225987 / 2013-10-28 - Administracja samorządowa / Powiat Pszczyński (Pszczyna)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn.Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:CZĘŚĆ I: PRZEDSZKOLA, obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Przedszkole Publiczne nr 13 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łące, 43-241 Łąka, ul. Fitelberga 1;b.Przedszkole Publiczne nr 17 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piasku, 43-241 Piasek, ul. Szkolna 2 CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich, 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 1;b.Szkoła Podstawowa nr 16 w Studzienicach, 43-215 Studzienice, ul. Ks. Szewczyka 74;c. Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Golasowicach, 43-252 Golasowice ul. Z. Nałkowskiej 2.
CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu, 43-267 Suszec, ul. Szkolna 130;b.Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach, 43-262 Kobielice, ul. Topolowa 61;CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:
a.Publiczne Gimnazjum nr 1 w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. St. Batorego 24.
b.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Pawłowicach, 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 4.
c.Gimnazjum nr 1 im. Ks. Tomasza Wuwera, 43-251 Pawłowice, ul. Szkolna 1.
CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 5;b.Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, 43-225 Wola ul. Poprzeczna 1a; c.Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - Technikum nr 3, 43-200 Pszczyna ul. Szymanowskiego 12;Beneficjentem projektu jest Powiat Pszczyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pszczynie. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który będzie pracował na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), zgodnie ze złożoną ofertą w ramach realizowanego Projektu. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 sierpnia 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu pszczyńskiego.Szacunkowa ilość godzin pracy w ramach umowy dla każdego SORE wynosi:82 godziny zegarowe na jedną placówkę edukacyjną w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2014 roku. Miejsce realizacji usługi: Biuro projektu oraz szkoły/przedszkola wskazane w danej części oferty lub też miejsce wybrane przez Wykonawcę.Osoba wyłoniona w przetargu do pełnienia funkcji SORE w danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem placówek wskazanych w opisie tej części. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli). Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, radę pedagogiczną towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji rocznego planu wspomagania. SORE nawiązuje kontakt ze szkołą przedszkolem w okresie do 4 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania, opracowuje zapisy dokumentu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania (RPW) w szkole/przedszkolu. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/ przedszkolu, które wspiera, jak również w biurze projektu lub w wybranym przez siebie miejscu. SORE opracowuje niezbędną dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym Roczny Plan Wspomagania dla danej placówki, na rzecz której pracuje.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia pn. Orientacyjny harmonogram obowiązków SORE zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna. Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywał w danych placówkach oświatowych lub w biurze projektu innych czynności, niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że osoba wyłoniona w postępowaniu do pełnienia funkcji SORE z ramienia Wykonawcy w danej części nie może być pracownikiem placówek (szkoły lub przedszkola) wskazanych w opisie tej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 225987
Data publikacji: 2013-10-28
Nazwa: Powiat Pszczyński
Ulica: ul. 3 Maja 10
Numer domu: 10
Miejscowość: Pszczyna
Kod pocztowy: 43-200
Województwo / kraj: śląskie
Numer telefonu: 032 4492300, 032 4492399
Numer faxu: 032 4492345
Adres strony internetowej: www.powiat.pszczyna.pl
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji
w Projekcie pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w Projekcie pn.Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na pięć odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna:CZĘŚĆ I: PRZEDSZKOLA, obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Przedszkole Publiczne nr 13 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łące, 43-241 Łąka, ul. Fitelberga 1;b.Przedszkole Publiczne nr 17 w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Piasku, 43-241 Piasek, ul. Szkolna 2 CZĘŚĆ II: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa nr 1 im. Książąt Pszczyńskich, 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 1;b.Szkoła Podstawowa nr 16 w Studzienicach, 43-215 Studzienice, ul. Ks. Szewczyka 74;c. Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Golasowicach, 43-252 Golasowice ul. Z. Nałkowskiej 2.
CZĘŚĆ III: SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B obejmuje wykonanie usługi w następujących 2 placówkach oświatowych:a.Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu, 43-267 Suszec, ul. Szkolna 130;b.Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach, 43-262 Kobielice, ul. Topolowa 61;CZĘŚĆ IV: GIMNAZJA obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:
a.Publiczne Gimnazjum nr 1 w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. St. Batorego 24.
b.Publiczne Gimnazjum nr 2 w Pawłowicach, 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 4.
c.Gimnazjum nr 1 im. Ks. Tomasza Wuwera, 43-251 Pawłowice, ul. Szkolna 1.
CZĘŚĆ V: SZKOŁY ŚREDNIE obejmuje wykonanie usługi w następujących 3 placówkach oświatowych:a.Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach 43-251 Pawłowice ul. J. Pukowca 5;b.Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Woli, 43-225 Wola ul. Poprzeczna 1a; c.Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Karola Miarki - Technikum nr 3, 43-200 Pszczyna ul. Szymanowskiego 12;Beneficjentem projektu jest Powiat Pszczyński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pszczynie. Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który będzie pracował na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), zgodnie ze złożoną ofertą w ramach realizowanego Projektu. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 sierpnia 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z powiatu pszczyńskiego.Szacunkowa ilość godzin pracy w ramach umowy dla każdego SORE wynosi:82 godziny zegarowe na jedną placówkę edukacyjną w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2014 roku. Miejsce realizacji usługi: Biuro projektu oraz szkoły/przedszkola wskazane w danej części oferty lub też miejsce wybrane przez Wykonawcę.Osoba wyłoniona w przetargu do pełnienia funkcji SORE w danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem placówek wskazanych w opisie tej części. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania na podstawie wybranej przez szkołę/przedszkole oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli). Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji wspiera szkołę/przedszkole i dyrektora, radę pedagogiczną towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji rocznego planu wspomagania. SORE nawiązuje kontakt ze szkołą przedszkolem w okresie do 4 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania, opracowuje zapisy dokumentu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania (RPW) w szkole/przedszkolu. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/ przedszkolu, które wspiera, jak również w biurze projektu lub w wybranym przez siebie miejscu. SORE opracowuje niezbędną dokumentację związaną z realizacją projektu, w tym Roczny Plan Wspomagania dla danej placówki, na rzecz której pracuje.Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia pn. Orientacyjny harmonogram obowiązków SORE zawiera załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części zamówienia z osobna. Zamawiający nie wyraża zgody, aby Wykonawca w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywał w danych placówkach oświatowych lub w biurze projektu innych czynności, niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że osoba wyłoniona w postępowaniu do pełnienia funkcji SORE z ramienia Wykonawcy w danej części nie może być pracownikiem placówek (szkoły lub przedszkola) wskazanych w opisie tej części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej usługę, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie.
W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 5
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/08/2014
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły:spełnia- nie spełnia.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na tematach kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik Nr 7 do SIWZ). Warunek minimalny Zamawiającego: o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niżej opisane kwalifikacje tj.:a.posiadają wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,b. posiadającą doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych np. w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych, kierowanie spotkaniami poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego (prowadzenie warsztatów, szkoleń np. z radami pedagogicznymi, nauczycielami, pracownikami oświatowymi, tworzenie procedur) w wymiarze co najmniej 80 godzin pracy z grupami dorosłymi,
c. posiadającą minimum roczne doświadczenie w edukacji, w tym doświadczenie
w pracy nauczyciela lub realizacji usług rozwojowych na rzecz systemu edukacji publicznej i niepublicznej, d.posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, coacha lub posiadają certyfikat trenerski, edukatorski lub ukończony kurs na SORE). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załączników 7a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający:
a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.b.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
c.Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
1.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów/umowy w następujących okolicznościach:a.rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,
b.ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT
c.działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
d.poprawy oczywistej omyłki,e.zmiany terminu realizacji zamówienia spowodowanej przerwami w realizacji usługi powstałymi z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;f.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;g.zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;h.zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy, zmiany lub wprowadzenia osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;i.zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; j.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,k. konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
l.kiedy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy.
m.w ramach istotnych zmian zastrzega się prawo zmiany załącznika nr 1 do umowy
w trakcie wykonywania usługi - orientacyjny harmonogram realizacji obowiązków SORE w zakresie terminów wykonania i liczby godzin, ale w taki sposób aby nie przekroczyć limitu godzinowego określonego w umowie i ofercie wykonawcy.
Kod kryterium cenowe: B
Znaczenie kryterium 1: 50
Nazwa kryterium 2: Doświadczenie
Znaczenie kryterium 2: 50
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w
Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna
Data składania wniosków, ofert: 05/11/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt pn. Wsparcie rozwoju szkół z powiatu pszczyńskiego - Wdrożenie nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty - Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Numer części zamówienia: 1
Nazwa: CZĘŚĆ 1. PRZEDSZKOLA
Opis:
Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej:
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin wynosi 164 godziny zegarowe.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Numer części zamówienia: 2
Nazwa: CZĘŚĆ 2. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA A
Opis:
Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej:
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: CZĘŚĆ 3. SZKOŁY PODSTAWOWE GRUPA B
Opis:
Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej:
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział
w spotkaniach SORE w biurze projektu opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 164.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: CZĘŚĆ 4. GIMNAZJA
Opis:
Obowiązki SORE realizowane na rzecz placówki edukacyjnej :
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział
w spotkaniach SORE w biurze projektu ,opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Łączna liczba godzin zegarowych wynosi 246.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Numer części zamówienia: 5
Nazwa: CZĘŚĆ 5. SZKOŁY ŚREDNIE
Opis:
Obowiązki SORE realizowane na rzeczj placówki edukacyjnej
spotkanie z dyrektorem placówki, pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb placówki, omówieni e zasad projektu itp.
spotkanie i współpraca z radą pedagogiczną, pomoc w formułowaniu celów, zdiagnozowanie potrzeb i określenie obszaru do rozwoju, wstępne rozpoznanie ofert doskonalenia, wybór zespołu zadaniowego do wypracowania ostatecznych założeń Rocznego Planu Wspomagania
wsparcie placówki w przygotowaniu założeń Rocznego Planu Wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby placówki, zbudowanego na podstawie jednej wybranej oferty doskonalenia, przeprowadzenie warsztatu diagnostyczno-rozwojowego wraz z zespołem zadaniowym
Opracowanie dokumentu Rocznego Planu Wspomagania dla placówki na rok szkolny 2013/2014 zgodnie z wypracowanymi przez zespół zadaniowy założeniami oraz przedłożenie do biura projektu i placówki
wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji pomiędzy placówką uczestniczącą w projekcie -biurem projektu -SORE (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację Rocznego Planu Wspomagania w placówce, dbanie
o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy
wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów, przedstawienie rekomendacji itp. (jeśli zaistnieje taka potrzeba)
organizowanie zaplanowanych form wspomagania, doskonalenia w zakresie ustalania terminów szkoleń/warsztatów zajęć doskonalących itp. - we współpracy z placówką oraz pracownikami biura projektu
organizacja systemu wsparcia dla pracowników placówki we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. ustalanie terminów konsultacji, zajęć indywidualnych, we współpracy z placówką, Wykonawcami oraz pracownikami biura projektu
monitorowanie przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania w danej placówce, reagowanie na pojawiające się trudności, przekazywanie informacji do biura projektu
dokumentowanie podejmowanych działań,
przeprowadzenie wśród uczestników projektu ankiet z przebiegu zajęć, realizacji Rocznego Planu Wspomagania itp.
współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy placówki w kolejnym roku szkolnym, przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji Rocznego Planu Wspomagania,
przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji RPW dyrektorowi placówki oraz radzie pedagogicznej, udział w spotkaniu podsumowującym realizację Rocznego Planu Wspomagania
ścisła współpraca z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu, udział
w spotkaniach SORE w biurze projektu
opracowywanie i dostarczanie dokumentów rozliczeniowych do biura projektu.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Podobne przetargi
314846 / 2011-09-30 - Inny: Jednostka organizacyjna gminy
Gimnazjum im. prof. Dominika Lasoka w Turzy Śląskiej - Turza Śląska (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. Innowacyjne Gimnazjum
159536 / 2012-05-17 - Uczelnia publiczna
Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń pt. Dizajn 100% innowacyjności. Oznaczenie sprawy: OZ/U/26/BL/12.
323894 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Szkół Nr 2 Specjalnych - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów edukacyjnych
dla dzieci niepełnosprawnych z Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych w Mikołowie
w ramach projektu Mały człowiek w wielkim świecie
realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej
jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup
o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług
edukacyjnych
4459 / 2011-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Godów - Godów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć psychologiczno pedagogicznych
36328 / 2011-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolnictwa gimnazjalnego
150394 / 2010-05-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach - Bobrowniki (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa szkoleniowa w zakresie organizacji szkoleń
428784 / 2013-10-21 - Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła
Gimnazjum Nr 9 - Bytom (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia pod tytułem Jak radzić sobie ze stresem i zapobiec wypaleniu zawodowemu? w ramach projektu Klucze do sukcesu - nowoczesny system wspomagania szkół i przedszkoli oraz doskonalenia nauczycieli w Bytomiu.
305566 / 2011-09-26 - Inny: jednostka oświatowa
SzkoÅ‚a Podstawowa Nr 6 z OddziaÅ‚ami Integracyjnymi im. Jana PawÅ‚a II - Åaziska Górne (Å›lÄ…skie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usÅ‚ug edukacyjnych w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w gminie Åaziska Górne współfinansowanego przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki
na lata 2007-2013
391958 / 2009-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Prezydent Miasta Zawiercie - Zawiercie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu rozwojowego - zajęć pozalekcyjnych w zakresie: koło chemiczne - w ramach projektu Edukacja dla rozwoju realizowanego w zakresie działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty (Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych) Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla uczniów Gimnazjum nr 2 w Zawierciu.
87424 / 2013-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobrownikach - Dobieszowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Część I - USÅUGA SZKOLENIOWA W ZAKRESIE ORGANIZACJI SZKOLEŃ DLA OSÓB BEZROBOTNYCH
227452 / 2014-07-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Ośrodek Pomocy Społecznej - Jastrzębie Zdrój (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji, warsztatów, treningów, szkoleń w ramach aktywizacji społecznej i zawodowej projektu O krok do przodu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
412676 / 2011-12-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Myszków - Myszków (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie prowadzenia zajęć w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Myszków w projekcie Uwolnić wiedzę, zwojować przyszłość w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet nr IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
287778 / 2014-08-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy Koszęcin - Koszęcin (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przygotowanie i realizacja zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na wzrost osiągnięć uczniów oraz rozwój kompetencji kluczowych, organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz dostawa materiałów dydaktycznych do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Koszęcin w ramach projektu Edukacja szansą dla dzieci z Gminy Koszęcin
352058 / 2014-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Godów - Godów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół w Gołkowicach - Szkoła Podstawowa w ramach projektu Przygoda z edukacją
177399 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu w Rybniku - Rybnik (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Rybnickim poprzez wprowadzenie systemu doskonalenia nauczycieli
384666 / 2010-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolnictwa podstawowego
132886 / 2012-04-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe - Zawiercie (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego w roku szkolnym 2011/2012
356158 / 2012-09-19 - Uczelnia publiczna
Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSU ROZSZERZAJÄ„CEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO - TECHNICAL & BUSINESS DLA STUDENTEK/ÓW KIERUNKÓW ZAMAWIANYCH W RAMACH PROJEKTU PT.: NOWOCZESNY INÅ»YNIER PRZYSZÅOÅšCIÄ„ NASZEJ GOSPODARKI - ATRAKCYJNE STUDIA NA KIERUNKACH ZAMAWIANYCH
163406 / 2009-05-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie - Myszków (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs - Prawo jazdy kat. C
143068 / 2009-05-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie - Myszków (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs - Specjalista d.s pozyskiwania i rozliczania funduszy unijnych
141981 / 2009-08-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miasta Mikołów - Mikołów (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i realizacja działań edukacyjno-informacyjno-promocyjnych w ramach kampanii edukacyjnej dla projektu:
Rozbudowa Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie
304930 / 2011-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Miejski Zarząd Oświaty - Tychy (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolnictwa podstawowego
6191 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego - Cieszyn (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu /Innowacyjny system wspomagania szkół w powiecie cieszyńskim/, realizowanego przez Powiat Cieszyńskiw Przedszkolu nr 7 w Ustroniu
231831 / 2012-10-31 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Gierałtowice - Gierałtowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Twórczo w przyszłość dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyszowicach
252160 / 2011-08-19 - Inny: fundacja
Śląska Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości - Gliwice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług szkoleniowych dla projektu Szersze perspektywy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
139974 / 2010-05-21 - Inny: jednostka budżetowa
OÅ›rodek Pomocy SpoÅ‚ecznej - Åazy (Å›lÄ…skie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ObsÅ‚uga projektu systemowego Nowe umiejÄ™tnoÅ›ci kapitaÅ‚em na przyszÅ‚ość - promocja aktywnej integracji spoÅ‚ecznej i zawodowej w Gminie Åazy realizowanego przez OPS w Åazach w ramach POKL7.1.1. na rok 2010
225904 / 2010-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Tarnowskie Góry (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
430622 / 2013-10-22 - Uczelnia publiczna
Politechnika Częstochowska - Częstochowa (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIA KURSU ROZSZERZAJĄCEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO TECHNICAL & BUSINESS DLA STUDENTEK/ÓW KIERUNKÓW ZAMAWIANYCH W RAMACH PROJEKTU PT.: ODBIERZ KLUCZ DO SUKCESU - KIERUNKI ZAMAWIANE NA WYDZIALE INŻYNIERII MECHANICZNEJ I INFORMATYKI
176841 / 2013-09-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych - Katowice (śląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie skryptów dla kierunku ekonofizyka DZP.381.44.2013.UG