Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

53508 / 2015-03-11 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego / Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu (Wieliczka)

Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3

Opis zamówienia

1/.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/.Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin.
3/.Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
4/.Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/.Liczba usług: 20
6/.Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/.Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych placówkch.
Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty.
8/.Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 53508

Data publikacji: 2015-03-11

Nazwa: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu

Ulica: ul. Kopernika 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Wieliczka

Kod pocztowy: 32-020

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 12 284 89 48

Numer faxu: 12 284 89 44

Adres strony internetowej: www.wieliczka.pl

Regon: 35655899900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Inny rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim - edycja 3

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1/.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku szkolnym 2014/2015 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/.Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 6 godzin.
3/.Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
4/.Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/.Liczba usług: 20
6/.Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/.Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych placówkch.
Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty.
8/.Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 20

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Części I Wykształcenie wyższe.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce) oraz praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części II Wykształcenie: tytuł naukowy doktora z zakresu psychologii.
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce)
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części III Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce)
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części IV Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie projektu edukacyjnego w szkole (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce)
Praktyczne doświadczenie w pracy metodą projektu edukacyjnego (praca w placówce edukacyjnej) lub doświadczenie we wsparciu nauczycieli w pracy tą metodą (co najmniej 3 lata)
Części V Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera)
Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki lub w zakresie pomiaru dydaktycznego oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
Części VI Wykształcenie: wyższe, psycholog lub pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera) Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku gimnazjalnym o niskiej motywacji.
Części VII Wykształcenie: wyższe, Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi (studia podyplomowe lub kurs z zakresu andragogiki co najmniej 100 godz. lub certyfikat trenera)
Doświadczenie: co najmniej 10 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej 10-letnie doświadczenie w aktywnej pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
Części VIII Wykształcenie wyższe. Doświadczenie: w prowadzeniu
szkoleń w zakresie podstawy programowej lub w zbliżonej tematyce (co najmniej 10 szkoleń) lub 100 godzin szkoleń dla Rad Pedagogicznych.
Praktyczne doświadczenie w temacie (praca w placówce edukacyjnej lub placówce doskonalenia nauczycieli).
Części IX Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w pracy z Radami Pedagogicznymi w temacie technik uczenia i metod aktywizujących, diagnozy mocnych i słabych stron uczniów oraz dostosowania wymagań (co najmniej 5 szkoleń)
Części X Wykształcenie: wyższe - psycholog, ukończenie kursu/posiadanie certyfikatu trenera. Doświadczenie: w prowadzeniu projektów rozwojowych (co najmniej 2 lata).
Części XI Wykształcenie: wyższe: pedagog/psycholog/ fizjoterapeuta; ukończony kurs z pracy metodą W. Sherborne i Metody Dobrego Startu M. Bogdanowicz. Co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzeniu zajęć stymulujących rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym
Części XII Wykształcenie: wyższe: psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli w tematyce kształtowania postaw uczniowskich lub pokrewnej (co najmniej 5 szkoleń lub 25 godzin). Praktyczne doświadczenie we współpracy z młodzieżą (w tym z młodzieżą trudną, przejawiającą zachowania dysfunkcyjne) w placówce edukacyjnej lub terapeutycznej - min. 3 lata
Części XIII Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata
Części XIV Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie oceniania kształtującego (co najmniej 20 szkoleń / 100 godzin szkoleniowych w tej lub zbliżonej tematyce); Praktyczne doświadczenie w pracy zawodowej (pedagogicznej) z ocenianiem kształtującym - co najmniej 2 lata.
Części XV Wykształcenie: wyższe, Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce).
Części XVI Wykształcenie: wyższe, psycholog,
pedagog praktyk.
Doświadczenie: doświadczenie w pracy w gimnazjum (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce
Części XVII Wykształcenie: wyższe, psycholog,
pedagog praktyk,
Doświadczenie: doświadczenie w pracy w przedszkolu (co najmniej 2 lata) oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad pedagogicznych (co najmniej 5 szkoleń o zbliżonej tematyce)
Części XVIII Wykształcenie: wyższe
Doświadczenie: w pracy z dzieckiem młodszym (co najmniej 1 rok) oraz doświadczenie w prowadzeniu warsztatów tanecznych (co najmniej 1 rok lub 200 godzin zajęć.)
Części XIX Wykształcenie wyższe magisterskie; psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, posiadający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla Rad Pedagogicznych.
Części XX Wykształcenie: wyższe, psycholog/pedagog, mający doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym, znający specyfikę tej pracy, posiadający kwalifikacje do pracy z osobami dorosłymi, posiadający doświadczenie w prowadzeniu projektów rozwojowych

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia

inne_dokumenty:
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wieliczka.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

Data składania wniosków, ofert: 19/03/2015

Godzina składania wniosków, ofert: 08:45

Miejsce składania:
Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa: Nauczyciel 45+

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich.
Wymagane elementy szkolenia: sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami, budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego, zarządzanie czasem wolnym, propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy?; sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres
Konsultacje indywidualne i grupowe w zakresie: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne,
mini wykład, symulacja. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Szkoła promująca wartość edukacji wraz z umiejętnością reagowania na prowokacyjne zachowania uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich.
Wymagane elementy szkolenia: w jaki sposób szkoła (gimnazjum) może promować wartość edukacji - praktyczne wskazówki; praktyczne rozwiązania dotyczące motywowania uczniów do nauki; umiejętne planowanie i organizacja nauki (konkretne przykłady); praktyczne wskazówki dotyczące umiejętności efektywnego uczenia się i wykorzystania wiedzy z lekcji; wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela gimnazjum o praktyczne metody i techniki radzenia sobie z uczniem prezentującym zachowania prowokacyjne (przykłady); sposoby przeprowadzania rozmów interwencyjnych(przykłady); prezentacja przykładowych scenariuszy przebiegu lekcji w klasie z takim uczniem; omówienie procedur i metod pokazujących jak powinna pracować szkoła mająca uczniów wykazujących zachowania prowokacyjne (przykłady); prezentacja przykładów jak powinna wyglądać komunikacja z rodzicami tego ucznia w sytuacji problemowej (przykłady - warsztat).
Konsultacje dla nauczycieli gimnazjum wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu konkretnych działań przez nauczycieli służących rozwinięciu i utrwaleniu praktyk z warsztatu - konkretne wskazówki do prac
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - maj 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Nauczyciel 45+ - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Zofii Stryszowskiej
w Janowicach. Wymagane elementy szkolenia: sposoby wzmocnienia sił psychicznych i odporności na stres, profilaktyka wypalenia zawodowego oraz radzenia sobie z jego objawami; budowanie indywidualnego programu rozwoju osobistego; zarządzanie czasem wolnym; propozycje technik relaksacyjnych; jak nie stracić głosu po latach ciężkiej pracy?
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; udzielanie praktycznych wskazówek, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki zdrowego stylu życia.
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce.
Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej (przykłady dla nauczycieli liceum); metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów (przykłady dla nauczycieli liceum); poznanie i uporządkowanie wiedzy nt. efektywnego uczenia się (przykłady dla nauczycieli liceum); strategie i metody uczenia się oraz mnemotechniki (przykłady dla nauczycieli liceum) ; notowanie przy pomocy map myśli i zasady szybkiego czytania (przykłady dla nauczycieli liceum); umiejętne planowanie i organizacja nauki
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia; konkretne wskazówki do pracy
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Ocenianie w nowoczesnej szkole - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w
Przebieczanach.
Wymagane elementy szkolenia: Formalno-prawne podstawy oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów. Psychologiczne i pedagogiczne aspekty oceniania. Funkcje oceny szkolnej. Zasady oceniania uczniów, dylematy nauczyciela, najczęściej popełniane błędy, wskazówki jak ich uniknąć. Obowiązki nauczyciela w procesie oceniania bieżącego i rocznego. Wymagania programowe a wymagania edukacyjne. Formułowanie wymagań edukacyjnych na poszczególne stopnie szkolne. Cele nauczania, zasady operacjonalizacji, taksonomia celów według Niemierki, Blooma, innych autorów. Ocenianie kształtujące a sumujące. Ocena opisowa. Budowanie wewnątrzszkolnego systemu oceniania - związek pomiędzy Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania i Przedmiotowym Systemem Oceniania. Dostosowanie wymagań edukacyjnych - dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz w kontekście obniżenia wieku szkolnego.
Konsultacje grupowe:
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-maj 2015.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Praca z klasą o niskiej motywacji - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły
w Niepołomicach.
Wymagane elementy szkolenia: aktualne wyniki badań nad motywacją; rozwijanie wewnętrznej motywacji i rozwijanie ciekawości poznawczej oraz podejmowanie wyzwań związanych z orientacją na osobiste cele ucznia; motywowanie ucznia w zależności od etapu rozwojowego, nauka jako pro-ces emocjonalny; rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces edukacyjny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwią-zywaniu problemów; metody i techniki rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników; sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym, przykłady dobrych praktyk. Preferowana forma warsztatowa.
Konsultacje grupowe:
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 7

Nazwa:
Kompetencje nauczyciela na I i II etapie edukacyjnym w kontekście obniżenia wieku szkolnego - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 4 im. E.J Jerzmanowskiego w Wieliczce.
Wymagane elementy szkolenia: Szkolenie dla Rady Pedagogicznej:.
Zagadnienia do poruszenia podczas szkolenia: Dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 6-13 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe. Progi edukacyjne. Diagnozowanie potrzeb i możliwości uczniów, dostosowanie wymagań edukacyjnych do potrzeb i możliwości każdego ucznia, indywidualizacja i wielopoziomowość nauczania. Planowanie realizacji podstawy programowej jako odpowiedź na zróżnicowane potrzeby i możliwości uczniów. Teoria inteligencji wielorakich Howarda Gardnera. Rozpoznawanie stylów uczenia się. Metody i formy pracy uwzględniające tempo pracy i możliwości percepcyjne dzieci w różnym wieku.
Konsultacje grupowe:
Warsztaty dla nauczycieli w zakresie rozwijającym i uzupełniającym treści ze szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 8

Nazwa:
Monitorowanie przez nauczycieli realizacji podstawy programowej - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 3 im. W. Puchalskiego w Niepołomicach Wymagane elementy szkolenia: sposoby monitorowania realizacji podstawy programowej przez nauczycieli różnych przedmiotów. Prezentacja metod, za pomocą których w ciągu roku szkolnego nauczyciel może systematycznie sprawdzać czy założenia podstawy programowej są realizowane. Sposoby prowadzenia jakościowej analizy stopnia realizacji podstawy programowej i postępów poszczególnych uczniów. Analiza sposobów wykorzystywanych przez nauczycieli w pracy dydaktycznej, wzbogacenie zakresu metod. Konsultacje indywidualne/grupowe: w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści szkolenia, ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: wypracowanie baterii metod pomocnych w monitorowaniu podstawy programowej dla nauczycieli różnych przedmiotów; analiza i modyfikacja indywidualnych metod wykorzystywanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład, symulacja, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 9

Nazwa:
Skuteczne techniki motywowania i aktywizowania uczniów do nauki.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod aktywizujących, technik uczenia, gier i zabaw dydaktycznych pomocnych w aktywizowaniu do nauki uczniów na różnym poziomie edukacji, szczególnie szkoły podstawowej i gimnazjum. Sposoby dostosowywania wymagań w stosunku do uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności i umiejętności. Sposoby poprawiające koncentrację uwagi uczniów w czasie lekcji. Metody pracy z uczniem wykazującym cechy nadpobudliwości. Sposoby komunikowania się z uczniem i wspierania go w kształtowaniu pozytywnej samooceny. Praktyczne wykorzystywanie wybranych metod i technik aktywizujących w twórczym rozwiązywaniu problemów. Konsultacje indywidualne/grupowe w zakresie rozwinięcia i uzupełnienia treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji zgłaszanych przez nauczycieli. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; analiza przypadków; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Od badania potrzeb do koncepcji pracy szkoły

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Szarowie. Wymagane elementy szkolenia: koncepcja pracy szkoły, diagnozowanie potrzeb oraz tworzenie odpowiadającej na nie koncepcji pracy szkoły, wspólne wypracowywanie koncepcji pracy szkoły i/lub określenie pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, uspołecznienie opracowanej koncepcji, jej wdrożenie i ewaluacja. Konsultacje indywidualne/grupowe: opracowanie i wdrożenie narzędzi oraz procedur służących wspólnemu wypracowywaniu koncepcji pracy szkoły i/lub określeniu pożądanych kierunków rozwoju przez całą społeczność szkolną, z uwzględnieniem metody Profil Szkoły, wypracowanie przez nauczycieli procedury okresowego analizowania (dokonywania ewaluacji) i modyfikowania koncepcji pracy, wypracowanie/dobór sposobów informowania społeczności szkolnej o koncepcji pracy i wprowadzanych zmianach, stworzenie podstaw dla spójnego działania osób i organów odpowiedzialnych za realizację koncepcji pracy szkoły, promowanie kultury dialogu przydatnej w realizacji koncepcji. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: wykład; prezentacje; metody aktywne - warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym - dodatkowe szkolenie

Opis:
Nazwa placówki: Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka od urodzenia do 6 roku życia, jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy przedszkole, jak pracować na rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk. Konsultacje grupowe i indywidualne - w zakresie tematyki szkolenia. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, symulacje, ćwiczenia praktyczne, warsztaty. Sugerowany termin realizacji usługi: luty 2015 (szkolenie), marzec/kwiecień 2015 (konsultacje)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Szkolenie Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich. Konsultacje Narzędzia przydatne w kształtowaniu pozytywnych postaw uczniowskich - wdrażanie

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. J. Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie praktycznych narzędzi służących kształtowaniu postaw uczniowskich (zwłaszcza w zakresie postaw prospołecznych). Proces uwewnętrzniania postaw - w jaki sposób wywoływać głębokie zmiany w uczniach. Narzędzia do współpracy z rodzicami, wspierające proces budowania postaw uczniowskich. Wskazania do budowy przestrzeni dialogu, umożliwiającego nauczycielom aktywizację rodziców do współpracy w zakresie kształtowania postaw prospołecznych Konsultacje grupowe: wsparcie nauczycieli we wdrażaniu konkretnych narzędzi kształtujących postawy prospołeczne u uczniów - udzielanie praktycznych wskazań do pracy z klasą. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztat, case-study, praktyczne ćwiczenia proponowanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Ocenianie kształtujące - podstawy - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w Kłaju - Gimnazjum.
Wymagane elementy szkolenia: czym jest ocenianie kształtujące - ogólne informacje, elementy oceniania kształtującego; różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków,; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów.
Konsultacje: warsztaty praktycznych umiejętności Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 14

Nazwa: Ocenianie kształtujące - podstaw

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 2 im. T. Kościuszki w Wieliczce z filią w Sułkowie
Wymagane elementy szkolenia: różnice w ocenianiu tradycyjnym i kształtującym (wady/zalety); metody świateł, patyczków; nauka formułowania celu, informacji zwrotnej; kryteria sukcesu; podsumowanie realizacji celów.
Konsultacje: warsztaty dla nauczycieli klas szkoły podstawowej z rozdzieleniem poziomu 1-3 oraz 4-6, w celu wypracowania konspektów dla edukacji wczesnoszkolnej i przedmiotów wiodących w klasach 4-6w ramach pracy w obszarze oceniania kształtującego.
Preferowane metody: warsztat - metody aktywne, mini wykład, symulacja
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Jak sobie poradzić ze stresem w szkole? - szkolenie dodatkowe

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich. Wymagane elementy szkolenia: poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem, pomoc nauczycielom w rozpoznawaniu i rozładowywaniu silnych emocju w sytuacjach stresowych m.in. metodą M-BB (szkoła, rozmowy z rodzicami). Pogłębienie znajomości mechanizmów fizjologicznych odpowiedzialnych za stres. Sposoby na osiągnięcie relaksu umysłowego i fizycznego. Warsztaty grupowe: przepracowanie w formie warsztatowej poznanych metod walki i profilaktyki ze stresem. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi:marzec/kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 16

Nazwa: Jak reagować na prowokacyjne zachowania uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Dobranowicach.
Wymagane elementy szkolenia: procedury szybkiego reagowania na zachowania trudne; metody pracy, postępowania z uczniem trudnym; agresja pomiędzy uczniami i w stosunku do nauczyciela, jak reagować przeciwdziałać; zachowania buntownicze i prowokacyjne; problemy z nieobecnością uczniów - jak przeciwdziałać; praktyczne rozwiązania.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia
Preferowane metody: wykład z elementami dyskusji; studium przypadku.
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec-kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 17

Nazwa:
Diagnoza dziecka małego. Jak pracować z dzieckiem trudnym

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole nr 4 w Wieliczce
Wymagane elementy szkolenia: Diagnoza - normy i patologie; praca z dzieckiem trudnym, ze specyficznymi trudnościami; konkretne przykłady pracy; tworzenie planów działań wspierających i pracy z dzieckiem; czynniki na jakie warto zwrócić uwagę - zagrożenia; jak budować informację do przekazania rodzicowi.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia
Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 18

Nazwa:
Nowe metody aktywizujące w pracy w przedszkolu ze zwróceniem szczególnej uwagi na taniec przy piosence

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Sióstr Urszulanek w Sierczy.
Wymagane elementy szkolenia: nowe metody pracy z dzieckiem przedszkolnym; układy taneczne przygotowane do konkretniej melodii; pląsy ze śpiewem; zabawy ruchowe; gotowe materiały do wykorzystania w pracy; pomocne, przykładowe scenariusze.
Konsultacje: wdrażanie wiedzy i umiejętności ze szkolenia
Preferowane metody: warsztaty pozwalające na naukę poznanych metod. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015 roku

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 19

Nazwa:
Wspieranie rozwoju ruchowego dziecka w wieku przedszkolnym

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: jak przebiega rozwój ruchowy dziecka w wieku przedszkolnym; jakie umiejętności powinno posiadać dziecko, które kończy edukację przedszkolną; jak pracować nad rozwojem ruchowym dziecka w wieku przedszkolnym (metody i techniki pracy, przykłady scenariuszy zajęć oraz dobrych praktyk).
Konsultacje grupowe i indywidualne - warsztaty: w zakresie tematyki szkolenia.
Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec - kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Numer części zamówienia: 20

Nazwa:
Ciekawe metody twórcze w pracy z dziećmi 3 - 4 letnimi w przedszkolu

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole w Biskupicach. Wymagane elementy szkolenia: przegląd nowych, ciekawych metod pracy grupowej z najmłodszymi przedszkolakami, aktywność plastyczna najmłodszych - techniki, aktywność ruchowa: metody pracy z grupą - metoda Klanzy (w tym zabawy z chustą animacyjną), metody gimnastyki twórczej - R. Labana, metoda A. i M. Kniessów itp. Konsultacje z ekspertem: zajęcia warsztatowe, ruchowe , praktyczne zastosowanie poznanych metod pracy z grupą dzieci najmłodszych w przedszkolu. Preferowane metody ustalone z Radą Pedagogiczną: mini-wykład, warsztaty, metody aktywne, ćwiczenia praktyczne, praca w grupie. Sugerowany termin realizacji usługi: marzec/kwiecień 2015

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 95

Nazwa kryterium 2: bibliografia

Znaczenie kryterium 2: 5

Podobne przetargi

487154 / 2012-12-03 - Inny: Gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie w roku 2012 w ramach projektu Targi Edukacyjne - Mundial Zawodów 2012 realizowanego przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów klas trzecich gimnazjów. Postępowanie nr 271-02/2012

41183 / 2016-04-15 - Inny: Jednostka Wojskowa

3 Regionalna Baza Logistyczna - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeszkolenie przez specjalistów producenta urządzeń BAK-12/P-IV grupy specjalistów Gestora/COL, organu zaopatrującego oraz naprawczo-remontowego w zakresie wykonywania napraw głównych urządzeń BAK 12/P-IV wraz z opracowaniem dokumentacji oraz wykazu części i materiałów eksploatacyjnych

16837 / 2013-01-31 - Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych.

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu Krajowych Ram Kwalifikacji dla kadry akademickiej Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

29281 / 2013-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chrzanowski - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
ZORGANIZOWANIE SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH DLA PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH ŚWIADCZONYCH PRZEZ STAROSTWO POWIATOWE W CHRZANOWIE REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V - DOBRE RZĄDZENIE, DZIAŁANIE 5.2 - WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

130196 / 2013-04-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
PCFE.272.10.2013 Przeprowadzenie kursu eksploatacji wybranych maszyn rolniczych dla uczestników projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

209343 / 2012-10-02 - Inny: Gminna samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie w roku 2012 w ramach projektu Targi Edukacyjne - Mundial Zawodów 2012 realizowanego przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów klas trzecich gimnazjów. Postępowanie nr 271-02/2012

215653 / 2010-08-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Jagielloński - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie szkolenia Making the difference: understanding how groups and organisations work. Metodologia pracy z grupÄ….

168770 / 2014-05-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach - Szaflary (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowych warsztatów w zakresie Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego pn. Aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Szaflary

481836 / 2012-11-30 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Dziecko niepełnosprawne w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

133708 / 2014-04-18 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu - Wieliczka (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim edycja 3

54777 / 2014-03-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie zajęć na warsztatach dla nauczycieli języka angielskiego w ramach projektu DiAMEnT

283006 / 2013-07-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Doradztwo w zakresie realizacji projektów wybranych do dofinansowania w Konkursie Nr 1/2012 w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - przetarg nr 3

296964 / 2013-07-26 - Inny: Jednostka Wojskowa

Jednostka Wojskowa Nr 4724 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Wykorzystanie cywilnego statku powietrznego do skoków spadochronowych w ramach realizacji kursu instruktorsko - metodycznego

349212 / 2012-09-14 - Uczelnia publiczna

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu: Moduł I - usługi szkoleniowe w zakresie DMS oraz Data Center, Moduł II- usługi szkoleniowe w zakresie IPTS oraz Video. Szkolenia dedykowane dla pracowników Katedry Informatyki.