Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

202955 / 2013-10-02 - Administracja samorządowa / Gmina Grębów (Grębów)

Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Z wiedzą za pan brat .
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań:
Zadanie I Zajęcia rozwijające :
Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min. 40% u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi
- nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce.
Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).

Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).
Część 4. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu:
1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).
Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego).
Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz.
w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę
Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę
Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji
Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych
w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC
w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Cel zajęć z j. angielskiego:
- minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC.
-nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2)

Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Przeprowadzić testy plasujące;
2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
3) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
4) Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA)
5) Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy;
Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy
w tygodniu po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę.
Moduły:
1. Przetwarzanie tekstów
2. Grafika menedżerska i prezentacyjna
3. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
4. Arkusze kalkulacyjne
Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin ECDL - Start.
Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń.
Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym
i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć.
Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych
w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
3) Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy
z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA);
4) Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy;
5) Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl)
Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h
z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015.

Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015.

Zadanie II Zajęcia wyrównujące:
Cel zajęć wyrównujących:
-wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć
-zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki.
Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie:
1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Zadanie III Wsparcie pozostałe:
Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć terapii pedagogicznej.
Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami.
Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r.
Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej
w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r.
Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety)

Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.:
opis treści,
opis form i metod realizacji,
opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia,
formy oceniania pracy uczestników,
wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia,
opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej.

2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć,
3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut
(1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut.
3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć.
3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części.
3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.).

3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20
3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia
3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ
3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu.
3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach).
3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie
i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem.
3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia.
3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć.
3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL.
3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym.
3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć.
3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 202955

Data publikacji: 2013-10-02

Nazwa: Gmina Grębów

Ulica: Grębów 394

Numer domu: 394

Miejscowość: Grębów

Kod pocztowy: 39-410

Województwo / kraj: podkarpackie

Numer telefonu: 15 8513764, 8112715

Numer faxu: 15 8112805

Regon: 83040917500000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup usług edukacyjnych i szkoleniowych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.Z wiedzą za pan brat .
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

3.1. Przedmiot zamówienia podzielony został na 20 części w ramach 3 zadań:
Zadanie I Zajęcia rozwijające :
Cel zajęć rozwijających: - wzrost wiedzy o min. 40% u min. 85% uczniów z zakresu poszczególnych przedmiotów objętych zajęciami rozwijającymi
- nauka samodzielności w dochodzeniu do rozwiązań, poszukiwaniu źródeł i wyciąganiu wniosków. Uczniowie pracują z różnymi źródłami wiedzy (Internet, podręcznik, doświadczenie) oraz uczą się wykorzystywać wiedzę w praktyce.
Część1. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).

Część 2. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu:1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 3. Zajęcia rozwijające z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).
Część 4. Zajęcia rozwijające z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 5. Zajęcia rozwijające z przyrody w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo)
Część 6. Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne w Szkole Podstawowej w Zabrniu:
1 grupa 60 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 60 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 2 godz. tygodniowo).
Cel warsztatów: nauka ruchu scenicznego i dykcji, przygotowanie 2 przedstawień (na zakończenie każdego roku szkolnego).
Część 7. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 90 godz.
w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę
Część 8. Zajęcia z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 90 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 90 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1h, 1x2h, łącznie 3 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem elearningowym 10h/osobę
Cel zajęć z j. angielskiego: doskonalenie praktycznej komunikacji
Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.7 i 8. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych
w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
Część 9. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 120 godz. w r.sz. 2014/2015 (2x 2 godz. tygodniowo)., wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Część 10. Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC
w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 120godz. w r.szk. 2013/2014 (2x 2 godz. tygodniowo), wzbogacone komponentem e-learningowym 15h/ osobę.
Cel zajęć z j. angielskiego:
- minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin TELC.
-nabycie umiejętności praktycznej komunikacji w języku, podniesienie poziomu wiedzy o 1 stopień (np.z A1 na A2)

Warunki niezbędne do realizacji zajęć cz.9 i 10. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Przeprowadzić testy plasujące;
2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych w postaci podręczników oraz słowników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
3) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
4) Zapewnić egzaminy certyfikacyjne dla wszystkich uczestników zajęć (19 osób) (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA)
5) Wydać certyfikat wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali egzaminy;
Część 11. Zajęcia z zakresu ICT zakończone egzaminami zewnętrznymi w ramach ECDL- Start w Szkole Podstawowej w Zabrniu: dla 1 grupy w r.szk. 2013/2014 - dwa razy
w tygodniu po 2 godziny, łącznie 120 godz. uzupełnione komponentem e-learningowym 5h/osobę.
Moduły:
1. Przetwarzanie tekstów
2. Grafika menedżerska i prezentacyjna
3. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
4. Arkusze kalkulacyjne
Cel zajęć z zakresu ICT: minimum 70 % zdających uczniów zaliczy zewnętrzny egzamin ECDL - Start.
Zajęcia muszą być przeprowadzone zgodnie ze standardami wyznaczonymi dla kursów ECDL START lub równoważnych. Podział godzinowy na poszczególne moduły określi Wykonawca bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu w taki sposób, żeby jak najskuteczniej wykorzystać 120 h na grupę dla realizacji pełnego zakresu szkoleń.
Za równoważny Zamawiający uznaje kurs kończący się certyfikatem wydawanym
i uznawanym, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Celem zajęć jest nabycie przez jego uczestnika praktycznych umiejętności pozwalających na efektywne podejście do egzaminów z 4. modułów i uzyskanie certyfikatu ECDL Start. Wykonawca musi opłacić egzaminy oraz opłacić i zorganizować dojazd na egzaminy dla wszystkich uczestników zajęć.
Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.11. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu modułów zajęciowych
w postaci podręczników, umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych zajęć;
2) Udostępnić materiały szkoleniowe na platformie e-learningowej umożliwiającej samodzielne pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności z zakresu prowadzonych zajęć w okresie ich realizacji oraz dodatkowo rok po zakończeniu zajęć.
3) Zorganizować egzaminy certyfikacyjne ECDL Start lub równoważne w sali posiadającej status Laboratorium ECDL lub równoważne, egzaminy
z poszczególnych modułów dla 6 osób (w sumie 24 egzaminów) oraz do 25% ewentualnych egzaminów poprawkowych tj. do 6 ewentualnych egzaminów poprawkowych (EGZAMINATOREM NIE MOŻE BYĆ OSOBA PROWADZĄCA ZAJĘCIA);
4) Wydać certyfikat uznawany co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości (ECDL Start lub równoważny) wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy;
5) Zagwarantować, aby treści programów zajęć odpowiadały wymaganym zakresom merytorycznym (co najmniej treści opisane dla ECDL Start w programie Syllabus wersja 5.0 dostępnym na stronie Polskiego Towarzystwa Informatycznego: www.ecdl.com.pl)
Część 12. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego i ICT w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 gr - 5 h
z zakresu ICT, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014, z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2014/2015. Łącznie 30h w roku szk. 2013/2014 i 25h w roku szk. 2014/2015.

Część 13. Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej w ramach realizacji zajęć z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2013/2014, 1 gr z j. angielskiego - 10h w roku szk. 2014/2015, 1 gr z j. angielskiego - 15h w roku szk. 2013/2014. Łącznie 25h w roku szk. 2013/2014 i 10 h w roku szk. 2014/2015.

Zadanie II Zajęcia wyrównujące:
Cel zajęć wyrównujących:
-wzrost wiedzy z przedmiotów dotychczas sprawiających uczniom problemy u minimum 85% uczestników zajęć
-zdiagnozowanie tematycznych obszarów problemowych, przezwyciężenie problemów, uzupełnienie wiedzy w stosunku do wymagań programu, aktywizacja uczestników w celu zwiększenia motywacji do nauki.
Część 14. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 15. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 16. Zajęcia wyrównujące z języka polskiego w Szkole Podstawowej w Żupawie:
1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Część 17. Zajęcia wyrównujące z matematyki w Szkole Podstawowej w Żupawie: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Zadanie III Wsparcie pozostałe:
Część 18. Zajęcia terapii pedagogicznej w Szkole Podstawowej w Zabrniu: 1 grupa 30 godz. w r.szk. 2013/2014 oraz 1 grupa 30 godz. w r.sz. 2014/2015 (1x 1 godz. tygodniowo).
Cel: złagodzenie przyczyn utrudniających naukę u 80% uczestników zajęć terapii pedagogicznej.
Zajęcia poświęcone doskonaleniu koncentracji na zadaniu, wypracowaniu umiejętności panowania nad emocjami oraz wypracowaniu indywidualnych technik uczenia się wspomagane współpracą z rodzicami.
Część 19. Zajęcia dla nauczycieli w Szkole Podstawowej w Zabrniu: posługiwanie się technikami ICT- dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r.
Część 20. Zajęcia dla nauczycieli- posługiwanie się technikami ICT w Szkole Podstawowej
w Żupawie - dla 1 grupy (maks. 6 osób) - 40 godz. w okresie od X-XII.2013r.
Tematyka dla cz. 19 i 20: obsługa komputera, posługiwanie się programami do obróbki tekstu, prezentacji, Internetem do przygotowania i prowadzenia zajęć, a także obsługi multimedialnych środków dydaktycznych, w tym tablicy interaktywnej (zakres treści należy dostosować do poziomu wiedzy i umiejętności uczestników, który należy ocenić poprzez diagnozę wstępną przeprowadzoną w postaci testu/ankiety)

Warunki niezbędne do realizacji zajęć w cz.19 i 20. Wykonawca zobowiązuje się:
1) Opracować program szkolenia, który powinien zawierać m.in.:
opis treści,
opis form i metod realizacji,
opis konkretnych umiejętności przydatnych w pracy zawodowej nabywanych przez uczestnika w czasie szkolenia,
formy oceniania pracy uczestników,
wykaz materiałów pomocniczych przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia,
opis planowanej procedury ewaluacji wewnętrznej.

2) Zapewnić nieodpłatnie uczestnikom w trakcie zajęć indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć,
3) Wydać imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia
3.3. Jedna godzina zajęć dla części od 1 do 17 oraz 19 i 20 rozumiana jest jako 45 minut
(1 godzina lekcyjna), dla części 18 jako 60 minut.
3.4. Zamawiający udostępnia sale do przeprowadzenia zajęć.
3.5. Uczestnicy zajęć w cz. od 1 do 18 to uczniowie klas IV- VI szkoły podstawowej, w cz. 19 i 20 nauczyciele szkoły odpowiadającej danej części.
3.6. Liczebność grup ustalona przez Zamawiającego dla cz.1-18 nie przekracza maksymalnej liczby uczniów na zajęciach określonej w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej
w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
3.7. Zajęcia będą odbywały się przed lub po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku (w zależności od kształtującego się planu lekcji Uczestników Projektu). Zajęcia mogą odbywać się również w dniach wolnych od nauki szkolnej (soboty, ferie, itp.).

3.4. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW W CZĘŚCIACH 1-20
3.4.1. Spełnienie wymogów dotyczących wykształcenia
3.4.2. Zastosowanie zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb
w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników.
3.4.3. Do zawarcia umowy wymagany jest harmonogram zajęć wskazanych w pkt. 3.2 SIWZ
3.4.4. Opracowanie i realizacja programów zajęć, ukierunkowanych na realizację celów Projektu.
3.4.5. Prowadzenie dokumentacji (m.in.dzienników zajęć, list obecności na zajęciach).
3.4.6. Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie, przeprowadzanie
i analiza testów kompetencji (badanie osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem.
3.4.7. Promocja i ewaluacja projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3.4.8. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
3.4.9. Przestrzeganie regulaminu obowiązującego w pracowni, w której prowadzi zajęcia.
3.4.10. Decydowanie o doborze form, metod i środków dydaktycznych do prowadzenia zajęć.
3.4.11. Przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach POKL.
3.4.12. Współpraca z zespołem projektowym.
3.4.13. Wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu.
3.4.14. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Dyrektora Szkoły lub Sekretarza Szkolnego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć.
3.4.15. Udostępnienie całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac dzieci wytworzonych w trakcie prowadzonych zajęć), na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 20

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania:
Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać kwalifikacje określone dla nauczyciela zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U.Nr 2009.50.400, Dz.U.2012.174, Dz.U.2012.426)

Rodzaj zajęć Kwalifikacje/Doświadczenie
Zajęcia rozwijające i wyrównujące z języka polskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego
w szkole podstawowej
Zajęcia rozwijające i wyrównujące z matematyki wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania matematyki
w szkole podstawowej
Zajęcia rozwijające z przyrody wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania przyrody
w szkole podstawowej

Warsztatowe teatralne zajęcia edukacyjne wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.polskiego,
Zajęcia z języka angielskiego wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym , kwalifikacje do nauczania j. angielskiego w szkole podstawowej w klasach IV-VI
Zajęcia z języka angielskiego zakończone egzaminem zewnętrznym TELC
wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania j.angielskiego
w szkole podstawowej
Zajęcia z zakresu ICT wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki
w szkole podstawowej

Opieka nad uczniami korzystającymi z platformy e-learningowej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do nauczania informatyki
w szkole podstawowej

Zajęcia terapii pedagogicznej wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej

Zajęcia dla nauczycieli: posługiwanie się technikami ICT wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, kwalifikacje do prowadzenia wskazanych zajęć.

Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
2. Zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby, która będzie prowadziła zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby, prowadzącej zajęcia, nowa osoba, która będzie prowadzić zajęcia musi spełniać wymagania określone w pkt 7.2 SIWZ. Zmiany umowy mogą zostać dokonane wyłącznie w przypadku Wykonawcy, który prowadzi działalność gospodarcza pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby, która będzie prowadziła zajęcia oraz wyrażenia zgody Zamawiającego na tę zmianę. W przypadku Wykonawcy, który jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej na skutek zaistnienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć np. choroba umowa ulega rozwiązaniu, a w przypadku śmierci wygasa.
3. W przypadku wystąpienia niezależnych od Zamawiającego, niemożliwych do przewidzenia w trakcie zawierania umowy okoliczności takich jak np. klęski żywiołowe, znacząca absencja chorobowa dzieci, itp. Zamawiający ma prawo do zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu umowy do aktualnie niezbędnych swoich potrzeb lub zawieszenia świadczenia usług, na okres, w którym okoliczności te występują.
4. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
5. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych.
6. Zmniejszenie zakresu usług i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
7. Zmiana harmonogramu realizacji projektu w przypadku zaistnienia zmian wytycznych, zmian warunków realizacji projektu lub treści dokumentów programowych oraz zmian organizacyjnych w pracy szkoły.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
9. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania na piśmie o tym fakcie Wykonawcy i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
10. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę, jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
11. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www..grebow.un.pl/bip

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394

Data składania wniosków, ofert: 10/10/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 11:00

Miejsce składania:
Urząd Gminy Grębów 39-410 Grębów 394 pok. nr 12

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt wspólfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
805000009 (Usługi szkoleniowe)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
804200004 (Usługi e-learning)

Podobne przetargi

15269 / 2012-01-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Wiśniowa - Wiśniowa (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Wiśniowa

98090 / 2012-03-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Przecław - Przecław (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu systemowego współfinansowanego ze środków UE w ramach POKL w zakresie indywidualizacji nauczania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych, dla których Gmina Przecław jest organem prowadzącym pn. Wielkie jutro należy do małych dzisiaj w roku szkolnym 2011-12 i 2012-13

88426 / 2012-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Strzyżów - Strzyżów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w szkołach podstawowych na terenie Gminy Strzyżów w ramach projektu systemowego pn. Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w Gminie Strzyżów.

220824 / 2011-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Uslugi polegające na prowadzeniu zajęć dydaktycznych w 9 szkołach Gminy Ustrzyki Dolne w ramach projektu Inwestycja w dzieci najlepszą inwestycją .

434016 / 2011-12-21 - Inny: publiczna szkoła podstawowa

Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 - Stalowa Wola (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, specjalistycznych dla grup zgodnych z indywidualnymi ścieżkami rozwoju dla uczestników Projekt pn.: BLIŻEJ GWIAZD

218049 / 2011-08-12 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej w Tuszowie Narodowym w roku szkolnym 2010/2011 z przedmiotów: matematyka, technika, przyroda, edukacja wczesnoszkolna, język polski.

305882 / 2010-09-24 - Inny: jednostka organizacyjna jst

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej w Glinach Małych w roku szkolnym 2010/2011 z przedmiotów: przyroda, edukacja wczesnoszkolna, język polski, matematyka, wychowanie do życia w rodzinie.

216935 / 2011-08-11 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 11 w Mielcu w roku szkolnym 2010/2011 z przedmiotów: język polski, matematyka, język angielski

22973 / 2010-02-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie 120 godzin zajęć pozalekcyjnych z fizyki , zapewnienie opieki nad grupą uczniów biorących udział w projekcie podczas wizyt na właściwej uczelni - 5 wizyt (25 godzin)

469742 / 2012-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bircza - Bircza (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Nowoczesna Szkoła szansą na lepsze jutro WND- POKL.09.01.02-18-293/12 w roku szkolnym 2012/13 oraz w roku szkolnym 2013/2014 w Szkole Podstawowej w Leszczawie Dolnej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Bircza.

224565 / 2011-08-22 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Szkoły Podstawowej w Tuszowie Narodowym w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: matematyka, technika, przyroda, edukacja wczesnoszkolna, język polski.

304018 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Åšwilcza - Åšwilcza (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Świlcza

141747 / 2011-05-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Radomyśl Wielki - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki

6699 / 2014-01-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Grębów - Grębów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć w ramach projektu pn. Z wiedzą za pan brat. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

225051 / 2009-11-30 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie ćwiczeń laboratoryjnych z przedmiotu Techniki PCR.

23047 / 2010-02-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Rzeszowski - Rzeszów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie 48 godzin zajęć pozalekcyjnych z fizyki , zapewnienie opieki nad grupą uczniów biorących udział w projekcie podczas wizyt na właściwej uczelni - 2 wizyt (5 godzin)

335384 / 2010-10-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy - Jarosław (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolen grupowych dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzedzie Pracy w Jarosławiu

131236 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Łańcut - Łańcut (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Organizacja i przeprowadzenie zajęć grupowych z logorytmiki oraz zajęć indywidualnych logopedycznych w ramach projektu pn. Kochajcie dzieciństwo i sprzyjajcie jego zabawom

456358 / 2012-11-16 - Inny: Szkoła Podstawowa

Gmina Bircza - Bircza (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich Sufczyna 52, 37-740 Bircza Nabór nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas IV - VI szkoły podstawowej w ramach projektu finansowanego przez Unię Europejską Rozwijanie kompetencji i wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów klas IV - VI w szkole podstawowej.

67243 / 2012-03-23 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć w oparciu o autorski kurs dla uczniów Gimnazjum Publicznego w Tuszowie Narodowym w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: matematyka, geografia, historia, fizyka, język polski, wychowanie fizyczne, język angielski, technika, informatyka, religia

353568 / 2012-09-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ropczyce - Ropczyce (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w formie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Ropczyce, w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Ropczyce , w roku szkolnym 2012/2013 realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

41388 / 2013-01-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Laszki - Laszki (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Laszki POKL.09.01.02-18-039/12-00 w roku szkolnym 2012/2013 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Laszki.

217767 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubaczów - Lubaczów (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I - III w gminie Lubaczów

128160 / 2012-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasta Sanoka - Sanok (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego p.t. Sanocki program indywidualizacji nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasta Sanok.

55228 / 2012-02-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kamień - Kamień (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu: Indywidualizacja nauczania dla uczniów klas I - III w szkołach na terenie Gminy Kamień

66977 / 2012-03-22 - Podmiot prawa publicznego

Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu - Mielec (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w oparciu o autorski kurs dla uczniów Gimnazjum Publicznego w Radomyślu Wielkim w roku szkolnym 2011/2012 z przedmiotów: chemia, fizyka, geografia, biologia, wychowanie do zycia w rodzinie, informatyka, matematyka, język polski

365498 / 2012-09-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Jasło - Jasło (podkarpackie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonanie usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć w szkołach podstawowych, w ramach realizacji projektu systemowego pn. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Jasło współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego