160893 / 2015-11-04 - Administracja samorządowa / Zarząd Powiatu Mikołowskiego (Mikołów)
Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2015-10-14 pod pozycją 272768. Zobacz ogłoszenie 272768 / 2015-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 160893
Data publikacji: 2015-11-04
Nazwa: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
Ulica: ul. Żwirki i Wigury 4a
Numer domu: 4a
Miejscowość: Mikołów
Kod pocztowy: 43-190
Województwo / kraj: śląskie
Numer telefonu: (032) 32-48-100, 32-48-125
Numer faxu: (032) 32-48-147, 32-48-132
Adres strony internetowej: www.bip.powiat.mikolow.pl
Regon: 27628477900000
Typ ogłoszenia: ZP-403
Numer biuletynu: 1
Numer pozycji: 272768
Data wydania biuletynu: 2015-10-14
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Tak
Rok ogłoszenia: 2015
Pozycja ogłoszenia: 272768
Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn.Podstrategia: Wzmacnianie potencjału instytucjonalnego i skuteczności administracji publicznej na lata 2016-2025- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: przygotowania, przeprowadzenia i opracowania dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Podstrategia: Wzmacnianie potencjału instytucjonalnego i skuteczności administracji publicznej na lata 2016-2025 - (zwany dalej Podstrategią) - w ramach projektu pod nazwą -ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.II.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące części, które Wykonawca jest zobowiązany wykonać z należytą starannością, zgodnie z posiadaną wiedzą fachową, starannie, uczciwie i odpowiedzialnie:a) usługi publiczne, w tym komunalne b) zarządzanie kadrami c) współpraca między jednostkami samorządu terytorialnego d) zarządzanie nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego II. 3 Terytorium realizacji zamówienia:Zamówienie obejmuje terytorium obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego tj. - Powiat Mikołowski- Gminy Powiatu Mikołowskiego: Mikołów, Orzesze, Łaziska Górne, Ornontowice, WyryII. 4 Cel realizacji zamówienia:Opracowanie i przyjęcie przez Partnerów Projektu dokumentu strategiczno-operacyjnego pn. Wzmacnianie potencjału instytucjonalnego i skuteczności administracji publicznej - a przez to zwiększenie spójności społeczno-gospodarczej powiatu mikołowskiego poprzez wypracowanie mechanizmów współpracy pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego w powiecie mikołowskim.2.1.1 KontekstCzęść a) usługi publiczne, w tym komunalne Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi dokonuje się poprzez zwiększanie ich dostępności oraz poprawę ich jakości. Rozwój instytucjonalny w obszarze usług publicznych określa się jako przygotowanie i stosowanie standardów usług, planowanie ich świadczenia w oparciu o schematy organizacji dostarczania usług oraz stosowanie mechanizmów ich doskonalenia. Obszar usług publicznych obejmuje szeroki zakres aktywności jst, przybierający różnorodne formy organizacyjne. Usługi świadczone są m.in. przez jednostki budżetowe (np. urzędy), zakłady budżetowe, spółki prawa handlowego. Zagadnienia, które są rozpatrywane w ramach obszaru usługi publiczne nie są kierowane do jednej z wymienionych grup (np. tylko urzędów), ale mają zastosowanie do wszystkich z nich, bez względu na rozwiązania organizacyjne obowiązujące w danej jst. Część b) zarządzanie kadrami W obszarze zarządzanie kadrami mieści się, przede wszystkim, podejmowanie decyzji kierowniczych i realizacja spójnych działań, zmierzających do zapewnienia niezbędnego personelu w wymiarze ilościowym i jakościowym, w określonym miejscu i czasie oraz racjonalne wykorzystanie tego personelu zgodnie z misją i celem organizacji (urzędu). W proponowanym podejściu instytucjonalnym zakres i przedmiot analiz winien koncentrować się na zbadaniu kluczowych funkcji i obszarów, a mianowicie wzorcowych: procedury awansowania pracowników oraz systemu szkoleń i doskonalenia zawodowego. Celem tych analiz jest wskazanie kierunków i sposobów doskonalenia procesu zarządzania kadrami. Część c) współpraca między jednostkami samorządu terytorialnego Obszar współpraca między jednostkami samorządu terytorialnego zdefiniowany jest jako inicjowanie, planowanie i realizacja przedsięwzięć we współpracy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego. Współpraca ta jest sposobem doskonalenia zarządzania i rozwiązywania problemów lokalnych i regionalnych. Współpraca między jednostkami samorządu terytorialnego może odbywać się m.in. na płaszczyźnie gospodarczej i społecznej - w postaci realizacji wspólnych przedsięwzięć społeczno-gospodarczych w sferze usług publicznych, np. poprzez wspólne świadczenie usług komunalnych czy administracyjnych, w obszarze zarządzania projektami w postaci wspólnego ubiegania się o środki pomocowe na realizację różnego rodzaju przedsięwzięć ważnych dla współpracujących jednostek. Takie rozumienie obszaru oznacza, że jego głównym wyróżnikiem jest realizacja projektów (przedsięwzięć) przy udziale więcej niż jednej jednostki administracji publicznej. Uwzględniając logikę konstrukcji obszarów zarządzania w ramach Planowania Rozwoju Instytucjonalnego , obszar współpraca między jednostkami samorządu terytorialnego jest tu rozumiany w sposób funkcjonalny, a więc jako realizacja wspólnych przedsięwzięć, jedynie z ramowym określeniem przedmiotu tej współpracy. Nacisk winien zostać położony zatem na stronę organizacyjną i formalną stosowanych form współpracy. Część d) zarządzanie nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego Obszar zarządzanie nieruchomościami stanowi element zmierzający do jak najlepszego wykorzystania nieruchomości komunalnych i przynoszenia wymiernych korzyści dla mieszkańców jst. Korzystanie i zarządzanie tym mieniem polega na kontrolowaniu czynności bieżących, wykonywaniu wielu analiz, zarówno pod względem przeznaczenia jak i jego wykorzystania. W sprawnym gospodarowaniu majątkiem jst coraz istotniejsze znaczenia nabiera wykorzystywanie rozwijających się i ciągle ulepszanych aplikacji komputerowych, które umożliwiają zbieranie, aktualizację, porządkowanie i udostępnianie danych o zasobach. 2.1.2 Minimalny zakres Podstrategii:1. Analiza sytuacji w jednostkach samorządu terytorialnego obszaru funkcjonalnego (w tym uwarunkowania strategiczne i programowe, podstawy prawne oraz powiązanie i spójność z innymi dokumentami strategicznymi, procedura opracowania)2. Identyfikacja problemów 3. Misja i wizja (cel generalny): 4. Cele strategiczne - w tym powiązanie z innymi dokumentami strategicznymi na szczeblu krajowym, regionalnym, lokalnym;5. Cele operacyjne oraz proponowane kierunki rozwoju, w tym minimum:a) Określenie potrzeb inwestycyjnych; b) Analiza SWOT;c) System wdrażania i monitorowania. 6. Plan Rozwoju Instytucjonalnego dla realizacji podstrategii w części a) : opracowanie wspólnych standardów świadczonych usług publicznycha) analiza istniejących standardów świadczenia usług publicznych wraz z zakresem ich stosowania w jst;b) określenie listy (katalogu) priorytetowych standardów niezbędnych dla zachowania jakości zarządzania usługami publicznymi; c) opis niezbędnych standardów;d) określenie wstępnych kosztów wdrożenia standardów dla jst; e) określenie potencjalnych źródeł finansowania (wskazanie możliwości); f) harmonogram realizacji np. wdrażania standardów; g) określenie wskaźników wraz z systemem wdrażania, oceny i monitorowania priorytetowych standardów; g) ustalenie sposobów weryfikacji i aktualizacji standardów; h) wykonalność prawna i instytucjonalna wdrożenia priorytetowych standardów w jst; i) określenie ryzyk.7. Plan Rozwoju Instytucjonalnego dla realizacji podstrategii w części b): opracowanie wzorcowych procedur w zakresie systemu awansowania pracowników oraz systemu szkoleń i doskonalenia zawodowego a) analiza istniejących procedur obszaru w podanych zakresach w jst;b) określenie katalogu procedur w podanych zakresach; c) opis niezbędnych procedur;d) określenie sposobów wdrożenia procedur w jst; e) harmonogram realizacji wdrażania procedur; g) określenie wskaźników wdrażania i monitorowania wdrożonych procedur; g) ustalenie sposobów weryfikacji i aktualizacji systemów; h) wykonalność prawna i instytucjonalna wdrożenia systemów w jst; i) określenie ryzyk.8. Plan Rozwoju Instytucjonalnego dla realizacji podstrategii w części c) :opracowanie standardów współpracy między jst obszaru funkcjonalnego a) analiza istniejących zakresów współpracy jst; obszaru funkcjonalnego;b) określenie propozycji regulacji wewnętrznych dla poszczególnych jst określających pożądane formy i obszary współpracy; c) określenie procedur zabezpieczania środków na finansowanie kosztów realizacji wspólnych przedsięwzięć dla jst; e) określenie potencjalnych źródeł finansowania (wskazanie możliwości); f) określenie zasad wdrażania i monitorowania realizacji wspólnych przedsięwzięć; g) określenie zasad dokonywania oceny i doskonalenia wewnętrznych regulacji w zakresie współpracy między jst.h) określenie ryzyk.9. Plan operacyjny dla realizacji podstrategii w części d): Plan wykorzystania zasobu nieruchomości stanowiących własność Powiatu Mikołowskiego i Gmin Powiatu - przygotowany plan wykorzystania zasobu nieruchomości stanowiących własność Powiatu Mikołowskiego i Gmin Powiatu na lata 2016-2019 nakreśla główne kierunki działania. Przyjęto założenie, że w stosunku do każdej nieruchomości rozstrzygnięcia o sposobie i formie zagospodarowania będą zapadały indywidualnie. Opracowany plan wykorzystania zasobu ma zawierać:a) zestawienie powierzchni powiatowego i gminnego zasobu nieruchomości,b) prognozę dotyczącą udostępniania nieruchomości zasobu oraz nabywania nieruchomości do zasobu,c) prognozę poziomu wysokości wpływów i wydatków budżetowych z tytułu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,d) aktualizację opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste oraz opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, e) informację dotyczącą programu zagospodarowania nieruchomości zasobuf) opracowanie stanu istniejącego oraz stworzenie spójnego programu rozwoju infrastruktury dla powiatu mikołowskiego;g) aktywizację terenów znajdujących się poza centrum miast;i) promocję terenów mających potencjał inwestycyjny - konspekt reklamowy, stworzenie analizy najefektywniejszej drogi promocji terenów;j) moduł na stronę internetową polegający na filtrowaniu danych dotyczących poszczególnych terenów objętych ofertą inwestycyjną. Inwestor wybierając cechy, które powinien posiadać interesujący go teren uzyska listę działek, które spełniają jego oczekiwania. Ponadto każdy wynik wyszukiwania powinien był połączony z systemem GIS celem wizualizacji danych.k) graficzne opracowanie planu gospodarki gminnym zasobem nieruchomości polegające na wskazaniu na mapie kierunków zagospodarowania gminnego zasobu gruntowego. Opracowanie to pozwoli w sposób racjonalny gospodarować gruntami stanowiącymi własność gminy. Grafika powinna być opracowana w postaci obiektowej (grafika + opis) w formacie danych *.shp w układzie współrzędnych 2000 strefa 6.2.2 Część 2 Konsultacje Podstrategii2.2.1 Kontekst Celem organizacji spotkań konsultacyjnych jest włączenie partnerów samorządowych w prace projektowe. Wnioski, opinie i rekomendacje, uzyskane w ramach dialogu, powinny być wykorzystane przez Wykonawcę opracowującego końcowy dokument strategiczny.Partycypacja będzie przebiegała z zachowaniem zasady polityki równości i niedyskryminacji osób ze względu na wiek, płeć, rasę, wyznanie, orientację seksualną i sprawność fizyczną. 2.2.2 Liczba spotkań Wykonawca przygotuje i przeprowadzi 10 spotkań konsultacyjnych z partnerami samorządowymi (w tym jednostkami organizacyjnymi gmin) służących do określenia potrzeb grup docelowych, a także pozwalających na zdiagnozowanie ich obecnego stanu - min. 10 osób na 1 spotkaniu. 2.2.3 Miejsce spotkańWw spotkania zostaną zorganizowane w miejscach , budynkach wyznaczonych przez Lidera Projektu oraz Partnerów. Miejsca te zostaną nieodpłatnie udostępnione Wykonawcy. 2.2.4 Obowiązki Wykonawcy W ramach Części 2 Wykonawca zapewni:1) przeprowadzenie aktywnej rekrutacji uczestników na spotkania poprzez odpowiednie działania informacyjne. Dobór uczestników leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.);2) dodatkowy udział w każdym spotkaniu co najmniej jednego członka Zespołu Zarządzającego Projektem, o ile tak zadecyduje Kierownik Projektu; 3) opracowanie kwestionariuszy ankiet, scenariuszy spotkań;4) przygotowanie sal (ustawienie krzeseł, stołów itp.) wraz z przygotowaniem sprzętu (tablice typu flip-chart - minimum 2 sztuki, ekran oraz rzutnik, projektor multimedialny, laptop, mikrofony dla osób prowadzących oraz minimum 2 sztuki mikrofonów bezprzewodowych dla uczestników spotkania) wraz z jego podłączeniem. Jeżeli udostępnione na konsultacje miejsce będzie wyposażone w ekran oraz rzutnik, projektor multimedialny, to jest możliwość ich nieodpłatnego udostępnienia Wykonawcy;5) materiały biurowe dla uczestników spotkań (długopisy metalowe, notatniki w formacie minimum B5, markery);6) materiały informacyjne dla uczestników spotkań (prezentacje Power Point w wersji elektronicznej na nośnikach USB - min. 100 sztuk, oraz w wersji papierowej dla uczestników spotkań);7) poczęstunek dla uczestników spotkań - kawa, herbata, dwa rodzaje ciastek kruchych, cukier, mleczko do kawy, woda mineralna - podawane w kubkach plastikowych lub szklankach;8) opracowanie analizy ankiet wraz z wnioskami ze spotkań i ich włączenie do Podstrategii. 2.3 Obowiązki Wykonawcy:Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:1) każdorazowego uzyskiwania akceptacji Zamawiającego propozycji założeń, koncepcji oraz kierunków rozwoju ujmowanych w Podstrategii;2) dbałości o wysoką użyteczność opracowywanej Podstrategii, przez co rozumie się m.in. wykonanie jej na podstawie zdiagnozowanych w badaniach potrzeb i oczekiwań, objęcie opracowaniem każdego z Partnerów z osobna jak i obszaru funkcjonalnego Powiatu jako całości, aktualność dokumentu, zgodność z regulacjami prawnymi oraz innymi dokumentami strategicznymi, praktyczność poprzez wskazanie kierunków rozwoju, wspólnych działań i źródeł pozyskiwania środków zewnętrznych na ten cel oraz dokonanie redakcji i korekty językowej Podstrategii, zapewniającej poprawność językową, stylistyczną i typograficzną całego dokumentu, a także adekwatność języka dokumentu do jego charakteru i odbiorców; 3) zapewnienia zgodności z dokumentami strategicznymi Partnerów i innymi dokumentami strategicznymi (europejskimi, krajowymi, regionalnymi, lokalnymi) , a także wytycznymi EOG i dokumentami obowiązującymi w Projekcie oraz dokumentami programowymi funduszy strukturalnych na lata 2014 - 2020;4) uwzględnienia wszelkich kosztów ponoszonych w związku z opracowaniem Podstrategii, m.in. kosztów przeprowadzenia badań, konsultacji społecznych, zbierania i pozyskiwania informacji oraz danych statystycznych, udziału w spotkaniach z Zespołem Zarządzającym, wytwarzania materiałów niezbędnych podczas spotkań konsultacyjnych, przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego itp. Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia za realizację działań nie przewidzianych przez niego w kalkulacji kosztów zawartej w ofercie; 5) przy przetwarzaniu danych osobowych zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.6) bieżącej współpracy z Zamawiających na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 7)pozostawania w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania organizacyjne z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego odpowiednio do potrzeb, na wezwanie Zamawiającego (jednak nie częściej niż 2 razy w miesiącu), cotygodniowe informacje nt. postępu w opracowaniu dokumentów (przekazywane pocztą elektroniczną),8) bezzwłocznego informowania o pojawiających się problemach, zagrożeniach lub opóźnieniach w realizacji w stosunku do harmonogramu, a także innych zagadnieniach istotnych dla realizacji usługi. 9) odpowiedzialności za merytoryczną stronę opracowań przewidywanych w przedmiocie zamówienia, za błędy literowe, układ i zawartość. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego nanoszenia uwag przekazywanych przez Zamawiającego.10) do przygotowania wszelkich opracowań w ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dostępne, najbardziej aktualne dane i badania przeprowadzone na temat obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego, nie starsze niż 3 lata. 11) stosowania na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia aktualnych zasad promocji obowiązujących Zamawiającego, wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu: Wymogi dotyczące Informacji i Promocji, Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2009-2014.12)zapewnienia, aby wszelkie teksty opracowywane w ramach przedmiotu zamówienia spełniały wymogi wysokich standardów naukowych: m.in. oryginalność, poprawność językowa, podanie źródła danych, bibliografii, przypisów. 13) bieżącego kontaktu z Zamawiającym - telefonicznego, drogą elektroniczną i osobistego osób wyznaczonych do kontaktów roboczych z Zamawiającym.14) W trakcie realizacji projektu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Wykonawcą Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminami Powiatu Mikołowskiego i Powiatem Mikołowskim w oparciu o system informacji o terenie (GIS), firmą GISPartner z siedzibą we Wrocławiu, w celu utworzenia poprawnej warstwy w systemie informacji o terenie.15) W trakcie realizacji projektu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy i stałego kontaktu z Wykonawcami następujących elementów Projektu (o ile zostaną oni już wyłonieni w postępowaniach przetargowych):a) Diagnoza i analiza społeczna problemów mieszkańców obszaru funkcjonalnegoPowiatuMikołowskiego;b) Zintegrowana Strategia rozwoju dla obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego na lata 2014-2020;c) Podstrategia informatyzacji obszaru funkcjonalnego powiatu mikołowskiego;d)Podstrategia przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu;e) Podstrategia rozwiązywania problemów demograficznych (dostosowanie oferty miast do cyklu życia człowieka; projekty na rzecz dzieci i młodzieży, osób w wieku produkcyjnym i poprodukcyjnym; rozwój usług z zakresu edukacji, opieki zdrowotnej; kultury i rekreacji);f) Podstrategia - Ochrona środowiska naturalnego i wspieranie efektywności wykorzystania zasobów;g) Podstrategia - Promowanie zrównoważonego transportu i usuwanie niedoborów przepustowości w działaniu najważniejszych infrastruktur sieciowych;h) Podstrategia - Wzmacnianie potencjału instytucjonalnego i skuteczności administracji publicznej;i) Podstrategia - promocja obszaru funkcjonalnego;j) Pozostałych zadań przewidzianych w tym postępowaniu przetargowym. 16)Dostarczenia Zamawiającemu ostatecznej wersji Podstrategii w następującej formie: a)papierowa: wydruk dwustronny, kolorowy, format A4, sztywna okładka: 12 egzemplarzy;b) elektroniczna: format pdf i doc, na zewnętrznych nośnikach danych wraz z prezentacją multimedialną - 12 egzemplarzy. Opracowane materiały powinny zostać opatrzone oznaczeniami wskazującymi, że dokument powstaje przy współfinansowaniu ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz środków krajowych. Na okładkach opracowań oraz na nośnikach zewnętrznych powinna zostać zamieszczona informacja tekstowa oraz odpowiednie logotypy. Wzór okładki powinien być zatwierdzony przez Zamawiającego.17)Przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanej Podstrategii.18) Uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy w posiedzeniach komisji roboczych oraz podczas sesji Rady miejskiej, gminy, powiatu w każdej z 6 jednostek samorządu terytorialnego w celu przedstawienia dokumentu przed podjęciem uchwał.2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do:1) wnoszenia własnych uwag, sugestii i propozycji zapisów jak również Partnerów lub zespołów roboczych zwłaszcza Zespołu Zarządzającego na każdym etapie tworzenia dokumentu, które Wykonawca jest zobowiązany uwzględniać;2) zatwierdzania przedkładanych przez Wykonawcę jej poszczególnych części i ostatecznej wersji dokumentu z zastrzeżeniem punktu 1;3) zatwierdzania przygotowanych przez Wykonawcę materiałów, informacji, prezentacji multimedialnych i innych dokumentów do publicznych prezentacji, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. III. Prawa autorskie:Wykonawca zadania w zakresie wykonanych opracowań oraz stworzonej metodologii przeniesie prawa autorskie na lidera oraz partnerów projektu..
Kod trybu postepowania: PN
Czy zamówienie dotyczy programu UE: Tak
nazwa programu UE:
Projekt pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego jest finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014
Nazwa wykonawcy: EU - CONSULT Sp. z o.o.
Adres pocztowy wykonawcy: ul.Wały Piastowskie 1
Miejscowość: Gdańsk
Kod pocztowy: 80-855
ID województwa: 10
Województwo / kraj: pomorskie
Data udzielenie zamówienia: 04/11/2015
Liczba ofert: 1
Liczba odrzuconych ofert: 0
Szacunkowa wartość zamówienia: 45000,00
Cena wybranej oferty: 49200,00
Cena minimalna: 49200,00
Cena maksymalna: 49200,00
Kod waluty: 1
Waluta (PLN): PLN
Kody CPV:
731100006 (Usługi badawcze)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
793000007 (Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka)
Podobne przetargi
50073 / 2009-03-13 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania pt. Badanie wpływu inwestycji w innowacje na konkurencyjność przedsiębiorstw / sektora MSP w województwie śląskim
272768 / 2015-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Zarząd Powiatu Mikołowskiego - Mikołów (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przygotowanie i opracowanie dokumentu strategiczno-operacyjnego pn.Podstrategia: Wzmacnianie potencjału instytucjonalnego i skuteczności administracji publicznej na lata 2016-2025- w ramach projektu pod nazwą J-ednolita S-trategia T-erytorialna = spójny obszar funkcjonalny powiatu mikołowskiego poprzez wzmocnienie mechanizmów efektywnej współpracy JST w ramach programu Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego
64200 / 2009-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania pt.: Ocena wskaźników dla realizacji komponentu regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie śląskim
194630 / 2010-07-05 - Inny: Spółka Akcyjna
Plasma SYSTEM S.A. - Siemianowice Śląskie (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
KOMPLEKSOWA USÅUGA BADAWCZA
156011 / 2009-09-15 - Inny: Jednostka Naukowo-badawcza
Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk - Zabrze (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie usługi badawczej pn. Przeprowadzenie badań rozpoznawczych w zakresie karbonylowania oksiranów jako metody otrzymywania monomerów laktonowych z gazu syntezowego - dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu,
ul. Marii Curie Skłodowskiej 34
134100 / 2009-05-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Gliwice, Wydział Geodezji i Kartografii - Gliwice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Projekt i inwentaryzacja szczegółowej osnowy poziomej dla Miasta Gliwice
136326 / 2014-04-22 - Uczelnia publiczna
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa CRO dla badania klinicznego/eksperymentu medycznego dotyczącego wpływu autologicznych komórek progenitorowych na funkcję lewej komory u pacjentów bez opcji terapeutycznej
190700 / 2015-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Opracowanie metodologii i oszacowanie wartości wskaźników rezultatu i ram wykonania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
344372 / 2012-09-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe - Lubliniec (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej niezbędnej do rozliczenia, sprostowania i uzgodnienia działu I księgi wieczystej
83331 / 2015-06-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa wykonania badania ewaluacyjnego pt. Ocena ex ante zastosowania instrumentów finansowych w ramach priorytetu inwestycyjnego 4c - wspieranie efektywności energetycznej, inteligentnego zarządzania i wykorzystania odnawialnych źródeł w infrastrukturze publicznej, w tym w budynkach publicznych i sektorze mieszkaniowym RPO WSL 2014-2020
250359 / 2011-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Weryfikacja przyjętych obszarów interwencji dla Śląskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej w oparciu o dane Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczące pokrycia terytorium RP istniejącą i planowaną infrastrukturą telekomunikacyjną,
z uwzględnieniem uwag Instytucji Zarządzającej zgłoszonych do wniosku aplikacyjnego ŚRSS
333439 / 2010-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa przeprowadzenia anonimowych ankietowych badań telefonicznych z wykorzystaniem techniki CATI wraz z przedstawieniem wyników badania w formie raportu
66972 / 2013-02-18 - Podmiot prawa publicznego
Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla - Zabrze (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie opracowania pn. Charakterystyka geologicznych warunków występowania węgli koksowych w rejonie Jastrzębia
68801 / 2016-06-03 - Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. - Bytom (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Dokumentacja hydrogeologiczna określająca warunki hydrogeologiczne
w związku z zakończeniem lub zmianą poziomu odwadniania likwidowanego zakładu górniczego Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Bytomiu KWK Rozbark V.
318872 / 2010-10-05 - Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Bielsko-Biała (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie usług doradczo-eksperckich w zakresie badania praw własności przemysłowej dla innowacyjnych rozwiązań na potrzeby realizacji projektu pn. TechnoBIT Venture-wiedza i kapitał dla innowacji
98963 / 2014-05-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
166518 / 2014-05-16 - Uczelnia publiczna
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa CRO dla badania klinicznego/eksperymentu medycznego dotyczącego wpływu autologicznych komórek progenitorowych na funkcję lewej komory u pacjentów bez opcji terapeutycznej
21268 / 2011-02-14 - Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
REM-KON Sp. z o.o. - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa badawcza w ramach zadania nr 2: Badania nad doborem właściwych materiałów powłokowych oraz metod i parametrów napawania i spawania laserowego
133521 / 2015-09-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Weryfikacja i oszacowanie wartości wybranych wskaźników Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
76609 / 2014-04-08 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex post Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
9239 / 2010-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Komplementarność działań realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
351014 / 2010-10-29 - Inny: Spółka Akcyjna
Plasma SYSTEM S.A. - Siemianowice Śląskie (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Usługa badawcza - Zadanie nr 1: Analiza mechanizmu zużycia wybranych części maszyn i urządzeń oraz narzędzi w celu doboru materiałów powłokowych i sposobów wykonania powłok napawanych laserowo
56875 / 2010-03-16 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - Jaworzno (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
usługi badawcze w ramach projektu pod nazwą Naprzeciw zmianom - badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałania 8.1.2, Działania 8.1, Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
230845 / 2010-08-25 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu - Sosnowiec (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja projektu systemowego pn. Lepsze perspektywy, realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu w ramach Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
173165 / 2010-07-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Województwo Śląskie - Katowice (śląskie)
CPV: 731100006 (Usługi badawcze)
Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt.: Analiza wpływu inwestycji w infrastrukturę kultury i turystyki dofinansowanych z funduszy strukturalnych na rozwój społeczno-gospodarczy poszczególnych gmin/powiatów województwa śląskiego