Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

227771 / 2011-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa / Burmistrz Miasta Bielawa (Bielawa)

Usługa edukacyjna.

Opis zamówienia

PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZĄCYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIELAWIE 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW EKOLOGICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W BIELAWIE 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI W BIELAWIE Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna). Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności tanecznych, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia (nie), nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji, Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (kinezjologia, arteterapia, muzykoterapia) - Stworzenie optymalnych warunków rozwoju psychofizycznego dzieci niepełnosprawnych, przy równoczesnym optymalnym oddziaływaniu kinezjologią, muzykoterapią i arteterapią na ich sferę emocjonalną. Ćwiczenia te są również nastawione na rozwój różnorodnych systemów koordynacji ruchu i funkcji psychofizycznych. Wzbudzanie emocji wywierających korzystny wpływ na zaspakajanie potrzeb oraz przejawiane przez niego formy aktywności. Prowadzenie zajęć specjalistycznych - terapia zajęciowa i pedagogiczna, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu - Wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów. Rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej. Rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych. Rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu. Wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania. Zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec aktywności ruchowej, sprawności fizycznej i zdrowia oraz wobec uczciwej rywalizacji sportowej. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 227771

Data publikacji: 2011-08-25

Nazwa: Burmistrz Miasta Bielawa

Ulica: ul. Plac Wolności 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Bielawa

Kod pocztowy: 58-260

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: (074) 8334-255

Numer faxu: 074 8335838

Adres strony internetowej: www.um.bielawa.pl

Regon: 890717823

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DOTYCZĄCYCH INDYWIDUALIZACJI NAUCZANIA UCZNIÓW I UCZENNIC W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH ZADAŃ: 1) ZADANIE NR 1 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BIELAWIE 2) ZADANIE NR 2 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW EKOLOGICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W BIELAWIE 3) ZADANIE NR 3 - USŁUGA EDUKACYJNA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 10 Z ODDZIAŁAMI SPORTOWYMI W BIELAWIE Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci z klas I-III. Prowadzący zajęcia dodatkowe będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów, w ramach indywidualizacji zajęć. Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji - niwelowanie trudności i niepowodzeń szkolnych dziecka poprzez usprawnianie: zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych, zaburzeń pamięci (wzrokowej, słuchowej i ruchowej), zaburzeń lateralizacji oraz orientacji. Prowadzenie zajęć logopedycznych korygujące wady wymowy - kształcenie, rozwijanie i doskonalenie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Stymulacja rozwoju językowego uczniów z uwzględnieniem wszystkich aspektów mowy (wymowa, słownictwo, strona gramatyczna i stylistyczna). Prowadzenie zajęć - gimnastyka korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw mającej na celu usprawnienie motoryki uczestników - wytworzenie u uczniów nawyku utrzymania prawidłowej postawy i umiejętne stosowanie go w życiu codziennym. Poznanie prawidłowej sylwetki, uświadomienie i umotywowanie uczniom potrzeby uczestnictwa w zajęciach, poznanie podstawowych przyczyn i skutków powstawania wad postawy, kształtowanie prawidłowej postawy ciała, utrwalanie nawyku przyjmowania prawidłowej postawy podczas ćwiczeń, wzmacnianie osłabionych partii mięśniowych, rozciąganie mięśni przykurczonych, utrwalanie nawyku prawidłowego oddychania, poznanie i nabycie umiejętności ruchowych z zakresu gimnastyki korekcyjnej i wykorzystanie ich w życiu codziennym, wyrobienie u uczniów poczucia odpowiedzialności za swoje zdrowie, kontrola i samokontrola wykonywanych ćwiczeń i utrzymania prawidłowej postawy. Prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - uzupełnianie braków w wiadomościach uczniów oraz opanowanie podstawowych umiejętności w zakresie zaburzonych procesów odgrywających istotną rolę w opanowaniu podstawowych umiejętności matematycznych, oddziaływanie ogólnie uspokajające, budujące odporność emocjonalną, aktywizujące dziecko do nauki. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie szczególnie uzdolnionych, ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych (np. prowadzenie obserwacji przyrodniczych) - kształtowanie poczucia odpowiedzialności za otaczające środowisko. Należy uwrażliwić uczniów na piękno przyrody, na znaczenie czystego środowiska dla ich zdrowia oraz uzmysłowić im, iż sami mogą przyczynić się do zmniejszenia dewastacji środowiska. Zajęcia mają również służyć rozwijaniu umiejętności logicznego myślenia, aktywności matematycznej uczniów oraz ich zaangażowaniu w proces dydaktyczny. Obliczenia matematyczne ustne i pisemne, rozwijają umiejętności wypowiadania, czytania i pisania. W celu wdrażania dzieci do ścisłego i poprawnego wyrażania się zalecane jest przestrzeganie dokładności w ustnym opisie czynności matematycznych wykonywanych przez dziecko. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie zajęcia mają na celu rozwijanie zdolności muzycznych u dzieci, budzenie wyobraźni ruchowo-przestrzennej. Kształcenie umiejętności tanecznych, osiąganie coraz wyższego poziomu artystycznego, stymulowanie różnych form aktywności twórczej i zachowania się na scenie. Budzenie i rozwijanie takich cech jak: systematyczność, pracowitość, dokładność, obowiązkowość, dyscyplina. Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - rozszerzenie u uczniów kompetencji w zakresie umiejętności psychospołecznych, poprawa społecznego i emocjonalnego funkcjonowania dzieci oraz nauka nowych umiejętności społecznych rozumianych jako: nauka pracy w grupie, nauka podejmowania decyzji, budowanie poczucia własnej wartości, poznawanie przez dzieci swoich mocnych stron, budowanie pozytywnego obrazu siebie, doskonalenie umiejętności komunikowana się z innymi, nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów, rozpoznawania i wyrażania emocji, nauka wychodzenia z ról niekorzystnych dla dzieci, rozwijanie zdolności akceptacji siebie i innych oraz empatii, rozwijanie asertywności, uczenie się mówienia (nie), nauka spostrzegania zagrożeń, zapobiegania uzależnieniom i agresji, poznanie przez dzieci metod radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nauka umiejętności radzenia sobie ze stresem, stworzenie możliwości odreagowania napięć oraz wyzwalania emocji, Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych (kinezjologia, arteterapia, muzykoterapia) - Stworzenie optymalnych warunków rozwoju psychofizycznego dzieci niepełnosprawnych, przy równoczesnym optymalnym oddziaływaniu kinezjologią, muzykoterapią i arteterapią na ich sferę emocjonalną. Ćwiczenia te są również nastawione na rozwój różnorodnych systemów koordynacji ruchu i funkcji psychofizycznych. Wzbudzanie emocji wywierających korzystny wpływ na zaspakajanie potrzeb oraz przejawiane przez niego formy aktywności. Prowadzenie zajęć specjalistycznych - terapia zajęciowa i pedagogiczna, które przyczynią się do podniesienie poczucia własnej wartości ucznia, usprawnienie komunikacji z otoczeniem, wyzwalanie właściwych postaw i emocji, rozwój zainteresowań i zdolności, kształtowanie właściwych postaw wobec pracy, zaspokojenie potrzeb znaczenia i akceptacji, utrzymanie dobrej kondycji fizycznej uczestników, podniesienie ogólnej sprawności fizycznej, wypracowanie umiejętności inicjowania i podtrzymywania rozmowy, wpojenie zasad współżycia społecznego, rozwój myślenia logicznego, wypracowanie umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu - Wspomaganie harmonijnego rozwoju psychofizycznego uczniów. Rozwijanie i doskonalenie sprawności ruchowej i tężyzny fizycznej. Rozwijanie poczucia odpowiedzialności za zdrowie własne i innych. Rozwijanie i eksponowanie zainteresowań oraz specyficznych uzdolnień ruchowych w pływaniu. Wyposażenie ucznia w zasób umiejętności ruchowych, utylitarnych i sportowych oraz w niezbędny zasób wiedzy o korzyściach wynikających z uprawiania pływania. Zdobycie wiadomości jak bezpiecznie wypoczywać nad wodą. Kształtowanie pozytywnych postaw wobec aktywności ruchowej, sprawności fizycznej i zdrowia oraz wobec uczciwej rywalizacji sportowej. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie - zapewnienie dziecku warunków do wszechstronnego rozwoju zainteresowań, uzdolnień, rozwoju osobowości i umiejętności. Jako podstawę wszelkich działań przyjmuje się aktywność dziecka. Poprzez różnorodność metod oddziaływania oraz dobór treści obejmują wszystkie sfery aktywności: poznawczą, emocjonalną, społeczną i motoryczną. Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej - Stymulowanie harmonijnego rozwoju ucznia, rozwijanie jego motoryki w zakresie szybkości, zwinności, siły, skoczności i wytrzymałości, przygotowanie ucznia do zespołowej aktywności fizycznej. Kształtowanie samodyscypliny poprzez: dostosowanie się do reguł zabaw i gier, kontrolę własnych zachowań i reakcji. Kształtowanie zręczności, gibkości oraz rozwijanie orientacji i spostrzegawczości. Kształtowanie siły oraz koordynacji ruchowo-wzrokowej. Kształtowanie umiejętności aktywnego spędzania czasu wolnego. Rozbudzanie zainteresowań sportowych.

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 3

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 15/12/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia publicznego, w zakresie zgodności wykształcenia z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli a) Każdy wykonawca usługi powinien posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela mianowanego. b) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: Zadanie nr 1 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kursy kwalifikacyjne -Terapia Pedagogiczna, Oligiofrenopedagogika, - część nr 2 tj.: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 3 tj.: zajęcia logopedyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia podyplomowe z zakresu logopedii ogólnej i terapii mowy, Kurs kwalifikacyjny - Oligofrenopedagogika, - część nr 4 tj.: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 5 tj.: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 6 tj.: Specjalne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych: 6a. kinezjologia, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, kursy kwalifikacyjne Oligofrenopedagogika oraz Kinezjologia Edukacyjna 6b. arteterapia, wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kurs kwalifikacyjny - Arteterapia, 6c. muzykoterapia,: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Warsztaty: Teatralne, Emisja głosu, - część nr 7 tj.: terapia pedagogiczna: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 8 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej Zadanie nr 2 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Kursy kwalifikacyjne -Terapia Pedagogiczna, Oligiofrenopedagogika, - część nr 2 tj: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 3 tj.: zajęcia logopedyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia podyplomowe z zakresu logopedii ogólnej i terapii mowy, Kurs kwalifikacyjny - Oligofrenopedagogika, - część nr 4 tj.: zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne z zaburzeniami komunikacji społecznej: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 5 tj.: gimnastyka korekcyjna: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 6 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej - część nr 7 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w pływaniu: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego - część nr 8 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w grach zespołowych: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej Zadanie nr 3 - część nr 1 tj.: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 2 tj.: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny z gimnastyki korekcyjnej, - część nr 3 tj.: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia Podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej - część nr 4 tj.: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych matematyczno - przyrodniczo: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, - część nr 5 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie: wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej, Studia Podyplomowe w zakresie Zintegrowanej Edukacji Wczesnoszkolnej - część nr 6 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych tanecznie: ukończone studia wyższe z wychowania muzycznego, Studia Podyplomowe w zakresie przedmiotu Sztuka, kurs choreograficzny w zakresie tańca towarzyskiego i disco Dance, - część nr 7 tj: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w piłce nożnej: Ukończone wyższe studia wychowania fizycznego - specjalność trenerska (trener II klasy w piłce nożnej),

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia; 2) zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu stron umowy, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez Wykonawcę i nieprzewidywalne przez strony umowy w dniu jej zawarcia; 3) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 4) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, pokój nr 15

Data składania wniosków, ofert: 08/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 11:30

Miejsce składania:
Urząd Miejski Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, pokój nr 15

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

287751 / 2011-11-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Chojnowie - Chojnów (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Gimnazjum nr 1 w Chojnowie w ramach projektu POKL pod nazwą: Równaj do najlepszych- wsparcie uczniów Gimnazjum Nr 1 im. Jana Pawła II w Chojnowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

74187 / 2011-03-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kudowa-Zdrój - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów klas I - III kudowskich szkół w ramach projektu - Indywidualizacja nauczania w klasach I - III w Gminie Kudowa-Zdrój

240969 / 2011-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Złotoryja - Złotoryja (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie Każdy ma szansę na edukację realizowanego w ramach Indywidualizacji nauczania w klasach 1-3

363652 / 2009-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

194635 / 2011-07-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w roku szkolnym 2011/2012, zajęć specjalistycznych - warsztat relaksacyjno-wyciszający

359986 / 2009-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

422056 / 2009-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

376162 / 2011-11-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Przemkowie - Przemków (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Przemków

280997 / 2010-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie w roku szkolnym 2010/2011, zajęć pozalekcyjnych z ukierunkowaniem na rozwój kompetencji kluczowych - Z przyrodą za Pan Brat

208032 / 2011-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Polkowice - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług szkolnictwa podstawowego w Szkole Podstawowej nr 1 w Polkowicach w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice.

250369 / 2010-09-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie w roku szkolnym 2010/2011 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki - Chcę rachować

20724 / 2011-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Prusice - Prusice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012 w szkołach na terenie Gminy Prusice

207052 / 2011-07-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski w Chojnowie - Chojnów (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (specjalistycznych, psychoedukacyjnych i rozwijających zainteresowania) w dwóch szkołach podstawowych (w Szkole Podstawowej nr 3 i Nr 4 w Chojnowie) dla uczniów klas I - III w ramach projektu POKL pod nazwą: Każdy ma prawo do sukcesu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

363680 / 2009-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

212878 / 2011-07-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Oświaty Gminnej - Strzelin (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzelin, w roku szkolnym 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013.

162929 / 2011-06-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie w roku szkolnym 2011/2012 zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki - Chcę rachować

393634 / 2012-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Polkowice - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług szkolnictwa podstawowego w Szkole Podstawowej nr 1 i 3 w Polkowicach w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice

359996 / 2009-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

360026 / 2009-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu pn. Równać szanse - poszerzenie oferty edukacyjnej szkół podstawowych na terenie Związku Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach

266928 / 2011-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Polkowice - Polkowice (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług szkolnictwa podstawowego w Szkole Podstawowej w Jędrzychowie w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Polkowice.

14764 / 2011-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kamienna Góra - Kamienna Góra (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Niepriorytetowe usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu Lepszy start - lepsze jutro realizowane w Zespole Szkół Publicznych w Krzeszowie - 2 zadania w bloku przyrodniczym

172689 / 2011-06-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Siechnic - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Siechnice