140951 / 2013-07-11 - Administracja samorządowa / Urząd Miasta (Zielona Góra)
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu, realizowanego przez Miasto Zielona Góra. Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 3 szkół-przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Mieście Zielona Góra poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. - przez 22 miesiące.
3. Usługa wykonywana będzie umową - zleceniem.
4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, kilka lub wszystkie części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE w danej części może pełnić tę funkcję tylko w tej jednej części (funkcji nie można łączyć).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
5.1. Część I - SORE I obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Miejskie Przedszkole nr 37 ul. Węgierska 9, 65-941 Zielona Góra;
2) Niepubliczne Przedszkole Jacek i Agatka ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra;
3) Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Spawaczy 3d 65-119 Zielona Góra;
5.2. Część II - SORE II obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Moniuszki 19, 65-409 Zielona Góra;
2) Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Zielonogórska5, 65-256 Zielona Góra;
3) Szkoła Podstawowa nr 14 ul. Jaskółcza 66, 65-518 Zielona Góra;
5.3. Część III - SORE III obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Wyspiańskiego 23, 65-186 Zielona Góra;
2) VII Liceum Ogólnokształcące ul. Wyspiańskiego 21, 65-186 Zielona Góra;
3) Technikum nr 3 przy Zespole Szkół Ekonomicznych ul. Długa 5, 65-401 Zielona Góra;
5.4. Część IV - SORE IV obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 21 os. Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 8 os. Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 2 ul. Św. Cyryla i Metodego 9, 65-533 Zielona Góra;
5.5. Część V - SORE V obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Gimnazjum nr 1 ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 3 ul. Św. Kingi 1, 65-215 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 7 ul. Zachodnia 63, 65-552 Zielona Góra;
5.6. Część VI - SORE VI obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) I Liceum Ogólnokształcące ul. Kilińskiego 7, 65-508 Zielona Góra;
2) Technikum nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Samochodowych ul. Staszica 2, 65-175 Zielona Góra;
3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Samochodowych ul. Staszica 2, 65-175 Zielona Góra.
6. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 70 godzin miesięcznie.
7. Osoba desygnowana do pełnienia funkcji SORE w danej części, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ nie może być pracownikiem placówki wskazanej w opisie tej części.
8. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, którą wspiera.
9. Obowiązki SORE:
1) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola,
2) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3) wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia,
4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem),
5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą/przedszkolem,
7) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji)
8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie),
10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania,
11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej,
13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym.
14) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem powiatowego programu wspomagania (PPW), zespołem projektowym
10. Osoba pełniąca obowiązki SORE musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1) CV osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE ;
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE;
3) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców;
6) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, który zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawcy z Podwykonawcami.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 140951
Data publikacji: 2013-07-11
Nazwa: Urząd Miasta
Ulica: ul. Podgórna 22
Numer domu: 22
Miejscowość: Zielona Góra
Kod pocztowy: 65-424
Województwo / kraj: lubuskie
Numer telefonu: 0684564100,4564406 do 08
Numer faxu: 068 4564155, 4564455
Adres strony internetowej: www.zielona-gora.pl
Regon: 00065423300000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego organizatora rozwoju edukacji projektu W drodze do sukcesu, realizowanego przez Miasto Zielona Góra. Szkolny organizator rozwoju edukacji (SORE) jest zewnętrznym specjalistą, który pracuje na rzecz 3 szkół-przedszkoli w ramach realizowanego w powiecie projektu wdrożeniowego Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Mieście Zielona Góra poprzez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od 1 września 2013 r. do 30 czerwca 2015 r. - przez 22 miesiące.
3. Usługa wykonywana będzie umową - zleceniem.
4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną, kilka lub wszystkie części, z tym że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE w danej części może pełnić tę funkcję tylko w tej jednej części (funkcji nie można łączyć).
5. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
5.1. Część I - SORE I obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Miejskie Przedszkole nr 37 ul. Węgierska 9, 65-941 Zielona Góra;
2) Niepubliczne Przedszkole Jacek i Agatka ul. Zachodnia 61, 65-552 Zielona Góra;
3) Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Spawaczy 3d 65-119 Zielona Góra;
5.2. Część II - SORE II obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 ul. Moniuszki 19, 65-409 Zielona Góra;
2) Szkoła Podstawowa nr 7 ul. Zielonogórska5, 65-256 Zielona Góra;
3) Szkoła Podstawowa nr 14 ul. Jaskółcza 66, 65-518 Zielona Góra;
5.3. Część III - SORE III obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Wyspiańskiego 23, 65-186 Zielona Góra;
2) VII Liceum Ogólnokształcące ul. Wyspiańskiego 21, 65-186 Zielona Góra;
3) Technikum nr 3 przy Zespole Szkół Ekonomicznych ul. Długa 5, 65-401 Zielona Góra;
5.4. Część IV - SORE IV obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Szkoła Podstawowa nr 21 os. Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 8 os. Pomorskie 13, 65-548 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 2 ul. Św. Cyryla i Metodego 9, 65-533 Zielona Góra;
5.5. Część V - SORE V obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) Gimnazjum nr 1 ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra;
2) Gimnazjum nr 3 ul. Św. Kingi 1, 65-215 Zielona Góra;
3) Gimnazjum nr 7 ul. Zachodnia 63, 65-552 Zielona Góra;
5.6. Część VI - SORE VI obejmuje wykonanie usługi w następujących placówkach:
1) I Liceum Ogólnokształcące ul. Kilińskiego 7, 65-508 Zielona Góra;
2) Technikum nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Samochodowych ul. Staszica 2, 65-175 Zielona Góra;
3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Samochodowych ul. Staszica 2, 65-175 Zielona Góra.
6. Szacunkowa ilość godzin dla każdego SORE: 70 godzin miesięcznie.
7. Osoba desygnowana do pełnienia funkcji SORE w danej części, o których mowa w pkt 3.5. SIWZ nie może być pracownikiem placówki wskazanej w opisie tej części.
8. Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektora i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji rocznego planu wspomagania zbudowanego na podstawie wybranej przez szkołę oferty doskonalenia (przygotowanej w ramach projektu System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół). Szkolny organizator rozwoju edukacji wspiera szkołę i dyrektora, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. Po uruchomieniu projektu SORE nawiązuje kontakt ze szkołą, buduje relacje z dyrektorem i radą pedagogiczną. Współpracuje z dyrektorem i radą pedagogiczną w przeprowadzeniu diagnozy i konstruowaniu rocznego planu wspomagania. Odpowiada za prawidłową organizację działań związanych z zewnętrznym wspomaganiem. Pozostaje w stałym kontakcie z dyrektorem i pracownikami zaangażowanymi w realizację rocznego planu wspomagania. Wspiera nauczycieli w czasie wdrażania nowych umiejętności i wypracowanych procedur. Swoje działania realizuje bezpośrednio w szkole/przedszkolu, którą wspiera.
9. Obowiązki SORE:
1) pomoc dyrektorowi w zdiagnozowaniu potrzeb szkoły-przedszkola,
2) pomoc w formułowaniu celów wynikających ze zdiagnozowanych potrzeb i określeniu obszaru do rozwoju - współpraca z radą pedagogiczną,
3) wsparcie szkoły-przedszkola w przygotowaniu rocznego planu wspomagania, ściśle odpowiadającego na potrzeby szkoły i zbudowanego na podstawie jednej z ofert doskonalenia,
4) wsparcie przy zapewnianiu obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy ze szkołą/przedszkolem),
5) wnioskowanie o pozyskanie zewnętrznych ekspertów (jeśli zaistnieje taka potrzeba),
6) organizowanie zaplanowanych form wspomagania - we współpracy ze szkołą/przedszkolem,
7) organizacja systemu wsparcia dla pracowników szkoły we wdrażaniu nowo nabytych umiejętności i wypracowanych procedur (np. organizacja i prowadzenie konsultacji)
8) monitorowanie przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania, reagowanie na pojawiające się trudności,
9) dokumentowanie podejmowanych działań (zgodnie z wymogami określonymi w danym powiecie),
10) przygotowanie i przeprowadzenie wśród pracowników ankiet z przebiegu wspomagania,
11) przygotowanie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania,
12) przedstawienie sprawozdania z przebiegu realizacji rocznego planu wspomagania dyrektorowi szkoły/przedszkola oraz radzie pedagogicznej,
13) udział w podsumowaniu podjętych działań - współpraca z radą pedagogiczną nad rekomendacjami do pracy szkoły w kolejnym roku szkolnym.
14) ścisła współpraca z koordynatorem projektu, koordynatorem powiatowego programu wspomagania (PPW), zespołem projektowym
10. Osoba pełniąca obowiązki SORE musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz być dyspozycyjna w okresie realizacji projektu.
11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
1) CV osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE ;
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE;
3) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
4) Oświadczenie osoby desygnowanej do pełnienia funkcji SORE o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
5) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy pzp, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga złożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców;
6) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcy, który zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia Podwykonawcom, Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga przedstawienia umowy regulującej współpracę Wykonawcy z Podwykonawcami.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 6
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) SIWZ
Wiedza i doświadczenie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8.) SIWZ
Potencjał techniczny:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8) SIWZ
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu - dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (jedną osobą dla jednej części), spełniającą łącznie nw. wymagania:
a) posiadającą wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym,
b) posiadającą stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego lub mianowanego,
c) posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych (np. moderowanie grupowej pracy koncepcyjnej, kierowanie spotkaniami - warsztatami poświęconymi wypracowaniu rozwiązań określonych problemów środowiska oświatowego) doświadczenie w zarządzaniu projektami (np. koordynacja pracy zespołu, nadzór nad realizacją projektu),
d) posiadającą doświadczenie w edukacji (np. minimum 10 letnie doświadczenie w pracy nauczyciela, udział w projektach związanych z wrażeniem zmian w systemie edukacji),
e) posiadającą przygotowanie do pracy moderatora (np. TERM, ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, certyfikat trenerski, edukatorski, ukończony kurs SORE)
Uwaga: osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE w danej części może pełnić tę funkcję tylko w tej jednej części (funkcji nie można łączyć).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.7) - 6.1.8) SIWZ
Sytuacja ekonomiczna:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) i 6.1.8) SIWZ
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
3) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt 5.1. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
ust. 2b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w odniesieniu do tych podmiotów przedstawić dokumenty, o których mowa
w pkt 6.1.4.) - 6.1.5) SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 6.2. - 6.3. SIWZ;
4. Wymienione w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty
i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia
w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
6. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów
o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 6.8. SIWZ.
7. Kopie dokumentów dotyczących podmiotów, o których mowa w pkt 6.4. SIWZ poświadczają
za zgodność z oryginałem te podmioty.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
9. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.5) SIWZ sporządzonych
w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. Jeżeli w treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.4) - 6.1.9) SIWZ podane zostały wartości kwotowe wyrażone w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
11. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.11. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy: zgodnie z pkt 39 SIWZ
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
SIWZ można odbierać w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 11,25 zł (18,35 zł przy przesyłce pocztą).
Data składania wniosków, ofert: 01/08/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 11:00
Miejsce składania:
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
1. Zamówienie realizowane w ramach projektu W drodze do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 sierpnia 2013 roku o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój nr 810
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
45870 / 2012-02-15 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski w Skwierzynie - Skwierzyna (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III szkół podstawowych na terenie Gminy Skwierzyna w ramach projektu pt. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych-
234881 / 2012-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski - Drezdenko (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
280261 / 2013-12-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Strzelecko-Drezdenecki - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Zainwestuj w swoją przyszłość
461214 / 2012-11-20 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć z języków obcych przez uczelnię wyższą na potrzeby uczniów gimnazjów w Gorzowie Wlkp., w ramach realizacji projektu WND-POKL.09.01.02-08-057/11 Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości
302632 / 2011-09-23 - Inny: Jednostka Budżetowa
Areszt Śledczy - Międzyrzecz (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
3/PP/2011
244059 / 2012-11-19 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski - Drezdenko (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Drezdenko
225717 / 2011-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Stare Kurowo - Stare Kurowo (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Poznaję i przeżywam
55646 / 2012-02-24 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Żagań o Statusie Miejskim - Żagań (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu Indywidualizacja Procesu Nauczania w szkołach podstawowych w Żaganiu
265877 / 2013-12-09 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Miejski - Drezdenko (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu
Akademia sukcesu
75213 / 2012-04-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Żagań o Statusie Miejskim - Żagań (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W SZKOÅACH PODSTAWOWYCH W Å»AGANIU
454970 / 2013-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej w Siedlnicy w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III
531112 / 2012-12-28 - Administracja samorzÄ…dowa
Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć kształtujących kompetencje kluczowe w zakresie przedsiębiorczości i ICT oraz treningu umiejętności osobistych w formie wyjazdowej dla uczniów gimnazjów z Gorzowa Wlkp., w ramach realizacji projektu WND-POKL.09.01.02-08-057/11 Kompleksowe umiejętności - gwarantem przyszłości
360262 / 2012-09-21 - Administracja samorzÄ…dowa
Urząd Gminy w Żaganiu - Żagań (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wykonanie usługi realizowanej w ramach projektu Rozwój osiągniemy z indywidualizacją zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno Przedszkolnym w Bożnowie, w Publiczna Szkoła Podstawowa w Miodnica, w Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Tomaszowie
467452 / 2012-11-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Pszczew - Pszczew (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego dla uczniów klas I-III w Szkole Podstawowej w Pszczewie, Gmina Pszczew w ramach projektu pt. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Pszczew
261577 / 2011-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa
Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa - Wschowa (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans - III Edycja (IV postępowanie)
268533 / 2012-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy Zwierzyn - Zwierzyn (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia dogoterapii w ramach programu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej
444374 / 2011-12-30 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Krośnieński - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla beneficjantów projektu: wspólne drogi - kompleksowy program integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych
42629 / 2010-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie kursów dla beneficjentów projektu Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Krośnie Odrzańskim
252413 / 2011-09-22 - Administracja samorzÄ…dowa
Wójt Gminy Górzyca - Górzyca (lubuskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zajęcia pozalekcyjne w oparciu o programy rozwojowe w ramach projektu Dziś dobry start- jutro pewny sukces w latach 2011-2012