Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

81126 / 2016-04-07 - Administracja samorządowa / Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze (Zielona Góra)

Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.

Opis zamówienia

Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów
i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, dla zadań pt.:

Zadanie nr 1
1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2),
1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie,
1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica,
Zadanie nr 2
2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę
w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423,
2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada),
2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II,
Zadanie nr 3
3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica,
3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica,
3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo,
Zadanie nr 4
4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów,
4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska,
4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu,
4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo).

Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (4 zadania) bądź na dowolnie wybrane zadania (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 lub Zadanie nr 4 ).


Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 81126

Data publikacji: 2016-04-07

Nazwa:
Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Ulica: Al. Niepodległości 32

Numer domu: 32

Miejscowość: Zielona Góra

Kod pocztowy: 65-042

Województwo / kraj: lubuskie

Numer telefonu: 068 3280300

Numer faxu: 068 3280332

Adres strony internetowej: www.zdw.zgora.pl

Regon: 00609282000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT - z podziałem na 4 zadania.

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności wraz z analizą finansową oraz kosztów
i korzyści stanowiące załącznik do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 dla Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, dla zadań pt.:

Zadanie nr 1
1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2),
1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie,
1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica,
Zadanie nr 2
2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę
w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423,
2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada),
2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II,
Zadanie nr 3
3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica,
3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica,
3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo,
Zadanie nr 4
4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów,
4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska,
4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu,
4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo).

Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie całości zamówienia (4 zadania) bądź na dowolnie wybrane zadania (Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 lub Zadanie nr 4 ).


Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 4

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Informacja na temat wadium:
1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł)
Zadanie nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł)
Zadanie nr 3 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł)
Zadanie nr 4 - 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA
GÓRA nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za
termin wniesienia wadium, przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w
pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej
postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej
kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr
227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

*) przez główne usługi zamawiający rozumie:

Wykonanie minimum dwóch usług polegających na wykonaniu Studium Wykonalności w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy drogi klasy Z lub wyższej.


W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:

-osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot

Oświadczenie nr 4: Tak

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia:
a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
- jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
- jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do formularza oferty.

2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a),
b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.5. i 6.7. SIWZ). 3. Formularz oferty (Rozdział II SIWZ);
Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV);
Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty; 6. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
DOTYCZY Zadań 1-4:
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia bądź
w znaczny sposób spowalniających realizację usług w tym m.in.:
- niesprzyjające warunki atmosferze (np.: długotrwałe opady deszczu, śniegu, mróz, porywiste wiatry),
- klęski żywiołowe (np.: powódź, huragan, trzęsienie ziemi),
- niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy,
- wyczerpanie limitu środków na dany rok lub nieprzewidziany brak płynności finansowej
u Zamawiającego,
- wystąpiły zamówienia dodatkowe, uzupełniające niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wpływające na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego,
- zmiany wynikające z rozstrzygnięć przetargowych z Wykonawcami robót budowlanych;
b) innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności,
c) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego:
- przekazanie odpowiednich dokumentów;
d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
- konieczność wprowadzenia zmian w opracowaniach lub dokumentacji technicznej;
e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek zmian w przedmiocie zamówienia, konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu Umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia
w chwili zawierania umowy;
f) zmiany przepisów wydanych przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy
i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami;
g) przedłużenia procedury przetargowej;
h) uwarunkowań społecznych- protesty organizacji ekologicznych, mieszkańców itp.
i) wykonania umowy przed terminem umownym;
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji:
a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnej jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy,
3) Zmiany ogólne:
a) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie,
b) zmiana nr rachunku Wykonawcy.
4) Zmian korzystnych dla Zamawiającego.

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 90

Nazwa kryterium 2: termin realizacji zamówienia

Znaczenie kryterium 2: 10

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zarząd Dróg
Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)

Data składania wniosków, ofert: 18/04/2016

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al.
Niepodległości 32, pokój nr 5

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Wymagany termin realizacji zamówienia (dla wszystkich zadań) : zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższy, niż 50 dni od dnia podpisania umowy

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Numer części zamówienia: 1

Nazwa:
Zadanie nr 1
1.1. Budowa obwodnicy miejscowości Rzepin w ciągu dróg wojewódzkich nr 134 i 139 (dojazd do węzła A2),
1.2. Rozbudowa drogi woj. nr 137 w m. Trzemeszno Lubuskie,
1.3. Rozbudowa drogi woj. nr 138 na odc. od drogi krajowej nr 29 do m Debrznica,

Opis:
Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Kody CPV:
712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 50

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 90

Nazwa kryterium 2: termin realizacji zamówienia

Znaczenie kryterium 2: 10

Numer części zamówienia: 2

Nazwa:
Zadanie nr 2
2.1. Rozbiórka i budowa nowego mostu wraz z mostem objazdowym przez rz. Wartę
w m. Skwierzyna w ciągu drogi woj nr 159, Nowe Polichno-Skwierzyna w km 13+423,
2.2. Przebudowa drogi woj. nr 159 w km 11+960 do km 12+305 wraz z mostem nad terenem zalewowym rz. Warty w Skwierzynie (estakada),
2.3. Budowa obwodnicy m. Drezdenko - Etap II,

Opis:
Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Kody CPV:
712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 50

Numer części zamówienia: 3

Nazwa:
Zadanie nr 3
3.1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 276 na odc. Krosno Odrz. - Radnica,
3.2. Budowa nowego mostu wraz z korektą niebezpiecznego łuku, droga wojewódzka nr 276 Krosno Odrzańskie - Świebodzin, m. Przetocznica,
3.3. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 302 w miejscowości Chlastawa - rondo,

Opis:
Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Kody CPV:
712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 50

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 90

Nazwa kryterium 2: termin realizacji zamówienia

Znaczenie kryterium 2: 10

Numer części zamówienia: 4

Nazwa:
Zadanie nr 4
4.1. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 na odcinku Kożuchów - Żagań w m. Stypułów,
4.2. Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa ul. Żagańska,
4.3. Przebudowa wraz z rozbudową drogi woj. nr 297 na odc. Cisów - granica powiatu,
4.4. Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 297 i 283 w m. Kożuchów (rondo).

Opis:
Studium wykonalności musi być zgodne z Regionalnym Programem Operacyjnym - Lubuskie 2020. Powinno zostać opracowane na podstawie aktualnej Instrukcji do opracowania Studium Wykonalności dla projektów inwestycyjnych ubiegających się o wsparcie z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 oraz innych niezbędnych do wykonania SW opracowań, wytycznych i przepisów. Celem wytycznych jest ujednolicenie sposobu przygotowywania studium wykonalności dla projektów inwestycyjnych i pozwala opracować studium wykonalności bez pominięcia któregokolwiek z istotnych elementów.

Celem studium wykonalności jest z jednej strony pokazanie, że projekt jest możliwy do zrealizowania, biorąc przy tym pod uwagę wszystkie niezbędne aspekty wykonalności - m. in. instytucjonalny, prawny, finansowy, środowiskowy; z drugiej strony - pokazanie, że projekt jest wart dofinansowania w ramach RPO-L2020, a więc rozwiązuje istotne i właściwie zidentyfikowane problemy lokalnej społeczności, jest najlepszym z możliwych rozwiązań, wreszcie - jest opłacalny ze społecznego punktu widzenia. Inaczej rzecz ujmując studium wykonalności ma umożliwić dokonanie oceny projektu przede wszystkim pod kątem potrzeb i możliwości realizacji projektu oraz jego efektywności i celowości. Studium wykonalności powinno być postrzegane zarówno przez jego autorów, jak i ewaluatorów, jako kompendium wiedzy o projekcie. Powinno ono stanowić podstawowy dokument gromadzący i systematyzujący istniejące informacje dotyczące projektu oraz uzupełniać je o szereg analiz. Może jednocześnie stanowić punkt wyjścia do opracowania dalszych dokumentów (np. wniosku o dofinasowanie projektu).

W Studium Wykonalności należy ująć i uwypuklić w szczególności elementy podlegające ocenie strategiczno - horyzontalnej w ramach Osi Priorytetowej 5. Transport, Działanie 5.1 Transport drogowy, Poddziałanie 5.1.1 Transport drogowy - projekty realizowane poza formułą ZIT, zgodne z aktualnymi kryteriami wyboru projektów stosowanymi podczas oceny wniosków o dofinansowanie w ramach RPO - Lubuskie 2020, zawartymi na stronie internetowej RPO - Lubuskie 2020.

Podczas oceny wniosków o dofinansowanie ze środków RPO preferowane są zadania polegające na budowie oraz modernizacji infrastruktury drogowej o znaczeniu regionalnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą, która ma największy wkład w łączność transportową z infrastrukturą TEN-T. Projekty muszą zapewnić konieczne połączenia z siecią autostrad i dróg ekspresowych, bądź przyczynić się do uzupełnienia luki w funkcjonującej sieci transportowej. Inwestycje muszą uwzględniać działania zarówno zapobiegawcze jak i łagodzące wpływ infrastruktury na środowisko oraz aspekt poprawy bezpieczeństwa drogowego. W związku z tym w studium należy szeroko opisać ten element.

Analizę ekonomiczną należy sporządzić w oparciu o aktualną Instrukcję oceny efektywności ekonomicznej przedsięwzięć drogowych i mostowych dla dróg wojewódzkich sporządzoną przez Instytut Badawczy Dróg
i Mostów lub inne dokumenty zalecane przez IZ RPO - Lubuskie 2020.
Dodatkowo w studium wykonalności należy wykonać min. 2 warianty inwestycyjne przebiegu inwestycji,
dla których należy przeprowadzić analizę ekonomiczną.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

Kody CPV:
712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 50

Kod kryterium cenowe: B

Znaczenie kryterium 1: 90

Nazwa kryterium 2: termin realizacji zamówienia

Znaczenie kryterium 2: 10

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 50

Kody CPV:
712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)

Podobne przetargi

320872 / 2014-09-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji: 1. Ekspertyzy dotyczącej wpływu przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Zbiorniki małej retencji wodnej, gm. Czerwieńsk - Zbiornik Strużyna i Zbiornik Czerwieńsk na stan wód w odniesieniu do art. 4 ust. 7 Ramowej Dyrektywy Wodnej; 2. Ekspertyzy dotyczącej wpływu przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Zabezpieczenie przed powodzią miasta Bytom Odrzański - etap II na stan wód w odniesieniu do art. 4 ust. 7 Ramowej Dyrektywy Wodnej

371120 / 2014-11-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Ekspertyza w zakresie oceny wpływu przedsięwzięcia realizowanego w ramach projektu pn. Ochrona przeciwpowodziowa obszaru w zlewni Kanału Siedlickiego - Etap I m. Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, na cele ochrony wód w rozumieniu art. 4.1. w związku z art. 4.7. Ramowej Dyrektywy Wodnej w ramach zadania inwestycyjnego Ochrona przeciwpowodziowa obszaru w zlewni Kanału Siedlickiego - Etap I.

443838 / 2009-12-29 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Zielonogórski Dział Inwestycji - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
OPRACOWANIE STUDIÓW WYKONALNOŚCI ORAZ WYKONANIE USŁUG DODATKOWYCH DLA PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO

347802 / 2009-10-06 - Administracja rzÄ…dowa centralna

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie Rezultatów Studium Wykonalności wraz z wypełnieniem Wniosku o dofinansowanie inwestycji ze środków unijnych dla zadań z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla zadania Budowa autostrady A-18 na odcinku Olszyna węzeł Golnice od km 0+633 do km 71+533 (przebudowa jezdni południowej)

486024 / 2012-12-03 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Wykonanie studium wykonalności oraz skompletowanie wymaganych załączników dla projektu Budowa strażnicy Lotniskowej Służby Ratowniczo - Gaśniczej (dalej: Lotniskowej Straży Pożarnej lub LSP)

140016 / 2011-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina SÅ‚ubice - SÅ‚ubice (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Przetarg nieograniczony na usługi doradcze w zakresie realizacji projektu Wspólna sieć współpracy wspierająca osiedlanie nowych przedsiębiorstw oraz inwestycji w polsko-niemieckim regionie przygranicznym (projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013).

275075 / 2010-10-05 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Przygotowanie aplikacji na preferencyjne finansowanie działań energooszczędnych z NFOŚiGW System Zielonych Inwestycji

177869 / 2014-08-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Ekspertyzy dotyczącej wpływu przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Odbudowa Kanału Przeciwpożarowego na długości 1100 mb w centrum miasta Lubsko na stan wód w odniesieniu do art. 4 ust. 7 Ramowej Dyrektywy Wodnej

342454 / 2012-09-11 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Wykonanie studium wykonalności wraz z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie ze środków LRPO oraz komplementacji wymaganych załączników dla projektu Budowa drogi wewnętrznej oraz kanalizacji dla instalacji elektrycznych

18484 / 2013-01-14 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Wykonanie studium wykonalności oraz skompletowanie wymaganych załączników dla projektu Budowa strażnicy Lotniskowej Służby Ratowniczo - Gaśniczej (dalej: Lotniskowej Straży Pożarnej lub LSP)

101585 / 2013-06-06 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Zielonogórski - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Studium Wykonalności i Wniosku o dofinansowanie oraz wykonanie usług dodatkowych dla projektu Park Naukowo-Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego

312748 / 2012-08-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Wykonanie studium wykonalności wraz z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie ze środków LRPO oraz komplementacji wymaganych załączników dla projektu Budowa drogi wewnętrznej oraz kanalizacji dla instalacji elektrycznych

137497 / 2014-06-26 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Ekspertyzy dotyczącej wpływu przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. Odbudowa Kanału Przeciwpożarowego na długości 1100 mb w centrum miasta Lubsko na stan wód w odniesieniu do art. 4 ust. 7 Ramowej Dyrektywy Wodnej

173999 / 2014-08-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Ekspertyzy w zakresie oceny wpływu przedsięwzięcia realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa prawobrzeżnego wału rzeki Odry od km 9+370 do km 0+590 (od km rzeki 604+300 do km 614+200) na terenie gminy Górzyca i m. Kostrzyn, woj. lubuskie na cele ochrony wód w rozumieniu art. 4.1. w związku z art. 4.7. Ramowej Dyrektywy Wodnej w ramach zadania inwestycyjnego Górzyca - Kostrzyn Zad.1 - Górzyca - Ługi Górzyckie - rozbudowa wału rzeki Odry w km rzeki 604,3 - 609,3, Zad. 2 - Ługi Górzyckie - rozbudowa wału rzeki Odry w km rzeki 609,3 - 614,2

281440 / 2013-07-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie 4 studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie ze środków LRPO oraz komplementacja wymaganych załączników dla projektów: 1. Remont/naprawa PPS (Płyta Postojowa Samolotów) nr 1 i DK (Droga Kołowania) /E/, 2. Remont/naprawa oświetlenia projektorowego PPS nr 1 i DK /E/, 3. Rozbudowa PPS nr 3, 4. Budowa hali kontroli przylotów wraz z wyposażeniem

89578 / 2016-04-14 - Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Miejski Zakład Komunikacji - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie dokumentacji dla celów pozyskania środków z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla Projektu pn. Zintegrowany system bezemisyjnego transportu publicznego w Zielonej Górze

220593 / 2013-10-22 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie Studium Wykonalności w ramach LRPO na lata 2007-2013 dla zadań pt.:1Rozbudowa drogi woj. nr 295 na odcinku Nowogród Bobrzański-Żagań (dojazd do węzła autostrady A18)-II Etap 2Rozbudowa drogi woj. nr 296 relacji Iłowa - Ruszów (dojazd do węzła autostrady A18) II Etap 3Rozbudowa drogi woj. nr 296 w m. Iłowa-ul. Żagańska (dojazd do węzła autostrady A18) 4Przebudowa drogi woj. nr 297 na odcinku Szprotawa-granica województwa (modernizacja połączeń drogi S3 z autostradami A18 A4 5Rozbudowa drogi woj. nr 297 w m. Leszno Górne (modernizacja połączeń drogi S3 z aut

160056 / 2013-04-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie ze środków LRPO oraz komplementacji wymaganych załączników dla projektów: 1. Remont/naprawa PPS (Płyta Postojowa Samolotów) nr 1 i DK (Droga Kołowania) E, 2. Remont/naprawa oświetlenia projektorowego PPS nr 1 i DK E, 3. Rozbudowa PPS nr 3, 4. Budowa hali kontroli przylotów wraz z wyposażeniem

142617 / 2014-07-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie aktualizacji Ekspertyzy w zakresie oceny wpływu przedsięwzięcia realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa prawobrzeżnego wału rzeki Odry od km 9+370 do km 0+590 (od km rzeki 604+300 do km 614+200) na terenie gminy Górzyca i m. Kostrzyn, woj. lubuskie na cele ochrony wód w rozumieniu art. 4.1. w związku z art. 4.7. Ramowej Dyrektywy Wodnej w ramach zadania inwestycyjnego Górzyca - Kostrzyn Zad.1 - Górzyca - Ługi Górzyckie - rozbudowa wału rzeki Odry w km rzeki 604,3 - 609,3, Zad. 2 - Ługi Górzyckie - rozbudowa wału rzeki Odry w km rzeki 609,3 - 614,2

41275 / 2016-04-15 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Wykonanie dokumentacji studialnej i projektowej dla projektów pn.: System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp. oraz System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp.- tabor tramwajowy i infrastruktura techniczna

208734 / 2013-05-29 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Zielona Góra (lubuskie)
CPV: 712410009 (Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy)
Opracowanie 4 studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie ze środków LRPO oraz komplementacja wymaganych załączników dla projektów: 1. Remont/naprawa PPS (Płyta Postojowa Samolotów) nr 1 i DK (Droga Kołowania) E, 2. Remont/naprawa oświetlenia projektorowego PPS nr 1 i DK E, 3. Rozbudowa PPS nr 3, 4. Budowa hali kontroli przylotów wraz z wyposażeniem