Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

69411 / 2016-06-03 - Inny: Szpital Sp. z o.o. / Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o. (Torzym)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie z dnia pod pozycją . Zobacz ogłoszenie / - .

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 69411

Data publikacji: 2016-06-03

Nazwa:
Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o.

Ulica: ul. Wojska Polskiego 52

Numer domu: 52

Miejscowość: Torzym

Kod pocztowy: 66-235

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 68 3416300

Numer faxu: 68 341 30 40

Regon: 08046718700000

Typ ogłoszenia: ZP-403

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Czy zamówienie było ogłoszone w BZP: Nie

Czy w BZP zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie: Nie

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: Szpital Sp. z o.o.

Inny rodzaj zamawiającego: Szpital Sp. z o.o.

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nr sprawy:10/WR/roboty budowlane dodatkowe - zppoż/16, Nazwa zadania: Rozbudowa i przebudowa obiektów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. II etap - Wykonanie zabezpieczeń ppoż.

Rodzaj zamówienia: B

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dodatkowe związane z zabudową central wentylacyjnych na budynku nr 2 i 4 poddasza, wykonanie zabudów przeciwpożarowych central wentylacyjnych z montażem klap przeciwpożarowych na wyjściach kanałów (wydzielenie ogniowe central wentylacyjnych). Zakres rzeczowy robót obejmuje:
1. montaż klap pożarowych
2. montaż płyt podłogowych Duo Floor
3. montaż płyt ognioodpornych 15 mm
4. montaż drzwi ogniotrwałych
5. instalacja klap-okablowanie
6.instalacja klap - urządzenia, wysterowanie
7. uruchomienie i regulacja wentylacji

Kody CPV:
450000007 (Roboty budowlane)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
453312101 (Instalowanie wentylacji)

Kod CPV trzeciej częsci zamówienia:
454211005 (Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów)

Kod CPV czwartej częsci zamówienia:
454300000 (Pokrywanie podłóg i ścian)

Kod trybu postepowania: WR

Czy zamówienie dotyczy programu UE: Nie

Nazwa wykonawcy: PPUH WIMAR Wiesław Polechoński

Adres pocztowy wykonawcy: Ul. 1 Maja 6

Miejscowość: Słubice

Kod pocztowy: 69-100

ID województwa: 3

Województwo / kraj: lubuskie

Data udzielenie zamówienia: 24/05/2016

Liczba ofert: 1

Szacunkowa wartość zamówienia: 61144,16

Cena wybranej oferty: 74000,00

Cena minimalna: 74000,00

Cena maksymalna: 74000,00

Kod waluty: 1

Waluta (PLN): PLN

zal_pprawna_hid: i;

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art.: art. 67 ust. 1 pkt 5

Uzasadnienia wyboru trybu:
Art. 66 w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p. Zgodnie z art. 66 ustawy w postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki, Zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Artykuł 67 ust. 1 u.p.z.p określa przesłanki warunkujące zastosowanie trybu z wolnej ręki. Zgodnie z ust. 5 przywołanego przepisu: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Przedmiotowe zamówienie należy zakwalifikować jako zamówienie dodatkowe.

Głównym warunkiem koniecznym udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p., jest pozostawanie w ścisłym związku z prawidłowym wykonaniem zamówienia podstawowego, tj. wykonanie zamówienia dodatkowego jest warunkiem koniecznym prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamówieniem dodatkowym jest tylko takie zamówienie, bez którego wykonania przed zakończeniem realizacji zamówienia podstawowego lub równolegle z nim, zamówienie podstawowe nie może być prawidłowo wykonane. To, że zamówienie dodatkowe nie może być objęte zamówieniem podstawowym wynika to z faktu, iż zamówienia dodatkowe muszą być nieprzewidywalne (których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia).

Przedmiotowe zamówienie dodatkowe na roboty budowlane z zakresu zabezpieczenia ppoż. to nowe zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn. Rozbudowa i przebudowa obiektów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. - II etap o numerze sprawy: 4/roboty budowlane/15 zostało wszczęte
w dniu 3 kwietnia 2015 r. poprzez zamieszczenie Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 76394 - 2015. Zamawiający w pierwotnej dokumentacji nie przewidywał wykonania w budynku nr 3 zabezpieczeń przeciw pożarowych, w szczególności wydzielenie pożarowe pomieszczeń (drzwi, klapy przeciwpożarowe w przewodach wentylacji i klimatyzacji)

Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 11.540.000,27 zł. netto, tym samym łącznie wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć kwoty 5.770.000,13 zł. netto. Wartość szacunkowa robót w zakresie zabezpieczenia ppoż wynosi 61.144,16 zł netto - w załączeniu ustalenie wartości szacunkowej zamówienia - kosztorys inwestorski z dnia 12 maja 2016r. (załącznik nr 1 do niniejszego wniosku). Zamawiający działając na podstawie art. 4 pkt. 8
w zw. z art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. udzielił już zamówień dodatkowych o wartości 25.203,25 zł netto, tym samym w dyspozycji Zamawiającego pozostaje kwota 5.744.796,88 zł. netto. Wartość zamówienia dodatkowego mieści się w dopuszczonym ustawowo limicie, pozwalając na udzielenie przedmiotowego zamówienia w dyrektywie art. 67 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p.

W odniesieniu do wynikającej z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 5 u.p.z.p. przesłanki zamówienie dodatkowe to robota budowlana niezbędna dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a więc taka bez której zamówienie podstawowe nie może zostać prawidłowo wykonane. Celem udzielenia zamówienia dodatkowego w zakresie zabezpieczenia ppoż jest zapewnienie realizacji obiektu budowlanego w zgodzie ze przepisami techniczno - budowlanymi, wymogami bezpieczeństwa, ochrony środowiska i z poszanowaniem występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich (art.. 5 prawa budowlanego). Odpowiednie wydzielenie pożarowe pomieszczeń (drzwi, klapy przeciwpożarowe w przewodach wentylacji i klimatyzacji) ma kluczowe znaczenie w odbiorze obiektu Szpitala przez Straż Pożarną i uzyskaniu decyzji na użytkowanie. W ocenie osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, zatrudnionych przez Inwestora (Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o.) do nadzorowania przedmiotowej inwestycji, brak w dokumentacji projektowej prawidłowych rozwiązań ochrony przeciwpożarowej nie spełniają wymogów prawa. Pomieszczenia wentylatorowni wymagają wydzielenia w odpowiednie klasie odporności ogniowej łącznie z przejściami przez stropy i ściany przewodów wentylacyjnych, które wymagają zarówno wypełnienia przestrzeni pomiędzy elementem konstrukcji, a przechodzącą instalacją, jak i samej instalacji, w zakresie szczelności pożarowej.

Immanentną cechą zamówienia dodatkowego jest to, że jego wykonanie jest konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, która powinna mieć charakter obiektywny i bezwzględny oraz wynikać z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od zamawiającego. Ma to miejsce w przypadku, gdy Zamawiający, przy dochowaniu należytej staranności, na etapie przygotowania specyfikacji zamówienia podstawowego nie mógł przewidzieć potrzeby wykonania określonych robót budowlanych. Należy podkreślić, iż nie chodzi zatem o zabezpieczenie ppoż nieprzewidziane na etapie zamówienia podstawowego, ale o zabezpieczenie ppoż niemożliwe do przewidzenia - pomimo zachowania należytej staranności. Istotnym jest, opinia projektanta - Tomasza Drożdżyńskiego z dnia 4 maja 2016r. w której projektant podkreśla, iż rzeczoznawca ds. pożarowych w przesłanej odpowiedzi odnośnie wydzieleń pożarowych, dokonał zmiany pierwotnego stanowiska strażaka. Opinia sporządzona na rzecz projektanta dokumentacji, przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych KG PSP nr upr. 536/2011 Rzeczoznawca ds. bhp i ergonomii nr upr. GIP-650/14 - p. Jacka Praczyka wyraźnie wskazuje, że zgodnie z § 268.1 ust. 5 rozporządzenia WT maszynownia wentylacyjna w budynku ZL II o wysokości powyżej dwóch kondygnacji nadziemnych powinna być wydzielona ścianami o klasie odporności ogniowej EI 60 i zamknięta drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30. Zgodnie z interpretacją KG PSP, wentylatorownia stanowi pomieszczenie zamknięte, na podstawie wymagań § 234.3 przejście kanału wentylacyjnego przez ścianę o odporności ogniowej EI 60 musi być wyposażone w odcinająca klapę przeciwpożarową o odporności ogniowej minimum EIS 60. Ponieważ dalej poszczególne kondygnacje skrzydła szpitala stanowią jedną strefę pożarową, nie ma konieczności stosowania klap przeciwpożarowych na wyjściach kanałów wentylacyjnych z pionów instalacyjnych.

Stanowisko projektanta wraz z opinią rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych równocześnie potwierdza fakt dołożenia należytej staranności Inwestora na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania, bowiem w dokumentacji projektowej na zadanie
pt. Rozbudowa i przebudowa obiektów Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o.o. II etap stanowiącej podstawę zawarcia umowy z Wykonawcą zaprojektowane zabezpieczenia przeciw pożarowe odpowiadały wymogą dla dokumentacji budowlanej.

Udzielenia zamówienia dodatkowego wymaga szczegółowej analizy dwóch przesłanek, pierwsza z nich dotyczy przyczyn technicznych lub gospodarczych, które sprawiają, że oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego powodowałoby konieczność poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Z przyczynami technicznymi mamy do czynienia, gdy zachodzi konieczność zachowania tych samych norm, parametrów lub standardów.
W przedmiotowym zamówieniu z uwagi na niepowtarzalne cechy uprzednich prac wykonanych w następstwie uprzedniego zamówienia istnieją trudności w znalezieniu wykonawcy, materiałów czy rodzaju prac, pozostających w ścisłym związku ze szczególnymi cechami przedmiotu zamówienia. Drugą z nich jest przyczyna organizacyjna i gospodarcza. Przyczyny gospodarcze są w istocie tożsame z przyczynami ekonomicznymi. W odniesieniu do relacji kosztów należy mieć na uwadze zarówno koszty prowadzenia kolejnych procedur przetargowych lub negocjacyjnych, jak i szacowaną wartość zamówienia dodatkowego udzielonego po przeprowadzeniu tych postępowań.

Nieprzewidywalna sytuacja, z której zaistnieniem związana jest konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, powinna mieć charakter obiektywny i bezwzględny oraz wynikać
z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Zamawiającego. Powyższe ma miejsce w przypadku, gdy Zamawiający, przy dochowaniu należytej staranności, na etapie przygotowania specyfikacji zamówienia podstawowego nie mógł przewidzieć konieczności wykonania pewnych robót budowlanych czy usług. Nie chodzi, zatem o roboty nieprzewidziane na etapie zamówienia podstawowego, ale roboty niemożliwe do przewidzenia, pomimo zachowania należytej staranności (uchwała KIO z dnia 14 kwietnia 2010 r., KIO/KD 28/10).
Tym samym, w ocenie Szpitala bezwzględnie należy uznać, że wykonanie zamówienia dodatkowego w zakresie zabezpieczeń ppoż stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, bowiem zalecenia inspektora ppoż Inwestor otrzymał w dniu
4 maja 2016r. Tym samym zamawiający, przy dochowaniu należytej staranności, na etapie przygotowania postępowania nie mógł przewidzieć konieczności wykonania robót budowlanych (uchwała KIO z dnia 19 grudnia 2011 r., KIO/KD 95/11). Nie mamy również do czynienia
z sytuacją, w której przedmiotowe zamówienia miałoby być obarczone błędem w procesie inwestycyjnym, bowiem nie doszło do jakichkolwiek zaniedbań w wykonywaniu nadzoru inwestorskiego, kierowaniu robotami budowlanymi lub wskutek błędów w projekcie budowlanym (Komentarz do art.67 Pzp, A. Bazan, J.E. Nowicki, LEX 2014).

Jednocześnie wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, bowiem koniecznym jest wykonanie wymaganych przepisami prawa zabezpieczeń ppoż, jeszcze przed dokonaniem odbiorów końcowych. Może ona występować alternatywnie.
W celu sprawdzenia, czy przyczyna ta występuje w konkretnym przypadku należy przeprowadzić test conditio sine qua non. Jeżeli zamówienie podstawowe może być zrealizowane w pełnym zakresie bez potrzeby udzielania jakichkolwiek dalszych zamówień, zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki do dalszych zamówień jest nieuzasadnione. Jeżeli jednak jest przeciwnie, to dalsze zamówienia należy uznać za zamówienia dodatkowe.

Niniejsze zamówienie dodatkowe, aczkolwiek powiązane funkcjonalnie oraz proceduralnie z zamówieniem podstawowym jest nowym samodzielnym zamówieniem udzielanym po negocjacjach z wykonawcą jednoznacznie wskazanym przez u.p.z.p, a mianowicie z tym samym wykonawcą, który realizuje zamówienie podstawowe. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 12 czerwca 2015r. wykonawcy: PPUH WIMAR Wiesław Polechoński z siedzibą w Słubicach, ul. 1 Maja 6, tym samym do rozmów negacyjnych zaproszona zostanie firma PPUH WIMAR Wiesław Polechoński z siedzibą w Słubicach, ul. 1 Maja 6

Podobne przetargi

355872 / 2011-10-28 - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Cibórz (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa szybów i montaż wind przy pawilonach leczniczych: budynek nr 48 i budynek nr 59 zlokalizowanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SP ZOZ w Ciborzu

115189 / 2009-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Wschowski - Wschowa (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont chodnika wraz z odwodnieniem przy drodze pow. nr 1005 F i 1012 F od km 0+000 do km 0+146 w miejscowości Osowa Sień w gminie Wschowa.

392278 / 2012-10-11 - Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Jednostka Wojskowa 5286 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE I UZUPEŁNIENIU OGRODZENIA

93824 / 2010-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat SÅ‚ubicki-Starostwo Powiatowe - SÅ‚ubice (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z TERMOMODERNIZACJĄ OBIEKTÓW ZESPOŁU SZKÓŁ TECHNICZNYCH W SŁUBICACH W RAMACH PROJEKTU PN. DBAMY O ŚRODOWISKO. TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W POWIECIE SŁUBICKIM

295210 / 2015-11-03 - Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU NR 691 W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - W ZAKRESIE WYMIANY BRAM, DRZWI TYP ZK REMONCIE INSTALACJI WENTYLACYJNEJ I OŚWIETLENIA ELEKTRYCZNEGO. SPRAWA 59/PN/2015.

187111 / 2011-07-07 - Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa zewnętrznych przyłączy centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem ich do instalacji cieplnych w budynkach oraz w kotłowni nr 1 JW. 2211 Skwierzyna

282125 / 2013-12-30 - Administracja rzÄ…dowa terenowa

Komenda Wojewódzka Policji - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie zamówienia dodatkowego do umowy nr 24/ZP/2013 z dnia 26.09.2013r. na realizację zamówienia publicznego pn. Remont i zagospodarowaniu terenu wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą stolarki w Komisariacie Policji w Szprotawie.

16053 / 2015-02-05 - Inny: Lasy Państwowe

Nadleśnictwo Sława Śląska - Sława (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa platformy widokowej, wiaty i modernizacja ścieżek edukacyjnych oraz utworzenie multimedialnego punktu edukacyjnego Z NATURĄ ZA PAN BRAT w ramach projektu Budowa i modernizacja systemu ścieżek turystycznych w Nadleśnictwie Sława Śląska dla zabezpieczenia obszarów Natura 2000.

240056 / 2014-07-17 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Ośno Lubuskie - Ośno Lubuskie (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Przebudowa skweru miejskiego zlokalizowanego w obrębie Starego Miasta w Ośnie Lubuskim

238196 / 2014-07-16 - Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Nadleśnictwo Sulechów - Sulechów (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Konserwacja nawierzchni i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sulechów - Odcinek I - Leśnictwo Sycowice

393284 / 2014-12-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
wykonanie wzmocnienia skarpy poprzez budowę ściany oporowej przy ulicy Matejki nr 6 w Gorzowie Wlkp. działka nr ewid.748

302466 / 2010-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bytnica - Bytnica (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Modernizacja Świetlicy Wiejskiej w Dobrosułowie (etap II) wraz z zagospodarowaniem placu

342807 / 2010-11-30 - Inny: Policja

Komenda Wojewódzka Policji - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych w związku z postępowaniem przetargowym pt. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku pokoszarowego przy ul. Myśliborskiej w Gorzowie Wlkp. na siedzibę filii Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji z Zielonej Góry, I Komisariatu Policji, Laboratorium Kryminalistycznego oraz Archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji.

83942 / 2009-03-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nowogród Bobrzański - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Pocztowej w Nowogrodzie Bobrzańskim

340678 / 2015-12-14 - Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie - Świebodzin (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
Remont apartamentów i klatki schodowej w Ośrodku Wypoczynkowym Leśnik w Łagowie - nr inw. 110/299 ul. Chrobrego 10, 66-220 Łagów

248750 / 2013-06-27 - Inny: Jednostka Wojskowa Budżetowa

Jednostka Wojskowa 5286 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 450000007 (Roboty budowlane)
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE- MONTAŻ PRZECIWPOŻAROWEGO WYŁĄCZNIKA PRĄDU W BUDYNKACH NR 1,2,3,4,5,8,9 W KOMPLEKSIE 2558 W SULECHOWIE UL. WOJSKA POLSKIEGO 1. Sprawa nr 47/PN/2013