Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

225698 / 2011-08-01 - Administracja samorządowa / Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie (Kraków)

Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 113 w Krakowie, ul. Stachiewicza 33

Opis zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie przy Szkole Podstawowej nr 113 w Krakowie (ul. Stachiewicza 33) małego placu zabaw dla dzieci w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej Radosna Szkoła, w tym:
- wykonanie robót przygotowawczych,
- wykonanie podbudowy pod plac zabaw,
- montaż nawierzchni bezpiecznej (płyt gumowych)
- wykonanie nawierzchni trawiastej,
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych,
- dostawa i montaż urządzeń uzupełniających,
- ogrodzenie placu zabaw.
Wykaz urządzeń:
1) Zestaw wielofunkcyjny - np. Przedszkolak - 1 szt.
2) Huśtawka na metalowej nodze typu ważka dwuosobowa - 2szt.
3) Walec Wąski - 1szt.
4) Równoważnia - 1szt.
5) Ruchomy pomost - 1szt.
6) Kiwak na sprężynie PIES - 1szt.
7) Kiwak na sprężynie KONIK - 1szt.
8) Huśtawka podwójna wahadłowa - 2szt.
9) Regulamin placu zabaw na metalowej nodze /Radosna Szkoła/ - 1 szt.

Wymagana technologia:
1) Zabawowe elementy metalowe w zestawie wielofunkcyjnym (rura strażacka, poręcze wejściowe, poręcze mostka łukowego, górna belka przeplotni linowej) winny być wykonane z rur lub profili stalowych, ocynkowanych metodą kąpielową i malowane proszkowo.
2) Konstrukcja drewniana winna być wykonana z drewna klejonego czterowarstwowo w formie kwadratu, o wymiarach 9cm x 9cm, dodatkowo narożniki zaokrąglane promieniem minimum 6mm. Elementy drewniane powinny być impregnowane i malowane lakierobejcą.
3) Łańcuchy winny być wykonane ze stali nierdzewnej.
4) Marki stalowe - słupy nośne winny być osadzone na markach stalowych, ocynkowane kąpielowo.
5) Elementy pełne wypełniające - płyty HDPE.
6) Liny, olinowania - liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym, łączone elementami ozdobnymi o odpowiedniej wytrzymałości

7) Wymagania funkcjonalne:
Zestaw poprzez swoje funkcje powinien wpływać na rozwój psycho - ruchowy dzieci w wieku szkolnym. Poniżej wyszczególniono funkcje, które winny spełniać urządzenia pozyskane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego.

- Wspinanie - funkcją zarówno ścianki wspinaczkowej jak i rury strażackiej (elementy składowe zestawu wielofunkcyjnego np. Przedszkolak) jest wspinanie, które pozwala na wzmocnienie różnych partii mięśni w tym: ramion, klatki piersiowej, brzucha, pośladków, ud i łydek. Dodatkowo ćwiczenia na ściance wspinaczkowej pozwalają rozwijać kondycję i sprawność fizyczną dziecka.
-Czworakowanie - zabawa w przejście na czworakach przez mostek linowy (element składowy zestawu wielofunkcyjnego) rozwija ruchomości kręgosłupa i klatki piersiowej oraz wzmacnia gorset mięśniowy.
-Zwis - poprzez zabawę na rurze strażackiej dzieci wykonują ćwiczenia w zwisie, które wpływają na rozciągnięcie oraz wzmocnienie mięśni grzbietu i górnej partii ciała.
-Muzyczne - funkcje muzyczne zapewnia część zestawu wielofunkcyjnego w postaci dwóch bębenków, dzięki którym dzieci mogą ćwiczyć i układać własne rytmy, a przede wszystkim bawić się z muzyką.
-Ślizganie - zabawa na zjeżdżalni (element składowy zestawu wielofunkcyjnego) umożliwia dzieciom poznanie możliwości własnego ciała. Ruch i zmiana wysokości pozwala na doskonalenie równowagi. Dzieci uczą się balansowania własnym ciałem, dzięki czemu podczas zabawy na zjeżdżalni wiedzą jak nie upaść i zjazd zakończyć wstaniem.
-Dydaktyka - funkcję dydaktyczną zapewnia zestaw wielofunkcyjny. Zabawa w sklepik rozwija zdolności interpersonalne, a dzięki liczydłu dzieci mają szansę doskonalić umiejętności liczenia.
-Huśtanie - bujanie się na huśtawce uspokaja, a ponadto uczy dziecko utrzymywania równowagi i poprawia koordynację ruchową. Funkcję realizują urządzenia huśtawka podwójna wahadłowa. Huśtanie wpływa pozytywnie na koncentrację i skupienie, opanowuje rozkojarzenie.
-Integracja - dzięki zestawieniu dwóch siedzisk obok siebie w urządzeniu huśtawka typu ważka, dzieci mogą swobodnie rozmawiać oraz poznawać nowych uczestników zabawy.

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 225698

Data publikacji: 2011-08-01

Nazwa: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie

Ulica: ul. Ułanów 9

Numer domu: 9

Miejscowość: Kraków

Kod pocztowy: 31-450

Województwo / kraj: małopolskie

Numer telefonu: 012 4100215, 4188510

Numer faxu: 012 4104390

Adres strony internetowej: www.zeo.krakow.pl

Regon: 00055362100000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej nr 113 w Krakowie, ul. Stachiewicza 33

Rodzaj zamówienia: B

Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie przy Szkole Podstawowej nr 113 w Krakowie (ul. Stachiewicza 33) małego placu zabaw dla dzieci w ramach programu Ministerstwa Edukacji Narodowej Radosna Szkoła, w tym:
- wykonanie robót przygotowawczych,
- wykonanie podbudowy pod plac zabaw,
- montaż nawierzchni bezpiecznej (płyt gumowych)
- wykonanie nawierzchni trawiastej,
- dostawa i montaż urządzeń zabawowych,
- dostawa i montaż urządzeń uzupełniających,
- ogrodzenie placu zabaw.
Wykaz urządzeń:
1) Zestaw wielofunkcyjny - np. Przedszkolak - 1 szt.
2) Huśtawka na metalowej nodze typu ważka dwuosobowa - 2szt.
3) Walec Wąski - 1szt.
4) Równoważnia - 1szt.
5) Ruchomy pomost - 1szt.
6) Kiwak na sprężynie PIES - 1szt.
7) Kiwak na sprężynie KONIK - 1szt.
8) Huśtawka podwójna wahadłowa - 2szt.
9) Regulamin placu zabaw na metalowej nodze /Radosna Szkoła/ - 1 szt.

Wymagana technologia:
1) Zabawowe elementy metalowe w zestawie wielofunkcyjnym (rura strażacka, poręcze wejściowe, poręcze mostka łukowego, górna belka przeplotni linowej) winny być wykonane z rur lub profili stalowych, ocynkowanych metodą kąpielową i malowane proszkowo.
2) Konstrukcja drewniana winna być wykonana z drewna klejonego czterowarstwowo w formie kwadratu, o wymiarach 9cm x 9cm, dodatkowo narożniki zaokrąglane promieniem minimum 6mm. Elementy drewniane powinny być impregnowane i malowane lakierobejcą.
3) Łańcuchy winny być wykonane ze stali nierdzewnej.
4) Marki stalowe - słupy nośne winny być osadzone na markach stalowych, ocynkowane kąpielowo.
5) Elementy pełne wypełniające - płyty HDPE.
6) Liny, olinowania - liny polipropylenowe z rdzeniem stalowym, łączone elementami ozdobnymi o odpowiedniej wytrzymałości

7) Wymagania funkcjonalne:
Zestaw poprzez swoje funkcje powinien wpływać na rozwój psycho - ruchowy dzieci w wieku szkolnym. Poniżej wyszczególniono funkcje, które winny spełniać urządzenia pozyskane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego.

- Wspinanie - funkcją zarówno ścianki wspinaczkowej jak i rury strażackiej (elementy składowe zestawu wielofunkcyjnego np. Przedszkolak) jest wspinanie, które pozwala na wzmocnienie różnych partii mięśni w tym: ramion, klatki piersiowej, brzucha, pośladków, ud i łydek. Dodatkowo ćwiczenia na ściance wspinaczkowej pozwalają rozwijać kondycję i sprawność fizyczną dziecka.
-Czworakowanie - zabawa w przejście na czworakach przez mostek linowy (element składowy zestawu wielofunkcyjnego) rozwija ruchomości kręgosłupa i klatki piersiowej oraz wzmacnia gorset mięśniowy.
-Zwis - poprzez zabawę na rurze strażackiej dzieci wykonują ćwiczenia w zwisie, które wpływają na rozciągnięcie oraz wzmocnienie mięśni grzbietu i górnej partii ciała.
-Muzyczne - funkcje muzyczne zapewnia część zestawu wielofunkcyjnego w postaci dwóch bębenków, dzięki którym dzieci mogą ćwiczyć i układać własne rytmy, a przede wszystkim bawić się z muzyką.
-Ślizganie - zabawa na zjeżdżalni (element składowy zestawu wielofunkcyjnego) umożliwia dzieciom poznanie możliwości własnego ciała. Ruch i zmiana wysokości pozwala na doskonalenie równowagi. Dzieci uczą się balansowania własnym ciałem, dzięki czemu podczas zabawy na zjeżdżalni wiedzą jak nie upaść i zjazd zakończyć wstaniem.
-Dydaktyka - funkcję dydaktyczną zapewnia zestaw wielofunkcyjny. Zabawa w sklepik rozwija zdolności interpersonalne, a dzięki liczydłu dzieci mają szansę doskonalić umiejętności liczenia.
-Huśtanie - bujanie się na huśtawce uspokaja, a ponadto uczy dziecko utrzymywania równowagi i poprawia koordynację ruchową. Funkcję realizują urządzenia huśtawka podwójna wahadłowa. Huśtanie wpływa pozytywnie na koncentrację i skupienie, opanowuje rozkojarzenie.
-Integracja - dzięki zestawieniu dwóch siedzisk obok siebie w urządzeniu huśtawka typu ważka, dzieci mogą swobodnie rozmawiać oraz poznawać nowych uczestników zabawy.

Kody CPV:
451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)

Kod CPV drugiej częsci zamówienia:
433250007 (Wyposażenie parków i placów zabaw)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: O

Okres trwania zamówienia w dniach: 21

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Zaliczka: Nie

Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyć:
- co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu placu zabaw (wraz z montażem urządzeń ).
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczen i dokumentów składanych przez Wykonawców

Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponować kierownikiem robót (branża ogólnobudowlana) posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczen i dokumentów składanych przez Wykonawców

Oświadczenie nr 2: Tak

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak

Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak

inne_dokumenty:
III.6.1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.6.2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający:- Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo adres zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę całości zamówienia (c) - w rozumieniu art. 3.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.), - Zakres prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. III.6.4)Kosztorys ofertowy obejmujący pełny zakres prac objętych ofertą sporządzony wg zasad określonych w SIWZ.

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Tak

Zmiana umowy: Określono w SIWZ

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków - pok. 50

Data składania wniosków, ofert: 16/08/2011

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, Kraków , Dziennik Podawczy/ Sekretariat

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
IV.4.16.1) Uzupełnienie pkt. II.2) Termin realizacji zadania: Termin wprowadzenia na miejsce realizacji robót ( termin przekazania miejsca realizacji robót) = termin rozpoczęcia realizacji zamówienia. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: w 2 dniu roboczym od dnia podpisania umowy. Przez dni robocze rozumie się wszystkie dni tygodnia z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt. Okres realizacji: 21 dni kalendarzowe. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt. IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Zespole Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, pokój nr 50 w poniedziałki. w godz. 10:00 -15:00, w pozostałe dni robocze (z wyjątkiem czwartków ) w godz. 10.00-14.00 -(koszt materiałów: 7,- zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej Zamawiającego www.zeo.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego. IV.4.16.3) Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami: Elżbieta Plewniak. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Czy unieważnienie postępowania: Nie

Podobne przetargi

121166 / 2010-04-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Zatora - Zator (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Budowa boisk sportowych wraz z infrastrukturą i wyposażeniem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących oraz placu aktywnego wypoczynku wraz z infrastrukturą i wyposażeniem przy Przedszkolu w Zatorze

213609 / 2010-08-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Nowy Sącz - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA

98088 / 2011-05-02 - Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna

Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich - Oświęcim (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Budowa szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Oświęcimiu w ramach rządowego programu Radosna Szkoła.

163913 / 2010-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto Nowy Sącz - Nowy Sącz (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 16 w Zespole Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych Nr 2 w Nowym Sączu - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA.

167601 / 2014-08-01 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem - Gródek nad Dunajcem (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Organizacja placów zabaw - powiększenie placów zabaw w Rożnowie, Lipiu oraz w Gródku nad Dunajcem

203377 / 2011-07-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Kalwaria Zebrzydowska - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół nr 7 w Barwałdzie Średnim

293401 / 2010-10-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Miasto i Gmina Olkusz - Olkusz (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Budowa placu zabaw w Wiśliczce w ramach projektu pn. Modernizacja infrastruktury sportowej i turystycznej na terenach wiejskich Gminy Olkusz

99616 / 2013-03-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego - Zakopane (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Utworzenie dużego szkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w ramach rządowego programu Radosna Szkoła

148745 / 2014-07-09 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Budowa wielopokoleniowego placu zabaw tzw. /Smoczego Skweru/ w formule /zaprojektuj i zbuduj/ na terenie Miasta Krakowa - Dzielnica XV - na terenie Plant Mistrzejowickich. Znak sprawy 2/VII/2014

249174 / 2010-08-13 - Administracja samorzÄ…dowa

Wójt Gminy Dobra - Dobra (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Utworzenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Dobrej w ramach programu Radosna szkoła

211550 / 2015-08-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie - Kraków (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Zagospodarowanie działek 139/2, 139/19 obręb 9 Nowa Huta przy ul. Fatimskiej w Krakowie. Znak sprawy 8/VI/2015

296704 / 2011-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Nowy Targ - Nowy Targ (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Budowa placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Łopusznej

227792 / 2010-07-28 - Administracja samorzÄ…dowa

Urząd Gminy Czernichów - Czernichów (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Utworzenie szkolnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Szlacheckiej - zaprojektowanie i wybudowanie placu zabaw na terenie szkoły w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA

104824 / 2014-03-27 - Administracja samorzÄ…dowa

Burmistrz Ryglic - Ryglice (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Zaprojektowanie i budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna szkoła przy Zespole Szkół w Lubczy

173195 / 2010-07-01 - Inny: szkoła

Zespół Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum w Skrzyszowie - Skrzyszów (małopolskie)
CPV: 451127239 (Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw)
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw przy Zespole Szkoły Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Skrzyszowie w ramach programu Radosna Szkoła