Informacje o przetargach publicznych.
Site Search

459352 / 2012-11-19 - Administracja samorządowa / Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika (Łobez)

Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Opis zamówienia

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników Dziecięcej Akademii Rozwoju- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia:
a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością.
2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr
3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie
4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy
5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy
6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem
aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną
7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego
8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć
9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu
10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem
11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu
12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły
13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji:
a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć
c) - karty czasu pracy
14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną
15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu
16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach
17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa
18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, rozwijających zainteresowania wynosi 45 min, a godz. zajęć specjalistycznych 60 min. - zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487)
19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia)
20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia

a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu.
b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez.
c)Zamówienie będzie wykonywane w Biurze Projektu, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu oraz w innym dowolnym miejscu niezbędnym do wykonywania zakresu obowiązków (np. wyjazdy monitorujące, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie).
d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii.
e). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

4. Zamówienie składa się z 39 części, w tym:
Część 1. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. IV
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 2. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 3. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 4. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 5. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 6. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 7. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 8. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. V
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 9. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 10. Świat pod mikroskopem- zajęcia rozwijające z przyrody dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę przyrodniczą, związany z nabywaniem praktycznych umiejętności- wykonywanie m.in. preparatów mikroskopowych
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 11. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z: wyrównywaniem deficytów rozwojowych, minimalizacją trudności w nauce, kształceniem umiejętności matematyczno- przyrodniczych, logicznym myśleniem, wprowadzaniem i utrwalaniem reguł kształceniem pamięci i koncentracji uwagi, stymulowaniem funkcji poznawczych
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 12. Zajęcia rewalidacyjne
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: umożliwiający kształcenie umiejętności i sprawności rozumienia podstawowych pojęć niezbędnych dla właściwego funkcjonowania w środowisku
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 13. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 14. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 15. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 16. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 17. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 18. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 19. Zajęcia rewalidacyjne
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z usprawnianiem funkcji słuchowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo- ruchowej
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 20. W kręgu teatru- zajęcia rozwijające dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. wprawki dramowe, drama, burza mózgów)

Część 21. Przez eksperymenty do wiedzy dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 22. Terenoznawstwo- w przyjaźni z mapą dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)


Część 23. Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: Ekonomia, Mechanizmy funkcjonowania rynku, Oszczędzanie, Domowy budżet, Rola pracy w życiu człowieka, Bezrobocie, Reklama, Moja przyszłość- wykorzystanie technologii informatycznej do szukania informacji i poszerzania wiedzy o ekonomii, Powołanie Szkolnego Ośrodka Kariery
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 24. Zielone światło dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołanie się do zasad związanych z bezpieczeństwem na drodze, poprawnym zachowaniem w ruchu drogowym (pieszy, pasażer, rowerzysta), kodeks ruchu drogowego
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 25. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 26. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Prowadzący: nauczyciel informatyki lub osoba z wykształceniem technicznym/ informatycznym
Zakres tematyczny zajęć: związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 27. Moja mała ojczyzna dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: historia Pomorza Zachodniego po lata współczesne (ze szczególnym uwzględnieniem okolic Łobza) przedstawionych z punktu widzenia przyrodniczego, społecznego, gospodarczego, kulturowego z wykorzystaniem różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 28. Koło Młodych Dziennikarzy dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z: doskonaleniem umiejętności stylistyczno- językowych uczestników zajęć, redagowaniem gazety szkolnej
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera);
wydanie min. trzech numerów gazety szkolnej (od września 2012 r. do czerwca 2015 r.)

Część 29. Język angielski- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 30. Język niemiecki- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 31. Język angielski lub niemiecki /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Prowadzący: nauczyciel języka angielskiego lub niemieckiego
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 32. Drama w języku angielskim /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210 . Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 33. Zajęcia logopedyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: ćwiczenia artykulacyjne,oddechowe, słuchowe, głosowe, leksyklane
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 34. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 35. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 36. Arteterapia dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (zajęcia plastyczno- techniczne z elementami arteterapii)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 37. Warsztaty muzyczno- taneczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (taniec, śpiew)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 38. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 39. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Numer biuletynu: 1

Pozycja w biuletynie: 459352

Data publikacji: 2012-11-19

Nazwa: Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika

Ulica: ul. Spokojna 4

Numer domu: 4

Miejscowość: Łobez

Kod pocztowy: 73-150

Województwo / kraj: zachodniopomorskie

Numer telefonu: 91 3974370

Numer faxu: 91 3974370

Adres strony internetowej: sp2lobez.pl

Regon: 00122279000000

Typ ogłoszenia: ZP-400

Czy jest obowiązek publikacji w biuletynie: Tak

Ogłoszenie dotyczy: 1

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Rodzaj zamówienia: U

Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników Dziecięcej Akademii Rozwoju- projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

1. Obowiązki Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia:
a). Wykonanie przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością.
2. Udział w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej, listy rezerwowej w porozumieniu z koordynatorem projektu i asystentem do spraw rekrutacji, promocji i kadr
3. Zebranie od uczestników projektu/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie
4. Przygotowanie harmonogramu realizacji zajęć zgodnie z niniejszą specyfikacją, dostosowanie do ustalonego w szkole planu lekcji oraz uzgodnienie harmonogramu z Zamawiającym w terminie 7 dni od podpisania umowy
5. Opracowanie programu zajęć z uwzględnieniem tematyki zajęć, celów (ogólnych i szczegółowych) zajęć, metod, form pracy, środków dydaktycznych i złożenia go w terminie 7 dni od podpisania umowy
6. Opracowywanie scenariuszy zajęć (uwzględniających szacunek i otwartość na inność wśród dzieci, zapewniających przestrzeganie zasady równości płci) z wykorzystaniem
aktywizujących technik i metod nauczania (40%) - 1 scenariusz/m-c i przekazywanie ich drogą elektroniczną
7. Rzetelna realizacja godzin zajęć w ramach projektu zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji zajęć, zatwierdzonym przez Zamawiającego
8. Zapewnienie opieki i bezpieczeństwa nad uczniami podczas zajęć
9. Dbanie o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu
10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły i Koordynatorem Projektu w zakresie wszelkich spraw związanych z ich prowadzeniem
11. Niezwłoczne informowanie drogą e-mailową o zaistniałych problemach Zarząd Projektu
12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oświatowego i statutu szkoły
13. Terminowe sporządzanie niżej wymienionej dokumentacji:
a) - dziennik zajęć - uzupełniany na bieżąco
b) - lista obecności - Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność listy obecności podpisanej przez uczestników projektu z ilością dzieci obecnych na zajęciach wykazaną w dzienniku zajęć
c) - karty czasu pracy
14. Sporządzanie miesięcznych, półrocznych, rocznych sprawozdań z realizacji zadania i przekazywanie ich drogą elektroniczną
15. Sporządzenie końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach projektu
16. Bieżące diagnozowanie postępów umiejętności i wiedzy uczestników projektu, w tym także przeprowadzenia diagnozy (testów) na początku i na końcu udziału ucznia w zajęciach
17. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa
18. Zajęcia mogą się odbywać równolegle w tych samych godzinach - Zamawiający określa, iż 1 godz. zajęć dydaktyczno- wyrównawczych, rozwijających zainteresowania wynosi 45 min, a godz. zajęć specjalistycznych 60 min. - zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia17 listopada 2010r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach i szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228, poz. 1487)
19. Świadczone usługi będą obejmować przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć rozwijających zainteresowania, zajęć specjalistycznych (terapia pedagogiczna, rewalidacja, logopedia, socjoterapia)
20. Zaleca się, aby Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia

a). Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.07.2015 r. W przypadku przedłużenia okresu realizacji projektu, realizacja zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu do zakończenia realizacji projektu.
b) Biuro Projektu mieścić się będzie w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika 2 w Łobzie, przy ul Spokojnej 4, 73-150 Łobez.
c)Zamówienie będzie wykonywane w Biurze Projektu, jak również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, związanych z realizacją projektu oraz w innym dowolnym miejscu niezbędnym do wykonywania zakresu obowiązków (np. wyjazdy monitorujące, kontakty z Instytucją Pośredniczącą, tj. Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie).
d) Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu przez cały okres realizacji projektu. W sytuacjach, w których będzie to niezbędne dla dobra projektu, Zamawiający dopuszcza konieczność pracy również w weekendy i/lub w czasie ferii.
e). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

4. Zamówienie składa się z 39 części, w tym:
Część 1. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. IV
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 2. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 3. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z matematyki dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (m.in. podstawowe działania matematyczne, zadania tekstowe- wykorzystanie wiedzy w praktyce, geometria)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 4. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 5. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 6. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przyrody dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 7. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 8. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. V
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 9. Zajęcia rozwijające z matematyki dla kl. VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę matematyczną i doskonalący logiczne myślenie uczestników zajęć (m.in. rachunek pamięciowy, ułamki, geometria, geometria przestrzenna, procenty, gry i łamigłówki logiczne, rozwiązywanie zadań konkursowych, origami, kirigami)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 10. Świat pod mikroskopem- zajęcia rozwijające z przyrody dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: poszerzający wiedzę przyrodniczą, związany z nabywaniem praktycznych umiejętności- wykonywanie m.in. preparatów mikroskopowych
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 11. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z: wyrównywaniem deficytów rozwojowych, minimalizacją trudności w nauce, kształceniem umiejętności matematyczno- przyrodniczych, logicznym myśleniem, wprowadzaniem i utrwalaniem reguł kształceniem pamięci i koncentracji uwagi, stymulowaniem funkcji poznawczych
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 12. Zajęcia rewalidacyjne
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: umożliwiający kształcenie umiejętności i sprawności rozumienia podstawowych pojęć niezbędnych dla właściwego funkcjonowania w środowisku
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. burza mózgów, gry i zabawy dydaktyczne, wykorzystanie komputera)

Część 13. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. IV
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 14. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. V
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 15. Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego dla kl. VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z wyrównywaniem wiedzy i umiejętności oraz z utrwalaniem bieżącego materiału, treści ściśle związane z aktualnie realizowanym programem nauczania (uwzględnienie podstawowych form wypowiedzi, ortografii i interpunkcji, gramatyki, usprawnianie umiejętności językowo- stylistycznych)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 16. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 17. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 18. Zajęcia terapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin-210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany ze specyficznymi trudnościami w mówieniu, czytaniu, pisaniu- ryzyko dysleksji, dysleksja, dysortografia, dysgrafia
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 19. Zajęcia rewalidacyjne
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z usprawnianiem funkcji słuchowych, wzrokowych, koordynacji wzrokowo- ruchowej
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. gry i zabawy dydaktyczne, mapy mentalne, rzymski pokój, praca w grupach)

Część 20. W kręgu teatru- zajęcia rozwijające dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. wprawki dramowe, drama, burza mózgów)

Część 21. Przez eksperymenty do wiedzy dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 22. Terenoznawstwo- w przyjaźni z mapą dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć poszerzający wiedzę, oparty na wykonywaniu doświadczeń i ćwiczeń- wyjaśnianie zjawisk i procesów zachodzących w otaczającym świecie, dostrzeganie prawidłowości, weryfikowanie przez doświadczenia i obserwacje przyrodnicze, rejestrowanie wyników pomiarów, korzystanie z różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)


Część 23. Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: Ekonomia, Mechanizmy funkcjonowania rynku, Oszczędzanie, Domowy budżet, Rola pracy w życiu człowieka, Bezrobocie, Reklama, Moja przyszłość- wykorzystanie technologii informatycznej do szukania informacji i poszerzania wiedzy o ekonomii, Powołanie Szkolnego Ośrodka Kariery
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 24. Zielone światło dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołanie się do zasad związanych z bezpieczeństwem na drodze, poprawnym zachowaniem w ruchu drogowym (pieszy, pasażer, rowerzysta), kodeks ruchu drogowego
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 25. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 26. Zajęcia informatyczne /wyrównawcze/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Prowadzący: nauczyciel informatyki lub osoba z wykształceniem technicznym/ informatycznym
Zakres tematyczny zajęć: związany z wykorzystaniem programów, aplikacji, m.in. Word, Excel, Paint, Internet
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 27. Moja mała ojczyzna dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: historia Pomorza Zachodniego po lata współczesne (ze szczególnym uwzględnieniem okolic Łobza) przedstawionych z punktu widzenia przyrodniczego, społecznego, gospodarczego, kulturowego z wykorzystaniem różnych źródeł informacji
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera)

Część 28. Koło Młodych Dziennikarzy dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć związany z: doskonaleniem umiejętności stylistyczno- językowych uczestników zajęć, redagowaniem gazety szkolnej
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. metoda projektu, praktycznego działania, mapy mentalne, śnieżna kula, metoda wizualizacji, wykorzystanie komputera);
wydanie min. trzech numerów gazety szkolnej (od września 2012 r. do czerwca 2015 r.)

Część 29. Język angielski- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 30. Język niemiecki- zajęcia wyrównawcze dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 31. Język angielski lub niemiecki /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Prowadzący: nauczyciel języka angielskiego lub niemieckiego
Zakres tematyczny zajęć: związany z 4. sprawnościami językowymi (rozumienie tekstu, czytanie i słuchanie, pisanie i mówienie) odnoszący się do standardów językowych: Człowiek, Dom, Szkoła, Rodzina, Zakupy i Usługi, Sport i Zdrowie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 32. Drama w języku angielskim /zajęcia rozwijające/ dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210 . Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, ekspresji, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. drama, burza mózgów, kolaż)

Część 33. Zajęcia logopedyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: ćwiczenia artykulacyjne,oddechowe, słuchowe, głosowe, leksyklane
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 34. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 35. Warsztaty socjoterapeutyczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: odwołujący się do emocjonalnego i społecznego funkcjonowania w szkole i w środowisku pozaszkolnym uczestników zajęć, promowanie zdrowego stylu życia wśród uczniów- samoocena, emocje, zachowania w sytuacjach trudnych, reguły i zasady obowiązujące w społeczeństwie
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 36. Arteterapia dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (zajęcia plastyczno- techniczne z elementami arteterapii)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi, w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 37. Warsztaty muzyczno- taneczne dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: oparty na potrzebie twórczej działalności, komunikacji werbalnej i pozawerbalnej uczestników zajęć, umożliwiający rozwój zdolności i zainteresowań poprzez podejmowanie wielorakich form ekspresji i środków wyrazu (taniec, śpiew)
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 38. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Część 39. Zajęcia sportowe dla kl. IV-VI
Ilość godzin- 210. Realizacja: wrzesień 2012r.- czerwiec 2015r., zajęcia min. 2 godz. tygodniowo w trybie pozalekcyjnym i/lub weekendowym/ w czasie ferii
Zakres tematyczny zajęć: współzawodnictwo w grach zespołowych, konkurowanie w grupach z zachowaniem zasady fair play
Inne wymagania: min 40% zajęć prowadzonych metodami i technikami aktywizującymi (w tym np. mapy skojarzeń, metoda praktycznego działania)

Czy zamówienie jest podzielone na części: Tak

Ilość części: 39

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie

Czas: D

Data zakończenia: 30/06/2015

Zaliczka: Nie

Uprawnienia:
Ocena spełnienia warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia

Wiedza i doświadczenie:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
2) Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli:
1. dysponują co najmniej jedną osobą, która:
a) posiada odpowiednie wykształcenie dla danej części
b) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki lub przyrody dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z matematyki lub przyrody lub edukacji wczesnoszkolnej)
1) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub edukacji wczesnoszkolnej)
2) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć rozwijających z matematyki dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z matematyki)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
3) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć rozwijających dla klas IV-VI- W kręgu teatru:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z języka polskiego) lub osoba z wykształceniem humanistycznym, teatralnym
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
4) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć:
- rozwijających z przyrody Świat pod mikroskopem dla klas IV-VI
- Przez eksperymenty do wiedzy dla klas IV-VI
- Terenoznawstwo - w przyjaźni z mapą dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z przyrody lub biologii)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
5) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Przedsiębiorczość dla najmłodszych dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym/ ekonomicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu przedsiębiorczości)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
6) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Zielone światło dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz wychowania technicznego z metodyką wychowania komunikacyjnego (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z wychowania komunikacyjnego)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
7) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć informatycznych ( wyrównawczych) dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub z wykształceniem technicznym/ informatycznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć informatycznych)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela mianowanego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
8) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć Moja mała ojczyzna dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z historii lub z zakresu edukacji regionalnej)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela mianowanego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
9) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia Koła Młodych Dziennikarzy dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka polskiego lub osoba z wykształceniem edytorskim/ humanistycznym)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela mianowanego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
10) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć:
- wyrównawczych z języka niemieckiego dla klas IV-VI
- wyrównawczych z języka angielskiego dla klas IV-VI
- rozwijających z języka angielskiego lub niemieckiego
- rozwijających Drama w języku angielskim dla klas IV-VI
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć języka angielskiego i/lub niemieckiego)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
11) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia arteterapii dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć z zakresu arteterapii- specjalista terapeuta lub oligofrenopedagog)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela mianowanego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
12) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia
- zajęć terapeutycznych dla klas IV-VI
- zajęć rewalidacyjnych
- warsztatów socjoterapeutycznych dla klas IV- VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
b) ukończenie studiów/ kursu pedagogicznego z zakresu terapii pedagogicznej lub psychologicznej lub socjoterapii lub oligofrenopedagogiki
b) Minimum 2-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
13) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia warsztatów muzyczno- tanecznych dla klas IV- VI
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć muzyczno- tanecznych- wykształcenie muzyczne lub taneczne)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
14) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć sportowych dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć wychowania fizycznego)
b) Minimum 10-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela mianowanego
d) Minimum 10-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.
15) warunki do spełnienia przez nauczycieli do prowadzenia zajęć logopedycznych dla klas IV-VI:
a) Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (kwalifikacje do prowadzenia zajęć logopedycznych)
b) Minimum 5-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela
c) Minimum status nauczyciela kontraktowego
d) Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku szkolnym.

Oświadczenie nr 7: Tak

Oświadczenie wykluczenia nr 1: Tak

III.7 osoby niepełnosprawne: Nie

Kod trybu postepowania: PN

Czy zmiana umowy: Nie

Kod kryterium cenowe: A

Czy wykorzystywana będzie aukcja: Nie

Adres strony internetowej specyfikacji i warunków zamówienia: sp2lobez.pl

Adres uzyskania specyfikacji i warunków zamówienia:
Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Spokojna 4
73-150 Łobez

Data składania wniosków, ofert: 27/11/2012

Godzina składania wniosków, ofert: 10:00

Miejsce składania:
Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Spokojna 4
73-150 Łobez

On: O

Termin związania ofertą, liczba dni: 30

Informacje dodatkowe:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki działanie 9.1.2..

Czy unieważnienie postępowania: Tak

Kody CPV:
801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)

Podobne przetargi

96434 / 2014-03-21 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bierzwnik - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej i opiekuńczej w projekcie o tytule Tropem nauki

173979 / 2012-08-10 - Inny: Szkoła Podstawowa

Szkoła Podstawowa Nr 3 - Gryfice (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas IV-VI w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryficach w ramach projektu pn. Równaj w górę

54668 / 2013-02-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goleniów - Goleniów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 w Goleniowie w ramach projektu PO KL Nowoczesn@ edukacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

205925 / 2012-09-26 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy - Dobra (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Organizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Nauka-lepsza przyszłość. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

354120 / 2011-10-27 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy w Malechowie - Malechowo (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Malechowo

391762 / 2011-11-23 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Szczecinek - Szczecinek (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule - Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w gminie Szczecinek

335407 / 2011-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goleniów - Goleniów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach Gminy Goleniów- gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy

309007 / 2011-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goleniów - Goleniów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach Gminy Goleniów- zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy

187089 / 2012-08-30 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 3 - Gryfice (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Przeprowadzenie zajeć dla uczniów klas IV-VI w Szkole Podstawowej nr 3 w Gryficach w ramach projektu pn. Równaj w górę

27508 / 2013-01-18 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika - Łobez (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć, warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

498720 / 2012-12-08 - Administracja samorzÄ…dowa

Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Mikołaja Kopernika - Łobez (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć i warsztatów dla uczestników projektu Dziecięca Akademia Rozwoju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

145350 / 2013-04-12 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Bierzwnik - Bierzwnik (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
USŁUGA PEŁNIENIA FUNKCJI OPIEKUNA WYCIECZEK WOBEC UCZNIÓW - UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. TROPEM NAUKI

470486 / 2012-11-25 - Administracja samorzÄ…dowa

Zespół Szkół Publicznych w Mostach - Mosty (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych im. Lotników Polskich w Mostach w ramach projektu PO KL 9.1.2 Rozwinąć skrzydła

202251 / 2012-09-20 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Trzebiatów - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule Nauka kluczem do przyszłości

286185 / 2011-11-02 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goleniów - Goleniów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach Gminy Goleniów- zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy

21743 / 2011-01-18 - Inny: wojewódzka jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Szczecin (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Wykonywanie zadań instruktora, lektora, trenera, pedagoga, przy realizacji Projektu Systemowego Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

77697 / 2011-03-09 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Miejski w Dobrej - Dobra (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usług edukacyjnych polegających na zorganizowaniu i nadzorowaniu nad prawidłową realizacją projektu projektu POKL/1/9.1.2/09 pn. Nie dajcie gnuśnieć umysłom - wyrównywanie dysproporcji edukacyjnych w trakcie procesu kształcenia, finansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dla którego organem prowadzącym jest Urząd Miejski w Dobrej

335111 / 2011-12-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Goleniów - Goleniów (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Indywidualizacja procesu nauczania w szkołach Gminy Goleniów -specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych

21783 / 2012-01-25 - Administracja samorzÄ…dowa

UrzÄ…d Gminy - Dobra (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Realizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Omnibusy. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

70774 / 2013-02-19 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Będzino - Będzino (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Stawiamy na indywidualizację POKL.09.01.02-32-120/12-00 w roku szkolnym 2012/13 w szkołach podstawowych , klasy I-III, dla których organem prowadzącym jest Gmina Będzino

8230 / 2012-01-10 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Siemyśl - Siemyśl (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Zakup usługi edukacyjnej na prowadzenie zajęć logopedycznych, pedagogicznych, zajęć wyrównawczych polonistycznych, zajęć wyrównawczych matematycznych, zajęć w formie kół matematycznych i kół przyrodniczych w ramach realizacji Projektu Systemowego Edukacja nakierowana na każde dziecko - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III Program Operacyjny Kapitał Ludzki realizowanych w Zespole Szkól im. Noblistów Polskich w Siemyślu i w Szkole Podstawowej im Armii Krajowej w Charzynie

395540 / 2011-11-24 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Mielno - Mielno (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
Świadczenie usług edukacyjnych obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Akademia Ucznia w Gminie Mielno

366876 / 2011-11-07 - Administracja samorzÄ…dowa

Gmina Krzęcin - Krzęcin (zachodniopomorskie)
CPV: 801000005 (Usługi szkolnictwa podstawowego)
1. Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie specjalistycznych zajęć edukacyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego, na poziomie właściwym dla nauczania w szkołach podstawowych w klasach I - III. Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu kształcenia dzieci klas I - III w publicznych placówkach oświatowych z terenu gminy Krzęcin, tj.: Szkoła Podstawowa w Chłopowie, Szkoła Podstawowa w Granowie, Szkoła Podstawowa w Krzęcinie.