Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

95076 / 2014-03-20 - Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego / Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu (Wieliczka)

Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim edycja 2

Opis zamówienia

1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/. Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin.
3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/. Liczba usług: 45
6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach.
8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu
9/. Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 95076

Data publikacji: 2014-03-20

Nazwa: Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu

Ulica: ul. Kopernika 2

Numer domu: 2

Miejscowość: Wieliczka

Kod pocztowy: 32-020

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 12 284 89 48

Numer faxu: 12 284 89 44

Adres strony internetowej: www.wieliczka.pl

Regon: 35655899900000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Inny rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna powiatu wielickiego

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim edycja 2

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
1/. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych i konsultacyjnych w roku 2014 w ramach projektu Centrum Rozwoju Edukacji w Powiecie Wielickim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2/. Każda usługa składa się z:
1) opracowania materiałów dydaktycznych (szkoleniowych) dla szkolenia,
2) przeprowadzenia szkolenia dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 4 godzin,
3) ustalenia z członkami Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem przy jednoczesnej akceptacji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji terminów realizacji konsultacji,
4) realizacji konsultacji dla członków Rady Pedagogicznej placówki oświatowej objętej projektem w wymiarze 5 godzin.
3/. Odbiorca usługi: Usługa przeznaczona jest dla Beneficjentów Ostatecznych projektu - członków rad pedagogicznych oraz uczestników sieci współpracy.
4/. Miejsce realizacji usług: teren powiatu wielickiego. Usługa będzie realizowana w szkołach i przedszkolach biorących udział w projekcie, zlokalizowanych na terenie Powiatu Wielickiego.
5/. Liczba usług: 45
6/. Przewidywana ilość osób uczestnicząca w szkoleniu: średnio 20 osób
7/. Czas realizacji: usługi będą realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31sierpnia 2014 roku. Ze względu na przyjęty harmonogram wsparcia w poszczególnych szkołach.
8/. Spotkania będą realizowane w dni powszednie w godzinach wolnych od nauki szkolnej (popołudnia i wieczory) oraz w soboty. Zamawiający nie przewiduje realizacji więcej niż 3 usług w danym dniu
9/. Obowiązki Wykonawcy:
1). opracowanie i przekazanie najpóźniej 3 dni przed datą realizacji szkolenia Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), które zostaną użyte w czasie realizacji szkolenia,
2). realizacja kursu przez wykwalifikowane osoby, posiadające doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową,
3) po zakończeniu kursu wypełnienie z uczestnikami ankiety ewaluacyjnej, przygotowanej zgodnie z załącznikiem do umowy, dotyczącej danego rodzaju kursu,
4) prowadzenie karty konsultacji według wzoru stanowiącego załącznik do umowy i przedstawienie jej w oryginale Zamawiającemu po zakończeniu realizacji usługi.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 45

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Zaliczka: Nie

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują co najmniej jedną osobą dla każdej z części, posiadającą w:
Część 1 Wykształcenie: wyższe (psycholog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, pedagog) i doświadczenie: polegające na zrealizowaniu min. 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z grupą dzieci w wieku przedszkolnym.
Część 2 Wykształcenie: wyższe, ukończony kurs lub szkolenie dotyczące prowokacyjnych, agresywnych zachowań uczniów przygotowujący do prowadzenia szkoleń Rad Pedagogicznych i co najmniej 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą o prawidłowym i zaburzonym rozwoju psychoruchowym.
Część 3 Wykształcenie: wyższe - psycholog oraz certyfikat,kurs lub uprawnienia trenerskie i doświadczenie wyrażające się co najmniej 2 lata pracy w szkole podstawowej
Część 4 Wykształcenie: wyższe i doświadczenie wyrażające się w realizacji o najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponowaniu praktycznym, co najmniej dwuletnim doświadczeniem w pracy metodą projektową z dziećmi w szkole podstawowej.
Część 5 Wykształcenie: wyższe (psycholog, psychiatra)i doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, dysponowaniu wiedzą praktyczną w zakresie pomocy dzieciom i młodzieży oraz co najmniej 2 letnim zatrudnieniem w ośrodkach psychologicznej pomocy dla dzieci i młodzieży jako osoba zajmująca się terapią lub socjoterapią dzieci i młodzieży.
Część 6 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Część 7 dla szkolenia: wykształcenie wyższe psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej. dla konsultacji: Wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie: czynny egzaminator egzaminów maturalnych lub przedmiotów zawodowych.
Część 8 Wykształcenie: wyższe - psycholog i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z trudną młodzieżą w instytucjach edukacyjnych lub pomocy społecznej.
Część 9 Wykształcenie: wyższe - psycholog lub pedagog i co najmniej 2 lata pracy w szkole ponadgimnazjalnej z wykorzystaniem metod i technikach motywujących.
Część 10 Wykształcenie: wyższe - psycholog i doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych oraz doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą.
Część 11 Wykształcenie: wyższe, certyfikat trenerski z zakresu umiejętności komunikacyjnych i budowania i zarządzania zespołem i doświadczenie polegające na co najmniej 5 przeprowadzonych szkoleniach Rad Pedagogicznych z zakresu Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich
Część 12 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?,Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.)
Część 13 Wykształcenie: wyższe, psychologiczne lub pedagogiczne, nauczyciel dyplomowany oraz doświadczenie w pracy w placówce oświatowej (gimnazjum, szkole podstawowej) co najmniej 15 lat, w tym doświadczenie w pracy nauczyciela przedmiotowego co najmniej 3 lata, doświadczenie w pracy z nauczycielami wyrażające się w realizacji co najmniej 5 szkoleń dla nauczycieli (w tym o tematyce Jak pomóc uczniom osiągnąć sukces edukacyjny?, Praca metodami aktywizującymi, Wspomaganie ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.)
Część 14 Wykształcenie: wyższe, ponadto edukacja pod kątem coachingu (minimum 90 godzin edukacyjnych) w szkołach coachingu o programach posiadających akredytacje międzynarodową a także akredytację Kuratorium Oświaty oraz wykształcenie pod kątem pracy trenerskiej (nie mniej niż 90 godzin edukacyjnych) w szkołach posiadających programy rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, doświadczenie w pracy coachingowej wyrażające się w realizacji powyżej 300 godzin coachingu oraz doświadczenie w prowadzeniu mentoringu dla młodzieży. Dla konsultacji z coachingu sportowego dodatkowo doświadczenie w prowadzeniu coachingu sportowego wyrażające się w realizacji co najmniej 300 godzin zajęć.
Część 15 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: 3 letnie doświadczenie szkoleniowe lub nauczycielskie w zakresie stosowania technologii TIK, a w szczególności tablicy interaktywnej, potwierdzone publikacjami na ten temat lub doświadczenie w przeprowadzeniu 5 szkoleń w zakresie zastosowania technologii TIK.
Część 16 Wykształcenie: wyższe - psycholog. Doświadczenie: w prowadzeniu zajęć dla studentów, rodziców, nauczycieli co najmniej 500 godzin.
Część 17 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i: dysponuje praktycznym, co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w pracy w charakterze wychowawcy klasy lub pedagoga/psychologa szkolnego lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie lub jest/był zatrudniony w Poradni P-P lub innej instytucji zajmującej się wspieraniem pracy wychowawców jako trener.
Część 18 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi .
Część 19 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej.
Część 20 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi .
Część 21 Wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu ewaluacji wewnętrznej w szkołach (co najmniej 5 szkoleń).
Część 22Wykształcenie wyższe - polonistyczne oraz uprawnienia logopedyczne; studia lub kurs dotyczący nauczania języka polskiego jako obcego. Doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym z dysleksją, zaburzeniami mowy oraz dwujęzycznymi (co najmniej 1 rok).
Część 23 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki oraz praktyczne, co najmniej dwuletnie doświadczenie w aktywnej pracy z grupą dzieci w wieku wczesnoszkolnym .
Część 24 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz praktyczne co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu w przedszkolu (np. doświadczenie w pracy jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu, doświadczenie w pracy różnymi metodologiami nauczania Montessori, waldorfskie itp.)
Część 25 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Część 26 Wykształcenie wyższe - pedagog, specjalista terapii pedagogicznej. Doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla Rad Pedagogicznych szkół (co najmniej 10 szkoleń), doświadczenie w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą - w zakresie diagnozy przyczyn trudności szkolnych dzieci na etapie szkoły podstawowej.
Część 27 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Część 28 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum.
Część 29 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. Doświadczenie: co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w szkole podstawowej lub gimnazjum.
Część 30 Wykształcenie: wyższe: pedagog lub psycholog. co najmniej 2 szkolenia z omawianej tematyki oraz doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Część 31 Wykształcenie: wyższe z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: wykonawca wykaże, że jest trenerem CEO w zakresie oceniania kształtującego lub wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki i dysponuje praktycznym, doświadczeniem we wdrażaniu oceniania kształtującego w szkole (np. udział w programie SUS OK) lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie.
Część 32 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnej w szkole lub jest konsultantem/ metodykiem w w/w zakresie.
Część 33 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie: wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 5 szkoleń z omawianej tematyki, ma praktyczne, co najmniej trzyletnie doświadczenie w aktywnej pracy w zakresie kreowania wizerunku placówki oświatowej lub innej instytucji.
Część 34 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne lub psychologiczne. Doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów Rad Pedagogicznych, doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Część 35 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce.
Część 36 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce.
Część 37 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce.
Część 38 Wykształcenie wyższe: psycholog lub pedagog. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce.
Część 39 Wykształcenie: wyższe pedagogiczne. Doświadczenie: w pracy w szkole podstawowej co najmniej 2 lata oraz przeprowadzonych co najmniej 5 szkoleń dla Rad Pedagogicznych.
Część 40 Wykształcenie: wyższe, uprawnienia trenerskie, ukończony kurs kwalifikacyjny z pedagogiki twórczości i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń i warsztatów dla nauczycieli oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z uczniami metodami aktywizującymi
Część 41 Wykształcenie: wyższe psycholog, terapeuta, psychiatra. Doświadczenie: co najmniej 2 lata pracy w specjalistycznej poradni lub na klinice zajmującej się dziećmi i młodzieżą lub innej placówce zajmującej się uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce.
Część 42 Wykształcenie: wyższe - nauczyciel wspomagający pracujący w przedszkolu, posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w tym szczególnie z dziećmi z autyzmem.
Część 43 Wykształcenie: wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla nauczycieli: co najmniej 5 szkoleń o podobnej tematyce oraz co najmniej 2 lata doświadczenia w szkole podstawowej.
Część 44 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych.
Część 45 Wykształcenie: wyższe: Doświadczenie: nauczyciel dyplomowany, praktyk z minimum 10 letnim doświadczeniem, psycholog, psychoterapeuta, socjolog, doświadczony w pracy w specjalistycznej poradni psychologiczno - pedagogicznej, z doświadczeniem w pracy z dziećmi i ich rodzicami oraz w prowadzeniu szkoleń i warsztatów tematycznych dla nauczycieli i rodziców, specjalizującej się w zakresie pomocy diagnostyczno - terapeutycznej dla dzieci przedszkolnych.

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

Dokument potwierdzenia III.5: Tak

Inne dokumenty potwierdzające III.5:
szczegółowy program szkolenia dla każdej z wybranych części zamówienia

inne_dokumenty:
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. W przypadku zmiany okoliczności mających wpływ na wysokość składek (pochodnych od wynagrodzenia), które Zamawiający zobowiązany jest ponieść z tytułu zawarcia umowy z osobą fizyczną, Zamawiający dopuszcza możliwość przeliczenia i zmiany ceny brutto zawartej w umowie z danym Wykonawcą

Kod kryterium cenowe: A

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.wieliczka.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

Data składania wniosków, ofert: 28/03/2014

Godzina składania wniosków, ofert: 08:45

Miejsce składania:
Biuro Obsługi Placówek Oświatowych Powiatu, 32-020 Wieliczka ul. Kopernika 2

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Wypracowanie metod radzenia sobie z dzieckiem z problemami emocjonalnymi będącym w grupie przedszkolnej.

Opis:
Nazwa placówki Samorządowe Przedszkole w Śledziejowicach, Śledziejowice 203 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: współczesne koncepcje wychowania i wdrażania norm w świetle psychologii rozwojowej; wykorzystanie współczesnych myśli, metod, koncepcji pedagogicznych pomagających w kształtowaniu pożądanych postaw u dzieci przedszkolnych; nowe, twórcze, niesztampowe sposoby radzenia sobie z dziećmi, które nie stosują się do zasad, nowe sposoby przyzwyczajania dzieci i zaznajamiania z zasadami, egzekwowanie zasad, wyciąganie konsekwencji, radzenie sobie z dzieckiem nie stosującym się do zasad w grupie i w obecności grupy; poznanie strategii efektywnych interwencji w sytuacjach niesubordynowanego zachowania dziecka; diagnoza własnych zasobów i ograniczeń w pracy z dzieckiem sprawiającymi trudności; radzenie sobie z własną frustracją w sytuacjach trudnych w przedszkolu; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci. Konsultacje w zakresie: rozwinięcie i uzupełnienie treści ze szkolenia ze szczególnym uwzględnieniem następującej tematyki: masaż dla dzieci (warsztat), przykłady dobrych praktyk; radzenie sobie z trudnościami na przykładzie konkretnych sytuacji z życia przedszkola.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Jak sobie radzić z prowokacyjnymi i agresywnymi zachowaniami uczniów? Metoda Konstruktywnej Konfrontacji.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi Książnicach Książnice191, 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: - wykład interaktywny w oparciu o prezentację multimedialną, z elementami warsztatu, - analiza typowych sposobów reagowania na trudne zachowania uczniów, czynników je warunkujących oraz mechanizmów eskalacji tych zachowań, - zasady budowania pozytywnego klimatu społecznego w klasie, - prezentacja właściwego i bezpiecznego sposobu reagowania na prowokacyjne i agresywne zachowania uczniów w postaci Metody Konstruktywnej Konfrontacji - praktyczne zastosowanie, - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 3

Nazwa: Metody aktywizujące w pracy nauczyciela.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niegowici, Niegowić 62 32-420 Gdów Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać zagadnienia: metody i techniki podnoszące aktywność uczniów na lekcji, motywowanie do nauki. Przy konstruowaniu programu należy zwrócić uwagę na metody problemowe np. burza mózgów, drzewo decyzyjne, a także pracę uczniów w grupie. Konsultacje w zakresie: metody pracy z uczniem zdolnym i słabym, jak rozwijać myślenie logiczno - matematyczne u dzieci

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zastosowanie metody projektowej w szkole podstawowej na wybranym materiale.

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa i. Kornela Makuszyńskiego w Gorzkowie, Gorzków 168 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: ukazanie sensu i pozytywnych aspektów pracy metodą projektową w szkole podstawowej - motywowanie; cechy dobrego projektu w szkole podstawowej; propozycje narzędzi przydatnych do pracy metodą projektu; konkretne ćwiczenia wstępne przygotowujące grupę do podziału i pracy w małych zespołach projektowych; radzenie sobie z możliwymi trudnościami; konkretne propozycje projektów dla sp - przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie: dyskusja nad tym, jak oceniać pracę w projektach, jak włączyć ją w program nauczania; konsultacje dotyczące konkretnych projektów w sp; radzenie sobie z ewentualnymi trudnościami; ocena rezultatów projektu - uwagi praktyczne; dobre praktyki. Sugerowane konsultacje grupowe

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 5

Nazwa:
Ugruntowanie wiedzy na temat etapów rozwojowych dzieci w wieku 3-12 lat

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy, Siercza 428 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: Dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń u dziecka (w wieku 3-12 lat) - psychologia rozwojowa, etapy rozwojowe, rozumienie norm na poszczególnych etapach rozwojowych; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju
Konsultacje grupowe dotyczące konkretnych uczniów i sytuacji w szkole. Analiza konkretnych przykładów ze szkoły

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 6

Nazwa:
Jak motywować uczniów do nauki - techniki uczenia i metody aktywizujące w praktyce

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa - Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Brzeziu, 362, 32-014, Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: Przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 7

Nazwa: Rozmowa motywująca nauczyciel - uczeń

Opis:
Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: sposoby prowadzenia motywującej rozmowy z uczniem szkoły ponadgimnazjalnej (uczniem z problemami, niechętnym do nauki, oporującym). Konsultacje w zakresie: motywująca rola nowych technologii w kształceniu uczniów z podziałem na zespoły: humanistyczne, matematyczno - przyrodnicze, zawodowe

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 8

Nazwa: Jak podnieść frekwencję uczniów w szkole?.

Opis:
Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół Zawodowych im. Edwarda Dembowskiego w Wieliczce Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: jak zachęcić ucznia do chodzenia do szkoły, chodzi o ucznia trudnego (często z rodzin patologicznych, o obniżonych możliwościach intelektualnych, zazwyczaj są to uczniowie klas wielozawodowych) oraz konkretne przykłady, ćwiczenia. Konsultacje w zakresie: sposoby motywowania ucznia trudnego (konkretne ćwiczenia), integracja zespołu klasowego ( konkretne ćwiczenia), kształtowanie właściwych relacji miedzy uczniami, kształtowanie postaw asertywnych ( konkretne ćwiczenia). Grupa docelowa konsultacji nauczyciele pracujący z trudnym uczniem szkoły zawodowej

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 9

Nazwa: Nowocześnie uczyć, nowocześnie motywować

Opis:
Nazwa placówki: Technikum - Zespół Szkół im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niepołomicach Plac Kazimierza Wielkiego 1, 32-005 Niepołomice Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać następujące zagadnienia: nowoczesne i niestandardowe techniki i metody nauczania zarówno ucznia słabego jak i zdolnego (szkolenie w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących z uwzględnieniem nauczanych przedmiotów ogólnokształcących i zawodowych w szkolnictwie ponadgimnazjalnym, zwłaszcza w technikum i liceum ogólnokształcącym. Konsultacje w zakresie: tematyki szkolenia realizowane w ramach 5 zespołów: a/ humanistycznego (nauczane przedmioty: j. polski, historia, wos), b/ matematycznego (nauczane przedmioty: matematyka, fizyka, chemia), c/ zawodowego (nauczane przedmioty: informatyka, ekonomia, ekonomika, marketing, rachunkowość, podstawy przedsiębiorczości, statystyka itp.), d/ języków obcych (nauczane przedmioty: j. angielski, j. niemiecki, j. francuski, j. włoski), e/ pozostali członkowie zespołu (nauczane przedmioty: geografia, przyroda, biologia, przysposobienie obronne, wychowanie fizyczne).

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 10

Nazwa: Agresja w szkole - metody przeciwdziałania.

Opis:
Nazwa placówki: Zasadnicza Szkoła Zawodowa - Zespół Szkół w Gdowie, Gdów 405, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: Program szkolenia musi zawierać treści dotyczące form agresji, metod przeciwdziałania agresji, sposobu zachowania nauczyciela w sytuacjach trudnych. Konsultacje w zakresie: metody rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów, zasady planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych. Zagrożenia wewnątrz i zewnątrz szkolne (uzależnienia, przemoc, grupy nieformalne

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 11

Nazwa:
Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich

Opis:
Nazwa placówki: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce, ul. Piłsudskiego 18 32-020 Wieliczka Wymagane elementy szkolenia: Tworzenie zespołu, określanie ról jego członków, podział zadań, ew. praca zespołu metodą projektów. Kształtowanie pozytywnych i bezpiecznych relacji wśród pracowników. Organizacja i monitorowanie pracy zespołu. Doskonalenie kompetencji interpersonalnych poprawiających efektywność pracy zespołowej. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 12

Nazwa:
Metody podnoszące efektywność nauczania w Szkole Podstawowej - strategie twórczego myślenia, metody aktywne, indywidualizacja pracy

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Targowisku Targowisko 313 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie ze specyfiką strategii podnoszących efektywność nauczania w odniesieniu wieku rozwojowego (edukacja wczesnoszkolna, edukacja w klasach IV-VI); zapoznanie z praktycznymi wskazaniami dotyczącymi indywidualizacji pracy z uczniami na poziomie szkoły podstawowej (I-III oraz IV-VI); zapoznanie z możliwościami pobudzania twórczego myślenia uczniów, prezentacja sprawdzonych metod; zapoznanie z najnowszymi aktywnymi metodami uczenia; prezentacja sprawdzonych sposobów efektywnego włączania rodziców w proces edukacyjny - w jaki sposób instruować rodziców do pracy z dziećmi, praktyczne zalecenia do pracy z rodzicami podnoszące efektywność nauczania. Konsultacje: Przeprowadzenie wspólnie z nauczycielem lekcji z praktyczną demonstracją wykorzystywania technik prezentowanych na szkoleniu w pracy z uczniami poszczególnych klas

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 13

Nazwa:
Metody podnoszące efektywność nauczania w Gimnazjum - strategie twórczego myślenia, metody aktywne, indywidualizacja pracy

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Targowisku Targowisko 313 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie ze specyfiką strategii podnoszących efektywność nauczania w odniesieniu do wieku rozwojowego; zapoznanie z praktycznymi wskazaniami dotyczącymi indywidualizacji pracy z uczniami na poziomie gimnazjum; zapoznanie z możliwościami pobudzania twórczego myślenia uczniów, prezentacja sprawdzonych metod; zapoznanie z najnowszymi aktywnymi metodami uczenia. Konsultacje: przeprowadzenie wspólnie z nauczycielem lekcji z praktyczną demonstracją wykorzystywania tech

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 14

Nazwa: Automotywacja - Jak efektywnie motywować siebie

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Ks. Jana Twardowskiego w Zabierzowie Bocheńskim 32-007 Zabierzów Bocheński 323. Wymagane elementy szkolenia: diagnoza posiadanych strategii motywowania, praca na własnych przekonaniach i systemie wartości; efektywne strategie motywowania siebie - przegląd i przepracowanie z grupą co najmniej 3 strategii pozwalających zmieniać własną motywację; jak zarządzać własną motywacją - przepracowywanie blokad motywacyjnych i skutecznych metod autocoachingu, pozwalających na samodzielne motywowanie siebie do realizacji zakładanych celów; budowanie motywujących celów oraz strategii działań podtrzymujących motywację
Konsultacje w formie warsztatowej: zapoznanie ze specyfiką pracy coachingowej oraz pracy ze sportowcami, inspirowanie do działania i pokonywania własnych ograniczeń; kierunki i perspektywy coachingowego wsparcia sportowców, prezentacja i praktyczne stosowanie przykładowych narzędzi coachingowych używanych w pracy ze sportowca

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 15

Nazwa:
Stosowanie TIK, wykorzystanie tablicy interaktywnej, rzutnika i innych narzędzi do pracy dydaktycznej na przedmiotach nieinformatycznych

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Obrońców Westerplatte w Koźmicach Wielkich,Koźmice Wielkie 1 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: TIK w edukacji - praktyczne przykłady, wykorzystanie posiadanych w szkole 3 tablic interaktywnych oraz oprogramowania do nich; jak poszukiwać nowego oprogramowania do tablic interaktywnych i stosowania na przedmiotach nieinformatycznych, przykłady takich narzędzi; metodyka stosowania TIK w edukacji w szkole podstawowej (szanse i ograniczenia). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 16

Nazwa:
Kwestie prawne w systemie kar i nagród oraz prawo a obowiązki rodzicielskie oraz motywowanie rodziców do współpracy - pokazywanie długofalowych celów odpowiednich oddziaływań wychowawczych

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Staniątkach, Staniątki 5 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: zapoznanie z ustawami i rozporządzeniami mającymi znaczenie w pracy z rodzicami, m.in. z przepisami pozwalającymi na wprowadzenie kar i nagród wobec uczniów, refleksja nad aktualnymi dokumentami szkoły w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie w nich zmian; zapoznanie z przepisami prawnymi dotyczącymi obowiązków rodzicielskich. Przekazanie sposobów odwoływania się do informacji prawnych w kontakcie z rodzicami, tak by budować efektywną współpracę; prezentacja przykładowych interwencji wobec rodziców z odniesieniem się do kwestii prawnych; jak zapoznawać rodziców z wymaganiami prawnymi nakładanymi na rodziców oraz z aktami prawnymi obowiązującymi w szkole. Aktywne metody pracy ułatwiające zdobycie wiedzy rodzicom; przekazanie informacji n.t. budowania kontaktu z rodzicami; gry interpersonalne, do których zapraszają rodzice - jak je rozpoznawać i efektywnie sobie z nimi radzić; elementy pedagogizacji na zebraniach rodzicielskich. Jak zwięźle przekazywać inforamcje kluczowe dla rodziców dzieci na różnych etapach rozwoju; jak zachęcać rodziców do współpracy - praktyczne sposoby budowania relacji z rodzicami - wskazówki do pracy własnej nauczycieli. Konsultacje w zakresie: przeprowadzenie wraz z nauczycielami 5 zebrań rodzicielskich. Podczas zajęć ważne będzie położenie nacisku na praktyczne zaprezentowanie technik pobudzających motywację rodziców do współpracy ze szkołą oraz przekazanie informacji psychoedukacyjnych - ważnych dla rodziców dzieci na aktualnym etapie rozwoju

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 17

Nazwa: Być dobrym wychowawcą

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. J Jerzmanowskiego w Wieliczce.
ul. Krzyszkowicka 18a 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: ABC wychowawcy, rozwiązywanie konfliktów w szkole, nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów, współpraca z rodzicami w kontekście współodpowiedzialności za kształtowanie postaw uczniów. Konsultacje w zakresie: rozwiązywanie konfliktów w szkole, nauczyciel wobec trudnych zachowań uczniów - superwizja, współpraca z rodzicami - doskonalenie umiejętności interpersonalnych, radzenie sobie z możliwymi trudnościami; konkretne przykłady dobrych praktyk, praca z uczniami w zakresie rozpoznawania uczuć, radzenia sobie ze złością, komunikacji, rozwiązywania konfliktów

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 18

Nazwa: Sposoby motywowania uczniów do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa w Byszycach Byszyce 1, 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody motywowania uczniów, wzmacnianie kreatywności i aktywności własnej uczniów. Rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne twórcze techniki, gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 19

Nazwa:
Radzenie sobie z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego w Pierzchowie,
Pierzchów 100 , 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: szkolenie prowadzone metodą aktywną - warsztaty dla nauczycieli, np. w formie psychodramy. Ponadto praktyczne sposoby radzenia sobie przez nauczycieli z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów (szkoła podstawowa), rozwiązywanie konkretnych problemów, poprawa komunikacji z uczniem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 20

Nazwa: Sposoby motywowania uczniów do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Marszowicach Marszowice 149, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody motywowania uczniów, wzmacnianie kreatywności i aktywności własnej uczniów. Rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne twórcze techniki, gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 21

Nazwa:
Metody i narzędzie potrzebne do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Kingi w Bilczycach; Bilczyce 92, 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne metody i narzędzia potrzebne do przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej w szkole. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 22

Nazwa:
Rozwijanie kompetencji językowych u dzieci w normie rozwojowej, ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz dwujęzycznych

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole nr 5 im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. W. Pola 23, 32-020, Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: Praktyczne metody rozwijania kompetencji językowych dzieci w wieku przedszkolnym, ze szczególnym uwzględnieniem różnych metod pracy. Konsultacje w zakresie szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 23

Nazwa: Pomysły na zabawę z dziećmi w szkole

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Węgrzcach Wielkich, Węgrzce Wielkie 19032-002 Węgrzce Wielkie. Wymagane elementy szkolenia: poznanie wielu różnorodnych ćwiczeń gier i zabaw ruchowych dla małych dzieci, które można zastosować również ze starszymi dziećmi; poznanie przykładów ćwiczeń z wykorzystaniem nietypowych przyborów; zdobycie umiejętności organizowania oraz wymyślania różnych form aktywności ruchowej dla dzieci np. przebywających na świetlicy; przykłady ułatwiających rozładowanie napięcia emocjonalnego u dzieci, radzenie sobie z frustracją, złością, przykłady dobrych praktyk; sposoby radzenia sobie przez dzieci z trudnymi emocjami (niepowodzenie, porażka, złość, strach). Sugerowana forma warsztatowa. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 24

Nazwa:
Praca z dzieckiem ze spektrum autyzmu w przedszkolu

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Koźmice Wielkie Koźmice Wielkie 427 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: podstawowe informacje nt. zaburzeń ze spektrum autyzmu (rozwój poznawczy, społeczny, emocjonalny); konkretne techniki pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu w praktyce przedszkolnej; jak zintegrować dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z grupą; analiza indywidualnych przypadków; przykłady dobrych praktyk, literatura fachowa, przygotowywanie pomocy dydaktycznych oraz warsztat: metoda Weroniki Sherborne - techniki relaksacyjne, praca z ciałem ze szczególnym uwzględnieniem praktycznej nauki masażu. Konsultacje w zakresie: metoda Weroniki Sherborne , przykłady dobrych praktyk, rozmowa dotycząca problemów w pracy z konkretnych dzieckiem w przedszkolu i wypracowanie metod pozwalających radzić sobie w przyszłości z podobnymi sytuacjami

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 25

Nazwa: Sposoby motywowania uczniów do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Macieja Szarka w Grabiu Grabie 2, 32-002 Węgrzce Wielkie. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 26

Nazwa:
Radzenie sobie z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła podstawowa Nr 3 im. Włodzimierza Puchalskiego w Niepołomicach, ul. Krakowska 14, 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: szkolenie prowadzone metodą aktywną - warsztaty dla nauczycieli, np. w formie psychodramy. Ponadto praktyczne sposoby radzenia sobie przez nauczycieli z trudnościami emocjonalnymi i wychowawczymi u uczniów (szkoła podstawowa), rozwiązywanie konkretnych problemów, poprawa komunikacji z uczniem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 27

Nazwa: Jak motywować uczniów do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zagórzu Zagórze 81 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: przegląd aktualnie stosowanych w Polsce i na świecie metod motywowania uczniów, wzmacniania ich kreatywności i aktywności własnej. Metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów. Gry i zabawy rozbudzające motywację - do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników. Przykłady dobrych praktyk. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 28

Nazwa:
Skuteczne komunikowanie się w zespole nauczycieli oraz z rodzicami i uczniami

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Świętej Jadwigi Królowej w Szarowie Szarów 302 32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: przedstawienie elementów prawidłowej komunikacji, zasad poprawnej komunikacji, przedstawienie barier komunikacyjnych oraz zasad aktywnego słuchania, przedstawienie metod komunikacji i pracy z dzieckiem, przedstawienie zasad współpracy i efektywnej komunikacji z rodzicami uczniów. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia (sugerowany warsztat)

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 29

Nazwa: Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami uczniów

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum w Szarowie, Szarów 302 32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne sposoby postępowania z uczniem w sytuacjach konfliktowych; radzenie sobie z trudnościami wychowawczymi głównie u uczniów gimnazjum, ale nie tylko (również szkoła podstawowa), efektywna komunikacja z rodzicami. Sugerowana forma: wasztaty. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 30

Nazwa:
Przedszkolak ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie Dąbrowa 1, 32-014 Brzezie. Wymagane elementy szkolenia: wprowadzenie do tematyki SPE, przedstawienie możliwych metod pracy z dziećmi z: autyzmem, ADHD, upośledzeniem słuchu, upośledzeniem wzroku, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem umysłowym, chorobą przewlekłą, niedostosowaniem społecznym lub zagrożeniem niedostosowaniem, trudnościami adaptacyjnymi związanymi ze zmianami kulturowymi, innymi potrzebami; praktyczne metody pracy z małymi dziećmi z specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 31

Nazwa: Ocenianie kształtujące - wprowadzenie

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła podstawowa im. Wojska Polskiego w Bodzanowie Bodzanów 128, 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: idea oceniania kształtującego w szkole, elementy oceniania kształtującego, korzyści i zagrożenia podczas stosowania oceniania kształtującego, opinie nauczycieli stosujących ocenianie kształtujące, ocenianie kształtujące jako sposób na budowanie atmosfery sprzyjającej uczeniu się. Konsultacje w zakresie: warsztaty dla nauczycieli doskonalące umiejętności stosowania oceniania kształtującego, zaplanowanie lekcji wychowawczych dla uczniów oraz spotkania z rodzicami poświęconych wprowadzeniu oceniania kształtującego lub jego elementów do praktyki szkolnej

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 32

Nazwa:
TIK jako narzędzie pracy nauczyciela w szkole podstawowej

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Przebieczanach 32-020 Przebieczany 213. Wymagane elementy szkolenia: technologie informacyjno-komunikacyjne w realizacji zadań edukacyjnych. Konsultacje w zakresie: praktyczne wykorzystanie portalu wiedzy i zasobów dla nauczycieli Scholaris , Khan Academy po polsku, otwartych zasobów edukacyjnych a także innych źródeł w Internecie, jak zaplanować spotkania szkoleniowo-informacyjne dla rodziców poświęcone bezpieczeństwu w Internecie i kontroli rodzicielskiej?
Jak rozmawiać z uczniami na temat bezpieczeństwa w Internecie?

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 33

Nazwa:
Jak budować dumę z bycia uczniem Gimnazjum w Niepołomicach?

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum im. Króla Władysława Jagiełły w Niepołomicach, Szkolna 3, 32-005 Niepołomice. Wymagane elementy szkolenia: warunki niezbędne do budowania pozytywnego wizerunku Szkoły Jak budować dumę z bycia uczniem Gimnazjum w Niepołomicach. Konsultacje w zakresie: jak pisać artykuły do lokalnych mediów, aby były one drukowane, i aby zawarta w nich informacja budziła pozytywne skojarzenia ze szkołą - warsztaty, jak przeprowadzić skuteczną promocję Gimnazjum w środowisku lokalnym przy zaangażowaniu uczniów, Rady Gimnazjum i Rady Rodziców - warsztaty.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 34

Nazwa:
Zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej z Oddziałami integracyjnymi GrodkowicachGrodkowice 80, 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: omówienie zakresu i sposobów dostosowania wymagań edukacyjnych, przedstawienie modelu zespołowego planowania pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (przykłady dobrych praktyk), omówienie czym należy się kierować i w jaki sposób dobierać: treści nauczania, metody i formy pracy oraz sposoby oceniania i motywowania, analiza przykładów zgłaszanych przez nauczycieli; praktyczne rozwiązania w zakresie przekazywania treści programowych w klasach integracyjnych (uczniowie o bardzo zróżnicowanym poziomie umiejętności). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 35

Nazwa:
Wypracowanie prawidłowej współpracy z rodzicami w obszarze sytuacji trudnych - gimnazjum

Opis:
Nazwa placówki: Gimnazjum - Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w KłajuKłaj 361 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: umiejętności pracy zespołu nauczycielskiego z rodzicami w obszarze sytuacji trudnych (rozbieżność oczekiwań, rodzina niewydolna wychowawczo, samotny rodzic, agresja ucznia, postawy uczniowskie). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 36

Nazwa:
Efektywne rozwiązywanie sytuacji trudnych w szkole - szkoła podstawowa

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła podstawowa - Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Ks. Jana Twardowskiego w Kłaju, Kłaj 361 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: program szkolenia ma dotyczyć takiej organizacji pracy zespołów nauczycielskich, by efektywnie radziły sobie z rozwiązywaniem trudnych sytuacji w szkole (postawy uczniowskie, osamotnienie uczniów, kultura osobista, język uczniowski, depresja uczniowska). Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 37

Nazwa:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym uczniem zdolnym

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Wieliczce z filią w Sułkowie.ul. Moniuszki 1, 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: konkretne przykłady metod/strategii edukacyjnych ułatwiających pracę z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym - co ważne - z uczniem zdolnym. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 38

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody aktywizujące ucznia do pracy

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Królowej Polski w Podłężu, 32-003 Podłęże 220. Wymagane elementy szkolenia: praktyczne przećwiczenie metod aktywizujących ucznia do pracy, technik uczenia się, ze szczególnym uwzględnieniem informacji zwrotnej. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 39

Nazwa:
Sposoby motywowania ucznia do nauki i techniki uczenia się

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa Tadeusza Kościuszki w Wiatowicach, 32-420 Gdów Wiatowice 61. Wymagane elementy szkolenia: rozwijanie odpowiedzialności uczniów za własny sukces dydaktyczny; metody wzbudzania ciekawości poznawczej u uczniów; rozwijanie samodzielności i wytrwałości uczniów w obszarze zdobywania wiedzy i rozwiązywaniu problemów; praktyczne techniki uczenia się do zastosowania na każdym przedmiocie oraz dostosowane do specyfiki przedmiotów nauczanych przez uczestników, praktyczne umiejętności motywowania rodziców do wspierania dzieci w procesie edukacji. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 40

Nazwa:
Metody motywacji ucznia do nauki, techniki uczenia się

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Zręczycach, 32-420 Gdów Zręczyce 222. Wymagane elementy szkolenia: prezentacja metod i technik wspomagających pamięć i uczenie się; metody motywowania ucznia do nauki, tworzenie sojuszu rodzic - nauczyciel w motywowaniu dzieci. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 41

Nazwa:
Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im Kornela Makuszyńskiego w Jaroszówce, Jaroszówka 59 32-420 Gdów. Wymagane elementy szkolenia: zakres i sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia ; szczególnie chodzi o uczniów z objawami zaburzeń zachowania; wstęp do metod szybkiego czytania; poznanie sposobów na kształtowanie u uczniów samodzielnego uczenia się; umiejętności posługiwania się mnemotechnikami. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 42

Nazwa:
Zasady pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Kłaj, Kłaj 651 32-015 Kłaj. Wymagane elementy szkolenia: dostarczenie praktycznej, konkretnej wiedzy dotyczącej normy rozwojowej i zaburzeń w danym wieku u dziecka; propozycje radzenia sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci na każdym etapie rozwoju. Kostulskie w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 43

Nazwa:
Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki

Opis:
Nazwa placówki: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Golkowicach, Golkowice 1 30-698 Kraków. Wymagane elementy szkolenia: Sposoby diagnozowania uczniów pod kątem doboru odpowiednich dla nich technik uczenia się. Konkretne przykłady technik uczenia się - na 2 poziomy edukacyjne ( klasy 0-3 oraz 4-6) , powiązanie z metodami dostosowanymi do różnych preferencji sensorycznych. Przykłady narzędzi ewaluacji pracy uczniów - po stosowaniu na lekcjach różnych technik uczenia się i motywacji. Motywacja uczniów zdolnych i z SPE. - szkolenie z elementami warsztatu pokazującego stosowanie różnych technik i metod. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia.

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 44

Nazwa:
Efektywne sposoby pracy z dzieckiem w przedszkolu we współpracy z rodzicami

Opis:
Nazwa placówki: Samorządowe Przedszkole w Mietniowie, Mietniów 60 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: alternatywne ujęcia tematu, praktyczne sposoby radzenia sobie z problemami u dzieci w wielu przedszkolnym; podnoszenie efektywności pracy z dzieckiem oraz polepszenie kontaktu z rodzicem; diagnoza słabych i mocnych stron dziecka, planowanie działań wspierających wobec dzieci, tworzenie programu z określeniem metod, form i środków dydaktycznych, wspomaganie rozwoju dziecka - praktyczne sposoby pracy z dzieckiem oraz rodzicem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Numer części zamówienia: 45

Nazwa:
Efektywne sposoby pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu

Opis:
Nazwa placówki: Przedszkole Samorządowe w Trąbkach, Trąbki 312 32-020 Wieliczka. Wymagane elementy szkolenia: alternatywne ujęcia tematu, praktyczne sposoby radzenia sobie z zaburzeniami rozwojowymi u dzieci w wielu przedszkolnym; podnoszenie efektywności pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w przedszkolu; rozpoznanie u dzieci specjalnych potrzeb edukacyjnych (diagnoza słabych i mocnych stron dziecka); planowanie działań wspierających wobec dzieci, tworzenie programu z określeniem metod, form i środków dydaktycznych, wspomaganie rozwoju dziecka - praktyczne sposoby pracy z dzieckiem. Konsultacje w zakresie tematyki szkolenia

Kody CPV:
805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
794190004 (Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji)

Czas: D

Data zakończenia: 31/08/2014

Kod kryterium cenowe: A

Podobne przetargi

351746 / 2014-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czorsztynie z siedzibą w Maniowach - Maniowy (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B (kurs podstawowy) dla 7 osób w ramach projektu systemowego pt. Aktywni na maksa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

7239 / 2009-01-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Małopolskie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie warsztatów doskonalących podejście procesowe dla Koordynatorów Procesów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

168684 / 2009-05-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
PRACOWNIK OCHRONY MIENIA I OSÓB -Z LICENCJĄ I STOPNIA Zam . nr OZ-AKO- 271-166/II/2009/Szkol./Gr.

192637 / 2014-09-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Wadowice (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczestników projektu Damy sobie radę według 14 zadań. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

158415 / 2012-07-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
usługa przeprowadzenia szkolenia pn. Pozyskiwanie, przetwarzanie i wykorzystywanie informacji na rzecz podejmowanych działań partnerskich w zakresie uczenia się przez całe życie

177954 / 2011-06-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach EFS, odpowiednio od jednej do siedmiu części zamówienia: Cz I Spawanie MAG, TIG dla 10 osób bezrobotnych, Cz II Operator koparko-ładowarki w klasie III dla 10 osób bezrobotnych, Cz III Nowoczesny sprzedawca dla 15 osób bezrobotnych, Cz IV Pracownik kadrowo-płacowy dla 15 osób bezrobotnych, Cz V Operator wózków jezdniowych dla 20 osób bezrobotnych w dwóch edycjach po 10 osób bezrobotnych, Cz VI Bukieciarstwo, Cz VII Profesjonalna sekretarka + j. ang.

406018 / 2012-10-18 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

131022 / 2014-04-16 - Administracja samorzÄ…dowa

Ośrodek Pomocy Społecznej - Nowy Targ (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego pt. SZANSA NA AKTYWNOŚĆ Program aktywizacji społecznej i zawodowej mieszkańców miasta Nowy Targ

63576 / 2014-02-24 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usługi organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Zaburzenia percepcji wzrokowej i akomodacji u dzieci - ćwiczenia w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

455284 / 2012-11-16 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka migowego w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

328922 / 2010-10-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Województwo Małopolskie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników wybranych urzędów miast i gmin w zakresie realizacji zadań wynikających z Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego

12871 / 2013-01-23 - Uczelnia publiczna

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
przeprowadzenie szkolenia w zakresie uzyskiwania kompetencji audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania według norm ISO 9001:2009, ISO 14001:2005, PN-N-18001:2004, OHAS 18001:2007 w latach 2013, 2014, 2015 w ramach realizacji projektu Inżynieria i Ochrona Środowiska na AGH - kierunki zamawiane

270337 / 2012-12-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiat Chrzanowski - Chrzanów (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
ZORGANIZOWANIE SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO KOMPUTEROWEGO DLA PRACOWNIKA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU PODNIESIENIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH ŚWIADCZONYCH PRZEZ STAROSTWO POWIATOWE W CHRZANOWIE REALIZOWANEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET V - DOBRE RZĄDZENIE, DZIAŁANIE 5.2 - WZMOCNIENIE POTENCJAŁU ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ, WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.

38399 / 2014-02-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przeprowadzenie zajęć na warsztatach dla nauczycieli różnych specjalności w ramach projektu DiAMEnT - dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty

156314 / 2009-05-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: Pracownik ochrony fizycznej II stopnia

113785 / 2012-05-22 - Inny: Jednostka Wojskowa

Jednostka Wojskowa 4228 - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla specjalistów wojskowych organów remontowych oraz użytkowników w zakresie diagnostyki, obsługi oraz naprawy 7,62 mm UKM 2000C, 7,62 mm UKM 2000P i 7,62 mm UKM 2000D

319072 / 2009-09-15 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Jagielloński - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Usługi edukacyjno-szkoleniowe w ramach projektu Własność intelektualna jako narzędzie zwiększania innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.4 Zarządzanie własności intelektualną, Poddziałanie 5.4.2 Popularyzacja wiedzy w zakresie własności intelektualnej

201054 / 2013-05-23 - Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 805100002 (Usługi szkolenia specjalistycznego)
Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursu pn. Kurs nurkowania w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce