Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

226148 / 2012-06-28 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Szastarka (Szastarka)

Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1.Zajęcia w Zespole Szkół w Blinowie -
będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r.
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h w ciągu realizacji projektu.
W SP w Blinowie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów (ogólna liczba dzieci 20 w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa - 6 osobowa ).
W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą, łącznie 90 h

2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych przewiduje się utworzenie 3 grupy zajęciowe ( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
Dla każdej z grup przewidziano 30 h.

3) W SP w Blinowie zostaną zorganizowane zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ramach 60 h.
W okresie realizacji projektu zostaną zorganizowane dla 2 grup dzieci zajęcia po 30 h dla każdej. Liczebność grupy (ogółem 8 - osób, w tym 4 dziewczynki, 4 chłopców, po 4 osoby w grupie).

Produktem projektu będą
- 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
- 60 h zajęć logopedycznych
Pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć.
2. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Polichnie-
zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r.
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h, w ciągu trwania projektu.
W SP w Polichnie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą.

2) W SP w Polichnie zorganizowane zostaną zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - projektodawca przewiduje utworzenie 3 grup.
(Liczba dzieci ogółem 20 , w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). Dla każdej z grup przewidziano po 30 h zajęć.
Zajęcia będą odbywać się bezpośrednio po lekcjach.
Produktem projektu ( pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć)
- 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
3. Zajęcia w Zespole Szkół w Szastarce-
zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu, w okresie do czerwca 2013 r.

1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych
ryzykiem dyslekcji w wymiarze 30 h , w ciągu trwania projektu.
Przewiduje się utworzenie grupy 8 osobowej ( 1 dziewczynka i 7 chłopców),

2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 h).
Przewidziano utworzenie 1 grupy zajęciowej ( 8 osób, w tym 3 dziewczynki i 5 chłopców).
3) zajęcia dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych.
Zajęcia będą odbywały się w 1 grupie, w ramach 40 h, w ciągu realizacji projektu.
Grupa docelowa to 6 osób.

Produktem projektu będą (pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć)
- 30 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 30 h zajęć matematycznych,
- 40 h zajęć matematyczno-przyrodniczych.
W chwili przystąpienia do realizacji projektu należy oznakować sale i dokumenty zgodnie z zasadami promocji projektów PO KL . Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało m. in
1. Świadczenie usług edukacyjnych według zestawienia zawartego w pkt.6.1.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego.
4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka. przy następujących założeniach
a) zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych.
b) zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły.
c) przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej
d) plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas
5. Przedstawienie powyższego do akceptacji dyrektorom Szkół Podstawowych Gminy Szastarka biorących udział w projekcie oraz zespołowi koordynującemu projekt
6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji).
7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą)
8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r.według zaakceptowanego planu pracy
9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci.
10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.
11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem pedagogicznym rozwoju indywidualnego uczniów klas I-III z 3 szkół podstawowych Gminy Szastarka, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych oraz celów szczegółowych tj.
a) Objęcie opieką logopedyczną uczniów, u których zdiagnozowano problemy z zaburzeniami rozwoju mowy,
b) Zminimalizowanie różnic w czytaniu i pisaniu oraz wsparcie dzieci ze szczególnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, poprzez dostosowanie wymagań dydaktyczno-wychowawczych do potrzeb i możliwości ucznia
c) Rozwijanie umiejętności i zainteresowań uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno przyrodniczych.
12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć , w tym m.in
- założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć dodatkowych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco,
- sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
- sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie- co kwartał,
- sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i nauczycieli poszczególnych przedmiotów przed i po okresie realizacji projektu;
oraz przedstawienie i przekazanie we współpracy z Dyrektorem danej szkoły w szczególności
a. dla zajęć logopedycznych :
- opinii logopedy przed i po realizacji projektu,
b. dla zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- zapisów w dziennikach lekcyjnych,
- wyników semestralnych i rocznych,
- opinii wychowawcy na temat postępów dziecka,
c. dla zajęć rozwijających umiejętności i zainteresowania uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno-przyrodniczych
- testów osiągnięć,
- wyników konkursów szkolnych, pozaszkolnych,
- wyników semestralnych i rocznych,
- analiz pracy uczniów - (test umiejętności dla uczniów),
- ankiet przeprowadzonych wśród rodziców dot. rozwoju zainteresowań dziecka (przedrozpoczęciem i po zakończeniu realizacji zajęć),
- testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności z zajęć dodatkowych,
13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć.
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu.,
15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL.
16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć.
17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej.
18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań.
19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów.
20. Współpraca z zespołem koordynującym.
21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć.
22. Współpraca z rodzicami uczniów.
23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia.
25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL. III. Dodatkowe warunki zamówienia:
1. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich powyżej wymienionych rodzajów zajęć.
2. Jednostka tj. 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom, a dla zajęć specjalistycznych tj. zajęcia logopedyczne - 60 minutom.
3. W przypadku gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć z zastrzeżeniem pkt 8 2). niniejszej SIWZ.
4. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. długotrwała choroba), gdy nie ma możliwości przełożenia terminu realizacji zajęć, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą nauczyciela prowadzącego, posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia poszczególnych zajęć.
6. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Szastarka biorących udział w realizacji niniejszego projektu.
7. Zamawiający zaleca, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku.
8. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie.
9. Liczba godzin podanych w pkt. I.6. jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających
z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 226148

Data publikacji: 2012-06-28

Nazwa: Gmina Szastarka

Miejscowość: Szastarka

Kod pocztowy: 23-225

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 015 8714104

Numer faxu: 015 8714130

Adres strony internetowej: www.gminaszastarka.pl

Regon: 83040965000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie 520 godzin zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z poniższym zestawieniem:
1.Zajęcia w Zespole Szkół w Blinowie -
będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r.
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h w ciągu realizacji projektu.
W SP w Blinowie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów (ogólna liczba dzieci 20 w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa - 6 osobowa ).
W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą, łącznie 90 h

2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych przewiduje się utworzenie 3 grupy zajęciowe ( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
Dla każdej z grup przewidziano 30 h.

3) W SP w Blinowie zostaną zorganizowane zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w ramach 60 h.
W okresie realizacji projektu zostaną zorganizowane dla 2 grup dzieci zajęcia po 30 h dla każdej. Liczebność grupy (ogółem 8 - osób, w tym 4 dziewczynki, 4 chłopców, po 4 osoby w grupie).

Produktem projektu będą
- 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
- 60 h zajęć logopedycznych
Pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć.
2. Zajęcia w Szkole Podstawowej w Polichnie-
zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu do czerwca 2013 r.
1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji- w wymiarze 30 h, w ciągu trwania projektu.
W SP w Polichnie przewiduje się utworzenie 3 grupy uczniów( 20 osób w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa).
W ramach projektu odbędzie się po 30 godzin zajęć z każdą grupą.

2) W SP w Polichnie zorganizowane zostaną zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - projektodawca przewiduje utworzenie 3 grup.
(Liczba dzieci ogółem 20 , w tym 8 dziewczynek i 12 chłopców, 2 grupy 7 osobowe, 1 grupa 6 osobowa). Dla każdej z grup przewidziano po 30 h zajęć.
Zajęcia będą odbywać się bezpośrednio po lekcjach.
Produktem projektu ( pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć)
- 90 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 90 h zajęć matematycznych,
3. Zajęcia w Zespole Szkół w Szastarce-
zajęcia będą odbywać się w okresie realizacji projektu, w okresie do czerwca 2013 r.

1) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych
ryzykiem dyslekcji w wymiarze 30 h , w ciągu trwania projektu.
Przewiduje się utworzenie grupy 8 osobowej ( 1 dziewczynka i 7 chłopców),

2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (30 h).
Przewidziano utworzenie 1 grupy zajęciowej ( 8 osób, w tym 3 dziewczynki i 5 chłopców).
3) zajęcia dla uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych.
Zajęcia będą odbywały się w 1 grupie, w ramach 40 h, w ciągu realizacji projektu.
Grupa docelowa to 6 osób.

Produktem projektu będą (pomiar produktu wykonywany będzie raz w miesiącu na podstawie dzienników zajęć)
- 30 h zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym takżezagrożonych ryzykiem dyslekcji,
- 30 h zajęć matematycznych,
- 40 h zajęć matematyczno-przyrodniczych.
W chwili przystąpienia do realizacji projektu należy oznakować sale i dokumenty zgodnie z zasadami promocji projektów PO KL . Do obowiązków osoby prowadzącej zajęcia z ramienia wykonawcy będzie należało m. in
1. Świadczenie usług edukacyjnych według zestawienia zawartego w pkt.6.1.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z założeniami projektu systemowego pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
3. Zachowanie przy realizacji przedmiotu zamówienia należytej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego.
4. Opracowanie, najpóźniej w terminie 7 dni przed rozpoczęciem danego semestru, wstępnego programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu pn. Dodatkowe zajęcia dla klas I-III ze szkół podstawowych Gminy Szastarka. przy następujących założeniach
a) zajęcia powinny być dopasowane do tygodniowego planu zajęć w klasach I - III poszczególnych szkół podstawowych.
b) zajęcia powinny być prowadzone przed lub po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do warunków szkoły.
c) przerwa pomiędzy zakończeniem lub rozpoczęciem zajęć podstawowych a rozpoczęciem lub zakończeniem zajęć dodatkowych nie może przekroczyć 0,5 godziny zegarowej
d) plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas
5. Przedstawienie powyższego do akceptacji dyrektorom Szkół Podstawowych Gminy Szastarka biorących udział w projekcie oraz zespołowi koordynującemu projekt
6. Dostosowanie harmonogramu do aktualnego rozkładu zajęć (w przypadku zmiany planu lekcji).
7. Informowanie Dyrektora danej szkoły, w której odbywać się będą zajęcia, o wszelkich zmianach w harmonogramie. Jednocześnie, każdorazowo, informację o zmianie w harmonogramie należy przedstawić drogą mailową również do Koordynatora i Asystenta projektu wyznaczonego przez Zamawiającego do realizacji projektu (adres mailowy zostanie przekazany po podpisaniu umowy z Wykonawcą)
8. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w grupach (zgodnie z projektem i harmonogramem zadań w projekcie), w terminie maksymalnym do 28.06.2013 r.według zaakceptowanego planu pracy
9. Opracowanie tematyki zajęć oraz celów zajęć, zgodnie z celem ogólnym oraz celami szczegółowymi założonymi we wniosku aplikacyjnym, przy szczególnym uwzględnieniu potrzeb i umiejętności uczniów; scenariusze zajęć powinny uwzględniać szacunek i otwartość na inność wśród dzieci oraz zapewniać przestrzeganie zasady równości płci.
10. Decydowanie o wyborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce.
11. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zapewniająca realizację celu głównego projektu, którym jest objęcie wsparciem pedagogicznym rozwoju indywidualnego uczniów klas I-III z 3 szkół podstawowych Gminy Szastarka, z uwzględnieniem ich możliwości i potrzeb edukacyjnych oraz celów szczegółowych tj.
a) Objęcie opieką logopedyczną uczniów, u których zdiagnozowano problemy z zaburzeniami rozwoju mowy,
b) Zminimalizowanie różnic w czytaniu i pisaniu oraz wsparcie dzieci ze szczególnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, poprzez dostosowanie wymagań dydaktyczno-wychowawczych do potrzeb i możliwości ucznia
c) Rozwijanie umiejętności i zainteresowań uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno przyrodniczych.
12. Terminowe i prawidłowe sporządzanie dokumentacji dla każdego rodzaju zajęć , w tym m.in
- założenie i prowadzenie Dzienników zajęć dla poszczególnych zajęć dodatkowych dla każdej ze szkół - uzupełnianych na bieżąco,
- sporządzanie list obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z liczbą dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć,
- sporządzanie sprawozdań i innych dokumentów zleconych przez zespół koordynujący projekt, w tym diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych kryteriów w projekcie- co kwartał,
- sporządzanie ankiet przeprowadzonych wśród rodziców i nauczycieli poszczególnych przedmiotów przed i po okresie realizacji projektu;
oraz przedstawienie i przekazanie we współpracy z Dyrektorem danej szkoły w szczególności
a. dla zajęć logopedycznych :
- opinii logopedy przed i po realizacji projektu,
b. dla zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
- zapisów w dziennikach lekcyjnych,
- wyników semestralnych i rocznych,
- opinii wychowawcy na temat postępów dziecka,
c. dla zajęć rozwijających umiejętności i zainteresowania uczniów zdolnych w ramach nauk matematyczno-przyrodniczych
- testów osiągnięć,
- wyników konkursów szkolnych, pozaszkolnych,
- wyników semestralnych i rocznych,
- analiz pracy uczniów - (test umiejętności dla uczniów),
- ankiet przeprowadzonych wśród rodziców dot. rozwoju zainteresowań dziecka (przedrozpoczęciem i po zakończeniu realizacji zajęć),
- testu diagnozującego oraz testu sprawdzającego nabyte umiejętności z zajęć dodatkowych,
13. Wydanie zaświadczeń o udziale w zajęciach wszystkim uczestnikom po zakończeniu realizacji zajęć.
14. Wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzegania wytycznych dotyczących oznaczenia projektu w ramach POKL oraz współpraca z koordynatorem w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu.,
15. Oznakowanie miejsc oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL.
16. Umożliwienie Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego wizytowania podczas zajęć.
17. Udział Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej w comiesięcznych spotkaniach roboczych dot. monitorowania prawidłowej realizacji projektu, chyba, że Zamawiający zdecyduje inaczej.
18. Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań.
19. Troska o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo uczniów.
20. Współpraca z zespołem koordynującym.
21. Współdziałanie z Dyrektorami szkół, w których odbywają się zajęcia, w zakresie wszelkich spraw związanych z prowadzeniem zajęć.
22. Współpraca z rodzicami uczniów.
23. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
24. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutów szkół oraz regulaminów pracowni, w których będą prowadzone zajęcia.
25. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności z dokumentów programowych POKL. III. Dodatkowe warunki zamówienia:
1. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich powyżej wymienionych rodzajów zajęć.
2. Jednostka tj. 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom, a dla zajęć specjalistycznych tj. zajęcia logopedyczne - 60 minutom.
3. W przypadku gdy zajęcia nie mogą się odbyć w zaplanowanym terminie, Wykonawca jest zobowiązany ustalić inny termin realizacji zajęć z zastrzeżeniem pkt 8 2). niniejszej SIWZ.
4. W danej grupie tematycznej w danej szkole zajęcia powinien prowadzić jeden nauczyciel przez cały okres trwania umowy.
5. W uzasadnionych przypadkach (np. długotrwała choroba), gdy nie ma możliwości przełożenia terminu realizacji zajęć, Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę zastępującą nauczyciela prowadzącego, posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia poszczególnych zajęć.
6. Zajęcia będą przeprowadzane w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Szastarka biorących udział w realizacji niniejszego projektu.
7. Zamawiający zaleca, aby prowadzenie zajęć w ramach projektu odbywało się w dniach od poniedziałku do piątku.
8. Zajęcia mogą być prowadzone w oparciu o autorskie programy uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - oznacza to, że Wykonawca może prowadzić zajęcia samodzielnie i w wybranej formie.
9. Liczba godzin podanych w pkt. I.6. jest liczbą planowaną. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie zrealizowane i udokumentowane zajęcia pozalekcyjne. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia prawne i finansowe w stosunku do Zamawiającego, jeśli z powodów własnych lub obiektywnych przyczyn wynikających
z organizacji szkoły, nie będzie mógł odbyć zajęć według harmonogramu.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 8

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 28/06/2013

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie oraz wykaże posiadanie przez każdego nauczyciela biorącego udział w realizacji zamówienia stopnia awansu zawodowego- minimum nauczyciela kontraktowego)
tj. winien posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej oraz niezbędne kwalifikacje do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26.01.1982r. Karta nauczyciela (Dz. U. z 2006r. Nr 97 poz. 674 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy), w szczególności dla
1. zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych oraz zajęciami rozwijającymi zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów szczególnie uzdolnionych - ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie edukacji wczesnoszkolnej lub ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny z zakresu edukacji wczesnoszkolnej,
zajęć logopedycznych - ukończone studia wyższe z logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub ukończone studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe z zakresu logopedii lub równoważne,

Potencjał techniczny:
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu tegoż warunku, gdyż jest on opisany w pkt.a) w warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
dokument potwierdzający nadanie stopnia awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych z przygotowaniem pedagogicznym Dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej,
- dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie logopedii,

Sytuacja ekonomiczna:
warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Z uwagi na to, iż zamawiający nie nakłada na wykonawcę żadnych wymogów dotyczących jego sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek ten będzie spełniony przez każdego z wykonawców.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków
a) zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności siły wyższej,
b) w zapisach umowy dotyczących wartości umowy w przypadku zmian w umowie o dofinansowanie projektu, niemożliwych do przewidzenia na etapie opracowywania SIWZ, a które to będą wywoływały konieczność zmiany zapisów umowy.
3. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.
4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy.
5. Z tytułu niniejszej umowy Wykonawca nie nabywa żadnych uprawnień pracowniczych przewidzianych przepisami Kodeksu Pracy.

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl/bip/zamówieniapubliczne

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Szastarka, pokój nr. 11 w dniach i godzinach pracy Urzędu

Data składania wniosków, ofert: 06/07/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
siedziba Zamawiającego, sekretariat, pokój nr 14

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

18881 / 2013-02-05 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk pedagogicznych dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/03-2013/WA)

209837 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/460-2013/WH)

27264 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

61211 / 2009-04-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkoleń dotyczących rozliczania projektów systemowych w ramach Priorytetu VII PO KL

8888 / 2013-01-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

80559 / 2010-04-09 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
WR/5/2010 - Usługa edukacyjna w ramach projektu Nowoczesna edukacja - rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej - studia podyplomowe Technologie Informatyczne II edycja

329010 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Garbów - Garbów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne -zajęcia dodatkowe w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych .

208323 / 2013-10-08 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/153/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich zajęć z zakresu Bloku przedsiębiorczość dla studentów TEO/BiA/WTI-TAM/P-SAP: Jak zaistnieć na rynku - ABC przedsiębiorczości w ramach realizacji projektu Politechnika przyszłości - dostosowanie oferty do potrzeb rynku pracy i GOW

221445 / 2013-10-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć z matematyki dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej

114611 / 2014-05-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji opiekuna podczas trwania studenckich praktyk pedagogicznych dla studentów kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych Instytutu Sztuk Pięknych Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/10-2014/WA)

263881 / 2010-09-24 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna obejmująca przeprowadzenie seminarium dyplomowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w roku 2010/11

83373 / 2014-04-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/134-2014/WH)

122270 / 2014-04-10 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/59/2014 - Usługa edukacyjna / szkoleniowa - przeprowadzenie zajęć na kierunku zamawianym TECHNE - warsztaty / szkolenie specjalistyczne z Wykorzystanie MES w obliczeniach inż.. w systemie NASTRAN/Patran

1235 / 2011-01-03 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z przedmiotów: Zasady kultury żywego słowa i ortofonii polskiej, Terapia logopedyczna na kierunku Logopedia dla słuchaczy studiów podyplomowych PWSZ w Chełmie

146012 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubycza Królewska - Lubycza Królewska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
na organizację i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w 2014 r. przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubyczy Królewskiej w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - wsparcie i aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

298454 / 2014-09-08 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Instytut Anglistyki) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w Szkole Podstawowej w wymiarze 90 godzin w okresie 5 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/249-2014/WH)

3626 / 2015-01-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Biłgoraj - Biłgoraj (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ponowione postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraj nr POKL. 09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2.

246091 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/617-2013/WH)

160563 / 2012-07-24 - Podmiot prawa publicznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - Łuków (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH - W RAMACH PROJEKTU Szansa na zmiany - projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

499742 / 2012-12-10 - Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin..

Zespół Szkół Energetycznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy.

219757 / 2013-10-21 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe asystenckie w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/437-2013/WH)

253757 / 2013-11-27 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/624-2013/WH)

76569 / 2016-06-08 - Podmiot prawa publicznego

Lubelski Park Naukowo-Technologiczny Spółka Akcyjna - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ZAKUP USŁUGI PRZEPROWADZENIA CYKLU WARSZTATÓW KICKOFF SESSION DLA POMYSŁODAWCÓWPROJEKTÓW BIZNESOWYCH W RAMACH PLATFORMY STARTOWEJ: CONNECT

27260 / 2012-01-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

19727 / 2011-01-17 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne dla kierunku Informatyka dla nauczycieli dla słuchaczy studiów podyplomowych PWSZ w Chełmie

135396 / 2013-04-08 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Polskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. polskiego w GIM w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/104-2013/WH)