowe: wypracowanie arkuszy obserwacyjnych adekwatnych do wieku dziecka.
Szkolenie dla Rady Pedagogicznej - wymagane elementy: przedstawienie praktycznych trudności na jakie nauczyciel powinien zwrócić uwagę w rozwoju dziecka. Nabycie umiejętności obserwacji oraz pewności stawianej diagnozy. Konsultacje grupowe - specyficzne trudności w poszczególnych etapach rozwoju dziecka: wypracowanie materiałów dotyczących specyficznych zaburzeń. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, ćwiczenia praktyczne, symulacje, metody aktywne, mini - wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015 (narzędzia badawcze), marzec 2015 (praktyczne trudności w rozwoju dziecka)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 30

Nazwa: Warsztat pracy wychowawcy świetlicy

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Gorzkowie. Wymagane elementy szkolenia: planowanie pracy w świetlicy; gry i zabawy do wykorzystania na świetlicy, przykładowe scenariusze zajęć; sposoby radzenia sobie z dzieckiem nadaktywnym i wycofanym. Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, symulacje, mini-wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 31

Nazwa:
Radzenie sobie ze złością u dorosłych i dzieci

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy.
Wymagane elementy szkolenia: sposoby wyrażania emocji; przyczyny i funkcje złości; metody kontroli zachowania w stanie złości; metody radzenia sobie ze złością; autorefleksja dotycząca źródłem własnej złości
nabycie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z porażką; porażka a złość.
Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - mini wykład, metody aktywne, praca indywidualna i w grupach. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 32

Nazwa:
Projektowanie i wdrażanie innowacji pedagogicznych w szkole

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Śledziejowicach.
Wymagane elementy szkolenia: definicja innowacji, definicja eksperymentu pedagogicznego, podstawa prawna innowacji i eksperymentów, rodzaje innowacji pedagogicznych, zasady przygotowania innowacji, przykłady innowacji - dobre praktyki.
Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - mini wykład, metody aktywne, praca indywidualna i w grupach. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 33

Nazwa:
Zasady prowadzenia skutecznej komunikacji z rodzicami opiekunami uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Podstolicach.
Wymagane elementy szkolenia:
konstruktywna informacja zwrotna, zasady mediacji, zasady negocjacji,
zasady poprawnej komunikacji,
prowadzenie zebrań,
aktywizowanie i motywowanie rodziców do współpracy ze środowiskiem szkolnym. Konsultacje grupowe: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: warsztat - warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 34

Nazwa:
Wprowadzenie do oceniania kształtującego - wykorzystanie elementów strategii uczenia do wzmacniania aktywności uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Raciborsku.
Wymagane elementy szkolenia: podstawowe informacje nt. strategii ucznia (OK), formułowanie celu, kryteria sukcesu - nacobezu, techniki pozyskiwania informacji od uczniów w czasie lekcji (światła, kostki itp.), pytania kluczowe, konstruowanie informacji zwrotnych w OK,
ocenianie kształtujące a sumujące samoocena. Konsultacje grupowe: warsztaty praktycznych umiejętności. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: praca w grupach, mini wykłady, symulacje praca metodami warsztatowymi. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 35

Nazwa:
Prowadzimy ewaluację wewnętrzną w szkole zespołowo

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Wiatowicach
Wymagane elementy szkolenia: 1.Ewaluacja wewnętrzna, jako zespołowy sposób badania pracy szkoły (część teoretyczna); 2.Tworzenie projektu ewaluacyjnego i narzędzi badawczych, wybranie obszarów do ewaluacji (część praktyczna); przygotowanie do prac ewaluacyjnych. Konsultacje zespołowe: wsparcie w zakresie opracowania i interpretacji danych, opracowania wniosków i rekomendacji. Planowanie działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 36

Nazwa:
Jak zarządzać czasem, wzmacniać siły psychiczne i odporność na stres, aby osiągnąć satysfakcję z pracy zawodowej?

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Zręczycach.
Wymagane elementy szkolenia: sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami. Asertywność w pracy nauczyciela. Konsultacje z ekspertem - budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego, zarządzanie czasem wolnym, propozycje technik relaksacyjnych. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń/luty 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 37

Nazwa:
Jak sobie poradzić ze stresem w szkole? - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich.
Wymagane elementy szkolenia: poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, pomoc nauczycielom w rozpoznawaniu i rozładowywaniu silnych emocju w sytuacjach stresowych m.in. metodą M-BB (szkoła, rozmowy z rodzicami). Pogłębienie znajomości mechanizmów fizjologicznych odpowiedzialnych za stres. Sposoby na osiągnięcie relaksu umysłowego i fizycznego.
Warsztaty grupowe: przepracowanie w formie warsztatowej poznanych metod walki i profilaktyki ze stresem. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 38

Nazwa:
Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach.
Wymagane elementy szkolenia: przegląd nowych, ciekawych metod pracy grupowej z najmłodszymi przedszkolakami, aktywność plastyczna najmłodszych - techniki, aktywność ruchowa: metody pracy z grupą - metoda Klanzy (w tym zabawy z chustą animacyjną), metody gimnastyki twórczej - R. Labana, metoda A. i M. Kniessów itp. Konsultacje z ekspertem: zajęcia warsztatowe, ruchowe , praktyczne zastosowanie poznanych metod pracy z grupą dzieci najmłodszych w przedszkolu. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń - marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 39

Nazwa:
Kompleksowy program promujący zasady dobrego wychowania dla uczniów szkoły podstawowej - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy.
Wymagane elementy szkolenia: prezentacja wybranego programu dla uczniów szkoły podstawowej dotyczącego dobrego wychowania (opis, cele, zagadnienia, przewidywane efekty/rezultaty, formy, metody i środki dydaktyczne, sposoby ewaluacji, harmonogram działań, scenariusze itp.); prezentacja dobrych praktyk; adaptacja projektu na potrzeby szkoły. Konsultacje: adaptacja programu, planowanie działań w szkole, implementacja. Preferowane metody: mini wykład, metody aktywne, praca indywidualna i w grupach, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 40

Nazwa: Badanie: Profil szkoły - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Podstolicach,.
Wymagane elementy szkolenia: poznanie metody ewaluacji: Profil szkoły, umiejętność sporządzania Profilu swojej szkoły; umiejętność przygotowania i przeprowadzenia Profilu szkoły (w całości lub w wybranym obszarze); umiejętność prowadzenia dyskusji w roli moderatora; umiejętność wykorzystania wyników badania do planowania pracy szkoły i planowania zmiany. Konsultacje: przeprowadzenie Profilu szkoły przy aktywnym udziale trenera jako moderatora. Preferowane metody: warsztat - praca w parach i w grupach, krótkie wykłady, symulacje. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 41

Nazwa:
Obsługa tablic interaktywnych i ich wykorzystanie w pracy z uczniami w kontekście OK - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Raciborsku.
Wymagane elementy szkolenia: zasady przygotowania i sterowania pracy tablicy interaktywnej; oprogramowanie do obsługi tablic interaktywnych, przegląd i wykorzystanie funkcji; jak wyszukiwać oprogramowanie do tablic; wykorzystywanie narzędzi dostępnych w oprogramowaniu tablicy do skupienia uwagi uczniów. Jeśli czas powoli, kolejno: wykorzystanie tablicy interaktywnej do pracy z różnymi programami komputerowymi; wykorzystanie tablicy do utrwalania nowych treści i sprawdzania wiedzy; tworzenie oraz prowadzenie prezentacji przy pomocy tablicy.przygotowywanie ćwiczeń interaktywnych. Konsultacje: grupowe w zakresie wykorzystania tablicy na lekcjach przedmiotowych - praktyczne przykłady
Preferowane metody: warsztat, praca z wykorzystaniem tablicy interaktywnej. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 42

Nazwa:
Radzenie sobie ze stresem wynikającym z relacji interpersonalnej - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jadwigi Beaupré w Sygneczowie
Wymagane elementy szkolenia:
poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem - katalog skutecznych technik i strategii; diagnoza i analiza dotychczasowych sposobów radzenia sobie ze stresem; budowanie pewności siebie, identyfikacja swoich zasobów i mocnych stron; rozwój umiejętności świadomego i adekwatnego doboru działania do typu sytuacji trudnej; projektowanie indywidualnych sposobów radzenia sobie ze stresem dnia codziennego.
Konsultacje: Syndrom wypalenia - profilaktyka, symptomy i radzenie sobie z jego objawami; podstawowe informacje dotyczące symptomów depresji; Higiena psychiczna w pracy pedagogicznej
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, praca w grupach, mini wykład. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 43

Nazwa:
Rozpoznawanie i interwencja w sprawach wykorzystywania seksualnego dziecka - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Koźmice Wielkie
Wymagane elementy szkolenia:
definicja przemocy seksualnej; umiejętność różnicowania u dziecka zachowań seksualnych rozwojowych i patologicznych (przykłady); rozpoznawanie objawów przemocy seksualnej u dziecka (PTSD, złożone PTSD, specyficznych, niespecyficznych); umiejętność analizy wytworów pracy dziecka (rysunki itp.) oraz jego zabaw pod kątem diagnozowania przemocy (przykłady); praktyczne sposoby postępowania w odpowiedzi na przejawy seksualności dziecka; postępowanie w przypadku podejrzenia o molestowanie seksualne. Konsultacje: wypracowanie procedury postępowania w przypadku podejrzenia przemocy seksualnej wobec dziecka, analiza rysunków dzieci
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne; mini wykład; symulacja; studium przypadku. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 44

Nazwa:
Trening asertywności dla nauczycieli przedszkola - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Śledziejowicach
Wymagane elementy szkolenia: istota asertywności; prawa asertywności; ćwiczenia zwiększające świadomość swoich mocnych stron; ćwiczenia w bezpośredniej i skutecznej komunikacji, w tym wyrażanie próśb, przyjmowanie krytyki i pochwały, radzenia sobie z odmową; radzenie sobie w trudnych sytuacjach z dziećmi ; techniki radzenia sobie z presją i manipulacją, w tym asertywna odmowa; obrona własnego zdania w kontakcie z rodzicami, kolegami, dyrekcją; radzenia sobie z uczuciami negatywnymi; ćwiczenia, karty pracy.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia
Preferowane metody: warsztat: praca indywidualna, w parach i małych grupach, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: styczeń 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 45

Nazwa:
Wspieranie pracy wychowawczej nauczycieli w radzeniu sobie z prowokacyjnymi zachowaniami uczniów - szkolenie dodatkowe.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Macieja Szarka w Grabiu
Wymagane elementy szkolenia: wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela szkoły podstawowej o praktyczne metody i techniki radzenia sobie z uczniem prezentującym zachowania prowokacyjne; sposoby przeprowadzania rozmów interwencyjnych; prezentacja przykładowych scenariuszy przebiegu lekcji w klasie z takim uczniem; prezentacja przykładów jak powinna wyglądać komunikacja z rodzicami tego ucznia w sytuacji problemowej; omówienie procedur i metod pokazujących jak powinna pracować szkoła mająca uczniów wykazujących zachowania prowokacyjne. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia. Sugerowany termin realizacji usługi: luty/marzec 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Podobne przetargi

286388 / 2011-09-13 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

487154 / 2012-12-03 - Inny: Gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie w roku 2012 w ramach projektu Targi Edukacyjne - Mundial Zawodów 2012 realizowanego przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów klas trzecich gimnazjów. Postępowanie nr 271-02/2012

138335 / 2010-05-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Jagielloński - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie szkolenia Making the difference: understanding how groups and organisations work. Metodologia pracy z grupÄ….

41183 / 2016-04-15 - Inny: Jednostka Wojskowa

3 Regionalna Baza Logistyczna - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeszkolenie przez specjalistów producenta urządzeń BAK-12/P-IV grupy specjalistów Gestora/COL, organu zaopatrującego oraz naprawczo-remontowego w zakresie wykonywania napraw głównych urządzeń BAK 12/P-IV wraz z opracowaniem dokumentacji oraz wykazu części i materiałów eksploatacyjnych

175186 / 2011-06-28 - Uczelnia publiczna

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
szkolenie kadry dydaktycznej z zakresu specjalistycznego oprogramowania CES EduPack firmy Granta Design Limited.dot. realizacji zad. 4 projektu Fabryka Inzynierów - ZP/0499/2011.

376520 / 2011-11-14 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usług organizacji zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - zajęcia z orientacji przestrzennej i poruszania się oraz warsztaty interpersonalne i psychologiczne

307984 / 2012-08-21 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Działania Ratownicze w Lotniczym Pogotowiu Ratunkowym w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

167694 / 2009-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych w zakresie: Operator koparko-ładowarki i walca

35110 / 2012-02-06 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Ratownictwo lawinowe w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

35285 / 2014-02-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Targ (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ

328922 / 2010-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Małopolskie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wybranych urzędów miast i gmin w zakresie realizacji zadań wynikających z Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego

57898 / 2014-02-19 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu - Wieliczka (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim

215653 / 2010-08-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Jagielloński - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie szkolenia Making the difference: understanding how groups and organisations work. Metodologia pracy z grupÄ….

98604 / 2011-05-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przygotowania i realizacji usług szkoleniowych w ramach Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie pn. Przemoc Kradnie Życie.

481836 / 2012-11-30 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

109580 / 2013-03-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
PCFE.272.8.2013 Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony roślin dla uczestników projektów realizowanych przez Zamawiającego

303736 / 2013-07-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Sucha Beskidzka (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie szkolenia Kurs koparko-ładowarki dla 1 osoby niepełnosprawnej - uczestnika projektu Aktywni Mogą Więcej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

283006 / 2013-07-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Doradztwo w zakresie realizacji projektów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - przetarg nr 3

79164 / 2011-04-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Straż Miejska Miasta Krakowa - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia podstawowego strażników Straży Miejskiej Miasta Krakowa

121223 / 2010-05-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Jagielloński - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Prowadzenie szkoelń przygotowawczych dla ewaluatorów, wizytatorów, dyrektorów szkół w ramach Programu wzmocnienia efektywności systemu nadzoru pedagogicznego i oceny jakości pracy szkoły.