191631 / 2013-09-19 - Administracja samorządowa / Zespół Żłobków m.st. Warszawy (Warszawa)
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 191631
Data publikacji: 2013-09-19
Nazwa: Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Ulica: ul. Belgijska 4
Numer domu: 4
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-511
Województwo / kraj: mazowieckie
Numer telefonu: 022 5652355, 5652350
Numer faxu: 022 8450714
Adres strony internetowej: www.zlobki.waw.pl
Regon: 01571911300000
Typ ogłoszenia: ZP-408
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy: w Żłobkach nr 18, 19 i w Oddziale Żłobka nr 19 pod nazwą Mini Żłobek oraz w Żłobkach nr 35 i 37.
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy: w Żłobkach nr 18, 19 i w Oddziale Żłobka nr 19 pod nazwą Mini Żłobek oraz w Żłobkach nr 35 i 37 w okresie od dnia 01.10.2013 r. do dnia 30.06.2014 r.
Kody CPV:
920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
szacunkowa_wart_zam: Tak
Kod trybu postepowania: WR
zamowienie_pprawna_hid: a;
zamowienie_pprawna: art. 5 ust. 1a
zamowienie_uzasadnienie:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a w związku z art. 66 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907), zgodnie z którym w przypadku zamówień, których przedmiotem są między innymi usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a ustawy PZP, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art. 62 ust. 1 lub art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności:
1. naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków,
2. naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań,
3. poniesieniem straty w mieniu publicznym,
4. uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań.
Przedmiotem zamówienia są usługi niepriorytetowe (usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe w dziedzinie 92.00.00.00-1 wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV) określone w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68).
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 1 ustawy PZP.
Przedmiot zamówienia jest związany ze specyfiką usług określanych jako twórcza/artystyczna, a wybór wykonawców dla realizacji usługi w trybie konkurencyjnym narażałby Zamawiającego na zarzut naruszenia zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Zastosowanie trybu niekonkurencyjnego (tryb zamówienia z wolnej ręki) w oparciu o art. 5 ust. 1a ustawy PZP, pozwala na wybór odpowiednich Wykonawców celem zaspokojenia potrzeb Zamawiającego związanych z jego statutową działalnością przy uzyskaniu konkretnych oszczędności. Oszczędności możliwe są do osiągnięcia przy udzieleniu zamówienia właśnie w trybie zamówienia z wolnej ręki, w którym to trybie Zamawiający jest w stanie prowadzić negocjacje z wykonawcami , w szczególności co do oferowanej ceny.
Po pierwsze należy podkreślić, iż celem zaspokojenia potrzeb dzieci uczęszczających do placówek Zamawiającego, związanych z jego statutową działalnością, główną motywacją wszczęcia postępowań w trybie zamówień z wolnej ręki są przesłanki merytoryczne, a więc związane z wyborem wykonawców odpowiednich, posiadających predyspozycje do współpracy i bezpośredniego kontaktu z małymi dziećmi uczęszczającymi do żłobków w wieku od 6 miesięcy do 3 lat. Dziecko w pierwszym okresie życia potrzebuje spokojnej i stałej troski, aby mogło wykształcić w sobie poczucie bezpieczeństwa. To stadium to tzw. okres zaufania, obejmuje pierwsze lata życia. Jeżeli te warunki te zostaną spełnione dziecko nabiera zaufania do świata i nadziei na przyszłość. Tak, więc korzystnemu rozwojowi emocjonalnemu sprzyja troskliwa opieka nad jego zdrowiem i prawidłowe zaspokajanie elementarnych potrzeb. Duże znaczenie ma też miła atmosfera, spokój i dbałość o dziecko. Podczas pobytu w żłobku pogłębia się kontakt uczuciowy dziecka z dorosłym (tzw. uczucie przywiązania), zwłaszcza wówczas gdy dziecko czuje się aprobowane, kontakt jest bogaty we wspólne doświadczenia i przeżycia. Każdy opiekun i nauczyciel pracujący na stałe w żłobku gromadzi zasoby wiedzy gorącej, czyli sposoby pracy z małym dzieckiem. W tym okresie należy zwrócić szczególną uwagę na wychowywanie emocjonalne dziecka, gdyż rozwój emocjonalny ściśle wiąże się z rozwojem i stanem zdrowia organizmu oraz stopniowym doskonaleniem wszystkich sprawności psychicznych. Ma on szczególne znaczenie dla kształtowania się późniejszych kontaktów społecznych dziecka. Uczenie się obustronnej więzi emocjonalnej, obdarzanie dowodami akceptacji emocjonalnej przy jednoczesnym unikaniu niedosytu i przesady daje szanse na powodzenie w kształtowaniu dojrzałej osobowości dziecka. Zdaniem psychologów kontakt emocjonalny między dzieckiem a stałym opiekunem sprzyja rozwijaniu się szeregu potrzeb psychicznych. Najważniejszą z nich jest potrzeba bezpieczeństwa, którą zapewnia znany dorosły. Tylko odczuwając bezpieczeństwo dziecko uczy się rzeczy nowych. Tylko w takich warunkach nowy bodziec, nowa sytuacja wywołuje odruch badawczy, któremu towarzyszy sprawne działanie. Daje to uczucie zadowolenia i satysfakcji z odkrywania nieznanego, a na tej bazie rozwijają się inne potrzeby psychiczne. Możemy zatem stwierdzić, że poczucie bezpieczeństwa dziecka ma wpływ na jego dobre funkcjonowanie w środowisku. Dziecko nawiązuje kontakt z osobą dorosłą (opiekunką, nauczycielem) i ta osoba zapewnia mu poczucie bezpieczeństwa. Nawiązane więzy zostają zerwane gdy do grupy wchodzi nowa osoba, np. nowy opiekun, nauczyciel. Może wówczas pojawić się u dziecka reakcja emocjonalna tj. płacz, pytania o znane ciocie, gdyż odczuwa ono stan zagubienia, niezrozumienia sytuacji. Niezaspokajanie tej potrzeby powoduje pojawienie się poczucia opuszczenia, braku miłości, zagrożenia i lęku a w konsekwencji zamknięcia się w sobie. W nawiązaniu do powyższego, po konsultacji z kierownikami Żłobków i psychologami pracującymi bezpośrednio z dziećmi w żłobku, wskazane jest zatrudnienie do prowadzenia zajęć umuzykalniających z dziećmi w żłobku osób, które pracują z dziećmi od wielu lat, posiadające właściwe podejście oraz uosobienie. Po pierwsze z powodu zapewnienia opisanej wyżej zasady bezpieczeństwa (jedna z podstawowych zasad i metod postępowania wychowawczego z dziećmi do 3 roku życia), po drugie osoby mające wieloletnie doświadczenie w pracy z małym dzieckiem posiadają wiedzę o jego możliwościach rozwojowych i wypracowane metody wychowawcze.
Usługi będące przedmiotem zamówienia mają specyficzny charakter, dlatego przy doborze Wykonawcy, który ma je świadczyć celowym jest dokonywanie jego wnikliwej oceny pod względem posiadanego doświadczenia w organizacji i prowadzeniu zajęć z małymi dziećmi uczęszczającymi do żłobka, oraz posiadanych odpowiednich kwalifikacji.
Należy podkreślić, iż z analizy rynku usług stanowiących przedmiot zamówienia wynika nie tylko kształtowanie się cen tych usług, ale przede wszystkim ograniczony krąg wykonawców zainteresowanych takim zamówieniem.
Po pierwsze, należy wskazać, iż wykonawcy, którym Zamawiający zamierza udzielić zamówienia korzystają ze zwolnienia podmiotowego w podatku od towarów i usług, o którym mowa w art. 113 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.) (tzw. mali przedsiębiorcy) lub są osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej - powyższe oznacza w szczególności korzyści ekonomiczne związane z brakiem konieczności wliczania w cenę oferty podatku VAT.
Po drugie, należy mieć na uwadze ograniczony krąg wykonawców zainteresowanych takim zamówieniem. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, iż niewielu wykonawców świadczących tożsame lub podobne usługi są zainteresowani zamówieniem. Po nowelizacji Prawa zamówień publicznych w 2009 r. Zamawiający w roku żłobkowym 2009-2010 ze względu na wypowiedzenie przez jednego z Wykonawców umowy (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP dnia 22.10.2009 r. pod nr 369448-2009) oraz ze względu na otwarcie nowego żłobka Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu 56745 - 2010 z dnia 15.03.2010 wszczął pierwsze postępowanie na tego typu usługi w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, gdyż nie wpłynęła żadna oferta. Następnie Zamawiający ogłoszeniem o zamówieniu nr 64041 - 2010 z dnia 23.03.2010 r. wszczął drugie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, nie zmieniając warunków udziału w postępowaniu i dopuszczają również składanie ofert częściowych (podział na placówki). W jednej części została złożona jedna oferta przez Wykonawcę spełniającego warunki określone w SIWZ, natomiast w drugiej części nie została złożono żadna oferta - postępowanie w tej części zostało unieważnione dnia 31.03.2010 r. podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. W związku z koniecznością zapewnienia zajęć rytmiki dla dzieci uczęszczających do jednego ze Żłobków, Kierownik żłobka na własną rękę wyszukała wykonawcę, który podjął się prowadzenia zajęć. Następnie Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP (ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy nr 82853-2010 z dnia 13.04.2010 r.) i po negocjacjach z wybranym Wykonawcą zawarł umowę (ogłoszenie o zawarciu umowy nr 97095-2010 z dn. 26.04.2010).
Mając powyższe na uwadze należy również wskazać, na negatywną sytuację u Zamawiającego związaną z rynkiem zamówień publicznych na tego rodzaju usługi objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający udziela zamówienia na świadczenie usług w placówkach wykonawcom, którzy w danej placówce świadczyli usługi, a zatem charakteryzują się odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem oraz wiedzą o możliwościach rozwojowych dzieci w wieku do lat 3, jak i wypracowane metody wychowawcze. W przypadkach uruchomienia nowych placówek (lub niezawarcia umowy z dotychczasowym wykonawcą usług w danej placówce) Zamawiający obowiązany jest udzielić zamówienia w trybie konkurencyjnym. Z doświadczenia Zamawiającego wynika, iż zamówienie jest udzielane w procedurze otwartej w sytuacji bezpośredniego wyszukania przez kierownika danej placówki odpowiedniego i chętnego wykonawcy do realizacji usług. W sytuacjach, gdy tego wykonawcy nie udaje się znaleźć - postępowanie zazwyczaj kończy się unieważnieniem w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, w sporadycznych sytuacjach, w oparciu o art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy PZP (w przypadkach złożenia oferty przez przedsiębiorców, niekorzystajacych ze zwolnienia podmiotowego od podatku od towarów i usług, tj. wliczających w cenę oferty VAT).
Podkreślić również należy, fakt, iż Zamawiający wszczyna postępowanie w momencie przyznania środków finansowych na jego realizację (zatwierdzenia budżetu). Przepisy PZP uniemożliwiają unieważnienie postępowań ze względu na nieprzyznanie własnych środków finansowych (wyjątek stanowi możliwość zastrzeżenia w ogłoszeniu o zamówieniu możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia). Zazwyczaj, środki finansowe przyznawane są w terminach uniemożliwiających wszczęcie co najmniej dwóch procedur konkurencyjnych i jednej procedury niekonkurencyjnej celem udzielenie zamówienia. Zatem utrudnione jest wszczęcie postępowania z takim wyprzedzeniem, aby długotrwałość postępowań o udzielenie zamówienia nie była przeszkodą w terminowej realizacji zadań oraz w wydatkowaniu przeznaczonych na nie środków publicznych w danym roku budżetowym. Reasumując, zastosowanie trybu konkurencyjnego w wyborze Wykonawców w podziale na organizację zajęć rytmiki w poszczególnych placówkach Zamawiającego mogłoby również skutkować uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań, biorąc pod uwagę ilość placówek Zamawiającego, których na chwilę obecną jest 59 (Żłobki i Mini Żłobki), jak i specyficzne grono Wykonawców, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie we współpracy z dziećmi w wieku do lat trzech. Zagrożenie wielokrotnego wszczynania postępowań w trybach konkurencyjnych, a tym samym częste zmiany Wykonawców, mogłyby wywrzeć nie tylko negatywny wpływ na rozwój dzieci, ale i w głównej mierze niepotrzebnie skracać okres prowadzenia zajęć rytmiki w żłobkach lub wprowadzać w nim przerwy.
Powyższe okoliczności wykazane z jednej strony poprzez analizę rynkową, z drugiej strony poprzez przywołanie okoliczności faktycznych poprzedzających udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki, potwierdzają wypełnienie przesłanki z art. 5 ust. 1a ustawy PZP. Zamawiający, obserwując określone tendencje na swoim rynku zamówień publicznych oraz tendencje ogólnorynkowe, mając także na uwadze ograniczone środki finansowe, którymi dysponuje w budżecie jednostki, w celu wypełnienia zasad oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków jest przekonany, że zastosowanie trybu negocjacyjnego w tym zakresie będzie najbardziej korzystne z punktu widzenia osiągnięcia określonych korzyści dla dzieci uczęszczających do Żłobków związanych z działalnością statutową, przede wszystkim o charakterze finansowym, a także umożliwi terminową realizację zadań.
Co do zasady, dla wypełniania wskazanej przesłanki art. 5 ust. 1a ustawy PZP nie ma konieczności niejako próbnego przeprowadzania postępowań konkurencyjnych na określonego rodzaju usługi. Przepis ten posługuje się bowiem określeniem mogłoby skutkować, co wskazuje na uzasadnione, obiektywne założenie istniejące po stronie Zamawiającego, że zastosowanie trybu konkurencyjnego dla wyboru wykonawcy do świadczenia usług będzie powodowało negatywne skutki przede wszystkim dla dzieci, dla których te usługi są świadczone. Zamawiający w sposób faktyczny wskazuje na efekt przeprowadzenia postępowań konkurencyjnych oraz efekt postępowań przeprowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Praktyczne zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki wielokrotnie potwierdziło oczekiwania Zamawiającego w tym zakresie, po pierwsze ze względu na wysoki poziom świadczonych usług, po drugie ze względu na terminową realizację zadań (zapewnienie zajęć rytmiki w okresie całego roku żłobkowego), dodatkową korzyścią jest zahamowanie wzrostu cen ofertowych a w niektórych przypadkach - obniżenie cen w wyniku negocjacji prowadzonych w trybie zamówienia z wolnej ręki w stosunku do cen uzyskiwanych w trybach konkurencyjnych. Powyższe wskazuje na wymierne korzyści finansowe dla jednostki publicznej i stanowi wypełnienie zasady oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków orz terminowej realizacji zadań.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Pani Agacie Szymańskiej. Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego tożsame usługi będące przedmiotem zamówienia na podstawie zawartych umów (ogłoszenia o udzieleniu zamówienia publikowane w BZP pod nr: 30947-2013, 450600 - 2012, 337698 - 2011, 2416-2011, 303253-2010, 196357-2009, 344527-2008, oraz na podstawie zawartych umów przed dniem 01.01.2008 r.: umowa nr 134/2007 z dnia 14.09.2007 r., umowa nr 150/2006 z dnia 05.09.2006 r.) zatem charakteryzujący się odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem oraz wiedzą o możliwościach rozwojowych dzieci w wieku do lat 3, jak i wypracowane metody wychowawcze.
Nazwa wykonawcy: Agata Szymańska
Adres pocztowy wykonawcy: ul. Króla Maciusa 13A m. 90
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 04-526
ID województwa: 6
Województwo / kraj: mazowieckie
Podobne przetargi
157495 / 2011-06-06 - Podmiot prawa publicznego
UrzÄ…d Komisji Nadzoru Finansowego - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Zorganizowanie pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka finansowanego ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
114973 / 2009-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Organizacja akcji Lato w Mieście 2009 w dniach 22.06-28.08.2009r. na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie.
79866 / 2010-03-22 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miasta PÅ‚ocka - PÅ‚ock (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Organizacja V Film, Art&Tourism Festival w dniach 28-29 maja 2010 r.
1044 / 2009-01-06 - Inny: Jednostka Organizacyjna Jednostki SamorzÄ…du Terytorialnego
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - Radom (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Usługa służby ratowniczej na krytych pływalniach Delfin i Orka w Radomiu.
344132 / 2009-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Bemowskie Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Prowadzenie zajęć z malarstwa i rysunku w Pracowni Sztuk Wizualnych w okresie od 1 października do 31 grudnia 2009r.
109505 / 2013-06-12 - Inny: kultura
Centrum "Åowicka" - Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Koncert-spektakl z cyklu Åšmietanka Åowicka
55990 / 2015-03-13 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Najwyższa Izba Kontroli - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników NIK zatrudnionych w Centrali NIK w Warszawie oraz w delegaturach NIK mieszczących się we wszystkich miastach wojewódzkich oraz nieodpłatne wydanie pracownikom NIK imiennych kart dostępu do ww. obiektów
19943 / 2009-01-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Bemowskie Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Wystawienie spektaklu Niemen-rzeka wspomnień, z okazji rocznicy śmierci Czesława Niemena.
350810 / 2012-09-17 - Inny: Kultura
Centrum "Åowicka" - Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Koncert-spektakl z cyklu Åšmietanka Åowicka
257890 / 2010-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Organizacja akcji Lato w mieście 2010 w dniach 28.06-31.08.2010r. na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
158966 / 2012-05-17 - Podmiot prawa publicznego
Teatr Narodowy - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Obsługa widowni i szatni Teatru Narodowego
205982 / 2015-08-12 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla sędziów, pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz ich rodzin w postaci abonamentu miesięcznego w wyznaczonych ośrodkach na terenie całego kraju, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-08/2015
269190 / 2009-08-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
USÅUGI BASENOWE DLA MIESZKAŃCÓW DZIELNICY WESOÅA
W OKRESIE od 3 sierpnia do 18 grudnia 2009 roku
433552 / 2009-12-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Bemowskie Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Prowadzenie zajęć modelarskich w Aeromodelklubie
345068 / 2009-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Bemowskie Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Prowadzenie zajęć ceramicznych w ramach projektu międzynarodowego Wzmacnianie osób niepełnosprawnych poprzez sztukę, w okresie od 1 października do 31 grudnia 2009 roku.
43115 / 2013-03-21 - Podmiot prawa publicznego
Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Usługi w zakresie zajęć sportowo- rekreacyjnych dla pracowników Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/SZP-14/13)
229449 / 2010-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Organizacja akcji Lato w mieście 2010 w dniach 28.06.- 31.08.2010r. na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
265958 / 2014-08-08 - Podmiot prawa publicznego
Instytut Badań Edukacyjnych - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Instytutu Badań Edukacyjnych (wynajem obiektów sportowych, zajęcia sportowe) - II przetarg. Znak sprawy: IBE/69/DM/2014.
343994 / 2009-10-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Bemowskie Centrum Kultury - Warszawa (mazowieckie)
CPV: 920000001 (Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe)
Prowadzenie zajęć tanecznych Ladies Latino, w okresie od 5.10.2009 do 31.12.2009r.