49177 / 2012-03-01 - Administracja samorządowa / Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie (Byczyna)
Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap III - PSP Roszkowice
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna.
Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1)Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Roszkowicach:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach),
- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2) Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Zmiany i aktualizacji planu zajęć w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach i przekazaniu zmienionego planu zajęć w terminie 3 dni od dnia zaistnienia okoliczności, powodujących zmiany w planie zajęć,
4) Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
5) Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
6) Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
7) Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie składa się z 7 części, w tym:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),
II) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
III) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
IV) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne (zajęcia specjalistyczne),
V) zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VI) zajęcia humanistyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VII) zajęcia matematyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).
Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia.
Zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Roszkowicach.
.2. Szczegółowy Opis przedmiotu
Część I
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu
Zajęcia te odbywać się mają w 3 etapach pracy. Etap wstępny obejmuje ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych i ich koordynacji w formie zabaw i gier na materiale konkretnym
i słownym oraz intensywne działania psychoterapeutyczne. W etapie drugim przechodzi się do operowania materiałem dydaktycznym, literowym i wyrazowym w różnorodnych ćwiczeniach usprawniających umiejętność czytania i pisania. Etap trzeci uwzględnia dalsze prowadzenie ćwiczeń korekcyjno - kompensacyjnych, usprawniających funkcję słuchową i wzrokową, kinetyczno - ruchową, oraz ich koordynację w czasie czytania i pisania. Celem tych ćwiczeń jest opanowanie umiejętności poprawnego czytania i pisania poprzez eliminowanie dysortografii tj. charakterystycznych błędów ortograficznych związanych ze specyfiką pisowni polskiej.
Część II
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.
Część III
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Program zajęć powinien być dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Powinien zawierać również instruktaż ćwiczeń domowych, dobór ćwiczeń do indywidualnych potrzeb ćwiczących, zgodnie ze wskazaniami lekarskimi wynikającymi z istniejącej wady postawy.
Część IV
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu
się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.
Część V
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego
Celem tych zajęć jest skuteczne i efektywne kształtowanie postaw dzieci zgodnych z edukacją ekologiczną. Program zajęć powinien służyć pogłębianiu i poznawaniu nowej wiedzy, pobudzaniu aktywności dzieci, twórczemu myśleniu. Uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwe postawy. Pomagać dzieciom w ciekawy i pożyteczny sposób spędzać wolny czas. Rozwijać zainteresowania.
Część VI
Zajęcia humanistyczne
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym humanistycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności uczniów, wyobraźni, fantazji, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej, gromadzenie doświadczeń i przeżyć estetycznych, artystycznych i społecznych. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości, umożliwiają wypowiedź w różnych rodzajach ekspresji.
Część VII
Zajęcia matematyczne
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym matematycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności umysłowej uczniów, wyobraźni, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, szybkości podejmowania decyzji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości.
Nr Części/Rodzaj zajęć/Liczba Godz. w 2012 r. /Liczba Godz. w 2013 r./Liczba
uczniów.
I/ Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 30/ -/ 6.
II/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 30/ -/ 6.
III/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12.
IV/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne /90/ -/ 6, 3 grupy po 2 uczniów.
V /Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego/ 42/ 18/ 10.
VI/ Zajęcia humanistyczne /30/ -/ 3.
VII/ Zajęcia matematyczne/ 30/ - /3.
Ogółem w ramach projektu 330 46
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 49177
Data publikacji: 2012-03-01
Nazwa:
Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
Ulica: Rynek 1
Numer domu: 1
Miejscowość: Byczyna
Kod pocztowy: 46-220
Województwo / kraj: opolskie
Numer telefonu: 77 413 41 50
Numer faxu: 77 413 41 50
Adres strony internetowej: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
Regon: 53141299300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna, Etap III - PSP Roszkowice
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Byczyna w ramach projektu pt. Nowe szanse - edukacja w szkołach podstawowych Gminy Byczyna.
Zamawiający wymaga, aby kompleksowa realizacji każdej z części zamówienia przeprowadzana była przez osobę prowadzącą zajęcia (bądź przez Wykonawcę, który jest jednocześnie osobą prowadzącą zajęcia), czyli przez osobę wskazaną w Załączniku nr 5 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Będą to w szczególności następujące czynności:
1)Opracowania w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Dyrektorem PSP w Roszkowicach:
- programu nauczania dla przydzielonej grupy uczniów (program nauczania może ulec zmianie i aktualizacji w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach),
- przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych na podstawie programu nauczania,
2) Przekazania Zamawiającemu do akceptacji programu zajęć w terminie do 3 dni od dnia zawarcia Umowy,
3) Zmiany i aktualizacji planu zajęć w zależności od wyników przeprowadzanych testów diagnostycznych i/lub zmiany siatki godzinowej PSP w Roszkowicach i przekazaniu zmienionego planu zajęć w terminie 3 dni od dnia zaistnienia okoliczności, powodujących zmiany w planie zajęć,
4) Monitorowanie udziału uczestników oraz prowadzenia dokumentacji zajęć, w szczególności:
-prowadzenia dziennika zajęć wraz z lista obecności - na każdych zajęciach,
-zebranie od uczniów deklaracji uczestnika - na pierwszych zajęciach,
-dokumentacji z przeprowadzonych testów diagnostycznych,
-karty obserwacji ucznia.
5) Przeprowadzenia testów diagnostycznych (pierwszy test przed rozpoczęciem zajęć, następne po ukończeniu kolejnego semestru i roku szkolnego)
6) Zapewnienia bezpieczeństwa uczniów podczas zajęć pozalekcyjnych,
7) Oznaczenia wszelkiej dokumentacji związanej z realizacją Umowy, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia Projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie składa się z 7 części, w tym:
I) zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu (zajęcia specjalistyczne),
II) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych (zajęcia specjalistyczne),
III) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (zajęcia specjalistyczne),
IV) zajęcia korekcyjno - kompensacyjne (zajęcia specjalistyczne),
V) zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VI) zajęcia humanistyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia),
VII) zajęcia matematyczne (zajęcia rozwijające uzdolnienia).
Realizacja zajęć odbywać się będzie na podstawie programu nauczania opracowanego przez Wykonawcę, z uwzględnieniem higieny pracy uczniów, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, na terenie której odbywać się będą zajęcia.
Zajęcia odbywać się będą zarówno w godzinach przedpołudniowych (od 8.00) jak i popołudniowych (do 16.00 w wyjątkowych sytuacjach do 19.00), w siatce godzin lekcyjnych PSP w Roszkowicach.
.2. Szczegółowy Opis przedmiotu
Część I
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu
Zajęcia te odbywać się mają w 3 etapach pracy. Etap wstępny obejmuje ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych i ich koordynacji w formie zabaw i gier na materiale konkretnym
i słownym oraz intensywne działania psychoterapeutyczne. W etapie drugim przechodzi się do operowania materiałem dydaktycznym, literowym i wyrazowym w różnorodnych ćwiczeniach usprawniających umiejętność czytania i pisania. Etap trzeci uwzględnia dalsze prowadzenie ćwiczeń korekcyjno - kompensacyjnych, usprawniających funkcję słuchową i wzrokową, kinetyczno - ruchową, oraz ich koordynację w czasie czytania i pisania. Celem tych ćwiczeń jest opanowanie umiejętności poprawnego czytania i pisania poprzez eliminowanie dysortografii tj. charakterystycznych błędów ortograficznych związanych ze specyfiką pisowni polskiej.
Część II
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.
Część III
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Program zajęć powinien być dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Powinien zawierać również instruktaż ćwiczeń domowych, dobór ćwiczeń do indywidualnych potrzeb ćwiczących, zgodnie ze wskazaniami lekarskimi wynikającymi z istniejącej wady postawy.
Część IV
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu
się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.
Część V
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego
Celem tych zajęć jest skuteczne i efektywne kształtowanie postaw dzieci zgodnych z edukacją ekologiczną. Program zajęć powinien służyć pogłębianiu i poznawaniu nowej wiedzy, pobudzaniu aktywności dzieci, twórczemu myśleniu. Uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwe postawy. Pomagać dzieciom w ciekawy i pożyteczny sposób spędzać wolny czas. Rozwijać zainteresowania.
Część VI
Zajęcia humanistyczne
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym humanistycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności uczniów, wyobraźni, fantazji, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej, gromadzenie doświadczeń i przeżyć estetycznych, artystycznych i społecznych. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości, umożliwiają wypowiedź w różnych rodzajach ekspresji.
Część VII
Zajęcia matematyczne
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym matematycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności umysłowej uczniów, wyobraźni, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, szybkości podejmowania decyzji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości.
Nr Części/Rodzaj zajęć/Liczba Godz. w 2012 r. /Liczba Godz. w 2013 r./Liczba
uczniów.
I/ Dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu/ 30/ -/ 6.
II/ Dla dzieci z trudnościami matematycznymi/ 30/ -/ 6.
III/ Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej/ 42/ 18/ 12.
IV/ Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne /90/ -/ 6, 3 grupy po 2 uczniów.
V /Zajęcia kółka przyrodniczo - ekologicznego/ 42/ 18/ 10.
VI/ Zajęcia humanistyczne /30/ -/ 3.
VII/ Zajęcia matematyczne/ 30/ - /3.
Ogółem w ramach projektu 330 46
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 7
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę, posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50 poz. 400),
a dodatkowo osoba zdolna do wykonania zamówienia posiada (Wymagane wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje dla poszczególnych części):
Część I:
-co najmniej 2 letnią praktykę w pracy z uczniami z trudnościami
w czytaniu i pisaniu,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej,
-znajomość pracy metodą 18 struktur wyrazowych,
-ukończony kurs o dyslekcji lub kurs terapii pedagogicznej.
Część II:
-co najmniej 2 letnią praktykę w pracy z uczniami z trudnościami matematycznymi,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej.
Część III:
-kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy i doświadczenie w pracy z dziećmi z wadami postawy.
Część IV:
-kwalifikacje w zakresie:
1/ rewalidacji lub
2/ oligofrenopedagogiki lub
3/ terapii pedagogicznej,
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela.
Część V:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej na stanowisku nauczyciela, w tym 2 letni staż pracy w edukacji wczesnoszkolnej,
-co najmniej 2 letni staż pracy jako nauczyciel przyrody.
Część VI:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej.
Część VII:
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub
-co najmniej 5 letni staż pracy w szkole podstawowej, w tym co najmniej 2 lata pracy na stanowisku nauczyciela matematyki w szkole podstawowej.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania powyższego warunku prowadzona będzie na podstawie oświadczenia załączonego do oferty /załącznik nr 2 do SIWZ/ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) formularz oferty przetargowej /zał. nr 1do SIWZ/,
b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Nie
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna
Data składania wniosków, ofert: 09/03/2012
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Urząd Miejski w Byczynie
ul. Rynek 1
46-220 Byczyna
sekretariat UM w Byczynie, (I piętro)
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie: 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Numer części zamówienia: 1
Nazwa:
Zajęcia specjalistyczne dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu
Opis:
Zajęcia te odbywać się mają w 3 etapach pracy. Etap wstępny obejmuje ćwiczenia stymulujące i korekcyjne zaburzonych funkcji percepcyjno - motorycznych i ich koordynacji w formie zabaw i gier na materiale konkretnym
i słownym oraz intensywne działania psychoterapeutyczne. W etapie drugim przechodzi się do operowania materiałem dydaktycznym, literowym i wyrazowym w różnorodnych ćwiczeniach usprawniających umiejętność czytania i pisania. Etap trzeci uwzględnia dalsze prowadzenie ćwiczeń korekcyjno - kompensacyjnych, usprawniających funkcję słuchową i wzrokową, kinetyczno - ruchową, oraz ich koordynację w czasie czytania
i pisania. Celem tych ćwiczeń jest opanowanie umiejętności poprawnego czytania i pisania poprzez eliminowanie dysortografii tj. charakterystycznych błędów ortograficznych związanych ze specyfiką pisowni polskiej.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 21/12/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 2
Nazwa:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Opis:
Celem zajęć jest wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach matematycznych uczniów, dla których te braki są przyczyną niepowodzeń szkolnych. Specyfika zajęć oraz ich atrakcyjność (np. nauka przez zabawę) mają umożliwić niwelowanie trudności, trenować umiejętność skupienia się na zadaniu, zwiększać motywację do pokonywania trudności. Ryzyko porażki na lekcji w klasie staje się (główny cel zajęć) znacznie mniejsze. Zajęcia muszą przewidywać: indywidualizację, stopniowanie trudności, rozwijanie zainteresowań, różnorodność wykonywanych zadań, wyzwalanie twórczej aktywności pozwoli uczniom lepiej funkcjonować w zespołach klasowych. Istotna jest znajomość zakwalifikowanych uczestników i bardzo dokładne zdiagnozowanie ich braków edukacyjnych.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 21/12/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 3
Nazwa: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej
Opis:
Efektem zajęć ma być nabycie przez uczestników nawyku prawidłowej postawy ciała oraz świadomość istotnej roli prawidłowej postawy dla zdrowia i rozwoju. Program zajęć powinien być dostosowany do korygowania wad postawy u dzieci i młodzieży. Powinien zawierać również instruktaż ćwiczeń domowych, dobór ćwiczeń do indywidualnych potrzeb ćwiczących, zgodnie ze wskazaniami lekarskimi wynikającymi z istniejącej wady postawy.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 4
Nazwa: Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Opis:
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu. Celem zajęć jest praca nad relacjami uczniów w grupie rówieśniczej oraz relacjami w kontaktach uczeń- nauczyciel. Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne wymagają gruntownej znajomości środowiska domowego uczniów, współpracy
z rodzicami, opiekunami dzieci oraz znajomości trudności dziecka, indywidualizacji pracy przy jednoczesnym wdrażaniu w umiejętności pracy w zespole klasowym. Korygowanie zachowań oraz niwelowanie trudności w uczeniu
się ma pozwolić uczestnikom na osiąganie sukcesów na miarę swoich możliwości w zespole klasowym.
Ze względu na specyfikę zajęć prowadzący muszą legitymować się wykształceniem wyższym pedagogicznym, doświadczeniem w zakresie kształcenia umiejętności społecznych najmłodszych, posiadać kwalifikacje w zakresie rewalidacji lub oligofrenopedagogiki lub terapii pedagogicznej. Niezbędna jest znajomość środowiska uczniów zakwalifikowanych na zajęcia, gruntowna diagnoza trudności oraz dobór odpowiednich metod terapeutycznych.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 21/12/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 5
Nazwa:
Zajęcia w ramach kółka przyrodniczo- ekologicznego
Opis:
Celem tych zajęć jest skuteczne i efektywne kształtowanie postaw dzieci zgodnych z edukacją ekologiczną. Program zajęć powinien służyć pogłębianiu i poznawaniu nowej wiedzy, pobudzaniu aktywności dzieci, twórczemu myśleniu. Uczyć współdziałania w zespole, kształtować właściwe postawy. Pomagać dzieciom w ciekawy i pożyteczny sposób spędzać wolny czas. Rozwijać zainteresowania.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2013
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 6
Nazwa: Zajęcia humanistyczne
Opis:
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym humanistycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności uczniów, wyobraźni, fantazji, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej, gromadzenie doświadczeń i przeżyć estetycznych, artystycznych i społecznych. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości, umożliwiają wypowiedź w różnych rodzajach ekspresji.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 21/12/2012
Kod kryterium cenowe: A
Numer części zamówienia: 7
Nazwa: Zajęcia matematyczne
Opis:
W ogólnych założeniach praca z uczniem zdolnym matematycznie ma na celu rozwijanie jego zdolności
i zainteresowań. Są to działania nastawione na pobudzanie aktywności umysłowej uczniów, wyobraźni, motywowanie uczniów do wykorzystania swoich uzdolnień do dalszej pracy, przyzwyczajanie uczniów do samodzielnego rozwiązywania problemów, z wykorzystaniem posiadanej wiedzy, doskonalenie koncentracji uwagi, kształcenie pomysłowości, krytycyzmu, szybkości podejmowania decyzji, rozbudzanie ciekawości poznawczej, twórczego działania i samodzielności, przygotowanie uczniów do konkursów. Ww. cele umożliwiają dzieciom wyzwolenie aktywności twórczej. Rozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność. Wpływają na rozwój jego osobowości.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Czas: D
Data zakończenia: 21/12/2012
Kod kryterium cenowe: A
Podobne przetargi
37890 / 2013-01-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza - Praszka (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-VI Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Praszce
341546 / 2011-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Głuchołazach
171540 / 2010-06-17 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych tradycyjnych dla uczniów szkoły zawodowej w ramach realizacji projektu pt. Szkoła zawodowa drogą do ciekawej przyszłości
66757 / 2013-05-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
JA W SZKOLE II
194721 / 2012-09-10 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Pokój - Pokój (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Ja w szkole II
345388 / 2010-10-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Gogolin - Gogolin (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na prowadzącego zajęcia pozalekcyjne, w ramach projektu pod nazwą: Wiem bo rozumiem - innowacyjne nauczanie w Gogolinie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
199897 / 2009-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne i szkoleniowe - temat szkolenia - Savoir vivre w biznesie oraz różnice kulturowe w obsłudze zagranicznego inwestora
58300 / 2012-02-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krapkowice - Krapkowice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolach.
50784 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach projektu pod nazwą Edukacja ku przyszłości - Zaczarowany Świat, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
380760 / 2012-10-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Biała - Biała (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć edukacyjnych w szkołach podstawowych i gimnazjach Gminy Biała w ramach projektu konkursowego POKL 9.1.2 Szkoła horyzontem świetlanej przyszłości młodego człowieka II współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
185906 / 2014-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć w gospodarstwach edukacyjnych - lasy na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii.
209017 / 2014-10-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Otmuchów - Otmuchów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Swoją przyszłość wykuwamy dziś
416066 / 2012-10-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Świerczów - Świerczów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkoły podstawowej w Bąkowicach, Gmina Świerczów, projekt pt. Świetlica zajęciowa szansą na rozwój edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.5.
232157 / 2009-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
USÅUGI EDUKACYJNE I SZKOLENIOWE - temat szkolenia - Savoir vivre u w biznesie, Różnice kulturowe w obsÅ‚udze zagranicznego inwestora
223771 / 2012-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych
w ramach realizacji projektu
pt. Lepsza szkoła zawodowa - lepszym jutrem III
307522 / 2011-09-27 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Głuchołaz - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu systemowego pt. Edukacja dla najmłodszych - w Publicznej Szkole Podstawowej w Gierałcicach
344792 / 2011-10-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń realizowanych
w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.3, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
160648 / 2010-06-09 - Administracja samorzÄ…dowa
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu - Opole (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia podstawowego z zakresu mediacji rodzinnych realizowanych w ramach projektu systemowego Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu pt. Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim Poddziałanie 7.1.3 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
118053 / 2013-06-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Komprachcicach - Komprachcice (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
SZKOÅA RÓWNYCH SZANS w ramach Programu Operacyjnego KapitaÅ‚ Ludzki współfinansowanego ze Å›rodków Europejskiego Funduszu SpoÅ‚ecznego
496586 / 2012-12-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Głuchołazy - Głuchołazy (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych w klasach 4-6 w Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Bodzanowie, w ramach realizacji projektu: Moja szkoła - uczy, informuje i doradza.
373589 / 2010-12-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu - Namysłów (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla uczniów szkół zawodowych w ramach realizacji projektu pt. Szkoła zawodowa drogą do ciekawej przyszłości (uczestnikami kursów będą uczniowie Zespołu Szkół Mechanicznych w Namysłowie i Zespołu Szkół Rolniczych w Namysłowie), współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013- Poddziałanie 9.2. oraz Budżetu Państwa.
146751 / 2014-07-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Lubsza - Lubsza (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Mój lepszy start realizowanego w Publicznym Gimnazjum w Kościerzycach
395502 / 2012-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Paczków - Paczków (opolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony na realizację w placówkach oświatowych położonych na terenie Gminy Paczków projektu pn. W DRODZE DO SUKCESU w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego