Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

253381 / 2013-11-26 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli / Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli (Stargard Szczeciński)

Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

Opis zamówienia

Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 253381

Data publikacji: 2013-11-26

Nazwa: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli

Ulica: Plac Majdanek 7

Numer domu: 7

Miejscowość: Stargard Szczeciński

Kod pocztowy: 73-110

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 91 578 67 80

Numer faxu: 91 578 67 80

Regon: 81187918300000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Inny rodzaj zamawiającego: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

Kody CPV:
805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 34

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Potencjał techniczny: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują:
a)Dla części 1 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, posiada min. 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
b)Dla części 2 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu psychologii pracy lub wykształcenie wyższe drugiego stopnia oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy doradcy zawodowego oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
c)Dla części 3 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu psychologii, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
d)Dla części 4 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
e)Dla części 5 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu informatyki, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
f)Dla części 6 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
g)Dla części 7 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
h)Dla części 8 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu socjologii lub psychologii, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
i)Dla części 9 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia, doświadczenie w pracy mediatora oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
j)Dla części 10 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
k)Dla części 11 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
l)Dla części 12 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
m)Dla części 13 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, posiada min. 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
n)Dla części 14 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, posiada min. 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
o)Dla części 15 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, posiada min. 5 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
p)Dla części 16 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
q)Dla części 17 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
r)Dla części 18 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
s)Dla części 19 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
t)Dla części 20 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
u)Dla części 21 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
v)Dla części 22 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
w)Dla części 23 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
x)Dla części 24 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu socjologii bądź psychologii, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
y)Dla części 25 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
z)Dla części 26 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
aa)Dla części 27 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu socjologii bądź psychologii, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie
bb)Dla części 28 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie.
cc)Dla części 29 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie
dd)Dla części 30 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy psychologa oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie
ee)Dla części 31 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, posiada certyfikat trenera TZA, oraz posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu grup terapeutycznych (Gestalt, AT, systemowa, psychodynamiczna, terapia uzależnień, itp.) lub psychoedukacyjnych (socjoterapia, szkoła dla rodziców, PRIDE, itp.), oraz posiada znajomość zagadnień zapobiegania przemocy w rodzinie i wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług z zakresu zagadnień zapobiegania przemocy w rodzinie, min. 50 godzin łącznie
ff Dla części 32 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia psychologiczne, posiada certyfikat trenera TZA, oraz posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu grup terapeutycznych (Gestalt, AT, systemowa, psychodynamiczna, terapia uzależnień, itp.) lub psychoedukacyjnych (socjoterapia, szkoła dla rodziców, PRIDE, itp.), oraz posiada znajomość zagadnień zapobiegania przemocy w rodzinie i wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług z zakresu zagadnień zapobiegania przemocy w rodzinie, min. 50 godzin łącznie
gg)Dla części 33 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie
hh)Dla części 34 - jedną osobą, dedykowaną do wykonywania przedmiotu zamówienia, która posiada wykształcenie wyższe drugiego stopnia z zakresu informatyki, co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy związanej z przedmiotem zamówienia oraz wykonała w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 usług szkolenia lub konsultacji z zakresu tematycznego objętego zamówieniem w obrębie części, min. 50 godzin łącznie, spełnia/nie spełnia

Sytuacja ekonomiczna: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty: formularz oferty

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do niniejszej Umowy w przypadku:
1)zmian Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
2)zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
2.Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
plac Majdanek 7
73-110 Stargard Szczeciński

Data składania wniosków, ofert: 04/12/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 16:15

Miejsce składania:
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
plac Majdanek 7
73-110 Stargard Szczeciński

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim, PO KL

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Budowa koncepcji pracy szkoły

Opis:
Szkoła Podstawowa w Kunowie
Cel ogólny:
Wypracowanie spójnej, uwzględniającej aktualne potrzeby koncepcji pracy szkoły.
Cele szczegółowe:
1. nauczyciele poznają narzędzia oraz procedury służące wypracowaniu koncepcji pracy szkoły,
2. nauczyciele stworzą koncepcję pracy szkoły zgodnie z aktualnymi potrzebami,
3. zostaną wypracowane narzędzia do bieżącej ewaluacji koncepcji pracy szkoły w celu jej ewentualnej modyfikacji,
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 2

Nazwa: Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole

Opis:
ZSB-T - Technikum Zawodowe nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania wewnątrzszkolnego systemu doradztwa edukacyjno-zawodowego w szkole
Cele szczegółowe:
1. wszyscy uczestnicy szkolenia są wyposażeni w wiedzę i umiejętności konieczne do zapewnienia uczniom kompleksowego wsparcia w zakresie doradztwa edukacyjno-zawodowego,
2. uczestnicy szkolenia opracują dokumenty na warsztatach w celu zbudowania wewnątrzszkolnego systemu doradztwa w szkole,
3. nauczyciele sporządzają katalog partnerów (m. in. instytucji, uczelni, pracodawców) oraz katalog partnerów źródeł bieżących informacji (oferta rynku pracy, targi edukacyjne itp.).
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich

Opis:
Gimnazjum nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników warsztatów w zakresie organizacji pracy zespołów nauczycielskich
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników warsztatu zasad komunikacji interpersonalnej zwiększającej efektywność pracy w zespole.
2. Wypracowanie procedury efektywnej organizacji pracy zespołów nauczycielskich.
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? [1]

Opis:
ZSO Gimnazjum Integracyjne w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły
Cele szczegółowe:
1. wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły,
2. poznanie sposobów diagnozy pracy szkoły; narzędzi do diagnozowania,
3. wykorzystanie danych z przykładowej diagnozy do planowania pracy szkoły,4. poznanie znaczenia zaangażowania wszystkich nauczycieli w procesie planowania i ewaluacji pracy szkoły.

Szkoła Podstawowa w Kobylance
Cel ogólny:
Zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły
Cele szczegółowe:
1. wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły,
2. poznanie sposobów diagnozy pracy szkoły; narzędzi do diagnozowania,
3. wykorzystanie danych z przykładowej diagnozy do planowania pracy szkoły,4. poznanie znaczenia zaangażowania wszystkich nauczycieli w procesie planowania i ewaluacji pracy szkoły.

Szkoła Podstawowa w Kunowie
Cel ogólny:
Zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły
Cele szczegółowe:
1. wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły,
2. poznanie sposobów diagnozy pracy szkoły; narzędzi do diagnozowania,
3. wykorzystanie danych z przykładowej diagnozy do planowania pracy szkoły,
4. poznanie znaczenia zaangażowania wszystkich nauczycieli w procesie planowania i ewaluacji pracy szkoły.

ZSnr2 - Technikum Zawodowe nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły
Cele szczegółowe:
1. wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły,
2. poznanie sposobów diagnozy pracy szkoły; narzędzi do diagnozowania,
3. wykorzystanie danych z przykładowej diagnozy do planowania pracy szkoły,
4. poznanie znaczenia zaangażowania wszystkich nauczycieli w procesie planowania i ewaluacji pracy szkoły.

Liczba godzin: 140

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? [2]

Opis:
Szkoła Podstawowa w Marianowie
Cel ogólny:
Zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły oraz podniesienie kompetencji konstruowania narzędzi informatycznych w procesie ewaluacji
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy na temat znaczenia ewaluacji wewnętrznej w edukacji oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły.
2. Poznanie metod i sposobów diagnozy pracy szkoły.
3. Konstruowanie narzędzi do ewaluacji wewnętrznej z wykorzystaniem programu Excel i innych narzędzi informatycznych.
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? [1]

Opis:
Przedszkole Miejskie nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w obszarze wdrażania wniosków z analiz osiągnięć i możliwości dzieci
Cele szczegółowe:
1. stworzenie przez uczestników szkolenia procedury pozyskiwania rodziców na rzecz wspierania rozwoju ich dziecka i włączania ich w proces planowania, realizowania i dokumentowania tego procesu realizowanego na terenie placówki,
2. poznanie metod indywidualizacji i procesów edukacyjnych wobec uczniów z zaburzeniami w różnych sferach rozwoju psychofizycznego.

Szkoła Podstawowa w Strachocinie
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów i wdrażania wniosków z analiz osiągnięć i możliwości uczniów
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie diagnozowania mocnych słabych stron ucznia. 2. Zwiększenie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie wdrażania wniosków z diagnoz, dobierając odpowiednie metody i formy pracy

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? [2]

Opis:
Publiczne Gimnazjum w Marianowie
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów. Wykorzystanie powyższych umiejętności do motywowania ucznia w zakresie rozwoju osobistego w kierunku osiągania sukcesu edukacyjnego
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników szkolenia komunikacji motywującej ucznia do osiągnięcia sukcesu edukacyjnego.
2. Poznanie metod i sposobów diagnozowania potrzeb i możliwości uczniów.
3. Wypracowanie katalogu metod wspomagających ucznia w osiąganiu sukcesu edukacyjnego.
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 8

Nazwa: Nauczyciel 45+ [1]

Opis:
I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie kompetencji w budowaniu programu rozwoju osobistego nakierowanego na większe wykorzystania własnych umiejętności i doświadczeń zawodowych, szczególnie w obszarze współpracy zespołowej
Cele szczegółowe:
1. dokonanie przez nauczycieli autodiagnozy postaw życiowych w celu doskonalenia umiejętności dzielenia się własną wiedzą,2. poznanie i doskonalenie technik tworzenia efektywnego zespołu,3. doskonalenie stosowania technik zachowań asertywnych, 4. poznanie i doskonalenie strategii dzielenia się wiedzą i doświadczeniami,5. budowanie przekonania o tym, że każdy członek zespołu zadaniowego ma możliwość wniesienia dużego wkładu dla rozwoju całej organizacji

ZSnr2 - Technikum Zawodowe nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Pomoc nauczycielom w budowaniu programu rozwoju osobistego nakierowanego na większe wykorzystania własnych umiejętności i doświadczeń zawodowych, szczególnie w obszarze współpracy zespołowej
Cele szczegółowe:
1. dokonanie przez nauczycieli autodiagnozy postaw życiowych w celu doskonalenia umiejętności dzielenia się własną wiedzą,2. poznanie i doskonalenie technik tworzenia efektywnego zespołu,3. doskonalenie stosowania technik zachowań asertywnych, 4. poznanie i doskonalenie strategii dzielenia się wiedzą i doświadczeniami,5. budowanie przekonania o tym, że każdy członek zespołu zadaniowego ma możliwość wniesienia dużego wkładu dla rozwoju całej organizacji

Liczba godzin: 105

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 9

Nazwa: Nauczyciel 45+ [2]

Opis:
ZSnr2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Pomoc nauczycielom w budowaniu programu rozwoju osobistego w obszarze budowy własnych kompetencji, szczególnie w obszarze rozwiązywania konfliktów
Cele szczegółowe:
1. poznanie i doskonalenie zarządzania własnymi kompetencjami,2. stworzenie bilansu własnych kompetencji w celu planowania działań rozwojowych, szczególnie w obszarze udzielania informacji zwrotnej,3. poznanie różnych strategii zarządzania konfliktem, 4. poznanie kilku strategii zarządzania stresem

Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Nauczyciel 45+ [3]

Opis:
Przedszkole Miejskie nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i motywacji wewnętrznej
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej,
2. zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu wzbudzania motywacji wewnętrznej u nauczycieli.

Przedszkole Miejskie nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Rozwój osobisty nauczycieli w obszarze asertywności i komunikacji interpersonalnej
Cele szczegółowe:
1. dokonanie przez nauczycieli autodiagnozy postaw życiowych, poznanie zalet postawy asertywnej i doskonalenie stosowania technik zachowań asertywnych,
2. zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej

ZSB-T - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Pomoc nauczycielom w budowaniu programu rozwoju osobistego w obszarze radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności radzenia sobie ze stresem, wypalenia zawodowego,
2. uczestnicy szkolenia poznają techniki, które pomogą w opanowaniu stresu,
3. uczestnicy szkolenia poznają techniki, które pomogą w opanowaniu wypalenia zawodowego

Liczba godzin: 105

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 11

Nazwa: Nauczyciel 45+ [4]

Opis:
Szkoła Podstawowa nr 1 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Rozwój osobisty nauczycieli w obszarze komunikacji interpersonalnej oraz asertywności
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej,2. dokonanie przez nauczycieli autodiagnozy postaw życiowych,
3. poznanie zalet postawy asertywnej,
4. doskonalenie stosowania technik zachowań asertywnych
Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 12

Nazwa: Nauczyciel 45+ [5]

Opis:
ZSO Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie stresu, wypalenia zawodowego i metodach zapobiegania
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i umiejętności radzenia sobie ze stresem, wypalenia zawodowego,
2. uczestnicy szkolenia poznają techniki, które pomogą w opanowaniu stresu,
3. uczestnicy szkolenia poznają techniki, które pomogą w opanowaniu wypalenia zawodowego
Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 13

Nazwa: Ocenianie kształtujące [1]

Opis:
Gimnazjum nr 1 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami oceniania kształtującego
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatów poznają zasady oceniania kształtującego.
2. Uczestnicy warsztatu stosują zasady oceniania kształtującego

Szkoła Podstawowa w Dobropolu Pyrzyckim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami oceniania kształtującego
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatów poznają zasady oceniania kształtującego.
2. Uczestnicy warsztatu stosują zasady oceniania kształtującego

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 14

Nazwa: Ocenianie kształtujące [2]

Opis:
Gimnazjum Publiczne w Dolicach
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami oceniania kształtującego
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatów poznają zasady oceniania kształtującego.
2. Uczestnicy warsztatu stosują zasady oceniania kształtującego

Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami oceniania kształtującego
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatów poznają zasady oceniania kształtującego.
2. Uczestnicy warsztatu stosują zasady oceniania kształtującego

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 15

Nazwa: Ocenianie kształtujące [3]

Opis:
Szkoła Podstawowa w Sądowie
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami oceniania kształtującego
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatów poznają zasady oceniania kształtującego.
2. Uczestnicy warsztatu stosują zasady oceniania kształtującego

Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej [1]

Opis:
Przedszkole Miejskie nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Kształcenie umiejętności projektowania innowacji pedagogicznych oraz dokonywania jej ewaluacji
Cele szczegółowe:
1. poznanie przez uczestników szkolenia etapów projektowania innowacji pedagogicznej.
2. zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia na temat sposobów przeprowadzania ewaluacji innowacji celem dokonania jej oceny merytorycznej i ewentualnych modyfikacji.
3. stworzenie innowacji pedagogicznej wynikającej z możliwości i potrzeb placówki
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej [2]

Opis:
Szkoła Podstawowa w Grzędzicach
Cel ogólny:
Kształcenie umiejętności projektowania innowacji pedagogicznych oraz dokonywania jej ewaluacji
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników szkolenia etapów projektowania innowacji pedagogicznej
2. Zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia na temat sposobów przeprowadzania ewaluacji innowacji, celem dokonania jej oceny merytorycznej i ewentualnych modyfikacji
3. Uczestnicy szkolenia napiszą innowacje pedagogiczną wynikającą z możliwości i potrzeb ich placówki
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 18

Nazwa: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? [1]

Opis:
Gimnazjum nr 4 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie kształtowania postaw uczniowskich
Cele szczegółowe:
1. Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej służącej kształtowaniu postaw uczniowskich. 2. Zastosowanie poznanych technik komunikacji interpersonalnej w pracy z uczniem w zakresie kształtowania postaw uczniów.

Szkoła Podstawowa nr 1 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Doskonalenie przez wychowawców i nauczycieli umiejętności współpracy w podejmowanych działaniach i procesach wychowawczych
Cele szczegółowe:
1. doskonalenie umiejętności analizy sytuacji wychowawczej szkoły i klasy za pomocą odpowiednich narzędzi diagnostycznych,
2. integracja nauczycieli wokół zadań służących kształtowaniu postaw uczniowskich określonych w koncepcji pracy szkoły,
3. nabycie nowych umiejętności w takich obszarach problemowych jak : rola nauczyciela jako lidera, postawy nauczycieli wobec trudnych zachowań uczniów

Liczba godzin: 140

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 19

Nazwa: Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? [2]

Opis:
Szkoła Podstawowa w Sądowie
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie kształtowania postaw uczniowskich
Cele szczegółowe:
1. Poznanie zasad komunikacji interpersonalnej służącej kształtowaniu postaw uczniowskich
2. Zastosowanie poznanych technik komunikacji interpersonalnej w pracy z uczniem w zakresie kształtowania postaw uczniów.

Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE SMERFUŚ w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia w zakresie zespołowego opracowywania i realizowania IPET-ów w oparciu o możliwości organizacyjne swojej placówki
Cele szczegółowe:
1. poznanie pozytywnych skutków zespołowej pracy całego grona pedagogicznego z każdym uczniem posiadającym IPET,
2. zwiększenie i ujednolicenie wiedzy nauczycieli w zakresie diagnozowania i planowania pracy z uczniami posiadającymi orzeczenia (w szczególności analizy treści orzeczenia, oceny funkcjonowania dziecka we wszystkich zakresach, sformułowania potrzeb rozwojowych ucznia i dopasowywania do nich adekwatnych form i metod pracy).
Niepubliczne Przedszkole Wesoła Lokomotywa w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu zespołowego planowania pracy z uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego z określeniem roli każdego z nauczycieli i rodziców w tym procesie
Cele szczegółowe:
1. poznanie zasad tworzenia IPET-ów dla dziecka z każdym rodzajem niepełnosprawności, 2. wypracowanie spójnych schematów planowania pracy z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego ze względu na każdy rodzaj niepełnosprawności określany przez przepisy prawa oświatowego z uwzględnieniem roli nauczyciela prowadzącego, specjalistów i rodziców.

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 21

Nazwa: Praca z uczniem zdolnym [1]

Opis:
Publiczne Gimnazjum w Marianowie
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie metod i technik pracy oraz umiejętności komunikacji motywującej ucznia zdolnego do pracy
Cele szczegółowe:
1.Poznanie twórczych metod i technik pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych
2.Poznanie przez uczestników szkolenia komunikacji motywującej ucznia zdolnego do pracy.
3.Wypracowanie katalogu metod i technik pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych oraz motywujących ucznia zdolnego do pracy.
4.Zastosowanie poznanych metod i technik w pracy z uczniem zdolnym
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 22

Nazwa: Praca z uczniem zdolnym [2]

Opis:
I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Utworzenie w szkole sprawnie funkcjonującego systemu pracy z uczniem zdolnym w oparciu o wykorzystanie nowoczesnych technologii informatyczno komputerowych
Cele szczegółowe:
1. poznanie sposobów wdrożenia TIK do warsztatu pracy nauczyciela,
2. nabycie przez nauczycieli umiejętności planowania działań edukacyjnych z uczniami zdolnymi za pomocą narzędzi TIK oraz monitorowania efektów tych działań,
3. wypracowanie narzędzi służących do wymiany wiedzy za pomocą TIK oraz sposobu monitorowania ich przydatności dla rozwoju zasobów szkoły,
4. wypracowanie procedur wspierania uczniów zdolnych
Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 23

Nazwa: Praca z uczniem zdolnym [3]

Opis:
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE SMERFUŚ w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie wczesnej diagnozy dziecka zdolnego nauczyciele powołają do życia System Wspierania Zdolności funkcjonujący w ich placówce, w oparciu o jej możliwości organizacyjne
Cele szczegółowe:
1. nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu rozpoznawania zdolności u dzieci w oparciu o założenia teorii inteligencji wielorakiej Howarda Gardnera,
2. poznanie sposobów doboru metod i technik pracy odpowiednich każdego ze stylów uczenia się u dzieci
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 24

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły [1]

Opis:
Przedszkole Miejskie nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. sporządzenie katalogu form działań integrujących przedszkole i rodziców,
2. wypracowanie dla placówki programu współpracy z rodzicami w zakresie wspierania rozwoju dziecka

ZSP Szkoła Podstawowa w Suchaniu
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. Sporządzenie katalogu form działań integrujących szkołę i rodziców.
2. Nauczyciele wypracują dla placówki program współpracy z rodzicami w zakresie wspierania rozwoju dziecka przez rodzica.
3. Poznanie i utrwalenie różnorodnych form planowania pracy zespołów klasowych

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 25

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły [2]

Opis:
Gimnazjum Publiczne w Dolicach
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. poznanie przez uczestników szkolenia nowych technik komunikacji interpersonalnej i zastosowanie ich w kontaktach z rodzicami
2. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z rodzicami
3. Sporządzenie katalogów form działań integrujących szkołę i rodziców.

ZSP Gimnazjum w Suchaniu
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników szkoleń sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z rodzicami
2. Zwiększenie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie komunikacji z rodzicami uczniów

ZSB-T - Technikum Zawodowe nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia poznają nowe dla siebie techniki komunikacji interpersonalnej i potrafią zastosować je w praktyce,
2. uczestnicy warsztatów wypracują formy spotkań z rodzicami i zastosują je w praktyce
3. wzrośnie ilość kontaktów z rodzicami

ZSnr2 - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. poznanie i rozwinięcie niezbędnych dla nauczycieli kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej,
2. poznanie reguł tworzenia efektywnego zespołu,
3. poznanie i utrwalenie różnorodnych form planowania pracy zespołów klasowych,
4. sporządzenie katalogu form działań integrujących szkołę i rodziców

Liczba godzin: 140

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 26

Nazwa: Rodzice są partnerami szkoły [3]

Opis:
Gimnazjum nr 1 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników szkolenia nowych technik komunikacji interpersonalnej i zastosowanie ich w kontaktach z rodzicami.
2. Zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z rodzicami.
3. Sporządzenie katalogu form działań integrujących szkołę i rodziców.

Szkoła Podstawowa w Kobylance
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia poznają nowe dla siebie techniki komunikacji interpersonalnej,
2. uczestnicy warsztatów wypracują formy spotkań z rodzicami i zastosują je w praktyce,
3. wzrośnie liczba kontaktów z rodzicami

Szkoła Podstawowa w Dolicach
Cel ogólny:
Budowanie między szkołą i rodzicami relacji nastawionych na realizację wspólnych przedsięwzięć i na świadomą współpracę w obszarze wspierania rozwoju uczniów
Cele szczegółowe:
1. poznanie przez uczestników szkolenia nowych technik komunikacji interpersonalnej i zastosowanie ich w kontaktach z rodzicami
2. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych w kontaktach z rodzicami
3. Sporządzenie katalogów form działań integrujących szkołę i rodziców.

Liczba godzin: 105

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 27

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki [1]

Opis:
Gimnazjum nr 4 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie technik i metod motywujących do nauki
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy na temat pytań coachigowych jako metod i technik motywujących do nauki.
2. Zastosowanie przez uczestników warsztatów pytań coachingowych w pracy z uczniem
Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 28

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki [2]

Opis:
Szkoła Podstawowa w Marianowie
Cel ogólny:
Rozszerzenie wachlarza metod i technik uczenia się i motywowania ucznia do nauki oraz ich dobór do celów i potrzeb ucznia
Cele szczegółowe:
1. Poznanie przez uczestników szkolenia metod i technik uczenia się i motywowania ucznia do nauki oraz ich doboru do indywidualnych potrzeb ucznia
2. Zastosowanie poznanych metod i technik motywujących ucznia do nauki.

Szkoła Podstawowa w Strachocinie
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie i metod motywowania do nauki
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia o metodach motywujących do nauki.
2. Zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia w zakresie właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 29

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki [3]

Opis:
ZSO Gimnazjum Integracyjne w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz motywowania uczniów do nauki
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia poszerzają swój warsztat pracy o nowe techniki i metod nauczania i uczenia się i potrafią odpowiednio dopasować je do celów i potrzeb uczniów,
2. uczestnicy szkolenia poznają nowe metody motywowania uczniów do nauki i sukcesywnie wdrażają je do praktyki szkolnej,
3. uczestnicy szkolenia opracowują katalog metod aktywizujących i motywujących poznanych na warsztatach

Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie wiedzy w zakresie technik i metod nauczania i uczenia się
2. zwiększenie umiejętności posługiwania się metodami aktywizującymi

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 30

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki [4]

Opis:
Niepubliczne Przedszkole Wesoła Lokomotywa w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia w zakresie umiejętności doboru metod nauczania do celów i potrzeb uczniów z danymi deficytami
Cele szczegółowe:
1. wypracowanie katalogu metod motywujących do pracy z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania danego ucznia (w zależności od posiadanych przez niego deficytów),
2. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania nowoczesnych metod pracy z dzieckiem,
3. wypracowanie procedur wewnętrznego systemu dobrych praktyk opartego na prowadzeniu zajęć otwartych kolejno przez każdą nauczycielkę, celem możliwości uzyskania informacji zwrotnej

ZSP Szkoła Podstawowa w Suchaniu
Cel ogólny:
Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie metod motywowania do nauki
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia o metodach motywujących do nauki.
2. Zwiększenie wiedzy uczestników szkolenia w zakresie właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu

Liczba godzin: 70

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 31

Nazwa:
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła [1]

Opis:
Gimnazjum nr 2 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie pracy z uczniem agresywnym
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy warsztatu poznają metody i techniki TZA-ART,
2. Uczestnicy warsztatu poznają procedury postępowania z uczniem agresywnym zgodnie z obowiązującym prawem
3. Uczestnicy warsztatów przeprowadzą lekcje wychowawcze zgodnie z wykorzystaniem TZA-ART

Szkoła Podstawowa w Grzędzicach
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji uczestników szkolenia w zakresie pracy z uczniem agresywnym
Cele szczegółowe:
1. Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki pracy z uczniem agresywnym.
2. Uczestnicy szkolenia poznają procedury postępowania z uczniem agresywnym zgodnie z obowiązującym prawem

Szkoła Podstawowa w Dobropolu Pyrzyckim
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji wychowawczych w zakresie stosowania zasad komunikacji interpersonalnej w praktyce
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
2. uczestnicy szkolenia poznają techniki i metody radzenia sobie z uczniem agresywnym
3. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów

Szkoła Podstawowa w Dolicach
Cel ogólny:
Podniesienie kompetencji wychowawczych w zakresie stosowania zasad komunikacji interpersonalnej w praktyce
Cele szczegółowe:
1. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
2.uczestnicy szkolenia poznają techniki i metody radzenia sobie z uczniem agresywnym
3. zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się metodami rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów

Liczba godzin: 140

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 32

Nazwa:
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła [2]

Opis:
Przedszkole Miejskie nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia w zakresie stosowania zasad komunikacji interpersonalnej w praktyce
Cele szczegółowe:
1. poznanie zasad skutecznej komunikacji interpersonalnej,
2. wypracowanie dla swojej placówki procedury kontaktów z rodzicami w oparciu o zasady skutecznej komunikacji,
3. zwiększenie wiedzy i umiejętności nauczycieli w zakresie stosowania komunikacji bez przemocy Rosenberga
Liczba godzin: 35

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 33

Nazwa:
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły

Opis:
Gimnazjum nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
uczestnicy szkolenia nauczą się, jak wykorzystywać informacje dostępne na platformach EWD oraz jak dokonywać pogłębionych analiz z wykorzystaniem Kalkulatora EWD Plus
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie badanie efektów kształcenia metodą edukacyjnej wartości dodanej (EWD)
2. uczestnicy szkoleń nauczą się wykorzystać Kalkulator EWD PLUS do wewnątrzszkolnej analizy wyników egzaminu gimnazjalnego

ZSP Gimnazjum w Suchaniu
Cel ogólny:
uczestnicy szkolenia nauczą się, jak wykorzystywać informacje dostępne na platformach EWD oraz jak dokonywać pogłębionych analiz z wykorzystaniem Kalkulatora EWD Plus
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie badanie efektów kształcenia metodą edukacyjnej wartości dodanej (EWD)
2. uczestnicy szkoleń nauczą się wykorzystać Kalkulator EWD PLUS do wewnątrzszkolnej analizy wyników egzaminu gimnazjalnego

Liczba godzin: 105

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Numer części zamówienia: 34

Nazwa:
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet

Opis:
Gimnazjum nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
Zwiększenie umiejętności w zakresie posługiwania się technologią Informacyjną
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie posługiwania się programami Word, Excel, PowerPoint
2. Zwiększenie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie posługiwania się tablicą interaktywną

ZSO Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się technologią informacyjną
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia korzystają z narzędzi informatycznych i osiągają poziom średniozaawansowany i zaawansowany w zakresie posługiwania się programami: Word, Excel, Power Point i tablicy interaktywnej,
2. uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie posługiwania się programami: Word, Excel, Power Point i tablicy interaktywnej,
3. uczestnicy szkolenia znają i przynajmniej raz w roku szkolnym wykorzystają materiały multimedialne lub/i zasoby Internetu podczas prowadzenia zajęć lekcyjnych w formie zaprezentowanej podczas warsztatów,
4. przeprowadzone zostaną 2 lekcje otwarte z przedmiotów humanistycznych (1 lekcja), matematyczno - przyrodniczych (1 lekcja) z zastosowaniem metod innowacyjnego nauczania na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem TIK, tablic interaktywnych i/lub Internetu

ZSB-T - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 w Stargardzie Szczecińskim
Cel ogólny:
zwiększenie wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się technologią informacyjną
Cele szczegółowe:
1. uczestnicy szkolenia korzystają z narzędzi informatycznych i osiągają poziom średniozaawansowany i zaawansowany w zakresie posługiwania się programami: Word, Excel, Power Point i tablicy interaktywnej,
2. uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności w zakresie posługiwania się programami: Word, Excel, Power Point i tablicy interaktywnej,
3. uczestnicy szkolenia znają i przynajmniej raz w roku szkolnym 2013/2014 wykorzystają materiały multimedialne lub/i zasoby Internetu podczas prowadzenia zajęć lekcyjnych w formie zaprezentowanej na warsztatach,
4. przeprowadzone zostaną 2 lekcje otwarte z przedmiotów: zawodowych (1 lekcja), humanistycznych (1 lekcja) z zastosowaniem metod innowacyjnego nauczania na zajęciach edukacyjnych z wykorzystaniem TIK, i/lub Internetu

Liczba godzin: 140

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czas: D

Data zakończenia: 31/05/2014

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 60

Nazwa kryterium 2: kwalifikacje kadry

Znaczenie kryterium 2: 40

Podobne przetargi

60492 / 2014-02-20 - Uczelnia publiczna

Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Wykonanie i wdrożenie oprogramowania platformy e-learningowej oraz opracowanie materiałów do prowadzenia zajęć w formie e-learningu na 570h zajęć dydaktycznych w ramach projektu MARINE POWER - Podniesienie jakości kształcenia na kierunku mechatronika w Akademii Morskiej w Szczecinie Działanie - 4.3. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w obszarach kluczowych w kontekście celów Strategii Europa 2020, realizowanego w Akademii Morskiej w Szczecinie. BZP/AG/3/2014

276653 / 2013-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

205819 / 2013-10-07 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

111999 / 2014-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

5631 / 2014-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

405252 / 2014-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla sieci współpracy i samokształcenia dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

112257 / 2014-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

2321 / 2014-01-03 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

95389 / 2014-05-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchań - Suchań (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Opracowanie Innowacyjnego Programu Nauczania w ramach projektu Włącz myślenie- innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego

112017 / 2014-05-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

100357 / 2014-05-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchań - Suchań (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Pełnienie funkcji koordynatora administracyjno-merytorycznego projektu pn. Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego

226529 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła

250217 / 2013-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Wykonywanie usług koordynatora sieci współpracy i samokształcenia Doświadczenia i eksperymenty na zajęciach przedmiotów przyrodniczych w ramach projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

226377 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

218741 / 2014-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
wykonywanie usług koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie Stargardzkim

259341 / 2013-12-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin

226521 / 2014-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

2617 / 2014-01-07 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla beneficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

242165 / 2014-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego oraz konsultacji grupowych dla bene-ficjentów ostatecznych projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

263209 / 2014-12-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli w ramach sieci współ-pracy i samokształcenia projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie stargardzkim

218697 / 2014-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu W stronę osiągnięć - system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół oraz przedszkoli w Powiecie Stargardzkim

32031 / 2014-02-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zachodniopomorskie Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 805210002 (Usługi opracowywania programów szkoleniowych)
Świadczenie usług szkolenia specjalistycznego dla beneficjentów ostatecznych projektu Nowoczesny Nauczyciel - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin