Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

248500 / 2011-08-18 - / Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim (Tomaszów Lubelski)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2011-08-12 pod pozycją 243056. Zobacz ogłoszenie 243056 / 2011-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 248500

Data publikacji: 2011-08-18

Nazwa: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim

Ulica: ul. Lwowska 57

Numer domu: 57

Miejscowość: Tomaszów Lubelski

Kod pocztowy: 22-600

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 084 6642125

Numer faxu: 084 664 22 43

Adres strony internetowej: www.tomaszow-lubelski.pl

Regon: 00052415700000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 243056

Data wydania biuletynu: 2011-08-12

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: II.1.3

Przed wprowadzeniem zmainy:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia składa się z II zadań: - zadanie I - 11 części - zadanie II - 15 części ZADANIE I Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2. CZĘŚĆ I: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ II: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ III: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ IV: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ V: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VI: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 4 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VII: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 12 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VIII: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 12 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ IX: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 12 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ X: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 10 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XI: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 10 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. ZADANIE II Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3. CZĘŚĆ I: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ II: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ III: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 5 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ IV: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ V: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VI: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 5 -liczba dzieci w grupie - 5 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VII: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 6 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ VIII: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 6 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ IX: gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 5 -liczba dzieci w grupie - 6 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ X: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 7 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XI: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 4 -liczba dzieci w grupie - 7 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XII: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 8 -liczba dzieci w grupie - 8 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XIII: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 2 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XIV: specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich. -liczba grup - 2 -liczba dzieci w grupie - 2 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin) -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. CZĘŚĆ XV: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III . -liczba grup - 1 -liczba dzieci w grupie - 10 -liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 -czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r. Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany: - prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą, - prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu, - opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego, - sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ). W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi. W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna. Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego..

Po wprowadzeniu zmiany:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej Nr 2 i Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2011-2012 w ramach programu Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zamówienia składa się z II zadań:
- zadanie I - 11 części
- zadanie II - 15 części
Łącznie 26 części
ZADANIE I
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 2.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 3 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 4
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 12
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 12
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 12
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 10
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 10
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
ZADANIE II
Przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla Szkoły Podstawowej Nr 3.
CZĘŚĆ I:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ II:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ III:
zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 5(a,b,c,d,e)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IV:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ V:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VI:
zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 5 (a,b,c,d,e)
- liczba dzieci w grupie - 5
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 5 grupy - 150 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 6
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ VIII:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 6
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 4 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ IX:
gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 5 (a,b,c,d,e)
- liczba dzieci w grupie - 6
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 5 grupy - 300 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ X:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas pierwszych.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 7
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XI:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 4 (a,b,c,d)
- liczba dzieci w grupie - 7
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 4 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XII:
zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 8 (a,b,c,d,e,f,g,h)
- liczba dzieci w grupie - 8
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 30 (łącznie 8 grupy - 240 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIII:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas drugich.
- liczba grup - 2(a,b)
- liczba dzieci w grupie - 2
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XIV:
specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (terapia zajęciowa, biblioterapia, muzykoterapia) dla dzieci z klas trzecich.
- liczba grup - 2 (a,b)
- liczba dzieci w grupie - 2
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60 (łącznie 2 grupy - 120 godzin)
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
CZĘŚĆ XV:
zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla dzieci z klas I - III .
- liczba grup - 1 (a)
- liczba dzieci w grupie - 10
- liczba godzin przypadająca na jedną grupę - 60
- czas realizacji - wrzesień 2011r. - czerwiec 2012r.
Zajęcia będą prowadzone w salach dydaktycznych w/w placówek, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny. Pomieszczenia spełniają wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne.
W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany:
- prowadzić zajęcia w dni nauki szkolnej bezpośrednio przed lub po zajęciach określonych planem lekcji i zajęć pozalekcyjnych w których uczniowie już uczestniczą,
- prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, i inne dokumenty niezbędne dla potrzeb realizacji projektu,
- opracować program zajęć na podstawie planu określonego przez Zamawiającego,
- sprawować opiekę nad uczniami w czasie zajęć.
Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnej i końcowej diagnozy kompetencji dla poszczególnych grup uczniów objętych zajęciami dydaktyczno-wyrównawczymi tj. dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji społecznej, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych itd. ).
W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL itp. w uzgodnieniu z organem prowadzącym daną placówkę szkolną, zgodnie z wymaganymi w tym zakresie wytycznymi.
W przypadku usprawiedliwionej nieobecności Wykonawca zapewni zastępstwo osoby prowadzącej o takich samych kwalifikacjach i umiejętnościach jak osoba nieobecna.
Działania podjęte przez wykonawcę muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podobne przetargi