Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

211379 / 2014-10-07 - Inny: samorządowa jednostka organizacyjna / Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna (Gostyń)

Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

Opis zamówienia

LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA
NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY
1. Gimnazjum nr 2
w Gostyniu,
ul. Hutnika 3,
63-800 Gostyń
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych.

2. Przedszkole Miejskie
nr 1 w Gostyniu,
ul. Wrocławska 256,
63-800 Gostyń
Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta.
3. Przedszkole Miejskie
nr 4 w Gostyniu,
ul. Starogostyńska 9,
63-800 Gostyń
Projekt edukacyjny
w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych.
4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR
w Grabonogu,
Grabonóg 63,
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji.
2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach.
5. Technikum w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63
63-820 Piaski
Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami:
- wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach ,
- wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych.
2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
6. Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu,
ul. Wrocławska 10
63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki.

8. Technikum w ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków.
Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp.
Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową.

9 Szkoła Podstawowa
w Borku Wlkp.
ul. Szkolna 1
63-810 Borek Wlkp.
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym.
Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi.
Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu).
Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce.
Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
10. Szkoła Podstawowa
w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ?
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.
11. Gimnazjum w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy).
Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji.
Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów.
Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK.
12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.

Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów.
P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki.
S Sposoby uatrakcyjniania zajęć.
13. Gimnazjum
w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.
Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez
poszczególne grupy map zasobów
środowiska lokalnego. Zintegrowanie
powstałych katalogów.
Wypracowanie programu (inicjatyw, form,
zasad i obszarów) współpracy z lokalnym
środowiskiem, który stanie się elementem
koncepcji pracy szkoły (w zależności
od potrzeb: konsultacje grupowe,
szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych
praktyk).
Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w
zakresie komunikacji interpersonalnej,
prowadzenia spotkań z rodzicami,
radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
asertywności.
14. Przedszkole Samorządowe
w Karolewie
Karolew 4
63-810 Borek Wlkp.
Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola :
1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew
2) Ustalenie priorytetów zmian.
3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola.
Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków.

15. Szkoła Podstawowa
w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia.
Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu).
Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja.
Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
16. Gimnazjum w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia

Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej:

- planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej
- monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona.
- kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej
- ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole
- nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów
- współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów
- udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych.
17. Szkoła Podstawowa
Nr 1 w Gostyniu
ul. Helsztyńskiego 8
63-800 Gostyń
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet
Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji).
Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia.
Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej.

18. Szkoła Podstawowa
Nr 5 w Gostyniu
ul. Graniczna 1
63-800 Gostyń
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań.
Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560)
Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego.
Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii.

19. Szkoła Podstawowa
w Sikorzynie
Sikorzyn 16b
63-800 Gostyń
Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się.

Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację.
Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach.
Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój.

20. Szkoła Podstawowa
w Kunowie
ul. Szkolna 5
63-800 Gostyń
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela,
- sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera,
- metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego,
- style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych,
- zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału,
- techniki i metody twórczego myślenia,
- analiza przypadków.

21. Szkoła Podstawowa
w Daleszynie
Daleszyn 76
63-800 Gostyń
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Warsztaty dl nauczycieli dotyczące:
- diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia,
- twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych,
- pracy z uczniem młodszym,
- analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną,
- sposoby ewaluacji realizowanych działań.

22. Szkoła Podstawowa
w Siemowie
Siemowo 102
63-800 Gostyń
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej.
Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów.
Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami.

23. Szkoła Podstawowa
w Goli
Gola 17
63-800 Gostyń
Nauczyciel 45+
Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela.
Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych.
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli.

24. Technikum w ZSZ
w Gostyniu
ul. Tuwima 44
63-800 Gostyń
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
Office 365 - wstęp
- wprowadzenie do portalu Office 365
- logowanie do portalu Office 365
Poczta, kalendarz i przepływ informacji
- interfejs Outlook Web App
- dodawanie i konfigurowanie kont
- tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów
- wysyłanie i odbieranie wiadomości
- ustawienie widoku konwersacji
- ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi
- kategoryzowanie informacji w Outlook Web App
- foldery osobiste; reguły wiadomości
- praca z kalendarzem
- tworzenie i przeglądanie istniejących zadań
- udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
- tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote
- tworzenie ankiet, testów i formularzy
- udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive
- tworzenie wiadomości błyskawicznych
- elementy pracy grupowej
- konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365
- prowadzenie własnej witryny

25. Szkoła Podstawowa
w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski
Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w
zakresie komunikacji interpersonalnej.
Prowadzenie spotkań z rodzicami.
Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność.
Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form.



26. Gimnazjum w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/.
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience
Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp.

27. Szkoła Podstawowa
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych.
Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/.
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience,
Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/.


28. Gimnazjum
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.
Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły.
Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania.
ADHD.



29. Szkoła Podstawowa
w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy
programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.


30. Gimnazjum w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się.
Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole,
Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka.
Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci.



31. Gimnazjum w Borku Wlkp.
ul. Dworcowa 58
63-810 Borek Wlkp.
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia.
Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym.
Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego.
Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka.
Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców.

32. Przedszkole Miejskie
Nr 5 w Gostyniu
ul. Mostowa 8
63-800 Gostyń
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola.
Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN.
Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego.
Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego.
Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu.
Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 211379

Data publikacji: 2014-10-07

Nazwa: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Ulica: ul. Poznańska 200

Numer domu: 200

Miejscowość: Gostyń

Kod pocztowy: 63-800

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 65 572 06 97

Numer faxu: 65 572 06 97

Adres strony internetowej: www.poradniapp.gostyn.pl

Regon: 41019482800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Inny rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka organizacyjna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja form doskonalenia nauczycieli w ramach projektu: Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
LP. NAZWA/ADRES SZKOŁY/PRZEDSZKOLA
NAZWA OFERTY DOSKONALENIA SPOSÓB REALIZACJI OFERTY
1. Gimnazjum nr 2
w Gostyniu,
ul. Hutnika 3,
63-800 Gostyń
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu.
Stosowanie metod aktywizujących, z uwzględnieniem specyfiki zajęć edukacyjnych i zastosowanie metod aktywizujących na konkretnych zajęciach edukacyjnych.

2. Przedszkole Miejskie
nr 1 w Gostyniu,
ul. Wrocławska 256,
63-800 Gostyń
Budowa koncepcji pracy przedszkola. Umiejętność samodzielnego diagnozowania potrzeb przedszkola oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy; narzędzia oraz procedury służące określaniu pożądanych kierunków rozwoju, określenie celów i zadań wychowania przedszkolnego oraz sylwetki absolwenta.
3. Przedszkole Miejskie
nr 4 w Gostyniu,
ul. Starogostyńska 9,
63-800 Gostyń
Projekt edukacyjny
w przedszkolu. Prawne i dydaktyczne uwarunkowania prowadzenia przedszkolnych projektów edukacyjnych. Tworzenie programów i realizacja przedszkolnych projektów edukacyjnych.
4. Liceum Ogólnokształcące w ZSR
w Grabonogu,
Grabonóg 63,
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 1.Prezi - wykorzystywanie narzędzi graficznych w edukacji, opracowywanie materiałów graficznych z wykorzystaniem oprogramowania tworzenia i przedstawiania prezentacji na tzw. wirtualnym płótnie, przygotowywanie prezitacji.
2.Wykorzystywanie Excela w edukacji, opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach.
5. Technikum w ZSR w Grabonogu,
Grabonóg 63
63-820 Piaski
Nauczyciel 45+ 1.Warsztaty tematyczne kształcące umiejętności posługiwania się nowoczesnymi technologiami:
- wykorzystywanie Excela w edukacji: opracowywanie dokumentów wykorzystywanych w szkole (np. rozkłady materiału, kalkulacja i rozliczanie wycieczek i imprez klasowych, opracowywanie wyników egzaminów), arkusz kalkulacyjny na wybranych lekcjach ,
- wykorzystywanie i obsługa tablic interaktywnych.
2.Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
6. Liceum Ogólnokształcące
z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gostyniu,
ul. Wrocławska 10
63-800 Gostyń Nauczyciel 45+ Warsztaty i/lub treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
7. Zasadnicza Szkoła Zawodowa ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. Motywowanie uczniów do pracy oraz poszerzanie kompetencji w obszarze stosowania metod aktywizujących, uwzględniających specyfikę zajęć. Techniki uczenia się, pomoc rodzicom w wspieraniu i motywowaniu dziecka do nauki.

8. Technikum w ZSOiZ w Krobi
ul. Ogród Ludowy 1
63-840 Krobia
Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. Doskonalenie umiejętności pracy w zespołach wychowawczych z wykorzystaniem metody warsztatowej oraz metody analizy indywidualnych przypadków.
Wspólne wypracowanie narzędzi potrzebnych do pracy wychowawczej: ankiet, kwestionariuszy wywiadów/rozmów z uczniami, zbiorów zasad, przykładowych kontraktów itp.
Szkolenia, warsztaty i konsultacje dla nauczycieli związane z metodami pracy z grupą klasową.

9 Szkoła Podstawowa
w Borku Wlkp.
ul. Szkolna 1
63-810 Borek Wlkp.
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym praca z uczniem zdolnym.
Warsztaty i materiały szkoleniowe na temat prowadzenia zajęć z dziećmi.
Warsztaty na temat opinii i orzeczeń z PPP (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu).
Warsztaty dla nauczycieli- obserwacja zajęć w praktyce.
Tworzenie narzędzi diagnostycznych do diagnozowania ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
10. Szkoła Podstawowa
w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Jak pomóc dziecku z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim funkcjonującym w klasie ?
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętywaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć, nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą , w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.
11. Gimnazjum w Bodzewie
Bodzewo 35
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych-bezpieczny Internet Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji j. polskiego, historii, matematyki, biologii, geografii. (bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy).
Wykorzystanie tabletów i dostępnego darmowego oprogramowania podczas lekcji.
Wykorzystanie aplikacji Google (np. Earth) podczas konkretnej lekcji dla różnych przedmiotów.
Wykorzystanie platformy edukacyjnej do TIK.
12. Szkoła Podstawowa w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.

Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny. Di Diagnozowanie mocnych i słabych stron uczniów.
P Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
W Warsztaty na temat motywowania uczniów do nauki.
S Sposoby uatrakcyjniania zajęć.
13. Gimnazjum
w Zimnowodzie
Zimnowoda 7
63-810 Borek Wlkp.
Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. Warsztaty w celu wypracowania przez
poszczególne grupy map zasobów
środowiska lokalnego. Zintegrowanie
powstałych katalogów.
Wypracowanie programu (inicjatyw, form,
zasad i obszarów) współpracy z lokalnym
środowiskiem, który stanie się elementem
koncepcji pracy szkoły (w zależności
od potrzeb: konsultacje grupowe,
szkolenie, warsztaty, prezentacja dobrych
praktyk).
Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w
zakresie komunikacji interpersonalnej,
prowadzenia spotkań z rodzicami,
radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
asertywności.
14. Przedszkole Samorządowe
w Karolewie
Karolew 4
63-810 Borek Wlkp.
Budowa koncepcji pracy Przedszkola. Warsztaty dla przedstawicieli społeczności przedszkola służące określeniu głównych zagadnień wymagających uwzględnienia w koncepcji pracy przedszkola :
1) Ustalenie Misji i Wizji PS Karolew
2) Ustalenie priorytetów zmian.
3) Ustalenie celów ogólnych przedszkola.
Doradztwo w przygotowaniu planu działań, w dokonaniu podziału zadań pomiędzy poszczególnymi pracownikami i organami przedszkola, w wyłonieniu zespołu zadaniowego i zaplanowaniu dalszych kroków.

15. Szkoła Podstawowa
w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Szkolenie dla nauczycieli na temat zasad pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia, metodologia.
Warsztaty dla nauczycieli - tworzenie IPET (analiza orzeczenia, wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia, sformułowanie potrzeb ucznia, określenie form, sposobów i metod pracy z uczniem, opracowanie harmonogramu).
Praca z zespołem nauczycieli i konkretnym uczniem, w tym: opracowanie IPET; wsparcie przy realizacji zaplanowanych działań np. zajęć specjalistycznych, konsultacji dla ucznia i jego rodziców; superwizja.
Konsultacje i warsztaty dla nauczycieli w zakresie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
16. Gimnazjum w Krobi
ul. Zwierzyckiego 1
63-840 Krobia

Postawy uczniowskie. Jak je kształtować. Szkolenia dla grup nauczycieli, oraz Rady Pedagogicznej:

- planowanie i wdrażanie pracy wychowawczej
- monitorowanie i ocena efektywności wdrożonych działań - ewaluacja odroczona.
- kształcenie/rozwijanie umiejętności komunikacji interpersonalnej
- ABC wychowawcy/rozwiązywanie konfliktów w szkole
- nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów
- współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów
- udział pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznej, rodziców, uczniów oraz przedstawicieli instytucji partnerskich w procesie planowania oraz analizowania programu wychowawczego i działań wychowawczych.
17. Szkoła Podstawowa
Nr 1 w Gostyniu
ul. Helsztyńskiego 8
63-800 Gostyń
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet
Wykład dla całej Rady Pedagogicznej na temat narzędzi TIK i ich wykorzystania w praktyce szkolnej. Korzystanie z zasobów Internetu (prawa autorskie, rzetelność prezentowanych treści, gradacja informacji).
Warsztaty- praktyczne wykorzystanie tablicy multimedialnej na zajęciach edukacyjnych na różnych poziomach kształcenia.
Warsztaty kształcące/ćwiczące umiejętności praktyczne związane z włączaniem narzędzi informatycznych do przygotowania i prowadzenia zajęć oraz szeroko pojętej pracy dydaktycznej.

18. Szkoła Podstawowa
Nr 5 w Gostyniu
ul. Graniczna 1
63-800 Gostyń
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?
Szkolenie na temat ewaluacji wewnętrznej jako sposobu badania pracy szkoły. Metodologia badań.
Warsztat poświęcony wspólnej analizie wymagań i charakterystyk opisanych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (D.U. z 2013r. poz. 560)
Warsztaty z zakresu tworzenia projektu ewaluacyjnego.
Warsztat na temat kształcenia umiejętności planowania działań na podstawie wniosków z ewaluacji wewnętrznej i zebranych opinii.

19. Szkoła Podstawowa
w Sikorzynie
Sikorzyn 16b
63-800 Gostyń
Uczeń- aktywny uczestnik procesu uczenia się.

Metody pracy z uczniem przejawiającym trudności i posiadającym niską motywację.
Diagnoza oraz poznawanie sposobów i rozwiązań umożliwiających nauczanie dzieci funkcjonujących na różnych poziomach.
Budowanie systemu działań nauczycieli, aby uczniowie mieli wpływ na sposób organizowania i przebiegu procesu uczenia się oraz czuli się odpowiedzialni za własny rozwój.

20. Szkoła Podstawowa
w Kunowie
ul. Szkolna 5
63-800 Gostyń
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki
Metody klasyczne a metody angażujące uczniów - rola nauczyciela,
- sposoby uczenia się w oparciu o teorię Inteligencji Wielorakiej Howarda Gardnera,
- metody angażujące uczniów na dobre rozpoczęcie lekcji, na dalszą część, na podsumowanie; metody nauczania kooperatywnego,
- style uczenia się- ćwiczenia umożliwiające rozpoznanie poszczególnych dominujących kanałów sensorycznych,
- zasada działania i struktura pamięci- sposoby zapamiętywania przyswojonego materiału,
- techniki i metody twórczego myślenia,
- analiza przypadków.

21. Szkoła Podstawowa
w Daleszynie
Daleszyn 76
63-800 Gostyń
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Warsztaty dl nauczycieli dotyczące:
- diagnozowania mocnych i słabych stron dziecka, pracy z dzieckiem zdolnym i słabym; rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia,
- twórczego myślenia (na przykładzie konkretnych typów zadań egzaminacyjnych); diagnozowanie umiejętności matematycznych i językowych,
- pracy z uczniem młodszym,
- analizy treści podstawy programowej oraz sposobu realizowania jej na poszczególnych poziomach kształcenia- korelacja podstawy programowej przedszkolnej z wczesnoszkolną,
- sposoby ewaluacji realizowanych działań.

22. Szkoła Podstawowa
w Siemowie
Siemowo 102
63-800 Gostyń
Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
Szkolenie z zakresu podstaw efektywnej komunikacji, udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej oraz pracy zespołowej.
Warsztaty związane z tematyką badań preferencji uczenia się uczniów oraz wspólna praca nad opracowaniem wniosków wynikających z badań nad preferencjami uczenia się konkretnych uczniów.
Szkolenie z zakresu celowego wykorzystania różnych metod pracy z uczniami.

23. Szkoła Podstawowa
w Goli
Gola 17
63-800 Gostyń
Nauczyciel 45+
Warsztaty/treningi realizujące program wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktykę wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami.
Spotkania informacyjno- szkoleniowe ze specjalistami w dziedzinie profilaktyki chorób zawodowych nauczyciela.
Spotkanie informacyjne ze specjalistą na temat aktualnych przepisów emerytalnych.
Konsultacje indywidualne i grupowe dla nauczycieli.

24. Technikum w ZSZ
w Gostyniu
ul. Tuwima 44
63-800 Gostyń
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych
Office 365 - wstęp
- wprowadzenie do portalu Office 365
- logowanie do portalu Office 365
Poczta, kalendarz i przepływ informacji
- interfejs Outlook Web App
- dodawanie i konfigurowanie kont
- tworzenie pojedynczych kontaktów i grup kontaktów
- wysyłanie i odbieranie wiadomości
- ustawienie widoku konwersacji
- ustawienie stopki i automatycznej odpowiedzi
- kategoryzowanie informacji w Outlook Web App
- foldery osobiste; reguły wiadomości
- praca z kalendarzem
- tworzenie i przeglądanie istniejących zadań
- udostępnianie kalendarza innym użytkownikom
- tworzenie, edycja i usuwanie plików Word, Excel, PowerPoint i OneNote
- tworzenie ankiet, testów i formularzy
- udostępnianie zasobów w usłudze OneDrive
- tworzenie wiadomości błyskawicznych
- elementy pracy grupowej
- konfiguracja klienta poczty Microsoft Outlook do pracy z Office 365
- prowadzenie własnej witryny

25. Szkoła Podstawowa
w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski
Rodzice są partnerami szkoły Warsztaty tematyczne dla nauczycieli w
zakresie komunikacji interpersonalnej.
Prowadzenie spotkań z rodzicami.
Radzenie sobie w sytuacjach stresowych, asertywność.
Opracowanie listy form działań integracyjnych i pretekstów wizyt rodziców w szkole, zaplanowanie i realizacja wybranych form.



26. Gimnazjum w Piaskach
ul. Drzęczewska 9
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych -tablica interaktywna, platformy edukacyjne. Wykorzystanie do konkretnych lekcji tablicy interaktywnej. Przykłady dla lekcji matematyki, biologii, geografii, fizyki, chemii. /bez zajęć z obsługi narzędzi tablicy/.
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience
Korelacja międzyprzedmiotowa np.: informatyka- matematyka, informatyka- biologia, itp.

27. Szkoła Podstawowa
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych- bezpieczny Internet.
Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych.
Zastosowanie tablicy interaktywnej do wybranych lekcji w klasach edukacji wczesnoszkolnej i w klasach IV-VI SP /przykłady lekcji/.
Platformy edukacyjne: scholaris, eduscience,
Wykorzystanie pracowni komputerowej przez nauczycieli Szkoły Podstawowej /przykłady lekcji/.


28. Gimnazjum
w Szelejewie
Szelejewo Pierwsze 87
63-820 Piaski
Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.
Jak radzić sobie z uczniem agresywnym podczas lekcji i przerw w szkole szkole? Przykłady pracy i metody dostosowane do problemów szkoły.
Nadpobudliwość emocjonalna, psychoruchowa- metody dyscyplinowania.
ADHD.



29. Szkoła Podstawowa
w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Pomoc w opanowaniu podstawy programowej przez uczniów bardzo słabych, z dolnej granicy upośledzenia umysłowego, którzy mimo chęci nie są w stanie opanować treści podstawy
programowej.
Praca z uczniami, którzy nie wykazują chęci do nauki, mają problem z zapamiętaniem prostych wiadomości, mimo atrakcyjnych form zajęć nie przejawiają zainteresowań.
Funkcjonowanie społeczne ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole.
Praktyczne przykłady prowadzenia lekcji z klasą, w której są uczniowie z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim oraz uczniowie osiągający dobre wyniki w nauce.


30. Gimnazjum w Starej Krobi
Stara Krobia 71
63-840 Krobia
Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się. Organizacja przestrzeni w sali lekcyjnej. Dobór i wykorzystanie metod pracy sprzyjających uczeniu się.
Uczestnictwo uczniów w planowaniu, organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych prowadzonych w szkole,
Budowanie świadomości rodziców za współodpowiedzialność procesu uczenia się dziecka.
Doradztwo zawodowe nauczyciela dla ucznia i dla jego rodziców. Kształtowanie świadomość rodzica w zakresie przekazywania informacji o dalszej drodze kształcenia jego dzieci.



31. Gimnazjum w Borku Wlkp.
ul. Dworcowa 58
63-810 Borek Wlkp.
Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?
Rozpoznawanie uzdolnień, wspieranie ucznia.
Diagnozowanie mocnych i słabych stron dziecka, praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z uczniem zdolnym.
Motywowanie uczniów, różne style uczenia się, wzbogacanie warsztatu metodycznego.
Nabywanie umiejętności budowania wspólnej strategii pracy nauczyciela i ucznia na rzecz wspierania rozwoju dziecka.
Informacje na temat materiałów edukacyjnych, innowacji, literatury dla nauczycieli i rodziców.

32. Przedszkole Miejskie
Nr 5 w Gostyniu
ul. Mostowa 8
63-800 Gostyń
Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną w przedszkolu?
Nabycie/zweryfikowanie przez nauczycieli wiedzy na temat ewaluacji, form w jakich realizowana jest w edukacji (ewaluacja wewnętrzna i zewnętrzna) oraz jej funkcji w procesie rozwoju przedszkola.
Wspólna analiza wymagań stawianych przedszkolom przez państwo zawartych w dokumentach MEN.
Poznanie przez nauczycieli metod, narzędzi i procedur przydatnych w tworzeniu projektu ewaluacyjnego.
Pomoc w zbudowaniu projektu ewaluacyjnego.
Ćwiczenie umiejętności przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu.
Zbudowanie struktury wspierającej efektywne wykorzystanie wniosków z ewaluacji wewnętrznej do doskonalenia jakości pracy przedszkola.

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

Wiedza i doświadczenie:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

Potencjał techniczny:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają minimum łącznie:
a) wykształcenie wyższe II stopnia,
b) posiada doświadczenie w szkoleniu osób dorosłych, nie mniej niż 100 godzin, w tym nauczycieli,
c) doświadczenie w realizacji minimum jednej formy doskonalenia nauczycieli, o których mowa w rozdziale III, ust. 4 SIWZ lub zbliżonej merytorycznie

Sytuacja ekonomiczna:
warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

inne_dokumenty:
1) ofertę wykonawcy (oryginał) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Informacja o Podwykonawcach - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) wykonawca, który przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności winien wówczas przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.poradniapp.gostyn.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200

Data składania wniosków, ofert: 16/10/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna 63-800 Gostyń ul. Poznańska 200

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Doskonalenie nauczycieli w powiecie gostyńskim współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III-Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Podobne przetargi

283399 / 2013-12-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
realizację ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim

101901 / 2014-05-13 - Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie - Konin (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia - w zakresie sieci tematycznej Edukacja filmowa, w szkołach i przedszkolach objętych wsparciem w ramach projektu pt. Kompleksowy system doskonalenia nauczycieli i wspomagania szkół w powiecie konińskim.

45927 / 2011-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Pleszew - Pleszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć sportowych w Szkołach Podstawowych i Gimnazjum w ramach Programu OMNIBUS

20979 / 2013-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Koźminek - Koźminek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
na Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego przyszłość w naszych rękach , Projekt realizowany będzie w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach .Działania 9.1wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczących w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

92727 / 2011-03-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Miasta Turku - Turek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU P.N. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH POPRZEZ INDYWIDUALIZACJĘ PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH FUNKCJONUJĄCYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK

381193 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

381187 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

9695 / 2015-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenia usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, Nasz Domek, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej Edukator, Polsko-Kanadyjskiej SP

148040 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przez ekspertów zewnętrznych cyklu szkoleń w roku szkolnym 2013/2014 w ramach sieci współpracy i samokształcenia na potrzeby projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

309884 / 2012-08-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zduny - Zduny (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny

77411 / 2013-05-15 - Inny: Poradnia Psychologiczno -Pedagogiczna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim

133054 / 2012-04-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Stęszew - Stęszew (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć uczennic i uczniów w klasach IV-VI oraz nauczycieli w ramach projektu pn. Mój lepszy start

15748 / 2016-01-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi nauki pływania dzieci 6-letnich z Przedszkoli nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, Nasz Domek, Sowy i Sówki, a także sześciolatków z klas pierwszych Szkół Podstawowych nr: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 13, SP Spółdzielni Oświatowej Edukator, Polsko-Kanadyjskiej SP, SP Sowy i Sówki, SP Sióstr Salezjanek

355083 / 2010-12-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Gołańcz - Gołańcz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach zadania 7 projektu pn. Procedury wydawania decyzji administracyjnych.

329482 / 2011-10-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Brzeziny - Brzeziny (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Sukces najmłodszych - Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych Gminy Brzeziny

338002 / 2009-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy UrzÄ…d Pracy - WÄ…growiec (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kurs komputerowy I stopnia z obsługą kas fiskalnych oraz warsztatami aktywizującymi z udziałem psychologa

313474 / 2012-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Ostroróg - Ostroróg (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych w nowoutworzonych grupach w przedszkolu na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Przedszkole w Gminie Ostroróg szansą na udany start.

26567 / 2014-02-10 - Inny: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Rogoźno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach projektu Bliżej szkoły - powiat obornicki nauczycielom współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty, działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół