Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

316259 / 2010-11-08 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej / Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa (Racibórz)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 316259

Data publikacji: 2010-11-08

Nazwa: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa

Ulica: ul. Sienkiewicza 3

Numer domu: 3

Miejscowość: Racibórz

Kod pocztowy: 47-400

Województwo / kraj: śląskie

Numer telefonu: 032 4181592, 4181056

Numer faxu: 032 4153381

Regon: 00086851400000

Typ ogłoszenia: ZP-408

Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych - zamówienie dodatkowe

Rodzaj zamówienia: B

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe, związane z rozbudowa i przebudową istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych.

Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Roboty budowlane:
1). Pokrycie dachowe,
2). Wykonanie ścian wewnętrznych i zamurowania,
3). Wykonanie posadzek,
4). Wykonanie sufitów,
5). Wykończenie ścian,
6). Montaż i dostawa stolarka i ślusarki,
7). Wykonanie kurtyny powietrznej,
2.Roboty instalacyjne:
1). Kotłownia,
2). Instalacja wody lodowej,
3). Instalacja c.o,
4). Instalacja wodociągowa,
5). Kanalizacja sanitarna,
6). Kanalizacja deszczowa.
3. Instalacja wentylacji.
4. Obiegi rurowe.
5. Układy klimatyzacji freonowej.
6. Instalacje elektryczne.
7. Instalacje niskoprądowe

szacunkowa_wart_zam: Tak

Kod trybu postepowania: WR

zamowienie_pprawna_hid: i;

zamowienie_pprawna: art. 67 ust. 1 pkt 5

zamowienie_uzasadnienie:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu jest samodzielnym publicznym ZOZ-em powołanym i nadzorowanym przez Ministra Zdrowia. Swoje szerokie zadania statutowe realizuje w adaptowanej willi z lat 30 ubiegłego stulecia, niespełniającej warunków higieniczno-sanitarnych.
Po wejściu w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia (Dz. U. nr 213 poz. 1568 z 2006 r.) w sprawie wymagań, jakie powinny spełniać pod względem fachowym i sanitarnych zakłady opieki zdrowotnej konieczna stała się rozbudowa naszej placówki. Po opracowaniu koncepcji oraz zbiorczego zestawienia kosztów, pismem z dnia 19.11.2007 roku Centrum zwróciło się do Ministra Zdrowia z prośbą o dofinansowanie inwestycji. Decyzją 1/5998 z dnia 09.09.2008 r. zatwierdził przedstawione zbiorcze zestawienie kosztów, dofinansowując inwestycję ze środków budżetu państwa część 46 Zdrowie.
Zamawiający w dniu 15.12.2008 r, po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego zawarł umowę na wykonanie robót budowlanych: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu celem poszerzenia jego funkcji medycznych i administracyjnych oraz techniczno-magazynowych z wykonawcą Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego SKOBUD Sp. z o. o. z siedzibą w Żywcu dnia 15 grudnia 2008 roku w Raciborzu (najkorzystniejsza oferta z najniższą ceną), którego wartość wynosi 14 663 934,13 PLN netto, 17 889 999,64 PLN brutto. Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpiło niezwłocznie w styczniu 2009 roku.
W trakcie rozpoczętego procesu inwestycyjnego nastąpiły nieprzewidziane przez inwestora okoliczności, które spowodowały konieczność zweryfikowania realizowanego projektu i dokonania korekty planu funkcjonalno-użytkowego. Zmiany spowodowane były następującymi przyczynami:
1. Postanowieniem Ministra Zdrowia z dnia 21.04.2009 o sygnaturze MZ-SOR-078-2431-1/KW09 nakazującym Regionalnym Centrom Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa realizację określonych zadań obronnych. W wyniku wyżej wymienionej decyzji, Narodowe Centrum Krwi podpisało umowę (czerwiec 2000) z RCKiK w Raciborzu, w której zobowiązało do utworzenia rezerwy krwi na potrzeby obronne MON, a także do zapewnienia odpowiednich, odrębnych, właściwie zabezpieczonych pomieszczeń na magazyn krwi i dla pracownika, zajmującego się sprawami obronnymi. Ponadto ze względu na niejawny charakter tego przedsięwzięcia, niezbędne było zatrudnienie pełnomocnika do spraw informacji niejawnych, a w konsekwencji zapewnienie mu odpowiednich warunków do pracy, poprzez przygotowanie stosownych wydzielonych pomieszczeń, w tym również sejfu.
Realizacja tego zadania wymaga:
a) wyodrębnienia technicznego i organizacyjnego oraz odpowiedniego wyposażenie niezależnych pomieszczeń magazynowych (chłodni).
b) wyodrębnienia technicznego i organizacyjnego oraz odpowiedniego wyposażenia dwóch niezależnych pomieszczeń biurowych (dla inspektora ds. obronnych i pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych).
c) przygotowanie pomieszczenia z przeznaczeniem na kancelarię tajną: w przypadku gdy będą przekazywane dokumenty o klauzuli wyższej niż zastrzeżone, konieczne będzie utworzenie zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych kancelarii tajnej oraz pomieszczenia dla kierownika tej kancelarii.
2. Równocześnie dokonano (ponadplanowego, nieprzewidzianego z rezerw Ministra Zdrowia) zakupu radiatora - urządzenia do napromieniania krwi i jej składników, który został zakupiony i sfinansowany przez Ministerstwo Zdrowia w wyniku czego powstała konieczność dostosowania wznoszonego obiektu pod względem administracyjnym i technicznych zgodnie a warunkami wynikającymi z Ustawy z dnia 29.11.2000 (Prawo atomowe Dz. U. 2007.42.276 z późn. zm.), a także zatrudnienia inspektora ds. atomistyki i przygotowania dla niego pomieszczenia do pracy.
3. Pozytywną decyzją z dniu 27.03.2009 Komitetu Mechanizmu Finansowego EOG przyznającą środki w wysokości 1.110.536 EUR na sfinansowanie złożonego przez nasze Centrum projektu pn. Twoja krew moja szansą na życie PL 0475. Projekt składał się z 2 części:
- pierwsza- zakładała zakup mobilnej stację do poboru krwi i osocza (ambulans).
- druga- zakładała dwuletnią, szeroką promocję honorowego krwiodawstwa w celu pozyskania nowych krwiodawców w mobilnej stacji.
Wymagało to zatrudnienia nowych pracowników: specjalista ds. informacji i promocji, specjalista ds. organizacji, specjalista ds. finansowych, a co za tym idzie wydzielenia dodatkowych pomieszczeń na obsługę administracyjno-techniczną przedmiotowego projektu.
Nałożenie nowych obowiązków na Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu (zamawiającego) już w trakcie trwania procesu inwestycyjnego wymusiło w tym zakresie stworzenie dodatkowych powierzchni użytkowych w nowobudowanym obiekcie. Na podstawie analizy realizowanego projektu w aspekcie ww. przyczyn, Zamawiający kierując się zasadami racjonalnej gospodarki stwierdził, że w celu zaspokojenia wynikłych potrzeb (na ograniczonej powierzchni działki budowlanej jaką dysponuje) zwiększenie powierzchni użytkowej budynku jest technicznie wykonalnym, na obecnym etapie procesu inwestycyjnego (tj. wznoszenie budynku do stanu surowego) jest częściowa zmiana projektu budowlanego.
Tym samym konieczność zwiększenia powierzchni i kubatury obiektu była okolicznością nie możliwą do przewidzenia.
Jednocześnie opisane okoliczności, tj. polecenie Ministra Zdrowia utrzymywania stałej rezerwy krwi dla celów obronnych, zakup radiatora-urządzenia wysokospecjalistycznego do napromieniania krwi w celu uzyskania bezpiecznego preparatu, realizacja projektu Twoja krew moją szansą na życie, utworzenie nowych stanowisk pracy (konieczność powiększenia przestrzeni biurowo-administracyjnej) nie istniały na etapie opracowania koncepcji wykorzystania nowej siedziby, prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisania umowy, dlatego nie można ich było obiektywnie przewidzieć. Jednoznacznie opisane w/w okoliczności wskazują, że nie istniały w dacie podpisania umowy dotyczącej zamówienia podstawowego.

Gdyby jednak zamawiający chciał wywiązać się z umowy podstawowej i dopiero po ukończeniu zamówienia podstawowego, dokonał zmian w nowym już wybudowanym obiekcie w celu wywiązania się z w/w obowiązków nałożonych na Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu i zwiększyć powierzchnie użytkowe (nie ma innej możliwości niż tylko w tym nowym obiekcie zwiększyć powierzchnie użytkowe, ze względu na ograniczony teren Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu) musiałby ponieść niewspółmiernie wysokie koszty, polegające na szeregu robotach rozbiórkowych, demontażowych, miedzy innymi częściową rozbiórkę dachu, wzmocnienia słupów ze względu na wzrost obciążeń, bezpośredniej także ingerencji w niektóre elementy konstrukcyjne, rozebranie ścian, dostosowanie instalacji ze względu na zmiany dostosowujące do założonych zmian powierzchni użytkowych, koszty utylizacji, a także już poniesione koszty budowy części podlegające rozbiórce, itp. Takie postępowanie byłoby nieracjonalne, niegospodarne, sprzeczne z zasadą racjonalnego wydawania środków publicznych, dlatego też jeszcze na etapie budowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, można skorygować założenia funkcjonalno-użytkowe.

Jednocześnie nadmieniamy, że Zamawiający na etapie planowania budowy pierwotnej (przed powstaniem okoliczności zmian powierzchni użytkowych) zachował należytą staranność i dla założeń celów pierwotnych, gdy podejmowano plan budowy nowej siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu w roku 2007 - 2008, powierzchnia użytkowa byłaby wystarczająca. Wskutek powyższego konieczne stało się wykonanie robót dodatkowych i zmiany projektu budowlanego poprzez rozszerzenie przebudowy o dodatkowe pomieszczenia.

W wyniku powyższego dokonano zmianę koncepcji i wielkości - kubatury nowobudowanej siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu, a więc nastąpiła obiektywna konieczność wprowadzenia zmian planu funkcjonalno-użytkowego, a w konsekwencji przebudowy obiektu w zakresie większym niż wcześniej zakładano. Powyższa zmiana została zaakceptowana przez Ministerstwo Zdrowia.

Zmiana dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót dodatkowych przyczyni się do polepszenia warunków pracy, osiągnięcia wyznaczonych celów: realizacja zadań z zakresu obronności państwa, poprawa jakości preparatów krwi (radiator), zwiększy możliwość uzyskania większej ilości dawców, a zatem i krwi oraz pochodnych krwi (ambulans do poboru krwi), pozwoli na zwiększenie zatrudnienia, a także dalszy rozwój Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu.

Nowo budowana siedziba Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Raciborzu stanowi jeden monolityczny obiekt żelbetonowy i część objęta zamówieniem dodatkowym stanowi połączenie pionowe, a w części także wzmocnienie słupów i nadbudowę ścian powstającego obiektu, ergo stanowi fragment całości całkowicie niesamodzielny pod względem infrastruktury mediów, klimatyzacji a także nawet architektury. Wspólne piony sieciowe, klimatyzacyjne, wspólny dach, niepowtarzalna ceramiczna elewacja, wspólne ciągi komunikacyjne i powierzenie wykonania prac dodatkowych może nastąpić wyłącznie dotychczasowemu wykonawcy (według opinii rzeczoznawcy budowlanego).

Zatem niemożliwe od strony technicznej (według opinii rzeczoznawcy budowlanego) jest wybudowanie części opisanej jako zamówienie podstawowe bez zrealizowania zakresu zamówienia dodatkowego, w razie nie skorzystania z tzw. zamówienia dodatkowego koniecznym byłoby zaprzestania realizacji inwestycji i wzniesienie nowego obiektu w miejsce dotychczas budowanego. Takie rozwiązanie w sposób oczywisty byłoby nieracjonalne i sprzeczne z powodu poniesienia niewspółmiernych kosztów i konieczności zapłaty odszkodowań dotychczasowemu wykonawcy z tytułu wypowiedzenia umowy.

Zamawiający dokonał zmian dokumentacji projektowej, uzyskał przewidziane przepisami uzgodnienie projektu zamiennego i otrzymał stosowną decyzję administracyjną, zmieniającą dotychczasowe pozwolenie na budowę, które uwzględnia wprowadzony zmiany, tj. Inwestor uzyskał Zamienne Pozwolenie na Budowę wraz z zatwierdzeniem zamiennego projektu budowlanego decyzją nr 396/09A wydaną przez Starostę Raciborskiego.

Zakres zmian w realizowanej inwestycji, w wyniku zamiennego projektu budowlanego i nowego pozwolenia na budowę spowodował wzrost powierzchni użytkowej obiektu. Konsekwencją tych zmian została potrzeba wykonania w zakresie robót dodatkowych:
a).budowa ścian zewnętrznych i wewnętrznych oraz dachu 2-go piętra po obrysie 1-go,
b).wzmocnienie słupów w kondygnacji -1 i 0,
c).wykonanie elewacji części dobudowanej,
d).wprowadzenie zmian w zakresie instalacji mediów w wyniku zwiększenia bilansów mocy.
W wyniku powyższego:
1. Kontynuacja budowy wymaga równoczesnego wznoszenia części już budowanej z częścią objętą zamówieniem dodatkowym ze względu na przyjętą technologię monolityczną konstrukcji żelbetonowej co wymaga wykorzystania istniejących elementów deskowania wykonanych indywidualnie dla tego obiektu.
2. Zaniechanie budowy (zamówienie dodatkowe) na obecnym etapie nie pozwala na kontynuowanie pozostałych robot budowlanych objętych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania przekrycia oraz dachu obiektu.
3. Budynek objęty projektem zamiennym stanowi całość architektoniczną pokrytą ceramicznymi płytami elewacyjnymi wykonanymi na zamówienie, skomponowanymi z nietypową stolarką okienną. Ponieważ roboty dodatkowe i zamienne winny być wykonane zgodnie z parametrami i technicznymi i standardami jakościowymi zamówienia pierwotnego, dostawa płyt elewacyjnych powinna pochodzić od jednego dostawcy i z jednej serii produkcyjnej. Jedynie wtedy można oczekiwać spełnienia założeń projektu architektonicznego.
4. Stan zaawansowania robót budowlanych oraz posiadane środki techniczne znajdujące się na placu budowy (deskowania, żuraw wieżowy, zagospodarowanie placu budowy) pozwalają bez dodatkowych kosztów na kontynuację budowy wg. projektu zamiennego przez obecnego wykonawcę.
5. Zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie zamówień publicznych wykonawcy mogą użyć materiałów i urządzeń spełniających wymogi projektu jednak innych producentów, istnieje więc ryzyko ich niekompatybilności i braku unifikacji co niekorzystnie wpłynie na jakość i eksploatację całego obiektu.
6. Zmiany i modyfikacje w zakresie instalacyjnych projektów branżowych uniemożliwiają logiczny podział i wyodrębnienie odpowiedzialności gwarancyjnej w zakresie robot podstawowych i dodatkowych, a tym samym ze względu na przenikające się zakresy robót objęte zamówieniem podstawowym i dodatkowym niemożliwe jest ustalenie zakresu odpowiedzialności gwarancyjnej za te roboty, przy wielu wykonawcach.

Powyższe prowadzi do wniosku, że z przyczyn technicznych i gospodarczych o obiektywnym charakterze, związanych ze stosowanym procesem technologicznym budowy i koniecznością zachowania ciągłości wykonywania prac betonowych, żelbetowych i innych, powierzenie wykonania prac dodatkowych może nastąpić wyłącznie dotychczasowemu wykonawcy, co stanowi podstawę uzasadniającą, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.

Powierzenie temu wykonawcy robót pozwoli jednoznacznie obniżyć koszty inwestycji, a także nie ponieść kosztów odstąpienia od umowy, kosztów likwidacji budowy, itp.
W przedmiotowym przypadku oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego i ewentualne udzielenie zamówienia innemu wykonawcy, niż obecnie wykonującemu roboty spowoduje konieczność wprowadzenia daleko idących (istotnych) zmian w umowie z obecnym wykonawcą i narazi zamawiającego na niekorzystne skutki finansowe, ze względów kosztowych, technologicznych (ciągłość prowadzenia robót, zastosowane materiały budowlane) oraz biorąc pod uwagę warunki gwarancji i rękojmi, wykonawstwo powyższych robót należy powierzyć firmie już wykonującej roboty budowlane.

W świetle powyższych okoliczności zachodzą przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki na rzecz dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych. Podstawą prawną udzielenia zamówienia jest przepis art. 67 ust. l pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj:
a).zamówienie dodatkowe może zostać udzielone tylko dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, dodatkowo zamówienia te,
b).nie są objęte zamówieniem podstawowym;
c).nie przekraczają łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia
d).są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego;
e).ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli zaistniała co najmniej jedna z poniższych okoliczności:
- z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
- wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
Wszystkie przesłanki z w/w punktów spełnione zostały kumulatywnie.

Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego SKOBUD Sp. z o.o

Adres pocztowy wykonawcy: ul. Bracka 30

Miejscowość: Żywiec

Kod pocztowy: 34-300

ID województwa: 11

Województwo / kraj: śląskie

Kody CPV:
450000007 (Roboty budowlane)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
453300009 (Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
453312008 (Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
453100003 (Roboty instalacyjne elektryczne)

Podobne przetargi

275736 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Racibórz - Racibórz (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa nowego parkingu przy ul. Wileńskiej w Raciborzu oraz przebudowa parkingu przy USC

298277 / 2010-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont mieszkań przy ul. Żwirki i Wigury 24/9, ul. Jordana 6/1, ul. Skłodowskiej 27/1, ul. Francuskiej 80/202, ul. Drzymały 3a/2 oraz ul. Reymonta 20/21 w Katowicach

187407 / 2010-07-14 - Podmiot prawa publicznego

Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - Gliwice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie dobudowy i uporządkowania przewodów kominowych w budynku przy ul. Witkiewicza 79 w Gliwicach.

141719 / 2015-09-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie - Knurów (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Knurów zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie.

37285 / 2012-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przebudowa (modernizacja) zaplecza sali gimnastycznej (pomieszczeń części socjalnej - szatnie, umywalnie, pomieszczenia sanitarne) w Szkole Podstawowej nr 42 w Zabrzu przy ul. Gagarina 2 - etap II

83668 / 2016-04-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - Żarki (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa chodnika w miejscowości Trzebniów w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr 3806S na odcinku 1300 mb

175787 / 2009-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Katowice - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Modernizacja Ośrodka Sportowego przy ulicy Alfreda 1 w Katowicach -etap I PRZEBUDOWA HALI SPORTOWEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ - roboty budowlne

71064 / 2009-03-20 - Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - Wrzosowa (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie dodatkowego ogrodzenia panelowego typ D 656 wraz z cokołem i bramą przesuwną na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. zo. o. w Sobuczynie oraz wykonanie paneli sterujących umożliwiających obustronne otwieranie bram.

141190 / 2011-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Ustroń - Ustroń (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Bieżące utrzymanie dróg i ulic miejskich i powiatowych na terenie Miasta Ustronia w 2011r

177456 / 2011-06-29 - Inny: jednostka budżetowa

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów - Bytom (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn. Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2011 roku - drogi gminne

331082 / 2015-12-04 - Uczelnia publiczna

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Modernizacja auli wykładowej Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 72

389298 / 2011-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - Świętochłowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
1. Dobudowa przewodu kominowego wentylacyjnego w mieszkaniu nr 3 w budynku przy ul. Hutniczej 6a w Świętochłowicach 2. Dobudowa przewodu kominowego wentylacyjnego w mieszkaniu nr 3 w budynku przy ul. Hutniczej 6 w Świętochłowicach, 3. Montaż wkładu kominowego żaroodpornego w mieszkaniu nr 12 w budynku przy ul. Metalowców 15 w Świętochłowicach, 4. Uszczelnienie przewodu kominowego wentylacyjnego w kuchni w mieszkaniu nr 1 w budynku przy ul. Średniej 9b w Świętochłowicach,

50723 / 2011-02-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont mieszkań przy ul. Słupskiej 4/23, ul. Słupskiej 7/5, ul. Zielonogórskiej 25/13 w Katowicach

168832 / 2013-04-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Związek Międzygminny ds. Ekologii - Żywiec (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej G99-G100 wraz z przyłączami w m. Łodygowice Górne

140432 / 2012-05-02 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont lądowiska dla śmigłowców ratunkowych celem dostosowania do standardów europejskich - wykonanie rękawa do transportu pacjentów z lądowiska na SOR Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu

124358 / 2016-05-17 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
PO III G 214.3.2016 WR zu Wykonanie remontu przyłącza energetycznego budynku Prokuratury Rejonowej Bielsko-Biała-Południe w Bielsku-Białej przy ul. Sobieskiego 9 - realizowane jako roboty uzupełniające do umowy podstawowej nr VII.G.214 5 2015 z dnia 07.11.2015r.

226928 / 2011-08-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Rozbiórka przybudówki budynku przy ul. Mariackiej 23 w Katowicach wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego po wyburzeniu budynku

522576 / 2012-12-20 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych Komendy Miejskiej Policji w Bytomiu mieszczących się w III Komisariacie Policji w Bytomiu przy ul. Rostka 14

212282 / 2011-07-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Raciborski - Racibórz (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Utworzenie Centrum Dziedzictwa Kulturowego Bramy Morawskiej na Zamku Piastowskim w Raciborzu - wykonanie robót budowlanych (architektoniczno-konserwatorskich) i elektrycznych związanych z wykończeniem skarbca, fragmentu ściany gotyckiej elewacji i ściany wewnętrznej kaplicy Budynku Mieszkalnego D, wykonanie sanitariatów dla potrzeb spektakli i koncertów plenerowych w budynku słodowni B oraz zagospodarowanie dziedzińca zamkowego (bez rejonu baszty) - roboty dodatkowe nr 2

404510 / 2012-10-18 - Uczelnia publiczna

Politechnika Śląska - Gliwice (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Modernizacja pomieszczeń nr 123 i 136 Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: OZ/B/36/JC/12

218805 / 2012-10-15 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony - Częstochowa (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie robót budowlanych koniecznych do wykonania w trakcie realizacji inwestycji prowadzonej w trybie zaprojektuj wybuduj pn. Termomodernizacja oraz montaż kolektorów słonecznych w obiektach Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie

93814 / 2011-04-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miasta i Gminy Żarki - Żarki (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont ul. Czarka w Żarkach (etap II) oraz drogi D-1626 (przedłużenie ul. Kukuczki) w Żarkach (etap II).

78581 / 2016-06-09 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych - Tychy (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Roboty budowlane uzupełniające do zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego (sprawa 340/340/12/2015), zrealizowanego na podstawie umowy Nr DTE - 342 / R / 36 / 01 / 2016 z dnia 20.01.2016r.

191997 / 2012-09-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Zabrze - Zabrze (śląskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Modernizacja i remont budynku Dzielnicowego Ośrodka Kultury w Zabrzu Pawłowie przy ul. Sikorskiego 114 - etap II (pomieszczenia wewnętrzne)