Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

211061 / 2011-08-04 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Kobierzyce (Kobierzyce)

Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce

Opis zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2011/2012 usług edukacyjnych dla uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kobierzyce: Szkoły Podstawowej w Pustkowie Żurawskim, Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Szkoły Podstawowej w Tyńcu Małym, Szkoły Podstawowej w Kobierzycach i Szkoły Podstawowej w Bielanach Wrocławskich, w terminie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2002r.) z późniejszymi zmianami, zwanym dalej rozporządzeniem MEN, w ramach realizacji projektu pn.: Program indywidualizacji procesu nauczania
i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce, zwanego także Projektem, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

2. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III uczących się w 5 szkołach podstawowych w gminie Kobierzyce, tj. zapewnienie im oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej
z indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Projekt przyczyni się do zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania aktywizujących metod nauczania, a także do zwiększenia dostępności i podniesienia jakości wsparcia i pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prowadzone będą dodatkowe edukacyjne zajęcia pozalekcyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci
z wadami postawy, prowadzone będą także zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski).

3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni realizację następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012:

Zadanie Nr I - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Żurawskim
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy uczniów, łącznie 68 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy uczniów, łącznie 99 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin.
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy uczniów, łącznie 50 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr II - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy uczniów, łącznie 60 godzin.
4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr III - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa Tyńcu Małym
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -7 grup uczniów, łącznie 210 godzin.
4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr IV - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Kobierzycach
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin.
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 2 grupy uczniów, łącznie 72 godziny.

Zadanie Nr V - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 4 grupy uczniów, łącznie 144 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin.
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 3 grupy uczniów, łącznie 108 godzin.

Łącznie przeprowadzonych zostanie 2529 godzin zajęć, w tym:
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 560 godzin
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 532 godziny
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 729 godzin
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 112 godzin
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 326 godzin
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 240 godzin
7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 30 godzin

Jednostka 1 godziny w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.

4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto:

1.Opracowanie i przedstawienie do akceptacji dyrektorom poszczególnych szkół oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego:
a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami w danej szkole,
b) szczegółowych harmonogramów prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń przyjętych w załączniku nr 1 do umowy - Zestawieniu ilości godzin / rodzajów zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2011/2012, uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych szkół i przez nich zatwierdzonych, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć lekcyjnych na I semestr oraz na II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zmiany w zatwierdzonych planach zajęć dodatkowych będą wprowadzane w porozumieniu z dyrektorami szkół i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć.
2.Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności).
3.Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Miesięczne karty czasu pracy składane będą
w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (przekazywanie w formie elektronicznej
i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt).
4.Informowanie dyrektora szkoły o wynikach i osiągnięciach uczniów.
5.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego o stanie realizacji programu oraz planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
6.Opracowanie, w porozumieniu z koordynatorem Projektu, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in.:
I.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród rodziców lub opiekunów prawnych uczestników Projektu, minimum dwukrotnie (przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu) ankiet ewaluacyjnych, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r. .
II.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie, po każdym semestrze, wywiadów, ankiet ewaluacyjnych oraz testów sprawdzających wiedzę (minimum dwukrotnie: pierwszy test na wstępie lub w połowie zajęć, drugi test na zakończenie zajęć) badających rezultaty miękkie i twarde, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne, testy i wywiady zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r.
7.Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu.
8.Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
9.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania.
10.Ścisła współpraca z Zamawiającym.


5.Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz spełniać kryteria określone w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400).

Ponadto oferowana kadra musi posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego w przypadku niżej wyszczególnionych kategorii zajęć:
- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.

Wynagrodzenie osób prowadzących zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 211061

Data publikacji: 2011-08-04

Nazwa: Gmina Kobierzyce

Ulica: al. Pałacowa 1

Numer domu: 1

Miejscowość: Kobierzyce

Kod pocztowy: 55-040

Województwo / kraj: dolnośląskie

Numer telefonu: 071 3111215

Numer faxu: 071 3111252

Adres strony internetowej: www.ugk.pl

Regon: 93193507500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług edukacyjnych w projekcie
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w roku szkolnym 2011/2012 usług edukacyjnych dla uczniów szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kobierzyce: Szkoły Podstawowej w Pustkowie Żurawskim, Szkoły Podstawowej w Pustkowie Wilczkowskim, Szkoły Podstawowej w Tyńcu Małym, Szkoły Podstawowej w Kobierzycach i Szkoły Podstawowej w Bielanach Wrocławskich, w terminie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2002r.) z późniejszymi zmianami, zwanym dalej rozporządzeniem MEN, w ramach realizacji projektu pn.: Program indywidualizacji procesu nauczania
i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce, zwanego także Projektem, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

2. Celem projektu jest wyrównanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I-III uczących się w 5 szkołach podstawowych w gminie Kobierzyce, tj. zapewnienie im oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej
z indywidualnymi potrzebami i możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Projekt przyczyni się do zwiększenia stopnia i zakresu wykorzystania aktywizujących metod nauczania, a także do zwiększenia dostępności i podniesienia jakości wsparcia i pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Prowadzone będą dodatkowe edukacyjne zajęcia pozalekcyjne dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji oraz zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy, zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci
z wadami postawy, prowadzone będą także zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych oraz zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski).

3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni realizację następujących dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2011/2012:

Zadanie Nr I - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Żurawskim
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 2 grupy uczniów, łącznie 68 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 3 grupy uczniów, łącznie 99 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 2 grupy uczniów, łącznie 40 godzin.
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 2 grupy uczniów, łącznie 50 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr II - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Pustkowie Wilczkowskim
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych -1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 2 grupy uczniów, łącznie 60 godzin.
4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr III - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa Tyńcu Małym
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy -7 grup uczniów, łącznie 210 godzin.
4.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 1 grupa uczniów, łącznie 30 godzin.

Zadanie Nr IV - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Kobierzycach
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 5 grup uczniów - I semestr i 7 grup uczniów - II semestr, łącznie 216 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin.
5.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 2 grupy uczniów, łącznie 72 godziny.

Zadanie Nr V - miejsce wykonania usługi - Szkoła Podstawowa w Bielanach Wrocławskich
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 4 grupy uczniów, łącznie 144 godzin.
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 1 grupa uczniów, łącznie 36 godzin.
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 6 grup uczniów, łącznie 216 godzin.
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 3 grupy uczniów, łącznie 108 godzin.

Łącznie przeprowadzonych zostanie 2529 godzin zajęć, w tym:
1.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 560 godzin
2.Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 532 godziny
3.Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 729 godzin
4.Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 112 godzin
5.Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 326 godzin
6.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 240 godzin
7.Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów uzdolnionych językowo (język angielski) - 30 godzin

Jednostka 1 godziny w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.

4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto:

1.Opracowanie i przedstawienie do akceptacji dyrektorom poszczególnych szkół oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego:
a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami w danej szkole,
b) szczegółowych harmonogramów prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń przyjętych w załączniku nr 1 do umowy - Zestawieniu ilości godzin / rodzajów zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2011/2012, uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych szkół i przez nich zatwierdzonych, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć lekcyjnych na I semestr oraz na II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zmiany w zatwierdzonych planach zajęć dodatkowych będą wprowadzane w porozumieniu z dyrektorami szkół i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć.
2.Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności).
3.Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Miesięczne karty czasu pracy składane będą
w ostatnim dniu miesiąca, którego dotyczą (przekazywanie w formie elektronicznej
i papierowej informacji dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest Projekt).
4.Informowanie dyrektora szkoły o wynikach i osiągnięciach uczniów.
5.Prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz comiesięczne przekazywanie w formie elektronicznej i papierowej sprawozdania dyrektorowi szkoły, w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu ze strony Zamawiającego o stanie realizacji programu oraz planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin.
6.Opracowanie, w porozumieniu z koordynatorem Projektu, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, w tym m.in.:
I.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród rodziców lub opiekunów prawnych uczestników Projektu, minimum dwukrotnie (przed rozpoczęciem zajęć oraz po ich zakończeniu) ankiet ewaluacyjnych, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r. .
II.Opracowanie oraz przeprowadzenie wśród dzieci uczestniczących w projekcie, po każdym semestrze, wywiadów, ankiet ewaluacyjnych oraz testów sprawdzających wiedzę (minimum dwukrotnie: pierwszy test na wstępie lub w połowie zajęć, drugi test na zakończenie zajęć) badających rezultaty miękkie i twarde, przy czym końcowe ankiety ewaluacyjne, testy i wywiady zostaną przekazane dyrektorom szkół do dnia 30 czerwca 2011r.
7.Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu.
8.Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia;
9.Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania.
10.Ścisła współpraca z Zamawiającym.


5.Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe oraz spełniać kryteria określone w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50 poz. 400).

Ponadto oferowana kadra musi posiadać stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego w przypadku niżej wyszczególnionych kategorii zajęć:
- zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych.

Wynagrodzenie osób prowadzących zajęcia będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie usług uzupełniających w zakresie świadczenia usług edukacyjnych, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego, w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu usługi, zgodnie z ustawą Pzp.

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku

Wiedza i doświadczenie:
W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 usług powiązanych rodzajowo z kodem CPV 80000000-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe, finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający nie wymaga wykazania spełniania tego warunku

Sytuacja ekonomiczna:
Opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewidział dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określił ich warunki w pkt XV SIWZ.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.ugk.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Kobierzyce
Al.Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce
Pok. nr 50

Data składania wniosków, ofert: 12/08/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Kobierzyce
Al.Pałacowa 1
55-040 Kobierzyce
Sekretariat, pok. 25

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt pn.: Program indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Kobierzyce współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

274536 / 2013-07-12 - Inny: ośrodek doskonalenia nauczycieli

Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego w Jaworze - Jawor (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolnego organizatora rozwoju edukacji w ramach projektu Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim współfinansowanego z Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

438986 / 2013-10-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Głogowski - Głogów (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja programu rozwojowego w III Liceum Ogólnokształcącym im. Bohaterów Westerplatte w Zespole Szkół im. Jana Wyżykowskiego w Głogowie w ramach projektu pn. Moja przyszłość w moich rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na 22 części

186534 / 2013-05-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wołowski - Wołów (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu pn. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli drogą do sukcesu szkół w powiecie wołowskim

413324 / 2009-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Jelenia Góra - Jelenia Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie konsultacji w ramach Zadania Nr 3.30 - Punkt Interwencji Kryzysowej Pomocna Dłoń - Pedagog 4 w Projekcie pod nazwą: Punkt Interwencji kryzysowej POMOCNA DŁOŃ - pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla młodzieży w wieku dorastania, Działanie 9.1: Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Nr projektu: WND-POKL.09.01.02-02-386/08

337746 / 2011-10-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jawor - Jawor (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Jawor w ramach projektu pn. Poprawa jakości i efektów kształcenia uczniów klas I-III poprzez zajęcia dodatkowe w szkołach podstawowych w Gminie Jawor

132500 / 2013-04-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Centrum Integracji Społecznej - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów zawodowych na potrzeby projektów: Nowa przystań realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na rzecz Integracji Obywateli Państw Trzecich oraz Centrum Aktywnych realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

376888 / 2012-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubomierz - Lubomierz (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych oraz opieka pedagogiczna podczas wyjazdów studyjnych w Szkołach Podstawowych w Lubomierzu i w Pławnej w Gminie Lubomierz realizowanych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania drogą do sukcesu uczniów w Gminie Lubomierz

110630 / 2014-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Kamiennogórski - Kamienna Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja form doskonalenia zawodowego nauczycieli w projekcie: Wdrożenie kompleksowego rozwoju szkół Powiatu Kamiennogórskiego.

234545 / 2012-11-06 - Inny: Jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP - Wrocław (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych kursów przedsiębiorczości dla uczestników projektu Nowe Perspektywy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

81297 / 2014-04-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Złotoryja (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie treningów, doradztwa, zajęć w ramach aktywizacji społecznej oraz przygotowanie materiałów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

327092 / 2011-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina i Miasto Środa Śląska - Środa Śląska (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne, obejmujące prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach Projektu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Środa Śląska

328424 / 2012-09-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Góra - Góra (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna na realizację zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt. ,,Dzieci -największy skarb,,, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Społecznego Priorytet: IX. Działanie: 9.1 Poddziałanie: 9.1.2

247204 / 2013-06-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Kłodzko (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie usług szkoleniowych dla 14 osób długotrwale bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłodzku, korzystających z pomocy społecznej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kłodzku, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Projekt systemowy pn. Można mi zaufać współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

285612 / 2014-08-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Edukacji i Kultury w Oleśnicy - Oleśnica (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w projekcie pn. Innowacyjny system wspomagania oświaty w powiecie oleśnickim.

247456 / 2011-08-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Złotoryja - Złotoryja (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Szkole Podstawowej nr 1 i w Szkole Podstawowej nr 3 w Złotoryi

283536 / 2010-09-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubin - Lubin (dolnośląskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Nabór personelu do prowadzenia dodatkowych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych w zakresie matematyki, języka polskiego i języka obcego