250468 / 2013-06-28 - Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin / Zespół Szkół Energetycznych (Lublin)
Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji
i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy . Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 250468
Data publikacji: 2013-06-28
Nazwa: Zespół Szkół Energetycznych
Ulica: ul. Długa 6
Numer domu: 6
Miejscowość: Lublin
Kod pocztowy: 20-346
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 081 7443314
Numer faxu: 081 7442422
Regon: 00019613800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego:
Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin
Inny rodzaj zamawiającego: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji
i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy . Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak
Ilość części: 29
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 31/07/2014
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W celu oceny spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada:CZĘŚĆ NR 1: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki. CZĘŚĆ NR 2: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z matematyki:
CZĘŚĆ NR 3: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki. CZĘŚĆ NR 4: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z języka angielskiego.
CZĘŚĆ NR 5: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z języka angielskiego.
CZĘŚĆ NR 6: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z języka angielskiego
CZĘŚĆ NR 7: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki.
CZĘŚĆ NR 8: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 9: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 10: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 11: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 12: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 13: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 14: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 15:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 16: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z zakresu programowania obiektowego i strukturalnego
CZĘŚĆ NR 17: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z zakresu elektrotechniki elektroniki.
CZĘŚĆ NR 18: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z zakresu elektrotechniki i elektroniki.
CZĘŚĆ NR 19: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z zakresu automatyki.
CZĘŚĆ NR 20: wykształcenie wyższe magisterskie oraz
kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), studia podyplomowe, kursy lub szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z udzielania pierwszej pomocy.
CZĘŚĆ NR 21: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), posiadają uprawnienia SEP, doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych przygotowujących do zdobycia uprawień energetycznych SEP.
CZĘŚĆ NR 22: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), posiadają uprawnienia SEP, doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych przygotowujących do zdobycia uprawień energetycznych SEP.
CZĘŚĆ NR 23: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z CISCO,
jest egzaminatorem CISCO
CZĘŚĆ NR 24: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z CISCO, jest egzaminatorem CISCO
CZĘŚĆ NR 25: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z CISCO, jest egzaminatorem CISCO.
CZĘŚĆ NR 26: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 27: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 28: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 29: wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego
lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, doświadczenie w prowadzeniu minimum 70 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych doradztwa zawodowego z młodzieżą.
Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
inne_dokumenty:
1) wypełniony Formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego:
Zał. nr 1.1-1.29 odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę
2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego
Zał. nr 2 do SIWZ (Uwaga: należy złożyć odrębny wykaz na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę).
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującym zakresie:
a.) w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa,
b.) wystąpienia siły wyższej
c.) zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego lub Wykonawcy.
d.) innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć wcześniej
Kod kryterium cenowe: A
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły
Data składania wniosków, ofert: 09/07/2013
Godzina składania wniosków, ofert: 14:30
Miejsce składania:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Czy unieważnienie postępowania: Nie
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)
Podobne przetargi
391200 / 2009-11-10 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć na II semestrze studiów podyplomowych z Projektowania i programowania aplikacji w Javie
209855 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/466-2013/WH)
317135 / 2010-11-09 - Inny: Pomoc społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zrealizowanie Zadania nr 3 -Aktywna integracja-, którego częścią jest Program Aktywności Lokalnej MOPR -Asystent Rodzinny-
357734 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Krasnystaw - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjów należących do Gminy Krasnystaw w ramach projektu pt. Mam możliwości - chcę mieć szansę - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa
78429 / 2014-04-10 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa przeprowadzenia konsultacji dla osób 45+ w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
154480 / 2010-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół w ramach projektu: Świdnicka
akademia wiedzy i umiejętności.
479082 / 2012-11-29 - Inny: Pomoc społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja kursu -Wyjazdowe i stacjonarne warsztaty pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej- w ramach projektu systemowego -Człowiek inwestycją społeczeństwo- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
92586 / 2009-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeszkolenie do 15 osób bezrobotnych w zakresie
przygotowania do wykonywania zawodu technologa robót wykończeniowych w budownictwie z egzaminem czeladniczym.
49151 / 2010-03-05 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
WR/27/2009 - Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja - rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej Moduł 5 Zrównoważona energetyka - nowa specjalność, Zadanie 18, poz. 130 - opracowanie materiałów pomocniczych dla studentów
246025 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/611-2013/WH)
80755 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/115-2014/WH)
297752 / 2014-09-08 - Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku - Świdnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne w Ośrodkach Kuratorskich
290737 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa
UrzÄ…d Gminy w Kamionce - Kamionka (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą)
130849 / 2013-07-02 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/72/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przygotowanie materiałów e-learningowych dla studiów podyplomowych: Współczesne Technologie Informatyczne - Tworzenie Aplikacji Mobilnych (TAM)
313932 / 2011-09-30 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu UMCS dla rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy
80879 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/128-2014/WH)
130024 / 2012-04-24 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS (kierunek studiów: Historia z WOS) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
170660 / 2009-05-28 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Cykl szkoleń z zakresu Przetwarzania danych za pomocą programów z rodziny Statystica - 160h