Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

247716 / 2015-09-22 - Administracja samorządowa / Zarząd Powiatu Mikołowskiego (Mikołów)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2015-08-14 pod pozycją 121579. Zobacz ogłoszenie 121579 / 2015-08-14 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 247716

Data publikacji: 2015-09-22

Nazwa: Zarząd Powiatu Mikołowskiego

Ulica: ul. Żwirki i Wigury 4a

Numer domu: 4a

Miejscowość: Mikołów

Kod pocztowy: 43-190

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: (032) 32-48-100, 32-48-125

Numer faxu: (032) 32-48-147, 32-48-132

Adres strony internetowej: www.bip.powiat.mikolow.pl

Regon: 27628477900000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 121579

Data wydania biuletynu: 2015-08-14

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2015

Pozycja ogłoszenia: 121579

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego)- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny..

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przygotowanie i opracowanie dokumentu pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego), zwany dalej Podstrategią - w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014. Dokument ten ma wskazać metody i narzędzia marketingu gospodarczego i terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem promocji turystycznej i gospodarczej.Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia mają być długookresowe wytyczne strategiczne dla marki Powiatu Mikołowskiego i Gmin Powiatu Mikołowskiego oraz plan wdrożenia tych wytycznych. II.2 Zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać z należytą starannością, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie.Zakres obejmuje :1) opracowanie grafiki (logotypu) wraz z księgą znaku i systemem identyfikacji wizualnej dla Gminy Łaziska Górne i Wyry oraz opracowanie grafiki (logotypu) wraz z księgą znaku i systemem identyfikacji wizualnej marki Powiat Mikołowski w oparciu o posiadane już przezgminy Mikołów, Orzesze i Ornontowice księgi znaków,marek,logotypów (zał. nr 2,2a,2b do SIWZ),opracowanie strategii promocji marki.Wybrane i zaakceptowane przez Zamawiającego symboliki jednostek samorządu terytorialnego loga i logotypy winny być opisane w księgach znaku i systemach identyfikacji wizualnej dla gmin: Łaziska Górne, Wyry i Powiatu Mikołowskiego (zwane dalej jednostkami) i powinny zawierać co najmniej następujące elementy:określenie podstawowych form symbolik jednostek stanowiących połączenia znaków graficznych w wersjach podstawowych (tzw. loga) z graficznymi zapisami nazw marketingowych (tzw. logotypów). Symbole te posłużą do projektowania elementów symbolik jednostek oraz nośników identyfikacji i ich standardów, zgodnie ze ściśle określonymi normami stosowania;przedstawienie symboli jednostek na siatkach modułowych określających podstawowe proporcje i wielkości w budowie znaków graficznych i logotypów;określenie podstawowych zasad posługiwania się symbolami poprzez określenie pól podstawowych i obszarów ochronnych;określenie tła marki;określenie podstawowej kolorystyki znaków; określenie kolorystyk uzupełniających symboli - achromatycznych;określenie wariantów monochromatycznych symboli;określenie wielkości minimalnych znaków oraz zasad skalowania znaków;określenie niedozwolonych form znaków; określenie typografii podstawowej i uzupełniającej symboli.2) portfel ofert gospodarczych, nisz możliwych do zagospodarowania - dla każdej z gmin i zbiorczo dla powiatu,3) portfel usług turystycznych,lokalnych tradycji, zwyczajów i walorów kulturowych wraz z wizualizacją i opisem wartościowych zabytków i atrakcji powiatu/gmin - dla każdej z gmin i zbiorczo dla powiatu,4) portfel usług rekreacyjno-sportowych - dla każdej z gmin i zbiorczo dla powiatu,5) plan wdrożenia strategii wraz z harmonogramem - dla każdej z gmin i zbiorczo dla powiatu,6) spotkania w formie konsultacji społecznych - dla każdej z gminw następujących etapach:I. Etap - analiza zasobów, produktów i cech indywidualnych gmin Powiatu Mikołowskiego. II. Etap - opracowanie znaków graficznych dla Gminy Łaziska Górne i Wyry oraz marki Powiat Mikołowski wraz z księgami znaków, opracowanie koncepcji, czyli wyróżniającej się oferty sprzedażowej dla Powiatu Mikołowskiego wraz z projektem badawczym uzasadniającym opracowaną koncepcję. III. Etap - opracowanie dokumentu strategicznego (cele, grupy docelowe, źródła przewag konkurencyjnych) pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego). IV. Etap - opracowanie portfela usług i produktów gospodarczych, turystycznych i sportowo-rekreacyjnych obejmującego proces kreowania nowych produktów zgodnie przyjętą strategią. V. Etap - przygotowanie operacyjnego planu promocji Powiatu Mikołowskiego i poszczególnych gmin wraz z budżetem i harmonogramem. II. 3 Terytorium realizacji zamówienia:Zamówienie obejmuje terytorium obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego tj. - Powiat Mikołowski- Gminy Powiatu Mikołowskiego: Mikołów, Orzesze, Łaziska Górne, Ornontowice, WyryII. 4 Cel realizacji zamówienia:Opracowanie i przyjęcie przez Partnerów Projektu dokumentu strategiczno-operacyjnego pn.Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego) a przez to zwiększenie spójności społeczno-gospodarczej powiatu mikołowskiego poprzez wypracowanie mechanizmów współpracy pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego w powiecie mikołowskim. Rezultatem wdrożenia strategii i harmonogramu wynikających z przedmiotu zamówienia ma być poprawa atrakcyjności i konkurencyjności (gospodarczej, turystycznej, kulturowej, rekreacyjno-sportowej, etc.) Gmin i Powiatu Mikołowskiego poprzez wytworzenie rozpoznawalnej marketingowo i wizerunkowo marki Powiatu Mikołowskiego. Określone działania promocyjne powinny być spójne i uzupełniające się nawzajem, zakładające wspólne działania na rzecz rozpoznawalności obszaru funkcjonalnego zarówno wewnętrznej (mieszkańcy obszaru) jak zewnętrznej.II.5 Zakres zamówienia:II.5.1 Kontekst Wykonawca w ramach zamówienia ma wykonać prace badawcze, analityczne, koncepcyjne i redakcyjne prowadzące do opracowania Podstrategii promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego). Poza tym Wykonawca w ramach planu promocji gmin tworzących powiat ma ustalić zestaw działań wzmacniających potencjał konkurencyjny ich gospodarki, w szczególności w zakresie podniesienia ich atrakcyjności turystycznej i sportowo-rekreacyjnej oraz wspierania działalności promocyjnej. W proces tworzenia Podstrategii mają zostać zaangażowani: mieszkańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji pozarządowych oraz inne podmioty mające wpływ na rozwój gospodarczy gmin Powiatu Mikołowskiego.Wykonawca na etapie tworzenia przedmiotu zamówienia powinien przeanalizować następujące kwestie:które dotychczasowe produkty, zasoby, indywidualne cechy gmin Powiatu Mikołowskiego są warte wyeksponowania oraz wypromowania?jakie branże należy promować?jakie narzędzia promocji powinny być zastosowane?Rezultatem przedmiotu zamówienia będzie dokument: Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego), wraz z materiałami uzupełniającymi, czyli:raportem sporządzonym na podstawieprzeprowadzonych badań i analiz dotychczasowych produktów, zasobów oraz cech indywidualnych gmin tworzących Powiat Mikołowski,raportem z przeprowadzonycwarsztatów,konsultacji,koncepcją wyróżniającej się oferty sprzedażowej,portfelem produktów i usług gospodarczych, turystycznych, atrakcji turystycznych, wartościowych obiektów zabytkowych oraz sportowo-rekreacyjnych,planem promocji marki Powiat Mikołowski wraz z budżetem i harmonogramem.II.5.1.1 Opis:Zamawiający wymaga, aby oferowana usługa spełniała następujące wymagania:Etap I - analiza zasobów, produktów i cech indywidualnych gmin Powiatu Mikołowskiego: identyfikacja i analiza obecnego wizerunku gmin Powiatu Mikołowskiego, określenie i badania reprezentatywnej próby społeczności lokalnej, analiza pozycji i konkurencyjności gmin i Powiatu Mikołowskiego na tle innych gmin i powiatów województwa śląskiego, analiza obecnych zasobów gospodarczych, turystycznych, sportowo-rekreacyjnych i potencjału obszaru przez pryzmat kierunku rozwoju marki, określenie podstawowych problemów do rozwiązania w zakresie działań promocji gospodarczej i turystycznej, analiza istniejących materiałów informacyjnych i promocyjnych (w tym materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, np. księga znaków), treści pojawiających się w mediach dot. wizerunku i odbioru Powiatu Mikołowskiego. Badania rynku i analizy prowadzone w ramach tego etapu będą podstawą dla opracowania Podstrategii promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego). Badania te mają służyć utworzeniu wizerunku Powiatu Mikołowskiego, a także określeniu pozycji Powiatu Mikołowskiego na tle innych powiatów województwa śląskiego. Wykonawca na podstawie przeprowadzonych badań i analiz ma uzyskać informacje dotyczące zabytków, atrakcji turystycznych, istniejącej infrastruktury turystycznej i towarzyszącej, obiektów rekreacyjnych, kultury, historii, ludzi, symboli, profilu społecznego, politycznego i gospodarczego. Ma uzyskać wiedzę pochodzącą od badanej grupy, z danych statystycznych oraz materiałów źródłowych dot. aktualnej oraz pożądanej sytuacji na badanym obszarze. Przeprowadzona analiza efektywności gospodarczej, turystycznej i sportowo-rekreacyjnej powinna wykazać posiadane zasoby, stopień ich wykorzystania oraz możliwość i realność podniesienia konkurencyjności Powiatu Mikołowskiego poprzez jego rozwój i promocję. Badania powinny być przeprowadzone na terenie gmin Powiatu Mikołowskiego oraz gmin powiatów ościennych w celu uzyskania jak najdokładniejszego wizerunku Powiatu Mikołowskiego i Gmin Powiatu Mikołowskiego, jaki funkcjonuje wśród obecnych i potencjalnych mieszkańców, inwestorów i turystów. Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wyboru reprezentatywnej próby zachowującej strukturę wyróżnionych cech populacji przy założonym poziomie istotności. Wynikiem ma być opracowanie Raportu z badań i analiz oraz wskazanie jednego lub kilku kierunków budowania strategii. Na etapie oferty oceniane będzie przez Zamawiającego zobowiązanie do przeprowadzenia badań na reprezentatywnej próbie. Etap II - opracowanie znaków graficznych dla Gminy Łaziska Górne, Wyry i marki Powiat Mikołowski wraz z księgami znaków, opracowanie koncepcji, czyli wyróżniającej się oferty sprzedażowej dla gmin i powiatu wraz z projektem badawczym uzasadniającym opracowaną koncepcję + przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych + konsultacje społeczne + przyjęcie przez jst: określenie priorytetowych elementów marki, określenie kierunków rozwoju, stworzenie projektu wyróżniającej się oferty sprzedażowej, przeprowadzenie konsultacji społecznych dot. materiału wypracowanego podczas analizy (mieszańcy, przedsiębiorcy, przedstawiciele samorządu i organizacji pozarządowych oraz inne podmioty mające wpływ na rozwój gospodarczy gmin i powiatu). Na tym etapie powstaną założenia do opracowania Podstrategii promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego), wstępne, priorytetowe zamysły marki wraz z unikalnym elementem, który stanowi o wyjątkowości całego Powiatu Mikołowskiego. W następnej kolejności zostaną przeprowadzone badania tych zamysłów. Praca nad określeniem priorytetowych elementów tożsamości marki powinna wynikać z badań, analiz i konsultacji. Określenie marki Powiat Mikołowski nastąpi poprzez szereg działań takich jak: stworzenie projektu graficznego logo wraz z opisem (księga znaku), stworzenie koncepcji marki, wizji, misji, i jej wdrażaniu. przyjęcie powyższego przez jst. Strategiczne przesłanie musi zawierać cel strategii w jednym zdaniu, które stanie się hasłem kampanii promocyjnej oraz zostanie zawarte we wszystkich komunikatach marketingowych. W ramach tego etapu należy uwzględnić następujące działania: koncentracja na określonym segmencie rynku, określenie grupy cech wyróżniających Powiat Mikołowski (kultura, tożsamość i tradycje lokalne, walory przyrodnicze, potencjał gospodarczy i ludzki),określenie grupy docelowej, określenie specyficznych produktów, które mogą przyciągnąć inwestorów i turystów, wykazanie, pokazywanie i wykorzystywanie różnic w stosunku do konkurencji. Konsultacje powinny być przeprowadzone na terenie gmin Powiatu Mikołowskiego, przy czym spotkania nie mogą się odbywać jednego dnia, gdyż Zamawiający musi mieć możliwość uczestniczenia w nich. Spotkania mają pomóc w ustaleniu wysokiej jakości zapisów tworzonej strategii. Etap III - opracowanie dokumentu strategicznego (cele, grupy docelowe, źródła przewag konkurencyjnych) pn. Podstrategia promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego):określenie marketingowych strategicznych celów marki i zadań strategii promocji w odniesieniu do priorytetowych grup docelowych wraz z hierarchią, określenie komunikatów marki, SEO in House marki Powiat Mikołowski na tle konkurencyjnych powiatów w województwie śląskim, w Polsce i za granicą, konsultacje społeczne, System Identyfikacji Wizualnej w oparciu o zał. nr 2,2a,2b do SIWZ, przygotowanie dokumentu strategicznego mającego na celu stworzenie spójnej i rozpoznawalnej marki Powiatu Mikołowskiego, określenie kluczowych sposobów i narzędzi umiejętnego i profesjonalnego zarządzania wizerunkiem gmin i Powiatem Mikołowskim. Etap ten obejmuje opracowanie założeń strategii na kolejne lata, szczegółowej strategii komunikacji oraz narzędzi jej monitorowania. Dokument powinien składać się z dwóch części - analitycznej i planistycznej. Część analityczna ma pokazać, jaki jest aktualny stan wykorzystania potencjału gospodarczego i turystycznego, promocji i informacji gospodarczej i turystycznej na terenie Powiatu Mikołowskiego. Ma ona pokazać aktualne zasoby oraz przybliżyć wiedzę o otoczeniu i wynikających z jego charakteru uwarunkowań. Taka analiza pozwala na zracjonalizowanie wydatków i podniesienie efektywności zaplanowanych przedsięwzięć. Część planistyczna ma określić grupy docelowe i wskazać uporządkowane zadania do realizacji, określenie wizji, misji i celów. Wykonawca ma na podstawie zał. nr 2,2a,2b do SIWZ opracować spójną koncepcję wizerunkową gmin i Powiatu Mikołowskiego oraz określić strategię marki Powiat Mikołowski. W ramach zadania należy wyłonić indywidualne cechy każdej z gmin Powiatu Mikołowskiego, usystematyzować zasady prezentacji i komunikowania się. Opracowanie powinno powstać w oparciu o wyniki badań, w tym badań własnych, zebrane materiały źródłowe i dane statystyczne. Przy opracowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. Wypracowane rozwiązania i projekty będą przestawiane i konsultowane z przedstawicielami społeczności gmin Powiatu Mikołowskiego, przy czym spotkania nie mogą się odbywać jednego dnia, gdyż Zamawiający musi mieć możliwość uczestniczenia w nich. Spotkania mają pomóc w ustaleniu wysokiej jakości zapisów tworzonej strategii. Etap IV - opracowanie portfela produktów i usług gospodarczych, turystycznych i sportowo-rekreacyjnych, obejmującego proces kreowania nowych produktów zgodnie przyjętą strategią: wskazanie kierunku rozwoju usług i produktów, szczegółowe opisanie pięciu sztandarowych usług/produktów i sposobu ich rozwoju, konstrukcja portfela usług i produktów w gminach i Powiecie Mikołowskim, przygotowanie harmonogramu realizacji portfela produktów i usług wraz z systemem motywacyjnym dla jego podmiotów (samorządy, instytucje, firmy prywatne). Wykonawca ma zaproponować minimum 5 produktów i usług (minimum po 1 dla każdej gminy w powiecie) opracowanych na bazie przeprowadzonych we wcześniejszych etapach badań, analiz i konsultacji społecznych. Produkty muszą wynikać z opracowanej strategii i realizować jej cele. Portfel produktów i usług zostanie przedstawiony w formie opracowania, zawierającego katalog produktów, uzasadnienie ich wyboru, sposób i narzędzia niezbędne do jego wdrożenia oraz harmonogram wdrażania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uprzedniego zapoznania się z proponowanymi produktami i konieczność ich zaakceptowania.Etap V - przygotowanie operacyjnego planu promocji gmin i Powiatu Mikołowskiego wraz z budżetem i harmonogramem: sposoby i środki realizacji celów, określenie mierników oraz zasad pomiaru realizacji celów,określenie działań komunikacyjnych w celu umiejętnego zarządzania wizerunkiem i marką Powiat Mikołowski, określenie kanałów komunikacji (PR, reklama, outdoor, marketing bezpośredni etc.), opracowanie zestawu narzędzi do komunikacji marketingowej. określenie harmonogramu realizacji priorytetów, kierunków, celów i zadań strategii promocji, opracowanie planu kampanii i promocji do roku 2025 (plan powinien zostać skonsultowany z Zamawiającym, mieszańcami, przedsiębiorcami, przedstawicielami samorządu i organizacji pozarządowych), harmonogram wdrożenia działań komunikacyjnych wraz z kosztorysem, wskazówki dla podmiotów odpowiedzialnych za planowanie, finansowanie i zarządzanie promocyjne oraz wskazanie dobrych praktyk. Opracowany Plan Promocji pozwoli na połączenie działań podejmowanych do tej pory, jak również zaplanowanie przyszłych projektów, pomysłów oraz pozwoli na określenie zakresu i intensywności działań promocyjnych. Stały kontakt z mediami zapewni regularną obecność w środkach masowego przekazu informacji nt. podejmowanych działań promocyjnych. Plan promocji ma uwzględniać wypracowane wcześniej wnioski: zakładane do osiągnięcia cele, produkty, usługi, grupy docelowe do których skierowany będzie plan oraz możliwości zastosowania różnych narzędzi m.in. strony internetowe, media, publikacje i materiały promocyjne, imprezy i inne. Zamawiający wymaga, aby w Planie Promocji zostały w szczególności opracowane kompleksowe działania mające na celu stworzenie, wdrożenie i promocję produktów turystycznych, w tym wizualizacja zabytków i atrakcji gmin. W tym planie Wykonawca zobowiązany jest wskazać źródła finansowania poszczególnych przedsięwzięć.Wykonawca wykona w ramach Planu Promocji wizualizację min. 30 zabytków i atrakcji turystycznych wskazanych przez Zamawiającego i Partnerów Projektu według poniższej specyfikacji: 3 - 4 wysokiej jakości, prawidłowo zrównoważonych kolorystycznie i wiernie oddających rzeczywistość panoram sferycznych (pełne 360 x 180 stopni);minimalna rozdzielczość poszczególnych panoram - 128 megapikseli (8 000 x 16 000 pikseli) w technologii HDR (nie odbierzemy panoram z wypalonymi, białymi plamami zamiast okien);nawigacja dostępna za pomocą miniaturek panoram, oraz aktywnych hotspotów;dostarczenie wirtualnych spacerów formie gotowej do umieszczenia na stronach internetowych Lidera i Partnerów Projektu zapewniającej szybkie ładowanie panoram oraz komfortowe i bezproblemowe korzystanie na wszystkich popularnych przeglądarkach internetowych;prezentacje powinny działać w technologii flash oraz html5, także na urządzeniach mobilnych (Android, iPad, iPhone);dodatkowo należy wykonać ok. 30 zdjęć do umieszczenia w spacerach wirtualnych, zdjęcia będą dostępne po kliknięciu w odpowiednie aktywne hotspoty w spacerach wirtualnych;prezentacje powinny zawierać informację o współfinansowaniu Projektu ze środków EOG wraz z prawidłowymi logotypami;wykonanie prezentacji zgodnie z Podręcznikiem Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej oraz Wymogami dot. Informacji i Promocji, Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2009-2014.II.5.1.2 Minimalny zakres Podstrategii:1. Analiza sytuacji w jednostkach samorządu terytorialnego obszaru funkcjonalnego - inwentaryzacja istniejących kanałów informacji i promocji, inwentaryzacja mediów lokalnych w poszczególnych gminach i powiecie (Starostwo Powiatowe w Mikołowie, Urząd Miasta w Mikołowie, Urząd Miasta Łaziska Górne, Urząd Miasta w Orzeszu, Urząd Gminy Ornontowice, Urząd Gminy Wyry);Identyfikacja problemów - analiza potencjału promocyjnego w jednostkach obszaru funkcjonalnego;Misja i wizja (cen generalny);Cele strategiczne - w tym powiązanie z innymi dokumentami strategicznymi na szczeblu krajowym, regionalnym, lokalnym;Cele operacyjne oraz proponowane kierunki promocji gmin i marki Powiat Mikołowski, w tym minimum:Określenie potrzeb; Analiza SWOT; System wdrażania i monitorowania.Plan Operacyjny dla realizacji Podstrategii promocji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego wraz z przygotowaniem Planu Operacyjnego na lata 2016-2025 (w tym Strategii Marki Powiatu Mikołowskiego) - Plan Operacyjny wobec określenia celów programu promocji w powiązaniu z celami strategicznymi tego obszaru będzie wskazywał przedsięwzięcia niezbędne do rozwiązania zidentyfikowanych problemów, wskazywał partycypację poszczególnych partnerów, podział ról, możliwości współfinansowania z środków zewnętrznych, a nadto uzasadniał korzyści dla każdej z jednostek. , w oparciu o opracowaną spójną koncepcję wizerunkową gmin i Powiatu Mikołowskiego oraz określoną strategię marki Powiat Mikołowski. Minimalny zakres: lista priorytetowych,strategicznych przedsięwzięć, tj. definicje przedsięwzięć i projektów koniecznych do przeprowadzenia w celu osiągnięcia założonych celów, w tym wariantowość rozwiązań; oszacowanie nakładów finansowych do poniesienia w czasie realizacjiprzedsięwzięć;określenie potencjalnych źródeł finansowania (wskazanie możliwości);harmonogram realizacji wskazanych przedsięwzięć; opis przedsięwzięć; określenie wskaźników wraz z systemem wdrażania i monitorowania; uzasadnienie potrzeby realizacji przedsięwzięć; wykonalność prawna i instytucjonalna przedsięwzięć; zachowanie trwałości przedsięwzięć; przeprowadzenie analizy wielowariantowej dla przedsięwzięć.Konsultacje społeczne - Raport: wskazanie wyników spotkań konsultacyjnych. II.5.2 Konsultacje społeczne PodstrategiiII.5.2.1 Kontekst Celem organizacji spotkań konsultacyjnych jest włączenie partnerów samorządowych, społecznych i lokalnych grup mieszkańców w prace projektowe. Wnioski, opinie i rekomendacje, uzyskane w ramach dialogu społecznego, powinny być wykorzystane przez Wykonawcę opracowującego końcowy dokument strategiczny.Partycypacja społeczna będzie przebiegała z zachowaniem zasady polityki równości i niedyskryminacji osób ze względu na wiek, płeć, rasę, wyznanie, orientację seksualną i sprawność fizyczną.II.5.2.2 Liczba spotkań Wykonawca przygotuje i przeprowadzi 10 spotkań konsultacyjnych służących do określenia potrzeb grup docelowych, a także pozwalających na zdiagnozowanie ich obecnego stanu, tj.: Spotkania z partnerami samorządowymi: 6 jednostek samorządowych x 1 spotkanie = 6 spotkań - min. 8 os. , spotkanie;Spotkania z podmiotami współpracującymi z samorządami oraz z jednostkami organizacyjnymi - 3 spotkania min. 10 os.spotkanie;Spotkania z mieszkańcami: 1 ogólne spotkanie (mieszkańcy Powiatu Mikołowskiego) - minimum 20 osób.II.5.2.3 Miejsce spotkań Ww spotkania zostaną zorganizowane w miejscach,budynkach wyznaczonych przez Lidera Projektu oraz Partnerów. Miejsca te zostaną nieodpłatnie udostępnione Wykonawcy. II.5.2.4 Obowiązki WykonawcyW ramach konsultacji społecznych Wykonawca zapewni:przeprowadzenie aktywnej rekrutacji uczestników na spotkania poprzez odpowiednie działania informacyjne. Dobór uczestników leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.);dodatkowy udział w każdym spotkaniu co najmniej jednego członka Zespołu Zarządzającego Projektem, o ile tak zadecyduje Kierownik Projektu;opracowanie kwestionariuszy ankiet, scenariuszy spotkań;przygotowanie sal (ustawienie krzeseł, stołów itp.) wraz z przygotowaniem sprzętu (tablice typu flip-chart - minimum 2 sztuki, ekran oraz rzutnikprojektor multimedialny, laptop, mikrofony dla osób prowadzących oraz minimum 2 sztuki mikrofonów bezprzewodowych dla uczestników spotkania) wraz z jego podłączeniem. Jeżeli udostępnione na konsultacje miejsce będzie wyposażone w ekran oraz rzutnik,projektor multimedialny, to jest możliwość ich nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy;5) materiały biurowe dla uczestników spotkań (długopisy, notatniki w formacie minimum B5, markery);materiały informacyjne dla uczestników spotkań (prezentacje Power Point w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej dla uczestników spotkań);poczęstunek dla uczestników spotkań - kawa, herbata, dwa rodzaje ciastek kruchych, cukier, mleczko do kawy, woda mineralna - podawane w kubkach plastikowych lub szklankach;opracowanie analizy ankiet wraz z wnioskami ze spotkań i ich włączenie do Podstrategii. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o przyjęte przez gminy: Ornontowice, Orzesze, Mikołów księgi wizualizacji, przy zachowaniu minimum standardów przyjętych przez te Gminy (zał. nr 2,2a,2b do SIWZ);każdorazowego uzyskiwania akceptacji Zamawiającego propozycji założeń, koncepcji oraz kierunków rozwoju ujmowanych w Podstrategii;dbałości o wysoką użyteczność opracowywanej Podstrategii, przez co rozumie się m.in. wykonanie jej na podstawie zdiagnozowanych w badaniach potrzeb i oczekiwań, objęcie opracowaniem każdego z Partnerów z osobna jak i obszaru funkcjonalnego Powiatu jako całości, aktualność dokumentu, zgodność z regulacjami prawnymi oraz innymi dokumentami strategicznymi, praktyczność poprzez wskazanie kierunków rozwoju, wspólnych działań i źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na ten cel oraz dokonanie redakcji i korekty językowej Podstrategii, zapewniającej poprawność językową, stylistyczną i typograficzną całego dokumentu, a także adekwatność języka dokumentu do jego charakteru i odbiorców;zapewnienia zgodności z dokumentami strategicznymi Partnerów i innymi dokumentami strategicznymi (europejskimi, krajowymi, regionalnymi, lokalnymi), a także wytycznymi EOG i dokumentami obowiązującymi w Projekcie oraz dokumentami programowymi funduszy strukturalnych na lata 2014 - 2020;uwzględnienia wszelkich kosztów ponoszonych w związku z opracowaniem Podstrategii, m.in. kosztów przeprowadzenia badań/konsultacji społecznych, zbierania i pozyskiwania informacji oraz danych statystycznych, udziału w spotkaniach z Zespołem Zarządzającym, wytwarzania materiałów niezbędnych podczas spotkań konsultacyjnych, przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego itp. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia za realizację działań nie przewidzianych przez niego w kalkulacji kosztów zawartej w ofercie; przy przetwarzaniu danych osobowych zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.bieżącej współpracy z Zamawiających na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania organizacyjne z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego odpowiednio do potrzeb, na wezwanie Zamawiającego (jednak nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu), cotygodniowe informacje nt. postępu w opracowaniu dokumentów (przekazywane pocztą elektroniczną),bezzwłocznego informowania o pojawiających się problemach, zagrożeniach lub opóźnieniach w realizacji w stosunku do harmonogramu, a także innych zagadnieniach istotnych dla realizacji usługi. odpowiedzialności za merytoryczną stronę opracowań przewidywanych w przedmiocie zamówienia, za błędy literowe, układ i zawartość. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego nanoszenia uwag przekazywanych przez Zamawiającego.do przygotowania wszelkich opracowań w ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dostępne, najbardziej aktualne dane i badania przeprowadzone na temat obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego, nie starsze niż 3 lata. Wykonawca może wykorzystać dane starsze niż 3 lata tylko za zgodą Zamawiającego w uzasadnionych przypadkach.stosowania na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia aktualnych zasad promocji obowiązujących Zamawiającego, wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu: Wymogi dotyczące Informacji i Promocji, Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2009-2014.zapewnienia, aby wszelkie teksty opracowywane w ramach przedmiotu zamówienia spełniały wymogi wysokich standardów naukowych: m.in. oryginalność, poprawność językowa, podanie źródła danych, bibliografii, przypisów. bieżącego kontaktu z Zamawiającym - telefonicznego, drogą elektroniczną i osobistego osób wyznaczonych do kontaktów roboczych z Zamawiającym..

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego jest finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014. .

Nazwa wykonawcy:
Konsorcjum: ResPublic Sp. z o.o. i Instytut Badawczy IPC Sp. z o.o.

Adres pocztowy wykonawcy: ul.Podmiejska 5; ul.Ostrowskiego 30;

Miejscowość: Warszawa; Wrocław

Kod pocztowy: 01-498

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Data udzielenie zamówienia: 22/09/2015

Liczba ofert: 5

Liczba odrzuconych ofert: 2

Szacunkowa wartość zamówienia: 50344,33

Cena wybranej oferty: 45510,00

Cena minimalna: 45510,00

Cena maksymalna: 279825,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Kody CPV:
793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)

Podobne przetargi

29727 / 2012-02-06 - Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy.

Stadion w Zabrzu Sp. z o.o. - Zabrze (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Realizacja kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych w sąsiedztwie stadionu im. Ernesta Pohla w Zabrzu.

131360 / 2012-04-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice - Świętochłowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii reklamowej terenów inwestycyjnych Miasta Świętochłowice pn.: Świętochłowice. Bliżej niż myślisz - Promocja terenów inwestycyjnych miasta.

200006 / 2009-06-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Zamieszczenie ogłoszeń prasowych promujących Dni Województwa Śląskiego

78724 / 2013-02-26 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Plakatowanie do wystaw i wydarzeń Muzeum na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie

292128 / 2012-08-08 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przeprowadzenie kampanii reklamowych Muzeum Śląskiego na nośnikach outdoor

9467 / 2015-01-22 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight

170996 / 2012-05-24 - Inny: gminna osoba prawna

Nowe Miasto Sp z o.o. - Żory (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie i realizację kampanii billboardowej w ramach projektu Welcome to Twinpigs City - promocja regionalnego produktu turystycznego zlokalizowanego w Żorach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

56421 / 2011-02-17 - Inny: Gminna osoba prawna

Nowe Miasto Sp z o.o. - Żory (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie i realizacja kampanii billboardowej w ramach projektu pod nazwą Żyła złota w Żorach - promocja unikatowej oferty inwestycyjnej w regionalny produkt turystyczny współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

167135 / 2010-06-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice - Świętochłowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb beneficjenta projektu pn.: Internetowa Platforma Usług Publicznych e-Urząd w Świętochłowicach, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych nr projektu - 56

122699 / 2009-07-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry - Tarnowskie Góry (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu pn.Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oczyszczalni ścieków komunalnych w tarnowskich Górach - I Faza

49543 / 2011-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Siewierz - Siewierz (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przeprowadzenie akcji promocyjno-edukacyjnych oraz promocji projektu pod nazwą Rozwój selektywnej zbiórki odpadów na terenie gmin Dąbrowa Górnicza, Siewierz i Sławków

192436 / 2010-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej Miasta Częstochowy w prasie i Internecie w kraju i poza granicami Polski, na podstawie założeń zawartych w Projekcie GOOD CITY FOR GOOD BUSINESS - zainwestuj w Częstochowie oraz treści briefu reklamowego

23208 / 2012-01-25 - Inny: Instytucja Kultury

Muzeum Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Plakatowanie do wystaw i wydarzeń wystaw Muzeum Śląskiego na słupach ogłoszeniowych w Katowicach, Bytomiu, Chorzowie, Gliwicach, Sosnowcu oraz Krakowie

18401 / 2016-02-24 - Inny: Instytucja kultury

Muzeum Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przeprowadzenie outdoorowej kampanii reklamowej Muzeum Śląskiego przy wykorzystaniu nośników typu citylight

312586 / 2010-09-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Częstochowa - Częstochowa (śląskie)
CPV: 793400009 (Usługi reklamowe i marketingowe)
Przygotowanie oraz realizacjia kampanii promocyjnej Miasta Częstochowy w prasie i Internecie w kraju i poza granicami Polski, na podstawie założeń zawartych w Projekcie GOOD CITY FOR GOOD BUSINESS - zainwestuj w Częstochowie oraz treści briefu reklamowego