189431 / 2014-09-04 - Administracja samorzÄ…dowa / Gminny Zespół OÅ›wiatowy (Åuków)
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia;
b) przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia;
c) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
d) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
e) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
f) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
g) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h 750
2.Gimnazjum w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 930
3. Szkoła Podstawowa w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h
4. Gimnazjum w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h
5. Szkoła Podstawowa w Rolach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h
Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Numer biuletynu: 1
Pozycja w biuletynie: 189431
Data publikacji: 2014-09-04
Nazwa: Gminny Zespół Oświatowy
Ulica: ul. Świderska 12
Numer domu: 12
Miejscowość: Łuków
Kod pocztowy: 21-400
Województwo / kraj: lubelskie
Numer telefonu: 25 798 24 40
Numer faxu: 25 798 24 40
Adres strony internetowej: www.gzolukow.pl
Regon: 71038228800000
Typ ogłoszenia: ZP-400
Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak
Ogłoszenie dotyczy: 1
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia
Rodzaj zamówienia: U
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie przeprowadzenia dla uczniów (Uczestników Projektu) zajęć pozalekcyjnych (dodatkowych, wyrównawczych oraz specjalistycznych) w ramach realizacji projektu pn. Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć); program powinien uwzględniać założenia i cele realizowanego projektu Edukacja kluczem do lepszego życia;
b) przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, gwarantującym rozłożenie zajęć w miarę równomiernie w czasie w ciągu tygodnia i miesiąca, zatwierdzonym przez dyrektora szkoły i kierownika projektu, w której będą realizowane zajęcia;
c) uzgadnianie z kierownikiem projektu wszelkich zmian w realizacji planu zajęć wynikających z zaistniałych ważnych powodów;
d) systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
e) terminowe przekazywanie dokumentacji projektowej do Biura Projektu;
f) udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia;
g) informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru.
1.Szkoła Podstawowa w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia i wos 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h 750
2.Gimnazjum w Gołąbkach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów szczególnie uzdolnionych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 5gr x 30h= 150h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h 930
3. Szkoła Podstawowa w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- przyroda 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- historia 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- matematyka 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 30h= 60h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 2gr x 30h= 60h
4. Gimnazjum w Krynce
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. obcy (j. angielski) 4gr x 30h= 120h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- informatyka 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- kinezjologia mózgu 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 3gr x 30h= 90h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 2gr x 30h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. obcy (j. angielski) 2gr x 60h= 120h
Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej- 1gr x 30h= 30h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- przyroda 1gr x 30h= 30h
5. Szkoła Podstawowa w Rolach
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe klub literacko- teatralny 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych przygotowujące do konkursów uczniów zdolnych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyka 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych- matematyczno- informatyczne 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze dla uczniów z deficytami- j. polski 1gr x 60h= 60h
Zajęcia terapii sensorycznej- 1gr x60h= 60h
Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne 1gr x 60h
Zamawiający zapewni odpowiednie sale do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
Kody CPV:
800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Czy zamówienie jest podzielone na części: Nie
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
Czy jest dialog: Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie
Czas: D
Data zakończenia: 30/06/2015
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka: Nie
Uprawnienia:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Wiedza i doświadczenie:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Potencjał techniczny:
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7. SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument) i w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.6., tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym.
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
Osoby zdolne do zrealizowania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają wymagania w zakresie posiadania niezbędnych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn zm.).
W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.3. ocena spełnienia warunków nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Sytuacja ekonomiczna:
ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), z uwzględnieniem informacji zawartych w dokumencie wymienionym w Rozdziale 7 pkt 1.7 SIWZ (o ile wykonawca składa taki dokument), zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
Oświadczenie nr 9: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 2: Tak
Oświadczenie wykluczenia nr 8: Tak
Dokumenty grupy kapitałowej: Tak
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Tak
III.7 osoby niepełnosprawne: Nie
Kod trybu postepowania: PN
Czy zmiana umowy: Tak
Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby wskazanej w ofercie w Załączniku Wykaz osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na osobę spełniającą wymagania określone w SIWZ jedynie w formie pisemnej, w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego;
2) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy;
3) Dopuszcza się aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp.
Kod kryterium cenowe: A
Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: www.gzolukow.pl
Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
Data składania wniosków, ofert: 12/09/2014
Godzina składania wniosków, ofert: 14:00
Miejsce składania:
Gminny Zespół Oświatowy w Łukowie
21-400 Łuków, Świderska 12
sekretariat
On: O
Termin związania ofertą, liczba dni: 30
Informacje dodatkowe:
Zadanie jest realizowane w ramach projektu Edukacja kluczem do lepszego życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie postępowania: Tak
Podobne przetargi
49299 / 2013-04-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z j. angielskiego w LO w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/12-2013/WH)
206469 / 2013-10-07 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole podstawowej w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/363-2013/WH)
40164 / 2010-02-12 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie zajęć na studiach niestacjonarnych I stopnia na kierunku praca socjalna w projekcie - Uniwersytet otwarty na jutro
297832 / 2014-09-08 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS (Instytut Filologii Polskiej) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka polskiego w Szkole Podstawowej w wymiarze 60 godzin w okresie 3 tygodni w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/217-2014/WH)
304088 / 2011-09-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiat Lubartowski - Lubartów (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie w ramach projektu NOWOCZESNA EDUKACJA DLA WSZYSTKICH realizowanego przez Powiat Lubartowski współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pozalekcyjnych zajęć.
317209 / 2010-11-09 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych na kierunku: Wychowanie przedszkolne z edukacją wczesnoszkolną -II edycja w roku akademickim 2010/2011 dla słuchaczy studiów PWSZ w Chełmie
199931 / 2013-09-30 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Pedagogiki i Psychologii UMCS odbywającymi praktyki ciągłe w szkole dla słabowidzących w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/269-2013/WH)
251797 / 2014-12-04 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Åuków (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU PN. SCHEMATOM STOP! WSPÓLNE DZIAÅANIA INSTYTUCJI POMOCY SPOÅECZNEJ I INSTYTUCJI RYNKU PRACY - PILOTAÅ»
146381 / 2010-06-08 - Uczelnia publiczna
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie - Chełm (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Wyłonienie wykładowców w zakresie usług edukacyjnych obejmujących przygotowanie oraz przeprowadzenie wykładów i ćwiczeń dla słuchaczy studiów podyplomowych PWSZ w Chełmie- II edycja
388292 / 2014-11-26 - Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Usługi przeprowadzenia zajęć dydaktycznych, konsultacji dla osób 45+ oraz indywidualnych konsultacji dla osób niepełnosprawnych objętych wsparciem w ramach projektu Nowa oferta edukacyjna KUL odpowiedzią na potrzeby rynku pracy
179710 / 2010-06-23 - Administracja samorzÄ…dowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - Puławy (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach wsparcia indywidualnego osób niepełnosprawnych
7007 / 2012-01-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
478010 / 2013-11-21 - Administracja samorzÄ…dowa
ZarzÄ…d Powiatu w Krasnymstawie - Krasnystaw (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Pełnienie funkcji eksperta wspierającego proces wspomagania w szkołach
i przedszkolach w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół
i przedszkoli poprzez podniesienie jakości systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie krasnostawskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
96236 / 2015-04-27 - Inny: Edukacja
Zespół Szkół Zawodowych nr 1 im. gen. Franciszka Kleeberga w Dęblinie - Dęblin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przeprowadzenie przez personel dydaktyczny praktyk zawodowych dla uczniów
3 klasy technik informatyk w pomieszczeniach i na sprzęcie Wykonawcy - numer ZSZ1/POKL/2/2015
231616 / 2012-07-03 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Wydziału Humanistycznego UMCS odbywającymi praktyki ogólnopedagogiczne śródroczne w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
199855 / 2012-09-17 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
sprawowanie opieki i nadzoru merytorycznego nad przebiegiem stażu stażysty absolwenta Kamila Powroźnika w zakładzie pracy Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Oddział Lublinie w ramach projektu _Kształcenie na Wydziale MFiI wobec wyzwań współczesnego rynku pracy_ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (znak sprawy WR/06-12/KMFI)
253747 / 2013-11-27 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z języka angielskiego w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/623-2013/WH)
21978 / 2015-01-30 - Inny: powiatowe samorzÄ…dowe jednostki organizacyjne
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II - Radzyń Podlaski (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro - Wybór nauczyciela prowadzącego zajęcia dodatkowe z języka angielskiego zawodowego.
190000 / 2012-06-06 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Historii UMCS (kierunek studiów: historia z wos) odbywającymi praktyki przedmiotowe śródroczne z WOS w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie
i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
225253 / 2013-10-28 - Uczelnia publiczna
Politechnika Lubelska - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
BZP/PN/137/2013 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Szkolenie Wykładowców Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej (LabView Core 1 i 2 oraz w zakresie automatyki przemysłowej) w ramach realizacji projektu Politechnika przyszłości - dostosowanie oferty do potrzeb rynku pracy i GOW
243073 / 2013-11-18 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Zakładu Lingwistyki Stosowanej UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z I języka w SP w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/594-2013/WH)
33425 / 2013-03-04 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe z WOK w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS (WR/84-2013/WH)
94936 / 2012-03-27 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami Instytutu Anglistyki UMCS (kierunek studiów: Filologia Angielska SUM) odbywającymi praktyki przedmiotowe ciągłe w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS
213735 / 2013-10-15 - Administracja samorzÄ…dowa
Gmina Podedwórze - Podedwórze (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Prowadzenie zajęć w ramach interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego w szkole podstawowej - Nauka przez ciekawość (zajęcia w kl.I-III)
343657 / 2010-12-01 - Inny: Pomoc społeczna
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Zrealizowanie Zadania nr 3 -Aktywna integracja-, którego częścią jest Program Aktywności Lokalnej MOPR -Asystent Rodzinny-
8065 / 2012-01-09 - Uczelnia publiczna
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Centrum Badań Naukowych i Funduszy Zewnętrznych - Lublin (lubelskie)
CPV: 800000004 (Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Sprawowanie opieki nad studentami odbywajÄ…cymi praktyki w projekcie www.praktyki.wh.umcs - Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Humanistycznym UMCS