Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

252061 / 2011-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Kobierzyce (Kobierzyce)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-08-04 pod pozycją 211061. Zobacz ogłoszenie 211061 / 2011-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 252061

Data publikacji: 2011-09-22

Nazwa: Gmina Kobierzyce

Ulica: al. Pałacowa 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Kobierzyce

Kod pocztowy: 55-040

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 071 3111215

Numer faxu: 071 3111252

Adres strony internetowej: www.kobierzyce.ug.gov.pl

Regon: 93193507500000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 211061

Data wydania biuletynu: 2011-08-04

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak

Rok ogłoszenia: 2011

Pozycja ogłoszenia: 211061

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie w roku szkolnym 2011/2012 usług edukacyjnych dla uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kobierzyce: Szkoły Podstawowej w Pustkowie Żurawskim, Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Szkoły Podstawowej w Tyńcu Małym, Szkoły Podstawowej w Kobierzycach i Szkoły Podstawowej w Bielanach Wrocławskich, w terminie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2002r.) z późniejszymi zmianami, zwanym dalej rozporządzeniem MEN, w ramach realizacji projektu pn.: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół
podstawowych w Gminie Kobierzyce, zwanego także Projektem, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III uczących się w 5 szkołach podstawowych w gminie Kobierzyce, tj. zapewnienie im oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Projekt przyczyni się do zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania aktywizujących metod nauczania, a także do zwiększenia dostępności i podniesienia jakości wsparcia i pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prowadzone będą dodatkowe edukacyjne zajęcia pozalekcyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych
ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, prowadzone będą takŜe zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów
szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski). 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni realizację następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012: Zadanie Nr I - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Żurawskim 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy uczniów, łącznie 68 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy uczniów, łącznie 99 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i
psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin. 5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy uczniów, łącznie 50 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk
matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
Zadanie Nr II - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin 2.Zajęcia dla
dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy uczniów, łącznie 60 godzin. 4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
Zadanie Nr III - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa Tyńcu Małym 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa
uczniów, łącznie 30 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -7 grup uczniów, łącznie 210 godzin. 4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin. Zadanie Nr IV - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Kobierzycach 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin. 2.Zajęcia dla dzieciz trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin. 5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 2 grupy uczniów, łącznie 72 godziny. Zadanie Nr V - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu
umiejętności matematycznych - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 4 grupy uczniów, łącznie 144 godzin. 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin.
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin. 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 3 grupy uczniów, łącznie 108 godzin. Łącznie przeprowadzonych zostanie 2529 godzin zajęć, w tym: 1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także
zagrożonych ryzykiem dysleksji - 560 godzin 2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 532 godziny 3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 729 godzin 4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 112 godzin 5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 326 godzin 6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 240 godzin 7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 30 godzin Jednostka 1 godziny w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny
lekcyjnej, czyli 45 minut. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto: 1.Opracowanie i przedstawienie do akceptacji dyrektorom poszczególnych szkół oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego: a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań
w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami w danej szkole, b) szczegółowych harmonogramów prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń przyjętych w załączniku nr 1 do umowy - Zestawieniu ilości godzin / rodzajów zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2011/2012, uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych szkół i przez nich zatwierdzonych, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć lekcyjnych na I semestr oraz na II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zmiany w zatwierdzonych planach zajęć dodatkowych będą wprowadzane w porozumieniu z dyrektorami szkół i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego
zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. 2.Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności). 3.Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę
zrealizowanych godzin dydaktycznych. Miesięczne karty czasu pracy składane będą w ostatnim dniumiesiąca, którego dotyczą (przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt). 4.Informowanie dyrektora szkoły o wynikach i osiągnięciach uczniów. 5.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego o stanie realizacji programu oraz planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin. 6.Opracowanie, w porozumieniu z koordynatorem Projektu, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in.: I.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród rodziców lub opiekunów prawnych uczestników Projektu, minimum dwukrotnie
(przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu) ankiet ewaluacyjnych, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r. . II.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie, po kaŜdym semestrze, wywiadów, ankiet ewaluacyjnych oraz testów sprawdzających wiedzę (minimum dwukrotnie: pierwszy test na wstępie lub w połowie zajęć, drugi test na zakończenie zajęć) badających rezultaty miękkie i twarde, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne, testy i wywiady zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r.
7.Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 8.Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 9.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich
występowania. 10.Ścisła współpraca z Zamawiającym. 5.Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz spełniać kryteria określone w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których moŜna zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400). Ponadto oferowana kadra musi posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego w przypadku niżej wyszczególnionych kategorii zajęć: - zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, - zajęcia dla dzieci z trudnościami
w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych. Wynagrodzenie osób prowadzących
zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod trybu postepowania: PN

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak

nazwa programu UE:
Projekt: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce w ramach POKL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych u uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Nazwa wykonawcy: MILENIUM Jadwiga Paczkowska

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Towarowa 5,

Miejscowość: Sochaczew

Kod pocztowy: 96-500

ID województwa: 6

Województwo / kraj: mazowieckie

Data udzielenie zamówienia: 25/08/2011

Liczba ofert: 3

Liczba odrzuconych ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 177030,00

Cena wybranej oferty: 147592,44

Cena minimalna: 147592,44

Cena maksymalna: 177030,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

Podobne przetargi

63812 / 2013-02-15 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Jaworze - Jawor (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Koordynator sieci współpracy i samokształcenia dla nauczycieli bibliotekarzy w ramach projektu Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

138348 / 2013-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Długołęka - Mirków (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych Gminy Długołęka w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Długołęka

278773 / 2011-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Oławie - Oława (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, przygotowujących do egzaminu zewnętrznego, zajęcia warsztatowe z języków obcych tj. języka angielskiego i niemieckiego oraz doradztwa zawodowego w ramach projektu POKL pod nazwą Równe szanse- lepszy start

221983 / 2012-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Jelczu-Laskowicach - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi Edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Eurpoejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

79660 / 2012-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Międzybórz - Międzybórz (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Równaj w górę

44737 / 2011-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Bolesławiecki - Bolesławiec (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie dodatkowych zajęć dydaktyczno wyrównawczych w ramach projektu pn. SOS - szkoły otwartych szans - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów szkół Powiatu Bolesławieckiego prowadzących kształcenie ogólne

236204 / 2011-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Milicz - Milicz (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Milicz

356754 / 2009-10-13 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Zakład Karny - Głogów (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi szkolenia zawodowego kategorii 80530000-8 wg Wspólnego Słownika zamówień (CPV)

267717 / 2013-12-10 - Inny: powiatowa jednostka samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu - Lubań (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USŁUGI SZKOLENIA NAUCZYCIELI W RAMACH SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim

178919 / 2014-08-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych przez Wrocławskie ZOO Sp. z o.o. dla uczniów publicznych szkół i przedszkoli oraz innych placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto.

12515 / 2015-01-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja usługi polegającej na przeprowadzeniu zajęć edukacyjnych przez Wrocławskie ZOO Sp. z o.o. dla uczniów publicznych szkół i przedszkoli oraz innych placówek oświatowych prowadzonych przez Zamawiającego.

149323 / 2013-07-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wińsko - Wińsko (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Wato umieć więcej w okresie 02.09.2013r. - 30.06.2014r. w Gminie Wińsko

38234 / 2011-03-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Twardogóra - Twardogóra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2010-2011 i 2011-2012 w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Twardogóra

437208 / 2009-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jelenia Góra - Jelenia Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach Zadania 3 - Zajęcia terapii pedagogicznej i socjoterapii - w Projekcie pod nazwą: Poza schematem ławki szkolnej - cykl zajęć pozalekcyjnych ukierunkowany na wyrównywanie szans edukacyjnych i rozwój kompetencji kluczowych, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie

120049 / 2010-05-12 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie usług szkoleniowych w ramach studiów podyplomowych z Rachunkowości

330050 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podgórzyn - Podgórzyn (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Sukces każdego ucznia klas I-III w Gminie Podgórzyn