386966 / 2011-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa / Gmina Åšwieszyno (Åšwieszyno)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu Nr KSI WND-POKL.09.01.02-32-106/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, w okresie 05.12.2011 r. - 15.06.2012 r. 2. Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie jego realizacji indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, dostosowane do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. Cele szczegółowe projektu to Zapewnienie w okresie realizacji projektu w szkołach Gminy Świeszyno, każdemu dziecku klas I-III objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami, możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, Zwiększenie w okresie realizacji projektu dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej w formie zajęć dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami rozwoju, a w szczególności ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się, u co najmniej 50% dzieci objętych w ramach projektu zajęciami specjalistycznymi. 3. Dodatkowe pozalekcyjne zajęcia wchodzące w skład zamówienia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dunowie, Szkoły Podstawowej w Konikowie, Szkoły Podstawowej w Niedalinie, Szkoły Podstawowej w Zegrzu Pomorskim i prowadzone będą na terenie w/w szkół w systemie pozalekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę zajęć rozumie się 45 minut. 4. W czasie każdych zajęć uczestnicy projektu uczeni będą szacunku do odmienności i różnic wynikających z płci. Przekazana będzie wiedza na temat niezależnego od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych oraz równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. 5. Ze względu na miejsce odbywania zajęć oraz ich specyfikę zamówienie podzielone jest na 18 części. Wskazuje placówkę, w której realizowane będą zajęcia, liczbę godzin realizacji danego zajęcia i liczbę grup: ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W DUNOWIE: Część nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 2 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 3 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 4 - Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 5 - Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KONIKOWIE Część nr 7 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie. Część nr 8 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 9 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 10 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 11 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk chemiczno - fizycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 12 - Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczno - teatralne - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIEDALINIE Część nr 13 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 14 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 15 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZEGRZU POMORSKIM Część nr 16 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 17 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 18 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. 6. Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych. 7. Bezpośrednim realizatorem usługi (Wykonawcą) może być osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe i praktykę oraz stworzy program (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę zajęć. 8. Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia i frekwencję uczniów w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu programu zajęć, który będzie zawierał propozycję działań w zakresie zdiagnozowanych problemów i potrzeb uczestników projektu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Na wniosek Wykonawcy dyrektor szkoły udostępni diagnozę dotyczącą problemów i potrzeb uczniów uczestniczących w zajęciach objętych niniejszym zamówieniem, 2) opracowania, w porozumieniu z dyrektorem szkoły i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów Projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, 3) sporządzenia opinii o dzieciach objętych wsparciem - na początku i końcu projektu, 4) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu, 5) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie realizowanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 6) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych, uzgodnionego z dyrektorem szkoły i przez niego zatwierdzonego, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zmiany w zatwierdzonym harmonogramie mogą następować tylko i wyłącznie w porozumieniu i po pisemnej akceptacji dyrektora szkoły, i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem. 10. Wykonawca będzie prowadził na bieżąco karty ewidencji czasu pracy wskazujące liczbę zrealizowanych godzin zajęć. Karty ewidencji czasu pracy będą składane w ostatnim tygodniu marca 2012 r. i czerwca 2012 r. u koordynatora projektu, po zatwierdzeniu przez dyrektora szkoły. 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN) w dwóch płatnościach: - płatność I - do 31 marzec 2012 r. - płatność II - do 30 czerwiec 2012 r. 12. Dyrektor szkoły udostępni Wykonawcy pozostające na wyposażeniu Szkoły programy, materiały edukacyjne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których osoba prowadząca zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 386966
Data publikacji: 2011-11-19
Nazwa: Gmina Świeszyno
Ulica: Świeszyno 71
Numer domu: 71
Miejscowość: Świeszyno
Kod pocztowy: 76-024
Województwo / kraj: zachodniopomorskie
Numer telefonu: 94 31 60 120
Numer faxu: 94 31 61 491
Regon: 33092070700000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Adres internetowy dynamicznego systemu zakupów: www.swieszyno.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych rozumianych jako prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu Nr KSI WND-POKL.09.01.02-32-106/11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III, w szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, w okresie 05.12.2011 r. - 15.06.2012 r. 2. Celem głównym projektu jest wsparcie w okresie jego realizacji indywidualnego rozwoju uczniów klas I-III we wszystkich szkołach podstawowych Gminy Świeszyno, dostosowane do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. Cele szczegółowe projektu to Zapewnienie w okresie realizacji projektu w szkołach Gminy Świeszyno, każdemu dziecku klas I-III objętemu wsparciem w ramach projektu, oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnej z jego indywidualnymi potrzebami, możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi, Zwiększenie w okresie realizacji projektu dostępności i podniesienie jakości wsparcia i pomocy psychologiczno - pedagogicznej w formie zajęć dla dzieci z trudnościami i zaburzeniami rozwoju, a w szczególności ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Zminimalizowanie specyficznych trudności w uczeniu się, u co najmniej 50% dzieci objętych w ramach projektu zajęciami specjalistycznymi. 3. Dodatkowe pozalekcyjne zajęcia wchodzące w skład zamówienia przeznaczone są dla uczniów Szkoły Podstawowej w Dunowie, Szkoły Podstawowej w Konikowie, Szkoły Podstawowej w Niedalinie, Szkoły Podstawowej w Zegrzu Pomorskim i prowadzone będą na terenie w/w szkół w systemie pozalekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę zajęć rozumie się 45 minut. 4. W czasie każdych zajęć uczestnicy projektu uczeni będą szacunku do odmienności i różnic wynikających z płci. Przekazana będzie wiedza na temat niezależnego od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych oraz równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. 5. Ze względu na miejsce odbywania zajęć oraz ich specyfikę zamówienie podzielone jest na 18 części. Wskazuje placówkę, w której realizowane będą zajęcia, liczbę godzin realizacji danego zajęcia i liczbę grup: ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W DUNOWIE: Część nr 1 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 2 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 3 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 4 - Zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 5 - Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 6 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KONIKOWIE Część nr 7 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie. Część nr 8 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 9 - Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 10 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 11 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk chemiczno - fizycznych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 12 - Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczno - teatralne - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIEDALINIE Część nr 13 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 14 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 15 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZEGRZU POMORSKIM Część nr 16 - Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 17 - Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Część nr 18 - Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno- przyrodniczych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. 6. Opisane w zamówieniu zajęcia będą realizowane bezpośrednio po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych. 7. Bezpośrednim realizatorem usługi (Wykonawcą) może być osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe i praktykę oraz stworzy program (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę zajęć. 8. Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia i frekwencję uczniów w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z koordynatorem projektu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) opracowania i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi projektu programu zajęć, który będzie zawierał propozycję działań w zakresie zdiagnozowanych problemów i potrzeb uczestników projektu, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Na wniosek Wykonawcy dyrektor szkoły udostępni diagnozę dotyczącą problemów i potrzeb uczniów uczestniczących w zajęciach objętych niniejszym zamówieniem, 2) opracowania, w porozumieniu z dyrektorem szkoły i bieżącego prowadzenia kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów Projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu, 3) sporządzenia opinii o dzieciach objętych wsparciem - na początku i końcu projektu, 4) gromadzenia wytworów pracy uczestników projektu, 5) przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci w czasie realizowanych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 6) opracowania szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych, uzgodnionego z dyrektorem szkoły i przez niego zatwierdzonego, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Zmiany w zatwierdzonym harmonogramie mogą następować tylko i wyłącznie w porozumieniu i po pisemnej akceptacji dyrektora szkoły, i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem. 10. Wykonawca będzie prowadził na bieżąco karty ewidencji czasu pracy wskazujące liczbę zrealizowanych godzin zajęć. Karty ewidencji czasu pracy będą składane w ostatnim tygodniu marca 2012 r. i czerwca 2012 r. u koordynatora projektu, po zatwierdzeniu przez dyrektora szkoły. 11. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN) w dwóch płatnościach: - płatność I - do 31 marzec 2012 r. - płatność II - do 30 czerwiec 2012 r. 12. Dyrektor szkoły udostępni Wykonawcy pozostające na wyposażeniu Szkoły programy, materiały edukacyjne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których osoba prowadząca zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 18
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 15/06/2012
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga uprawnień określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji określonych dla realizacji zadania
Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie na podstawie aktu nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela dla części 1,3,5,6,7,9,10,11,12,13,15,16,18 i na podstawie opisu doświadczenia w realizacji zajęć dla części 2,4,8,14,17.
Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), posiadać wiedzę i doświadczenie udokumentowane aktem nadania stopnia awansu zawodowego lub opisem doświadczenia w realizacji zajęć, a w szczególności: Część 1 zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 2: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie logopedii, z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 3: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 4: zajęcia socjoterapeutyczne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie resocjalizacji lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny socjoterapia, resocjalizacja lub kurs socjoterapii oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu socjoterapii. Część 5: zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe lub licencjackie kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym + kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 6: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) oraz stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 7: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 8: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie logopedii, z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej)+ studia podyplomowe kierunek logopedia, doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 9: zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 10: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej); ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 11: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk chemiczno-fizycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 12: zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczno - teatralne warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 13: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia z zakresu pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 14: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe kierunek logopedia; doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 15: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej); ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. Część 16: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej), ma ukończone formy doskonalenia w zakresie pracy z dzieckiem w wieku wczesnoszkolnym oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. Część 17: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) + studia podyplomowe kierunek logopedia; doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu terapii logopedycznej oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela mianowanego. Część 18: zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że sam posiada lub dysponuje minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia, posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne w zakresie nauczania początkowego (nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej) lub wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania przyrody oraz stopień awansu zawodowego, co najmniej nauczyciela kontraktowego. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji określonych dla realizacji zadania, - kopię aktu nadania stopnia awansu zawodowego dla części 1,3,5,6,7,9,10,11,12,13,15,16,18, opis posiadanego doświadczenia w realizacji zajęć dla części 2, 4, 8, 14, 17 zadania.
Sytuacja ekonomiczna:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oświadczenie nr 6: Tak
Oświadczenie nr 7: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. b) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. c) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu Nr KSI WND-POKL.09.01.02-32-106/11. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. b) zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w niezbędnych. III.3 SIWZ. Powyższe zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. c) zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie d) zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie e) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy f) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. Pozostałe zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami
Kod kryterium cenowe: A
Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.swieszyno.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Urząd Gminy Świeszyno - Zespół Oświaty Samorządowej pokój nr 10, Świeszyno 71, 76 - 024 Świeszyno; tel: 94 31 60 130; e-mail: zos@swieszyno.pl
Data składania wniosków, ofert: 29/11/2011
Godzina składania wniosków, ofert: 10:00
Miejsce składania:
Sekretariat Urzędu Gminy Świeszyno, Świeszyno 71, 76 - 024 Świeszyno
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Nr KSI: WND-POKL.09.01.02-32-126/11
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Podobne przetargi
40143 / 2012-02-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dębno - Dębno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego przez Gminę Dębno projektu pt. Nauczmy się więcej finansowanego ze środków POKL.
330317 / 2008-11-24 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt. Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Internet jako miejsce uczenia się.
38469 / 2011-02-02 - Uczelnia publiczna
Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa realizacji praktyki morskiej na statku Dar Młodzieży
233582 / 2012-07-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Szczecinek (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla osób uczestniczących w projekcie systemowym. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji społecznej w powiecie szczecineckim, realizowanym przez GOPS w Szczecinku
177065 / 2014-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Suchań - Suchań (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji specjalisty ds. wdrożenia programu w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
120893 / 2013-06-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Węgorzyno - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa w zakresie kompleksowego zorganizowania warsztatów: Nasze M dla uczestników projektu POMÓŻ SOBIE - od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
414626 / 2014-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Szczecinecki - Szczecinek (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
181482 / 2014-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina PÅ‚oty - PÅ‚oty (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
163958 / 2009-05-25 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt. Podstawy programowania aplikacji internetowych
234169 / 2008-09-24 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie merytoryczne treści do e-learningowych materiałów edukacyjnych z zakresu modułu Internet jako platforma pozyskiwania, wymiany i aktualizacji informacji .
4667 / 2012-01-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Dębno - Dębno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zakup usług edukacyjnych w ramach realizowanego przez Gminę Dębno projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych funkcjonujących na terenie Gminy Dębno.
31320 / 2012-02-01 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Karnice - Karnice (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkoła równych szans i wszechstronnego rozwoju - kompleksowe programy rozwojowe szkół Gminy Karnice oparte na innowacyjnych metodach aktywizujących - usługi edukacyjne II.
217176 / 2010-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w SÅ‚awnie - SÅ‚awno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów lub szkoleń dla beneficjantów ostatecznych w ramach realizacji projektu systemowego pn. Szansa na rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
82856 / 2009-03-30 - Podmiot prawa publicznego
Szczeciński Park Naukowo-Technologiczny sp. z o.o. - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie 1 edycji zajęć dydaktycznych pt.Usługi internetowe zwiększające efektywność pracy zawodowej - Marketing internetowy
32688 / 2015-02-13 - Uczelnia publiczna
Akademia Morska w Szczecinie - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa realizacji praktyki morskiej na statku Dar Młodzieży BZP - MM/272 - 1/15
143623 / 2014-07-03 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Suchań - Suchań (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Opracowanie scenariuszy zajęć w ramach projektu Włącz myślenie - innowacyjny program nauczania i obudowy dydaktycznej dla całego I etapu edukacyjnego
24133 / 2013-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa
Starostwo Powiatowe w Choszcznie - Choszczno (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usług edukacyjnych, wyrównawczych, specjalistycznych, szkoleniowych oraz zajęć indywidualnych z doradztwa zawodowego w ramach projektu pn. Solidna edukacja gwarancją lepszego jutra - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Poddziałanie 9.1.2 PO KL realizowanego przez Powiat Choszczeński
Nr umowy na dofinansowanie: UDA-POKL.09.01.02-32-214 12-00
209112 / 2008-09-03 - Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, podległa jst.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Stargardzie Szczecińskim - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie treningów terapeutycznych w ramach projektu Zamień pięści na słowa
291307 / 2008-10-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy UrzÄ…d Pracy - Koszalin (zachodniopomorskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Szkolenie dla 10 osób bezrobotnych pn. Fryzjer, modelowanie i zdobienie paznokci