Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

250468 / 2013-06-28 - Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin / Zespół Szkół Energetycznych (Lublin)

Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji
i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy . Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 250468

Data publikacji: 2013-06-28

Nazwa: Zespół Szkół Energetycznych

Ulica: ul. Długa 6

Numer domu: 6

Miejscowość: Lublin

Kod pocztowy: 20-346

Województwo / kraj: lubelskie

Numer telefonu: 081 7443314

Numer faxu: 081 7442422

Regon: 00019613800000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego:
Inny: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin

Inny rodzaj zamawiającego: Oświatowa Jednostka Organizacyjna Gminy Lublin

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa edukacyjna polegająca na organizacji i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na organizacji
i przeprowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Nauka kluczem do dobrej pracy . Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 29

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy jest dialog: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 31/07/2014

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ

Wiedza i doświadczenie:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ

Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
W celu oceny spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która posiada:CZĘŚĆ NR 1: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki. CZĘŚĆ NR 2: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z matematyki:
CZĘŚĆ NR 3: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 120 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki. CZĘŚĆ NR 4: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z języka angielskiego.
CZĘŚĆ NR 5: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z języka angielskiego.
CZĘŚĆ NR 6: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z języka angielskiego
CZĘŚĆ NR 7: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 150 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z matematyki.
CZĘŚĆ NR 8: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 9: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 10: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 11: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie efektywnych metod uczenia się.
CZĘŚĆ NR 12: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.

CZĘŚĆ NR 13: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 14: wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 15:
wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub pedagogika oraz przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
w zakresie profilaktyki uzależnień.
CZĘŚĆ NR 16: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z zakresu programowania obiektowego i strukturalnego
CZĘŚĆ NR 17: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z zakresu elektrotechniki elektroniki.
CZĘŚĆ NR 18: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z zakresu elektrotechniki i elektroniki.
CZĘŚĆ NR 19: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 30 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z zakresu automatyki.
CZĘŚĆ NR 20: wykształcenie wyższe magisterskie oraz
kwalifikacje do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy
w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), studia podyplomowe, kursy lub szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
przygotowanie pedagogiczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400),
doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z udzielania pierwszej pomocy.
CZĘŚĆ NR 21: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), posiadają uprawnienia SEP, doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych przygotowujących do zdobycia uprawień energetycznych SEP.
CZĘŚĆ NR 22: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), posiadają uprawnienia SEP, doświadczenie w prowadzeniu minimum 20 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych przygotowujących do zdobycia uprawień energetycznych SEP.

CZĘŚĆ NR 23: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych z CISCO,
jest egzaminatorem CISCO
CZĘŚĆ NR 24: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z CISCO, jest egzaminatorem CISCO
CZĘŚĆ NR 25: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 40 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z CISCO, jest egzaminatorem CISCO.
CZĘŚĆ NR 26: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 27: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń, lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 28: kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w szkołach ponadgimnazjalnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2009 nr 50 poz. 400), doświadczenie w prowadzeniu minimum 60 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych
z ECDL.
CZĘŚĆ NR 29: wykształcenie wyższe w zakresie doradztwa zawodowego
lub wykształcenie wyższe na innym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, doświadczenie w prowadzeniu minimum 70 godzin kursów, szkoleń lub zajęć lekcyjnych doradztwa zawodowego z młodzieżą.

Sytuacja ekonomiczna:
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ

Oświadczenie nr 9: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty grupy kapitałowej: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
1) wypełniony Formularz Oferta Wykonawcy wg wzoru stanowiącego:
Zał. nr 1.1-1.29 odpowiednio do części na którą Wykonawca składa ofertę
2) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego
Zał. nr 2 do SIWZ (Uwaga: należy złożyć odrębny wykaz na poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę).

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującym zakresie:
a.) w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana będzie umowa,
b.) wystąpienia siły wyższej
c.) zmian funkcjonalno - organizacyjnych u Zamawiającego lub Wykonawcy.
d.) innych uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających wykonanie umowy, których nie można było przewidzieć wcześniej

Kod kryterium cenowe: A

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły

Data składania wniosków, ofert: 09/07/2013

Godzina składania wniosków, ofert: 14:30

Miejsce składania:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie Ul. Długa 6, 20-346 Lublin, sekretariat szkoły

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Projekt Nauka kluczem do dobrej pracy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2.Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
802000006 (Usługi szkolnictwa średniego)

Podobne przetargi

391200 / 2009-11-10 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć na II semestrze studiów podyplomowych z Projektowania i programowania aplikacji w Javie

209855 / 2013-10-09 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/466-2013/WH)

317135 / 2010-11-09 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zrealizowanie Zadania nr 3 -Aktywna integracja-, którego częścią jest Program Aktywności Lokalnej MOPR -Asystent Rodzinny-

357734 / 2013-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krasnystaw - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjów należących do Gminy Krasnystaw w ramach projektu pt. Mam możliwości - chcę mieć szansę - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa

78429 / 2014-04-10 - Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługa przeprowadzenia konsultacji dla osób 45+ w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy

154480 / 2010-06-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Miejska Åšwidnik - Åšwidnik (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla uczniów szkół w ramach projektu: Świdnicka akademia wiedzy i umiejętności.

479082 / 2012-11-29 - Inny: Pomoc społeczna

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Organizacja i realizacja kursu -Wyjazdowe i stacjonarne warsztaty pieczenia i gotowania z elementami kuchni regionalnej- w ramach projektu systemowego -Człowiek inwestycją społeczeństwo- współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

92586 / 2009-04-06 - Administracja samorzÄ…dowa

Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przedmiotem zamówienia jest przeszkolenie do 15 osób bezrobotnych w zakresie przygotowania do wykonywania zawodu technologa robót wykończeniowych w budownictwie z egzaminem czeladniczym.

49151 / 2010-03-05 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
WR/27/2009 - Usługa edukacyjna w ramach realizacji projektu Nowoczesna edukacja - rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej Moduł 5 Zrównoważona energetyka - nowa specjalność, Zadanie 18, poz. 130 - opracowanie materiałów pomocniczych dla studentów

246025 / 2013-11-20 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/611-2013/WH)

80755 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/115-2014/WH)

290737 / 2011-11-08 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy w Kamionce - Kamionka (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych i dodatkowych w ramach projektu (Wiejska Szkoła Wielką Szansą)

130849 / 2013-07-02 - Uczelnia publiczna

Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/72/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przygotowanie materiałów e-learningowych dla studiów podyplomowych: Współczesne Technologie Informatyczne - Tworzenie Aplikacji Mobilnych (TAM)

80879 / 2014-04-14 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki na Wydziale Humanistycznym UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/128-2014/WH)

130024 / 2012-04-24 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS (kierunek studiów: Historia z WOS) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z historii w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS

170660 / 2009-05-28 - Uczelnia publiczna

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Cykl szkoleń z zakresu Przetwarzania danych za pomocą programów z rodziny Statystica - 160h