Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

244749 / 2014-11-25 - Administracja rzÄ…dowa centralna / Gmina Miejska Åšwidnik (Åšwidnik)

Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU z podziałem na 383 części.

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów na terenie placówek oświatowych Gminy Miejskiej Świdnik tj.:
- II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
- Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kopernika 9 w Świdniku.
- Gimnazjum Nr 2 im. Lotników Polskich w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
- Gimnazjum Nr 3 im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Nr 2, ul. Jarzębinowa 6 w Świdniku.

4.2. Zajęcia będą realizowane w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

4.3 Głównym celem projektu jest wyrównywanie i zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wdrożenie programów rozwojowych w 4. szkołach Gminy Miejskiej Świdnik do 30.06.2015 r.. W projekcie przewidziano udział 880 uczniów. Zostanie zorganizowanych 383 grup maksymalnie 8 osobowych. Realizacja projektu oparta jest - przede wszystkim - na prowadzeniu zajęć edukacyjnych zapoznających młodzież z metodami i technikami uczenia się oraz ułatwiających im proces zdobywania wiedzy z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe, a także zajęć dla uczniów zdolnych.
Poprzez realizację zajęć nastąpi poprawa oferty edukacyjny szkół jak również sytuacji uczniów. Osiągnięcie wskaźników przyczyni się do podniesienia poziomu kompetencji kluczowych, w tym do lepszego przygotowania się do egzaminów końcowych i w przyszłości lepszego funkcjonowania na rynku pracy.
Kompleksowo i trwale ma zostać podniesiona jakość pracy szkół, które będą mogły realizować tego typu zajęcia według wypracowanych metod w następnych latach (m.in. poprzez udostępnienia programów zajęć szkołom i nauczycielom).

4.4 Projekt, obejmuje następujące rodzaje zajęć:
4.4.1 Dla uczniów zdolnych (10 grup);
Ad. 1. Wsparcie polegające na stworzeniu odpowiednich warunków uczniom zdolnym do pełnego rozwinięcia własnego potencjału. Prowadzący będzie pomagać uczniom rozwinąć umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy oraz maksymalnego korzystania z własnych talentów. Zostanie zastosowana strategia rozwijania myślenia twórczego. Zajęcia interdyscyplinarne. Dzięki zajęciom uczniowie będą mogli brać udział w konkursach i olimpiadach. Programy zajęć będą uwzględniały nie tylko zagadnienia dydaktyczne, ale również wychowawcze i opiekuńcze.
4.4.2 O technikach i metodach uczenia się (133 grupy);
Ad. 2. Umiejętność uczenia się to organizowanie własnej nauki, efektywnego zarządzania czasem, rozwiązywania problemów, zdobywania, przetwarzania, oceniania i przyswajania nowych informacji, a także zdolność zastosowania nowej wiedzy i umiejętności w nowych sytuacjach - w domu i szkole, a w przyszłości w pracy.
W celu osiągnięcia tych umiejętności niezbędne jest poznanie technik i metod uczenia się, dyspozycji i zdolności do uczenia się, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i grupowym. Umiejętności uczenia się są szczególnie cenne w przypadku klas III, przygotowujących się do egzaminów końcowych. Programy zajęć mają uwzględniać nie tylko zagadnienia dydaktyczne ale również wychowawcze i opiekuńcze. W realizacji będą stosowane technologie informacyjno-komunikacyjnych, w związku z tym wykorzystany będzie sprzęt ICT.
4.4.3 Z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (82 grupy);
4.4.4 Z języków obcych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (78 grup);
rozwijających kompetencje kluczowe (biologia, chemia, geografia, WOS, j.polski, historia, fizyka, informatyka). z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (80 grup).
Ad 3, 4 i 5. Przyswojenie samych technik i metod uczenia się nie gwarantuje sukcesu szkolnego. Konieczne staje się przećwiczenie poznanych treści w trakcie zajęć przedmiotowych m.in. z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe. W ten sposób zajęcia przedmiotowe oraz zajęcia na temat technik i metod uczenia się uzupełniają się wzajemnie. Mają one mieć przede wszystkim charakter praktyczny i warsztatowy.
4.5 Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie zajęć w ww. placówkach oświatowych w godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników oraz możliwości udostępnienia sal lekcyjnych przez szkoły zgodnie z zaakceptowanym przez koordynatora projektu harmonogramem.
2) przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć pozalekcyjnych w terminie nie późniejszym, niż do 19 czerwca 2015 roku a w przypadku zajęć dla uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego do końca kwietnia 2015 roku, średnio 1 lub 2 godziny w tygodniu;
3) sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć;
4) prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans i obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji projektów w ramach PO KL;
5) uzyskanie następujących rezultatów:
a) zajęcia dla uczniów zdolnych - rozwinięcie o min. 70% zainteresowań i umiejętności w zakresie nauki (min. u 87,5 % uczestników),
b) zajęcia z technik i metod uczenia się - rozwinięcie o 60% umiejętności w zakresie technik i metod uczenia się (min. u 80% uczestników),
c) zajęcia z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z matematyki o 40% (min. u 80% uczestników),
d) zajęcia z języka obcego z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z języka obcego o 40% (min. u 80% uczestników),
e) zajęcia w ramach kompetencji kluczowych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z przedmiotów w ramach kompetencji kluczowych o 40% (min. u 80% uczestników).
4.6 . Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zajęć zobowiązuje się do:
1) przedłożenia Zamawiającemu harmonogramów realizacji zajęć, uwzgledniających organizację planu zajęć lekcyjnych uczniów biorących udział w zajęciach i możliwości nieodpłatnego udostępniania sal lekcyjnych przez ww. szkoły, w terminie co najmniej 7 dniu przed rozpoczęciem zajęć;
2) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzonym ww. harmonogramem. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu zajęć, po uzyskaniu akceptacji przedstawiciela Zamawiającego:
a) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy zmiana jest możliwa po dokonaniu zgłoszenia tego faktu z 7. dniowym wyprzedzeniem w formie elektronicznej lub papierowej.
b) w sytuacjach trudnych do przewidzenia np. choroby lub innego zdarzenia losowego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o niemożności przeprowadzenia zajęć, nie później niż do godziny 900 dnia, w którym zajęcia powinny się odbyć, podając przyczynę zaistniałej sytuacji i nowy termin zajęć;
3) opracowania programu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych zgodnego ze zdiagnozowanymi potrzebami uczniów, we współpracy ze szkołami, w których będą realizowane ww. zajęcia, a następnie przedłożenie go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć;
4)prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu umowy,a w szczególności bieżącego prowadzenia dzienników zajęć i kart czasu pracy oraz przekazywania Zamawiającemu ich kserokopii jako załącznika do rachunku/faktury Vat wystawianego za dany okres rozliczeniowy;
5) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowania o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym w badaniu rezultatów i mierzeniu wskaźników zajęć poprzez wypełnianie narzędzi monitoringu, przekazywanych na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i dostarczanie ich przedstawicielowi Zamawiającego w wyznaczonym terminie;
6) trzykrotnego badanie rezultatów przedmiotu umowy, w szczególności określania poziomu wzrostu wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie treści programowych zajęć i opracowanie trzykrotnie ich wyników w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz sporządzenia sprawozdania końcowego i dostarczenie go Zamawiającemu do 19.06.2015 r.;
7) bieżącego informowania przedstawiciela Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności o niskiej frekwencji na zajęciach i planowanych rezygnacjach uczniów z udziału w zajęciach;
8) przestrzegania zaleceń wynikających z wymogów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji oraz zapisów Wniosku o dofinansowanie projektu i Regulaminu projektu przekazanych przez Zamawiającego.
9) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki przedmiotu umowy, mającychna celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, poprzez m. in. współpracę z zespołemnauczycielskim szkoły, w której realizowany jest przedmiot umowy.
4.7 . Łącznie w projekcie zostanie przeprowadzonych 10 367 godzin zajęć. W projekcie przyjęto, że godzina lekcyjna będzie trwała 45 minut, co jest zgodne z obowiązującymi przepisami oświatowymi dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych.
4.8 W ramach projektu jako wkład własny Gminy Miejskiej Świdnik zostaną udostępnione nieodpłatnie sale lekcyjne w wymienionych szkołach oraz zapewnia pomoce i materiały dydaktyczne.
4.9 Przed podpisaniem umowy, w celu weryfikacji i zatwierdzenia dokumentów, wymagane jest dostarczenie następujących dokumentów osób prowadzących zajęcia:
a) deklaracji uczestnictwa (Załącznik nr 9 do SIWZ),
b) CV (Załącznik nr 10 do SIWZ),
c) oświadczenia o zatrudnieniu w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (Załącznik nr 11 do SIWZ),
d) w przypadku osób zatrudnionych w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL oświadczenie pracownika o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz o unikaniu podwójnego finansowania (Załącznik nr 12 do SIWZ)
e) oświadczenia o zatrudnieniu w innych projektach PO KL (Załącznik nr 13 do SIWZ).
f) oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym (Załącznik nr 14 do SIWZ).
W przypadku zatrudnienia w innych projektach, inne zobowiązania nie mogą kolidować z wykonywaniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich form zatrudnienia oraz nie przekraczania 240 godzin pracy w miesiącu.
Wymiar czasu pracy zawodowej nauczyciela liczony będzie jako 40h w tygodniu.
W przypadku braku pozytywnej weryfikacji ww. dokumentów umowa z wykonawcą nie zostanie zawarta.
4.10 . Wymagania dotyczące kwalifikacji osób prowadzących zajęcia.
Nazwa zajęć Nr części Wymagane kwalifikacje
Zajęcia dla uczniów zdolnych od nr 1 do nr 10 Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub liceum - część 1,3,6,7
Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum - część 4,8,9
Kwalifikacje do nauczania nauk przyrodniczych (biologia lub chemia lub fizyka lub geografia) w gimnazjum lub liceum -część 2,5,10
Zajęcia o technikach i metodach uczenia się od nr 11 - do nr 143 Kwalifikacje do pracy w gimnazjum lub liceum na stanowisku nauczyciela oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 11- do nr 143)
Zajęcia z matematyki dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 144 - do nr 225 Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum
oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 144- do nr 225)
Zajęcia z języków obcych dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 226- do nr 303 Kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 226 -do nr 238, nr 241, nr 242, od nr 244- do nr 261, od nr 265 -do nr 284, od nr 291- do nr 293, od nr 295 - do nr 300
Kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 239-do nr 240, nr 243, od nr 262-do nr 264, nr 285, nr 286, nr 294, nr 301
Kwalifikacje do nauczania języka hiszpańskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 287 - do nr 290, nr 302
Kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -część nr 303
Zajęcia z zastosowania technik i metod uczenia się w czasie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe od nr 304- do nr 383 Kwalifikacje do nauczania biologii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 304- do nr 308, od nr 335-do nr 342
Kwalifikacje do nauczania chemii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 309-do nr 313, od nr 343 - do nr 349
Kwalifikacje do nauczania fizyki w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 314, od nr 350- do nr 356
Kwalifikacje do nauczania geografii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 315- do nr 319, od nr 357 - do nr 362
Kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 263- do nr 366
Kwalifikacje do nauczania historii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 320, od nr 377- do nr 383
Kwalifikacje do nauczania wiedzy o społeczeństwie (wos) w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 330- do nr 334, od nr 367- do 370
Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 321- do nr 329, od nr 371 - do nr 376
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 244749

Data publikacji: 2014-11-25

Nazwa: Gmina Miejska Świdnik

Ulica: ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15

Numer domu: 15

Miejscowość: Świdnik

Kod pocztowy: 21-040

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: (081) 468 66 25

Numer faxu: 081 751 76 08

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z placówek oświatowych, prowadzonych przez Gminę Miejską Świdnik w ramach projektu: UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU z podziałem na 383 części.

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów na terenie placówek oświatowych Gminy Miejskiej Świdnik tj.:
- II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
- Gimnazjum nr 1 im. Jana Pawła II, ul. Kopernika 9 w Świdniku.
- Gimnazjum Nr 2 im. Lotników Polskich w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 1, ul. Wojska Polskiego 27 w Świdniku.
- Gimnazjum Nr 3 im. Noblistów Polskich w Zespole Szkół Nr 2, ul. Jarzębinowa 6 w Świdniku.

4.2. Zajęcia będą realizowane w ramach projektu UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU - Nr umowy o dofinansowanie projektu: 1200/POKL.09.01.02-06-282/13-00 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

4.3 Głównym celem projektu jest wyrównywanie i zwiększenie szans edukacyjnych uczniów poprzez wdrożenie programów rozwojowych w 4. szkołach Gminy Miejskiej Świdnik do 30.06.2015 r.. W projekcie przewidziano udział 880 uczniów. Zostanie zorganizowanych 383 grup maksymalnie 8 osobowych. Realizacja projektu oparta jest - przede wszystkim - na prowadzeniu zajęć edukacyjnych zapoznających młodzież z metodami i technikami uczenia się oraz ułatwiających im proces zdobywania wiedzy z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe, a także zajęć dla uczniów zdolnych.
Poprzez realizację zajęć nastąpi poprawa oferty edukacyjny szkół jak również sytuacji uczniów. Osiągnięcie wskaźników przyczyni się do podniesienia poziomu kompetencji kluczowych, w tym do lepszego przygotowania się do egzaminów końcowych i w przyszłości lepszego funkcjonowania na rynku pracy.
Kompleksowo i trwale ma zostać podniesiona jakość pracy szkół, które będą mogły realizować tego typu zajęcia według wypracowanych metod w następnych latach (m.in. poprzez udostępnienia programów zajęć szkołom i nauczycielom).

4.4 Projekt, obejmuje następujące rodzaje zajęć:
4.4.1 Dla uczniów zdolnych (10 grup);
Ad. 1. Wsparcie polegające na stworzeniu odpowiednich warunków uczniom zdolnym do pełnego rozwinięcia własnego potencjału. Prowadzący będzie pomagać uczniom rozwinąć umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy oraz maksymalnego korzystania z własnych talentów. Zostanie zastosowana strategia rozwijania myślenia twórczego. Zajęcia interdyscyplinarne. Dzięki zajęciom uczniowie będą mogli brać udział w konkursach i olimpiadach. Programy zajęć będą uwzględniały nie tylko zagadnienia dydaktyczne, ale również wychowawcze i opiekuńcze.
4.4.2 O technikach i metodach uczenia się (133 grupy);
Ad. 2. Umiejętność uczenia się to organizowanie własnej nauki, efektywnego zarządzania czasem, rozwiązywania problemów, zdobywania, przetwarzania, oceniania i przyswajania nowych informacji, a także zdolność zastosowania nowej wiedzy i umiejętności w nowych sytuacjach - w domu i szkole, a w przyszłości w pracy.
W celu osiągnięcia tych umiejętności niezbędne jest poznanie technik i metod uczenia się, dyspozycji i zdolności do uczenia się, zarówno na poziomie indywidualnym, jak i grupowym. Umiejętności uczenia się są szczególnie cenne w przypadku klas III, przygotowujących się do egzaminów końcowych. Programy zajęć mają uwzględniać nie tylko zagadnienia dydaktyczne ale również wychowawcze i opiekuńcze. W realizacji będą stosowane technologie informacyjno-komunikacyjnych, w związku z tym wykorzystany będzie sprzęt ICT.
4.4.3 Z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (82 grupy);
4.4.4 Z języków obcych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (78 grup);
rozwijających kompetencje kluczowe (biologia, chemia, geografia, WOS, j.polski, historia, fizyka, informatyka). z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się (80 grup).
Ad 3, 4 i 5. Przyswojenie samych technik i metod uczenia się nie gwarantuje sukcesu szkolnego. Konieczne staje się przećwiczenie poznanych treści w trakcie zajęć przedmiotowych m.in. z matematyki, języków obcych i przedmiotów rozwijających kompetencje kluczowe. W ten sposób zajęcia przedmiotowe oraz zajęcia na temat technik i metod uczenia się uzupełniają się wzajemnie. Mają one mieć przede wszystkim charakter praktyczny i warsztatowy.
4.5 Zakres usługi edukacyjnej obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie zajęć w ww. placówkach oświatowych w godzinach dostosowanych do potrzeb uczestników oraz możliwości udostępnienia sal lekcyjnych przez szkoły zgodnie z zaakceptowanym przez koordynatora projektu harmonogramem.
2) przeprowadzenie zaplanowanych godzin zajęć pozalekcyjnych w terminie nie późniejszym, niż do 19 czerwca 2015 roku a w przypadku zajęć dla uczniów z klas III Liceum Ogólnokształcącego do końca kwietnia 2015 roku, średnio 1 lub 2 godziny w tygodniu;
3) sprawowanie opieki nad uczestnikami zajęć;
4) prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans i obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji projektów w ramach PO KL;
5) uzyskanie następujących rezultatów:
a) zajęcia dla uczniów zdolnych - rozwinięcie o min. 70% zainteresowań i umiejętności w zakresie nauki (min. u 87,5 % uczestników),
b) zajęcia z technik i metod uczenia się - rozwinięcie o 60% umiejętności w zakresie technik i metod uczenia się (min. u 80% uczestników),
c) zajęcia z matematyki z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z matematyki o 40% (min. u 80% uczestników),
d) zajęcia z języka obcego z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z języka obcego o 40% (min. u 80% uczestników),
e) zajęcia w ramach kompetencji kluczowych z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się - zwiększenie wiedzy z przedmiotów w ramach kompetencji kluczowych o 40% (min. u 80% uczestników).
4.6 . Wykonawca w celu prawidłowej realizacji zajęć zobowiązuje się do:
1) przedłożenia Zamawiającemu harmonogramów realizacji zajęć, uwzgledniających organizację planu zajęć lekcyjnych uczniów biorących udział w zajęciach i możliwości nieodpłatnego udostępniania sal lekcyjnych przez ww. szkoły, w terminie co najmniej 7 dniu przed rozpoczęciem zajęć;
2) realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzonym ww. harmonogramem. Dopuszcza się możliwość zmiany harmonogramu zajęć, po uzyskaniu akceptacji przedstawiciela Zamawiającego:
a) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy zmiana jest możliwa po dokonaniu zgłoszenia tego faktu z 7. dniowym wyprzedzeniem w formie elektronicznej lub papierowej.
b) w sytuacjach trudnych do przewidzenia np. choroby lub innego zdarzenia losowego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego o niemożności przeprowadzenia zajęć, nie później niż do godziny 900 dnia, w którym zajęcia powinny się odbyć, podając przyczynę zaistniałej sytuacji i nowy termin zajęć;
3) opracowania programu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych zgodnego ze zdiagnozowanymi potrzebami uczniów, we współpracy ze szkołami, w których będą realizowane ww. zajęcia, a następnie przedłożenie go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć;
4)prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji realizacji przedmiotu umowy,a w szczególności bieżącego prowadzenia dzienników zajęć i kart czasu pracy oraz przekazywania Zamawiającemu ich kserokopii jako załącznika do rachunku/faktury Vat wystawianego za dany okres rozliczeniowy;
5) wspomagania promocji i ewaluacji przedmiotu umowy, w tym informowania o współfinansowaniu przedmiotu umowy ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ścisłej współpracy z Zespołem Projektowym w badaniu rezultatów i mierzeniu wskaźników zajęć poprzez wypełnianie narzędzi monitoringu, przekazywanych na bieżąco przez przedstawiciela Zamawiającego i dostarczanie ich przedstawicielowi Zamawiającego w wyznaczonym terminie;
6) trzykrotnego badanie rezultatów przedmiotu umowy, w szczególności określania poziomu wzrostu wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie treści programowych zajęć i opracowanie trzykrotnie ich wyników w terminach ustalonych przez Zamawiającego oraz sporządzenia sprawozdania końcowego i dostarczenie go Zamawiającemu do 19.06.2015 r.;
7) bieżącego informowania przedstawiciela Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy, w tym w szczególności o niskiej frekwencji na zajęciach i planowanych rezygnacjach uczniów z udziału w zajęciach;
8) przestrzegania zaleceń wynikających z wymogów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie promocji, monitoringu i ewaluacji oraz zapisów Wniosku o dofinansowanie projektu i Regulaminu projektu przekazanych przez Zamawiającego.
9) wykonywania innych czynności wynikających ze specyfiki przedmiotu umowy, mającychna celu osiągnięcie rezultatów przedmiotu umowy, poprzez m. in. współpracę z zespołemnauczycielskim szkoły, w której realizowany jest przedmiot umowy.
4.7 . Łącznie w projekcie zostanie przeprowadzonych 10 367 godzin zajęć. W projekcie przyjęto, że godzina lekcyjna będzie trwała 45 minut, co jest zgodne z obowiązującymi przepisami oświatowymi dla zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno-wyrównawczych.
4.8 W ramach projektu jako wkład własny Gminy Miejskiej Świdnik zostaną udostępnione nieodpłatnie sale lekcyjne w wymienionych szkołach oraz zapewnia pomoce i materiały dydaktyczne.
4.9 Przed podpisaniem umowy, w celu weryfikacji i zatwierdzenia dokumentów, wymagane jest dostarczenie następujących dokumentów osób prowadzących zajęcia:
a) deklaracji uczestnictwa (Załącznik nr 9 do SIWZ),
b) CV (Załącznik nr 10 do SIWZ),
c) oświadczenia o zatrudnieniu w instytucji uczestniczącej w realizacji Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki (Załącznik nr 11 do SIWZ),
d) w przypadku osób zatrudnionych w instytucji uczestniczącej w realizacji PO KL oświadczenie pracownika o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz o unikaniu podwójnego finansowania (Załącznik nr 12 do SIWZ)
e) oświadczenia o zatrudnieniu w innych projektach PO KL (Załącznik nr 13 do SIWZ).
f) oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym (Załącznik nr 14 do SIWZ).
W przypadku zatrudnienia w innych projektach, inne zobowiązania nie mogą kolidować z wykonywaniem obowiązków wynikających z niniejszej umowy, a Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich form zatrudnienia oraz nie przekraczania 240 godzin pracy w miesiącu.
Wymiar czasu pracy zawodowej nauczyciela liczony będzie jako 40h w tygodniu.
W przypadku braku pozytywnej weryfikacji ww. dokumentów umowa z wykonawcą nie zostanie zawarta.
4.10 . Wymagania dotyczące kwalifikacji osób prowadzących zajęcia.
Nazwa zajęć Nr części Wymagane kwalifikacje
Zajęcia dla uczniów zdolnych od nr 1 do nr 10 Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub liceum - część 1,3,6,7
Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum - część 4,8,9
Kwalifikacje do nauczania nauk przyrodniczych (biologia lub chemia lub fizyka lub geografia) w gimnazjum lub liceum -część 2,5,10
Zajęcia o technikach i metodach uczenia się od nr 11 - do nr 143 Kwalifikacje do pracy w gimnazjum lub liceum na stanowisku nauczyciela oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 11- do nr 143)
Zajęcia z matematyki dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 144 - do nr 225 Kwalifikacje do nauczania matematyki w gimnazjum lub liceum
oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się (części od nr 144- do nr 225)
Zajęcia z języków obcych dla uczniów z zastosowaniem poznanych technik i metod uczenia się od nr 226- do nr 303 Kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 226 -do nr 238, nr 241, nr 242, od nr 244- do nr 261, od nr 265 -do nr 284, od nr 291- do nr 293, od nr 295 - do nr 300
Kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 239-do nr 240, nr 243, od nr 262-do nr 264, nr 285, nr 286, nr 294, nr 301
Kwalifikacje do nauczania języka hiszpańskiego w gimnazjum lub liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -części: od nr 287 - do nr 290, nr 302
Kwalifikacje do nauczania języka francuskiego w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się -część nr 303
Zajęcia z zastosowania technik i metod uczenia się w czasie zajęć rozwijających kompetencje kluczowe od nr 304- do nr 383 Kwalifikacje do nauczania biologii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 304- do nr 308, od nr 335-do nr 342
Kwalifikacje do nauczania chemii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 309-do nr 313, od nr 343 - do nr 349
Kwalifikacje do nauczania fizyki w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 314, od nr 350- do nr 356
Kwalifikacje do nauczania geografii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 315- do nr 319, od nr 357 - do nr 362
Kwalifikacje do nauczania informatyki w gimnazjum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się - części: od nr 263- do nr 366
Kwalifikacje do nauczania historii w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: nr 320, od nr 377- do nr 383
Kwalifikacje do nauczania wiedzy o społeczeństwie (wos) w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 330- do nr 334, od nr 367- do 370
Kwalifikacje do nauczania języka polskiego w gimnazjum lub w liceum oraz ukończone szkolenie/kurs w zakresie technik i metod uczenia się- części: od nr 321- do nr 329, od nr 371 - do nr 376
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 383

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak

Określenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 40 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.)

Czas: D

Data zakończenia: 19/06/2015

Informacja na temat wadium: 0 PLN

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
w celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi podobne do przedmiotu zamówienia -tj. prowadził zajęcia pozalekcyjne w gimnazjach lub liceach w ramach projektów, grantów, programów edukacyjnych:
- minimum jedną w przeciągu ostatnich 3 lat dla spełnienia w/w warunku..

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
a) w celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:
- co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. prowadzącą zajęcia z uczniami, posiadającą kwalifikacje do pracy w szkole z dziećmi i młodzieżą określone w przepisach prawa oświatowego
- oraz posiadającą zaświadczenie o odbyciu Kursu/szkolenia z technik i metod uczenia się (dla części od 11 do 383)

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 2.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
1. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, w formie aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonania całego zakresu zamówienia z przyczyn prawnych, finansowych lub organizacyjnych (w szczególności, w sytuacji braku możliwości utworzenia grupy uczestników),
b) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy lub zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 50

Nazwa kryterium 2: Stopień awansu zawodowego nauczyciela

Znaczenie kryterium 2: 20

Nazwa kryterium 3: Doświadczenie zawodowe

Znaczenie kryterium 3: 15

Nazwa kryterium 4: Dodatkowe kwalifikacje

Znaczenie kryterium 4: 15

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218..

Data składania wniosków, ofert: 03/12/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 12:00

Miejsce składania:
Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
UCZENIE SIĘ KLUCZEM DO SUKCESU Projekt realizowany przez Gminę Miejską Świdnik w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

8213 / 2013-01-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Filologii Romańskiej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. hiszpańskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

907 / 2013-01-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

166142 / 2012-05-22 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

400972 / 2012-10-16 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja -Warsztatów kulinarnych z elementami dekoracji stołu- w projekcie systemowym -Człowiek inwestycją społeczeństwo- współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Aktywności Lokalnej w zakresie aktywizacji środowiska lokalnego, podniesienia kompetencji społecznych i przeciwdziałania marginalizacji osób niepełnosprawnych z obszaru działania Filii Nr 3 MOPR w Lublinie przy ul. Mieszka 4 na 2012 rok -Usprawniamy codzienność-

9100 / 2013-01-07 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

61409 / 2014-03-24 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/26/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie zajęć na studiach podyplomowych Budownictwo dla architektów i instalatorów na Wydziale Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Politechnika przyszłości - dostosowywanie oferty do potrzeb rynku pracy i GOW

48721 / 2013-04-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami studiów licencjackich Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z WOK w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/69-2013/WH)

24319 / 2015-02-23 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi przeprowadzenia certyfikowanych kursów zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) w ramach projektu Energia kompetencji

39582 / 2012-02-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

530510 / 2013-12-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenia zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy

8029 / 2012-01-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

146012 / 2014-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Lubycza Królewska - Lubycza Królewska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
na organizację i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w 2014 r. przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubyczy Królewskiej w ramach projektu systemowego Uwierz w siebie - wsparcie i aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

130576 / 2012-04-24 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS (kierunek studiów: Historia z WOS) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS.

391308 / 2012-10-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół - Poniatowa (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki dla klas I, matematyki przygotowującej do matury, fizyki, chemii, języka angielskiego, zajęcia przygotowujące do egzaminów zawodowych zajęcia pozalekcyjne - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, kółko matematyczne, kółko medialne oraz kółko mechatroniczne Robot

86651 / 2013-05-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących - Biłgoraj (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach Projektu pn. Wiedza i umiejętności kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

146825 / 2011-05-24 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi opiekuna praktyk pedagogicznych w związku z realizacją projektu pt. Praktyka i wiedza drogą do sukcesu

51757 / 2013-04-08 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z I języka (ang./niem.) w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/130-2013/WH)

358212 / 2011-10-28 - Uczelnia publiczna

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej - Biała Podlaska (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opieka nad pracami dyplomowymi studentów studiów podyplomowych prowadzonych przez PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej w ramach projektu pt.: Wychowanie przedszkolne- studia podyplomowe dla nauczycieli II edycja

372336 / 2012-09-28 - Inny: Gminna SamorzÄ…dowa Jednostka Organizacyjna

Gimnazjum nr 17 - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna polegającą na organizacji i przeprowadzeniu dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w projekcie Świadoma droga w dorosłość, realizowanym przez Gminę Lublin Gimnazjum nr 17 w Lublinie w ramach PO KL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

187245 / 2013-09-16 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w placówce dla upośledzonych umysłowo w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/302-2013/WH)

202541 / 2013-10-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe metodyczne w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/322-2013/WH)

273135 / 2012-12-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

335890 / 2011-10-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 wyjazdowych szkoleń: grupowych warsztatów psychospołecznych i indywidualnej terapii psychospołecznej dla 50 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

398542 / 2012-10-15 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie działań edukacyjno-społecznych dla projektu systemowego -Człowiek inwestycją w społeczeństwo- realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

202901 / 2013-10-02 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe metodyczne w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/331-2013/WH)

450802 / 2013-11-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Międzyrzec Podlaski - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Rogoźnicy w ramach projektu Sukces szkoły szkoła sukcesu