Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

252561 / 2011-09-22 - Administracja samorządowa / Gmina Piła (Piła)

ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-03-050łamane11-00 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Celem głównym programu Trampolina do sukcesu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I myślnik III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Piła. Program w szczególności obejmuje zajęcia dydaktyczno wyrównawcze oraz specjalistyczne służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia z zakresu trudności w pisaniu i czytaniu oraz nauk matematycznych, doradztwo i opiekę pedagogiczno psychologiczną dla uczniów wykazujących problemy w zachowaniu i komunikacji z otoczeniem lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, zajęcia dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem uzdolnień matematycznych przyrodniczych muzycznych plastycznych teatralnych języków obcych gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy zajęcia specjalistyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna
 Cele szczegółowe
zmniejszenie liczby uczniów z wadami postawy zmniejszenie liczby uczniów z zaburzeniami umiejętności szkolnych podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w obszarze realizacji podstawy programowej w edukacji polonistycznej matematycznej i przyrodniczej,zmniejszenie skali występowania problemów związanych z zachowaniem się dzieci w szkole,korekcja wad postawy i wad wymowy poprawa relacji międzyludzkich wśród uczestników projektu poszerzenie oferty edukacyjnej dla uczniów zdolnych zajęć umożliwiających rozwijanie zainteresowań i talentów.
 W ramach tego projektu realizowane będą zadania skierowane do uczestników uczniów klas I - III   w Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica, Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi Zespole Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy Zespole Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich. 
W ramach projektu realizowane będą zadania z następującego zakresu
1. zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem   dysleksji ogółem 810 godz. w tym w SP1 60 godz. dla 10 dzieci SP2 60 godz. dla 10 dzieci SP4 90 godz. dla 15 dzieci SP5 90 godz. dla 16 dzieci SP7 60 godz. dla 10 dzieci SP12 90 godz. dla 15 dzieci ZS1 90 godz. dla 16 dzieci ZS2 150 godz. dla 24 dzieci ZS3 120 godz. dla 19 dzieci
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zakresie zdobywania umiejętności matematycznych ogółem 330 godz. w tym w SP2 30 godz. dla 6 dzieci SP4 60 godz. dla 15 dzieci SP5 60 godz. dla 15 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 60 godz. dla 17 dzieci ZS1 30 godz. dla 8 dzieci ZS3 60 godz. dla 17 dzieci
3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ogółem 1470 godz. w tym w SP1 120 godz. dla 16 dzieci SP2 240 godz. dla 31 dzieci SP4 180 godz. dla 24 dzieci SP5 150 godz. dla 20 dzieci SP7 120 godz. dla 16 dzieci SP12 270 godz. dla 36 dzieci ZS1 120 godz. dla 16 dzieci ZS2 90 godz. dla 10 dzieci ZS3 180 godz. dla 20 dzieci,
4. zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ogółem 210 godz. w tym SP2 30 godz. dla 6 dzieci SP4 90 godz. dla 30 dzieci SP7 30 godz. dla 6 dzieci SP12 30 godz. dla 11 dzieci ZS2 30 godz. dla 5 dzieci
5. zajęcia dla dzieci z wadami postawy ogółem 1350 godz., w tym SP1 150 godz. dla 40 dzieci SP2 180 godz. dla 48 dzieci SP4 120 godz. dla 32 dzieci SP7 150 godz. dla 36 dzieci SP12 210 dla 57 dzieci ZS1 150 godz. dla 34 dzieci ZS2 240 godz. dla 60 dzieci ZS3 150 godz. dla 42 dzieci
6. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie ogółem 450 godz. w tym SP1 30 godz. dla 8 dzieci SP2 30 godz. dla 8 dzieci SP4 90 godz. dla 24 dzieci SP5 60 godz. dla 17 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 90 godz. dla 25 dzieci ZS1 60 godz. dla 12 godz. ZS2 60 godz. dla 16 dzieci
7. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych przyrodniczo ogółem 180 godz. w tym SP2 60 godz. dla 10 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 90 godz. dla 23 dzieci
8. zajęcia dla dzieci uzdolnionych muzycznie ogółem 390 godz. w tym SP1 30 godz. dla 8 dzieci SP2 60 godz. dla 16 dzieci SP4 60 godz. dla 16 dzieci SP5 60 godz. dla 13 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 30 godz. dla 12 dzieci ZS1 60 godz. dla 12 dzieci ZS2 60 godz. dla 15 dzieci
9. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych plastycznie ogółem 450 godz. w tym SP1 60 godz. dla 16 dzieci SP2 60 godz. dla 16 dzieci SP4 60 godz. dla 16 dzieci SP5 60 godz. dla 15 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 30 godz. dla 11 dzieci ZS1 60 godz. dla 17 dzieci ZS2 90 godz. dla 24 dzieci
10. zajęcia teatralne z dziećmi zdolnymi ogółem 150 godz. w tym SP1 60 godz. dla 16 dzieci SP4 90 godz. dla 24 dzieci
11. zajęcia dla dzieci uzdolnionych językowo ogółem 60 godz. w tym SP4 60 godz. dla 16 dzieci
12. zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna ogółem 90 godz. w tym SP 12 90 godz. dla 12 dzieci.
Jednostka godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, tzn. 45 minut. Rozpoczęcie wyżej wymienionych zajęć przewidziane jest od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2012 r. w wymiarze 30 godzin zajęć dla grupy,
w układzie: 2011 r. 12 godzin zajęć dla grupy 2012 r. 18 godzin zajęć dla grupy. W ramach projektu przewidziano realizację 5940 godzin zajęć specjalistycznych dla 1267 uczestników projektu podzielonych na 198 grup.
W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad: 1. zajęcia będą się odbywać jedynie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, 2. zajęcia nie będą odbywać się w dni wolne od zajęć szkolnych, 3. ustalenie konkretnych dni oraz godzin zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji uczniów w danym dniu, 4. zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej aniżeli przed godziną 8.00, ani też później aniżeli po godzinie 19.00.
Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła będzie należeć  opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników projektu zwanych dalej Programem pracy, i przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi danej szkoły,
1. opracowanie szczegółowych planów zajęć grup uczniów danej szkoły podstawowej na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 8.1 do 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu,
2. prowadzenie zajęć według harmonogramu oraz przewidzianej liczby godzin lekcyjnych przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej, zgodnie z zakresem projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i w myśl sporządzonego przez siebie Programu pracy zaakceptowanego przez Zleceniodawcę na zasadach określonych w pkt.1,
3. dokumentowanie na bieżąco prowadzonych przez realizatorów zajęć pozalekcyjnych w postaci Kart czasu pracy oraz dzienników zajęć w celu bieżącego monitorowania obecności Beneficjentów Ostatecznych na prowadzonych zajęciach. Wszelkie nieobecności uczestników projektu na zajęciach muszą być pisemnie usprawiedliwione przez rodziców i dołączone do dokumentacji,
4.prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie, co najmniej raz w miesiącu, informacji w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły,w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczby zrealizowanych godzin, a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji Projektu,
5. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu i szkolnymi opiekunami merytorycznymi w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu,
6. dokonywanie ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywanie ewaluacji osiągnięć rozwojowych uczniów (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
7. opracowanie dokumentu podsumowującego realizację projektu z uwzględnieniem opisu wykonania zaplanowanych rezultatów i produktów projektu, tj.
a. twardych rezultatów projektu w postaci objęcia 1267 uczniów (100 procent uczniów ze szkół objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła, w tym 52,72 procent chłopców oraz 47,28 procent dziewcząt) zajęciami wyrównawczymi oraz rozwijającymi ich zainteresowania, ograniczenia u 135 uczniów problemów związanych z nauką czytania i pisania, wyrównania wiedzy u 86 uczniów z zaburzeniami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wyeliminowanie problemu zaburzeń mowy u 189 dzieci, wyeliminowanie kłopotów w komunikacji z otoczeniem u 58 uczniów, korekty wad postawy u 349 uczniów, objęcie 12 uczniów niepełnosprawnych zajęciami terapeutycznymi, rozwoju zdolności: matematycznych u 118 dzieci, przyrodniczych u 41 dzieci, muzycznychu 100 dzieci, plastycznych u 123 dzieci, teatralnych u 40 dzieci, językowych u 16 dzieci,
b. miękkich rezultatów projektu w postaci poszerzenia wiedzy i umiejętności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach, rozwoju zainteresowań i zdolności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach, wzrostu aspiracji u 100 procent uczestników projektu, poprawy zdolności w zakresie funkcjonowania w społeczeństwie u 100 procent uczestników projektu, ograniczenia deficytów rozwojowych u 100 procent uczestników zajęć, wzrostu umiejętności współpracy w zespole, samooceny oraz motywacji u biorących udział w projekcie uczniów, c. powstałych produktów w postaci: przeprowadzenia zajęć w zakresie likwidacji braków u dzieci z zakresu: umiejętności pisania i czytania, matematycznych oraz korekta zaburzeń wad wymowy, postawy,komunikacji z otoczeniem, zaburzeń u dzieci niepełnosprawnych - w łącznym wymiarze 4260 godzin, co stanowi 71,72 procent ogółu godzin projektu, przeprowadzenie zajęć rozwijających talenty i uzdolnienia dzieci z różnych dziedzin: matematycznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej, teatralnej, językowej w łącznym wymiarze 1680 godzin, co stanowi 28,28 procent ogółu godzin projektu. 
9. ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
10. zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia,
11. decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce,
12. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do wszystkich uczestników projektu,
13. przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe beneficjentów Ostatecznych projektu w celu uzyskania upoważnienia od Prezydenta Miasta Piły do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych realizatorów projektu w związku z realizacją projektu,
14. przestrzeganie zasad zawartych w wytycznych dotyczących oznaczania projektów systemowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.efs.wup.poznan.pl,
15. przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. Szczegółowe informacje o terminach prowadzenia zajęć z podziałem na grupy BO w danej szkole zawarte są w załączniku nr 8.1 do 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 252561

Data publikacji: 2011-09-22

Nazwa: Gmina Piła

Ulica: Pl. Staszica 10

Numer domu: 10

Miejscowość: Piła

Kod pocztowy: 64-920

Województwo / kraj: wielkopolskie

Numer telefonu: 067 2126210

Numer faxu: 067 2123566

Adres strony internetowej: www.um.pila.pl

Regon: 00063833000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU SYSTEMOWEGO NR POKL 09.01.02-03-050łamane11-00 pod nazwą Trampolina do sukcesu w klasach I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PIŁA

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Celem głównym programu Trampolina do sukcesu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych oraz podniesienie jakości procesu kształcenia poprzez indywidualizację procesu nauczania w klasach I myślnik III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Piła. Program w szczególności obejmuje zajęcia dydaktyczno wyrównawcze oraz specjalistyczne służące wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia z zakresu trudności w pisaniu i czytaniu oraz nauk matematycznych, doradztwo i opiekę pedagogiczno psychologiczną dla uczniów wykazujących problemy w zachowaniu i komunikacji z otoczeniem lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty, zajęcia dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych, ze szczególnym uwzględnieniem uzdolnień matematycznych przyrodniczych muzycznych plastycznych teatralnych języków obcych gimnastykę korekcyjną dla dzieci z wadami postawy zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy zajęcia specjalistyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna
 Cele szczegółowe
zmniejszenie liczby uczniów z wadami postawy zmniejszenie liczby uczniów z zaburzeniami umiejętności szkolnych podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności uczniów w obszarze realizacji podstawy programowej w edukacji polonistycznej matematycznej i przyrodniczej,zmniejszenie skali występowania problemów związanych z zachowaniem się dzieci w szkole,korekcja wad postawy i wad wymowy poprawa relacji międzyludzkich wśród uczestników projektu poszerzenie oferty edukacyjnej dla uczniów zdolnych zajęć umożliwiających rozwijanie zainteresowań i talentów.
 W ramach tego projektu realizowane będą zadania skierowane do uczestników uczniów klas I - III   w Szkole Podstawowej nr 1 im. Stanisława Staszica, Szkole Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika Szkole Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi Zespole Szkół nr 1 im. Jana Brzechwy Zespole Szkół nr 2 im. Królowej Jadwigi Zespole Szkół nr 3 im. Lotników Polskich. 
W ramach projektu realizowane będą zadania z następującego zakresu
1. zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem   dysleksji ogółem 810 godz. w tym w SP1 60 godz. dla 10 dzieci SP2 60 godz. dla 10 dzieci SP4 90 godz. dla 15 dzieci SP5 90 godz. dla 16 dzieci SP7 60 godz. dla 10 dzieci SP12 90 godz. dla 15 dzieci ZS1 90 godz. dla 16 dzieci ZS2 150 godz. dla 24 dzieci ZS3 120 godz. dla 19 dzieci
2. zajęcia dla dzieci z trudnościami w zakresie zdobywania umiejętności matematycznych ogółem 330 godz. w tym w SP2 30 godz. dla 6 dzieci SP4 60 godz. dla 15 dzieci SP5 60 godz. dla 15 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 60 godz. dla 17 dzieci ZS1 30 godz. dla 8 dzieci ZS3 60 godz. dla 17 dzieci
3. zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy ogółem 1470 godz. w tym w SP1 120 godz. dla 16 dzieci SP2 240 godz. dla 31 dzieci SP4 180 godz. dla 24 dzieci SP5 150 godz. dla 20 dzieci SP7 120 godz. dla 16 dzieci SP12 270 godz. dla 36 dzieci ZS1 120 godz. dla 16 dzieci ZS2 90 godz. dla 10 dzieci ZS3 180 godz. dla 20 dzieci,
4. zajęcia dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej ogółem 210 godz. w tym SP2 30 godz. dla 6 dzieci SP4 90 godz. dla 30 dzieci SP7 30 godz. dla 6 dzieci SP12 30 godz. dla 11 dzieci ZS2 30 godz. dla 5 dzieci
5. zajęcia dla dzieci z wadami postawy ogółem 1350 godz., w tym SP1 150 godz. dla 40 dzieci SP2 180 godz. dla 48 dzieci SP4 120 godz. dla 32 dzieci SP7 150 godz. dla 36 dzieci SP12 210 dla 57 dzieci ZS1 150 godz. dla 34 dzieci ZS2 240 godz. dla 60 dzieci ZS3 150 godz. dla 42 dzieci
6. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych matematycznie ogółem 450 godz. w tym SP1 30 godz. dla 8 dzieci SP2 30 godz. dla 8 dzieci SP4 90 godz. dla 24 dzieci SP5 60 godz. dla 17 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 90 godz. dla 25 dzieci ZS1 60 godz. dla 12 godz. ZS2 60 godz. dla 16 dzieci
7. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych przyrodniczo ogółem 180 godz. w tym SP2 60 godz. dla 10 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 90 godz. dla 23 dzieci
8. zajęcia dla dzieci uzdolnionych muzycznie ogółem 390 godz. w tym SP1 30 godz. dla 8 dzieci SP2 60 godz. dla 16 dzieci SP4 60 godz. dla 16 dzieci SP5 60 godz. dla 13 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 30 godz. dla 12 dzieci ZS1 60 godz. dla 12 dzieci ZS2 60 godz. dla 15 dzieci
9. zajęcia dla dzieci szczególnie uzdolnionych plastycznie ogółem 450 godz. w tym SP1 60 godz. dla 16 dzieci SP2 60 godz. dla 16 dzieci SP4 60 godz. dla 16 dzieci SP5 60 godz. dla 15 dzieci SP7 30 godz. dla 8 dzieci SP12 30 godz. dla 11 dzieci ZS1 60 godz. dla 17 dzieci ZS2 90 godz. dla 24 dzieci
10. zajęcia teatralne z dziećmi zdolnymi ogółem 150 godz. w tym SP1 60 godz. dla 16 dzieci SP4 90 godz. dla 24 dzieci
11. zajęcia dla dzieci uzdolnionych językowo ogółem 60 godz. w tym SP4 60 godz. dla 16 dzieci
12. zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych stymulacja polisensoryczna ogółem 90 godz. w tym SP 12 90 godz. dla 12 dzieci.
Jednostka godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, tzn. 45 minut. Rozpoczęcie wyżej wymienionych zajęć przewidziane jest od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2012 r. w wymiarze 30 godzin zajęć dla grupy,
w układzie: 2011 r. 12 godzin zajęć dla grupy 2012 r. 18 godzin zajęć dla grupy. W ramach projektu przewidziano realizację 5940 godzin zajęć specjalistycznych dla 1267 uczestników projektu podzielonych na 198 grup.
W ramach uzgodnień w zakresie tworzenia harmonogramu realizacji zajęć Wykonawca powinien przestrzegać ponadto następujących zasad: 1. zajęcia będą się odbywać jedynie w dni robocze, z wyłączeniem sobót, 2. zajęcia nie będą odbywać się w dni wolne od zajęć szkolnych, 3. ustalenie konkretnych dni oraz godzin zajęć w poszczególnych grupach powinno następować z uwzględnieniem planu lekcji uczniów wchodzących w skład danej grupy tak, aby nie pokrywały się one z godzinami lekcji uczniów w danym dniu, 4. zajęcia nie powinny odbywać się wcześniej aniżeli przed godziną 8.00, ani też później aniżeli po godzinie 19.00.
Obowiązki Wykonawcy
Do obowiązków prowadzących zajęcia w ramach projektu systemowego Trampolina do sukcesu - Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła będzie należeć  opracowanie na podstawie udostępnionych wyników badań i analiz potrzeb indywidualnych uczestników projektu (diagnoz) z danej szkoły podstawowej programu i planu pracy dla poszczególnych zajęć pozalekcyjnych dla danej grupy uczestników projektu zwanych dalej Programem pracy, i przedstawienie ich do akceptacji dyrektorowi danej szkoły,
1. opracowanie szczegółowych planów zajęć grup uczniów danej szkoły podstawowej na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 8.1 do 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu,
2. prowadzenie zajęć według harmonogramu oraz przewidzianej liczby godzin lekcyjnych przez osoby posiadające kwalifikacje wymagane do nauczania danej grupy tematycznej, zgodnie z zakresem projektu wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ i w myśl sporządzonego przez siebie Programu pracy zaakceptowanego przez Zleceniodawcę na zasadach określonych w pkt.1,
3. dokumentowanie na bieżąco prowadzonych przez realizatorów zajęć pozalekcyjnych w postaci Kart czasu pracy oraz dzienników zajęć w celu bieżącego monitorowania obecności Beneficjentów Ostatecznych na prowadzonych zajęciach. Wszelkie nieobecności uczestników projektu na zajęciach muszą być pisemnie usprawiedliwione przez rodziców i dołączone do dokumentacji,
4.prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie, co najmniej raz w miesiącu, informacji w formie elektronicznej i papierowej dyrektorowi szkoły,w której realizowany jest projekt oraz koordynatorowi projektu o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczby zrealizowanych godzin, a także powiadamianie o innych istotnych zdarzeniach, które wystąpiły podczas realizacji Projektu,
5. wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z koordynatorem projektu i szkolnymi opiekunami merytorycznymi w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu,
6. dokonywanie ewaluacji pracy dla zajęć pozalekcyjnych oraz dokonywanie ewaluacji osiągnięć rozwojowych uczniów (Beneficjentów Ostatecznych) pod kątem rozwoju postaw, umiejętności i poziomu wiedzy, w tym w zakresie rezultatów wskazanych w projekcie,
7. opracowanie dokumentu podsumowującego realizację projektu z uwzględnieniem opisu wykonania zaplanowanych rezultatów i produktów projektu, tj.
a. twardych rezultatów projektu w postaci objęcia 1267 uczniów (100 procent uczniów ze szkół objętych projektem, dla których organem prowadzącym jest Gmina Piła, w tym 52,72 procent chłopców oraz 47,28 procent dziewcząt) zajęciami wyrównawczymi oraz rozwijającymi ich zainteresowania, ograniczenia u 135 uczniów problemów związanych z nauką czytania i pisania, wyrównania wiedzy u 86 uczniów z zaburzeniami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, wyeliminowanie problemu zaburzeń mowy u 189 dzieci, wyeliminowanie kłopotów w komunikacji z otoczeniem u 58 uczniów, korekty wad postawy u 349 uczniów, objęcie 12 uczniów niepełnosprawnych zajęciami terapeutycznymi, rozwoju zdolności: matematycznych u 118 dzieci, przyrodniczych u 41 dzieci, muzycznychu 100 dzieci, plastycznych u 123 dzieci, teatralnych u 40 dzieci, językowych u 16 dzieci,
b. miękkich rezultatów projektu w postaci poszerzenia wiedzy i umiejętności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach, rozwoju zainteresowań i zdolności u 100 procent uczniów biorących udział w zajęciach, wzrostu aspiracji u 100 procent uczestników projektu, poprawy zdolności w zakresie funkcjonowania w społeczeństwie u 100 procent uczestników projektu, ograniczenia deficytów rozwojowych u 100 procent uczestników zajęć, wzrostu umiejętności współpracy w zespole, samooceny oraz motywacji u biorących udział w projekcie uczniów, c. powstałych produktów w postaci: przeprowadzenia zajęć w zakresie likwidacji braków u dzieci z zakresu: umiejętności pisania i czytania, matematycznych oraz korekta zaburzeń wad wymowy, postawy,komunikacji z otoczeniem, zaburzeń u dzieci niepełnosprawnych - w łącznym wymiarze 4260 godzin, co stanowi 71,72 procent ogółu godzin projektu, przeprowadzenie zajęć rozwijających talenty i uzdolnienia dzieci z różnych dziedzin: matematycznej, przyrodniczej, muzycznej, plastycznej, teatralnej, językowej w łącznym wymiarze 1680 godzin, co stanowi 28,28 procent ogółu godzin projektu. 
9. ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie,
10. zobowiązanie do przestrzegania regulaminu szkoły i pracowni, w której prowadzone będą zajęcia,
11. decydowanie o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce,
12. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych w stosunku do wszystkich uczestników projektu,
13. przekazanie wykazu osób, które będą przetwarzać dane osobowe beneficjentów Ostatecznych projektu w celu uzyskania upoważnienia od Prezydenta Miasta Piły do przetwarzania danych osobowych oraz wpisu do ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych realizatorów projektu w związku z realizacją projektu,
14. przestrzeganie zasad zawartych w wytycznych dotyczących oznaczania projektów systemowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Pośredniczącej www.efs.wup.poznan.pl,
15. przygotowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. Szczegółowe informacje o terminach prowadzenia zajęć z podziałem na grupy BO w danej szkole zawarte są w załączniku nr 8.1 do 8.9 do SIWZ - Harmonogramy realizacji zajęć projektu Trampolina do sukcesu

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2012

Informacja na temat wadium: nie wymagane

Zaliczka: Nie

Uprawnienia: oświadczenie

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca winien udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie usługi edukacyjnej . W tym względzie udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie związane z usługą edukacyjną realizowaną dla szkół dofinansowaną ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Potencjał techniczny: oświadczenie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia do nauczania dzieci w klasach  I - III szkół podstawowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12. 03. 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) z dnia 27. 03. 2009 r.

Sytuacja ekonomiczna:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)

Oświadczenie nr 3: Tak

Oświadczenie nr 6: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie nr 10: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 3: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 4: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 5: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 6: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 7: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ.
b) parafowane projekty umów - załącznik nr 7.1 - 7.9 do SIWZ

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy: nieprzewidziane zdarzenia losowe

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.pila.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia: www.pila.pl

Data składania wniosków, ofert: 30/09/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 09:00

Miejsce składania:
siedziba Zamawiającego pok. 134 pietro I - Kancelaria Główna

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Podobne przetargi

401154 / 2012-10-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Drawsko - Drawsko (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gimnazjum w Drawsku.

885 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

256086 / 2011-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU - SZKOŁA MOŻLIWOŚCI - REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

470792 / 2012-11-26 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy - Kazimierz Biskupi (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów klas I-III z terenu gminy Kazimierz Biskupi w ramach projektu Równe szanse w edukacji uczniów klas I-III realizowanych w ramach projektu Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

322542 / 2011-10-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Złotowie - Złotów (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna dla Technikum nr 2 w Zespole Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II w Złotowie w ramach projektu Lepsza Perspektywa Zawodowa

29741 / 2013-02-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Zakrzewo - Zakrzewo (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna i doposażenie bazy dydaktycznej w Szkołach biorących udział w projekcie, w ramach realizacji projektu systemowego numer POKL.09.01.02-30-041/12-00 pod nazwą Indywidualizacja nauczania w klasach I-III w szkołach podstawowych w Gminie Zakrzewo.

999 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

61226 / 2013-02-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU FAJNA SZKOŁA REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

30093 / 2011-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu matematyka w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego

436862 / 2013-10-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie dodatkowych zajęć w Szkole Podstawowej Nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Bema 30, w ramach projektu systemowego pn. Od dziś pracuję na swój sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

380380 / 2013-09-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka - Opatówek (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dodatkowych z języka angielskiego i niemieckiego w ramach realizowanego projektu: Zawsze na właściwym torze edukacyjny sukces uczniów Zespołu Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku.

325792 / 2012-08-31 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Suchy Las - Suchy Las (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa edukacyjna oraz dostawa materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Suchy Las realizowana w ramach projektu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1. Poddziałanie 9.1.2. pn. Indywidualizacja w klasach I-III SP drogą do sukcesu w Gminie Suchy Las Nr POKL.09.01.02-30-177/12

61747 / 2012-03-16 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie praktyk zawodowych studentów Wydziału Medycznego kierunku Położnictwo, Pielęgniarstwo i Ratownictwo Medyczne oraz Wydziału Rehabilitacji i Sportu kierunku Fizjoterapia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu w semestrze letnim w roku akademickim 2011/2012 oraz zimowym w roku akademickim 2012/2013

150596 / 2012-05-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Leszno, UrzÄ…d Miasta Leszna - Leszno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.: Zapewnijmy dzieciom lepszy start, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013, w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Leszno (SP2)

370204 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Rawicz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i edukacyjnych dla osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, uczestników i uczestniczek projektu pn.: Mogę - Potrafię - Teraz współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2007 / 2014-01-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia projektu Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.

7941 / 2015-01-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego - Krotoszyn (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja ofert doskonalenia dla nauczycieli biorących udział w projekcie Wdrożenie modelu doskonalenia nauczycieli i kompleksowego wsparcia rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie krotoszyńskim.

37076 / 2014-02-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kępno - Kępno (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
ŚWIADCZENIA USŁUG PROWADZENIA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH INDYWIDUALIZACJI PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I - III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W RAMACH PROJEKTU SZKOŁA MOŻLIWOŚCI REALIZOWANEGO PRZEZ GMINĘ KĘPNO

493950 / 2012-12-06 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Golinie - Golina (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przygotowanie i realizację zajęć pozalekcyjnych oraz dostawę pomocy dydaktycznych w zakresie Indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w czterech szkołach podstawowych w Gminie Golina, w ramach projektu systemowego pn. Równe szanse na starcie

357980 / 2015-12-30 - Inny: samorzÄ…dowa jednostka organizacyjna

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - Åšrem (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie szkolenia pn. Wykorzystanie TIK podczas lekcji w ramach sieci nr 1 Jak wspierać dziecko/ ucznia w uczeniu się matematyki

381239 / 2008-12-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

991 / 2009-01-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

81663 / 2011-03-11 - Uczelnia publiczna

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu - Kalisz (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie praktyk zawodowych studentów Instytutu Położnictwa i Pielęgniarstwa oraz Instytutu Fizjoterapii i Ratownictwa Medycznego w semestrze letnim 2010/2011 oraz zimowym 2011/2012

8548 / 2009-01-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Miejski Kościan - Kościan (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach realizacji projektu Na miejsca! Do życia gotowi! Start! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

313474 / 2012-08-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Ostroróg - Ostroróg (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Realizacja zajęć dodatkowych w nowoutworzonych grupach w przedszkolu na terenie Gminy Ostroróg w ramach Projektu Przedszkole w Gminie Ostroróg szansą na udany start.

30033 / 2011-01-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zajęć pozalekcyjnych z przedmiotu język angielski w ramach projektu pn. Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Powiatu Ostrowskiego i Powiatu Kaliskiego