Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

101344 / 2014-03-25 - / Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu (Wieliczka)

Ogłoszenie zawiera informacje aktualizacyjne dotyczące publikacji w biuletynie 1 z dnia 2014-03-20 pod pozycją 95076. Zobacz ogłoszenie 95076 / 2014-03-20 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 101344

Data publikacji: 2014-03-25

Nazwa: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu

Ulica: ul. Kopernika 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Wieliczka

Kod pocztowy: 32-020

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 12 284 89 48

Numer faxu: 12 284 89 44

Regon: 35655899900000

Typ ogłoszenia: ZP-406

Numer biuletynu: 1

Numer pozycji: 95076

Data wydania biuletynu: 2014-03-20

Ogłoszenie dotyczy: 0

Przedmiot zamówienia: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Miejsce składania: III.3.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Część 1 Wykształcenie: wyższe (psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog) i doświadczenie: polegające na zrealizowaniu min. 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z grupą dzieci w wieku przedszkolnym. Część 2 Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs lub szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym. Część 3 Wykształcenie: wyższe - psycholog oraz certyfikat,kurs lub uprawnienia trenerskie i doświadczenie wyrażające się co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej Część 4 Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji o najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponowaniu praktycznym, co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy metodą projektową z dziećmi w szkole podstawowej. Część 5 Wykształcenie: wyższe (psycholog, psychiatra)i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, dysponowaniu wiedzą praktyczną w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży oraz co najmniej 2 letnim zatrudnieniem w ośrodkach psychologicznej pomocy dla dzieci i młodzieży jako osoba zajmująca się terapią lub socjoterapią dzieci i młodzieży. Część 6 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 7 dla szkolenia: wykształcenie wyższe psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. dla konsultacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie: czynny egzaminator egzaminów maturalnych lub przedmiotów zawodowych. Część 8 Wykształcenie: wyższe - psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. Część 9 Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem metod i technikach motywujących. Część 10 Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą. Część 11 Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski z zakresu umiejętności komunikacyjnych i budowania i zarządzania zespołem i doświadczenie polegające na co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Część 12 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?,Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.) Część 13 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.) Część 14 Wykształcenie: wyższe, ponadto edukacja pod kątem coachingu (minimum 90 godzin edukacyjnych) w szkołach coachingu o programach posiadających akredytacje międzynarodową a także akredytację Kuratorium Oświaty oraz wykształcenie pod kątem pracy trenerskiej (nie mniej niż 90 godzin edukacyjnych) w szkołach posiadających programy rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, doświadczenie w pracy coachingowej wyrażające się w realizacji powyżej 300 godzin coachingu oraz doświadczenie w prowadzeniu mentoringu dla młodzieży. Dla konsultacji z coachingu sportowego dodatkowo doświadczenie w prowadzeniu coachingu sportowego wyrażające się w realizacji co najmniej 300 godzin zajęć. Część 15 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: 3 letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, potwierdzone publikacjami na ten temat lub doświadczenie w przeprowadzeniu 5 szkoleń w zakresie zastosowania technologii TIK. Część 16 Wykształcenie: wyższe - psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć dla studentów, rodziców, nauczycieli co najmniej 500 godzin. Część 17 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i: dysponuje praktycznym, co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pracy w charakterze wychowawcy klasy lub pedagoga/psychologa szkolnego lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie lub jest/był zatrudniony w Poradni P-P lub innej instytucji zajmującej się wspieraniem pracy wychowawców jako trener. Część 18 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi . Część 19 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. Część 20 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi . Część 21 Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ewaluacji wewnętrznej w szkołach (co najmniej 5 szkoleń). Część 22Wykształcenie wyższe - polonistyczne oraz uprawnienia logopedyczne; studia lub kurs dotyczący nauczania języka polskiego jako obcego. Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym z dysleksją, zaburzeniami mowy oraz dwujęzycznymi (co najmniej 1 rok). Część 23 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej dwuletnie doświadczenie w aktywnej pracy z grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym . Część 24 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz praktyczne co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w przedszkolu (np. doświadczenie w pracy jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu, doświadczenie w pracy różnymi metodologiami nauczania Montessori, waldorfskie itp.) Część 25 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 26 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. Część 27 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 28 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. Część 29 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. Część 30 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Część 31 Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: wykonawca wykaże, że jest trenerem CEO w zakresie oceniania kształtującego lub wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponuje praktycznym, doświadczeniem we wdrażaniu oceniania kształtującego w szkole (np. udział w programie SUS OK) lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie. Część 32 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej w szkole lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie. Część 33 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy w zakresie kreowania wizerunku placówki oświatowej lub innej instytucji. Część 34 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 35 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 36 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 37 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 38 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 39 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne. Doświadczenie: w pracy w szkole podstawowej co najmniej 2 lata oraz przeprowadzonych co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Część 40 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 41 Wykształcenie: wyższe psycholog, terapeuta, psychiatra. Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy w specjalistycznej poradni lub na klinice zajmującej się dziećmi i młodzieżą lub innej placówce zajmującej się uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 42 Wykształcenie: wyższe - nauczyciel wspomagający pracujący w przedszkolu, posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w tym szczególnie z dziećmi z autyzmem. Część 43 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w szkole podstawowej. Część 44 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych. Część 45 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych

Po wprowadzeniu zmiany:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w: Część 1 Wykształcenie: wyższe (psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog) i doświadczenie: polegające na zrealizowaniu min. 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z grupą dzieci w wieku przedszkolnym. Część 2 Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs lub szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym. Część 3 Wykształcenie: wyższe - psycholog oraz certyfikat,kurs lub uprawnienia trenerskie i doświadczenie wyrażające się co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej Część 4 Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji o najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponowaniu praktycznym, co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy metodą projektową z dziećmi w szkole podstawowej. Część 5 Wykształcenie: wyższe (psycholog, psychiatra)i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, dysponowaniu wiedzą praktyczną w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży oraz co najmniej 2 letnim zatrudnieniem w ośrodkach psychologicznej pomocy dla dzieci i młodzieży jako osoba zajmująca się terapią lub socjoterapią dzieci i młodzieży. Część 6 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 7 dla szkolenia: wykształcenie wyższe psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. dla konsultacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie: czynny egzaminator egzaminów maturalnych lub przedmiotów zawodowych. Część 8 Wykształcenie: wyższe - psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. Część 9 Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem metod i technikach motywujących. Część 10 Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą. Część 11 Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski z zakresu umiejętności komunikacyjnych i budowania i zarządzania zespołem i doświadczenie polegające na co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich Część 12 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?,Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.) Część 13 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.) Część 14 Wykształcenie: wyższe, ponadto edukacja pod kątem coachingu (minimum 90 godzin edukacyjnych) w szkołach coachingu o programach posiadających akredytacje międzynarodową a także akredytację Kuratorium Oświaty oraz wykształcenie pod kątem pracy trenerskiej (nie mniej niż 90 godzin edukacyjnych) w szkołach posiadających programy rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, doświadczenie w pracy coachingowej wyrażające się w realizacji powyżej 300 godzin coachingu oraz doświadczenie w prowadzeniu mentoringu dla młodzieży. Dla konsultacji z coachingu sportowego dodatkowo doświadczenie w prowadzeniu coachingu sportowego wyrażające się w realizacji co najmniej 300 godzin zajęć. Część 15 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: 3 letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, potwierdzone publikacjami na ten temat lub doświadczenie w przeprowadzeniu 5 szkoleń w zakresie zastosowania technologii TIK. Część 16 Wykształcenie: wyższe - psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć dla studentów, rodziców, nauczycieli co najmniej 500 godzin. Część 17 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i: dysponuje praktycznym, co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pracy w charakterze wychowawcy klasy lub pedagoga/psychologa szkolnego lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie lub jest/był zatrudniony w Poradni P-P lub innej instytucji zajmującej się wspieraniem pracy wychowawców jako trener. Część 18 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi . Część 19 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. Część 20 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi . Część 21 Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ewaluacji wewnętrznej w szkołach (co najmniej 5 szkoleń). Część 22Wykształcenie wyższe - polonistyczne oraz uprawnienia logopedyczne; studia lub kurs dotyczący nauczania języka polskiego jako obcego. Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym z dysleksją, zaburzeniami mowy oraz dwujęzycznymi (co najmniej 1 rok). Część 23 Wykształcenie: wyższe - psycholog. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, rodzicami i kadrą pedagogiczną.Część 24 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz praktyczne co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w przedszkolu (np. doświadczenie w pracy jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu, doświadczenie w pracy różnymi metodologiami nauczania Montessori, waldorfskie itp.) Część 25 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 26 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej. Część 27 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 28 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. Część 29 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum. Część 30 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Część 31 Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: wykonawca wykaże, że jest trenerem CEO w zakresie oceniania kształtującego lub wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponuje praktycznym, doświadczeniem we wdrażaniu oceniania kształtującego w szkole (np. udział w programie SUS OK) lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie. Część 32 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej w szkole lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie. Część 33 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy w zakresie kreowania wizerunku placówki oświatowej lub innej instytucji. Część 34 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 35 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 36 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 37 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 38 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 39 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne. Doświadczenie: w pracy w szkole podstawowej co najmniej 2 lata oraz przeprowadzonych co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych. Część 40 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi Część 41 Wykształcenie: wyższe psycholog, terapeuta, psychiatra. Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy w specjalistycznej poradni lub na klinice zajmującej się dziećmi i młodzieżą lub innej placówce zajmującej się uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce. Część 42 Wykształcenie: wyższe - nauczyciel wspomagający pracujący w przedszkolu, posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w tym szczególnie z dziećmi z autyzmem. Część 43 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w szkole podstawowej. Część 44 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych. Część 45 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych

Miejsce składania: IV.4.4)

Przed wprowadzeniem zmainy:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.

Po wprowadzeniu zmiany:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 08:45, miejsce: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2.

Miejsce składania: zał. I

Przed wprowadzeniem zmainy:
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pomysły na zabawę z dziećmi w szkole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, Węgrzce Wielkie 19032-002 Węgrzce Wielkie. Wymagane elementy szkolenia: poznanie wielu różnorodnych ćwiczeń gier i zabaw ruchowych dla małych dzieci, które można zastosować również ze starszymi dziećmi; poznanie przykładów ćwiczeń z wykorzystaniem nietypowych przyborów; zdobycie umiejętności organizowania oraz wymyślania różnych form aktywności ruchowej dla dzieci np. przebywających na świetlicy; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci, radzenie sobie z frustracją, złością, przykłady dobrych praktyk; sposoby radzenia sobie przez dzieci z trudnymi emocjami (niepowodzenie, porażka, złość, strach). Sugerowana forma warsztatowa. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Po wprowadzeniu zmiany:
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Praca z uczniem młodszym - Świat emocji dziecka
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, Węgrzce Wielkie 190, Węgrzce Wielkie.Wymagane elementy szkolenia: Podstawowe informacje na temat roli emocji u dziecka i sposobach ich wyrażania, postrzeganie świata z perspektywy dziecka, pomoc w bezpiecznej ekspresji emocji, współpraca w sytuacji buntu, złości, krzyku, płaczu. Sugerowana forma warsztatowa. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Podobne przetargi